Справа № 420/15024/22
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 травня 2023 року
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Бжассо Н.В.,
за участі секретаря судового засідання Музики І.О.,
за участі сторін:
представника позивача адвоката Пономаренко Ю.П. (за ордером),
представник відповідача Гриценко О.О. (згідно Витягу),
розглянув в відкритому судовому засіданні в м. Одеса за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного Малого Підприємства «ТУМЕН» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного малого підприємства «ТУМЕН» до Головного управління ДПС в Одеській області, за результатом розгляду якого позивач просить суд:
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 39590 від 17.08.2022 р.
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 43559 від 04.10.2022 р.
- зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» ( ідентифікаційний код юридичної особи 22477547).
- визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації наступних податкових накладних:
№ 7441407/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 25 від 18.08.2022 р. на суму 368,28 грн., в т.ч. ПДВ 61,38 грн.:
№ 7441406/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 29 від 29.08.2022 р. на суму 1047,95 грн., в т.ч. ПДВ 174,56 грн.;
№ 7441405/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 33 від 31.08.2022 р. на суму 4164,84 грн., в т.ч. ПДВ 694,14 грн.;
№ 7441408/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 28 від 22.08.2022 р. на суму 12896,66 грн., в т.ч. ПДВ 2149,44 грн.;
№ 7441409/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 5 від 01.08.2022 р. на суму 821,16 грн., в т.ч. ПДВ 136,86 грн.;
№ 7427134/22477547 від 17.08.2022 р. податкова накладна № 22 від 17.08.2022 р. на суму 71546,00 грн., в т.ч. ПДВ 11924,33 грн.;
№ 7427135/22477547 від 04.10.2022 р. податкова накладна № 21 від 16.08.2022 р. на суму 75283,27 грн., в т.ч. ПДВ 12547,21 грн.;
№ 7427133/22477547 від 04.10.2022 р. податкова накладна № 30 від 30.08.2022 р. на суму 28818,29 грн., в т.ч. ПДВ 4803,05 грн.
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному Державному Реєстрі Податкових Накладних податкові накладні: датою подання платником податків на реєстрацію 30.08.2022 р.: податкову накладну № 5 від 01.08.2022 р. на суму 821,16 грн., в т.ч. ПДВ 136,86 грн.; датою подання платником податків на реєстрацію, а саме: 06.09.2022 р.: податкову накладну № 25 від 18.08.2022 р. на суму 368,28 грн., в т.ч. ПДВ 61,38 грн.; податкову накладну № 29 від 29.08.2022 р. на суму 1047,95 грн., в т.ч. ПДВ 174,56 грн.; податкову накладну № 33 від 31.08.2022 р. на суму 4164,84 грн., в т.ч. ПДВ 694,14 грн.; податкову накладну № 28 від 22.08.2022 р. на суму 12896,66 грн., в т.ч. ПДВ 2149,44 грн.; податкову накладну № 22 від 17.08.2022 р. на суму 71546,00 трн., в т.ч. ПДВ 11924,33 грн.; податкову накладну № 21 від 16.08.2022 р. на суму 75283,27 грн., в т.ч. ПДВ 12547,21 грн.; податкову накладну № 30 від 30.08.2022 р. на суму 28818,29 грн., в т.ч. ПДВ 4803,05 грн.
В обґрунтування адміністративного позову представник позивача зазначає, що оскаржувані рішення є протиправними, необґрунтованими, не містять посилань на конкретну інформацію, що стала підставою до визначення підприємства «ризиковим» відповідно до п.8 Критеріїв ризиковості. Оскаржувані рішення на переконання позивача підлягають скасуванню, а подані на реєстрацію податкові накладні мають бути зареєструвані в Єдиному Державному Реєстрі Податкових Накладних датою їх подання платником податків на реєстрацію.
Ухвалою суду від 02.11.2022 року судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.
Ухвалою суду від 30.12.2022 року судом здійснено перехід до розгляду справи за правилами загального позовного провадження.
Від представника відповідачів надійшов відзив, в якому висловлені заперечення щодо позовних вимог. Представник відповідачів наполягає на обґрунтованості виникнення у контролюючого органу підстав для віднесення підприємства позивача до критеріїв ризиковості платника податків на підставі наявної податкової інформації за проведеним моніторингом з метою забезпечення заходів, направлених на упередження формування та розповсюдження сум ризикового ПДВ, недопущення функціонування транзитно-конвертаційних груп, уникнення виконання податкового обов`язку підприємствами реального сектору економіки. Головне управління ДПС в Одеській області вважає, що посилання на не визначення податковим органом у квитанції №1 переліку документів, які слід надати на розгляд комісії суперечить визначеним вимогам чинного законодавства, щодо встановленого переліку обов`язкової інформації квитанції №1.
У відповіді на відзив позивач заперечує щодо наведених відповідачем доводів та зазначає, що наведене відповідачем у відзиві не спростовує фактичного порушення відповідачем прав позивача та обставин протиправності дій відповідача наведених у позові.
В судовому засіданні 15.05.2023 року судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення, яким позов задоволено.
Суд розглянув матеріали справи, всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінив надані учасниками справи докази в їх сукупності та робить наступні висновки.
Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань з 06.12.1995 року за №15561200000015579, перебуває на обліку як платник податків в ДПІ у Київському районі м. Одеси Головного управління ДПС в Одеській області, та являється платником ПДВ з 02.03.2005 року. Основним видом економічної діяльності підприємства за КВЕД 27.32 є Виробництво інших видів електронних і електричних проводів і кабелів, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань.
Судом встановлено, що 17.08.2022 року Комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №39590 від 17.08.2022 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості зокрема п.8 Критеріїв ризиковості податку (встановлено придбання товарів у суб`єктів господарювання з ознаками ризиковості). (а.с.35, том 1).
26.09.2022 року підприємством направлено до Головного управління ДПС в Одеській області лист щодо виключення підприємства з переліку ризикових та надання пояснень з додатками.
Проте, 04.10.2022 року Комісією регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 26.09.2022 року №1 прийнято рішення №43559 від 04.10.2022 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості зокрема п.8 Критеріїв ризиковості податку (Подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості) (а.с.36, том 1).
Також, судом встановлено, що 01.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №5 на суму 821,16 грн., в т.ч. ПДВ 136,86 грн. та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 30.08.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 01.08.2022 №5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
18.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №25 на суму 368,28 грн., в т.ч. ПДВ 61,38 грн.,. та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 18.08.2022 №25 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
29.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №29 на суму 1047,95 грн., в т.ч. ПДВ 174,56 грн, та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 29.08.2022 №29 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
22.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №28 на суму 12896,66 грн., в т.ч. ПДВ 2149,44 грн., та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 22.08.2022 №28 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
31.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №33 на суму 4164,84 грн., в т.ч. ПДВ 694,14 грн., та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.08.2022 №33 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
16.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №21 на суму 75283,27 грн., в т.ч. ПДВ 12547,21 грн., та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 16.08.2022 №21 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
17.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №22 на суму 71546,00 грн., в т.ч. ПДВ 11924,33 грн., та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 17.08.2022 №22 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
30.08.2022 року Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» сформувало податкову накладну №30 на суму 28818,29 грн., в т.ч. ПДВ 4803,05 грн., та направило її на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до квитанції від 06.09.2022 року про зупинення реєстрації податкової накладної: «Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 30.08.2022 №30 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем, 03.10.2022 року направлено до контролюючого органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №2 щодо податкової накладної №28 від 22.08.2022 року та №33 від 31.08.2022 з додатками в кількості 10 документів та Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №3 щодо податкової накладної №25 від 18.08.2022 року та №29 від 29.08.2022 з додатками в кількості 12 документів.
04.10.2022 року позивачем направлено до контролюючого органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №4 щодо податкової накладної №5 від 01.08.2022 року з додатками в кількості 8 документів.
30.09.2022 року позивачем направлено до контролюючого органу Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №1 щодо податкової накладної №21 від 16.08.2022 року, №22 від 17.08.2022 року та №30 від 30.08.2022 року з додатками в кількості 11 документів.
06.10.2022 року комісією ГУ ДПС в Одеській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято:
- рішення №7441409/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №5 від 01.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7441407/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №25 від 18.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7441406/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №29 від 29.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7441408/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №28 від 22.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7441405/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №33 від 31.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7427135/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №21 від 16.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7427134/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №22 від 17.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
- рішення №7427133/22477547 про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №30 від 30.08.2022 року у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних;
Суд зауважує, що рішення містять стрічку з вимогою «(документи, які не надано підкреслити)», проте, жодного підкреслення в рішеннях не здійснено.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Податковий кодекс України (далі - ПК України) є спеціальним законом з питань оподаткування та установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків, визначені заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу.
Згідно з підпунктами «а», «б» п.185.1 ст.185 ПК України, об`єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів та послуг місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг, у силу вимог пункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України, вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 Податкового кодексу України).
Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року №341) (далі - Порядок №1246).
Відповідно до пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Пунктами 13, 15 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання зазначеної норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01.02.2020 року), якою серед іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165).
Відповідно до п.3 Порядку №1165, податкові накладні/ розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Згідно із абз.1 п.6 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
Абзацом 3 п.6 Порядку №1165 визначено, що у разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Абзацом 4 п.6 Порядку №1165 встановлено, що включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4) (абзац п`ятий п.6 Порядку №1165).
Згідно із абз.6 п.6 Порядку №1165 у рішенні зазначається підстава та інформація, за якою встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до абз.7 цієї ж норми у разі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з пунктом 8 додатка 1 у відповідних полях рішення зазначається детальна інформація, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, тип операції (придбання/постачання), період здійснення господарської операції, код згідно з УКТЗЕД/ДКПП/умовним кодом товару, податковий номер платника податку, задіяного в ризиковій операції.
Як передбачено абз.8 п.6 Порядку №1165, у разі отримання рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку платник податку має право подати на розгляд комісії регіонального рівня інформацію та копії відповідних документів, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзац дев`ятий п.6 Порядку №1165).
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (абзаци 12-18 п.6 Порядку №1165).
Відповідно до абз.20 цієї ж норми, за результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).
Згідно з абз.21 п.6 Порядку №1165, у рішенні про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (додаток 4) за результатами розгляду інформації та копій документів, надісланих відповідно до абзацу восьмого цього пункту, комісія регіонального рівня у відповідних полях рішення зазначає детальну інформацію, за якою встановлено відповідність критеріям ризиковості платника податку, зазначає/обирає з переліку документ/документи, не наданий/не надані платником податку, який може/які можуть свідчити про невідповідність критеріям ризиковості платника податку.
Як вбачається із матеріалів справи, Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 39590 від 17.08.2022 року прийняте без зазначення буд-яких підстав його прийняття, без урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів.
При цьому, позивачем не направлялись для реєстрації контролюючому органу жодні податкові накладі чи розрахунки коригування.
Вказане сторонами не заперечуються.
Профільним Порядком встановлена певна послідовність прийняття рішення про відповідність платника ПДВ Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість. Вирішенню Комісією регіонального рівня питання відповідності платника податку Критеріям ризиковості платника ПДВ має передувати складання та направлення таким платником податкової накладної/розрахунку коригування, потім моніторинг платника податку, податкової накладної/ розрахунку коригування. Встановленню наявності у контролюючих органах податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, яка стала відома контролюючому органу у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, має передувати моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування, поданої для реєстрації.
Отже, питання відповідності позивача Критеріям ризиковості платника ПДВ має розглядатись Комісією регіонального рівня за наслідками подання товариством для реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування та моніторингу платника податку і податкової накладної/ розрахунку коригування, що направлена для реєстрації.
Зі змісту оскаржуваного рішення слідує, що комісією регіонального рівня прийняте рішення про відповідність підприємства Критеріям ризиковості платника податку на додану вартість не за наслідками подання останнім податкової накладної/ розрахунку коригування для реєстрації, що має передувати моніторингу платника податку, моніторингу такої накладної/ розрахунку коригування. Суд зауважує, що Рішення Комісії про відповідність позивача, як платника податків на додану вартість критеріям ризиковості № 39590 від 17.08.2022 року взагалі прийняте без направлення для реєстрації контролюючому органу жодних податкових накладих чи розрахунків коригування.
Наслідком прийняття відповідачами спірних рішень та внесення платника податку до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, може бути зупинення в автоматичному порядку реєстрації всіх без виключення поданих позивачем податкових накладних/розрахунків коригування, а також прийняття у подальшому рішень про відмову у такій реєстрації, що фактично позбавляє можливості платника податків належним чином здійснювати свою господарську діяльність.
При цьому право на оскарження в судовому порядку рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника визначене в нормі пункту 6 Порядку №1165, за яким у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Право на звернення до суду, також, передбачене в затвердженій формі рішення (додаток 4 до Порядку № 1165), а саме "Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку".
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 05.01.2021 по справі №640/11321/20.
Отже, на переконання суду, рішення щодо позивача є дискримінаційним, оскільки, платник податків позбавлений реальної можливості надати відповідачу документи на підтвердження реальності конкретної господарської операції.
За наведених обставин слід дійти висновку, що відповідачами не доведено існування підстав для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризикових суб`єктів господарювання, що свідчить про те, що контролюючий орган діяв не у спосіб, визначений законодавством, а тому оскаржуване рішення є протиправними та підлягає скасуванню.
При цьому, Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 43559 від 04.10.2022 року прийняте з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 26.09.2022 року №1.
Позивач надсилаючи лист з додатками від 26.09.2022 року Вих.№7 надав пояснення щодо загальної господарської діяльності підприємства, використання у своїй діяльності офісних, виробничих, торговельних, складських приміщень, земельних ділянок, транспорту; надав докази права користування, володіння даними приміщенням, земельними ділянками, транспортом; вказав про наявність виробничих потужностей.
Згідно з додатком 4 Порядку №1165, в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.
Як встановлено судом, Комісія прийняла рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 43559 від 04.10.2022 року на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. У графі «Податкова інформація» зазначено: «Подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості».
Суд звертає увагу на те, що зміст п. 8 «Критеріїв ризиковості платника податку» стосується конкретної господарської операції, зазначеної в поданій на реєстрацію податковій накладній, яка на підставі податкової інформації є ризиковою та з цих підстав платник податків включається до переліку ризикових.
Проте, відповідачем здійснено загальне посилання на те, що подані документи не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, без будь-якої конкретизації які саме з поданих документів не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, щодо якої саме операції, тощо. Однак з оскаржуваного рішення не вбачається яка саме ризикова операція, по якій податкові накладній, який документ/документи подані позивачем не відображають у повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства.
Статтею 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» визначено, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Європейського суду з прав людини як джерела права.
Зокрема, Європейський Суд наголосив на тому, що особа на користь якої органом влади прийняте певне рішення, має повне право розумно очікувати, що якщо місцевий орган влади вважає, що в нього є певна компетенція, то така компетенція дійсно існує, а тому визнання незаконності дій органу влади не повинно змінювати відносини прав, які виникли внаслідок такої дії органу влади.
Так, у рішенні Європейського суду з прав людини від 20.10.2011 у справі "Рисовський проти України" Суд підкреслив особливу важливість принципу "належного урядування". Він передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб (рішення у справах "Beyeler v. Italy", "Oneryildiz v. Turkey", "Megadat.com S.r.l. v. Moldova", і "Moskal v. Poland"). Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок (рішення у справах "Lelas v. Croatia", і "Toscuta and Others v. Romania") і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси. Державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків (рішення у справі "Lelas v. ").
За наведених підстав, суд дійшов висновку, що Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 43559 від 04.10.2022 року прийняті необґрунтовано та без урахування всіх обставин, що мали значення для прийняття, а тому прийняте протиправно і належить до скасування.
Оскільки рішення про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податків є протиправними та підлягають скасуванню, у суду наявні підстави для зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області виключити Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
Також, з квитанцій про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, вбачається, що реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
При цьому, квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування щодо яких поданий даний позов, не містить чіткого посилання на підставу зупинення реєстрації податкових накладних, зокрема, податкової інформації, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податкових накладних, тобто підстави таких рішень є не зрозумілими, що ускладнює можливість надання позивачем необхідних пояснень чи документів.
Суд, також, звертає увагу, що відповідно до п.7 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, такі підстави не стосуються платників податку, які мають позитивну податкову історію, а у випадку стосовно позивача відповідачами не надано доказів негативної податкової історії позивача.
Крім того, згідно висновків Верховного Суду у постанові від 10 квітня 2020 року у справі №819/330/18, які враховуються судом, відповідно до ч. 5 ст.242 КАС України, для кожного критерію передбачений самостійний список документів, за умови подання якого, приймається рішення про реєстрацію податкової накладної. При цьому загальне посилання на Вичерпний перелік документів контролюючим органом не є достатнім, а перелік документів, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення контролюючим органом, повинен бути конкретизований та чіткий. Дотримання вимоги чіткості і недвозначності щодо інформації, яка зазначена в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, є особливо важливим з огляду на специфіку податкового законодавства та наслідки недотримання платником податків вимог щодо подання неповного переліку документів.
Недотримання принципу правової визначеності під час зупинення реєстрації податкової накладної призвело до необізнаності платника податків щодо вичерпного переліку необхідних документів, які він повинен був надати контролюючому органу, внаслідок чого у відповідача виникла можливість прояву нічим необмеженої дискреції. Вказане, на думку суду, призвело до прояву суб`єктом владних повноважень негативного розсуду, внаслідок чого платник податків не зміг належним чином виконати свої обов`язки, мета яких - реєстрація податкової накладної.
В оскаржуваних рішеннях не зазначено конкретних причин відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки не зазначено чіткого переліку документів, яких не вистачає для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування (в рішенні зазначено про необхідність підкреслення тих документів, яких не вистачає).
Таким чином, оскаржувані рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є необґрунтованими та протиправними, а тому підлягають скасуванню судом.
Враховуючи протиправність оскаржуваних рішень, суд робить висновок, що відповідач, Державна податкова служба України, зобов`язаний здійснити реєстрацію податкових накладних №25 від 18.08.2022 року, №29 від 29.08.2022 року, №33 від 31.08.2022 року, №28 від 22.08.2022 року №5 від 01.08.2022 року №22 від 17.08.2022 року, №21 від 16.08.2022 року, №30 від 30.08.2022 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх направлення до податкового органу.
Наведені у відзиві доводи представника відповідачів не спростовують встановлених судом обставин протиправності дій відповідачів та порушення прав позивача.
Відповідно до ч. ч. 1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
Згідно зі ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на вищевикладене, суд робить висновок, що адміністративний позов належить до задоволення.
Згідно з ч. 1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судом встановлено, що за звернення до суду із зазначеним адміністративним позовом, позивач сплатив судовий збір у розмірі 5405,20 грн., який має бути стягнутий на його користь з відповідачів солідарно.
Керуючись ст.ст.2, 3, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 94, 139, 173-183, 192-228, 243, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Задовольнити адміністративний позов Приватного Малого Підприємства «ТУМЕН» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 39590 від 17.08.2022 р.
Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податків на додану вартість критеріям ризиковості платника податків № 43559 від 04.10.2022 р.
Зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області виключити з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» ( ідентифікаційний код юридичної особи 22477547).
Визнати протиправним та скасувати Рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації наступних податкових накладних:
№ 7441407/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 25 від 18.08.2022 р. на суму 368,28 грн., в т.ч. ПДВ 61,38 грн.:
№ 7441406/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 29 від 29.08.2022 р. на суму 1047,95 грн., в т.ч. ПДВ 174,56 грн.;
№ 7441405/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 33 від 31.08.2022 р. на суму 4164,84 грн., в т.ч. ПДВ 694,14 грн.;
№ 7441408/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 28 від 22.08.2022 р. на суму 12896,66 грн., в т.ч. ПДВ 2149,44 грн.;
№ 7441409/22477547 від 06.10.2022 р. податкова накладна № 5 від 01.08.2022 р. на суму 821,16 грн., в т.ч. ПДВ 136,86 грн.;
№ 7427134/22477547 від 17.08.2022 р. податкова накладна № 22 від 17.08.2022 р. на суму 71546,00 грн., в т.ч. ПДВ 11924,33 грн.;
№ 7427135/22477547 від 04.10.2022 р. податкова накладна № 21 від 16.08.2022 р. на суму 75283,27 грн., в т.ч. ПДВ 12547,21 грн.;
№ 7427133/22477547 від 04.10.2022 р. податкова накладна № 30 від 30.08.2022 р. на суму 28818,29 грн., в т.ч. ПДВ 4803,05 грн.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному Державному Реєстрі Податкових Накладних податкові накладні: датою подання платником податків на реєстрацію 30.08.2022 р.: податкову накладну № 5 від 01.08.2022 р. на суму 821,16 грн., в т.ч. ПДВ 136,86 грн.; датою подання платником податків на реєстрацію, а саме: 06.09.2022 р.: податкову накладну № 25 від 18.08.2022 р. на суму 368,28 грн., в т.ч. ПДВ 61,38 грн.; податкову накладну № 29 від 29.08.2022 р. на суму 1047,95 грн., в т.ч. ПДВ 174,56 грн.; податкову накладну № 33 від 31.08.2022 р. на суму 4164,84 грн., в т.ч. ПДВ 694,14 грн.; податкову накладну № 28 від 22.08.2022 р. на суму 12896,66 грн., в т.ч. ПДВ 2149,44 грн.; податкову накладну № 22 від 17.08.2022 р. на суму 71546,00 трн., в т.ч. ПДВ 11924,33 грн.; податкову накладну № 21 від 16.08.2022 р. на суму 75283,27 грн., в т.ч. ПДВ 12547,21 грн.; податкову накладну № 30 від 30.08.2022 р. на суму 28818,29 грн., в т.ч. ПДВ 4803,05 грн.;
Стягнути солідарно з Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ ВП 44069166) та Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Приватного Малого Підприємства «ТУМЕН» (ідентифікаційний код юридичної особи 22477547 судовий збір у сумі 5405,20 грн. (п`ять тисяч чотириста п`ять гривень двадцять копійок).
Відповідно до статті 255 КАС України рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно з частиною першою статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного тексту рішення.
Апеляційна скарга подається учасниками справи до П`ятого апеляційного адміністративного суду.
Позивач Приватне Мале Підприємство «ТУМЕН» (ідентифікаційний код юридичної особи 22477547, адреса: вул. Вавілова, буд. 1 б, м. Одеса, 65122).
Відповідач Головне управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ: 44069166 адреса: вул. Семінарська, буд. 5, м. Одеса, 65044).
Відповідач Державна податкова служба України (код ЄДРПОУ:43005393, адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053).
Повний текст рішення буде складений та підписаний судом 25.05.2023 року.
Суддя Н.В. Бжассо
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2023 |
Оприлюднено | 29.05.2023 |
Номер документу | 111133642 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні