Ухвала
від 22.05.2023 по справі 755/5310/23
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №:755/5310/23

Провадження №: 1-кс/755/1285/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"22" травня 2023 р. м. Київ

Слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпровської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42022102040000111, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.11.2022 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

УСТАНОВИВ:

До Дніпровського районного суду м. Києва надійшло клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпровської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022102040000111, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.11.2022 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Згідно змісту клопотання

16.08.2021, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-010226-a, з предметом закупівлі «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», очікувана вартість 4200000 грн., при цьому Замовник, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. № 736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України включено послуги, пов`язані із спортом. Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, до складу якого включено Всеукраїнський центр фізичного здоров`я населення Спорт для всіх та Центри фізичного здоров`я населення Спорт для всіх. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до статті 40 Закону.

За результатом вищевказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі в.о. директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №165 від 23.08.2021, з предметом «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», вартість послуг 4200000 грн, водночас додатковою угодою № 2-165/13 від 17.01.2022, вартість послуг збільшено на 840000 грн, та становить 5040000 грн., строк дії договору до 31.12.2021, проте додатковою угодою № 1-165/523 від 31.12.2021, строк дії договору продовжено до 31.03.2022.

Крім того, невід`ємною частиною вищевказаного договору являється специфікація, якою передбачено, що виконання умов договору розділено на 4 етапи із вказаною назвою послуг «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах», кожен етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1209 грн., кількість показів 8687 500, загальна вартість 1050 000 грн. та додатковою угодою № 2-165/13 від 17.01.2022, внесено зміни до специфікації, додано додатковий 5 етап, із вказаною назвою послуги «Послуги з популяризації проекту через банерну та контекстну рекламу в Google Ads таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту), поширення, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, підбору ключових слів, створення та розміщення оголошень на Google та їх сайтах партнерах», етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1209 грн., кількість показів 6 947 891, загальна вартість 840 000 грн.

За даними, загальнодоступного єдиного веб-порталу використання бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_4 , виявлено, що Замовником на розрахунковий рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) перераховано грошові кошти у сумі 5040 000 грн.

В ході дослідження вказаної тендерної закупівлі, установлено, що дана закупівля, проводилась за переговорною процедурою на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. №736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних длязабезпечення підготовкита проведеннязаходів звідзначення 30-їрічниці незалежностіУкраїни»,однак удоговорі данапостанова незазначена,та відсутніумови,якими зазначено,що послугиу договорінеобхідні длязабезпечення підготовкита проведеннязаходів звідзначення 30-їрічниці незалежностіУкраїни,що вказуєна використанняданої постановидля уникнення конкуренції під час проведення тендерної закупівлі.

Окрім цього, в електронній системі публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у тендерній закупівлі, за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-010226-a, висвітлено п`ять платежів за договором про надання послуг №165 від 23.08.2021, зокрема 06.09.2021 на суму 420000грн, 09.09.2021 на суму 630000 грн., 24.09.2021 на суму 1050000 грн., 13.10.2021 на суму 1050000 грн. та 28.10.2021, однак згідно мережі перерахування бюджетних коштів було сім платежів, окрім вказаних, 02.02.2022 на суму 827131 грн. 44 коп. та 10.02.2022 на суму 12868 грн. 56 коп., водночас Замовником не завантажено звіт про виконання договору, пропри повну оплату, передбачену договором, що являється порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Всупереч п. 1 додаткової угоди № 2-165/13 від 17.01.2022, Замовник та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди збільшити суму Договору №165 від 23.08.2021, на 840000 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Видатки на досягнення цієї цілі не затверджено в порядку, що суперечить ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Так, ч. 6 вказаної статті, не передбачає збільшення суми договору, а передбачає, що сторони договору можуть у наступному році надавати послуг на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору.

Водночас, до додаткової угоди № 2-166/12 від 17.01.2022, не надані документи, якими підтверджується збільшення вартості послуг, по Договору №166 від 23.08.2021, на ринку, що вказує на безпідставне збільшення ціни договору.

Крім того, у додаткових угодах № 2-165/13 від 17.01.2022 та № 1-165/523 від 31.12.2021, відсутні законні обгрунтування та документи, які підтверджують законність змін умов до Договору.

Також, 16.08.2021, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-004739-b, з предметом закупівлі «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту (орієнтований обсяг залучення аудиторії 1,7 млн.чол) у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», очікувана вартість 5 400000 грн., при цьому Замовник, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. № 736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України включено послуги, пов`язані із спортом. Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, до складу якого включено Всеукраїнський центр фізичного здоров`я населення Спорт для всіх та Центри фізичного здоров`я населення Спорт для всіх. З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до статті 40 Закону.

За результатом вищевказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі в.о. директора ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №166 від 23.08.2021, з предметом «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту (орієнтований обсяг залучення аудиторії 1,7 млн.чол) у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК 021:2015: 79340000 9 - Рекламні та маркетингові послуги)», вартість послуг 5 400000 грн, водночас додатковою угодою № 2-166/12 від 17.01.2022, вартість послуг збільшено на 1080 000 грн, та становить 6 480000 грн., строк дії договору до 31.12.2021, проте додатковою угодою № 1-166/524 від 31.12.2021, строк дії договору продовжено до 31.03.2022.

Крім того, згідно невід`ємної частини вищевказаного договору являється специфікація, якою передбачено, що виконання умов договору розділено на 4 етапи, із вказаною назвою послуг «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту», кожен етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 12425 000, загальна вартість 1350 000 грн. та додатковою угодою № 2-166/12 від 17.01.2022, внесено зміни до специфікації, додано додаткові 5 та 6 етапи, із вказаною назвою послуги «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту», етап 5 тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 12425 000, загальна вартість 1 350 000 грн. та 6-й етап тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 9935 603, загальна вартість 1080 000 грн. та додатковою угодою № 3/166/59 від 17.02.2022, внесено зміни до специфікації, прибрано один етап та 5-й етап, із вказаною назвою послуги «Послуги з просування на Youtube: підбір аудиторії, підготовка, налаштування та проведення кампанії з запуском відеоматеріалів для проекту», етап 5 тривалістю 14 календарних днів, ціна за одиницю 0,1087 грн., кількість показів 9 935 603, загальна вартість 1 080 000 грн.

За даними, загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_4 , виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) перераховано грошові кошти у сумі 6 480 000 грн.

В ходідослідження вказаноїтендерної закупівлі,виявлено,що даназакупівля,проводилась запереговорною процедуроюна підставіпостанови КабінетуМіністрів Українивід 15липня 2021р.№736«Деякі питаннязакупівлі товарів,робіт іпослуг,необхідних длязабезпечення підготовкита проведеннязаходів звідзначення 30-їрічниці незалежностіУкраїни»,однак удоговорі данапостанова незазначена,та відсутніумови,якими зазначено,що послугиу договорінеобхідні длязабезпечення підготовкита проведеннязаходів звідзначення 30-їрічниці незалежностіУкраїни,що вказуєна використанняданої постановидля уникнення конкуренції під час проведення тендерної закупівлі.

Окрім цього, на платформі тендерної закупівлі « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у тендерній закупівлі, за ідентифікаційним номером UA-2021-08-16-004739-b, висвітлено п`ять платежів за договором про надання послуг №166 від 23.08.2021, зокрема 06.09.2021 на суму 540 000грн, 09.09.2021 на суму 810000 грн., 24.09.2021 на суму 1350000 грн., 13.10.2021 на суму 1350000 грн. та 28.10.2021 на суму 1350 000, однак згідно мережі перерахування бюджетних коштів було шість платежів, окрім вказаних, 10.02.2022 на суму 1080 000 грн, водночас Замовником не завантажено звіт про виконання договору, пропри повну оплату, передбачену договором, що являється порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Всупереч п. 1 додаткової угоди № 2-166/12 від 17.01.2022, Замовник та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди збільшити суму Договору №166 від 23.08.2021, на 1 080000 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Видатки на досягнення цієї цілі не затверджено в установленому порядку, що суперечить ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Так, ч. 6 вказаної статті, не передбачає збільшення суми договору, а передбачає, що сторони договору можуть у наступному році надавати послуг на суму, що не перевищує 20 відсотків суми договору.

Водночас, до додаткової угоди № 2-166/12 від 17.01.2022, не надані документи, якими підтверджується збільшення вартості послуг, по Договору №166 від 23.08.2021, на ринку, що вказує на безпідставне збільшення ціни договору.

Крім того, у додаткових угодах № 2-166/12 від 17.01.2022, № 1-166/524 від 31.12.2021 та №3/166/59 від 17.02.2022, відсутні законні обгрунтування та документи, які підтверджують законність змін умов до Договору.

У подальшому, 11.11.2021, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за ідентифікаційним номером UA-2021-11-11-000392-b, з предметом закупівлі «Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги», очікувана вартість 2400 000 грн.

У вказаній тендерній закупівлі приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) з ціновою пропозицією 2000000 грн, ФОП ОСОБА_7 з ціновою пропозицією 2399316 грн. 12 коп. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ціновою пропозицією 2398266 грн. 50 коп., однак Замовник дискваліфікував пропозицію з економічно вигіднішою ціною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », посилаючись на порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» у розрізі ненадання документів, при участі у тендерній закупівлі, однак Замовник, всупереч ст. 16 вказаного Закону, згідно якої повинен був надати Учаснику 24 години на виправлення помилки, відхилив пропозицію на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ).

За результатом вказаної тендерної закупівлі між Замовником, в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №413 від 14.12.2021, з предметом «Послуги з розміщення, розповсюдження та демонстрування інформації в мережі Інтернет у рамках реалізації соціального проекту «Активні парки локації здорової України» ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги», вартість послуг 2398266 грн, строк дії договору до 31.12.2021, п.1.4 вказаного договору зазначено, що місце надання послуг: АДРЕСА_1 .

Проте, згідно невід`ємної частини договору, специфікації, передбачено, що Виконавець надає наступні послуги, а саме показ банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_6 , кількістю показів 67913200, протягом 5 днів на перший період та 5 днів на другий період, вартістю 2309048 грн. 80 коп., а також демонстрування відео роликів у YouTube, кількістю показів 5248100, протягом 5 днів на перший період та 5 днів на другий період, вартістю 89 217 грн. 70 коп., тобто виконання умов договору передбачається у 20 денний строк, однак згідно загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_4 виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) перераховано грошові кошти у сумі 2398 266 грн. 50 коп., що складає повну вартість договору, при цьому на майданчику публічних закупівельне висвітлено звіт про виконання умов договору.

Також, до договору відсутня детальна специфікація та калькуляція послуг, зокрема не зазначено ціну на одиницю, що може вказувати на приховування завідомо завищеної ціни на послуги, з метою подальшого привласнення бюджетних грошових коштів.

Крім того, в ході дослідження договору та платежів, виявлено, що Замовником на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), 22.12.2021 здійснено два платежі на суму 248919 грн. 20 коп. та 950214 грн. 05 коп., із зазначенням платежу «оплата за послуги банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_6 , демонстрування відео роликів у ІНФОРМАЦІЯ_7 ,зг. Дог. №413 від 14.12.21, акт №1 від 20.12.21», однак у свою чергу договір про надання послуг №413 від 14.12.2021 укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що вказує на безпідставне перерахування бюджетних грошових коштів Замовником.

Законом України № 2500-IX від 15.08.2022, затверджено Указ Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким передбачено часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року №2212-IX, та Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX), продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Так, 23.08.2022, під час дії на території України воєнного стану, Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі по тексту Замовник) розпочато тендерну закупівлю на майданчику « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за ідентифікаційним номером UA-2022-08-23-005411-a, з предметом закупівлі «Послуги з популяризації проекту через Банерну та Відео рекламу (Google Display Network та Youtube): підбір належної аудиторії для адресування матеріалів, адаптація макетів банерів, відео-роликів та інформаційних матеріалів відповідно до глибинного аналізу природних реакцій споживачів, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, створення рекламних кампаній на майданчиках ІНФОРМАЦІЯ_6 та сайтах їх партнерів в рамках популяризації соціального проєкту серед широких верств населення всіх регіонів, ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги в рамках інформаційно-просвітницьких заходів «Здорова Україна», очікувана вартість 2839 500 грн.

У вказаній тендерній закупівлі приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) з ціновою пропозицією 1970 000 грн та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) з ціновою пропозицією 2707 000 грн., однак Замовник дискваліфікував пропозицію з економічно вигіднішою ціною ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » з формальних підстав.

За результатом вказаної тендерної закупівлі, між Замовником, в особі директора ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в особі директора ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг №403 від 05.09.2022, з предметом «Послуги з популяризації проекту через Банерну та Відео рекламу ( ІНФОРМАЦІЯ_6 та Youtube): підбір належної аудиторії для адресування матеріалів, адаптація макетів банерів, відео-роликів та інформаційних матеріалів відповідно до глибинного аналізу природних реакцій споживачів, створення та налаштування особистих кабінетів для запуску реклами, створення рекламних кампаній на майданчиках ІНФОРМАЦІЯ_6 та сайтах їх партнерів в рамках популяризації соціального проєкту серед широких верств населення всіх регіонів, ДК:021:2015 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги в рамках інформаційно-просвітницьких заходів «Здорова Україна», вартість послуг 2707 000 грн, строк дії договору до 31.12.2022.

Проте, згідно невід`ємної частини договору, специфікації, передбачено, що Виконавець надає наступні послуги, а саме показ банерної реклами через ІНФОРМАЦІЯ_6 , кількістю показів 30000 000, протягом 5-и днів на перший період та 5-и днів на другий період, ціна за одиницю 0,076 грн, вартістю 2280 000 грн., а також демонстрування відео роликів у YouTube, кількістю показів 7000 000, протягом 5-и днів на перший період та 5-и днів на другий період, ціна за одиницю 0,061 грн., вартістю 427 000 грн.

Згідно загальнодоступної мережі перерахування бюджетних коштів, ІНФОРМАЦІЯ_4 виявлено, що Замовником на баланс ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) перераховано грошові кошти у сумі 2707 000 грн., що складає повну вартість договору, при цьому на майданчику публічних закупівельне висвітлено звіт про виконання умов договору.

Проаналізувавши, вищевказані тендерні закупівлі та договори про надання послуг, виявлено ряд значних порушень вимог чинного законодавства про тендерні закупівлі, що могло призвести до привласнення бюджетних грошових коштів представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».

Враховуючи наведене, слідчий звернувся до слідчого судді із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та Всеукраїнського центру фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме особистих кабінетів на платформі « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та « ІНФОРМАЦІЯ_7 », у яких здійснювалось завантаження, адміністрування, розповсюдження, демонстрування, запуск, таргетування (підбір належної аудиторії для адресування відео і текстового контенту) та моніторинг, банерної та контекстної реклами в ІНФОРМАЦІЯ_10 , оголошень на Google та їх сайтах партнерах, відеоматеріалів, інформації в мережі Інтернет, рекламних кампаній на майданчиках « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та сайтах їх партнерів та інших дій передбачених умовами договорів про надання послуг № 165 від 23.08.2021, № 166 від 23.08.2021, № 413 від 14.12.2021 та №403 від 05.09.2022. укладених між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) та Всеукраїнським центром фізичного здоров`я населення « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з можливістю завантаження, копіювання, фотографування, здійснення звуко- чи відеозапису.

Відповідно до ч. 4 ст.163 КПК України слідчий суддя розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених ч. 2 ст. 163 КПК України. Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Слідчим Дніпровсього УП ГУНП у м. Києві ОСОБА_3 , яка уповноважена здійснювати досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні, було подано заяву про розгляд клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без її участі.

За таких обставин слідчий суддя доходить висновку про можливість розгляду клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів без участі особи, яка його подала.

Дослідивши матеріали внесеного клопотання, слідчий суддя дійшов наступного.

За змістом ст.ст. 2, 131, 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів, як захід забезпечення кримінального провадження, застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, в тому числі забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду, та полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Статтею 160 КПК України визначено вимоги до клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, а саме у клопотанні зазначаються: 1) короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; 2) правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; 4) підстави вважати, що речі і документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 5) значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; 6) можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю; 7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Дослідивши надані на обґрунтування вимог клопотання матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що слідчим у клопотанні не було доведено що надання доступу до відомостей, про які зазначає слідчий, відповідаєпотребам досудового розслідування, а також неможливість в інший спосіб довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих відомостей, тому слідчий суддя не вбачає підстав для його задоволення.

На підставі викладеного та керуючись статтями 131-132, 159-166, 309, 372, 376 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ

У задоволенні клопотання слідчого СВ Дніпровського УП ГУНП у м. Києві старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Дніпровської окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022102040000111, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 14.11.2022 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, - відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудДніпровський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.05.2023
Оприлюднено07.05.2024
Номер документу111117373
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —755/5310/23

Ухвала від 17.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Мельниченко Л. А.

Ухвала від 22.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 25.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Марченко М. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Сазонова М. Г.

Ухвала від 09.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Федосєєв С. В.

Ухвала від 03.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Старовойтова С. М.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 04.05.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Курило А. В.

Ухвала від 26.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Омельян І. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Галига І. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні