ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 травня 2023 року м. Ужгород№ 260/1803/23 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Рейті С.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Стаф-Довге» до Головного управління ДПС у Закарпатській області, Державної податкової служби України, третя особа Державне підприємство «Свалявське лісове господарство», про визнання протиправними і скасування рішень та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Стаф-Довге» (далі позивач, ТОВ «Стаф-Довге») звернулося до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Закарпатській області (далі відповідач 1, ГУ ДПС у Закарпатській області), Державної податкової служби України (далі відповідач 2, ДПС України), третя особа - Державне підприємство «Свалявське лісове господарство» (далі третя особа, ДП «Свалявське ЛГ»), в якому просить:
1) Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних ГУ ДПС у Закарпатській області від 08.12.2022 року № 7811848/42643629 про відмову в реєстрації податкової накладної № 54 від 31.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, виданої ТОВ «Стаф-Довге»;
2) Зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 54 від 31.10.2022 року, видану ТОВ «Стаф-Довге», за датою фактичного подання 15.11.2022 року.
Позовні вимоги обгрунтовані тим, що відповідно до Договору № 277 від 23.08.2022 року позивач надавав третій особі послуги, пов`язані з лісництвом, за наслідками господарської операції у жовтні 2022 року, 15.11.2022 року ТОВ «Стаф-Довге» було складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 54 від 31.10.2022 року. Згідно квитанції від 15.11.2022 року реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена у зв`язку з відповідністю п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК.
02.12.2022 року ТОВ «Стаф-Довге» було направлено повідомлення від 01.12.2022 № 6, згідно якого «Стаф-Довге» надає ДП «Свалявське ЛГ» послуги, пов`язані з лісництвом, а саме: надання послуг з лісозаготівлі, разом з документами: Договір № 277 від 23.08.2022 року, Акт б/н приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року, Картка бухгалтерського рахунку 361 по ДП «Свалявське ЛГ» за 31.10.2022 року.
Однак, рішенням Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН ГУ ДПС у Закарпатській області від 08.12.2022 року № 7811848/42643629 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 54 від 31.10.2022 року, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, зокрема, відсутністю первинних документів які підтверджують право виписки податкової накладної від 31.10.2022 року № 54.
Не погодившись із вказаними рішенням, позивач звернувся із відповідною скаргою в порядку ст. 56 ПК України, однак, Рішенням за результатами розгляду скарг щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у єдиному реєстрі податкових накладних від 27.02.2023 року за № 19713/42643629/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії без змін.
Вважаючи рішення про відмову в реєстрації податкових накладних таким, що є протиправним та підлягає скасуванню, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.
Ухвалою судді від 27.03.2023 відкрито провадження у даній адміністративній справі та справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
Представником ГУ ДПС у Закарпатській області та ДПС України подано відзив на позовну заяву, із змісту якого вбачається, що такий проти позову заперечує, просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог. Заперечуючи проти позову вказує на те, що в порушення п.5 Порядку прийняття рішення про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування Єдиному реєстрі податкових накладних, платником не подано первинні документи щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, оскільки замість вказаного в повідомлені за № 6 від 31.10.2022 року Акту приймання передачі б/н від 31.10.2022 року направлено Акт приймання передачі робіт та послуг від 30.10.2022 року, відтак, позивачем з повідомленням № 6 від 31.10.2022 року не було надано первинних документів, що підтверджують можливість складення податкової накладної № 54 від 31.10.2022 року. Враховуючи викладене, Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у Закарпатській області правомірно прийнято оскаржене Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Третьою особою надано пояснення щодо позову, за якими ДП «Свалявське ЛГ» підтримує позовні вимоги, позицію відповідача вважає надуманою, оскільки позивач правомірно виписав податкову накладну та подав її для реєстрації.
Згідно ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши всі докази, які мають юридичне значення для вирішення справи і розгляду спору по суті, суд дійшов наступного висновку.
Встановлено, що у відповідності до абзацу 1 п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України (далі ПК України), ТОВ «Стаф-Довге» було сформовано податкову накладну за № 54 від 31.10.2022 року та направлено 15.11.2022 року її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Як зазначає позивач та не заперечується відповідачами, згідно отриманої Квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в ЄРПН від 15.11.2022 року податкову накладну було прийнято, але реєстрацію зупинено. Згідно відомостей, викладених в квитанції відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація спірної ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 02.40, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РН для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
ТОВ «Стаф-Довге» 02.12.2022 року направлено на адресу ГУ ДПС у Закарпатській області Повідомлення від 01.12.2022 року за № 6 щодо подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, згідно якого «Стаф-Довге» надає ДП «Свалявське ЛГ» послуги, пов`язані з лісництвом, а саме: надання послуг з лісозаготівлі, разом з документами: Договір № 277 від 23.08.2022 року, Акт б/н приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року, Картка бухгалтерського рахунку 361 по ДП «Свалявське ЛГ» за 31.10.2022 року.
При цьому, замість Акту приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року прикріплено файл у форматі «pdf» прикріплено файл «Акт приймання передачі робіт та послуг», з датою підписання 30.10.2022 року.
Рішенням Комісії від 08.12.2022 року за № 7811848/42643629 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 54 від 31.10.2022 року, у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів, зокрема, відсутністю первинних документів які підтверджують право виписки податкової накладної від 31.10.2022 року № 54.
Не погодившись з даним рішенням, ТОВ «Стаф-Довге» подано скаргу з поясненнями та копіями документів на підтвердження реальності здійснення операцій, обсягу придбання такого товару та обсягу його постачання, однак, Рішенням за результатами розгляду скарг щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної у єдиному реєстрі податкових накладних від 27.02.2023 року за № 19713/42643629/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення Комісії без змін.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд констатує наступне.
Відповідно до абзацу першого п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами п. 201.7 ст. 201 цього Кодексу податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01.07.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п. 192.1 ст. 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п. 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 року № 341, далі - Порядок № 1246), податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі також - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно з п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", ";Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Відповідно до приписів п. 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПК/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі також - Порядок № 1165 та Порядок розгляду скарги, відповідно, чинні та в редакції станом на момент виникнення спірних правовідносин).
Згідно з п. 10 та п. 11 Порядку № 1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Положеннями Порядку № 1165 визначено, що інформацію та копії документів, що подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 року № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 520 встановлено, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
-договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7 Порядку № 520).
Пункт 5 Порядку № 520 визначає перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, однак, такий перелік не є вичерпним.
Як встановлено судом та підтверджується наявними в матеріалах справи доказів, позивач, на підтвердження реальності здійснення господарської операції щодо надання пов`язаних з лісництвом послуг ДП «Свалявське ЛГ» по податковій накладній за № 54 від 31.10.2022 року, надав до Комісії наступні документи: Договір № 277 від 23.08.2022 року, Акт б/н приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року, Картка бухгалтерського рахунку 361 по ДП «Свалявське ЛГ» за 31.10.2022 року.
Згідно ч. 2 ст. 73 КАС України, предметом доказування є обставини, що підтверджують заявлені вимоги чи заперечення, які підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. При цьому суд зазначає, що предметом доказування при вирішенні питання про скасування рішень комісії Головного управління ДПС у Закарпатській області про відмову в реєстрації податкової накладної, є обставини щодо подання достатнього обсягу документів, які в подальшому свідчать про можливість зареєструвати податкову накладну.
При цьому, замість вказаного в повідомлення за № 6 від 01.12.2022 року Акту приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року прикріплено файл у форматі «pdf» прикріплено файл «Акт приймання передачі робіт та послуг», з датою підписання 30.10.2022 року.
Відтак, судом встановлено ненаданням платником податку копій документів, зокрема, відсутністю первинних документів які підтверджують право виписки податкової накладної від 31.10.2022 року № 54, в зв`язку з ненаданням вказаного в Повідомленні Акту приймання передачі робіт та послуг від 31.10.2022 року, тобто, позивачем не було подано контролюючому органу належним чином оформлених первинних документів, подання яких передбачено п. 5 Порядку № 520, що і стало підставою для прийняття оскаржуваного рішення.
Суд зазначає, що відповідно до пункту 44 Порядку № 1165 комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Пунктом 11 Порядку № 520 передбачено, що Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
-та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Враховуючи вищенаведене, суд констатує, що позивачем не подано контролюючому органу належні та достатні копії первинних документів для розгляду питання про прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, а тому оскаржене рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних ГУ ДПС у Закарпатській області від 08.12.2022 року № 7811848/42643629 про відмову в реєстрації податкової накладної № 54 від 31.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних є правомірним.
Судом враховано правову позицію Верховного Суду по даній категорії справ, в якій висловлено позицію, яка полягає у наступному (Постанова ВС від 10.04.2020 року у справі № 819/330/18): при вирішенні питання про реєстрацію податкових накладних адміністративний суд не досліджує зміст господарських правовідносин. Завдання суду полягає у дослідженні документів первинного бухгалтерського обліку в аспекті їх належності для цілей підтвердження реальності господарських операцій. Необхідність підтвердження реальності господарських операцій переслідує публічно-правові цілі встановлення належності виконання платниками податків визначених законодавством податкових обов`язків. Тобто, позивач повинен довести, що ним подано контролюючому органу документи, достатні для реєстрації податкових накладних.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог позивача щодо визнання протиправними та скасування рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН Головного управління ДПС у Закарпатській області про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки позивач не надав документи, що не підтверджують інформацію, зазначену в зупинених податкових накладних, тобто не підтверджують здійснення задекларованих у них господарських операцій.
Оскільки судом встановлено правомірність рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, то відсутні підстави правові підстави для зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну № 54 від 31.10.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки такі вимоги є похідними. Таким чином, з огляду на встановлені під час судового розгляду фактичні обставини справи та беручи до уваги норми чинного законодавства, якими врегульовані спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.
Згідно ст. 139 КАС України та в зв`язку з відсутністю витрат відповідача, не підлягають стягненню понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору.
Керуючись ст. ст. 5, 19, 77, 139, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Стаф-Довге» (Закарпатська область, Хустський район, с. Довге, вул. Перемоги, 72 код ЄДРПОУ 42643629) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52 код ЄДРПОУ 44106694), Державної податкової служби України (м. Київ, Львівська площа, 8 код ЄДРПОУ 43005393), третя особа Державне підприємство «Свалявське лісове господарство» (Закарпатська область, Мукачівський район, м. Свалява, вул. Шевченка, 59 код ЄДРПОУ 22114626), про визнання протиправними і скасування рішень та зобов`язання вчинити дії
2. Рішення набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 255 КАС України, та може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня проголошення, а в разі проголошення в судовому засіданні вступної та резолютивної частини рішення - протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
СуддяС.І. Рейті
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.05.2023 |
Оприлюднено | 25.05.2023 |
Номер документу | 111043387 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Рейті С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні