Рішення
від 24.05.2023 по справі 480/271/23
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 травня 2023 р. Справа № 480/271/23

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Шевченко І.Г., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Союз-Охтирка" до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро-Союз-Охтирка" (далі - позивач, ТОВ "Агро-Союз-Охтирка") звернулося до Сумського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Сумській області (далі - відповідач-1, ГУ ДПС у Сумській області), Державної податкової служби України (далі - відповідач-2, ДПС України), в якій просило:

1) визнати протиправним та скасувати рішення ГУ ДПС у Сумській області №7771078/43875278 від 02.12.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої в контролюючої органі 26.11.2022 за №9252488452;

2) визнати протиправним та скасувати рішення ДПС України №7490027/43875278 від 20.10.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість поданої, зареєстрованої в контролюючої органі 17.10.2022 за № 9212928182.

Вимоги вмотивовані тим, що ГУ ДПС у Сумській області 02.12.2022 було прийнято оскаржуване рішення №7771078/43875278 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої в контролюючої органі 26.11.2022 за №9252488452, а ДПС України 20.10.2022 - оскаржуване рішення №7490027/43875278 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість поданої, зареєстрованої в контролюючої органі 17.10.2022 за № 9212928182. Підставами їх прийняття стала наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.

Однак, позивач вважає, що вказана підстава для неврахування таблиць не була не могла бути правовою підставою для прийняття оскаржуваних рішень, тим паче позивачем були надані документи, що спростовують ризиковість (фіктивність) діяльності з певними контрагентами та підтверджують реальність господарських відносин з реалізації товарів, вказаних в таблицях.

Ухвалою суду від 13.01.2023 позовну заяву було прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, ухвалено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (т.2, а.с.107).

Представники ГУ ДПС у Сумській області та ДПС України, не погодившись з позовними вимогами, подали відзиви на позовну заяву (т.2, а.с.28-29, 121-122), в яких просили відмовити у задоволенні позову з огляду на те, що оскаржувані рішення прийняті в межах здійснення податковим органом функцій податкового контролю, інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючих органів, складені за формою, наведеною у додатку до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019№1165, та у спірних рішеннях зазначені конкретні підстави відмови у реєстрації Таблиці даних платника.

Так, щодо рішення ГУ ДПС у Сумській області №7771078/43875278 від 02.12.2022 вказано у відзивах, що позивачем при направленні таблиці даних платника податку на додану вартість 26.11.2022 за №9252488452, було надано пояснення та документи, за результатами розгляду яких прийнято оскаржуване рішення від 02.12.2022 у зв`язку з «наявністю в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій. Протягом 2021-2022 року встановлено здійснення господарських операцій по придбанню та по реалізації з ризиковими платниками».

Стосовно підстав прийняття такого рішення вказано, що протягом 2021-2022 року ТОВ «АГРО-СОЮЗ-ОХТИРКА» були взаємовідносини з ризиковими платниками, а саме: по придбанню «сідельний тягач MAN TGX 18.480 VIN- НОМЕР_1 » у ризикового платника ТОВ "КРОС БРОК" (код 44434036) та по реалізації послуг оренди обладнання ТОВ "Консалтинг-Експерт II" (код 43072864).

Щодо рішення ДПС України №7490027/43875278 від 20.10.2022 вказано у відзивах, що позивачем при направленні таблиці даних платника податку на додану вартість 17.10.2022 за № 9212928182, було надано пояснення та документи, за результатами розгляду яких прийнято оскаржуване рішення від 02.12.2022 у зв`язку з «наявністю в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій».

Стосовно підстав прийняття такого рішення вказано, що:

- відповідно до поданої звітності у 2022 році підприємство виплачує заробітну плату найманим працівникам у розмірі менше законодавчо встановленого рівня. Однак, перебування директора на посаді без нарахування зарплати є порушенням вимог законодавства, незважаючи на відсутність господарської діяльності та отриманих доходів у підприємства. Чинне законодавство не містить жодних винятків, які б звільняли роботодавця від виплати зарплати своєму найманому працівнику;

- в поясненнях до таблиці даних платника податку відсутні посилання на податкову та іншу звітність товариства, що свідчить про недотримання ТОВ «АГРО-СОЮЗ- ОХТИРКА» порядку подання таблиці даних платника податку, передбаченого пунктом 14 Порядку №1165;

- за даними ІКС ДПС встановлено, що відповідно до вимог Постанови № 1165 ТОВ «АГРО-СОЮЗ-ОХТИРКА» з 13.06.2022 по 13.09.2022 згідно з пунктом 8 Критеріїв ризиковості платника податку включено контролюючим органом до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку на підставі того, що у платника наявні господарські операції із суб`єктами господарювання, які здійснюють ризикову діяльність та відсутнє придбання супутніх товарі в/послуг, необхідних для здійснення фінансово-господарської діяльності підприємства;

- згідно з даними Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ «АГРО-СОЮЗ- ОХТИРКА» протягом 2022 року здійснювало операції із придбання сої за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 1201900000 у суб`єкта господарювання, стосовно якого контролюючим органом прийнято рішення щодо відповідності критеріям ризиковості.

У відзиві представник ГУ ДПС у Сумській області, крім заперечень щодо позову, заявив клопотання про розгляд справи у порядку спрощеного провадження з викликом сторін (т.2 а.с.112-114), у задоволенні якого ухвалою суду від 08.02.2023 відмовлено (т.2 а.с.124).

Представник позивача, в свою чергу, подав відповідь на відзив (т.2 а.с.127-128), в якому щодо заперечень відповідачів у відзивах вказав:

- у березні - квітні 2022 року підприємство майже не працювало, працівники не виходили на роботу оскільки, м. Охтирка та Охтирський район постійно перебувало під обстрілами. Підприємство почало більш - менш працювати з травня - червня 2022 року, і з того періоду всім виплачується заробітна плата у розмірі більше ніж мінімально встановленого рівня;

- з 13.06.2022 - 13.09.2022 підприємство дійсно перебувало в реєстрі ризикових, та подало всі необхідні документи, щоб податкова виключила платника з реєстру ризикових. Тому, 13.09.2022 статус ризикового було втрачено. Отже, на момент прийняття оскаржуваного рішення, позивач не був в статусі ризикового платника податків;

- можливо позивачем і було придбано сою у ризикових платників податків, але відповідачем не вказано у кого саме та яке це має відношення до прийняття рішення про неврахування таблиці.

Станом на сьогодні заперечення на відповідь на відзив відповідачами не подано.

Дослідивши наявні матеріали справи, заяви по суті справи, з`ясувавши всі фактичні обставини справи та об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Судом згідно матеріалів справи та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено, що позивач зареєстрований як юридична особа, перебуває на обліку в ГУ ДПС у Сумській області, є платником податку на додану вартість, основним видом економічної діяльності якого є виробництво олії та тваринних жирів (КВЕД 10.41) (т.2, а.с.95-96).

Позивачем було подано до ГУ ДПС у Сумській області таблицю даних платника податку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних, яка була зареєстрована у контролюючому органі 17.10.2022 за № 9212928182 (т.1, а.с.9-10). Також до таблиці були додані письмові пояснення (т.1, а.с.11-12), та рішенням ГУ ДПС у Сумській області №7482520/43875278 від 19.10.2022 вказана таблиця ТОВ «Агро-союз-Охтирка» була врахована (т.1, а.с.13).

Проте, на підставі п.19 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, ДПС України прийнято рішення №7490027/43875278 від 20.10.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у контролюючому органі 17.10.2022 за № 9212928182 у зв`язку з "наявністю в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій" (т.1, а.с.14).

При цьому, на запит представника позивача ДПС України листом від 16.11.2022 повідомило, що Комісією центрального рівня 20.10.2022 проведено ґрунтовний аналіз діяльності платника, поданої ним податкової та іншої звітності, даних Реєстру та встановлено, що один з постачальників ТОВ «АГРО-СОЮЗ-ОХТИРКА», що реалізовував у січні, червні - серпні 2022 року сою в кількості 182,96т сої за кодом УКТЗЕД 1201900000 на суму ПДВ 311,6 тис. грн. здійснює ризикові господарські операції, зазначені в поданих для реєстрації податкових накладних/розрахунках коригування. Окрім того, за даними Реєстру один з покупців платника, що придбавав в травні - липні 2021 року послуги з оренди обладнання за кодом ДКПП 77.39 на суму ПДВ 70,4 тис. грн., здійснює ризикові господарські операції, зазначені в поданих для реєстрації податкових накладних/розрахунках коригування (т.1, а.с.15-17).

У подальшому, позивачем подано до ГУ ДПС у Сумській області таблицю даних платника податку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних, яка була зареєстрована у контролюючому органі 26.11.2022 за №9252488452 (т.1, а.с.18-19). Також до таблиці були додані письмові пояснення з відповідними доказами (т.1 а.с.20-25).

Однак, за результатами розгляду таблиці даних платника податку, ГУ ДПС у Сумській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН було прийнято рішення №7771078/43875278 від 02.12.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої в контролюючої органі 26.11.2022 за №9252488452 у зв`язку з "наявністю в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій. Протягом 2021-2022 року встановлено здійснення господарських операцій по придбанню та по реалізації з ризиковими платниками" (т.1, а.с.26).

Не погодившись з вказаними рішеннями ГУ ДПС у Сумській області від 02.12.2022 та ДПС України від 20.10.2022, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Згідно ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (далі ПК України).

Відповідно до підпункту 16.1.2, 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 ПК України, платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.

Згідно пункту 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019№1165 (далі Порядок № 1165) таблиця даних платника податку - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Пунктами 12-16 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою.

Так, у таблиці даних платника податку зазначаються:

- види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

- коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

- коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку. Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Положеннями пункту 18 Порядку №1165 передбачено, що таблиця даних платника податку враховується ДПС в автоматичному режимі у разі, коли:

- така таблиця подається платниками податку-сільськогосподарськими товаровиробниками, включеними до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України", та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які на 31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Кодексу (у редакції, що діяла на 31 грудня 2016 р.) та мають у власності (право власності/користування) та/або на умовах оренди земельні ділянки, загальна площа яких становить не менш як 200 гектарів включно станом на 1 січня та які відображені в податковій звітності до 20 лютого поточного року (до 20 лютого поточного року враховується наявність таких ділянок за звітний період попереднього року), та у поданій таблиці даних платника податку зазначаються відомості про постачання (виготовлення) таких груп товарів за кодами згідно з УКТЗЕД, як живі тварини (код згідно з УКТЗЕД 01); риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні (код згідно з УКТЗЕД 03); молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені (код згідно з УКТЗЕД 04); овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби (код згідно з УКТЗЕД 07); їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь (код згідно з УКТЗЕД 08); зернові культури (код згідно з УКТЗЕД 10); насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж (код згідно з УКТЗЕД 12);

- зазначена таблиця подається платниками податку, в яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, встановленому пунктом 3 цього Порядку, мають такі розміри: D >0,02, P

Відповідно до пунктів 19 та 20 Порядку №1165 у редакції чинній на час прийняття оскаржуваних рішень, комісії контролюючих органів приймають рішення про неврахування таблиці даних платника податку (додаток 7), яку враховано, зокрема, в автоматичному режимі, що надсилається платнику податку в порядку, визначеномустаттею 42Кодексу, якщо:

стосовно платника податку прийнято рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 4), визначених упунктах 1-5додатка 1;

до контролюючого органу надійшла податкова інформація щодо невідповідності інформації, зазначеної в таблиці даних платника податку, видам економічної діяльності відповідно доКласифікатора видів економічної діяльності, кодам товарів згідно зУКТЗЕДта/або кодам послуг згідно зДержавним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України, яка свідчить про надання платником податку недостовірної інформації в таблиці даних платника податку.

Якщо таблиця даних платника податку врахована відповідно до пункту 18 цього Порядку, після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду відповідно до пункту 15 цього Порядку.

Відповідно до абзацу другого пункту 25 Порядку №1165 Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Аналізуючи зміст оскаржуваних рішень Комісії ДПС України з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних вбачається, що причиною неврахування таблиці даних платника податку стала наявність в контролюючих органах податкової інформації, що свідчить про здійснення платником податку ризикових операцій.

Однак, така підстава не передбачена у п. 19 Порядку №1165, зокрема, відповідно до якого комісія ДПС України, розглядала раніше враховану таблицю даних (а.с.14).

Поряд з цим, надаючи оцінку оскаржуваним рішенням, судом враховано, що пунктом 17 Порядку № 1165 визначено, що у рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Дослідивши матеріали справи, а саме спірні рішення, суд встановив, що рішення не містять деталізації обставин, які стали підставою для наведеного висновку контролюючого органу. У спірних рішенні не зазначено розшифрування податкової інформації стосовно того, які конкретно операції позивача та з якими контрагентами є ризиковими.

Даний факт позбавляє права платника податків на подання документів з метою підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці даних платника податку на додану вартість.

Крім викладеного вище, суд критично оцінює доводи представника відповідачів, в обґрунтування прийняття оскаржуваного рішення ДПС України від 20.10.2022, викладених у відзивах з приводу того, що відповідно до поданої звітності у 2022 році підприємство позивача виплачує заробітну плату найманим працівникам у розмірі менше законодавчо встановленого рівня, а також з приводу того, що в поясненнях до таблиці даних платника податку відсутні посилання на податкову та іншу звітність товариства, а також з приводу того, що ТОВ АГРО-СОЮЗ- ОХТИРКА протягом 2022 року здійснювало операції із придбання сої за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД 1201900000 у суб`єкта господарювання, стосовно якого контролюючим органом прийнято рішення щодо відповідності критеріям ризиковості, адже вказані доводи не були покладені в основу оскаржуваного рішення, у той час, як саме в рішення на виконання п. 17 Порядку №1165 контролюючий орган мав зазначити причину неврахування таблиці даних. При цьому, такі підстави для прийняття рішення, зокрема комісією ДПС України, взагалі не передбачені Порядком №1165.

Не приймаються до уваги і доводи представника відповідачів, в обґрунтування прийняття оскаржуваного рішення ГУ ДПС в Сумській області від 02.11.2022, викладених у відзивах, з приводу того, що протягом 2021-2022 року ТОВ «АГРО-СОЮЗ-ОХТИРКА» були взаємовідносини з ризиковими платниками, а саме: по придбанню «сідельний тягач MAN TGX 18.480 VIN- НОМЕР_1 » у ризикового платника ТОВ "КРОС БРОК" (код 44434036) та по реалізації послуг оренди обладнання ТОВ "Консалтинг-Експерт II", адже вказані доводи також не були покладені в основу оскаржуваного рішення, у той час, як саме в рішення на виконання п. 17 Порядку №1165 контролюючий орган мав зазначити причину неврахування таблиці даних.

Доводи представників відповідача з приводу того, що ТОВ АГРО-СОЮЗ-ОХТИРКА з 13.06.2022 по 13.09.2022 було включено контролюючим органом до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, взагалі є безпідставними, оскільки як станом на момент подання таблиці (17.10.2022 та 26.11.2022 (т.2, а.с.9-10,18-19) так і станом на час прийняття оскаржуваних рішень, підприємством позивача такого статусу не мало. Будь-яких доказів на підтвердження цих доводів суду надано не було.

Водночас, суд зазначає, що ризиковість операції має ґрунтуватись на визначенні абз. 7 п. 2 Порядку №1165 ризику порушення норм податкового законодавства, що полягає в імовірності порушення норм пп. а, б п. 185.1 ст. 185, пп. а, б п.187.1 ст. 187, абз. 1 п.п.201.1,201.7,201.10 ст. 201 Податкового кодексу Україниза наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість виконання свого податкового обов`язку.

Також, суд звертає увагу на той факт, що дослідження факту здійснення господарської операції, на виконання яких складено податкову накладну, є предметом документальних перевірок, а обов`язком контролюючого органу при реєстрації податкових накладних є перевірка відповідності вказаних документів формі, встановленій чинним законодавством.

Отже, відповідачами не надано до суду жодних належних та достовірних доказів на підтвердження правомірності винесення спірних рішень, а також доказів наявність у контролюючого органу інформації, що свідчить про здійснення платником ризикових операцій.

Отже, враховуючи встановлені судом обставини у справі та досліджені докази суд доходить висновку, що оскаржувані рішення не можуть відповідати критеріям правомірності, визначених в ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Враховуючи, що позов задоволено у повному обсязі, вбачається необхідним стягнути за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів на користь позивача в рахунок повернення сплачений при подачі позову до суду, згідно платіжних доручень від 09.01.203 та від 11.01.2023 (т.1, а.с.7-8) судовий збір по 2684,00грн. з кожного.

Керуючись ст.ст. 90, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 250, 255, 295, 297, п.15.5 Розділу VІІ Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Союз-Охтирка" (вул. Зінківська, 51,с. Куземин,Охтирський район, Сумська область, 42752, код ЄДРПОУ 43875278) до Головного управління ДПС у Сумській області (вул. Іллінська, буд. 13,м. Суми,Сумська область,40009, код ЄДРПОУ ВП 43995469), Державної податкової служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Сумській області №7771078/43875278 від 02.12.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої 26.11.2022 за №9252488452;

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової служби України №7490027/43875278 від 20.10.2022 про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість поданої, зареєстрованої 17.10.2022 за № 9212928182.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро-Союз-Охтирка" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області та в рахунок повернення сплачений при подачі позову до суду судовий збір по 2684 (дві тисячі шістсот вісімдесят чотири) грн. 00коп. з кожного.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст судового рішення складено 24.05.2023.

Суддя І.Г. Шевченко

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.05.2023
Оприлюднено26.05.2023
Номер документу111069962
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —480/271/23

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 19.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 15.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Ухвала від 23.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Русанова В.Б.

Рішення від 24.05.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

Ухвала від 08.02.2023

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

І.Г. Шевченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні