Ухвала
від 25.04.2023 по справі 755/5310/23
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/5310/23

Провадження №: 1-кс/755/1124/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"25" квітня 2023 р. м.Київ

Слідчий суддя Дніпровського районного суду м.Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному проваджені №42022102040000111 від 14.11.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Слідчий Дніпровського УП ГУНП у м.Києві ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 звернулася до суду в рамках кримінального провадження №42022102040000111 від 14.11.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, з клопотанням про тимчасовий доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які стосуються діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

?інформації із автоматизованих баз даних, про відкриття рахунків в банківських установах;

?відомостей щодо зміни керівника та головного бухгалтера з зазначенням їх анкетних даних, ідентифікаційного номеру, місця реєстрації на території України, періоду часу перебування на посаді;

?відомостец співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі всіх контрагентів, сформувати витяги з реєстру сумнівних операцій;

?податкових декларацій з податку на додану вартість, в тому числі з уточнюючими розрахунками податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з ПДВ з уточнюючими розрахунками);

?розшифровок податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість);

?податкових декларацій з податку на прибуток (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з податку на прибуток;

?реєстру виданих та отриманих податкових накладних;

?Форм 8ДР та 1 ДФ на працівників;

?відомостей щодо IP-адрес та поштових скриньок e-mail з використанням яких суб`єкт господарювання здійснював подачу звітності.

Вказані документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження за адресою: АДРЕСА_1 ) за період часу з 01.01.2020 року по день винесення ухвали, що мають значення для встановлення важливих обставин кримінального правопорушення та можуть бути доказами кримінального провадження.

Мотивуючи клопотання, слідчий посилається на те, що в ході досудового розслідування було встановлено, що 16.08.2021 року Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-010226-a, з предметом закупівлі «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», очікувана вартість 4200 000 грн., при цьому Замовник, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, включено послуги, пов`язані із спортом. Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежностіУкраїни, до складу якого включено Всеукраїнський центр фізичного здоров`я населення Спорт для всіх та Центри фізичного здоров`я населення Спорт для всіх. З огляду на вищезазначене, Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до статті 40 Закону.

За результатом вищевказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі в.о. директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №165 від 23.08.2021 року, з предметом «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015:793400009- Рекламні та маркетингові послуги)», вартість послуг 4200000 грн, водночас додатковою угодою №2-165/13 від 17.01.2022 року, вартість послуг збільшено на 840000 грн, та становить 5040000 грн., строк дії договору до 31.12.2021 року, проте додатковою угодою №1-165/523 від 31.12.2021 року, строк дії договору продовжено до 31.03.2022 року.

Крім того, невід`ємною частиною вищевказаного договору являється специфікація, якою передбачено, що виконання умов договору розділено на 4 етапи із вказаною назвою послуг «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах», кожен етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1209 грн., кількість показів 8687500, загальна вартість 1050000 грн. та додатковою угодою №2-165/13 від 17.01.2022 року, внесено зміни до специфікації, додано додатковий 5 етап, із вказаною назвою послуги «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах», етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1209 грн., кількість показів 6947 891, загальна вартість 840000 грн.

За даними, загальнодоступного єдиного веб-порталу використання бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_5 , було виявлено, що Замовником на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) перераховано грошові кошти у сумі 5040000 грн.

В ході досудового розслідування під час дослідження вказаної тендерної закупівлі, було встановлено, що дана закупівля, проводилась за переговорною процедурою на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України», однак у договорі дана постанова не зазначена, та відсутні умови, якими зазначено, що послуги у договорі необхідні для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, що вказує на використання даної постанови для уникнення конкуренції під час проведення тендерної закупівлі.

Крім того, в електронній системі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у тендерній закупівлі, за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-010226-a, висвітлено п`ять платежів за договором про надання послуг №165 від 23.08.2021 року, зокрема 06.09.2021 року на суму 420000грн, 09.09.2021 року на суму 630000 грн., 24.09.2021 року на суму 1050000 грн., 13.10.2021 року на суму 1050000 грн. та 28.10.2021 року, однак згідно мережі перерахування бюджетних коштів було сім платежів, окрім вказаних, 02.02.2022 року на суму 827131 грн. 44 коп. та 10.02.2022 року на суму 12868 грн. 56 коп., водночас Замовником не завантажено звіт про виконання договору, пропри повну оплату, передбачену договором, що являється порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Всупереч п.1 додаткової угоди №2-165/13 від 17.01.2022 року, Замовник та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди збільшити суму Договору №165 від 23.08.2021 року, на 840000грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.Видатки на досягнення цієї цілі не затверджено в порядку, що суперечить ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Так,ч. 6 вказаної статті, непередбачає збільшення суми договору, а передбачає, що сторони договору можуть у наступному році надавати послуг на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору.

Водночас, до додаткової угоди №2-166/12 від 17.01.2022 року, не надані документи, якими підтверджується збільшення вартості послуг, по Договору №166 від 23.08.2021 року, на ринку, що вказує на безпідставне збільшення ціни договору.

Крім того, у додаткових угодах №2-165/13 від 17.01.2022 року та №1-165/523 від 31.12.2021 року, відсутні законні обгрунтування та документи, які підтверджують законність змін умов до Договору.

Також, 16.08.2021 року, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-004739-b, з предметом закупівлі «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту (орієнтований обсяг залучення аудиторії 1,7 млн.чол) у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015:79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», очікувана вартість 5 400000грн., при цьому Замовник, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. № 736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України включено послуги, пов`язані із спортом. Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, до складу якого включено Всеукраїнський центр фізичного здоров`я населення Спорт для всіх та Центри фізичного здоров`я населення Спорт для всіх. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до статті 40 Закону.

За результатом вищевказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі в.о. директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №166 від 23.08.2021 року, з предметом «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштуваннята проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту (орієнтований обсяг залучення аудиторії 1,7 млн.чол) у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», вартість послуг 5 400000 грн, водночас додатковою угодою №2-166/12 від 17.01.2022 року, вартість послуг збільшено на 1080 000грн, та становить 6 480000 грн., строк дії договору до 31.12.2021 року, проте додатковою угодою №1-166/524 від 31.12.2021 року, строк дії договору продовжено до 31.03.2022 року.

Крім того, згідно невід`ємної частини вищевказаного договору являється специфікація, якою передбачено, що виконання умов договору розділено на 4 етапи, із вказаною назвою послуг«Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту», кожен етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 12425 000, загальна вартість 1350 000грн. та додатковою угодою № 2-166/12 від 17.01.2022, внесено зміни до специфікації, додано додаткові 5 та 6етапи, із вказаною назвою послуги «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту»,етап5 тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 12425 000, загальна вартість 1 350000 грн. та 6-й етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 9935 603, загальна вартість 1080 000 грн. та додатковою угодою № 3/166/59 від 17.02.2022, внесено зміни до специфікації, прибрано один етап та 5-й етап, із вказаною назвою послуги «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту», етап 5 тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 9 935 603, загальна вартість 1 080 000 грн.

За даними, загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_5 , виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 )перераховано грошові кошти у сумі 6 480000 грн.

В ході дослідження вказаної тендерної закупівлі, виявлено, що дана закупівля, проводилась за переговорною процедурою на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 року №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України», однак у договорі дана постанова не зазначена, та відсутні умови, якими зазначено, що послуги у договорі необхідні для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, що вказує на використання даної постанови для уникнення конкуренції під час проведення тендерної закупівлі.

Крім того, на платформі тендерної закупівлі « ІНФОРМАЦІЯ_4 », у тендерній закупівлі, за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-004739-b, висвітлено п`ять платежів за договором про надання послуг №166 від 23.08.2021, зокрема 06.09.2021 року на суму 540 000грн, 09.09.2021 року на суму 810000 грн., 24.09.2021 року на суму 1350000 грн., 13.10.2021 року на суму 1350000 грн. та 28.10.2021 року на суму 1350 000, однак згідно мережі перерахування бюджетних коштів було шість платежів, окрім вказаних, 10.02.2022 року на суму 1080 000грн, водночас Замовником не завантажено звіт про виконання договору, пропри повну оплату, передбачену договором, що являється порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Всупереч п.1 додаткової угоди №2-166/12 від 17.01.2022 року, Замовник та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли дозгоди збільшити суму Договору №166 від 23.08.2021 року, на 1 080000 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Видатки на досягнення цієї цілі не затверджено в установленому порядку, що суперечить ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Так,ч. 6 вказаної статті, не передбачає збільшення суми договору, а передбачає, що сторони договору можуть у наступному році надавати послуг на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору.

Водночас, до додаткової угоди №2-166/12 від 17.01.2022 року, не надані документи, якими підтверджується збільшення вартості послуг, по Договору №166 від 23.08.2021 року, на ринку, що вказує на безпідставне збільшення ціни договору.

Крім того, у додаткових угодах 2-166/12 від 17.01.2022 року, №1-166/524 від 31.12.2021 року та №3/166/59 від 17.02.2022 року, відсутні законні обгрунтування та документи, які підтверджують законність змін умов до Договору.

В подальшому, 11.11.2021 року Всеукраїнським центром фізичногоздоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (далі по тексту Замовник) розпочатотендерну закупівлю на майданчику« ІНФОРМАЦІЯ_4 » за ідентифікаційним номеромUA-2021-11-11-000392-b,з предметом закупівлі «Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги», очікувана вартість2400 000грн.

У вказаній тендерній закупівлі приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ціновою пропозицією 2000000 грн, ФОП ОСОБА_7 з ціновою пропозицією 2399316 грн. 12 коп.та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )з ціновою пропозицією 2398266грн. 50 коп., однак Замовник дискваліфікував пропозицію з економічно вигіднішою ціною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », посилаючись на порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» у розрізі ненадання документів, при участі у тендерній закупівлі, однак Замовник, всупереч ст. 16 вказаного Закону, згідно якої повинен був надати Учаснику 24 години на виправлення помилки, відхилив пропозицію на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ).

За результатом вказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №413 від 14.12.2021, з предметом «Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги», вартість послуг 2398266 грн, строк дії договору до 31.12.2021, п. 1.4 вказаного договору зазначено, що місце надання послуг: АДРЕСА_2 .

Проте, згідно невід`ємної частини договору, специфікації, передбачено, що Виконавець надає наступні послуги, а саме показ банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_7 , кількістю показів 67913200, протягом 5 днів на перший період та 5днів на другий період, вартістю 2309048 грн. 80 коп., а також демонстрування відео роликів уYouTube,кількістю показів 5248100,протягом 5 днів на перший період та 5 днів на другий період, вартістю 89 217 грн. 70 коп., тобто виконання умов договору передбачається у 20 денний строк, однак згідно загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_5 виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )перераховано грошові кошти у сумі 2398 266 грн. 50 коп., що складає повну вартість договору, при цьому на майданчику публічних закупівельне висвітлено звіт про виконанняумов договору.

Також, до договору відсутня детальна специфікація та калькуляція послуг, зокрема не зазначено ціну на одиницю, що може вказувати на приховування завідомо завищеної ціни на послуги, з метою подальшого привласнення бюджетних грошових коштів.

Крім того, в ході дослідження договору та платежів, виявлено, що Замовником на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ), 22.12.2021 року здійснено два платежі на суму 248919 грн. 20 коп. та 950214 грн. 05 коп., із зазначенням платежу «оплата за послуги банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_7 , демонстрування відео роликів у ІНФОРМАЦІЯ_8 ,зг. Дог. №413 від 14.12.21 року, акт №1 від 20.12.21 року», однак у свою чергу договір про надання послуг №413 від 14.12.2021 року укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що вказує на безпідставне перерахування бюджетних грошових коштів Замовником.

Законом України №2500-IX від 15.08.2022 року, затверджено Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким передбачено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, та Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Так, 23.08.2022 року, під час дії на території України воєнного стану, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за ідентифікаційним номером UA-2022-08-23-005411-a, з предметом закупівлі «Послуги з популяризації проекту через Банерну та Відео рекламу (Google Display Network та Youtube): підбір належної аудиторії для адресування матеріалів, адаптація макетів банерів, відео-роликів та інформаційних матеріалів відповідно до глибинного аналізу природних реакцій споживачів, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, створення рекламних кампаній на майданчиках ІНФОРМАЦІЯ_7 та сайтах їх партнерів в рамках популяризації соціального проєкту серед широких верств населення всіх регіонів, ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги в рамках інформаційно-просвітницьких заходів «Здорова Україна», очікувана вартість 2839 500грн.

У вказаній тендерній закупівлі приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) з ціновою пропозицією 1970 000 грнта ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) з ціновою пропозицією 2707 000 грн., однак Замовник дискваліфікував пропозицію з економічно вигіднішою ціною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з формальних підстав.

За результатом вказаної тендерної закупівлі, між Замовником, в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №403від 05.09.2022, з предметом «Послуги з популяризації проекту через Банерну та Відео рекламу ( ІНФОРМАЦІЯ_7 та Youtube): підбір належної аудиторії для адресування матеріалів, адаптація макетів банерів, відео-роликів та інформаційних матеріалів відповідно до глибинного аналізу природних реакцій споживачів, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, створення рекламних кампаній на майданчиках ІНФОРМАЦІЯ_7 та сайтах їх партнерів в рамках популяризаціїсоціального проєкту серед широких верств населення всіх регіонів, ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги в рамках інформаційно-просвітницьких заходів «Здорова Україна», вартість послуг 2707 000 грн, строк дії договору до 31.12.2022.

Проте, згідно невід`ємної частини договору, специфікації, передбачено, що Виконавець надає наступні послуги, а саме показ банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_7 , кількістю показів 30000 000, протягом 5-и днів на перший період та 5-и днів на другий період, ціна за одиницю 0,076 грн, вартістю 2280 000 грн., а також демонстрування відео роликів у YouTube, кількістю показів 7000 000, протягом 5-и днів на перший період та 5-и днів на другий період, ціна за одиницю 0,061 грн., вартістю 427 000 грн.

Згідно загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_5 виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) перераховано грошові кошти у сумі 2707 000 грн., що складає повну вартість договору, при цьомуна майданчику публічних закупівельне висвітлено звіт про виконання умов договору.

Проаналізувавши, вищевказані тендерні закупівлі та договори про надання послуг, виявлено ряд значних порушень вимог чинного законодавства про тендерні закупівлі, що могло призвести до привласнення бюджетних грошових коштівпредставникамиТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

За вказаним фактом було розпочато кримінальне провадження №42022102040000111 від 14.11.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, про що внесено відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

З урахуванням того, що сторона кримінального провадження довела в змісті клопотання, що існує загроза передчасного розголошення відомостей, які стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, слідчий суддя вважає за можливе розглянути дане клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться такі документи.

Слідчий СВ Дніпровського УП ГУ НП у місті Києві будучи належним чином повідомленим про час та місце судового розгляду, в судове засідання не з`явилася. Разом з тим, в матеріалах клопотання міститься заява слідчого Дніпровського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 , про розгляд клопотання без її участі, у зв`язку із зайнятістю та проведенням слідчих дій.

Вивчивши клопотання, додані до нього документи, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання та витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подано до суду клопотання, слідчий суддя приходить до наступного.

Так, відповідно до вимог ч.2 ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Згідно з положеннями ч.1 ст.160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутись до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст.161 Цього Кодексу.

Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування кримінального провадження й встановлення обставин вчинення кримінального правопорушення, дослідження документів, виникла необхідність отримати доступ до оригіналів документів, які стосуються діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

?інформації із автоматизованих баз даних, про відкриття рахунків в банківських установах;

?відомостей щодо зміни керівника та головного бухгалтера з зазначенням їх анкетних даних, ідентифікаційного номеру, місця реєстрації на території України, періоду часу перебування на посаді;

?відомостец співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі всіх контрагентів, сформувати витяги з реєстру сумнівних операцій;

?податкових декларацій з податку на додану вартість, в тому числі з уточнюючими розрахунками податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з ПДВ з уточнюючими розрахунками);

?розшифровок податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість);

?податкових декларацій з податку на прибуток (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з податку на прибуток;

?реєстру виданих та отриманих податкових накладних;

?Форм 8ДР та 1 ДФ на працівників;

відомостей щодо IP-адрес та поштових скриньок e-mail з використанням яких суб`єкт господарювання здійснював подачу звітності, крім того, які необхідні для проведення почеркознавчої експертизи, з метою повного, об`єктивного та неупередженого розслідування даного кримінального провадження, які мають значення для встановлення важливих обставин у даному кримінальному провадженні.

Враховуючи наявність достатніх підстав вважати, що вищезазначені документи знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження за адресою: АДРЕСА_1 ) та мають істотне значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з урахуванням можливості використання як доказу відомостей, що містяться у таких документах та відсутність можливості іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження за адресою: АДРЕСА_1 ), слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст.159-164 КПК України, слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів у кримінальному проваджені №42022102040000111 від 14.11.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України задовольнити.

Надати слідчим слідчого відділу Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві: ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , прокурорам Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 доступ до оригіналів документів з можливістю їх вилучення, які стосуються діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:

?інформації із автоматизованих баз даних, про відкриття рахунків в банківських установах;

?відомостей щодо зміни керівника та головного бухгалтера з зазначенням їх анкетних даних, ідентифікаційного номеру, місця реєстрації на території України, періоду часу перебування на посаді;

?відомостец співставлення податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі всіх контрагентів, сформувати витяги з реєстру сумнівних операцій;

?податкових декларацій з податку на додану вартість, в тому числі з уточнюючими розрахунками податкових зобов`язань з податку на додану вартість у зв`язку з виправленням самостійно виявлених помилок (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з ПДВ з уточнюючими розрахунками);

?розшифровок податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових зобов`язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів, додаток № 5 до податкової декларації з податку на додану вартість);

?податкових декларацій з податку на прибуток (у разі надання звітності в електронному виді - надати відомості в електронному та паперовому носії належним чином роздруковану та завірену роздруківку податкових декларацій з податку на прибуток;

?реєстру виданих та отриманих податкових накладних;

?Форм 8ДР та 1 ДФ на працівників;

?відомостей щодо IP-адрес та поштових скриньок e-mail з використанням яких суб`єкт господарювання здійснював подачу звітності.

Вказані документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 (місцезнаходження за адресою: АДРЕСА_1 ) за період часу з 01.01.2020 року по день винесення ухвали, що мають значення для встановлення важливих обставин кримінального правопорушення та можуть бути доказами кримінального провадження.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення25.04.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111002832
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/5310/23

Ухвала від 17.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Мельниченко Л. А.

Ухвала від 22.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 25.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 09.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Федосєєв С. В.

Ухвала від 03.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 26.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Омельян І. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Галига І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні