Рішення
від 06.06.2023 по справі 420/5302/23
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/5302/23

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді Аракелян М.М.

Розглянувши у письмовому провадженні справу за адміністративною позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (ЄДРПОУ: 43714229; адреса: вул. Ак. Корольова, буд. 43, корп. А, прим. 10, м. Одеса, 65113) до Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ: ВП 44116011; адреса: вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ: 43005393; адреса: Львівська пл., 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

16 березня 2023 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшла адміністративна позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» до Головного управління ДПС у м. Києві, Державної податкової служби України, в якій позивач просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782442/43714229 від 06.12.2022 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 5 від 03.11.2022p., яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805);

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782441/43714229 від 06.12.2022 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 4 від 02.11.2022 р., яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805);

визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782440/43714229 від 06.12.2022 р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 3 від 01.11.2022 p., яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805);

судові витрати по справі покласти на відповідачів.

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями справа № 420/5302/23 розподілена на суддю Аракелян М.М.

Ухвалою суду від 21.03.2023 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін згідно ст. 262 КАС України.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.12.2022 р. № 7782442/43714229, від 06.12.2022 р. № 7782441/43714229, від 06.12.2022 р. № 7782440/43714229 відмовлено у реєстрації податкових накладних ТОВ «ШЛЯХОВУДІВЕЛЬНИК» № 5 від 03.11.2022 р., № 4 від 02.11.2022 р., № 3 від 01.11.2022 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підставою відмови у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних стало ненадання платником податку копій документів ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси. Також у даних Рішеннях зазначено, що документи, які не надано, потребують підкресленню, але комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, не було обрано та підкреслено жодного варіанту первинних документів. Позивач не погоджується із зазначеними рішеннями та вважає їх протиправними, безпідставними, необґрунтованими, необ`єктивними, які не відповідають фактичним обставинам й нормам діючого податкового законодавства України, оскільки ним було надано відповідачу усі первинні документи, які підтверджували реальність господарських операцій, а оскаржувані рішення не визначають, яких саме документів не вистачає для реєстрації податкових накладних.

Ухвала суду про відкриття провадження у справі була доставлена до «Електронного кабінету» відповідачів 21.03.20223 року, що підтверджується відповідними довідками, сформованими 22.03.2023 року у матеріалах справи.

У встановлений судом строк відзиви на позовну заяву надано не було, про поважність причин неподання не повідомлено (строк закінчився 06.04.2023 року, клопотання про його продовження судом відповідачами не заявлено).

Відповідно до ч. 6 ст. 162 КАС України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Розглянувши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, які мають значення для вирішення спору, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, суд дійшов наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» з 16.07.2020 року по 12.12.2022 року було зареєстроване в м. Києві та перебувало на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у м. Києві.

З 13.12.2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» зареєстроване в м. Одесі та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС в Одеській області.

Під час розгляду справи судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» здійснює господарську діяльність за наступними видами економічної діяльності за КВЕД: основний - 42.11 Будівництво доріг і автострад; інші: 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 81.22 Інша діяльність із прибирання будинків і промислових об`єктів; 81.21 Загальне прибирання будинків; 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування; 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 71.11 Діяльність у сфері архітектури; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 42.99 Будівництво інших споруд, н.в.і.у.; 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель; 41.10 Організація будівництва будівель; 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.

31.05.2022 року між ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (Продавець) та ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» (Покупець) укладений Договір постачання будматеріалів № 31/05м, згідно умов якого ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» взяло на себе зобов`язання по поставці на адресу Покупця будівельних матеріалів, які вказані у видаткових накладних.

На виконання умов договору постачання будматеріалів Покупцю (ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ») були підписані видаткові накладні: № 64 від 03.11.2022 р. на суму 157948,98 грн. з ПДВ, № 63 від 02.11.2022 р. на суму 165916,44 грн. з ПДВ, № 58 від 01.11.2022 р. на суму 30169,66 грн. з ПДВ.

ТОВ «ДСК АВТОШЛЯХ» було перераховано на рахунок Постачальника (ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК») оплату за придбані товари, що підтверджується платіжними дорученнями № 938 від 08.11.2022 року на суму 120000,00 грн., № 942 від 15.11.2022 року на суму 10000,00 грн., № 943 від 17.11.2022 р. на суму 10000,00 грн., № 944 від 18.11.2022 року на суму 1129614,97 грн.

Послуги з доставки матеріалів були придбані позивачем у ФОП ОСОБА_1 на підставі договору про надання послуг з доставки матеріалів автомобільним транспортом № 01-02 від 01.02.2022 року згідно актів надання послуг № 86 від 01.11.2022 року та № 90 від 03.11.2022 року, товарно-транспортних накладних та платіжних доручень від 18.11.2022 року № 486 на суму 112379,91 грн. та від 24.11.2022 року № 492 на суму 52976,46 грн.

За вказаними господарськими операціями позивачем були складені та направлені на реєстрацію податкові накладні:

№ 3 від 01.11.2022 року (а.с.54), сума ПДВ - 5028,28 грн. Згідно отриманої Квитанції від 23.11.2022 року податкову накладну № 3 було прийнято 23.11.2022 року, але реєстрацію зупинено. Підставами для зупинення зазначено «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу Украйни, реєстрація ПН/РК від 01.11.2022 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових. Додатково повідомляємо: показник "D"=6.3621%, "Р"=32402.71» (а.с.35);

№ 4 від 02.11.2022 року (а.с.38), сума ПДВ - 27652,74 грн. Згідно отриманої Квитанції від 24.11.2022 року податкову накладну № 4 було прийнято 24.11.2022 року, але реєстрацію зупинено. Підставами для зупинення зазначено «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу Украйни, реєстрація ПН/РК від 02.11.2022 № 4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових. Додатково повідомляємо: показник "D"=6.3621%, "Р"=32402.71» (а.с.39);

№ 5 від 03.11.2022 року (а.с.21), сума ПДВ - 26324,83 грн. Згідно отриманої Квитанції від 28.11.2022 року податкову накладну № 5 було прийнято 28.11.2022 року, але реєстрацію зупинено. Підставами для зупинення зазначено «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу Украйни, реєстрація ПН/РК від 03.11.2022 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. ПН складена та подана платником податку, який відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових. Додатково повідомляємо: показник "D"=6.3621%, "Р"=32402.71» (а.с.22).

Позивачем були направлені:

- повідомлення № 2 від 28.11.2022 року (а.с.23) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, по податковій накладній № 5 від 03.11.2022 року, реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 20). У повідомленні зазначено, що ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» уклав договір та придбав бітумну емульсію з доставкою постачальника, згідно видаткової накладної № РН-523 від 03.11.2022 р. у ТОВ «Сучасні технології доріг» та реалізував даний товар ТОВ «ДСК Автошлях», згідно договору № 31/05м та видаткової накладної № 64 від 03.11.2022 р., для перевезення товару ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» залучив стороннього перевізника ФОП ОСОБА_2 , згідно акту надання послуг № 90 від 03.11.2022 р. (копії підтверджуючих документів додаються);

- повідомлення № 3 від 29.11.2022 року (а.с.40) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, по податковій накладній № 4 від 02.11.2022 року, реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 22). У повідомленні зазначено, що ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» уклав договір та придбав бітумну емульсію згідно видаткової накладної № РН-501 від 27.10.2022 р. у ТОВ «Сучасні технології доріг» та реалізував даний товар ТОВ «ДСК Автошлях», згідно договору № 31/05м та видаткової накладної № 63 від 02.11.2022 р., для перевезення товару ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» залучив сторонніх перевізників ТОВ «ДІІР», згідно акту виконаних робіт № 56 від 27.10.2022 р. та ФОП ОСОБА_2 , згідно акту надання послуг № 90 від 03.11.2022 р. (копії підтверджуючих документів додаються);

- повідомлення № 1 від 28.11.2022 року (а.с.56) про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено, по податковій накладній № 3 від 01.11.2022 року, реєстрація якої була зупинена (кількість додатків - 14). У повідомленні зазначено, що ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» уклав договір та придбав бітумну емульсію, згідно видаткової накладної № РН-501 від 27.10.2022 р. у ТОВ «Сучасні технології доріг» та реалізував даний товар ТОВ «ДСК Автошлях», згідно договору № 31/05м та видаткової накладної № 58 від 01.11.2022 р., для перевезення товару ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» залучив сторонніх перевізників ТОВ «ДІІР», згідно акту виконаних робіт № 56 від 27.10.2022 р. та ФОП ОСОБА_2 , згідно акту надання послуг № 86 від 01.11.2022 р. (копії підтверджуючих документів додаються).

Рішеннями Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних:

від 06.12.2022 року № 7782442/43714229 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 5 від 03.11.2022 року. У рішенні зазначено, що воно прийняте у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.27-28);

від 06.12.2022 року № 7782441/43714229 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 4 від 02.11.2022 року. У рішенні зазначено, що воно прийняте у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.44-45);

від 06.12.2022 року № 7782440/43714229 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 3 від 01.11.2022 року. У рішенні зазначено, що воно прийняте у зв`язку із ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.60-61).

Позивач оскаржив ці рішення до Державної податкової служби України, подавши відповідні скарги (а.с.29, 46, 62), рішеннями ДПС України від 26.12.2022 року залишено скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін (а.с.37, 53, 69).

Не погодившись із рішеннями контролюючого органу про відмову у реєстрації податкових накладних № 3, 4, 5 позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить їх скасувати, а податкові накладні - зареєструвати.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Так, ч. 2 ст. 2 КАС України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.7 статті 201 Податкового кодексу України накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Положенням пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин. Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На виконання вказаних вище норм законодавства ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» були складені податкові накладні № 5 від 03.11.2022 року, № 4 від 02.11.2022 року та № 3 від 01.11.2022 року та направлено їх на реєстрацію до податкового органу.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Наведені норми дають підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.

Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

При цьому, зазначені норми податкового законодавства конкретизуються у нормах постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, якою затверджені Порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до пунктів 3, 5 Порядку зупинення № 1165 податкові накладні / розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D = S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну / розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку; 4) у податковій накладній / розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Відповідно до п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно п. 8 цього Порядку платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі - Порядок № 520).

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (п. 4).

Відповідно до п. 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 7).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (п. 9).

Згідно з п. 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до п. 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути конкретно вказані (підкреслені).

Первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення та наявні в матеріалах справи щодо реєстрації податкової накладної складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань та наявність виробничих потужностей для здійснення діяльності за спірною господарською операцією.

Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до висновку про його протиправність.

Така правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18 (адміністративне провадження № К/9901/62472/18), від 21.05.2019 у справі № 0940/1240/18 (адміністративне провадження № К/9901/7590/19), від 02.07.2019 у справі № 140/2160/18 (адміністративне провадження № К/9901/13662/19).

При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкової накладної суд враховує, що невідповідність вимог контролюючого органу при зупиненні реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог, які не є чітко та зрозуміло сформульованими.

Відповідно до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165, у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

При зупиненні реєстрації податкової накладної контролюючим органом не було вказано конкретного переліку документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН.

Відповідачами не пояснено та не доведено, що складені та подані позивачем первинні документи та надані пояснення щодо видів господарських операцій та наявності можливості їх здійснення не є достатніми для реєстрації податкових накладних, а сам позивач відповідав п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку та в чому саме така відповідність полягала.

Відповідно до пунктів 12, 19 Порядку № 1165 зупинення платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5). У разі коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 Кодексу (додаток 7).

Згідно п. 5 Порядку № 1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій, проте відповідачами не подано доказів на підтвердження перевірки спірних податкових накладних щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації, отже не доведено, що було дотримано встановленого порядку зупинення реєстрації податкових накладних з підстав відповідності платника п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

З рішень про зупинення реєстрації ПН та оскаржуваних рішень про відмову у реєстрації не убачаються підстави, з яких контролюючий орган не врахував пояснення та документи, надані на вимогу відповідача разом з повідомленням.

Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком № 520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі незазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

З огляду на невизначеність вимог контролюючого органу про надання документів при зупиненні реєстрації ПН та при відмові у реєстрації ПН рішення про відмову у реєстрації податкових накладних не відповідають критерію обґрунтованості.

Правова позиція подібного змісту щодо застосування вище наведених норм матеріального права вже була висловлена Верховним Судом, зокрема у постановах від 16.04.2019 у справі № 826/10649/17, від 28.10.2019 у справі № 640/983/19.

Суд враховує, що 28.11.2022 року та 29.11.2022 року ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» були направлені повідомлення щодо подачі документів та пояснень про підтвердження реальності здійснення операцій по податковим накладним № 3-5, реєстрація яких була зупинена, підтверджено проведення господарських операцій на виконання укладеного договору.

Факт отримання цих документів не спростований відповідачами та підтверджується відповідними доказами (квитанціями).

Отже позивачем були надані документи, які підтверджували фактичне здійснення операцій, кількісні та вартісні показники цих операцій та були достатніми для реєстрації податкових накладних № 5 від 03.11.2022 року, № 4 від 02.11.2022 року та № 3 від 01.11.2022року; зворотнє відповідачами не доведено та не обґрунтовано ані в оскаржуваних рішеннях, ані в ході розгляду справи в суді.

Відповідачами не обґрунтовано, чому надані пояснення та докази не були враховані при прийнятті рішення, не надані докази розгляду та оцінки цих документів на засіданні Комісії.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що рішення Комісії Головного управління ДПС у м. Києві з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.12.2022 р. № 7782440/43714229 про відмову в реєстрації податкової накладної від 01.11.2022 р. № 3, від 06.12.2022 р. № 7782441/43714229 про відмову в реєстрації податкової накладної від 02.11.2022 р. № 4, від 06.12.2022 р. № 7782442/43714229 про відмову в реєстрації податкової накладної від 03.11.2022р. № 5 є протиправними та підлягають скасуванню у зв`язку з їх необґрунтованістю щодо визначених законом підстав для відмови у реєстрації податкової накладної, недоведеністю відповідності позивача п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Вирішуючи позовні вимоги ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 245 КАС України, у разі задоволення позову суд може, в тому числі, прийняти рішення про зобов`язання відповідача вчинити певні дії.

Приписами КАС України, передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

Згідно з положеннями п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДПС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже повноваження з реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі покладені на Державну податкову службу України (з урахуванням організаційних змін податкових органів).

Зважаючи на вищевикладене та з огляду на висновок суду щодо протиправності Рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також те, що вказаними рішеннями податкового органу порушені права позивача як платника ПДВ, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» № № 3-5 датою їх фактичного подання до реєстрації.

Частиною 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачами законність оскаржуваних рішень не доведена та не обґрунтована.

У п. 110 рішення Європейського суду з прав людини від 23.07.2002 року у справі «Компанія «Вестберга таксі Актіеболаг» та Вуліч проти Швеції» визначено, що адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасовувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами для призначення податкових штрафів (санкцій), має саме податкове управління.

Враховуючи викладене позов підлягає задоволенню повністю.

Відповідно до ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при поданні позовної заяви було сплачено судовий збір у розмірі 8052 грн. (а.с.12).

Суд дійшов висновку про стягнення з Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ ВП 44116011) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (код ЄДРПОУ 43714229) суми сплаченого судового збору у розмірі 4026 грн., та з ДПС України - 4026 грн. судового збору, оскільки спір в суді виник внаслідок неправомірної відмови у реєстрації податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві та в подальшому залишення відповідного рішення без змін ДПС України, тобто внаслідок неправильних дій обох відповідачів.

Керуючись ст. ст. 139, 241-246, 250, 255, 262, 295, 297 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (ЄДРПОУ: 43714229; адреса: вул. Ак. Корольова, буд. 43, корп. А, прим. 10, м. Одеса, 65113) до Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ: ВП 44116011; адреса: вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116), Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ: 43005393; адреса: Львівська пл., 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782442/43714229 від 06.12.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 5 від 03.11.2022 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782441/43714229 від 06.12.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 4 від 02.11.2022 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805).

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві № 7782440/43714229 від 06.12.2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ: 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних датою фактичного подання податкову накладну № 3 від 01.11.2022 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДСК АВТОШЛЯХ» (код за ЄДРПОУ 42803805).

Стягнути з Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ 43005393; адреса: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (ЄДРПОУ: 43714229; адреса: вул. Ак. Корольова, буд. 43, корп. А, прим. 10, м. Одеса, 65113) суму сплаченого судового збору у розмірі 4026 (чотири тисячі двадцять шість) грн. 00 коп.

Стягнути з Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ: ВП 44116011; адреса: вул. Шолуденка, 33/19, м. Київ, 04116) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНИК» (ЄДРПОУ: 43714229; адреса: вул. Ак. Корольова, буд. 43, корп. А, прим. 10, м. Одеса, 65113) суму сплаченого судового збору у розмірі 4026 (чотири тисячі двадцять шість) грн. 00 коп.

Рішення суду може бути оскаржено в порядку та в строки, встановлені ст. ст. 293,295 КАС України, до П`ятого апеляційного адміністративного суду.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та в строки, встановлені ст. 255 КАС України.

СуддяМ.М. Аракелян

Дата ухвалення рішення06.06.2023
Оприлюднено09.06.2023
Номер документу111379581
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/5302/23

Ухвала від 19.12.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 06.11.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 31.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 14.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні