ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"01" червня 2023 р. справа № 300/161/23
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Боршовського Т.І., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «Сивуля» до Івано-Франківської митниці Державної митної служби України про визнання протиправним та скасування рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство СИВУЛЯ (далі позивач, ПП СИВУЛЯ) звернувся до суду з адміністративним позовом до Івано-Франківської митниці Державної митної служби України (далі відповідач, Івано-Франківська митниця), в якому просить суд: визнати протиправним та скасувати рішення відповідача про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023.
Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідачем не дотримано законодавчих вимог, які регламентують підстави і порядок визначення коду товару за УКТ ЗЕД, під час здійснення митних процедур та митного контролю щодо митного оформлення Конструкційні будівельні вироби з деревини. Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит з двох ламелей, стругані, з хвойних порід деревини (ялина). Schnitholz Flankenverleimt. Розміри: 34/44*205*3000 мм, вологість: 12+/-2%. Кількість: 49,842 куб.м. Являє собою вибір з лемелей із бруса розпиляного шляхом тангентального розпилу і призначений для використання при виробництві великогабаритних CLT панелей, які використовуються для будівництва багатоповерхових будинків. Виробник ПП СИВУЛЯ. В митній декларації № 23UA206070000045UO від 04.01.2023 позивачем визначено код товару згідно УКТ ЗЕД 44188900. Відповідач прийняв рішення від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 про визначення коду товару, згідно якого код УКТ ЗЕД 44188900 змінено на код УКТ ЗЕД 4407122000. Представник позивача зазначив, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює декларант, а митний орган здійснює контроль за такою класифікацією та може самостійно визначити код задекларованого товару лише у тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта. На думку представника позивача, рішення від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 про визначення коду товарів УКТ ЗЕД прийнято безпідставно. Так, код УКТ ЗЕД 44188900 товару, зазначений в митній декларації № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, підтверджений експертним висновком № В-4 від 09.01.2023, складеним експертом Івано-Франківської торгово-промислової палати. Представник позивача зазначив, що повноваження митного органу щодо самостійного визначення коду товару не є дискреційними та обумовлені виключно наявністю порушення правил класифікації з боку декларанта. Оскільки декларантом не були допущені порушення правил класифікації товару за УКТ ЗЕД у митній декларації, то в Івано-Франківській митниці не було правових підстав, визначених частиною четвертою статті 69 Митного кодексу України, для прийняття спірного рішення про визначення коду. Представник позивача звернув увагу на те, що ПП СИВУЛЯ неодноразово звертався з митним оформленням ідентичного товару, який мав одні й ті самі показники за одним і тим же контрактом, і відповідач здійснив митне оформлення товару за вказаним декларантом кодом без жодних коригувань. За вказаних обставин, представник позивача просив суд визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023.
Ухвалою суду від 23.01.2023 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з невідповідністю вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України та надано строк для усунення недоліків. Позивач у вказаний в ухвалі строк усунув недоліки
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 02.02.2023 відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.
14.02.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшов відзив Івано-Франківської митниці від 13.02.2023 № 7.21-10/6/36 на позовну заяву. У відзиві представник відповідача зазначила, що відповідно до статті 69 Митного кодексу України у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари. Під час проведення митних формальностей за електронною митною декларацією № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, автоматизованою системою аналізу і управління ризиками згенеровано форми митного контролю щодо проведення часткового митного огляду, повного митного огляду та забезпечення ідентифікації товарів шляхом здійснення цифрової фотозйомки. 05.01.2023 проведено повний митний огляд товару із залученням спеціаліста, що підтверджується висновком № 1. Відповідач направив декларанту електронне повідомлення про необхідність надання додаткових документів, які необхідні для розгляду питання правильності класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД, а також висновок експерта щодо характеристик товару, визначальних для їх класифікації. Так, декларант надав відповідачу лише інформаційний лист, а на час прийняття рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 відповідачу не було надано експертний висновок № В-4 Івано-Франківської торгово-промислової палати. Представник відповідача зазначив, що в спірному випадку товар не готовим теслярським/будівельним виробом, а є заготовкою для виготовлення конструктивних будівельних CLT панелей, про що йдеться у документації виробника/експортера. Таким чином, товар відповідає вимогам товарної позиції 4407 УКТ ЗЕД. Щодо наданого 09.01.2023 експертного висновку № В-4 Івано-Франківської торгово-промислової палати, то такий висновок не містить підстав (проведений аналіз товару, посилання на технічну документацію тощо), що дали б можливість класифікації товару за УКТ ЗЕД, а в примітці до висновку зазначено, що результати експертизи носять довідково-інформаційний характер. Також представник відповідача звернув увагу на те, що визначення коду товару підтверджується класифікаційними рішеннями Республіки Польща щодо аналогічних товарів. За вказаних обставин, при поданні митної декларації № 23UA206070000045UO від 04.01.2023 декларантом порушено вимоги Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, застосування яких передбачено Законом України Про митний тариф України, та Пояснень до УКТ ЗЕД, що призвело до неправильної класифікації товару. Таким чином, на думку представника відповідача, спірне рішення про визначення коду товару відповідачем прийнято правомірно, а позовні вимоги є безпідставними (а.с. 33-62).
22.07.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду представник позивача подав відповідь на відзив від 21.02.2023. Представник позивача вказав на те, що до прийняття оскаржуваного рішення по визначення митної вартості товару ПП «СИВУЛЯ» здійснило десять операцій в режимі експорту аналогічного товару і жодних зауважень в митного органу до правильності зазначення відповідного коду товару в митних деклараціях не було. Щодо експертного висновку від 09.01.2023 № В-4 Івано-Франківської торгово-промислової палати, то відповідач, не дочекавшись подання такого висновку декларантом, в день направлення електронного повідомлення про надання додаткових документів 06.01.2023, прийняв оспорене рішення про визначення коду товару № КТ-UA206000-0002-2023. Представник позивача звернув увагу на те, що опис товарної позиції 4407 Пояснення до УКТ ЗЕД не відповідає опису і характеристикам експортованого позивачем товару. Так, експортована продукція є готовим виробом, після якого проводиться дуже мало автоматичних операцій до створення будинку. Таким чином, представник позивача вказав, що при віднесенні товару до тієї чи іншої товарної під категорії необхідно виходити з більш конкретного опису товару, тобто саме характеристики товару з визначальними для класифікації товару відповідно до УКТ ЗЕД (а.с. 63-83).
27.02.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло заперечення Івано-Франківської митниці від 27.02.2023 на відповідь на відзив. Представник відповідача звернула увагу суду на те, що в 2022 році ПП «СИВУЛЯ» здійснила оформлення дев`яти митних декларацій товару за кодом згідно УКТ ЗЕД 4418999000 «Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит…». При здійсненні таких митних оформлень АСУР не було згенеровано жодних митних формальностей щодо перевірки правильності класифікації товару, проведення митного огляду тощо. Натомість, з 01.01.2023 вступили в силу зміни до класифікації товарів. Так, 04.01.2023 декларант подав електронну митну декларацію № 23UA206070000045UO від 04.01.2023 на аналогічний товар, але вже за новим кодом згідно УКТ ЗЕД 441889000 та зміненим описом товару в графі 31 митної декларації «Конструкційні будівельні вироби з деревини…» (а.с. 84-87).
06.03.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшли додаткові пояснення представника позивача від 06.03.2023, згідно яких звернуто увагу на те, що повний митний огляд товару проведено 05.01.2023 із залученням спеціаліста головного інженера Державного підприємства «Івано-Франківське лісове господарство» Дмитришина І.Д., однак відповідачем не надано жодних документів, які б підтверджували статус вказаної особи як спеціаліста чи про його роботу в Державному підприємстві «Івано-Франківське лісове господарство» (а.с. 88-90).
15.03.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшли додаткові пояснення представника Івано-Франківської митниці від 15.03.2023. Так, представник відповідача зазначила, що згідно інформації, яка міститься у ЦБД АСМО Інспектор позивачем подано до митного оформлення декларації № 23UA206070000394U5, № 23UA206070001531U9, № 23UA2060700021258U6, № 23UA206070001600U3, в яких щодо товару «Виріб з деревини хвойних порід (ялина європейська) постійного профілю, який виготовлено шляхом склеювання двох дощок по довжині країв…» вказано код УКТ ЗЕД 4407122000, що підтверджується доданими до декларацій сертифікатами № 710177, № 709680, № 709567, № 709681. Таким чином, ПП «СИВУЛЯ» самостійно зазначило в деклараціях в режимі експорт правильні коди УКТ ЗЕД 4407122000, що підтверджує правомірність рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 (а.с. 100-115).
17.03.2023 через канцелярію Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшли додаткові пояснення представника Івано-Франківської митниці від 17.03.2023, в яких представник відповідача зазначила, що при здійсненні заходів митного контролю щодо товару, зазначеного в митній декларації № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, взято до уваги лист Управління СБУ в Івано-Франківській області від 04.01.2023 № 60/5/1/4-9 про перевірку можливих порушень митних правил ПП «СИВУЛЯ». Представник відповідача також звернула увагу на допущену у відзиві описку щодо посади спеціаліста ОСОБА_1 , який склав висновок № 1 від 05.01.2023. Представник відповідача звернула увагу, що окрім вказаних формальних зауважень до спеціаліста, позивач не висловив зауважень щодо змісту акту огляду чи висновку № 1 від 05.01.2023 (а.с. 91-99).
Обставини справи, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин:
На підставі контракту № 3 купівлі-продажу від 13.05.2019, укладеного ПП «СИВУЛЯ» як продавцем та фірмою SC MCM HANDELS SRL як покупець, позивач здійснив вивезення в митному режимі «експорт» за межі митної території України в Республіку Австрія товар: Конструкційні будівельні вироби з деревини. Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит з двох ламелей, стругані, з хвойних порід деревини (ялина). Schnitholz Flankenverleimt. Розміри: 34/44*205*3000 мм, вологість: 12+/-2%. Кількість: 49,842 куб.м. Є виробом з лемелей із бруса розпиляного шляхом тангентального розпилу і призначений для використання при виробництві великогабаритних CLT панелей, які використовуються для будівництва багатоповерхових будинків. Виробник ПП СИВУЛЯ.
Так, 04.01.2023 ТОВ «Орхідея» в інтересах позивача подало до Івано-Франківської митниці електронну митну декларацію № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, в якій задекларовано для митного оформлення товар, який вивозиться в митному режимі «експорт» за межі митної території України, а саме: Конструкційні будівельні вироби з деревини. Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит з двох ламелей, стругані, з хвойних порід деревини (ялина). Schnitholz Flankenverleimt. Розміри: 34/44*205*3000 мм, вологість: 12+/-2%. Кількість: 49,842 куб.м. Представляє собою вибір з лемелей із бруса розпиляного шляхом тангентального розпилу і призначений для використання при виробництві великогабаритних CLT панелей, які використовуються для будівництва багатоповерхових будинків. Виробник ПП СИВУЛЯ (а.с. 13-14).
В зазначеній митній декларації декларант самостійно визначив код товару згідно УКТ ЗЕД 44188900.
Також судом встановлено, та не заперечується сторонами, що декларантом одночасно із митною декларацією було надано відповідачу такі документи: рахунок-фактура № 36 від 15.12.2022 (а.с. 15); автотранспортна накладна № 11857 від 04.01.2023 (а.с. 58); зовнішньоекономічний договір купівлі-продажу № 3 від 13.05.2019 (а.с. 16); доповнення до зовнішньоекономічного договору купівлі-продажу № 3 від 04.01.2022 (а.с. 17); інші некласифіковані документи опис від 05.01.2022.
Під час проведення митних формальностей за митною декларацією № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, автоматизованою системою аналізу і управління ризиками згенеровано форми митного контролю: « 202-1» - проведення часткового митного огляду з розкриттям до 20% пакувальних місць і вибірковим обстеженням транспортних засобів даних, зазначених у митній декларації; « 203-1» - проведення повного митного огляду - з розкриттям до 100 пакувальних місць та поглибленим обстеженням транспортного засобу, з метою перевірки відповідності кількості та опису товарів і транспортних засобів даним, зазначеним у митній декларації; « 911-1» - забезпечення ідентифікації товарів та/або транспортних засооів шляхом здійснення цифрової фотозйомки.
04.01.2023 відповідно до акту про проведення огляду товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу проведено частковий митниий огляд (а.с. 43).
05.01.2023 проведено повний митний огляд із залученням спеціаліста ОСОБА_1 (а.с. 44).
За результатами повного митного огляду складено висновок спеціаліста за № 1 від 05.01.2023 (а.с. 52).
06.01.2023 відповідач направив декларанту електронне повідомлення про необхідність надання додаткових документів, які необхідні для розгляду питання правильності класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД. Також надати відповідно до статті 69 МК України офіційний висновок експерта щодо характеристик товару, визначальних для їх класифікації. У висновку має бути висвітлено питання: чи є товар теслярським виробом; технологію виготовлення товару; можливе застосування виробів тощо ?
У відповідь на повідомлення Івано-Франківської митниці позивач 06.01.2023 направив інформаційний лист, в якому описано товар, процес його виготовлення та подальшого використання (а.с. 59).
Відділом ВКТ та МТР Івано-Франківської митниці прийнято рішення від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 про визначення коду товару, згідно висновку якого: «Виріб з деревини хвойних порід (ялина європейська) постійного профілю, який виготовлено шляхом склеювання двох дощок по довжині країв/крамок (склеєні по ширені). Дошки попередньо оброблені в розмірі по ширені та товщині, без проведення операції торцювання. Розміри: 34/44*205*3000 мм, вологість: 12+/-2%, кількість: 49,842 куб.м. Призначені для виготовлення конструктивних будівель СLT панелей». Визначено код товару УКТ ЗЕД 4407122000 (а.с. 53).
09.01.2023 експерт Івано-Франківської торгово-промислової палати І.Пожар на замовлення ПП «СИВУЛЯ» склав експертний висновок № В-4, згідно якого товар: «Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит з двох ламелей, стругані, з хвойних порід деревини (ялина), які пройшли термічну обробку-сушку до +/- 12% вологості, оптимізовані (без дефектів), склеєні по довжині, шліфовані з чотирьох сторін, розмірами 34/44*205*3000 мм», визначено за кодом УКТ ЗЕД 4418890000. Вказаний висновок містить примітку, що за всі документи несе відповідальність замовник, а результати експертизи носять довідково-інформаційний характер (а.с. 19-20).
Не погоджуючись з визначенням коду товару УКТ ЗЕД 4407122000, представник позивача звернувся з цим позовом до суду, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023.
При прийнятті рішення суд керується такими правовими нормами:
Відносини, що виникають при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, регулюються нормами Митного кодексу України та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи.
Згідно з частиною першою статті 246 Митного кодексу України (надалі МК України) метою митного оформлення є забезпечення дотримання встановленого законодавством України порядку переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, а також забезпечення статистичного обліку ввезення на митну територію України, вивезення за її межі і транзиту через її територію товарів.
Відповідно до частини першої статті 248 коментованого Кодексу митне оформлення розпочинається з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання митним органом від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.
Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії або їх електронні (скановані) копії, засвідчені електронним цифровим підписом декларанта або уповноваженої ним особи (частина перша статті 257 МК України).
Відповідно до частини шостої статті 257 МК України умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України, а порядок заповнення таких декларацій та інших документів, що застосовуються під час митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, - центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Стаття 266 МК України передбачає, що декларант зобов`язаний: 1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.
Статтею 1 Закону України Про митний тариф України від 19.10.2022 № 2697-ІХ, який набрав чинності з 01.01.2023, встановлено, що Митний тариф України є невід`ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.
Указом Президента України № 466/2002 від 17.05.2002 Про приєднання до Міжнародної конвенції про Гармонізовану систему опису та кодування товарів Україна приєдналась до вказаної системи.
Згідно з статтею 8 МК України державна митна справа здійснюється на основі виключних повноважень митних органів України щодо здійснення митної справи.
Відповідно до статті 67 МК України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.
В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.
Для докладнішої товарної класифікації використовується сьомий, восьмий, дев`ятий та десятий знаки цифрового коду.
Структура десятизнакового цифрового кодового позначення товарів в УКТ ЗЕД включає код групи (перші два знаки), товарної позиції (перші чотири знаки), товарної підпозиції (перші шість знаків), товарної категорії (перші вісім знаків), товарної підкатегорії (десять знаків).
Ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності регламентовано статтею 68 МК України.
Так, ведення УКТ ЗЕД здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Ведення УКТ ЗЕД передбачає:
1) відстеження та облік змін і доповнень до Гармонізованої системи опису та кодування товарів, пояснень та інших рішень щодо її тлумачення, що приймаються Всесвітньою митною організацією;
2) підготовку пропозицій щодо внесення змін до УКТ ЗЕД;
3) деталізацію УКТ ЗЕД на національному рівні та введення додаткових одиниць виміру;
4) забезпечення однакового застосування всіма митними органами правил класифікації товарів;
5) прийняття рішень щодо класифікації та кодування товарів в УКТ ЗЕД у складних випадках;
6) розроблення пояснень і рекомендацій до УКТ ЗЕД та забезпечення їх опублікування;
7) своєчасне ознайомлення суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності з рішеннями та інформацією (крім тих, що є конфіденційними) щодо питань класифікації товарів та про застосування УКТ ЗЕД;
8) здійснення інших функцій, необхідних для ведення УКТ ЗЕД.
Класифікація товарів регламентована статтею 69 МК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
Так, товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД.
Митні органи здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД.
На вимогу посадової особи митного органу декларант або уповноважена ним особа зобов`язані надати усі наявні відомості, необхідні для підтвердження заявлених ними кодів товарів, поданих до митного оформлення, а також зразки таких товарів та/або техніко-технологічну документацію на них.
У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.
Під складним випадком класифікації товару розуміється випадок, коли у процесі контролю правильності заявленого декларантом або уповноваженою ним особою коду товару виникають суперечності щодо тлумачення положень УКТ ЗЕД, вирішення яких потребує додаткової інформації, спеціальних знань, проведення досліджень тощо.
Штрафи та інші санкції за несплату митних платежів та за інші порушення, виявлені у зв`язку з неправильною класифікацією товарів, застосовуються митними органами виключно у разі, якщо прийняте митним органом рішення про класифікацію цих товарів у складному випадку було прийнято на підставі поданих заявником недостовірних документів, наданої ним недостовірної інформації та/або внаслідок ненадання заявником всієї наявної у нього інформації, необхідної для прийняття зазначеного рішення, що суттєво вплинуло на характер цього рішення.
Рішення митних органів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов`язковими. Такі рішення оприлюднюються у встановленому законодавством порядку. У разі незгоди з рішенням митного органу щодо класифікації товару декларант або уповноважена ним особа має право оскаржити це рішення до органу вищого рівня відповідно до глави 4 цього Кодексу або до суду.
Висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.
Таким чином, ведення УКТ ЗЕД здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Водночас, Порядок ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 428.
Пунктами 2-4 вищевказаного Порядку, УКТ ЗЕД є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України Про Митний тариф України, що використовується для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів.
УКТ ЗЕД складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації з урахуванням Комбінованої номенклатури Європейського Союзу.
Функції з ведення УКТ ЗЕД здійснюються Держмитслужбою.
Відповідно до пунктів 12-16 вищевказаного Порядку пояснення до УКТ ЗЕД розробляються та затверджуються Держмитслужбою з урахуванням змін, які вносяться Всесвітньою митною організацією до пояснень до Гармонізованої системи та Європейським Союзом до пояснень до Комбінованої номенклатури. У разі потреби Держмитслужба розробляє пояснення до кодів товарів, що деталізовані на національному рівні.
Держмитслужба розробляє та затверджує перехідні таблиці до УКТЗЕД з урахуванням перехідних таблиць до Гармонізованої системи та Комбінованої номенклатури.
Пояснення та перехідні таблиці до УКТЗЕД оприлюднюються на офіційному веб-сайті Держмитслужби.
Форма рішення про визначення коду товару згідно з УКТЗЕД та порядок його прийняття митними органами визначаються Мінфіном.
На офіційному веб-сайті Держмитслужби оприлюднюються знеособлено рішення про визначення коду товару згідно з УКТЗЕД, опубліковуються методичні рекомендації та інші роз`яснення з питань класифікації товарів згідно з УКТЗЕД.
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Порядку роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщаються через митний кордон України, затвердженого наказом МФУ від 30.05.2012 №650 (далі - Наказ №650) посадові особи ПМО чи митного поста, ВМП здійснюють контроль правильності класифікації товарів під час проведення митних формальностей при митному оформленні товарів. Обсяг контролю, достатнього для забезпечення додержання правил класифікації товарів при митному оформленні, визначається на основі результатів застосування системи управління ризиками.
Згідно вимог пункту 4 Розділу ІІІ Наказу №650 контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності: опису товару в митній декларації процедурі декларування згідно з вимогами статті 257 Кодексу; відомостей про товар та коду товару згідно з УКТ ЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, з врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Кодексу; заявленого коду товару відомостям, наведеним у базі даних Класифікаційні рішення програми Інспектор 2006 ЄАІС.
При цьому, така відповідність поділяється на три категорії: а) ідентичні товари; б) подібні (аналогічні) товари; в) товари, які не підпадають під вимоги підпунктів а та б абзацу четвертого цього пункту, але мають схожі: характеристики, які є визначальними для класифікації товару; призначення або принцип дії яких є основним для класифікації товару; перевірки відповідності заявленого опису товару та коду товару згідно з УКТ ЗЕД відомостям, наведеним у ПРК, у разі якщо до митного контролю та митного оформлення разом з пакетом документів надається ПРК.
Пунктом 5 Розділу ІІІ Наказу № 650 передбачено, що у разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей відповідно до вимог статті 69 Кодексу декларант або уповноважена ним особа письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого ним коду товару згідно з УКТЗЕД.
При електронному декларуванні посадова особа ВМП або ПМО чи митного поста за допомогою АСМО створює та передає декларанту або уповноваженій ним особі засвідчене електронним цифровим підписом електронне повідомлення про необхідність подання документів, які підтверджують класифікацію товару.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Наказу № 650 у разі відмови у наданні декларантом або уповноваженою ним особою додаткових документів чи відомостей посадовою особою митного органу здійснюються митні формальності за наявними документами та відомостями з використанням довідкової інформації. При проведенні цих митних формальностей або підтверджується код товару, або надається відмова в митному оформленні та за наявності достатньої інформації виноситься Рішення.
Згідно з пунктом 7 Розділу ІІІ Наказу №650 у разі письмового підтвердження декларантом або уповноваженою ним особою готовності надати додаткові документи чи відомості перевірка правильності класифікації товару згідно з УКТЗЕД проводиться після їх надання.
Строк надання додаткових документів чи відомостей не повинен перевищувати 10 календарних днів. Строк проведення митного оформлення визначається з дати надання декларантом або уповноваженою ним особою додаткових документів чи відомостей і не повинен перевищувати строки, установлені статтею 255 Кодексу.
Строк митного оформлення у разі взяття проб (зразків) товарів визначається з урахуванням вимог статті 255 Кодексу.
Строк прийняття Рішення про класифікацію товару не повинен перевищувати 10 календарних днів. За умови необхідності залучення спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або іншої експертної установи (організації) загальний строк прийняття Рішення не повинен перевищувати 30 календарних днів.
Пунктом 9 Розділу ІІІ Наказу №650 визначено, що якщо для вирішення питання класифікації товару виникає потреба в спеціальних знаннях з різних галузей науки, техніки, мистецтвознавства тощо або у використанні спеціального обладнання і техніки, то митний орган може звернутися до спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або до іншої експертної установи (організації).
Залучення спеціалізованого митного органу з питань експертного забезпечення або іншої експертної установи (організації) здійснюється у разі:
виникнення необхідності ідентифікації або лабораторної перевірки характеристик товарів, визначальних для їх класифікації;
виникнення складних питань при класифікації товарів згідно з УКТЗЕД, вирішення яких потребує експертних досліджень.
Відповідно до пункту 10 Розділу ІІІ Наказу №650 узяття проб (зразків) товарів здійснюється відповідно до вимог статті 356 Кодексу. Операції з узяття проб (зразків) товарів здійснюються відповідно до вимог статті 357 Кодексу.
Результати досліджень доводяться до підрозділу митного органу, який ініціював процедуру взяття проб (зразків) товарів.
Згідно з пунктом 11 Розділу ІІІ Наказу № 650 у разі виникнення складного випадку класифікації товару ПМО або митним постом готується запит до ВМП у паперовому або електронному вигляді.
Запит має бути обґрунтований і містити такі відомості: причина подання запиту до ВМП, позиція ПМО чи митного поста з відповідного питання класифікації товару та пропозиції щодо запропонованого коду товару згідно з УКТЗЕД.
У разі надання ПМО або митним постом такого запиту до ВМП у паперовому вигляді разом із запитом передаються завірені штампом Під митним контролем оригінали або копії: митної декларації, згідно з якою заявлено товар до митного контролю та митного оформлення; документів, наданих разом з митною декларацією; акта про проведення митного огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу (у разі його проведення); акта про взяття проб (зразків) товарів (оригінал і копія) у разі проведення взяття проб і зразків.
У разі надання ПМО чи митним постом такого запиту до ВМП в електронному вигляді запит та перелічені вище документи передаються за формою АСМО.
Пунктом 13 Розділу ІІІ Наказу № 650 класифікація товарів за запитами ПМО або митного поста здійснюється посадовими особами ВМП на основі документів та відомостей, які передаються до ВМП разом із запитом.
Відповідно до пункту 14 Розділу ІІІ Наказу № 650 рішення приймається посадовими особами ВМП або уповноваженими особами ПМО чи митного поста на підставі встановлених характеристик товару, які є визначальними для класифікації товару, згідно з Основними правилами інтерпретації УКТЗЕД.
У разі неможливості однозначно перевірити правильність класифікації товару на підставі задекларованих відомостей посадовою особою ВМП письмово повідомляється про необхідність надання додаткових документів чи відомостей, необхідних для підтвердження задекларованого коду товару згідно з УКТЗЕД. При цьому виконуються процедури відповідно до пунктів 6, 7, 8 цього розділу.
У пункті 4 Рішення Висновок зазначаються встановлений десятизначний код товару згідно з УКТЗЕД та опис товару відповідно до відомостей, які мають міститись у графах 31 та 33 митної декларації. При цьому у разі відсутності зміни коду товару згідно з УКТЗЕД Рішення не приймається.
Рішення реєструється та вноситься до бази даних Класифікаційні рішення програми Інспектор 2006 ЄАІС та до центральної бази даних ЄАІС в порядку встановленим розділом IV цього Порядку.
Інформація у графі 31 митної декларації Вантажні місця та опис товарів/Маркування та кількість/Номери контейнерів/Кількість та розпізнавальні особливості в частині опису товару та графі 33 митної декларації Код товару повинна відповідати інформації, зазначеній у пункті 4 Рішення Висновок, а реєстраційний номер Рішення зазначається у графі 44 митної декларації Додаткова інформація/Подані документи/Сертифікати і дозволи.
Якщо посадовими особами ВМП, уповноваженими особами ПМО чи митного поста приймається Рішення, яке не відповідає інформації, заявленій декларантом у митній декларації, то ця митна декларація не може використовуватися для митного оформлення класифікованого товару.
Згідно з пунктом 15 Розділу ІІІ Наказу №650 рішення оформлюється за допомогою програмно-інформаційного комплексу Інспектор-2006 ЄАІС за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку, та реєструється відповідно до розділу IV цього Порядку.
Рішення підписується посадовою особою ВМП або уповноваженою особою ПМО чи митного поста, яка його приймала, з проставленням на ньому відбитка номерного штампа Правильність класифікації перевірено, а також керівником ВМП або ПМО, чи митного поста, чи особами, які виконують їх обов`язки, або особою, уповноваженою наказом митного органу.
Рішення друкуються у двох примірниках. Один примірник ПМО чи митним постом видається або надсилається поштою декларанту або уповноваженій ним особі, другий - з відміткою декларанта або уповноваженої ним особи про отримання або повідомлення про вручення залишається у справах митного органу (пункт 17 Розділу ІІІ Наказу №650).
Водночас, відповідно до правила 1 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТЗЕД: для юридичних цілей класифікація товарів в УКТЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп, якщо цими назвами не передбачено іншого.
Згідно з вимогами правила 6 Основних правил інтерпретації УКТЗЕД для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень, положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації.
З огляду на вищевказані положення, митний орган здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД, а в разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів митний орган має право самостійно класифікувати такі товари.
При цьому, порядок здійснення контролю правильності класифікації товарів і прийняття Рішень, порядок взаємодії з ПМО, митним постом, регламентований розділом ІІІ Наказу №650.
Оцінка та висновки суду:
Як встановлено судом, 04.01.2023 ТОВ «Орхідея» в інтересах позивача подало до Івано-Франківської митниці електронну митну декларацію № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, в якій задекларовано для митного оформлення товар, який вивозиться в митному режимі «експорт» за межі митної території України, а саме: Конструкційні будівельні вироби з деревини. Теслярські будівельні конструкції, склеєні в щит з двох ламелей, стругані, з хвойних порід деревини (ялина). Schnitholz Flankenverleimt. Розміри: 34/44*205*3000 мм, вологість: 12+/-2%. Кількість: 49,842 куб.м. Представляє собою вибір з лемелей із бруса розпиляного шляхом тангентального розпилу і призначений для використання при виробництві великогабаритних CLT панелей, які використовуються для будівництва багатоповерхових будинків. Виробник ПП СИВУЛЯ (а.с. 13-14).
В зазначеній митній декларації декларант самостійно визначив код товару згідно УКТ ЗЕД 44188900.
Наказом Державної митної служби України від 14.07.2020 № 256 затверджено Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності.
Так, в спірному випадку декларантом заявлена товарна позиція за УКТЗЕД 4418, яка має назву Вироби столярні та теслярські будівельні деталі, включаючи комірчасті дерев 'яні панелі, зібрані панелі для підлоги, гонт і дранку для покрівель.
На виконання положень статті 68 МК України, Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 428 «Про затвердження Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», прийнято наказ Держмитслужби від 14.12.2022 № 543 «Про затвердження Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності».
Перший абзац Пояснень до товарної позиції 4418 УКТЗЕД (введені наказом Держмитслужби від 14.12.2022 № 543) визначає вироби, які відносяться до цієї товарної позиції. Так, до цієї товарної позиції включаються дерев`яні вироби, включаючи вироби дерев`яні мозаїчні чи інкрустовані, які використовують у будівництві будь-яких споруджень і т.д., як у складеному, так і розібраному вигляді (наприклад, виготовлені із шипами, пазами, шипами типу «ластівчин хвіст» чи іншими аналогічними з`єднаннями для складання) незалежно від того, чи мають вони такі металеві деталі як петлі, замки і т. п..
Таким чином, товар позивача, на який складено електронну митну декларацію № 23UA206070000045UO від 04.01.2023, не є готовим теслярським/будівельним виробом, а є заготовкою для виготовлення конструктивних будівельних СLT панелей, про що йдеться у документації виробника/експортера. Заготовки підрізаються по розмірам та склеюються у СLТ панелі, які будуть вже готовими конструкційними будівельними панелями.
Відповідно частини (2) Загальних положень до товарної групи 44 за УКТ ЗЕД Розпиляні, колоті, обтесані, стругані, лущені, шліфовані, з`єднані у шип деревинні матеріали, наприклад, із шиповим з`єднанням (тобто з`єднані шляхом склеювання торцями коротких сортиментів деревини з метою одержання матеріалів більшої довжини, при цьому з`єднання нагадує переплетені пальці), а також деревинні матеріали постійного профілю (товарні позиції 4407 - 4409).
Товарна позиція за УКТ ЗЕД 4408 включає пиломатеріали товщиною до 6 мм, а товарна позиція за УКТ ЗЕД 4409 включає тільки профільовані пиломатеріали.
Отже, єдиною позицією, куди можуть бути віднесені задекларований позивачем товар за УКТ ЗЕД є товарна позиція 4407.
Суд звертає увагу на те, що вказаний товар також характеризується в Українському стандарті ДСТУ 2148-93 «Пилопродукція».
Так, частиною першою цього ДСТУ визначено, що пилопродукція це продукція з деревини, одержана шляхом повздовжнього поділу колоди, а також повздовжнього і поперечного поділу утворених частин.
Згідно з частиною четвертою пиломатеріал це пилопродукція певних розмірів та якості, яка має щонайменше дві плоско паралельні пласті.
Відповідно до частини 28 заготовка з деревини це пилопродукція, що за розмірами та якістю відповідає виготовленим з неї деталям та виробам з припусками на обробку та усушування.
Частиною 29 визначено, що клеєна заготовка - це заготовка, виготовлена з кількох дрібніших заготовок склеюванням за довжиною, шириною чи товщиною.
Отже, з огляду на вказані вище положення зазначеного ДСТУ задекларований товар позивача за своїми характеристиками є клеєною заготовкою, яка є пилопродукцією, та повністю відповідає вимогам товарної позиції 4407 УКТ ЗЕД, яка має текстовий опис Лісоматеріали розпиляні або розщеплені уздовж розділені на шари або лущені, стругані або нестругані, шліфовані або нешліфовані, які мають або не мають торцеві з`єднання, завтовшки більш як 6 мм.
За вказаних обставин, Івано-Франківська митниця класифікувала товар Виріб з деревини хвойних порід (ялина європейська) постійного профілю, який виготовлено шляхом склеювання двох дощок по довжині країв/кромок (склеєні по ширині). Дошки попередньо оброблені в розмір по ширині та товщині, без проведення операції торцювання Розміри: 34/44*205*3000 мм., вологість: 12+/-2%, кількість: 49,842 куб.м. Призначені для виготовлення конструктивних будівельних CLT панелей у товарній підкатегорії за УКТ ЗЕД 4407122000.
На підтвердження правомірності рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 представник відповідача надала суду копію класифікаційного рішення Республіки Польща від 15.10.2020 № PLBTIWIT-2020-001164, в якому зазначено про класифікацію за кодом 4407 подібного товару до того, що був предметом спірного рішення: «прямокутні дошки з деревини хвойних порід (сосна) товщиною від 14 до 40 мм. Вони виготовлені з дощок шириною 40 мм з`єднаних уздовж довгих країв поліацетатним клеєм. Дошки шліфуються і нарізаються за розміром. Використовується наприклад у виробництві меблів. Розміри панелей: Товщина - від 14 до 40 мм. Ширина - до 1000 мм. Довжина - до 3000 мм.» Це рішення видано замість рішення БТІ: PL-WIT-2017-00253 від 14 лютого 2017 року (а.с. 54-56).
Що стосується експертного висновку № В-4 від 09.01.2023 експерта Івано-Франківської торгово-промислової палати, то суд вказує на таке.
06.01.2023 відповідач направив декларанту електронне повідомлення про необхідність надання додаткових документів, які необхідні для розгляду питання правильності класифікації товару згідно з УКТ ЗЕД. Також надати відповідно до статті 69 МК України офіційний висновок експерта щодо характеристик товару, визначальних для їх класифікації. У висновку має бути висвітлено питання: чи є товар теслярським виробом; технологію виготовлення товару; можливе застосування виробів тощо?
У відповідь на повідомлення Івано-Франківської митниці позивач 06.01.2023 направив інформаційний лист, в якому описано товар, процес його виготовлення та подальшого використання (а.с. 59). Такий лист ПП «СИВУЛЯ» не містить жодної інформації про те, що позивач має намір надати відповідачу висновок експерта щодо характеристик товару та не містить прохання (застереження) до Івано-Франківської митниці не приймати рішення про визначення коду товару до моменту отримання відповідачем такого висновку експерта щодо характеристик товару.
Як встановлено судом вище, рішення про визначення коду товару № КТ-UA206000-0002-2023 прийнято відповідачем 06.01.2023. Натомість експертний висновок № В-4 складений експертом Івано-Франківської торгово-промислової палати 09.01.2023, тобто після прийняття відповідачем спірного рішення.
Окрім цього, згідно з частиною восьмою статті 69 МК України висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.
В спірному випадку, експертний висновок № В-4 від 09.01.2023 містить застереження про те, що результати експертизи носять довідково-інформаційний характер (а.с. 19-20).
Щодо доводів представника позивача про відсутність документів, які підтверджують статус ОСОБА_1 , який склав висновок № 1 від 05.01.2023, як спеціаліста, то такі доводи не відповідають дійсності, оскільки вказаний висновок спеціаліста № 1 від 05.01.2023 містить інформацію про освіту ОСОБА_1 : закінчив Український державний лісотехнічний університет, за спеціальністю технологія деревообробки та лісозаготівлі, спеціалізація інженер технолог деревообробних виробництв та лісозаготівля. Стаж роботи в лісовій та деревообробній галузі 20 років (а.с. 52). Також представник відповідача надав суду копії дипломів про вищу освіту ОСОБА_1 за спеціальністю технологія деревообробки та лісозаготівлі, спеціалізація інженер технолог деревообробних виробництв та лісозаготівля (а.с. 98-99).
Суд звертає увагу на те, що позивачем подано до митного оформлення декларації № 23UA206070000394U5 від 29.01.2023, № 23UA206070001531U9 від 03.03.2023, № 23UA2060700021258U6 від 19.03.2023, в яких щодо товару: «Виріб з деревини хвойних порід (ялина європейська) постійного профілю, який виготовлено шляхом склеювання двох дощок по довжині країв…» самостійно вказав код УКТ ЗЕД 4407122000, що підтверджується доданими до декларацій сертифікатами № 710177, № 709680, № 709567, № 709681.
Згідно вказаних митних декларацій відправник, одержувач, товар є такими як і в митній декларації 23UA206070000045UO від 04.01.2023, а тому враховуються під час судового розгляду цієї адміністративної справи.
Згідно з частиною першою статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Статтею 73 КАС України встановлено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно з частинами першою та третьою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.
Правильність визначення відповідачем коду товарів не спростована представником позивача, а правомірність рішення від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023, на переконання суду, обґрунтовується наданими відповідачем доказами, які є достатніми для визначення коду товарів УКТ ЗЕД.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що митним органом дотримано процедуру контролю правильності класифікації товарів та прийняття рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023.
Підсумовуючи, суд дійшов висновку про правомірність прийняття рішення про визначення коду товару відділу ВКТ та МТР Івано-Франківської митниці від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023 .
Отже, в задоволенні позову належить відмовити.
Щодо розподілу судових витрат у справі:
Судові витрати згідно з статтею 139 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на відмову в позові, за відсутності доказів їх понесення відповідачами, судом не розподіляються.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ВИРІШИВ:
Відмовити в задоволенні позову Приватного підприємства «Сивуля» до Івано-Франківської митниці Державної митної служби України про визнання протиправним та скасування рішення про визначення коду товару від 06.01.2023 № КТ-UA206000-0002-2023.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
Позивач: Приватного підприємства «Сивуля», код 13656357, вулиця Тичини, 12, село Вільхівка, Калуський район, Івано-Франківська область, 77666.
Відповідач: Івано-Франківська митниця Державної митної служби України, код 43971364, вулиця Чорновола, 159, місто Івано-Франківськ, 76005.
Суддя /підпис/ Боршовський Т.І.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.06.2023 |
Оприлюднено | 05.06.2023 |
Номер документу | 111261489 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо митної справи (крім охорони прав на об’єкти інтелектуальної власності); зовнішньоекономічної діяльності; спеціальних заходів щодо демпінгового та іншого імпорту, у тому числі щодо визначення коду товару за УКТЗЕД |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Боршовський Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні