Рішення
від 17.05.2023 по справі 908/3652/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 34/218/21

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.05.2023 Справа № 908/3652/21

м. Запоріжжя

Господарський суд Запорізької області у складі судді Науменка А.О.,

при секретареві судового засідання Концур Г.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 908/3652/21

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю Запоріжліфт, ідентифікаційний код юридичної особи 23876964 (вул. Перемоги, буд. 26, прим. 3, м. Запоріжжя, 69001)

до відповідача: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, ідентифікаційний код юридичної особи 25969699 (пл. Єдності, буд. 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100)

про визнання протиправним, скасування рішення та визнання договору укладеним

За участю уповноважених представників сторін:

від позивача: Стасік А.І., свідоцтво № ЗП 002487 від 12.02.2020;

від відповідача: не з`явився.

СУТЬ СПОРУ:

До Господарського суду Запорізької області звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю Запоріжліфт з позовною заявою вих. № 210 від 08.12.2021 до Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, оформленого Протоколом №529/2021 в.о. Уповноваженої особи управління житлово - комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 12.10.2021 щодо відміни спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та визнати укладеним договір підряду на виконання робіт за результатами спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з додатками в наданій редакції.

Позовні вимоги мотивовані тим, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції такого учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо відмінити процедуру закупівлі у порядку, передбаченому положеннями ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 13.12.2021 справу № 908/3652/21 передано на розгляд судді Науменку А.О.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 15.12.2021 у даній справі позовну заяву залишено без руху.

Згідно з протоколом передачі судової справи раніше визначеному складу суду від 13.12.2021 заяву про забезпечення позову у справі № 908/3652/21 передано на розгляд судді Науменку А.О.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 15.12.2021 № 908/3652/21 відмовлено в задоволенні заяви про забезпечення позову.

Позивачем отримано вказану ухвалу суду про залишення позовної заяви без руху 22.12.2021. Позивачем, своєчасно, 24.12.2021 подано до суду заяву про усунення недоліків позовної заяви з доказами направлення іншій стороні.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 24.12.2021 № 908/3652/21 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче судове засідання призначено на 20.01.2022 о 12 год. 00 хв.

За наслідками судового засідання 20.01.2022, у зв`язку з тим, що питання, визначені ч. 2 ст. 182 ГПК України, не можуть бути розглянуті в даному підготовчому засіданні, суд відклав підготовче засідання у справі № 908/3652/21 на 03.02.2022 о 11 год. 00 хв.

24.01.2022 на адресу суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву. Відповідач вважає, що ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не визначає пресічного строку протягом якого спрощена закупівля може бути відмінена. У відповідності до журналу реєстрації вхідної кореспонденції відповідача з 20.09.2021 на адресу Управління житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міської ради не надходило листів від ТОВ «Запоріжліфт» з проектом договору щодо проведення капітального ремонту ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ. 04.11.2021 Управління житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міської ради повторно оприлюднило оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ». Повторне оприлюднення процедури закупівлі за предметом ((Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ» не позбавило будь-яку особу прийняти участь у вказаній закупівлі та надати свої пропозиції щодо виконання вказаних робіт.

03.02.2022 від позивача на адресу суду надійшла заява про відкладення розгляду справи.

03.02.2022 від відповідача на адресу суду надійшла також заява про відкладення розгляду справи.

З огляду на те, що представники сторін у судове засідання 03.02.2022 не з`явилися, судове засідання проводилося без фіксування технічними засобами, на підставі ч.3 ст. 222 ГПК України.

Суд продовжив підготовче судове засідання з розгляду справи № 908/3652/21. Суд приєднав вказані вище документи до матеріалів справи. Питання щодо прийняття відзиву на позовну заяву до розгляду буде вирішено після подання відповідного клопотання про продовження строку для його подання.

За наслідками судового засідання 03.02.2022, суд відклав підготовче засідання у справі № 908/3652/21 на 14.02.2022 о 11 год. 40 хв.

В судовому засіданні 14.02.2022 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд. Суд продовжив підготовче засідання з розгляду справи № 908/3652/21. Для належної підготовки справи для розгляду по суті, суд, з власної ініціативи продовжує строк підготовчого провадження на тридцять днів.

Ухвалою Господарського суду Запорізької області від 01.03.2023 суд призначив судове засідання на 29.03.2023 о 10 год. 00 хв.

В судовому засіданні 29.03.2023 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд.

Суд відкрив підготовче засідання з розгляду справи №908/3652/21, оголосив склад суду.

Відповідач в судове засідання не з`явився.

09.03.2023 до суду від відповідача надійшла заява про ознайомлення з матеріалами справи.

10.09.2023 представник відповідача ознайомився з матеріалами справи.

Суд зазначив: 28.03.2023 від відповідача на адресу суду надійшла заява про проведення судового засідання без участі представника відповідача.

Суд оголосив про подання відповіді на відзив. Судом прийнято до розгляду відзив.

Враховуючи вищезазначене, судом відкладено підготовче засідання на 13.04.2023 о 10 год. 30 хв.

В судовому засіданні 13.04.2023 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд.

12.04.2023 представник відповідача надіслав на адресу суду заперечення на відповідь на відзив, в якому просив провести судове засідання 13.04.2023 без його участі.

Суд оголосив: до суду надійшли докази направлення відповіді на відзив, суд приймає до розгляду відповідь на відзив; на електронну пошту суду надійшло заперечення на відповідь на відзив.

Згідно з ч. 2 ст. 183 ГПК України суд відкладає підготовче засідання в межах визначеного цим Кодексом строку підготовчого провадження у випадках, коли питання, визначені ч. 2 ст. 182 цього кодексу, не можуть бути розглянуті в даному підготовчому засіданні.

Враховуючи необхідність надання сторонами письмових пояснень, судом відкладено підготовче засідання на 03.05.2023 о 11 год. 40 хв.

В судовому засіданні 03.05.2023 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд.

Суд відкрив судове засідання з розгляду справи №908/3652/21, оголосив склад суду.

Відповідач в судове засідання не з`явився.

03.05.2023 на адресу суду надійшли письмові пояснення позивача; заява відповідача, які прийняті судом до розгляду.

За наслідками судового засідання, суд, на підставі ст. 185 Господарського процесуального кодексу України, постановив ухвалу про закриття підготовчого провадження та призначення справи до розгляду по суті на 17.05.2023.

В судовому засіданні 17.05.2023 здійснювалось фіксування судового процесу за допомогою комплексу Акорд.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав вимоги позовної заяви, просив її задовольнити.

Представник відповідача заявою від 17.05.23 просив розглянути справи за його відсутності. Вказане клопотання задоволено судом.

В судовому засіданні 17.05.2023 судом прийнято рішення, проголошено його вступну та резолютивну частини.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

19 серпня 2021 року Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради було оголошено про проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор UА-2021-08-19-000088-с), предмет закупівлі: Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ, очікувана вартість закупівлі: 1 481 996,40 грн.

За поясненнями відповідача, в результаті розгляду вказаних цінових пропозицій Протоколом №494/2021 Уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 14.09.2021 відхилено пропозицію КП БМР «Міськліфт» відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» як такого, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: у Довідці № 246 від 30 серпня 2021 року «Про уповноважену особу» учасником зазначено, що повноваження щодо підпису директора КП БМР «Міськліфт» Кюрчева В.Д. підтверджуються розпорядженням міського голови №57-р від 01.03.2019, №52-р від 28.02.2020 та наказом №15-к КП БМР «Міськліфт» від 01.03.2021, але відповідно до тих документів, які учасник завантажив у складі своєї тендерної документації, не підтверджено діючий документ про подовження контракту найму директора ОСОБА_1 так, як у відповідності до розпорядження №52-р від 28.02.2020 контракт директора закінчився 28.02.2021; у аналогічних договорах, які Учасник завантажив у складі своєї тендерної документації відсутні кошториси та акти виконаних робіт за формами КБ-2, КБ-3, дані умови прописані в аналогічних договорах учасника КП БМР «Міськліфт», але не підтверджені.

14.09.2021 на електронному майданчику веб-порталі ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН КП БМР «Міськліфт» було оприлюднено оскарження протоколу №494/2021 від 14.09.2021.

КП БМР «Міськліфт» надіслало лист від 14.09.2021 № 270 щодо незаконних та дискримінаційних дій уповноваженої особи у сфері закупівель управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради по відношенню до КП БМР «Міськліфт», які можуть завдати шкоди бюджету міста.

За результатами розгляду вказаного листа, розпорядженням Бердянського міського голови від 21.09.2021 № 11 -кс створено дисциплінарну комісію зі службової перевірки.

У відповідності до протоколу засідання дисциплінарної комісії щодо порушень у проведенні спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації)» комісія рекомендувала головному спеціалісту відділу капітального та поточного ремонту управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, на якого покладені обов`язки уповноваженої особи з закупівель ОСОБА_2 вжити заходів направлених на відміну спрощеної закупівлі UА-2021-08-19-000088-е за предметом «Капітальний ремонт ліфтів(заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл.Смоленська,34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ», згідно ДК 021:2015- 45310000-3 - «Електромонтажні роботи» в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель: повторно оприлюднити за предметом «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ», згідно ДК 021:2015- 45310000-3 - «Електромонтажні роботи». Враховуючи, що з 11.10.2021 вказана посадова особа знаходилася на лікарняному, 12.10.2021 протоколом №529/2021 в.о. уповноваженої особи управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради з метою недопущення порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», економічної конкуренції на ринку виконання робіт з капітального ремонту ліфтів та нанесення збитків міському бюджету Бердянської міської територіальної громади, на підставі п/п 2 п. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінено спрощену закупівлю зареєстровану в електронній системі за номером UА-2021-08-19-000088-c «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ» з наступної підстави: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

12.10.2021 відмінено спрощену закупівлю зареєстровану в електронній системі за номером UА-2021-08-19-000088-c «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ».

04.11.2021 Управління житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міської ради повторно оприлюднило на веб-порталі ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ «Шанс») в м. Бердянськ» (UА-2021-11-04-002297-c).

У відповідності до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UА-2021-11-04-002297-с пропозицію було подано лише КП БМР «Міськліфт».

За результатами проведеної закупівлі 25.11.2021 між Управлінням житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міськради, ОСББ «Шанс» та КП БМР «Міськліфт» укладено договір підряду на виконання робіт № 466.

На підставі наведеного, позивач вважає свої права порушеними і просить визнати протиправним та скасувати рішення, оформлене Протоколом №529/2021 в.о. Уповноваженої особи управління житлово - комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 12.10.2021 щодо відміни спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та визнати укладеним договір підряду на виконання робіт за результатами спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з додатками в наданій суду редакції.

Проаналізувавши фактичні обставини справи, оцінивши представлені докази, заслухавши представників сторін, суд вважає, що позовна заява підлягає частковому задоволенню виходячи з такого.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (норми Закону застосовуються у редакції станом на момент прийняття оскаржуваного рішення уповноваженої особи) замовники - суб`єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону; переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

За змістом ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об`єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб`єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб`єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб`єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб`єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав.

Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовано порядок проведення спрощених закупівель.

1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.

2. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:

1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;

2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;

3) подання пропозицій учасниками;

4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;

5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;

6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;

7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.

3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;

5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

6) умови оплати;

7) очікувана вартість предмета закупівлі;

8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);

9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);

10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;

11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);

12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.

В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.

4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.

У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.

5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

6. Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.

7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.

Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.

Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.

У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.

Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.

8. Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій.

У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника.

9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.

Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.

Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).

Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.

Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.

Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.

10. Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.

11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.

Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п`ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.

12. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.

Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.

У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.

Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.

13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:

1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;

4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.

Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов`язаний надати йому відповідь.

15. Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.

Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону.

Відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»

1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

2. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;

4) найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім`я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи);

5) ціна тендерної пропозиції/пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може містити іншу інформацію.

3. Переможцю процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі направляється інформація про переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі із зазначенням його найменування та місцезнаходження.

4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов`язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п`ять днів з дня надходження такого звернення.

5. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.

У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.

7. У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.

Слід звернути увагу, що конструкція «замовник укладає», а не «замовник має право укласти» свідчить, що дана норма покладає саме обов`язок і саме на замовника укласти договір з переможцем торгів, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами.

Вказаний правовий висновок викладено у постанові Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 06.02.2020 у справі №904/4036/18.

Статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право замовника на відміну тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся у разі:

1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;

2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:

1) подання для участі:

у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій;

у конкурентному діалозі - менше трьох тендерних пропозицій;

у відкритих торгах для укладення рамкових угод - менше трьох тендерних пропозицій;

у кваліфікаційному відборі першого етапу торгів з обмеженою участю - менше чотирьох пропозицій;

2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій;

3) відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.

3. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації.

4. Тендер може бути відмінено частково (за лотом).

5. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі:

1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили;

2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.

6. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся частково (за лотом).

7. У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення.

У разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру.

Стаття 41 Закону України «Про публічні закупівлі» містить основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього

1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

2. Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:

1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;

2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об`єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об`єднання учасників.

Відповідно до ст. 179 Господарського кодексу України майново-господарські зобов`язання, які виникають між суб`єктами господарювання або між суб`єктами господарювання і негосподарюючими суб`єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов`язаннями.

Укладення господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.

Згідно до ч.ч. 2, 3 ст. 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов`язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.

Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 181 Господарського кодексу України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору.

За правилами частин 1, 4 статті 183 Господарського кодексу України договори за державним замовленням укладаються між визначеними законом суб`єктами господарювання - виконавцями державного замовлення та державними замовниками, що уповноважені від імені держави укладати договори (державні контракти), в яких визначаються господарські зобов`язання сторін та регулюються відносини замовника з виконавцем щодо виконання державного замовлення. Ухилення від укладення договору за державним замовленням є порушенням господарського законодавства і тягне за собою відповідальність, передбачену цим Кодексом та іншими законами. Спори, пов`язані з укладенням договору за державним замовленням, в тому числі при ухиленні від укладення договору однієї або обох сторін, вирішуються в судовому порядку.

В силу вимог ст. 184 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору на основі вільного волевиявлення сторін проект договору може бути розроблений за ініціативою будь-якої із сторін у строки, погоджені самими сторонами. Укладення договору на основі вільного волевиявлення сторін може відбуватися у спрощений спосіб або у формі єдиного документа, з додержанням загального порядку укладення договорів, встановленого статтею 181 цього Кодексу.

За приписами ст. 185 Господарського кодексу України до укладення господарських договорів на біржах, оптових ярмарках, публічних торгах застосовуються загальні правила укладення договорів на основі вільного волевиявлення, з урахуванням нормативно-правових актів, якими регулюється діяльність відповідних бірж, ярмарків та публічних торгів.

Згідно ст. 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов`язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов`язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною (ст. 638 Цивільного кодексу України).

Визначення переможця тендеру, прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення переможцю повідомлення про намір укласти договір, свідчить про те, що замовник прийняв тендерну (зустрічну) пропозицію переможця та погодився на укладення договору. Такі дії сторін свідчать про визначення сторонами умов договору про закупівлю та обов`язок укласти відповідний договір.

Подібний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 13.01.2021 по справі № 925/1525/19, від 01.06.2021 у справі № 910/840/20.

За приписом ч. 7 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.

Тобто, єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме учасника торгів, а не замовника: відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.

Аналогічного висновку дійшов Касаційний господарський суд у складі Верховного Суду, у постановах від 06.02.2020 у справі №904/4036/18, від 01.02.2018 у справі №922/1999/17, від 13.03.2018 у справі №910/11239/17.

Згідно зі ст.ст. 15, 16 Цивільного кодексу України, що кореспондуються за змістом із ст. 20 Господарського кодексу України, кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

При цьому з аналізу ст.ст. 15, 16 Цивільного кодексу України та ст. 20 Господарського кодексу України вбачається, що застосування певного способу судового захисту вимагає доведеності належними доказами сукупності таких умов: наявності у позивача певного суб`єктивного права (інтересу); порушення (невизнання або оспорювання) такого права (інтересу) з боку відповідача; належності обраного способу судового захисту (адекватність наявному порушенню та придатність до застосування як передбаченого законодавством). Відсутність (недоведеність) будь-якої із зазначених умов унеможливлює задоволення позову.

Поряд із тим, суд, на виконання приписів ст. 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" застосовує приписи Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (надалі - Конвенція) та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.

При цьому Європейський суд з прав людини у рішенні від 29.06.2006 у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.

У рішенні від 15.11.1996 у справі "Чахал проти Об`єднаного Королівства" Європейський суд з прав людини зазначив, що згадана норма гарантує на національному рівні ефективні правові засоби для здійснення прав і свобод, що передбачаються Конвенцією, незалежно від того, яким чином вони виражені в правовій системі тієї чи іншої країни.

Також, у рішенні від 31.07.2003 у справі "Дорани проти Ірландії" Європейський суд з прав людини зазначив, що поняття "ефективний засіб" передбачає запобігання порушенню або припиненню порушення, а так само встановлення механізму відновлення, поновлення порушеного права. При чому, як наголошується у рішенні Європейського суду з прав людини у справі ефективний засіб - це запобігання тому, щоб відбулося виконання заходів, які суперечать Конвенції, або настала подія, наслідки якої будуть незворотними.

Практикою Європейського суду з прав людини розроблено концепцію "легітимних (обґрунтованих) очікувань" у світлі статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод (п. 43 рішення у справі "Пономарьов проти України"). Доктринально характеристика очікувань як легітимних поєднує у собі: 1) їх законність, яка зумовлена реалізацією особою належного їй суб`єктивного права; 2) їх обґрунтованість, тобто зумовлену законом раціональність сподівань учасників суспільних відносин.

Концепція "правомірних очікувань" відображена також в рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Пайн Велі Девелопмент ЛТД та інші проти Ірландії", та полягають у тому, що в особи, якщо вона дотрималась усіх вимог законодавства, виникають правомірні очікування, тобто особа має усі підстави вважати, що рішення уповноваженого органу є дійсним, та розраховувати на певний стан речей.

Враховуючи згадані приписи Закону України "Про публічні закупівлі", Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, що визначають порядок укладення договору, слід дійти висновку, що саме відповідач має укласти з позивачем договір, позаяк, у розумінні приписів ст. 181 Господарського кодексу України, позивачем було надано відповідачеві пропозицію щодо укладення договору (оферту) у вигляді подання відповідних документів на участь у закупівлі, а відповідачем було визначено позивача, як переможця закупівлі, чим фактично прийнято пропозицію позивача.

Таким чином, за результатом проведення спірної, в розумінні принципу "легітимних (обґрунтованих) очікувань", позивач, як переможець закупівлі, очікував на укладення з відповідачем договору про закупівлю та натомість - відповідачем було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. При цьому, матеріали справи не містять доказів на підтвердження того факту, що неукладення договору сталося саме з вини позивача, або внаслідок протиправної бездіяльності позивача.

Доводи відповідача про те, що в подальшому після прийняття пропозиції у останнього було вичавлено порушення процедури закупівлі судом відхиляються, оскільки порушення у вигляді недотримання 20-денного терміну на укладення договору, сталося саме внаслідок протиправної бездіяльності відповідача. Натомість, до предмету доказування у даному спорі належить, зокрема, встановлення факту порушення права позивача у вигляді легітимних очікувань щодо укладання договору закупівлі, у якій позивача визнано переможцем.

Установивши наявність у особи, яка звернулася з позовом, суб`єктивного матеріального права або охоронюваного законом інтересу, про захист яких подано позов, суд з`ясовує наявність чи відсутність факту їх порушення або оспорення і відповідно ухвалює рішення про захист порушеного права або відмовляє позивачу в захисті, встановивши безпідставність та (або) необґрунтованість заявлених вимог (правова позиція Великої Палати Верховного Суду, викладена у постанові від 16.10.2019 у справі №525/505/16-ц).

У позивача, якого визначено переможцем закупівлі та направлено повідомлення про намір укласти договір, були правомірні очікування та законні сподівання на правомірну поведінку відповідача як суб`єкта господарювання щодо укладення договору.

За таких обставин, вимога про визнання протиправним та скасування рішення, оформленого Протоколом №529/2021 в.о. Уповноваженої особи управління житлово - комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 12.10.2021 щодо відміни спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ є обґрунтованою та позов у зазначеній частині вимог підлягає задоволенню.

В той же час задоволення позову в частині визнання укладеним договору підряду на виконання робіт за результатами спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з додатками в наданій редакції не вбачається можливим, оскільки за результатами проведеної закупівлі 25.11.2021 між Управлінням житлово-комунального господарства виконкому Бердянської міськради, ОСББ «Шанс» та КП БМР «Міськліфт» укладено договір підряду на виконання робіт № 466. Вказаний договір не визнано недійсним, і на теперішній час, вказаний договір виконаний в повному обсязі, про що свідчать акти виконаних робіт та відповідні платіжні документи.

Окремо необхідно звернути увагу, що позивач заявляючи позовні вимоги просить укласти договір строком дії до 31.12.2021 року та терміном виконання робіт у 2021 році.

Крім того, кошти які витрачені на проведення робіт за предметом закупівлі є коштами місцевого бюджету Бердянської міської ради за програмою капітального ремонту ліфтів та системи диспетчеризації ліфтів багатоквартирних житлових будинків м. Бердянськ на 2021 рік. Проте, за поясненнями відповідача вказана програма закінчила свою дію 31.12.2021 року.

Таким чином, позов в частині укладення спірного договору задоволенню не підлягає.

В порядку ст. 129 ГПК України судові витрати зі сплати судового збору покладаються на сторони пропорційно задоволеним вимогам.

Керуючись ст.ст. 129, 237, 238, 240, 241 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення, оформлене Протоколом №529/2021 в.о. Уповноваженої особи управління житлово - комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради від 12.10.2021 щодо відміни спрощеної закупівлі, зареєстрованої в електронній системі за номером UA-2021-08-19-000088-с Капітальний ремонт ліфтів (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації в багатоквартирному житловому будинку пл. Смоленська, 34 (ОСББ Шанс) в м. Бердянськ з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

3. Стягнути з Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради, ідентифікаційний код юридичної особи 25969699 (пл. Єдності, буд. 2, м. Бердянськ, Запорізька область, 71100) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Запоріжліфт, ідентифікаційний код юридичної особи 23876964 (вул. Перемоги, буд. 26, прим. 3, м. Запоріжжя, 69001) 2 270 (дві тисячі двісті сімдесят) грн 00 коп. судового збору. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

4. В іншій частині позову відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено та підписано 25.05.2023.

Суддя А.О. Науменко

Дата ухвалення рішення17.05.2023
Оприлюднено29.05.2023
Номер документу111091853
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання протиправним, скасування рішення та визнання договору укладеним

Судовий реєстр по справі —908/3652/21

Постанова від 03.10.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 31.07.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 13.07.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Ухвала від 26.06.2023

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чередко Антон Євгенович

Судовий наказ від 20.06.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Рішення від 17.05.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 03.05.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 13.04.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 29.03.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

Ухвала від 01.03.2023

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Науменко А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні