Постанова
від 17.05.2023 по справі 201/1820/22
ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

ДНІПРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Провадження № 22-ц/803/3355/23 Справа № 201/1820/22 Суддя у 1-й інстанції - Ткаченко Н.В. Суддя у 2-й інстанції - Халаджи О. В.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 травня 2023 року м. Дніпро

Дніпроський апеляційний суд у складі:

головуючого - судді: Халаджи О.В.

суддів: Канурної О.Д., Космачевської Т.В.,

секретар Кругман А.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Дніпро апеляційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Жовтневого районого суду м. Дніпропетровська від 29 грудня 2022 року у цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради, Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області, Енергодарського міського голови Орлова Дмитра Олеговича, Державного реєстратору Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Козюліної Олени Русланівни (третя особа-Комунальне некомерційне підприємство «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області) про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету від 15.11.2021р. № 332, визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії від 21.12.2021р. № 4, скасування розпорядження міського голови та скасування реєстраційної дії, проведеної 19.01.2022р ( суддя першої інстанції Ткаченко Н.В.),

В С Т А Н О В И В:

У лютому 2022 року позивач ОСОБА_1 звернувся до Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська з позовом до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради, Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області, Енергодарського міського голови Орлова Дмитра Олеговича, Державного реєстратору Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Козюліної Олени Русланівни (третя особа-Комунальне некомерційне підприємство «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області) про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету від 15.11.2021р. № 332, визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії від 21.12.2021р. № 4, скасування розпорядження міського голови та скасування реєстраційної дії, проведеної 19.01.2022р, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення Виконавчого комітету Енергодарської міської ради № 332 від 15.11.2021р. «Про створення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області, визнати протиправним та скасувати рішення Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «СМСЧ» Енергодарської міської ради Запорізької області, оформлене протоколом № 4 від 21.12.2021р., в частині визнання переможцем конкурсу ОСОБА_2 та рекомендації міському голові призначити його на посаду директора підприємства та укласти контракт з ним строком на 5 років. Також позивач просив скасувати розпорядження міського голови Орлова Д.О. «Про призначення на посаду директора КНП «СМЧ Енергодарської міської ради» Запорізької області Селевича С.О.», а також скасувати реєстраційну дію, проведену 19.01.2022р. державним реєстратором Виконкому Енергодарської міської ради Козюліною О.Р. № 1001001070006001151 щодо внесення змін до відомостей про керівника КНП «СМСЧ» Енергодарської міської ради Запорізької області до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань.

Рішенням Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 29 грудня 2022 року в задоволенні позову ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Енергодарської міської ради, Конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області, Енергодарського міського голови Орлова Дмитра Олеговича, Державного реєстратору Виконавчого комітету Енергодарської міської ради Козюліної Олени Русланівни (третя особа-Комунальне некомерційне підприємство «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області) про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету від 15.11.2021р. № 332, визнання протиправним та скасування рішення конкурсної комісії від 21.12.2021р. № 4, скасування розпорядження міського голови та скасування реєстраційної дії, проведеної 19.01.2022р відмовлено.

Із вказаним рішенням суду не погодився ОСОБА_1 , та подав апеляційну скаргу, вважає, що воно ухвалено з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи та з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В обґрунтування доводів скарги зазначив, що судом першої інстанції внаслідок неповного дослідження обставин справи проігноровано наявні факти порушення процедури формування конкурсної комісії та не надано оцінки порушенням які були вказані в позовній заяві.

Вказує, що склад конкурсної комісії затверджений рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради від 15.11.2021 року № 332 не є правомічним і обраний з порушенням Порядку №1094 та Порядку №169, включення двох осіб від однієї громадської організації «Паростки добра Енергодар».

Наголошує на тому, що суд першої інстанції не надав належної оцінки незаконності іключення до конкурсної комісії ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , які убли членами комісії зі службового розслідування, яка приймала рішення щодо відсторонення позивача від здійснення повноважень на посаді директора КНП «СМСЧ» ЕМР.

Включення до складу конкурсної комісії ОСОБА_5 , ОСОБА_6 ,, ОСОБА_7 відбулося з порушенням, оскільки їх кандидатури не затверджені всіма членами трудвого колективу.

Звертає увагу суду, що суд першої інстанції не надав праової оцінки доводам позивача про те, що призначення на посаду директора КНП «СМСЧ» Енергодарської міської ради Запорізької області ОСОБА_2 відбулося з порушенням рішення виконавчого комітету Енергодарської міської ради « 169 від 17.06.2021 року та Порядку проведення конкурсу на зауняття посали керівника державного, комунального закладу № 1094.

Місцевий суд не взяв до уваги і не дослідив додану до пзовної заяви Інформацію з Єдиного державного реєстру декларацій, де зафіксовано, що єдину декларацію, яку він подавав до НАЗК у 2021 році ОСОБА_2 це щорічна декларація, подана ним 25.03.2021 року у якості депутата Запорізької обласної ради.

Суд першої інстанції не нажав жодної оцінки несвоєчасності прийняття рішення про проведення конкурсу, не врахував, що конкурсна комісія провела засідання в режимі онлайн з порушенням Порядку № 1094, Конкурсною комісією не забезпечено всебічйний розгляд конкурсних пропозицій претендентів, що відображено в протоколі № від 21.12.2021 року, не надав належної оцінки, що конкурс було проведено без урахування обмежень, направлених на запобігання поширенню короновірусної хвороби (COVID-19).

ОСОБА_1 просив рішення Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 29 грудня 2022 року скасувати та ухвалити нове, яким позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Від представника Енергодарського міського голови Вишнякової І.О., надійшов відзив на апеляційну скаргу, в якому вона зазначає, що всі доводи Позивача, на яких ґрунтувались підстави позовних вимог, не були підтверджені ним належними та допустимими доказами, водночас Відповідачем було надано докази на спростування заявлених Позивачем порушень під час проведення конкурсу, судом першої інстанції було прийнято законне та обґрунтоване рішення.

Вишнякова І.О. просила рішення Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська від 29 грудня 2022 року залишити без змін.

У судовому засіданні позивач ОСОБА_1 та його представник доводи апеляційної скарги підтримали та просили їх задовольнити.

Представник Енергодарського міського голови Вишнякової І.О. у судовому засіданні проти задоволення апеляційної скарги заперечувала та просила залишити рішення суду першої інстанції без змін.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, апеляційний суд вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 367 ЦПК України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними в ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до ч. 4 ст. 367 ЦПК України, суд апеляційної інстанції не обмежений доводами та вимогами апеляційної скарги, якщо під час розгляду справи буде встановлено порушення норм процесуального права, які є обов`язковою підставою для скасування рішення, або неправильне застосування норм матеріального права.

Згідно ч. 1 ст. 375 ЦПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено, що ОСОБА_1 з 03.11.2020р. по 04.10.2021р. перебував на посаді директора КНП «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області на період карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на умовах, визначених контрактом (а.с.№17-18 т. № 2).

По тексту Розпорядження Енергодарського міського голови Запорізької області від 04.10.2021р. № 70-кп підставою припинення контракту з позивачем стали чисельні одноразові грубі порушення вимог законодавства та обов`язків, передбачених контрактом, внаслідок чого підприємству завдано значних збитків (а.с. № 18 т. № 2).

21.10.2021р. Виконкомом Енергодарської міської ради прийнято рішення № 311 «Про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області».

На виконання даного рішення, 26.10.2021р. на офіційному сайті Енергодарської міської ради опубліковано оголошення про початок формування відповідної конкурсної комісії (а.с.№77 т. №1).

15.11.2021р. Виконком Енергодарської міської ради затвердив склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора СМСЧ, що вбачається з наявної в матеріалах справи публікації на сайті міської ради (а.с.№78 т. № 1).

15.11.2021р. на засіданні виконавчого комітету Енергодарської міської ради прийнято рішення № 332 «Про створення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області».

17.12.2021р. на сайті Енергодарської міської ради розміщено оголошення про проведення конкурсу на зайняття посади директора КНП «СМСЧ» ЕМР, в якому зазначено про трьох допущених претендентів та дату проведення конкурсу 21.12.2021р. о 10.00год. (а.с.№84 т. № 1).

Листом від 16.12.2021р. позивач просив перенести проведення конкурсу, що призначений на 21.12.2021р. у зв`язку зі станом його здоров`я (а.с.№87-88 т. № 1).

Листом від 17.12.2021р. № 01-13-16/908 позивачу запропоновано прийняти участь у конкурсі онлайн та наданий код доступу та ідентифікатор конференції (а.с.№92 т. № 1).

21.12.2021р. відбулося засідання конкурсної комісії, результати якого зафіксовані у протоколі № 3.

21.12.2021р. визначено переможця конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради ОСОБА_2 (з 06:44 хвилини), та рекомендовано міському голові призначити його на посаду директора комунального підприємства та укласти з ним контракт строком на 5 років.

Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції дійшов висновку, що відсутні підстави вважати, що призначення конкурсної комісії та проведення конкурсу на зайняття посади відбулось з порушенням встановлених вимог.

Апеляційний суд погодужється з даним висновком суду першої інстанції.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017р. № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я» затверджено Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, що додається (далі -Порядок № 1094).

Відповідно до пункту 1 Порядку № 1094 цей Порядок визначає механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я (далі - конкурс). Вимоги цього Порядку поширюються на відбір кандидатур на посади керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я (далі - заклад), крім закладів охорони здоров`я МВС, військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, утворених відповідно до законів.

За правилами пункту 5 Порядку № 1094 конкурс складається з наступних етапів: 1) прийняття рішення про проведення конкурсу; 2) формування конкурсної комісії (у разі необхідності оновлення її складу); 3) підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам); 4) проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу); 5) оприлюднення результатів конкурсу.

Пунктом 24 Порядку № 1094 встановлено, що конкурсна комісія: оприлюднює оголошення про проведення конкурсу; встановлює вимоги до претендентів з урахуванням установлених законодавством вимог; встановлює вимоги до конкурсних пропозицій; оприлюднює результати засідань конкурсної комісії та результати конкурсу; перевіряє документи, подані претендентами щодо відповідності установленим вимогам; приймає рішення про допуск претендентів до конкурсу або відхилення їх кандидатур; забезпечує відкритість конкурсу відповідно до вимог цього Порядку; оцінює професійний досвід, знання, якості та конкурсні пропозиції учасників конкурсу; відбирає шляхом голосування з числа учасників одну кандидатуру на посаду керівника закладу, оформлює відповідне рішення конкурсної комісії та вносить подання керівникові органу управління, який призначає такого кандидата на посаду керівника закладу; здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.

Відповідно до пункту 27 Порядку № 1094 Комісія не пізніше ніж протягом трьох днів після формування її складу оприлюднює на офіційному веб-сайті органу управління оголошення про проведення конкурсу. В оголошенні зазначаються такі відомості: правові підстави проведення конкурсу; найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу; дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі; номер телефону та адреса електронної пошти для довідок; перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі; вимоги до претендента та конкурсної пропозиції; умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту; дата і місце проведення конкурсу.

Відповідно до пункту 28 Порядку № 1094 для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи: 1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1; 3) резюме у довільній формі; 4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством); 5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи; 6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2; 7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі; 8) довідку МВС про відсутність судимості; 9) медичні довідки про стан здоров`я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров`я за формами, затвердженими МОЗ; 10) попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3; 11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4; 12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Відповідно до Порядку № 1094 документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

За правилами пункту 33 Порядку №1094 початком проведення конкурсу вважається дата, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів. Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів. Строк проведення конкурсу становить не більш як 30 календарних днів.

Як було встановлено судом і як вбачається з матеріалів справи, 21 жовтня 2021 року Виконкомом Енергодарської міської ради прийнято рішення № 311 «Про проведення конкурсу на зайняття посади диретора комунального некомерційного підприємства «Спеціалізована медико-санітарна частина» Енергодарської міської ради Запорізької області».

Також вбачається, що 15 листопада 2021 року було затверджена конкурсна комісія.

До складу комісії увійшли дев`ять осіб: ОСОБА_9 - перший заступник міського голови (голова комісії); ОСОБА_12 - начальник відділу охорони здоров`я міської ради (секретар комісії); ОСОБА_13 - голова громадської організації «Паростки добра Енергодар» (за згодою); ОСОБА_10 - член громадської організації «Паростки добра Енергодар» (за згодою); ОСОБА_5 - медичний директор з консультативно-діагностичної роботи КНП «СМСЧ» ЕМР; ОСОБА_14 - виконував обов`язків завідувача відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії КНП «СМСЧ» ЕМР; ОСОБА_15 - виконував обов`язків голови громадської організації «Осіб з інвалідністю «Надія на життя» (за згодою); ОСОБА_7 - старша медична сестра відділення екстрокорпоральних методів лікування КНП «СМСЧ» ЕМР; ОСОБА_16 - виконувач повноважень начальника юридичного управління міської ради.

21 грудня 2021 року відбувся конкурс, позивач брав участь у конкурсі в режимі відеоконференції.

Апеляційний суд вважає, що доводи позивача стосовно того, що з членами конкурсної комісії інсував конфлікт інтересів є безпідставиними, оскільки, згідно п. 17 Порядку № 194 членами не було повідомлено про існуючий конфлік та не була подана відповідна заява, за що є відповідальність згідно чинного законодавства у разі не подання такої заяви та також слід зазанчити, що під час проведення конкурсу не встановлено, що ОСОБА_1 , заявив відвід членам комісії чи повідомляв про існуючий конфлікт інтересів між ним та членами комісії.

Також апеляційний суд не вбачає порушень стовно того. що конкурс проводився за допомогою відеоконференції, оскільки на заяву позивача про відкладення конкурсу у зв`язку із хворобою, йому листом від 17.12.2021 року (т.1 а.с.92), було запропоновано взяти участь у конкурсі в online режимі (ZOOM), на що останній погодився, про що свідчить його безпосередня участь у конкурсі за допомогою відеозв`язку, будь-яких заперечень на лист від 17.12.2021 року чи відмову у проведені конкурсу в такому форматі матеріали справи не містять.

Відповідно до ч.12 п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи: підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції").

Доводи апеляційної скарги в чатсині того, що ОСОБА_11 не було подано декларацію для участі у конкурсі спростовуються матеріалами справи, оскільки останнім 25.03.2021 року була подана щорічна декларація на посаді депутата Запорізької обласної ради.

Оскільки, ОСОБА_2 була подана декларація особи, уповажноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, то законом не передбачено подавати декларацію як кандидата на посаду за звітній період, якщо вона вже була за цей період подана ч. 2 п. 3 Розділу II. Порядок подання декларації Порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.07.2021 р. № 449/21).

Інші доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду першої інстанції, якими з`ясовані обставини справи, доводи сторін перевірені, їм дана належна оцінка, а доводи скаржника зводяться до неправильного тлумачення норм матеріального права та до переоцінки доказів, що не дає суду апеляційної інстанції підстав для задоволення вимог апеляційної скарги.

Європейський суд з прав людини вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пунктом 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (SERYAVIN AND OTHERS v. UKRAINE (Серявін та інші проти України), №4909/04, §58, ЄСПЛ, від 10 лютого 2010 року).

На підставі вищенаведеного, судова колегія вважає, що доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи процесуального права, які призвели або могли призвести до неправильного вирішення справи. Тому апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду слід залишити без змін.

Керуючись ст.ст.367, 374, 375, 381, 382, 383, 384 ЦПК України, апеляційний суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Рішення Жовтневого районого суду м. Дніпропетровська від 29 грудня 2022 року залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття. Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Судді: О.В. Халаджи

О.Д. Канурна

Т.В. Космачевська

Повний текст судового рішення складено 22 травня 2023 року.

Головуючий-суддя О. В. Халаджи

СудДніпровський апеляційний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2023
Оприлюднено24.05.2023
Номер документу111005054
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них

Судовий реєстр по справі —201/1820/22

Постанова від 17.05.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Постанова від 17.05.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 01.05.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 24.04.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 10.04.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 06.03.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 07.02.2023

Цивільне

Дніпровський апеляційний суд

Халаджи О. В.

Ухвала від 08.11.2022

Цивільне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Ткаченко Н. В.

Ухвала від 21.09.2022

Цивільне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Ткаченко Н. В.

Ухвала від 14.04.2022

Цивільне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Ткаченко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні