Постанова
від 16.05.2023 по справі 620/5221/22
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 620/5221/22 Суддя (судді) першої інстанції: Житняк Л.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 травня 2023 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

Головуючого суддів Файдюка В.В.,

Суддів Мєзєнцева Є.І.,

Собківа Я.М.,

При секретарі Шепель О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2022 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою про визнання протиправною бездіяльністю та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) звернувся до Чернігівського окружного адміністративного суду з позовом до Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою (далі - відповідач), в якому просив:

визнати протиправною бездіяльність Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою щодо не нарахування та невиплати позивачу за червень 2022 року 50 % надбавки за складність, напруженість у роботі, підвищення грошового забезпечення на 30%, що передбачене п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022, додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн, що передбачена п.1 постанови КМУ від 28 лютого 2022 року №168;

зобов`язати відповідача нарахувати та виплатити позивачу за червень 2022 року 50% надбавки за складність, напруженість у роботі, підвищення грошового забезпечення на 30%, що передбачене п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022, додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн, що передбачена п.1 постанови КМУ від 28 лютого 2022 року №168;

зобов`язати Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою підвищити грошове забезпечення позивача на 30% з 01 березня 2022 року у відповідності до п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022 та виплачувати підвищене грошове забезпечення;

зобов`язати Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою виплачувати позивачу додаткову винагороду в розмірі 30 000 грн, що передбачена п. 1 постанови КМУ від 28 лютого 2022 року №168.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідач протиправно не нарахував позивачу спірні виплати у вигляді 50% надбавки за складність, напруженість у роботі, додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн та протиправно не підвищив його грошове забезпечення на 30%.

Рішенням Чернігівського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2022 року в задоволенні даного адміністративного позову - відмовлено.

Приймаючи рішення про відмову в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що на підставі розпорядження начальника ОВА від 12 травня 2022 року №175 кошторис Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою було зменшено на 462 100,00 грн (в тому числі грошове забезпечення військовослужбовців 284 160,00 грн). Згідно виписки зі штатного розпису, враховуючи внесені зміни до кошторису, кошти для виплати надбавки за складність і напруженість у роботі у відповідача відсутні, з огляду на що підстави для виплати позивачу у червні 2022 року 50% надбавки за складність, напруженість у роботі об`єктивно відсутні.

Крім того, жодних нормативно-правових актів щодо підвищення окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років не приймалось. Тобто механізм і порядок підвищення грошового забезпечення на 30%, що передбачене п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022 на даний час не затверджений, а тому не є імперативним обов`язком відповідача.

Також судом зазначено, що права на отримання додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн в червні місяці 2022 року позивач не має, оскільки положення ч.2 п.1 Постанови №104 є спеціальними по відношенню до ч.1 п.1 Постанови №104 та інших нормативно-правових актів, зокрема і «Порядку виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам» №260, яке регулює питання виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил, оскільки впливають виключно на питання виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил відрядженим до державних органів, установ та організацій, яке складається з окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, установах та організаціях, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, установ та організацій, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років у розмірах і порядку, визначених законодавством для військовослужбовців, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби та провадиться за рахунок коштів тих державних органів, установ та організацій, до яких відряджені зазначені військовослужбовці.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, ОСОБА_1 подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржуване рішення суду та прийняти нову постанову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що у п. 3.7. Положення «Про оплату праці в Чернігівському ліцеї ПВФП» встановлено розмір надбавки «за складність та напруженість у роботі» саме до 50% посадового окладу, тобто в максимальному розмірі. Іншого розміру надбавки дане положення не містить.

Разом з тим, зменшити розмір надбавки «за складність та напруженість у роботі» керівник навчального закладу має право лише за несвоєчасне виконання завдань, погіршення якості роботи, порушень правил трудової дисципліни, що прямо передбачене п. 4 Наказу №557.

Проте, ОСОБА_1 всі завдання виконував своєчасно, якість роботи не погіршував, трудової дисципліни не порушував, а тому підстави для ненарахування та невиплати вказаної надбавки були відсутні.

Таким чином, станом на 2022 рік фонд оплати праці дозволяв виплачувати позивачу надбавку «за складність та напруженість у роботі» в розмірі 50% посадового окладу, а підстави для зменшення її розміру були відсутні.

Разом з тим, зменшення кошторису Ліцею розпорядженням начальника ОВА від 12 травня 2022 року №175 не призвело до змін у п. 3.7 Положення про оплату праці в Чернігівському ліцеї ПВФП, отже надбавка повинна була застосовуватись та нараховуватись.

Підвищення грошового забезпечення на 30 %, передбачене Указом Президента України №53/2022 від 14 лютого 2022 року, стосується всіх військовослужбовців (як відряджених, так і не відряджених до держорганів/закладів освіти), а посилання суду на відсутність механізму та порядку підвищення вказаного грошового забезпечення не є підставою для невиконання вказаного Указу про підвищення грошового забезпечення військовослужбовців на 30%.

Підвищення грошового забезпечення на 30% є обов`язком відповідача, а не його правом. Відсутність коштів у кошторисі ліцею по КЕКВ 2112 не є підставою для ненарахування вказаного підвищення грошового забезпечення.

Крім того, оскільки ОСОБА_1 є військовослужбовцем Збройних Сил України та проходить військову службу за контрактом, він підпадає під дію п. 1 Постанови №168 від 28 лютого 2022 року та має право на отримання додаткової винагороди в 30 000 грн. пропорційно в розрахунку на місяць. Вказана Постанова поширюється на всіх військовослужбовців та не містить виключень щодо військовослужбовців, відряджених до державних органів/установ. Мова йде про додаткову грошову винагороду, передбачену окремою Постановою № 168, що має таку ж юридичну силу як і Постанова №104, разом з тим, не відміняє та не суперечить їй.

Відповідно до п.3 ч.1 статті 311 КАС України суд апеляційної інстанції може розглянути справу без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження) за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, у разі подання апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції, які ухвалені в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у порядку письмового провадження).

Приймаючи до уваги, що в суді першої інстанції справа розглядалась в порядку спрощеного провадження, враховуючи, що за наявними у справі матеріалами її може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів та з огляду на відсутність необхідності розглядати справу у судовому засіданні, справу призначено до розгляду в порядку письмового провадження.

Відповідно до ч.1 статті 308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Дослідивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач проходив військову службу за контрактом. Розпорядженням Чернігівської обласної державної адміністрації від 13 березня 2017 року №86 (а.с.16) у зв`язку з відрядженням офіцерів до Чернігівської обласної державної адміністрації із залишенням на військовій службі відповідно до наказу Міністра оборони України від 08 лютого 2007 року №151, листа департаменту кадрової політики Міністра оборони України від 13 січня 2017 року №226/2/297, позивача призначено на посаду командира взводу - офіцером-вихователем в Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою.

Відповідно до Указу Президента України від 03 травня 2017 року №126 позивача переведено на посаду заступника начальника ліцею з виховної роботи - начальника відділення виховної роботи з 01 липня 2017 року (а.с.17).

Наказом начальника територіального центру комплектування та соціальної підтримки ІНФОРМАЦІЯ_1 від 24 лютого 2022 року №43 позивача відряджено у розпорядження військового комісара ІНФОРМАЦІЯ_1 (а.с.19) та 23 березня 2022 року зараховано до списків особового складу ІНФОРМАЦІЯ_1 згідно наказу від 23 березня 2022 року №165 та наказу від 24 березня 2022 року №54 а.с.20, 22).

Наказом відповідача від 24 квітня 2022 року №16-к «Про статус підполковника ОСОБА_1 та підполковника ОСОБА_2 » позивача визнано таким, що з 24 лютого 2022 року зарахований до списків особового складу та на всі види забезпечення ІНФОРМАЦІЯ_1.

Наказом від 02 червня 2022 року №453 позивача виключено зі списків особового складу ІНФОРМАЦІЯ_1.

03 червня 2022 року відповідачем прийнято наказ «Про повернення до виконання посадових обов`язків ОСОБА_1 та ОСОБА_3 ».

Отримавши заробітну плату (грошове забезпечення) за червень місяць, яка є меншою, ніж та, що отримував позивач до 24 лютого 2022 року (довідка а.с.18), позивач через свого представника звернувся до відповідача із відповідним запитом, на який відповідач листом від 18 липня 2022 року №140 надав відповідь, згідно якої (а.с.26) надбавка за складність і напруженість за червень 2022 року позивачу не виплачувалась у зв`язку з тим, що освітній процес в ліцеї не проводився, завдання й роботи, пов`язані зі складністю і напруженістю, позивач не виконував. Також вказано, що жодних змін у постанову КМУ від 07 лютого 2001 року №104 не внесено. На сьогодні немає жодного рішення Уряду щодо порядку та механізму збільшення грошового забезпечення військовослужбовцям, відрядженим до державних органів, підприємств, установ, організацій тощо. Крім цього повідомлено, що додаткова грошова допомога позивачу не виплачується, оскільки Кабінет Міністрів України не вніс змін у постанову від 07 лютого 2001 року №104, яка визначає порядок і розміри грошового забезпечення військовослужбовців, відряджених до державних органів, підприємств, установ, організацій а також державних та комунальних навчальних закладів.

Позивач, не погоджуючись з такими діями відповідача, вважаючи їх протиправними та такими, що порушують його права, звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2001 року №104 «Про порядок і норми грошового та матеріального забезпечення військовослужбовців Збройних Сил, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, інших військових формувань, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби, відряджених до державних органів, установ та організацій» (далі - Постанова №104) військовослужбовцям, особам начальницького складу органів внутрішніх справ та Державної кримінально-виконавчої служби, відрядженим до державних органів, установ та організацій, виплачується грошове та здійснюється матеріальне забезпечення, передбачене законодавством для військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, особового складу органів внутрішніх справ та Державної кримінально-виконавчої служби.

При цьому, грошове забезпечення виплачується, виходячи з окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, установах та організаціях, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, установ та організацій, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років у розмірах і порядку, визначених законодавством для військовослужбовців, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби.

Виплата грошового забезпечення провадиться за рахунок коштів тих державних органів, установ та організацій, до яких відряджені зазначені військовослужбовці, особи начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби.

За відрядженими особами зберігаються всі види матеріального забезпечення за попереднім місцем служби, гарантії щодо соціального захисту, передбачені законодавством, за рахунок бюджетів Збройних Сил, інших військових формувань, органів внутрішніх справ, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної кримінально-виконавчої служби.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (далі - Наказ №557) на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами) та з метою упорядкування умов оплати праці працівників галузі наказано затвердити розміри розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці, згідно з додатком 1 до наказу; схеми тарифних розрядів посад (професій) керівних, науково-педагогічних, педагогічних, наукових працівників, професіоналів, фахівців та інших працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ згідно з додатками 2-20 до наказ

Пунктом 2 Наказу №557 наказано керівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ у межах затвердженого фонду заробітної плати з 1 вересня 2005 року встановити працівникам навчальних закладів, установ освіти та наукових установ конкретні розміри посадових окладів (ставок заробітної плати) відповідно до затверджених цим наказом схем тарифних розрядів.

Пунктом 4 Наказу №557 встановлено надбавки працівникам у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки), зокрема, за складність, напруженість у роботі.

Граничний розмір зазначених надбавок для одного працівника не повинен перевищувати 50 відсотків посадового окладу. Таке обмеження не поширюється на працівників національних закладів (установ).

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавки скасовуються або зменшуються.

Аналогічні положення містяться і у постанові Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року №1298, де, серед іншого, надано право керівникам місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, при яких створені централізовані бухгалтерії, керівникам бюджетних установ, закладів та організацій в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах доходів і видатків:

- установлювати працівникам цих установ, закладів та організацій конкретні розміри посадових окладів та доплат і надбавок до них;

- надавати працівникам матеріальну допомогу, в тому числі на оздоровлення, в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік, крім матеріальної допомоги на поховання;

- затверджувати порядок і розміри преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах коштів на оплату праці (п.4 Постанови №1298).

З аналізу наведених норм вбачається, що виплата надбавки за складність і напруженість у роботі поставлена в залежність від затвердженого фонду заробітної плати, а керівник закладу освіти наділений повноваженнями щодо установлення конкретних розмірів зазначеної надбавки, у зв`язку з чим суд дійшов вірного висновку, що розмір 50% є граничним розміром та може змінюватися в залежності від затвердженого фонду заробітної плати.

Наведене підтверджується Положенням про оплату праці в Чернігівському ліцеї з ПВФП, де в п.3.7 передбачено, що станом на 01 січня 2022 року в ліцеї застосовується надбавка за складність і напруженість у роботі у розмірі до 50% (у межах фонду оплати праці) щодо всіх працівників ліцею.

Як вбачається з довідки від 20 травня 2022 року №4 про зміни до кошторису на 2022 рік, на підставі розпорядження начальника ОВА від 12 травня 2022 року №175 кошторис Чернігівського ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою було зменшено на 462 100,00 грн (в тому числі грошове забезпечення військовослужбовців 284 160,00 грн). Згідно виписки зі штатного розпису, враховуючи внесені зміни до кошторису, кошти для виплати надбавки за складність і напруженість у роботі у відповідача відсутні, що підтверджується належними доказами.

З огляду на наведене колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що підстави для виплати позивачу у червні 2022 року 50% надбавки за складність, напруженість у роботі були відсутні.

При цьому судом слушно зауважено, що перша і найважливіша вимога статті 1 Протоколу №1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод є те, що будь-яке втручання з боку державних органів в мирне володіння майном повинно бути законним і що воно повинне переслідувати законну мету в інтересах суспільства. Будь-яке втручання також повинно бути пропорційними переслідуваній меті. Іншими словами, необхідно знайти справедливий баланс («золоту середину») до вимог загальних інтересів спільноти та вимог захисту основних прав особистості. Необхідний баланс не буде знайдений, якщо особі або особам доводиться нести індивідуальний і надмірний тягар.

Зменшення розміру грошового забезпечення в даному випадку зроблено державою через економічну політику і фінансові труднощі, які виникли у зв`язку зі збройною агресією російської федерації.

Так, приписи ч.2 статті 64 Конституції України визначають, що в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.

Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені ст.ст. 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.

Щодо виплати підвищення грошового забезпечення на 30%, що передбачене п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022, слід зазначити таке.

Згідно п.2 Указу Президента України від 14 лютого 2022 року №53/2022 «Про невідкладні заходи щодо консолідації українського суспільства» постановлено Кабінету Міністрів України в одноденний строк затвердити план заходів, передбачивши, зокрема, забезпечення з 1 березня 2022 року підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України на 30 відсотків та доведення до 20 відсотків від початку 2022 року підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Державної прикордонної служби України та Національної гвардії України.

Кабінетом Міністрів України 14 лютого 2022 року прийнято розпорядження №147-К «Про затвердження плану заходів на виконання Указу Президента України від 14лютого 2022 рок№53 «Про невідкладні заходи щодо консолідації українського суспільства».

Пунктом 2 плану заходів передбачено забезпечити з 1 березня 2022 року підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил на 30 відсотків та доведення до 20 відсотків від початку 2022 року підвищення грошового забезпечення військовослужбовців Державної прикордонної служби та Національної гвардії.

Як зазначалось вище, відповідно до норм Постанови №104 грошове забезпечення виплачується виходячи з окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, установах та організаціях, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, установ та організацій, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років у розмірах і порядку, визначених законодавством для військовослужбовців, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби. Виплата грошового забезпечення провадиться за рахунок коштів тих державних органів, установ та організацій, до яких відряджені зазначені військовослужбовці, особи начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби.

Судом першої інстанції встановлено, що жодних нормативно-правових актів щодо підвищення окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років не приймалось.

Тобто механізм і порядок такого підвищення на даний час не затверджений.

Водночас таке підвищення може здійснюватися на власний розсуд відповідачем виключно за рахунок підвищення певної складової грошового забезпечення у межах затвердженого кошторису.

При цьому, відповідач не може нести відповідальність за невиплату підвищення, передбаченого п.2 Указу Президента України №53/2022 , оскільки має діяти відповідно до статті 19 Конституції України.

З огляду на вказане немає підстав для задоволення позовних вимог в цій частині.

Щодо додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн, що передбачена п.1 постанови Кабінет Міністрів України від 28 лютого 2022 року №168, слід зазначити таке.

Так, Кабінет Міністрів України 28 лютого 2022 року прийняв постанову №168 «Питання деяких виплат військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, поліцейським та їх сім`ям під час дії воєнного стану» (далі - Постанова №168), пунктом 1 якої установлено, що на період дії воєнного стану військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Офісу Генерального прокурора, особам рядового і начальницького складу Державної служби з надзвичайних ситуацій, співробітникам Служби судової охорони, особам начальницького складу управління спеціальних операцій Національного антикорупційного бюро та поліцейським, а також особам рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, які несуть службу в органах і установах зазначеної Служби, що розташовані в межах адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога в рамках Програми "єПідтримка", виплачується додаткова винагорода в розмірі 30 000 гривень щомісячно, а тим з них, які беруть безпосередню участь у бойових діях або забезпечують здійснення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії, перебуваючи безпосередньо в районах у період здійснення зазначених заходів (у тому числі військовослужбовцям строкової служби), - розмір цієї додаткової винагороди збільшується до 100 000 гривень в розрахунку на місяць пропорційно часу участі у таких діях та заходах.

Виплата такої додаткової винагороди здійснюється на підставі наказів командирів (начальників).

Пунктом 3 Постанови №168 зобов`язано Міністерство фінансів опрацювати питання щодо збільшення видатків відповідним розпорядникам бюджетних коштів для забезпечення реалізації цієї постанови.

Перелік адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка», затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року №204-р, до якого, зокрема, включено і Чернігівську область.

Суд вважає, що положення ч.2 п.1 Постанови №104 є спеціальними по відношенню до ч.1 п.1 Постанови №104 та інших нормативно-правових актів, зокрема і «Порядку виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил України та деяким іншим особам», затвердженого Наказом Міністерства оборони України від 07 червня 2018 року №260, яке регулює питання виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил, оскільки впливають виключно на питання виплати грошового забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил, відрядженим до державних органів, установ та організацій, яке складається з окладів за посадами, займаними зазначеними особами в державних органах, установах та організаціях, до яких вони відряджені, інших виплат, установлених для відповідних працівників цих органів, установ та організацій, а також окладів за військовими (спеціальними) званнями і надбавки за вислугу років у розмірах і порядку, визначених законодавством для військовослужбовців, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби та провадиться за рахунок коштів тих державних органів, установ та організацій, до яких відряджені зазначені військовослужбовці.

З огляду на вищевикладене, права на отримання додаткової винагороди в розмірі 30 000 грн. в червні місяці 2022 року позивач не має.

Колегія суддів зважила на посилання позивача на те, що у 2023 році відповідачем виплачується йому надбавка за складність і напруженість у роботі в розмірі 50% посадового окладу, що передбачено п.3.7 Положення «Про оплату праці в Чернігівському ліцеї ПВФП», що становить 5293 грн., а також призначена щомісячна грошова премія в розмірі 62,99% посадового окладу, що відповідач п.2 Указу Президента №53/2022 про підвищення грошового забезпечення військовослужбовців на 30%, однак, вважає за необхідне зазначити, що вказані виплати позивачу забезпечено в іншому бюджетному періоді, відмінному від того, що мав місце у спірному періоді.

Таким чином, враховуючи все вищезазначене у сукупності колегія суддів дійшла висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог.

Доводи апеляційної скарги позивача зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом першої інстанції при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Решта тверджень та посилань сторін судовою колегією апеляційного суду не приймається до уваги через їх неналежність до предмету позову або непідтвердженість матеріалами справи.

З наведеного вище колегія суддів приходить до висновку, що при винесенні оскаржуваного рішення судом першої інстанції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому відсутні підстави для його скасування.

За правилами статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 243, 246, 308, 315, 316, 321, 325, 329, 331 КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 - залишити без задоволення.

Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2022 року - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Повний текст рішення виготовлено 16 травня 2023 року.

Головуючий суддя: В.В. Файдюк

Судді: Є.І. Мєзєнцев

Я.М. Собків

Дата ухвалення рішення16.05.2023
Оприлюднено22.05.2023
Номер документу110922860
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/5221/22

Постанова від 16.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 09.05.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 26.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Рішення від 22.11.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 04.08.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні