Справа №523/7810/23
Провадження №1-кс/523/1681/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМУКРАЇНИ
17.05.2023 року м.Одеса
Слідчий суддя Суворовського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні, в приміщенні суду подане в кримінальному провадженні №12023163490000311 від 01.05.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України клопотання про надання тимчасового доступу до документів,
в с т а н о в и в:
До Суворовського районного суду м. Одеси надійшло клопотання слідчого СВ ВП № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області про надання тимчасового доступу до документів, який містять охоронювану законом таємницю.
Розгляд клопотання проведено у відсутність слідчого, оскільки будучи належним чином повідомлений про час і місце судового розгляду клопотання, слідчий до суду не прибув, про поважність причин неявки не повідомив. Згідно ч.3 ст.244 КПК України неприбуття особи, яка подала клопотання не перешкоджає розгляду клопотання, у зв`язку з чим фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів у відповідності до ч.4 ст.107 КПК України не здійснювалося.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 , в судове засідання не викликався, відповідно до ст.163 ч.2 КПК України.
Вивченням клопотання із долученими до нього додатками встановлено, що, 17.05.2021 року між ІНФОРМАЦІЯ_1 (замовник) в особі начальника ОСОБА_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ідент. код НОМЕР_1 ) в особі ОСОБА_4 укладено Договір № 23-21/П, предметом якого є виконання робіт з Капітального ремонту будівлі для амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 . Ціна Договору становила 1 389 900 грн.
В ході досудового розслідування було встановлено, що за наявною в матеріалах інформацією, вбачаються ознаки можливого нецільового використання бюджетних коштів та завищення об`ємів і вартості виконаних робіт по Договору № 23-21/П від 17.05.2021, що може бути перевірено виключно у кримінальному провадженні шляхом призначення та проведення судових експертиз.
З метою встановлення усіх обставин вчинення кримінального правопорушення, досягнення дієвості кримінального провадження та вирішення визначених у ст. 2 КПК України завдань по вказаному кримінальному провадженню, необхідно застосування заходу забезпечення кримінального провадження, передбаченого ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 , a саме:
- тендерної документації щодо здійснення закупівлі UA-2021-04-21-005298-a;
- проекту (проектної документації) щодо виконання капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 за договором №23/21 від 17.05.2021;
- договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , з усіма додатками, додатковими угодами;
- технічних завдань (специфікація робіт), дефектних актів, проектів та іншої проектно-кошторисної документації для виконання робіт та експертних звітів до договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- актів за формами КБ-2в, КБ-3, М-15, М-15а, на приховані роботи до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (в тому числі актів КБ-2в, КБ-3 на електронному носії у форматі IMD та IMP програмного комплексу АВК-5);
- договорів (накладних, ТТН, розрахункових документів тощо) на закупівлю/поставку товарів/матеріалів/обладнання/устаткування по комплектуванню об`єктів для виконання робіт, сертифікатів якості на матеріали, обладнання та устаткування, які було постановлено під час та за результатами виконання будівельних робіт, в тому числі переданих від підрядника, для виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- загальних журналів по виконанню робіт (журналів виробництва робіт), відомостей контрольних вимірів та виконавчих креслень по виконанню робіт (виконавчі схеми), документів щодо складових загальновиробничих витрат під час виконання робіт, в тому числі переданих під підрядника, до договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- договорів оренди/замовлення відповідного технічного обладнання, інструментів, транспортних засобів для виконання робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі переданих під підрядника;
- наявного листування із виконавцем робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- документів щодо здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- документів щодо здійснення розрахунків за договором№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (платіжні доручення, виписки банку, регістри бухгалтерського обліку);
- актів звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за договором № 23-21/П від 17.05.2021;
- тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2021-04-21-005298-a, з можливістю вилучення оригіналів всіх зазначених документів, для недопущення їх зміни або знищення та проведення в подальшому експертних досліджень;
- службових документів (статут управління, накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, паспорти) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 , які укладали та контролювали виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021, a також підписували документацію по його виконанню, з можливістю вилучення належним чином завірених копій всіх зазначених документів.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 п. 5 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Тимчасовий доступ до речей і документів є один із видів заходів забезпечення кримінального провадження.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя погоджується із суб`єктом клопотання, що надання тимчасового доступу, вилучення вищезазначених даних може стати доказами у кримінальному провадженні, і при цьому отримати такі відомості в інший спосіб неможливо, в зв`язку з чим, вважає можливим внесене клопотання задовольнити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.163165,369372 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в :
Клопотання слідчого СВ ВП № 2 Одеського районного управління поліції № 1 ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_5 - задовольнити, надавши зазначеній службовій особі, а також прокурору Суворовської окружної прокуратури міста Одеси ОСОБА_6 , прокурорам, що входять до групи прокурорів у вказаному кримінальному провадженні, а також, слідчим слідчого відділення відділення поліції №2 ОРУП №1 ГУНП в Одеській області, які входять до складу групи слідчих у вказаному кримінальному провадженні на тимчасовий доступ до документів, та можливість вилучити в ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 оригінали наступних документів:
- тендерної документації щодо здійснення закупівлі UA-2021-04-21-005298-a;
- проекту (проектної документації) щодо виконання капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 за договором №23/21 від 17.05.2021;
- договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , з усіма додатками, додатковими угодами;
- технічних завдань (специфікація робіт), дефектних актів, проектів та іншої проектно-кошторисної документації для виконання робіт та експертних звітів до договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- актів за формами КБ-2в, КБ-3, М-15, М-15а, на приховані роботи до договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (в тому числі актів КБ-2в, КБ-3 на електронному носії у форматі IMD та IMP програмного комплексу АВК-5);
- договорів (накладних, ТТН, розрахункових документів тощо) на закупівлю/поставку товарів/матеріалів/обладнання/устаткування по комплектуванню об`єктів для виконання робіт, сертифікатів якості на матеріали, обладнання та устаткування, які було постановлено під час та за результатами виконання будівельних робіт, в тому числі переданих від підрядника, для виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- загальних журналів по виконанню робіт (журналів виробництва робіт), відомостей контрольних вимірів та виконавчих креслень по виконанню робіт (виконавчі схеми), документів щодо складових загальновиробничих витрат під час виконання робіт, в тому числі переданих під підрядника, до договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- договорів оренди/замовлення відповідного технічного обладнання, інструментів, транспортних засобів для виконання робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 , в тому числі переданих під підрядника;
- наявного листування із виконавцем робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- документів щодо здійснення технічного та авторського нагляду за виконанням робіт по договору№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 ;
- документів щодо здійснення розрахунків за договором№ 23-21/П від 17.05.2021 з капітального ремонту будівлі амбулаторії сімейної медицини КУ « ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою: АДРЕСА_1 (платіжні доручення, виписки банку, регістри бухгалтерського обліку);
- актів звірки взаєморозрахунків між ІНФОРМАЦІЯ_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за договором № 23-21/П від 17.05.2021;
- тендерної, договірної, розрахункової та виконавчої документації щодо закупівлі UA-2021-04-21-005298-a, з можливістю вилучення оригіналів всіх зазначених документів, для недопущення їх зміни або знищення та проведення в подальшому експертних досліджень;
- службових документів (статут управління, накази про призначення/переведення на посаду, звільнення, посадові інструкції з відмітками про ознайомлення, паспорти) відносно службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_5 , які укладали та контролювали виконання договору № 23-21/П від 17.05.2021, a також підписували документацію по його виконанню, з можливістю вилучення належним чином завірених копій всіх зазначених документів.
Строк дії ухвали складає один місяць з дня її проголошення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Суворовський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 17.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111696134 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Суворовський районний суд м.Одеси
Шкуренков М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні