Ухвала
від 05.05.2023 по справі 523/7810/23
СУВОРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №523/7810/23

Провадження №1-кс/523/1564/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМУКРАЇНИ

05.05.2023 року

Слідчий суддя Суворовського районного суду м.Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянув клопотання слідчого СВ відділу поліції №2 Одеського районного управління поліції № 1 Головного управління національної поліції в Одеській області ОСОБА_3 в матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023163490000311 від 01.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

З клопотання про тимчасовий доступ вбачається, що слідчим відділенням відділення поліції № 2 ОРУП № 1 ГУНП в Одеській області проводиться досудове розслідування за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023163490000311 від 01.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, щодо привласнення бюджетних коштів та зловживання службовим становищем службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з метою одержання неправомірної вигоди для юридичної особи всупереч інтересам служби, що могло завдати шкоди громадським інтересам.

Так, 17.05.2021 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) в особі начальника ОСОБА_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідент. код НОМЕР_1 ) в особі ОСОБА_5 укладено Договір № 23-21/П, предметом якого є виконання робіт з Капітального ремонту будівлі для амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна Договору становила 1 389 900 грн.

За наявною в матеріалах інформацією, вбачаються ознаки можливого нецільового використання бюджетних коштів та завищення об`ємів і вартості виконаних робіт по Договору № 23-21/П від 17.05.2021, що може бути перевірено виключно у кримінальному провадженні шляхом призначення та проведення судових експертиз.

Обставини щодо яких проводиться розслідування потребують ретельного дослідження та перевірки доказами, в тому числі шляхом аналізу оригіналів відповідної тендерної, договірної та виконавчої документації, проведення відповідних перевірок, економічних, інженерно-технічних та криміналістичних видів експертних досліджень.

Задля перевірки зазначених обставин, проведення відповідних перевірок та експертних досліджень під час досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , а саме:

?тендерної документації щодо здійснення закупівлі UA-2021-04-21-005298-а;

?проекту (проектної документації) щодо виконання капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 за договором №23/21 від 17.05.2021;

?договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , з усіма додатками, додатковими угодами;

?технічних завдань (специфікація робіт), дефектних актів, проектів та іншої проектно-кошторисної документації для виконання робіт та експертних звітів до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?актів за формами КБ-2в, КБ-3, М-15, М-15а, на приховані роботи до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (в тому числі актів КБ-2в, КБ-3 на електронному носії у форматі IMD та IMP програмного комплексу АВК-5);

?договорів (накладних, ТТН, розрахункових документів тощо) на закупівлю/поставку товарів/матеріалів/обладнання/устаткування по комплектуванню об`єктів для виконання робіт, сертифікатів якості на матеріали, обладнання та устаткування, які було постановлено під час та за результатами виконання будівельних робіт, в тому числі переданих від підрядника, для виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?загальних журналів по виконанню робіт (журналів виробництва робіт), відомостей контрольних вимірів та виконавчих креслень по виконанню робіт (виконавчі схеми), документів щодо складових загальновиробничих витрат під час виконання робіт, в тому числі переданих під підрядника, до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?договорів оренди/замовлення відповідного технічного обладнання, інструментів, транспортних засобів для виконання робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі переданих під підрядника;

?наявного листування із виконавцем робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?документів щодо здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?документів щодо здійснення розрахунків за договором № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (платіжні доручення, виписки банку, регістри бухгалтерського обліку);

?актів звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за договором № 23-21/П від 17.05.2021;

?тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2021-04-21-005298-а, з можливістю вилучення оригіналів всіх зазначених документів, для недопущення їх зміни або знищення та проведення в подальшому експертних досліджень;

?службових документів (статут управління, накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, паспорти) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 , які укладали та контролювали виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021, а також підписували документацію по його виконанню, з можливістю вилучення належним чином завірених копій всіх зазначених документів.

Оригінали зазначених документів мають суттєве значення для встановлення обставин, які підлягають доказуванню у вказаному кримінальному провадженні, проведення перевірок та відповідних експертних досліджень.

Відповідно до ч. 1, ч. 2 п. 5 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Тимчасовий доступ до речей і документів є один із видів заходів забезпечення кримінального провадження.

Статтею 159 частинами 1, 2 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх. Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що з метою збирання та перевірки доказів, проведення перевірок та відповідних експертних досліджень, встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, суд прийшов до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого.

Керуючись ст.ст. 163165, 309, 369372, 395 КПК України,

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СВ відділу поліції №3 Одеського районного управління поліції № 1 Головного управління національної поліції в Одеській області ОСОБА_3 в матеріалах досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12023163490000311 від 01.05.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів, - задовольнити.

Надати дозвіл прокурору Суворовської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_6 , прокурорам, що входять до групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, слідчому слідчого відділення Відділення поліції №2 ОРУП №1 ГУНПв Одеській області лейтенанту поліції ОСОБА_3 , а також, слідчим слідчого відділення відділення поліції №2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області, які входять до складу групи слідчих у вказаному кримінальному провадженні на тимчасовий доступ та можливість вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 оригінали наступних документів:

?тендерної документації щодо здійснення закупівлі UA-2021-04-21- 005298-а;

?проекту (проектної документації) щодо виконання капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 за договором №23/21 від 17.05.2021;

?договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , з усіма додатками, додатковими угодами;

?технічних завдань (специфікація робіт), дефектних актів, проектів та іншої проектно-кошторисної документації для виконання робіт та експертних звітів до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?актів за формами КБ-2в, КБ-3, М-15, М-15а, на приховані роботи до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (в тому числі актів КБ-2в, КБ-3 на електронному носії у форматі IMD та IMP програмного комплексу АВК-5);

?договорів (накладних, ТТН, розрахункових документів тощо) на закупівлю/поставку товарів/матеріалів/обладнання/устаткування по

?комплектуванню об`єктів для виконання робіт, сертифікатів якості на матеріали, обладнання та устаткування, які було постановлено під час та за результатами виконання будівельних робіт, в тому числі переданих від підрядника, для виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?загальних журналів по виконанню робіт (журналів виробництва робіт), відомостей контрольних вимірів та виконавчих креслень по виконанню робіт (виконавчі схеми), документів щодо складових загальновиробничих витрат під час виконання робіт, в тому числі переданих під підрядника, до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?договорів оренди/замовлення відповідного технічного обладнання, інструментів, транспортних засобів для виконання робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі переданих під підрядника;

?наявного листування із виконавцем робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?документів щодо здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням робіт по договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;

?документів щодо здійснення розрахунків за договором № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (платіжні доручення, виписки банку, регістри бухгалтерського обліку);

?актів звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за договором № 23-21/П від 17.05.2021;

?тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2021-04-21-005298-а, з можливістю вилучення оригіналів всіх зазначених документів, для недопущення їх зміни або знищення та проведення в подальшому експертних досліджень;

?службових документів (статут управління, накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, паспорти) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 , які укладали та контролювали виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021, а також підписували документацію по його виконанню, з можливістю вилучення належним чином завірених копій всіх зазначених документів.

Строк дії ухвали складає два місяці з моменту винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСуворовський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення05.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу110954597
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —523/7810/23

Ухвала від 17.05.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкуренков М. В.

Ухвала від 16.06.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 08.06.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 08.06.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 08.06.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 08.06.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 05.05.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Шкорупеєв Д. А.

Ухвала від 17.05.2023

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Одеси

Лупенко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні