Рішення
від 06.06.2023 по справі 580/1952/23
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 червня 2023 року справа № 580/1952/23

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Тимошенко В.П.,

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) у приміщенні суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації, Виконавчого комітету Будищенської сільської ради про визнання дій неправомірними та зобов`язання вчинити дії,

встановив:

17 березня 2023 року до Черкаського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 до Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації, Виконавчого комітету Будищенської сільської ради в якій просить:

1) визнати протиправними та таким, що не відповідають фактичним обставинам справи та скасувати Рішення Управління соціального захисту населення Черкаського району Черкаської області №б/н від 06.12.2022, акт обстеження сім`ї №4 від 28.11.2022 та висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг №6/н без дати складання;

2) зобов`язати Управління соціального захисту населення Черкаського району Черкаської області здійснити призначення компенсації ОСОБА_1 як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі з моменту звернення та провести належні виплати з 28.11.2022;

3) судові витрати, що полягають у сплаті судового збору та вартість адвокатських послуг, орієнтовний розрахунок яких становить 5000,00 грн. відшкодувати за рахунок відповідача.

Позов обґрунтований тим, що ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_1 є невиліковно хворим та потребує стороннього догляду. Позивач вважає, що підставою для відмови в призначенні позивачу компенсації як фізичній особою, яка надає соціальні послуги на непрофесійній основі відмовлено виключно у зв`язку із тим що під час комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг ОСОБА_2 набрав 94,5 бали, а для призначення компенсації необхідно 55 і менше. При цьому, на думку позивача, Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, суперечить медичним документам ОСОБА_2 , які слід враховувати при вирішенні питання про його потребу в отриманні соціальних послуг. Отже, на переконання позивача, оскаржуване рішення відповідача не відповідає положенням Закону України «Про соціальні послуги» а висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг суперечить медичним документам та показникам стану здоров`я ОСОБА_2 , які слід враховувати при вирішенні питання про його потребу в отриманні соціальних послуг.

Ухвалою від 22.03.2023 прийнято позовну заяву до розгляду та вирішено розгляд справи проводити в порядку спрощеного позовного провадження (без виклику учасників справи в судове засідання).

Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому він просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог. В обґрунтування правової позиції зазначено, що на виконання вимог законодавства працівниками Будищенської сільської ради разом із сімейним лікарем с. Свидівок здійснено комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, а також складено Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг. Згідно з Висновком про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг щодо ОСОБА_2 за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб встановлено, що особа не потребує надання соціальних послуг для догляду. Сума балів становить 94,5, а відтак, якщо за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб сума балів становить більше, ніж 54 бали, то згідно з додатком до Порядку, особа не потребує надання соціальних послуг з догляду. Також відповідач звернув увагу, що оскаржувані акт проведення обстеження сім`ї від 28.11.2022 № 4 та Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг оформлені комісією у складі представників Будищенської сільської ради та сімейного лікаря с. Свидівок, що вказує на те, що відповідач не брав участі, а ні в обстеженні місця проживання сім`ї ОСОБА_1 , а ні у визначенні ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг.

Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 15.05.2023 залучено до участі в адміністративній справі №580/1952/23 в якості співвідповідача - Виконавчий комітет Будищенської сільської ради.

26.05.2023 Виконавчий комітет Будищенської сільської ради подав до суду відзив на позовну заяву, в якому проти задоволення позову заперечує та просить відмовити у його задоволенні.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.

В 2019 році ОСОБА_1 звернувся до Управління соціального захисту населення Черкаського району, надавши відповідний пакет документів та протягом 2019-2022 років отримував компенсацію по догляду за батьком ОСОБА_2 .

28.11.2022 для продовження виплати компенсації на наступний термін позивачем та його батьком відповідачу подано пакет документів, зокрема:

-заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсації та пільг;

- заява про згоду надавати соціальні послуги на непрофесійній основі;

- заява про згоду отримувати соціальні послуги;

- декларація про доходи та майновий стан;

- заява про відсутність доходів;

- довідка про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні № 821 від 28.11.2022;

- висновок ЛКК №268 від 17.1 і .2022 р.;

- висновок ЛКК № 267 від 17.11.2022 про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватись і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі, які були зареєстровані відповідачем за № 1673.

Працівниками Виконавчого комітету Будищенської сільської ради складено Акт проведення обстеження сім`ї №4 від 28.11.2022 та Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг. Даними документами встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з одгляду, оскільки сума балів індивідуальних потреб щодо ОСОБА_2 становить 94,5, тобто більше ніж 54 бали.

Рішенням Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації від 06.12.2022 в якому зазначено, що він не має право на державну соціальну допомоги. Сума балів індивідуальних потреб від 55 і више.

Не погоджуючись з вказаним рішенням відповідача, позивач звернувся з цим позовом до суду.

Закон України «Про соціальні послуги» (далі Закон 2671-VIII) визначає основні організаційні та правові засади надання соціальних послуг, спрямованих на профілактику складних життєвих обставин, подолання або мінімізацію їх негативних наслідків, особам/сім`ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Пунктом 17 статті 1 Закону 2671-VIII передбачено, що соціальні послуги - дії, спрямовані на профілактику складних життєвих обставин, подолання таких обставин або мінімізацію їх негативних наслідків для осіб/сімей, які в них перебувають. Особі/сім`ї можуть надаватися одна або одночасно декілька соціальних послуг. Порядок організації надання соціальних послуг затверджується Кабінетом Міністрів України.

Суб`єктами системи надання соціальних послуг є, зокрема, надавачі соціальних послуг (п. 3 ч. 1 ст. 8 Закону 2671-VIII).

Відповідно до ч. 3 ст. 13 Закону 2671-VIII, до надавачів соціальних послуг недержавного сектору належать підприємства, установи, організації, крім визначених частиною другою цієї статті, громадські об`єднання, благодійні, релігійні організації, фізичні особи - підприємці та фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності.

Згідно п. 1 ч. 6 ст. 13 Закону 2671-VIII, фізичні особи, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, можуть надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі без проходження навчання та дотримання державних стандартів соціальних послуг отримувачам соціальних послуг з числа членів своєї сім`ї, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом, мають взаємні права і обов`язки та є невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися.

За правилами ч. 7 ст. 13 Закону 2671-VIII, фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду відповідно до цього Закону без здійснення підприємницької діяльності, виплачується компенсація за догляд.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» затверджено Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (далі - Порядок №859).

Пункт 2 Порядку 859 визначає категорії осіб, яким компенсація не призначається:

1) фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, зазначеним у пункті 1 цього Порядку, якщо такі особи отримують: соціальні послуги з догляду вдома, паліативного, стаціонарного догляду; виплати на догляд відповідно до Законів України «Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування», «;Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю», «;Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», «;Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» (крім осіб з інвалідністю з дитинства I групи);

2) фізичним особам, які надають соціальні послуги та отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України Про психіатричну допомогу;

3) фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на професійній основі.

Відповідно до п. 3 Порядку №859, компенсація призначається і виплачується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами сільських, селищних, міських рад (далі - уповноважені органи) за місцем проживання/перебування осіб, яким надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Згідно п. 5 Порядку № 859, до складу сім`ї фізичної особи, яка звертається за призначенням компенсації, включаються чоловік, дружина, діти віком до 18 років, а також діти, які навчаються за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти (в тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених закладів освіти і вступом до іншого закладу або в період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем і продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців) до досягнення 23 років і не мають власних сімей; жінка та чоловік, які не перебувають у шлюбі, але проживають однією сім`єю. При цьому діти, які навчаються за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти до досягнення 23 років і не мають власних сімей, включаються до складу сім`ї незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування. До складу сім`ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги, що звертається за призначенням компенсації, не включаються особи, які перебувають на повному державному утриманні, та непрацездатні особи.

Відповідно до абзаців 1, 2 п. 6 Порядку № 859 для отримання компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються до уповноваженого органу заява про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та документи/відомості у паперовій або електронній формі, зазначені в пункті 7 цього Порядку. Особою/законним представником особи, яка потребує надання соціальних послуг, подається заява про згоду отримувати соціальні послуги.

За змістом п. 7 Порядку № 859 призначення і виплата компенсації здійснюються уповноваженим органом з місяця подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги, таких документів: 1) у паперовій формі: заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; заяви про згоду отримувати соціальні послуги; копії свідоцтва про народження дитини (у разі надання дитині соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі); декларації про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім`ї) за формою, затвердженою Мінсоцполітики. У декларації також зазначається інформація про склад сім`ї фізичної особи, яка надає соціальні послуги; копії довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією (для осіб з інвалідністю); висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ; висновку лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ; копії медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ; довідки про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ; копії рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена); копії рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (для опікунів або піклувальників). Копії поданих документів засвідчуються посадовими особами уповноваженого органу або центру надання адміністративних послуг, який прийняв заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги.

Уповноважений орган протягом двох робочих днів після отримання заяв про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі та про згоду отримувати соціальні послуги здійснює комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, за показниками згідно з додатком.

Комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, здійснюється фахівцями уповноваженого органу разом із представниками закладу охорони здоров`я, надавачів соціальних послуг із залученням особи, яка потребує надання соціальних послуг, та/або її законного представника.

За результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, уповноваженим органом готується висновок за формою згідно з додатком.

Особа потребує надання соціальних послуг, якщо за результатами комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, їй установлено IV чи V групу рухової активності.

Предметом даного спору є відмова відповідача у призначенні позивачу компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Отже, відповідач дійшов висновку, що згідно позивач не має права на державну соціальну допомогу.

Також, як слідує з Висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, за результатами комплексного визначення індивідуальних потреб встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з догляду, сума балів становить 94,5.

Поряд з цим, відповідач зазначає про те, що 28.11.2022 відповідальними особами структурного підрозділу з питань соціального захисту складено Акт проведення обстеження сім`ї, однак, враховуючи дані, отримані в ході визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, яке проводиться разом із сімейним лікарем, було прийнято рішення про відмову у призначенні такої допомоги.

Так, згідно п.14 Порядку № 859, компенсація призначається з місяця звернення за нею, якщо протягом місяця з дня звернення подано всі необхідні документи. Рішення про призначення компенсації або про відмову в її наданні приймається уповноваженим органом протягом 10 днів з дати подання документів, зазначених у пункті 7 цього Порядку, і наступного дня після його прийняття надсилається фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

Для підтвердження факту спільного проживання з особою, якій надаються соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та догляду за нею складається акт про проведення обстеження сім`ї фахівцями уповноваженого органу. Форма акта про проведення обстеження сім`ї затверджується Мінсоцполітики.

В ході розгляду даної справи судом встановлено, що в 2019 році ОСОБА_1 звернувся до Управління соціального захисту населення Черкаського району, надавши відповідний пакет документів та протягом 2019-2022 років отримував компенсацію по догляду за батьком ОСОБА_2

28.11.2022 для продовження виплати компенсації на наступний термін позивачем та його батьком відповідачу подано пакет документів, зокрема:

-заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсації та пільг;

- заява про згоду надавати соціальні послуги на непрофесійній основі;

- заява про згоду отримувати соціальні послуги;

- декларація про доходи та майновий стан;

- заява про відсутність доходів;

- довідка про кількість зареєстрованих осіб у житловому приміщенні № 821 від 28.11.2022;

- висновок ЛКК №268 від 17.1 і .2022 р.;

- висновок ЛКК № 267 від 17.11.2022 про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватись і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі, які були зареєстровані відповідачем за № 1673.

Суд вважає, що до заяв було подано всі необхідні документи, які визначені п.7 Порядку № 859.

Як вбачається з матеріалів справи, а саме з Висновку про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватись і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі №267 від 17.11.2022, про те, що у ОСОБА_2 наявні невиліковні порушення функцій організму через які він не може самостійно пересуватися та самообслуговуватись і потребує соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі.

Водночас, працівниками Виконавчого комітету Будищенської сільської ради складено Акт проведення обстеження сім`ї №4 від 28.11.2022 та Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг. Даними документами встановлено, що ОСОБА_2 не потребує надання соціальних послуг з одгляду, оскільки сума балів індивідуальних потреб щодо ОСОБА_2 становить 94,5, тобто більше ніж 54 бали.

Оцінюючи такі докази, суд звертає увагу, що Висновок про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг, суперечить медичним документам ОСОБА_2 , які, на думку суду, слід враховувати при вирішенні питання про потребу в отриманні соціальних послуг (Висновку про наявність порушення функцій організму через які невиліковно хворі особи не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватись і потребують соціальної послуги з догляду на непрофесійній основі №267 від 17.11.2022).

Крім того, суд звертає увагу, що протягом 2019-2022 років отримував компенсацію по догляду за батьком ОСОБА_2 .

Відтак, на думку суду, у досліджуваному випадку суд не встановив обставин за наявності яких відповідна компенсація згідно положень Порядку № 859 не призначається.

За наведених вище обставин, суд вважає, що оскаржувана в даній справі відмова від 06.12.2022 не ґрунтується на вимогах чинного законодавства та фактичних обставинах справи, є необґрунтованою, а тому таке рішення слід скасувати.

При вирішенні даного спору суд також бере до уваги, що завданням адміністративного судочинства, є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб`єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Адміністративний суд у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, виконуючи завдання адміністративного судочинства щодо перевірки відповідності їх прийняття (вчинення) не втручається та не може втручатися у дискрецію (вільний розсуд) суб`єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями.

Поняття дискреційних повноважень наведене у Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи № R (80)2, яка прийнята Комітетом Міністрів 11 березня 1980 року на 316-й нараді, відповідно до якої під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин. Тобто, дискреційними є повноваження суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Отже, суд доходить висновку про необхідність часткового задоволення позовних вимог щодо зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 28.11.2022 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 та прийняти відповідне рішення.

Позовні вимоги в частині скасування акту обстеження сім`ї №4 від 28.11.2022 та висновку про результати комплексного визначення індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг №6/н задоволенню не підлягають, оскільки такі документи є носіями доказової інформації, на підставі якого прийняте відповідне рішення, а тому їх оцінка надана судом при вирішенні спору щодо оскарження рішення, прийнятого на підставі таких документів.

Сплачений судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень в порядку частини третьої ст. 139 КАС України.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації у призначенні ОСОБА_1 компенсації фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 відповідно до повідомлення від 06.12.2022.

Зобов`язати Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про призначення компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі ОСОБА_2 , та прийняти відповідне рішення з урахуванням висновків суду, зазначених у цьому рішенні.

У задоволенні інших позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації на користь ОСОБА_1 536 (п`ятсот тридцять шість) грн. 80 коп. сплаченого судового збору.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яку може бути подано до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його підписання суддею.

Суддя Валентина ТИМОШЕНКО

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.06.2023
Оприлюднено09.06.2023
Номер документу111380975
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них

Судовий реєстр по справі —580/1952/23

Постанова від 22.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 16.09.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Файдюк Віталій Васильович

Ухвала від 18.12.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 18.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 04.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 15.06.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Рішення від 06.06.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 15.05.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

Ухвала від 22.03.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Валентина ТИМОШЕНКО

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні