Ухвала
від 19.05.2023 по справі 808/8344/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ПРО ПОВЕРНЕННЯ ЗАЯВИ БЕЗ РОЗГЛЯДУ

19 травня 2023 року Справа № 808/8344/14 Провадження ДО/808/1137/14м. Запоріжжя

Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Батрак І.В., розглянувши подання представника позивача начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про повернення і помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету в адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Артемівську та Артемівському районі Донецької області до Приватного акціонерного товариства «Гарант» про відшкодування витрат на виплату та доставку пенсії, призначеної на пільгових умовах, -

ВСТАНОВИВ:

У листопаді 2014 року Управління Пенсійного фонду України в м.Артемівську та Артемівському районі Донецької області (далі УПФУ в м.Артемівську та Артемівському районі Донецької області, позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду (далі суд) із позовом до Приватного акціонерного товариства «Гарант» (далі ПрАТ«Гарант», відповідач), в якому просить стягнути з відповідача заборгованість по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених на підставі п. п."б" - "з" ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» за період з травня по серпень 2014року в розмірі 10168,20 грн.

Постановою суду від 26.02.2015 у справі №808/8344/14, провадження ДО/808/1137/14 адміністративний позов задоволено повністю. Указане рішення оскаржене не було та набрало законної сили 19 травня 2015 року.

29 травня 2015 року судом за заявою стягувача направлено виконавчий лист по даній адміністративній справі.

04.06.2015 виконавчий лист отримано стягувачем.

18.05.2023 начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області звернулась до суду з поданням щодо повернення коштів на рахунок Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, посилаючись що заявником платіжним дорученням від 08 травня 2023 №1912 помилково сплачено судовий збір на розрахунковий рахунок Запорізького окружного адміністративного суду у розмірі 80- грн. 52 коп., на видачу дублікату виконавчого листа Запорізького окружного адміністративного суду по справі 808/8344/14.

Перевіривши подання щодо повернення помилково зарахованих до бюджету коштів на відповідність її вимогамКАС України, суд дійшов висновку, що подання підлягає поверненню, з огляду наступне.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом (ч.2 ст.132 КАС України).

Повернення сплаченої суми судового збору здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної фінансової політики (ч.5 ст.7 Закону України «Про судовий збір»).

Як зазначено в абз.1 п.5 Розділу І «Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів», затвердженого 03.09.2013 наказом Міністерства фінансів України №787, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за №1650/24182, повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету або на єдиний рахунок (у разі його використання) податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів, перерахування між видами доходів і бюджетів коштів, помилково та/або надміру зарахованих до відповідних бюджетів через єдиний рахунок, здійснюється за поданням (висновком, повідомленням) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) - за судовим рішенням, яке набрало законної сили.

Відповідно до абз.2 п.5 Розділу І "Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів" у разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів (крім зборів та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС та органи Держмитслужби) орган, що контролює справляння надходжень бюджету, засобами системи Казначейства формує подання в електронній формі згідно з додатком 1 до цього Порядку та подає його до відповідного головного управління Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету, Казначейства.

Вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення викладені в ст.167 КАС України.

Як зазначено у ч.1 ст.167 КАС України, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом. Вимога вказати в заяві по суті справи, скарзі, заяві, клопотанні або запереченні ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України стосується лише юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України. Іноземна юридична особа подає документ, що є доказом її правосуб`єктності за відповідним законом іноземної держави (сертифікат реєстрації, витяг з торгового реєстру тощо). До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).

Згідно з ч.2 ст.167 КАС України, якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.

З матеріалів справи №808/8344/14 вбачається, що до суду надіслано подання, а не заява про повернення помилково сплаченого судового збору на видачу дублікату виконавчого листа, кошти сплачені за платіжним доручення №1912 від 08 травня 2023 року ( про сплату судового збору за видачу дублікату виконавчого листа по справі 808/8344/14) за заявою від 11.05.2023 (вх. № 19167) про заміну сторони (стягувача) поновлення строків та видачу дублікату виконавчого листа, яка вже розглянута судом.

Отже, оскільки подання подано без додержання вимог, встановлених п.5 ч.1 ст.167 КАС України (і ці недоліки не дають можливості його розглянути), воно є очевидно безпідставним та необґрунтованим, то суд приходить до висновку про наявність підстав для повернення без розгляду даного подання.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.44, 167, 243, 248 КАС України, суд,

УХВАЛИВ:

Подання представника позивача начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про повернення і помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету повернути заявнику без розгляду.

Копію ухвали направити заявнику.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.

СуддяІ.В.Батрак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2023
Оприлюднено24.05.2023
Номер документу111007544
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них

Судовий реєстр по справі —808/8344/14

Ухвала від 11.08.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 12.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Постанова від 26.02.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 18.12.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 27.11.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні