ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 червня 2023 року Справа № 280/6739/22 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді: Семененко М.О., за участю секретаря судового засідання: Тетерюк Н.В., розглянувши за правилами загального позовного провадження у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом
до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр.Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП: 44118663)
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливна компанія «Білл Ойл» (далі позивач, ТОВ «Паливна компанія «Білл Ойл») до Головного управління ДПС у Запорізькій області (далі відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області), у якій позивач просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21 лютого 2022 року №00030450901 (Форма «АН»).
В обґрунтування позову зазначає, що оскаржуване рішення прийнято на підставі Акту «Про результати камеральної перевірки щодо дотримання порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних» №590/08-01-09-01/42636166 від 19.01.2022, на сторінках 2,3 якого роздрукована таблиця, в якій вказано номер по порядку акцизної накладної, її номер та інша необхідна інформація. Звертає увагу, що в розділі "Дата реєстрації документу" (колонка 5) вказана дата, якою вказана накладна була зареєстрована і, як свідчить наступна колонка цієї таблиці (граничний термін реєстрації документу), акцизні накладні були зареєстровані в строки, передбачені ПК. Так, наприклад, акцизна накладна №681, відносно якої верхній рядок таблиці містить наступну інформацію: дата реєстрації документу 17.12.2019; граничний термін реєстрації документу 18.12.2019. Аналогічна інформація міститься і стосовно інших, приведених в таблиці акцизних накладних, тобто, всі акцизні накладні, згідно вказаної таблиці, зареєстровані в передбачені ПК строки. З цих підстав, вважає податкове повідомлення-рішення, прийняте на підставі даного акту камеральної перевірки, протиправним. Просить позов задовольнити.
Ухвалою суду від 05.12.2022 позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви.
Ухвалою суду від 16.01.2023 відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.
01.02.2023 відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому висловлює незгоду із заявленими позовними вимогами та зазначає, що за результатами проведеної камеральної перевірки встановлено порушення позивачем граничних строків реєстрації перших примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за грудень 2019 року, січень 2020 року в кількості 75 шт. на загальний обсяг пального 648898,24 л, чим порушено вимоги абзацу 3 пункту 231.6 статті 231 Податкового кодексу України (далі ПК України), а також других примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за грудень 2019 року, січень 2020 року в кількості 2 шт. на загальний обсяг пального 11165,00 л, чим порушено вимоги абзацу 10 пункту 231.6 статті 231 ПК України, у зв`язку з чим до позивача застосовано штрафні (фінансові) санкції. Просить в задоволенні позову відмовити.
Ухвалою суду від 08.02.2023 замінено відповідача ГУ ДПС у Запорізькій області, як територіальний орган ДПС України, на належного - ГУ ДПС у Запорізькій області, як відокремлений підрозділ ДПС України.
Ухвалою суду від 14.03.2023 вирішено розгляд адміністративної справи здійснювати за правилами загального позовного провадження; призначено підготовче засідання на 27.03.2023; зобов`язано представника ГУ ДПС у Запорізькій області у строк до 27.03.2023 подати до суду письмові пояснення щодо неузгодженостей в датах реєстрації перших примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних та граничних термінах реєстрації документа, вказаних в акті камеральної перевірки.
Ухвалою суду від 27.03.2023 відкладено підготовче засідання на 19.04.2023.
18.04.2023 відповідачем подано додаткові письмові пояснення, а також копії акцизних накладних з інформацією про дату реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Ухвалою суду від 19.04.2023 відкладено підготовче засідання на 08.05.2023.
25.04.2023 відповідачем подано додаткові письмові пояснення.
04.05.2023 представником позивача подано заяву про розгляд справи за його відсутності.
Ухвалою суду від 08.05.2023 закрито підготовче провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті у відкритому судовому засіданні на 31.05.2023.
31.05.2023 представником відповідача подано клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.
Відповідно до частини 3 статті 194 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Враховуючи, що всі учасники справи заявили клопотання про розгляду справи без їх участі, у судовому засіданні 31.05.2023 суд дійшов висновку про можливість здійснення судового розгляду справи в порядку письмового провадження за наявними матеріалами.
На підставі матеріалів справи суд встановив такі обставини.
ТОВ «Паливна компанія «Білл Ойл» зареєстровано як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за номером 1001031070004045644, основний вид економічної діяльності (за КВЕД) 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, перебуває на обліку у відповідача, зареєстроване в Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального 26.12.2018 (т.1 а.с.3, 11).
ГУ ДПС у Запорізькій області проведено камеральну перевірку ТОВ «Паливна компанія «Білл Ойл» щодо дотримання порядку реєстрації акцизних накладних та розрахунків коригування до таких акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, за результатами якої складений акт від 19.01.2022 №590/08-01-09-01/42636166 (далі Акт камеральної перевірки, т.1 а.с.11-12).
Згідно з висновками Акту камеральної перевірки, позивачем порушено граничні терміни реєстрації:
- перших примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за грудень 2019, січень 2020 в кількості 75 шт. на загальний обсяг пального 648898,24 л, чим порушено вимоги абзацу 3 пункту 231.6 статті 231 ПК України,
- других примірників акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних за грудень 2019, січень 2020 2 шт. на загальний обсяг пального 11165,00 л, чим порушено вимоги абзацу 10 пункту 231.6 статті 231 ПК України.
Позивач подав заперечення на Акт камеральної перевірки (зареєстровано в ГУ ДПС у Запорізькій області 17.02.2022 вх.№15107/6), за результатами розгляду яких відповідач листом від 18.02.2022 №10626/6/08-01-09-01-07 «Про розгляд заперечень» залишив заперечення без розгляду у зв`язку з пропуском терміну їх подання (т.1 а.с.42-44).
На підставі висновків Акту камеральної перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення форми «АН» від 21.02.2022 №00030450901, яким у зв`язку з порушенням граничних термінів реєстрації акцизних накладних до позивача застосовано штраф у сумі 42569,11 грн (т.1 а.с.10).
Позивач оскаржив податкове повідомлення-рішення від 21.02.2022 №00030450901 в адміністративному порядку. Рішенням ДПС України від 21.10.2022 №13043/6/99-00-06-03-01-06 скаргу залишено без задоволення (т.1 а.с.7-8).
Вважаючи протиправним податкове повідомлення-рішення від 21.02.2022 №00030450901, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з того, що відповідно до пункту 75.1 статті 75 ПК України (тут і надалі у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Згідно з підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова (пункт 76.1 статті 76 ПК України).
Пунктом 231.1 статті 231 ПК України передбачено, що платник податку при ввезенні на митну територію України пального або спирту етилового, з якого сплачено акцизний податок, або на умовах, визначених статтею 229 цього Кодексу, або реалізації пального або спирту етилового зобов`язаний скласти в електронній формі акцизну накладну за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального або спирту етилового та зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Платник податку зобов`язаний скласти акцизну накладну на обсяги пального або спирту етилового, використаного для власного споживання; реалізованого та/або використаного для виробництва непідакцизної продукції на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу; втраченого у межах та/або понад встановлені норми втрат; зіпсованого, знищеного, в тому числі внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс-мажорних обставин чи з іншої причини, пов`язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування у процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального або спирту етилового, а також при здійсненні операцій, які не підлягають оподаткуванню або звільняються від оподаткування.
Відповідно до абзаців 3 та 10 пункту 231.6 статті 231 ПК України реєстрація в Єдиному реєстрі акцизних накладних здійснюється:
першого примірника акцизної накладної при реалізації пального або спирту етилового з акцизного складу - у день складання такої акцизної накладної, але не пізніше здійснення операції з реалізації пального або спирту етилового з акцизного складу (абз.3);
другого примірника акцизної накладної - після фактичного отримання пального або спирту етилового на акцизний склад/акцизний склад пересувний, але не пізніше трьох календарних днів, наступних за днем отримання пального або спирту етилового на акцизний склад/акцизний склад пересувний розпорядником акцизного складу/акцизного складу пересувного - отримувачем пального або спирту етилового (абз.10).
Підтвердженням особі, яка реалізує пальне або спирт етиловий, про прийняття її акцизної накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру акцизних накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абз. 12 пункту 231.6 статті 231 ПК України)
Відповідно до абзацу 16 пункту 231.6 статті 231 ПК України датою та часом надання акцизної накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Відповідно до пункту 120-2.1 статті 120-2 ПК України, порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації перших примірників акцизних накладних/перших примірників розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених статтею 231 цього Кодексу, або відсутність їх складання чи реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних, встановлених за результатами проведення документальної перевірки, -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі:
2 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, або 2 відсотки суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які не складені або не зареєстровані акцизні накладні, - у разі порушення терміну реєстрації або відсутності реєстрації до 15 календарних днів;
10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, або 10 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які не складені або не зареєстровані акцизні накладні, - у разі порушення терміну реєстрації або відсутності реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
20 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, або 20 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які не складені або не зареєстровані акцизні накладні, - у разі порушення терміну реєстрації або відсутності реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
30 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, або 30 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які не складені або не зареєстровані акцизні накладні, - у разі порушення терміну реєстрації або відсутності реєстрації від 61 до 90 календарних днів;
40 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, або 40 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, на які не складені або не зареєстровані акцизні накладні, - у разі порушення терміну реєстрації або відсутності реєстрації на 91 і більше календарних днів.
Відсутність з вини платника акцизного податку, який отримав пальне або спирт етиловий, реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних другого примірника акцизної накладної/другого примірника розрахунку коригування протягом більш як 120 календарних днів після граничного терміну реєстрації другого примірника акцизної накладної/розрахунку коригування -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі 2 відсотків суми акцизного податку з відповідних обсягів пального або спирту етилового, зазначених у такій акцизній накладній/розрахунку коригування.
Аналіз наведених норм дозволяє дійти висновку, що платник акцизного податку при реалізації пального з акцизного складу має обов`язок скласти та зареєструвати в Єдиному реєстрі акцизних накладних перший примірних акцизної накладної у день складання такої акцизної накладної, але не пізніше здійснення операції з реалізації пального або спирту етилового з акцизного складу; а другий примірник акцизної накладної - після фактичного отримання пального або спирту етилового на акцизний склад/акцизний склад пересувний, але не пізніше трьох календарних днів, наступних за днем отримання пального або спирту етилового на акцизний склад/акцизний склад пересувний розпорядником акцизного складу/акцизного складу пересувного - отримувачем пального або спирту етилового. Підтвердженням дати реєстрації акцизної накладної є дата, зафіксована у квитанції, яка надсилається платнику протягом операційного дня. Порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних тягне за собою накладення штрафу в розмірах, встановлених пунктом 120-2.1 статті 120-2 ПК України, в залежності від кількості днів перевищення терміну реєстрації.
Звертаючись до суду з даним позовом, позивач вказує, що за змістом Акту камеральної перевірки вказані в ньому дати реєстрації акцизних накладних передують зазначним датам граничного терміну реєстрації, у зв`язку з чим вважає, що висновки контролюючого органу про порушення позивачем граничних термінів реєстрації податкових накладних є безпідставними.
Судом досліджено зміст Акту камеральної перевірки, з якого встановлено, що дійсно дати, зазначені в графі «Дата реєстрації документу» (графа 5) , передують датам, вказаним в графі «Граничний термін реєстрації документу» (графа 6).
Наприклад, зазначено, що акцизна накладна №681 від 17.12.2019, реєстраційний номер 9305181791, зареєстрована 17.12.2019 при граничному терміні реєстрації документу 18.12.2019; акцизна накладна №708 від 18.12.2019, реєстраційний номер 9322525701, зареєстрована 18.12.2019 при граничному терміні реєстрації документу 10.01.2020 і т.д. (т.1 а.с.11-12).
Для з`ясування вказаних обставин судом витребувано у відповідача пояснення та копії відповідних акцизних накладних з інформацією про дату реєстрації в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
З наданих копій акцизних накладних та квитанцій про їх реєстрацію судом встановлено таке:
- 2 акцизні накладні (перший примірник) від 17.12.2019: №680 (реєстраціний №9305181702) та №681 (реєстраційний №9305181791), граничний термін реєстрації яких 17.12.2019 зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних 18.12.2019, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 1 день (т.1 а.с.87-92);
- 1 акцизна накладна (перший примірник) від 18.12.2019: №708 (реєстраційний №9322525701), граничний термін реєстрації якої 18.12.2019 зареєстрована в Єдиному реєстрі акцизних накладних 10.01.2020, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 23 дні (т.1 а.с.93-95);
- 40 акцизних накладних (перший примірник) від 31.12.2019: №710 (реєстраційний №9330365824), № 693 (реєстраційний №9330365841), №697 (реєстраційний №9330365869), №706 (реєстраційний №9330365877), №713 (реєстраційний №9330365890), №705 (реєстраційний №9330365917), №701 (реєстраційний №9330365919), №694 (реєстраційний №9330365947), №703 (реєстраційний №9330365953), №702 (реєстраційний №9330365968), №700 (реєстраційний номер №9330365967), №696 (реєстраційний №9330365986), №711 (реєстраційний номер №9330366000), №695 (реєстраційний №9330366008), №719 (реєстраційний №9330366010), №717 (реєстраційний №9330366033), №712 (реєстраційний №9330366046), №721 (реєстраційний №9330366054), №707 (реєстраційний №9330366062), №726 (реєстраційний №9330366092), №704 (реєстраційний №9330366126), №709 (реєстраційний №9330366127), №729 (реєстраційний №9330366128), №736 (реєстраційний №9330366137), №714 (реєстраційний №9330366145), №734 (реєстраційний №9330366172), №737 (реєстраційний №9330366178), №727 (реєстраційний №9330366182), №740 (реєстраційний №9330366221), №730 (реєстраційний №9330366229), №735 (реєстраційний №9330366231), №718 (реєстраційний №9330366234), №738 (реєстраційний №9330366263), №724 (реєстраційний №9330366274), №725 (реєстраційний №9330366291), №720 (реєстраційний №9330366324), №739 (реєстраційний №9330366429), №728 (реєстраційний №9330366449), №731 (реєстраційний №9330366453) та №698 (реєстраційний №9330373768), граничний термін реєстрації яких 31.12.2019 зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних 15.01.2020, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 15 днів (т.1 а.с.96-250, т.2 а.с.1-4);
- 1 акцизна накладна (перший примірник) від 23.01.2020: №13 (реєстраційний №9005476596), граничний термін реєстрації якої 23.10.2020 зареєстрована в Єдиному реєстрі акцизних накладних 24.01.2020, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 1 день (т.2 а.с.5-8);
- 31 акцизна накладна (перший примірник) від 31.01.2020: №19 (реєстраційний №9026383509), №28 (реєстраційний №9026383515), №25 (реєстраційний №9026383523), №22 (реєстраційний №9026383541), №24 (реєстраційний №9026383546), № 17 (реєстраційний №9026383563), №18 (реєстраційний №9026383611), №30 (реєстраційний №9026383632), №31 (реєстраційний №9026383635), №16 (реєстраційний №9026383653), №27 (реєстраційний №9026383689), №23 (реєстраційний №9026383691), №26 (реєстраційний №9026383702), №37 (реєстраційний №9026383712), №34 (реєстраційний №9026383776), №36 (реєстраційний №9026383784), №46 (реєстраційний №9026383787), №50 (реєстраційний №9026383791), №41 (реєстраційний №9026383800), №33 (реєстраційний №9026383807), №32 (реєстраційний №9026383821), №29 (реєстраційний №9026383822), №51 (реєстраційний №9026383829), №39 (реєстраційний №9026383843), №47 (реєстраційний №9026383866), №40 (реєстраційний №9026383877), №48 (реєстраційний №9026383884), №38 (реєстраційний №9026383888), №42 (реєстраційний №9026383893), №49 (реєстраційний №9026383896), №45 (реєстраційний №9026383898), граничний термін реєстрації яких 31.01.2020 зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних 14.02.2020, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 14 днів (т.2 а.с.9-131)
- 1 акцизна накладна (другий примірник) від 21.12.2019 №21688, граничний термін реєстрації якої 24.12.2019 зареєстрована в Єдиному реєстрі акцизних накладних 25.01.2019, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 1 день (т.2 а.с.132-135);
- 1 акцизна накладна (другий примірник) від 04.01.2020 №108, граничний термін реєстрації якої 07.01.2020 зареєстрована в Єдиному реєстрі акцизних накладних 08.01.2020, отже зареєстровано з порушенням граничного терміну на 1 день (т.2 а.с.136-139).
Таким чином, на підстсаві наданих доказів судом встановлено, що позивачем порушено граничні терміни реєстрації акцизних накладних, встановлені абзацами 3 та 10 пункту 231.6 статті 231 ПК України.
При цьому, суд констатує, що в Акті камеральної перевірки допущено описку в інформації щодо перших примірників акцизник накладних, а саме: в графі «Дата реєстрації документу» (графа 5) зазначено інформацію щодо граничного терміну реєстрації першого примірника акцизної накладної, а в графі «Граничний термін реєстрації документу» (графа 6) вказано фактичну дату реєстрації першого примірника акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Разом із тим, суд вважає, що допущена в Акті камеральної перевірки описка сама по собі не може слугувати єдиною та достатньою підставою для визнання протиправним спірного податкового повідомлення-рішення, оскільки наданими до матеріалів справи письмовими доказами підтверджуються висновки, викладені в Акті камеральної перевірки, щодо порушення позивачем граничних термінів реєстрації акцизних накладних.
Враховуючи, що наданими до матеріалів справи письмовими доказами підтверджено факт порушення позивачем граничних термінів реєстрації акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних, суд дійшов висновку, що контролюючим органом правомірно визначено позивачу належну до сплати штрафну (фінансову) санкцію на підставі пункту 120-2.1 статті 120-2 ПК України.
Згідно наданого розрахунку штрафної (фінансової) санкції (т.1 а.с.49-51), контролюючим органом застосовано штраф в розмірі, встановленому пунктом 120-2.1 статті 120-2 ПК України (порушення граничних термінів реєстрації других примірників податкових накладних не вплинуло на розмір застосованої штрафної санкції у зв`язку з неперевищенням 120 календарних днів). Позивач не наводить аргументів щодо незгоди з визначеною сумою штрафу.
Відтак, оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято обґрунтовано, і суд не вбачає підстав для його скасування, передбачених частиною 2 статті 2 КАС України.
Згідно з частинами 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Приписами статті 90 КАС України встановлено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.
Враховуючи висновки суду про відсутність підстав для задоволення позовних вимог, розподіл судових витрат не здійснюється.
Керуючись ст.ст.2, 5, 9, 77, 132, 139, 143, 243-246, 255, 295 КАС України, суд -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Паливна компанія «Білл Ойл» (69019, м. Запоріжжя, вул. Рекордна, 37-Б, оф. 11, код ЄДРПОУ 42636166) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, буд.166; код ЄДРПОУ ВП: 44118663) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, відмовити.
Розподіл судових витрат не здійснюється.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне судове рішення складено 07.06.2023.
Суддя М.О. Семененко
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.06.2023 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 111378466 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Семененко Марина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні