490/4026/22 09.05.2023
н\п 1-кс/490/3492/2023
Центральний районний суд м. Миколаєва
Справа № 490/4026/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 травня 2023 року м. Миколаїв
Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання прокурора відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_3 про арешт майна, -
ВСТАНОВИВ:
До слідчогосудді Центральногорайонного судум.Миколаєва надійшлоклопотання прокуроравідділу Миколаївськоїобласної прокуратури ОСОБА_3 про накладення арешту на майно у межах кримінального провадження № 22022150000001076 від 12.07.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 110-2, ч. 2 т. 364-1 КК України.
В обґрунтування клопотання вказано, що у провадженні відділу СУ ГУНП в Миколаївській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №22022150000001076 від 12.07.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 110-2, ч.2 ст.364-1 КК України.
Досудове розслідування здійснюється за матеріалами УСР в Миколаївській області ДСР НП України за фактом здійснення протиправної діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та здійснюють свою господарську діяльність на території Миколаївської області, кінцевими бенефіціарними власниками та засновниками яких є громадяни Республіки Білорусь та Російської Федерації, які вчиняють кримінальні правопорушення шляхом фінансування дій, направлених на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території Україні.
В ході досудового розслідування, в тому числі за результатами виконання окремих доручень оперативним підрозділом УСР в Миколаївській області ДСР НП України встановлено, що на території Миколаївської області здійснюють свою діяльність ряд юридичних осіб, серед яких: ТОВ «Миколаїввторстальмет» код ЄДРПОУ 37377734; ТОВ «Електрозв`язокмонтаж» код ЄДРПОУ 20910520; ТОВ «Флаєр.ФМ» код ЄДРПОУ 41409280; ТОВ «Агросфера» код ЄДРПОУ 31373210; ТОВ «Колфум-Інвест» код ЄДРПОУ 32063234; ТОВ «ВП «Ніотон» код ЄДРПОУ 40987214; ТОВ «Фарун» код ЄДРПОУ 37386100; ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» код ЄДРПОУ 33367811, ТОВ «Астон продукти харчування та харчові інгредієнти» код ЄДРПОУ 37279090, ПОСП «Куйбишевське» код ЄДРПОУ 00857806, та інші підприємства, у яких кінцевими бенефіціарними власниками та/чи засновниками є фізичні/юридичні особи країни агресора Російської Федерації.
За встановленими оперативними даними, отримані прибутки вказаними юридичними особами виводяться до Російської Федерації шляхом оформлення сумнівних товарних операцій та в готівковій формі через довірених осіб, а в подальшому такі кошти йдуть на фінансування дій, направлених на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території Україні, що фактично триває в активній фазі з 24.02.2022 по теперішній час, в тому числі на території Миколаївської області шляхом проведення збройними формуваннями Російської Федерації систематичних обстрілів об`єктів критичної інфраструктури, цивільних об`єктів та шляхом ведення інших агресивних бойових дій відносно мирного населення регіону та збройних сил України.
Вказана також підтверджується матеріалами оперативного підрозділу №792/88/115-2022 від 09.08.2022 та №916/55/113/03-22 від 09.09.2022) отриманими за результатами виконання доручення слідчого.
Крім того, за результатами аналізу відомостей отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено наступну інформацію щодо суб`єктів підприємницької діяльності які зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території Миколаївської області, де власниками та кінцевими бенефіціарними власниками частки чи 100% є громадяни країни агресора Російської Федерації, а саме:
-ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зареєстрована за адресою: Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Декабристів, буд. 41/32. Основний вид економічної діяльності: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Розмір статутного капіталу 13896776,80 грн. Керівник юридичної особи ОСОБА_4 . Місцезнаходження реєстраційної справи в паперовому вигляді: Миколаївська міська рада.
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу: ОСОБА_5 , АДРЕСА_1 . Тип бенефіціарного володіння: непрямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100. Відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу: компанія «Кемберой ЛТД».
06.10.2022 постановою слідчого визнано у якості речових доказів корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі.
07.10.2022 прокурор у кримінальному провадженні звернувся до Центрального районного суду міста Миколаєва з клопотанням про накладення арешту на зазначені речові докази, а саме корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також вищевказане рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі та відповідні банківські рахунки.
13.10.2022 слідчим суддею Центрального районного суду міста Миколаєва, за результатами розгляду вказаного клопотання прокурора, винесено ухвалу про накладення арешту на корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також вищевказане рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі та відповідні банківські рахунки.
Крім того, відповідно відомостей ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 06.03.2023 встановлено, що згідно електронної бази даних «Agro Tech» за ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» код ЄДРПОУ 33367811, станом на 06.03.2023 зареєстровано та стоїть на обліку наступна сільськогосподарська техніка:
-Трактор колісний марки ХТЗ-17221-21, заводський номер 6401, номер двигуна НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_4 , номер двигуна НОМЕР_5 , номер шасі НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_7 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_8 , номер двигуна НОМЕР_9 , номер шасі НОМЕР_10 , номерний знак НОМЕР_11 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер НОМЕР_12 , номер двигуна НОМЕР_13 , номерний знак НОМЕР_14 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_15 , номер двигуна НОМЕР_16 , номер шасі НОМЕР_17 , номерний знак НОМЕР_18 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер 385519, номер двигуна НОМЕР_19 , номерний знак НОМЕР_20 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014155, номер двигуна НОМЕР_21 , номерний знак НОМЕР_22 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014156, номер двигуна НОМЕР_23 , номерний знак НОМЕР_24 ;
-Протруювач марки ПНШ-3 «ФЕРМЕР», рік випуску 2004, заводський номер 258, свідоцтво АБ453889;
-Коток польовий марки К-6, заводський номер 45, свідоцтво АБ453867;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, заводський номер 3368, свідоцтво АБ53869;
-Жниварка марки ЖЗБ-4,2 заводський номер 009, свідоцтво АБ453879;
-Коток польовий марки К-6, рік випуску 2005, заводський номер 46, свідоцтво НОМЕР_25 ;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, рік випуску 2004, заводський номер 2409, свідоцтво НОМЕР_26 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_27 , свідоцтво НОМЕР_28 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2004, заводський номер 267, свідоцтво НОМЕР_29 ;
-Борона дискова марки ДИСК.АГРЕГАТ УДА-3.1-20, рік випуску 2005, заводський номер 366, свідоцтво НОМЕР_30 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 48, свідоцтво НОМЕР_31 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_32 , номер шасі НОМЕР_33 , свідоцтво НОМЕР_34 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 16, свідоцтво НОМЕР_35 ;
-Машина зерноочисна марки ПЕТКУС К-547 Л, рік випуску 1988, заводський номер 085, свідоцтво НОМЕР_36 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_37 , свідоцтво НОМЕР_38 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_39 , номер шасі НОМЕР_40 , свідоцтво НОМЕР_41 ;
-Сівалка марки С-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер НОМЕР_42 , свідоцтво НОМЕР_43 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 35, свідоцтво НОМЕР_44 ;
-Борона марки ДМТ-4А (ДЕМЕТРА-4000), рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_45 , свідоцтво НОМЕР_46 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 115, свідоцтво НОМЕР_47 ;
-Борона дискова марки УДА-3.1-20М, рік випуску 2005, заводський номер 367, свідоцтво НОМЕР_48 ;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, рік випуску 2004, заводський номер 0984, свідоцтво НОМЕР_49 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 84, свідоцтво АБ453856;
-Прес-підбирач, ППТ-3А, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_50 , свідоцтво НОМЕР_51 ;
-Зерноочисна машина марки PETKUS K-527, рік випуску 1992, заводський номер НОМЕР_52 , свідоцтво НОМЕР_53 ;
-Зерномет марки ЗМ-60А, рік випуску 2006, заводський номер 3980, свідоцтво НОМЕР_54 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер ATS8P03-D, свідоцтво НОМЕР_55 ;
-Сівалка пневматична СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 129, свідоцтво НОМЕР_56 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 175, свідоцтво АБ453859;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер 0923, свідоцтво АБ453144;
-Сівалка марки СПУ-6М, рік випуску 2003, заводський номер 468, свідоцтво НОМЕР_57 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік вмпуску 2004, заводський номер 257, свідоцтво АБ453855;
-Зерноочисна машина ПЕТКУС-ГІГАНТ К-531, рік випуску 1985, заводський номер НОМЕР_58 , свідоцтво АБ453887;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 28, свідоцтво НОМЕР_59 ;
-Агрегат ґрунтообробний марки АГ-6, рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_60 , свідоцтво АБ453861;
-Борона марки ЗБР-24, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_61 , свідоцтво АБ453865;
-Сівалка марки С3-3,6А рік випуску 2004, заводський номер 0953, свідоцтво АБ453143;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 8, свідоцтво НОМЕР_62 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_63 , свідоцтво НОМЕР_64 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер 0813, свідоцтво НОМЕР_65 ;
-Сівалка пневматична марки СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 134, свідоцтво НОМЕР_66 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 178, свідоцтво НОМЕР_67 ;
-Гребка марки ГВ-3,4 рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_68 , свідоцтво НОМЕР_69 ;
-Сушильна установка ЗСШ-1, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_70 , свідоцтво НОМЕР_71 .
З метою захисту суверенітету і територіальної цілісності України, національних інтересів, національної безпеки, забезпечення її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави, враховуючи повномасштабну агресивну війну, яку Російська Федерація розв`язала і веде проти України та Українського народу з порушенням норм міжнародного права, вчиняючи злочини проти людства, виходячи з положеньКонституції України,Декларації про державний суверенітет Українита загальновизнаних міжнародних норм і правил, зокрема щодо суверенного права України на захист, враховуючи Указ Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№64/2022, затверджений Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-IX, з урахуванням потреби невідкладного та ефективного реагування на наявні загрози національним інтересам України, враховуючи положенняIV Гаазької конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додатка до неї: Положення про закони і звичаї війни на суходолівід 18 жовтня 1907 року, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», який визначає правові засади примусового вилучення з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) об`єктів права власності Російської Федерації як держави, яка почала повномасштабну війну проти України, та її резидентів.
Відповідно ч.1 ст.1 ЗУ «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», для цілей цього Закону терміни вживаються в такому значенні:
Російська Федерація - держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно доРезолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 "Визначення агресії"від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України;
Резиденти - юридичні особи (їх філії, представництва), що здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства України на території України, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких прямо або опосередковано є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано чи юридичні особи, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано має частку у статутному (складеному) капіталі, акції, паї, інше членство (участь у будь-якій формі) у юридичній особі;
Примусове вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів - примусове вилучення об`єктів права власності Російської Федерації та об`єктів права власності її резидентів з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) на користь держави Україна на підставі і в порядку, встановлених цим Законом;
Об`єкти права власності Російської Федерації та її резидентів - рухоме і нерухоме майно, кошти, вклади у банках, цінні папери, корпоративні права, інше майно (активи), що знаходяться (зареєстровані) на території України та безпосередньо або через афілійованих осіб належать Російській Федерації та її резидентам.
Відповідно ч.1 ст.2 ЗУ «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», проведення примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів здійснюється з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) та ґрунтується на принципах законності, прозорості, об`єктивності, відповідності меті, стратегічної важливості та ефективності.
Частиною 2 ст.2 вказаного Закону, примусове вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів здійснюється без будь-якої компенсації (відшкодування) їх вартості, враховуючи повномасштабну агресивну війну, яку Російська Федерація розв`язала і веде проти України та Українського народу.
24.02.2022 відповідно Указу Президента України 64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої ст.106 Конституції України, ЗУ «Про правовий режим воєнного стану»: введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком 30 діб, який неодноразово було продовжено та який дії по теперішній час.
Так, з офіційних джерел, в тому числі Офісу Президента, Міністерства Оборони України встановлено, що близько 5:00 години, (03:00 UTC, 06:00за московським часом,UTC+3) ракетних ударів зазнали десятки міст по всій Україні, включаючи столицю України, а невдовзі українська прикордонна службазаявила, що її прикордонні пости з Російською Федерацією та Республікою Білорусьзазнали обстрілу з подальшим введенням на територію України військ Російської Федерації, в тому числі на північні регіони України з території Республіки Білорусь.
Таким чином, починаючи з 24.02.2022 та фактично по теперішній час Республіка Білорусь співпрацюючи з країною агресором Російською Федерацією, надає свої державні території, що межують з Україною для розташування сил та військової техніки, в тому числі авіації Російської Федерації, яка систематично по теперішній час веде обстріли різних регіонів України та в тому числі з території Республіки Білорусь. Вказане свідчить про те, що керівництво Республіки Білорусь своїми діями створили суттєву загрозу національні безпеці, суверенітету та територіальній цілісності України та значною мірою сприяли під час підготовки, розв`язання та підтримання агресивної війни проти України зі сторони Російської Федерації.
Аналізом відкритих джерел інформації з мережі Інтернет вбачається, що фінансування армії Російської Федерації здійснюється не лише з державного бюджету країни агресора, а в тому числі за рахунок добровільного збору коштів громадянами країни-агресора та від представників бізнесу, в тому числі тих, хто володіє часткою або 100% юридичними особами на території України, та відповідно отримує прибутки. Вказані прибутки та зібрані кошти в подальшому йдуть на придбання військової амуніції та спеціальної техніки для військовослужбовців Російської Федерації, які починаючи з 24.02.2022 по теперішній час ведуть бойові дії направлені на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території України.
Відповідно до п.1 ст.1 ЗУ «Про санкції» із змінами, внесеними згідно із Законом №2257-IX від 12.05.2022, з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету та територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватись спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі санкції).
Відповідно п.1 ч.1 ст.3 вищевказаного Закону, підставами для застосування санкцій є дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб`єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства і держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод.
Також ч.3 ст.3 вказаного Закону, підставою для застосування санкцій також є вчинення іноземною державою, іноземною юридичною особою, юридичною особою, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземцем, особою без громадянства, а також суб`єктами, які здійснюють терористичну діяльність, дій, зазначених у п.1 ч.2 цієї статті, стосовно іншої іноземної держави, громадян чи юридичних осіб останньої.
Відповідно положень ст.4 вказаного Закону встановлені види санкцій, серед яких:
-блокування активів тимчасове позбавлення права користування а розпорядження активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними (ч.1 вказаної статті);
-стягнення дохід держави активів, що належать фізичній або юридичній особі, а також активів, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними (ч.11 вказаної статті);
-запобіганню виведенню капіталів за межі України (ч.4 вказаної статті).
Відповідно до ч.1 ст.51 ЗУ «Про санкції» із змінами, внесеними згідно із Законом №2257-IX від 12.05.2022, санкція передбачена пунктом 11 ч.1 ст.4 цього Закону, має винятковий характер та може бути застосована лише щодо фізичних та юридичних осіб, які своїми діями створили суттєву загрозу національній безпеці, суверенітету чи територіальній цілісності України (в тому числі шляхом збройної агресії чи терористичної діяльності) або значною мірою сприяли (в тому числі шляхом фінансування) вчиненню таких дій іншими особами, у тому числі до резидентів у розумінні Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів».
Крім того, відповідно ч.1 ст.1 КК України, Кримінальний кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від злочинних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також запобігання злочинам.
12.04.2023 слідчим винесено постанову про внесення змін до постанови про визнання речовим доказом від 06.10.2022, де окрім корпоративних прав ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом в розмірі 13896776,80 грн., рухомим та не рухомим майном, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі, банківських рахунків вказаної юридичної особи відкриті в у АТ «Альфа-Банк» (МФО банку 300346) та АТ "ОТП БАНК" (МФО банку 300528), визнано також у якості речових доказів сільськогосподарську техніку та агрегати.
Посилаючись на те, що вказане майно зберегло на собі сліди вчинення злочину, з метою забезпечення його збереження для забезпечення проведення огляду та судових експертиз прокурор просить про накладення арешту.
Крім того, прокурор просить розглянути клопотання за відсутності власника даного майна, а також його захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи щодо якої здійснюється провадження, що є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Прокурор у судове засідання не з`явився, надав заяву про розгляд клопотання без його участі.
Вивчивши доводи клопотання, слідчий суддя приходить до наступного.
Як встановлено з матеріалів клопотання у провадженні відділу СУ ГУНП в Миколаївській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №22022150000001076 від 12.07.2022, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 110-2, ч.2 ст.364-1 КК України.
Досудове розслідування здійснюється за матеріалами УСР в Миколаївській області ДСР НП України за фактом здійснення протиправної діяльності суб`єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та здійснюють свою господарську діяльність на території Миколаївської області, кінцевими бенефіціарними власниками та засновниками яких є громадяни Республіки Білорусь та Російської Федерації, які вчиняють кримінальні правопорушення шляхом фінансування дій, направлених на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території Україні.
В ході досудового розслідування, в тому числі за результатами виконання окремих доручень оперативним підрозділом УСР в Миколаївській області ДСР НП України встановлено, що на території Миколаївської області здійснюють свою діяльність ряд юридичних осіб, серед яких: ТОВ «Миколаїввторстальмет» код ЄДРПОУ 37377734; ТОВ «Електрозв`язокмонтаж» код ЄДРПОУ 20910520; ТОВ «Флаєр.ФМ» код ЄДРПОУ 41409280; ТОВ «Агросфера» код ЄДРПОУ 31373210; ТОВ «Колфум-Інвест» код ЄДРПОУ 32063234; ТОВ «ВП «Ніотон» код ЄДРПОУ 40987214; ТОВ «Фарун» код ЄДРПОУ 37386100; ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» код ЄДРПОУ 33367811, ТОВ «Астон продукти харчування та харчові інгредієнти» код ЄДРПОУ 37279090, ПОСП «Куйбишевське» код ЄДРПОУ 00857806, та інші підприємства, у яких кінцевими бенефіціарними власниками та/чи засновниками є фізичні/юридичні особи країни агресора Російської Федерації.
За встановленими оперативними даними, отримані прибутки вказаними юридичними особами виводяться до Російської Федерації шляхом оформлення сумнівних товарних операцій та в готівковій формі через довірених осіб, а в подальшому такі кошти йдуть на фінансування дій, направлених на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території Україні, що фактично триває в активній фазі з 24.02.2022 по теперішній час, в тому числі на території Миколаївської області шляхом проведення збройними формуваннями Російської Федерації систематичних обстрілів об`єктів критичної інфраструктури, цивільних об`єктів та шляхом ведення інших агресивних бойових дій відносно мирного населення регіону та збройних сил України.
Вказана також підтверджується матеріалами оперативного підрозділу №792/88/115-2022 від 09.08.2022 та №916/55/113/03-22 від 09.09.2022) отриманими за результатами виконання доручення слідчого.
Крім того, за результатами аналізу відомостей отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено наступну інформацію щодо суб`єктів підприємницької діяльності які зареєстровані та здійснюють свою діяльність на території Миколаївської області, де власниками та кінцевими бенефіціарними власниками частки чи 100% є громадяни країни агресора Російської Федерації, а саме:
-ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зареєстрована за адресою: Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Декабристів, буд. 41/32. Основний вид економічної діяльності: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур. Розмір статутного капіталу 13896776,80 грн. Керівник юридичної особи ОСОБА_4 . Місцезнаходження реєстраційної справи в паперовому вигляді: Миколаївська міська рада.
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу: ОСОБА_5 , АДРЕСА_1 . Тип бенефіціарного володіння: непрямий вирішальний вплив. Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100. Відомості про юридичних осіб, через яких здійснюється опосередкований вплив на юридичну особу: компанія «Кемберой ЛТД».
06.10.2022 постановою слідчого визнано у якості речових доказів корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі.
07.10.2022 прокурор у кримінальному провадженні звернувся до Центрального районного суду міста Миколаєва з клопотанням про накладення арешту на зазначені речові докази, а саме корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також вищевказане рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі та відповідні банківські рахунки.
13.10.2022 слідчим суддею Центрального районного суду міста Миколаєва, за результатами розгляду вказаного клопотання прокурора, винесено ухвалу про накладення арешту на корпоративні права ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом, а також вищевказане рухоме та не рухоме майно, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі та відповідні банківські рахунки.
Крім того, відповідно відомостей ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 06.03.2023 встановлено, що згідно електронної бази даних «Agro Tech» за ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» код ЄДРПОУ 33367811, станом на 06.03.2023 зареєстровано та стоїть на обліку наступна сільськогосподарська техніка:
-Трактор колісний марки ХТЗ-17221-21, заводський номер 6401, номер двигуна НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_4 , номер двигуна НОМЕР_5 , номер шасі НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_7 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_8 , номер двигуна НОМЕР_9 , номер шасі НОМЕР_10 , номерний знак НОМЕР_11 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер НОМЕР_12 , номер двигуна НОМЕР_13 , номерний знак НОМЕР_14 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_15 , номер двигуна НОМЕР_16 , номер шасі НОМЕР_17 , номерний знак НОМЕР_18 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер 385519, номер двигуна НОМЕР_19 , номерний знак НОМЕР_20 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014155, номер двигуна НОМЕР_21 , номерний знак НОМЕР_22 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014156, номер двигуна НОМЕР_23 , номерний знак НОМЕР_24 ;
-Протруювач марки ПНШ-3 «ФЕРМЕР», рік випуску 2004, заводський номер 258, свідоцтво АБ453889;
-Коток польовий марки К-6, заводський номер 45, свідоцтво АБ453867;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, заводський номер 3368, свідоцтво АБ53869;
-Жниварка марки ЖЗБ-4,2 заводський номер 009, свідоцтво АБ453879;
-Коток польовий марки К-6, рік випуску 2005, заводський номер 46, свідоцтво НОМЕР_25 ;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, рік випуску 2004, заводський номер 2409, свідоцтво НОМЕР_26 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_27 , свідоцтво НОМЕР_28 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2004, заводський номер 267, свідоцтво НОМЕР_29 ;
-Борона дискова марки ДИСК.АГРЕГАТ УДА-3.1-20, рік випуску 2005, заводський номер 366, свідоцтво НОМЕР_30 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 48, свідоцтво НОМЕР_31 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_32 , номер шасі НОМЕР_33 , свідоцтво НОМЕР_34 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 16, свідоцтво НОМЕР_35 ;
-Машина зерноочисна марки ПЕТКУС К-547 Л, рік випуску 1988, заводський номер 085, свідоцтво НОМЕР_36 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_37 , свідоцтво НОМЕР_38 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_39 , номер шасі НОМЕР_40 , свідоцтво НОМЕР_41 ;
-Сівалка марки С-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер НОМЕР_42 , свідоцтво НОМЕР_43 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 35, свідоцтво НОМЕР_44 ;
-Борона марки ДМТ-4А (ДЕМЕТРА-4000), рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_45 , свідоцтво НОМЕР_46 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 115, свідоцтво НОМЕР_47 ;
-Борона дискова марки УДА-3.1-20М, рік випуску 2005, заводський номер 367, свідоцтво НОМЕР_48 ;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, рік випуску 2004, заводський номер 0984, свідоцтво НОМЕР_49 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 84, свідоцтво АБ453856;
-Прес-підбирач, ППТ-3А, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_50 , свідоцтво НОМЕР_51 ;
-Зерноочисна машина марки PETKUS K-527, рік випуску 1992, заводський номер НОМЕР_52 , свідоцтво НОМЕР_53 ;
-Зерномет марки ЗМ-60А, рік випуску 2006, заводський номер 3980, свідоцтво НОМЕР_54 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер ATS8P03-D, свідоцтво НОМЕР_55 ;
-Сівалка пневматична СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 129, свідоцтво НОМЕР_56 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 175, свідоцтво АБ453859;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер 0923, свідоцтво АБ453144;
-Сівалка марки СПУ-6М, рік випуску 2003, заводський номер 468, свідоцтво НОМЕР_57 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік вмпуску 2004, заводський номер 257, свідоцтво АБ453855;
-Зерноочисна машина ПЕТКУС-ГІГАНТ К-531, рік випуску 1985, заводський номер НОМЕР_58 , свідоцтво АБ453887;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 28, свідоцтво НОМЕР_59 ;
-Агрегат ґрунтообробний марки АГ-6, рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_60 , свідоцтво АБ453861;
-Борона марки ЗБР-24, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_61 , свідоцтво АБ453865;
-Сівалка марки С3-3,6А рік випуску 2004, заводський номер 0953, свідоцтво АБ453143;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 8, свідоцтво НОМЕР_62 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_63 , свідоцтво НОМЕР_64 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер 0813, свідоцтво НОМЕР_65 ;
-Сівалка пневматична марки СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 134, свідоцтво НОМЕР_66 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 178, свідоцтво НОМЕР_67 ;
-Гребка марки ГВ-3,4 рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_68 , свідоцтво НОМЕР_69 ;
-Сушильна установка ЗСШ-1, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_70 , свідоцтво НОМЕР_71 .
З метою захисту суверенітету і територіальної цілісності України, національних інтересів, національної безпеки, забезпечення її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави, враховуючи повномасштабну агресивну війну, яку Російська Федерація розв`язала і веде проти України та Українського народу з порушенням норм міжнародного права, вчиняючи злочини проти людства, виходячи з положеньКонституції України,Декларації про державний суверенітет Українита загальновизнаних міжнародних норм і правил, зокрема щодо суверенного права України на захист, враховуючи Указ Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№64/2022, затверджений Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року№ 2102-IX, з урахуванням потреби невідкладного та ефективного реагування на наявні загрози національним інтересам України, враховуючи положенняIV Гаазької конвенції про закони і звичаї війни на суходолі та додатка до неї: Положення про закони і звичаї війни на суходолівід 18 жовтня 1907 року, Верховна Рада України прийняла Закон України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», який визначає правові засади примусового вилучення з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) об`єктів права власності Російської Федерації як держави, яка почала повномасштабну війну проти України, та її резидентів.
Відповідно ч.1 ст.1 ЗУ «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», для цілей цього Закону терміни вживаються в такому значенні:
Російська Федерація - держава, яка рішенням Верховної Ради України відповідно доРезолюції Генеральної Асамблеї ООН 3314 "Визначення агресії"від 14 грудня 1974 року визнана державою-агресором і здійснює збройну агресію проти України;
Резиденти - юридичні особи (їх філії, представництва), що здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства України на території України, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких прямо або опосередковано є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано чи юридичні особи, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких є Російська Федерація та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано має частку у статутному (складеному) капіталі, акції, паї, інше членство (участь у будь-якій формі) у юридичній особі;
Примусове вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів - примусове вилучення об`єктів права власності Російської Федерації та об`єктів права власності її резидентів з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) на користь держави Україна на підставі і в порядку, встановлених цим Законом;
Об`єкти права власності Російської Федерації та її резидентів - рухоме і нерухоме майно, кошти, вклади у банках, цінні папери, корпоративні права, інше майно (активи), що знаходяться (зареєстровані) на території України та безпосередньо або через афілійованих осіб належать Російській Федерації та її резидентам.
Відповідно ч.1 ст.2 ЗУ «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», проведення примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів здійснюється з мотивів суспільної необхідності (включаючи випадки, за яких це настійно вимагається військовою необхідністю) та ґрунтується на принципах законності, прозорості, об`єктивності, відповідності меті, стратегічної важливості та ефективності.
Частиною 2 ст.2 вказаного Закону, примусове вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів здійснюється без будь-якої компенсації (відшкодування) їх вартості, враховуючи повномасштабну агресивну війну, яку Російська Федерація розв`язала і веде проти України та Українського народу.
24.02.2022 відповідно Указу Президента України 64/2022, у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої ст.106 Конституції України, ЗУ «Про правовий режим воєнного стану»: введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком 30 діб, який неодноразово було продовжено та який дії по теперішній час.
Так, з офіційних джерел, в тому числі Офісу Президента, Міністерства Оборони України встановлено, що близько 5:00 години, (03:00 UTC, 06:00за московським часом,UTC+3) ракетних ударів зазнали десятки міст по всій Україні, включаючи столицю України, а невдовзі українська прикордонна службазаявила, що її прикордонні пости з Російською Федерацією та Республікою Білорусьзазнали обстрілу з подальшим введенням на територію України військ Російської Федерації, в тому числі на північні регіони України з території Республіки Білорусь.
Таким чином, починаючи з 24.02.2022 та фактично по теперішній час Республіка Білорусь співпрацюючи з країною агресором Російською Федерацією, надає свої державні території, що межують з Україною для розташування сил та військової техніки, в тому числі авіації Російської Федерації, яка систематично по теперішній час веде обстріли різних регіонів України та в тому числі з території Республіки Білорусь. Вказане свідчить про те, що керівництво Республіки Білорусь своїми діями створили суттєву загрозу національні безпеці, суверенітету та територіальній цілісності України та значною мірою сприяли під час підготовки, розв`язання та підтримання агресивної війни проти України зі сторони Російської Федерації.
Аналізом відкритих джерел інформації з мережі Інтернет вбачається, що фінансування армії Російської Федерації здійснюється не лише з державного бюджету країни агресора, а в тому числі за рахунок добровільного збору коштів громадянами країни-агресора та від представників бізнесу, в тому числі тих, хто володіє часткою або 100% юридичними особами на території України, та відповідно отримує прибутки. Вказані прибутки та зібрані кошти в подальшому йдуть на придбання військової амуніції та спеціальної техніки для військовослужбовців Російської Федерації, які починаючи з 24.02.2022 по теперішній час ведуть бойові дії направлені на насильницьку зміну та повалення конституційного ладу і захоплення державної влади на території України.
Відповідно до п.1 ст.1 ЗУ «Про санкції» із змінами, внесеними згідно із Законом №2257-IX від 12.05.2022, з метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету та територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватись спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі санкції).
Відповідно п.1 ч.1 ст.3 вищевказаного Закону, підставами для застосування санкцій є дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб`єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства і держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод.
Також ч.3 ст.3 вказаного Закону, підставою для застосування санкцій також є вчинення іноземною державою, іноземною юридичною особою, юридичною особою, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземцем, особою без громадянства, а також суб`єктами, які здійснюють терористичну діяльність, дій, зазначених у п.1 ч.2 цієї статті, стосовно іншої іноземної держави, громадян чи юридичних осіб останньої.
Відповідно положень ст.4 вказаного Закону встановлені види санкцій, серед яких:
-блокування активів тимчасове позбавлення права користування а розпорядження активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними (ч.1 вказаної статті);
-стягнення дохід держави активів, що належать фізичній або юридичній особі, а також активів, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними (ч.11 вказаної статті);
-запобіганню виведенню капіталів за межі України (ч.4 вказаної статті).
Відповідно до ч.1 ст.51 ЗУ «Про санкції» із змінами, внесеними згідно із Законом №2257-IX від 12.05.2022, санкція передбачена пунктом 11 ч.1 ст.4 цього Закону, має винятковий характер та може бути застосована лише щодо фізичних та юридичних осіб, які своїми діями створили суттєву загрозу національній безпеці, суверенітету чи територіальній цілісності України (в тому числі шляхом збройної агресії чи терористичної діяльності) або значною мірою сприяли (в тому числі шляхом фінансування) вчиненню таких дій іншими особами, у тому числі до резидентів у розумінні Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об`єктів права власності Російської Федерації та її резидентів».
Крім того, відповідно ч.1 ст.1 КК України, Кримінальний кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від злочинних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також запобігання злочинам.
12.04.2023 слідчим винесено постанову про внесення змін до постанови про визнання речовим доказом від 06.10.2022, де окрім корпоративних прав ПРАТ «Миколаївська аграрна компанія» (код ЄДРПОУ 33367811) зі статутним капіталом в розмірі 13896776,80 грн., рухомим та не рухомим майном, яке на праві приватної власності належить вказаній юридичній особі, банківських рахунків вказаної юридичної особи відкриті в у АТ «Альфа-Банк» (МФО банку 300346) та АТ "ОТП БАНК" (МФО банку 300528), визнано також у якості речових доказів сільськогосподарську техніку та агрегати.
Згідно ч.1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження
Відповідно до ч.2 ст. 170 КПК України арешт майна забезпечується з метою збереження речових доказів.
Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у татті 98 цього Кодексу, зокрема є знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегло на собі його сліди або містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
Відповідно до ч. 2 ст. 173 КПК України, при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати:правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п.1 ч.2 ст. 170 цього Кодексу); наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт майна накладається у випадках, передбачених п.п. 3, 4 ч.2 ст. 170 цього Кодексу); можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п. 2 ч.2 ст. 170 цього Кодексу); розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п. 4 ч.2ст. 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Враховуючи, що вищевказана сільськогосподарська техніка та агрегати є речовими доказами у справі, відповідає критеріям речового доказу з огляду на обставини кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені, з метою збереження речових доказів, вирішення подальшого питання щодо проведення необхідних судових експертиз та досліджень, а також з метою недопущення знищення чи приховання, враховуючи положення ч.ч. 1, 2 ст. 170 КПК України щодо завдання та мети арешту, слідчий суддя приходить до висновку, що на них, має бути накладений арешт з метою забезпечення їх збереження та використання у подальшому як доказ винуватості відповідних осіб.
Виходячи із даних матеріалів кримінального провадження, на цьому етапі провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власників майна з метою виконання завдань кримінального провадження, так як незастосування арешту в даному випадку може призвести до зникнення вказаного майна, що може перешкодити кримінальному провадженню.
З урахуванням наведеного, клопотання підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт із забороною відчуження, розпорядження на наступне майно:
-Трактор колісний марки ХТЗ-17221-21, заводський номер 6401, номер двигуна НОМЕР_1 , номер шасі НОМЕР_2 , номерний знак НОМЕР_3 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_4 , номер двигуна НОМЕР_5 , номер шасі НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_7 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_8 , номер двигуна НОМЕР_9 , номер шасі НОМЕР_10 , номерний знак НОМЕР_11 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер НОМЕР_12 , номер двигуна НОМЕР_13 , номерний знак НОМЕР_14 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер НОМЕР_15 , номер двигуна НОМЕР_16 , номер шасі НОМЕР_17 , номерний знак НОМЕР_18 ;
-Трактор колісний марки Т-150К, заводський номер НОМЕР_72 , номер двигуна НОМЕР_19 , номерний знак НОМЕР_20 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014155, номер двигуна НОМЕР_21 , номерний знак НОМЕР_22 ;
-Трактор колісний марки БЕЛАРУС-892, заводський номер 014156, номер двигуна НОМЕР_23 , номерний знак НОМЕР_24 ;
-Протруювач марки ПНШ-3 «ФЕРМЕР», рік випуску 2004, заводський номер 258, свідоцтво АБ453889;
-Коток польовий марки К-6, заводський номер 45, свідоцтво НОМЕР_73 ;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, заводський номер 3368, свідоцтво АБ53869;
-Жниварка марки ЖЗБ-4,2 заводський номер 009, свідоцтво АБ453879;
-Коток польовий марки К-6, рік випуску 2005, заводський номер 46, свідоцтво НОМЕР_25 ;
-Машина для внесення добрив марки МВУ-900, рік випуску 2004, заводський номер 2409, свідоцтво НОМЕР_26 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_27 , свідоцтво НОМЕР_28 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2004, заводський номер 267, свідоцтво НОМЕР_29 ;
-Борона дискова марки ДИСК.АГРЕГАТ УДА-3.1-20, рік випуску 2005, заводський номер 366, свідоцтво НОМЕР_30 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 48, свідоцтво НОМЕР_31 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_32 , номер шасі НОМЕР_33 , свідоцтво НОМЕР_34 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 16, свідоцтво НОМЕР_35 ;
-Машина зерноочисна марки ПЕТКУС К-547 Л, рік випуску 1988, заводський номер 085, свідоцтво НОМЕР_36 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_37 , свідоцтво НОМЕР_38 ;
-Сівалка марки GREAT PLAINS CPH-2000F, заводський номер НОМЕР_39 , номер шасі НОМЕР_40 , свідоцтво НОМЕР_41 ;
-Сівалка марки С-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер НОМЕР_42 , свідоцтво НОМЕР_43 ;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 35, свідоцтво НОМЕР_44 ;
-Борона марки ДМТ-4А (ДЕМЕТРА-4000), рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_45 , свідоцтво НОМЕР_46 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 115, свідоцтво НОМЕР_47 ;
-Борона дискова марки УДА-3.1-20М, рік випуску 2005, заводський номер 367, свідоцтво НОМЕР_48 ;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, рік випуску 2004, заводський номер 0984, свідоцтво НОМЕР_49 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2005, заводський номер 84, свідоцтво АБ453856;
-Прес-підбирач, ППТ-3А, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_50 , свідоцтво НОМЕР_51 ;
-Зерноочисна машина марки PETKUS K-527, рік випуску 1992, заводський номер НОМЕР_52 , свідоцтво НОМЕР_53 ;
-Зерномет марки ЗМ-60А, рік випуску 2006, заводський номер 3980, свідоцтво НОМЕР_54 ;
-Сівалка марки KINZE 3000, рік випуску 2005, заводський номер ATS8P03-D, свідоцтво НОМЕР_55 ;
-Сівалка пневматична СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 129, свідоцтво НОМЕР_56 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 175, свідоцтво АБ453859;
-Сівалка марки С3-3,6А, рік випуску 2004, заводський номер 0923, свідоцтво АБ453144;
-Сівалка марки СПУ-6М, рік випуску 2003, заводський номер 468, свідоцтво НОМЕР_57 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік вмпуску 2004, заводський номер 257, свідоцтво АБ453855;
-Зерноочисна машина ПЕТКУС-ГІГАНТ К-531, рік випуску 1985, заводський номер НОМЕР_58 , свідоцтво АБ453887;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2005, заводський номер 28, свідоцтво АБ453874;
-Агрегат ґрунтообробний марки АГ-6, рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_60 , свідоцтво АБ453861;
-Борона марки ЗБР-24, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_61 , свідоцтво АБ453865;
-Сівалка марки С3-3,6А рік випуску 2004, заводський номер 0953, свідоцтво АБ453143;
-Зчіпка марки СК-8, рік випуску 2006, заводський номер 8, свідоцтво НОМЕР_62 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер 0818, свідоцтво НОМЕР_64 ;
-Сівалка марки СЗТ-3,6А рік випуску 2005, заводський номер 0813, свідоцтво НОМЕР_65 ;
-Сівалка пневматична марки СУПН-8А-0,2 рік випуску 2005, заводський номер 134, свідоцтво НОМЕР_66 ;
-Культиватор марки КПС-4ПП, рік випуску 2006, заводський номер 178, свідоцтво НОМЕР_67 ;
-Гребка марки ГВ-3,4 рік випуску 2006, заводський номер НОМЕР_68 , свідоцтво НОМЕР_69 ;
-Сушильна установка ЗСШ-1, рік випуску 2005, заводський номер НОМЕР_70 , свідоцтво НОМЕР_71 .
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її проголошення безпосередньо до Миколаївського апеляційного суду.
Ухвала може бути скасована в порядку ст.174 КПК України за клопотанням власника, володільця майна, що не був присутнім під час розгляду.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 09.05.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111234868 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні