Ухвала
від 19.05.2023 по справі 481/417/22
НОВОБУЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 481/417/22

Провадж.№ 1-кс/481/472/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.05.2023 року слідчий суддя Новобузького районного суду Миколаївської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора у кримінальному провадженні начальника Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 , який здійснює повноваження в кримінальному провадженні, внесеному 15.06.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021152030000025, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.5 ст.191 КК України,

про надання тимчасового доступу до документів, які містять охоронювану законом таємницю,

В С Т А Н О В И В:

В клопотанні прокурора про надання тимчасового доступу до документів, які містять охоронювану законом таємницю вказано, що в провадженні СВ ВП № 1 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області перебуває кримінальне провадження № 42021152030000025 від 15.06.2021 за фактом привласнення/заволодіння бюджетними коштами під час проведення реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт. Казанка Баштанського району (колишнього Казанківського району), які проводилися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_5 , за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 5 ст. 191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_6 із ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » укладено договір підряду № 30 від 26.12.2016 щодо реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт. Казанка на суму 5 956 059,51 грн.

Відповідно до рахунку фактури № СФ-0000245 від 26.12.2016 ІНФОРМАЦІЯ_6 перераховано 29.12.2016 ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » грошові кошти в сумі 1 771 548,00 грн. на придбання товару, серед якого установка СПБО 60 вартістю 1 073 333,00 грн., яка відповідно до проекту повинна бути змонтована в будівлі станції біологічного очищення стічних вод, а також інше обладнання.

З протоколу огляду місця події від 04.08.2021 вбачається, що обладнання, в тому числі установка СПБО 60, в станції біологічного очищення стічних вод відсутнє.

В ході досудового розслідування отримано інформацію ІНФОРМАЦІЯ_7 № 04-06/1-06/1028 від 28.02.2023 щодо руху коштів на рахунку ІНФОРМАЦІЯ_6 .

З наданої інформації встановлено, що 29.12.2016 ІНФОРМАЦІЯ_6 на рахунок ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » перераховано кошти в сумі 1 771 548,00 грн. на підставі рахунку фактури № СФ-0000245 від 26.12.2016.

В подальшому ІНФОРМАЦІЯ_6 на рахунок ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » 31.07.2017 перераховано бюджетні кошти в сумі 1 255 353,00 грн. (аванс за договором № 30 від 26.12.2016).

З інформації електронної системи публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_8 (за посиланням ІНФОРМАЦІЯ_8 встановлено, що договір №30 від 26.12.2016 розірвано у зв`язку із відсутністю у ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » діючої ліцензії на провадження господарської діяльності.

Після цього, ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » повернуто на рахунок ІНФОРМАЦІЯ_6 бюджетні кошти за договором № 30 від 26.12.2016 в сумі 950 000,00 грн.(23.10.2017), 5353,00 грн. (26.10.2017), 300 000,00 грн. (26.10.2017), тобто в загальній сумі 1 255 353,00 грн. Водночас, грошові кошти в сумі 1 771 548,00 грн., отримані ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на підставі рахунку фактури № СФ-0000245 від 26.12.2016 підрядником не повернуто, а також не поставлено чи змонтовано обладнання, кошти за яке сплачено 29.12.2016.

Також, в ході досудового розслідування встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_6 із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір підряду № 10 від 24.10.2018 щодо реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт. Казанка на суму 7 130 448,86 грн. (на 2018 рік 2 695 037,80 грн.)

В подальшому підрядником та замовником у період з 30.11.2018 по 28.08.2019 підписано акти виконаних робіт на загальну суму 4 025660,80 грн. (акт від 30.11.2018 на суму 457 353,38 грн.; акт вартості обладнання від 30.11.2018 на суму 45 154,68 грн.; акт від 30.11.2018 на суму 297 202,24 грн.; акт № 1 від 18.12.2018 на суму 615 779,34 грн.; акт № 2 від 18.12.2018 на суму 93 885,54 грн.; акт № 3 від 18.12.2018 на суму 231 409,15 грн.; акт № 4 від 18.12.2018 на суму 11 866,99 грн.; акт № 5 від 18.12.2018 на суму 317 660,41 грн.; акт № 6 від 18.12.2018 на суму 624 726,07 грн.; акт № 1 від 28.08.2019 на суму 1 330 623,00 грн.)

На підставі вищевказаних актів виконаних робіт ІНФОРМАЦІЯ_6 у період з 26.10.2018 по 28.05.2019 перераховано на рахунки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » кошти на загальну суму 4 025 660,80 грн. (платіжне доручення № 365 від 26.10.2018 на суму 808 511,00 грн., платіжне доручення № 482 від 28.11.2018 на суму 45 154,68 грн., платіжне доручення № 484 від 30.11.2018 на суму 754 555,62 грн., платіжне доручення № 525 від 18.12.2018 на суму 1 086 816,50 грн., платіжне доручення № 350 від 28.05.2019 на суму 1 330 623,00 грн.)

В подальшому після витребування 13.04.2021 ІНФОРМАЦІЯ_9 у замовника документів щодо проведення реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 № НОМЕР_1 в смт. Казанка Баштанського району (колишнього Казанківського району) ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 07.05.2021 складено та підписано акти коригування актів виконаних робіт за 2018-2019 роки, згідно яких підрядником не виконані роботи на загальну суму 1 974 543,82 грн. (акт коригування акту № 1 за грудень 2018 року від 07.05.2021 на суму 505,64 грн., акт коригування акту № 2 за листопад 2018 року від 07.05.2021 на суму 2 755,02 грн., акт коригування акту № 3 за грудень 2018 року від 07.05.2021 на суму 231 409,00 грн., акт коригування акту № 6 за грудень 2018 року від 07.05.2021 на суму 409 251,01 грн., акт коригування акту № 1 за серпень 2019 року від 07.05.2021 на суму 1 330 623,00 грн.)

Одночасно, ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 07.05.2021 складено та підписано акти приймання виконаних робіт на загальну суму 1 519 457,13 грн. (акт № 1 від 07.05.2021 на суму 379 844,05 грн., акт № 2 від 07.05.2021 на суму 97 124,29 грн., акт № 3 від 07.05.2021 на суму 181 816,58 грн., акт № 4 від 07.05.2021 на суму 132 811,49 грн., акт № 5 від 07.05.2021 на суму 46 657,08 грн., акт № 6 від 07.05.2021 на суму 597,89 грн., акт № 7 від 07.05.2021 на суму 3 680,70 грн., акт № 8 від 07.05.2021 на суму 16 573,08 грн., акт № 9 від 07.05.2021 на суму 26 592,40 грн., акт № 10 від 07.05.2021 на суму 4 140,17 грн., акт № 11 від 07.05.2021 на суму 74 785,88 грн., акт № 12 від 07.05.2021 на суму 554 853,52 грн.)

При цьому, акти коригування виконаних робіт за договором № 10 від 24.10.2018 та акти приймання виконаних робіт у 2021 році складені та підписані службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_6 07.05.2021 та містить відтиск гербової печатки ІНФОРМАЦІЯ_6 . Водночас, відповідно до розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_5 № 106-р від 05.03.2021 припинено юридичну особу публічного права ІНФОРМАЦІЯ_5 у зв`язку із реорганізацією шляхом приєднання до ІНФОРМАЦІЯ_10 .

За таких обставин, складання та підписання актів коригування виконаних робіт за договором № 10 від 24.10.2018 та актів приймання виконаних робіт у 2021 році здійснено не уповноваженою юридичною особою публічного права, яку припинено, що може свідчити про їх фіктивність.

Також, відповідно до актів приймання виконаних робіт у 2021 році, складених та підписаних 07.05.2021, містяться сумнівні роботи та розрахунки їх вартості, а саме: в акті № 1 від 07.05.2021 зазначено про укладення 6 панелей перекриття, хоча під час огляду встановлено, що станція біологічної очистки стічних вод не має перекриття; в акті № 2 від 07.05.2021 передбачено кошти на покриття ризиків в сумі 76 325,50 грн., в той час як прямі витрати становлять лише 4 095,18 грн. (тобто кошти на покриття ризиків становлять 78,5% вартості робіт за актом); в акті № 3 від 07.05.2021 передбачено кошти на покриття ризиків в сумі 76 325,50 грн., в той час як прямі витрати становлять 70 483,23 грн. (тобто кошти на покриття ризиків становлять 38,7% вартості робіт за актом); в акті № 12 від 07.05.2021 зазначено, про виконання робіт з розроблення 3600 м3 ґрунту на суму 139 498,67 грн. та перевезення 5940 тон ґрунту на суму 193 644,00 грн., в той час як земляні роботи проводилися й раніше.

Також зазначено, що виходячи із актів коригування виконаних робіт за 2018-2019 роки та актів приймання виконаних робіт за 2021 рік (навіть за умови їх складання та підписання 07.05.2021 ІНФОРМАЦІЯ_6 , яке припинено розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_5 № 106-р від 05.03.2021) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » безпідставно перераховано кошти в сумі 455 086,69 грн. (різниця між загальною вартістю актів коригування виконаних робіт за 2018-2019 роки та актів приймання виконаних робіт за 2021 рік).

Крім цього, відповідно до наданої інформації ІНФОРМАЦІЯ_7 № 04-06/1-06/1028 від 28.02.2023 відсутні будь-які відомості щодо взаєморозрахунків ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

З указаного вбачається, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 », а також ІНФОРМАЦІЯ_6 ймовірно привласнили бюджетні кошти, під час виконання робіт за договорами підряду № 10 від 24.10.2018 та № 30 від 26.12.2016.

Так, в ході досудового розслідування 11.08.2022, на підставі ухвали слідчого судді від 15.06.2022, слідчим проведено тимчасовий доступ до документів у ІНФОРМАЦІЯ_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 , директор ОСОБА_4 ), зокрема документів щодо реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 .

В подальшому, за результатами вивчення документів, вилучених в ході тимчасового доступу встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_12 не надано частину документів, а окремі документи надано в копіях, хоча відповідно до ухвали слідчого судді надано дозвіл на вилучення оригіналів документів.

У зв`язку із вказаним прокурором 21.12.2022 до ІНФОРМАЦІЯ_10 скеровано запит про надання інформації та документів (в порядку ст. 93 КПК України) щодо надання оригіналів документів: 1) Проектно-кошторисної документації в повному обсязі (проектна та кошторисна частини) на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо якої надано експертний звіт № 01/1442 (15-00512-12) від 15.10.2012, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 184 від 15.10.2012; 2) Проектно-кошторисної документації (проектна та кошторисна частини) на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо якої надано експертний звіт № 15-0993-15 від 26.01.2016, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 13 від 26.01.2016; 3) Том 6.3 та Том 6.4 кошторисної документації ПКД на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо якої надано експертний звіт № 15-021-18 від 06.08.2018, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 80 від 14.08.2018; 4) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 18 від 13.07.2012 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору; 5) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжних доручень, складених та підписаних на виконання договору підряду № 18 від 13.07.2012; 6) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 30 від 26.12.2016 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору; 7) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжних доручень, складених та підписаних на виконання договору підряду № 30 від 26.12.2016; 8) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 10 від 24.10.2018 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору; 9) Журналів авторського нагляду за виконанням будівельних робіт; журналів загальних робіт; спеціальних журналів з окремих видів робіт; актів проміжного прийняття конструкцій, що впливають на характеристики міцності будівель та споруд; актів огляду прихованих робіт, паспортів переданого до монтажу обладнання; сертифікатів на використані матеріали під час проведення будівельних робіт (під час виконання договорів № 18 від 13.07.2012, № 30 від 26.12.2016 та № 10 від 24.10.2018).

Крім цього, в запиті зазначалося про надання інформації щодо фактів повернення підрядниками (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » за договором підряду № 18 від 13.07.2012, ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором підряду № 30 від 26.12.2016 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за договором підряду № 10 від 24.10.2018) коштів, які безпідставно або помилково перераховані ІНФОРМАЦІЯ_6 в ІНФОРМАЦІЯ_5 під час виконання договорів № 18 від 13.07.2012, № 30 від 26.12.2016 та № 10 від 24.10.2018, вжитих ІНФОРМАЦІЯ_6 заходів щодо їх повернення, а також причин та підстав розірвання договорів № 18 від 13.07.2012 та № 30 від 26.12.2016.

На виконання вказаного запиту, ІНФОРМАЦІЯ_12 надано відповідь №1806-01-21 від 09.02.2023, якою відмовлено в наданні запитуваних документів та інформації у зв`язку із необхідністю їх отримання на підставі ухвали слідчого судді.

Беручи до уваги викладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні оригіналів документів, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 , директор ОСОБА_4 ).

Підставою вважати, що вказані документи перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_10 є те, що вказана установа відмовила у надані зазначених документів.

Відомості, що містяться у зазначених документах мають вирішальне значення для проведення подальшого досудового розслідування, можуть бути використані як доказ факту розтрати, привласнення або заволодіння бюджетними коштами під час проведення реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт. Казанка Баштанського району.

Крім цього, вищевказані документи, які перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_10 необхідні для проведення почеркознавчих експертиз, технічних експертиз документів, будівельно-технічних та економічних експертиз, тому під час досудового розслідування виникла необхідність у вилучені оригіналів вказаних документів.

Таким чином, прокурор вважає, що відомості, які містяться в документах, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 необхідні для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, тому мають суттєве значення для кримінального провадження та можуть бути використані в якості доказів.

У судове засідання прокурор не з`явився, про час, дату та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, надав суду заяву, в якій просив клопотання розглядати без його участі, що в силу вимог ч. 4 ст. 163 КПК України не перешкоджає розгляду даного клопотання.

Враховуючи, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення можуть бути причетні посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_14 , на думку слідчого судді є реальна загроза зміни або знищення документів, тому розгляд клопотання проведено без виклику представників ІНФОРМАЦІЯ_10 , відповідно до вимог ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши надані слідчим копії документів з матеріалів кримінального провадження за № 42021152030000025, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42021152030000025 від 15.06.2021 року, ухвала слідчого судді Новобузького районного суду Миколаївської області від 15.06.2022 року, протокол тимчасового доступу до речей і документів від 11.08.2022 року, опис речей і документів від 11.08.2022 року, запит начальника Казанківського відділу окружної прокуратури ОСОБА_5 № 52/2-4971 від 21.12.2022 року, повідомлення в.о. директора ІНФОРМАЦІЯ_14 ОСОБА_6 № 1806-01-21 від 09.02.2023 року, ухвала слідчого судді Новобузького районного суду Миколаївської області від 11.05.2023 року, ухвала слідчого судді Новобузького районного суду Миколаївської області від 12.05.2023 року свідчить про встановлення прокурором подій, що мають ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.5 ст.191 КК України.

Під час проведення досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 ).

Відповідно до положень п. 10 ч. 1 ст. 162 КПК України відомості, які можуть становити таємницю фінансового моніторингу, відносяться до охоронюваної законом таємниці та порядок доступу до неї регулюється положеннями ч. 5 та ч. 6 ст. 163 КПК України.

Таким чином, матеріали кримінального провадження та доводи слідчого містять достатні підстави вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, а документи, тимчасовий доступ до яких просить надати прокурор, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_14 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ,адреса: АДРЕСА_1 ).

Відомості, які містяться в цих документах, дійсно можуть служити доказами в справі і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, встановлення або доведення цих відомостей іншими способами не представляється можливим, тому у відповідності до приписів ч. 5 та ч. 6 ст. 163 КПК України, маються підстави для задоволення заявленого клопотання.

Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 131, ч. 1 ст. 132, ст. 159, п. 10 ч. 1 ст. 162, ст.ст. 163, 164 КПК України,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання прокурора укримінальному провадженні начальникаКазанківського відділуБаштанської окружноїпрокуратури Миколаївськоїобласті ОСОБА_3 задовольнити.

Надати прокурору у кримінальному провадженні № 42021152030000025 від 15.06.2021 року начальнику Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_10 (ЄДРПОУ НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_1 , директор ОСОБА_4 ), зокрема документів щодо реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 , а саме до наступних документів з можливістю вилучення їх оригіналів:

1) Проектно-кошторисної документації в повному обсязі (проектна та кошторисна частини) на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо якої надано експертний звіт № 01/1442 (15-00512-12) від 15.10.2012, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 184 від 15.10.2012;

2) Проектно-кошторисної документація (проектна та кошторисна частини) на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо якої надано експертний звіт № 15-0993-15 від 26.01.2016, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 13 від 26.01.2016;

3) Тому 6.3 та Тому 6.4 кошторисної документації ПКД на об`єкт будівництва «Реконструкції каналізаційної насосної станції та напірного колектору дитячого садка « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ІНФОРМАЦІЯ_11 », щодо яких надано експертний звіт № 15-021-18 від 06.08.2018, яку затверджено наказом ІНФОРМАЦІЯ_9 № 80 від 14.08.2018;

4) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 18 від 13.07.2012 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору;

5) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжних доручень, складених та підписаних на виконання договору підряду № 18 від 13.07.2012;

6) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 30 від 26.12.2016 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору;

7) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт, актів приймання виконаних будівельних робіт, а також платіжних доручень, складених та підписаних на виконання договору підряду № 30 від 26.12.2016;

8) Кошторисних розрахунків до договору підряду № 10 від 24.10.2018 (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси на будівельні роботи, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та інше), в тому числі складених при укладанні додаткових угод до вказаного договору;

9) Журналів авторського нагляду за виконанням будівельних робіт; журналів загальних робіт; спеціальних журналів з окремих видів робіт; актів проміжного прийняття конструкцій, що впливають на характеристики міцності будівель та споруд; актів огляду прихованих робіт, паспортів переданого до монтажу обладнання; сертифікатів на використані матеріали під час проведення будівельних робіт (під час виконання договорів № 18 від 13.07.2012, № 30 від 26.12.2016 та № 10 від 24.10.2018);

10) Документів, що підтверджують факти повернення підрядниками (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » за договором підряду № 18 від 13.07.2012, ТОВ ВО « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за договором підряду № 30 від 26.12.2016 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за договором підряду № 10 від 24.10.2018) коштів, які безпідставно або помилково перераховані ІНФОРМАЦІЯ_6 під час виконання договорів № 18 від 13.07.2012, № 30 від 26.12.2016 та № 10 від 24.10.2018;

11) Документів, які підтверджують вжиті ІНФОРМАЦІЯ_6 заходи спрямовані на повернення коштів, які безпідставно або помилково перераховані ІНФОРМАЦІЯ_6 під час виконання договорів № 18 від 13.07.2012, № 30 від 26.12.2016 та № 10 від 24.10.2018;

12) Додаткових угод щодо розірвання договорів № 18 від 13.07.2012 та № 30 від 26.12.2016 та документів, що стали підставою для розірвання вказаних договорів.

Строк дії ухвали до 19.07.2023 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили негайно, після її проголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНовобузький районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення19.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу110954089
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —481/417/22

Ухвала від 14.06.2024

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 06.02.2024

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 19.05.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 12.05.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 11.05.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

Ухвала від 15.06.2022

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Вжещ С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні