Постанова
від 14.06.2023 по справі 599/1136/23
ЗБОРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер 599/1136/23

Номер провадження 3/599/380/2023

ПОСТАНОВА

Іменем України

"14" червня 2023 р. суддя Зборівського районного суду Тернопільської області Чорна В. Г., при секретарі Грицай О. П., за участю: прокурора Слободзян В.Я., особи, що притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Тернопільській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м.Зборів, зареєстрована адреса місця проживання: АДРЕСА_1 , українця, громадянина України, працює на посаді директора КНП «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, за ч. 1 та ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

згідно протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №127 від 12 травня 2023 року ОСОБА_1 - директор Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закону), суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та в порушення п.2 ч.І ст.28 вказаного Закону, не повідомив у встановлених цим Законом випадках та порядку свого безпосереднього керівника, а саме Зборівську міську раду, про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед підписанням та видачею наказу №84 від 23.08.2022 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України» у якому, собі особисто визначив премію за сумлінну працю у розмірі 1425,70 гривень, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів..

Протоколом про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №128 від 12 травня 2023 року встановлено, що ОСОБА_1 - директор Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради Тернопільської області, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави, особисто видав та підписав наказ №84 від 23.08.2022 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України», у якому, собі особисто визначив премію за сумлінну працю у розмірі 1425,70 гривень, тобто в порушення п. З ч. 1 ст. 28 Закону прийняв рішення та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

У протоколі про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №129 від 12 травня 2023 року, зазначено ОСОБА_1 - директор комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закону), суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави, особисто видав та підписав наказ №84 від 23.08.2022 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України», у якому, своїй дружині ОСОБА_2 , особисто визначив премію за сумлінну працю в сумі 826,17 гривень, тобто в порушення п. З ч. 1 ст. 28 Закону прийняв рішення та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення - вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією №130 від 12 травня 2023 року ОСОБА_1 - директор Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави та в порушення п.2 ч.І ст.28 вказаного Закону, не повідомив у встановлених цим Законом випадках та порядку свого безпосереднього керівника, а саме Зборівську міську раду, про наявність у нього реального конфлікту інтересів перед підписанням та видачею наказу №84 від 23.08.2022 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України» у якому, своїй дружині ОСОБА_2 , особисто визначив премію за сумлінну працю в сумі 826,17 гривень, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тобто неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

В суді ОСОБА_1 пояснив, що повністю розуміє зміст роз`яснених йому прав, передбачених ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, вину у інкримінованих йому правопорушеннях не визнав, проти обставин, викладених в протоколах категорично заперечував, подав клопотання про закриття провадження у вказаних справах у зв`язку з відсутністю в його діях складу та події адміністративних правопорушень за ч. 1, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Прокурор обставини, викладені у протоколах про адміністративні правопорушення, підтримав, зазначив про наявність в діях ОСОБА_1 ознак діянь, передбачених ч. 1 ст.172-7КУпАП та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП вважає, що його слід притягнути до відповідальності та накласти стягнення у відповідності до санкцій ч. 1 та ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, про що подав висновок у межах ст.250 КУпАП.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши письмові докази, долучені до протоколів про адміністративні правопорушення та подані в судовому засіданні, оцінивши їх на предмет належності, допустимості та достовірності, а їх сукупність - щодо достатності для доведення винуватості особи у вчиненні інкримінованих адміністративних правопорушень, приходжу до наступних висновків.

Відповідно до положень ч. 1 ст.7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.

Згідно ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП суд зобов`язаний повно, всебічно та об`єктивно з`ясувати всі обставини справи, встановити чи було вчинене адміністративне правопорушення та чи винна особа у його вчиненні, дослідити наявні у справі докази, дати їм належну правову оцінку і, в залежності від встановленого, прийняти вмотивоване законне рішення.

Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Під час розгляду матеріалів становлено, що, відповідно до рішення Зборівської районної ради Тернопільської області шостого скликання тридцять другої сесії № 441 від 27.03.2014 головним лікарем Зборівської центральної районної лікарні призначено ОСОБА_1 .

Відповідно до рішення Зборівської міської ради №249 від 18.12.2020 «Про прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Зборівського району у комунальну власність Зборівської міської ради Комунальне некомерційне підприємство «Зборівська центральна районна лікарня» Зборівської районної ради» прийнято у комунальну власність Зборівської об`єднаної територіальної громади в особі Зборівської міської ради Зборівського району Тернопільської області комунальне некомерційне підприємство «Зборівська центральна районна лікарня» Зборівської районної ради (код ЄДРПОУ - 02000748, місцезнаходження юридичної особи - Тернопільська область, Зборівський район, місто Зборів, вулиця Б. Хмельницького, будинок 17). Зборівську міську раду введено у склад засновників вказаного комунального підприємства. Змінено найменування з комунального некомерційного підприємства «Зборівська центральна районна лікарня» Зборівської районної ради (код ЄДРПОУ - 02000748), на комунальне/некомерційне підприємство «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради (код ЄДРПОУ - 02000748). Скорочене найменування КНП «Зборівська лікарня».

Згідно із п.п. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., п. 1 «Загальні положення» Статуту комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, затвердженого рішенням сесії Зборівської міської ради від 18.12.2020 р. № 249 (далі - Статут), комунальне некомерційне підприємство «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради (надалі - Підприємство) є закладом охорони здоров`я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає вторинну медичну допомогу будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом, а також вживає заходів з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров`я. Підприємство створене за рішенням сесії Зборівської районної ради від 24.10.2019 №704 відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та прийняте у комунальну власність Зборівської міської об`єднаної територіальної громади в особі Зборівської міської ради Зборівського району Тернопільської області рішенням сесії від 18.12.2020 №249. Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов`язків Комунального некомерційного підприємства «Зборівська центральна районна лікарня» Зборівської районної ради (код ЄДРПОУ 02000748). Підприємство створене на базі майна територіальних громад, які представляла Зборівська районна рада. Засновником, Власником та Органомуправління майном Підприємства є Зборівська міська радаЗборівського району Тернопільської області (надалі - Засновник). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику. Таким чином ОСОБА_1 згідно зі статутом підприємства, як директор КНП «Зборівська лікарня» наділений адміністравно-господарськими та організаційно-розпорядчими функціями, тобто є посадовою особою юридичної особи публічного права. Відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. З Закону України «Про запобігання корупції» суб`єктами відповідальності за корупційні та правопорушення, пов`язані з корупцією, є посадові особи юридичних осіб публічного права.

Рішенням Зборівської районної ради від 21.02.2019 № 635 «Про продовження строку дії контракту з головним лікарем Зборівської центральної районної лікарні ОСОБА_1 » продовжено строк дії контракту від 01.04.2014 із ОСОБА_1 на посаді головного лікаря Зборівської центральної районної лікарні на 5 років з 01.04.2019 до 01.04.2024. На підставі зазначеного рішення 21.02.2019 р. укладено додаткову угоду до контракту з головним лікарем Зборівської центральної районної лікарні від 01.04.2014 про продовження дії контракту.

У подальшому 29.10.2019 укладено додаткову угоду № 2 до контракту з головним лікарем Зборівської центральної районної лікарні від 01.04.2014 про зміну назви лікарняного закладу.

Відповідно до розпорядження голови Зборівської районної ради від 06.04.2020 № 24 «Про внесення змін до контракту директора Комунального некомерційного підприємства «Зборівська центральна районна лікарня» Зборівської районної ради ОСОБА_1 » внесено зміни до Контракту, зокрема пункти 4.1, 4.2, 4.3 викладено в новій редакції. Так визначено, що за виконання обов`язків передбачених цим контрактом, керівнику нараховується заробітна плата згідно постанови КМУ від 19.05.1999 № 859 «Про умови і розмір оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об`єднань державних підприємств» (зі змінами) в межах фонду оплати праці. Розмір премії встановлюється відповідно до положення про оплату праці, умови, диференційовані показники та розміри преміювання керівників комунальних підприємств, засновником яких є Зборівська районна рада (далі Положення) за погодження з органом управління майном. Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожитті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевого бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

Згідно з додатковою угодою, укладеною 18.03.2022, до контракту з директором КНП «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради Тернопільської області від 01.04.2014 Розділ 4 контракту доповнено п. 4.4. У п.2 додаткової угоди зазначено, що умови вищевказаного Контракту не порушенні угодою, залишаються не змінними і сторони підтверджують по них свої зобов`язання.

У п. 6 Розділу II Колективного договору медичних працівників Зборівської центральної районної лікарні, погодженого на зборах трудового колективу 23.03.2007 та затвердженого головним лікарем Зборівського району, адміністрація зобов`язується преміювати працівників центральної районної лікарні відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи.

Окрім цього, відповідно до п.п. 2.1, 3.1, 3.2, 3.5 Положення про преміювання працівників Зборівської ЦРЛ відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи, погодженого 30.05.2008 уповноваженим працівником Фонду соціального страхування та головним лікарем Зборівської ЦРЛ премія працівникам нараховується залежно від їх особистого вкладу в загальні результати, основою для нарахування і виплати премії є результат виконання поставлених перед працівниками завдань, її розмір залежить від фактичних результатів роботи та доведеного кошторису фінансування. Премії з нагоди ювілейних і святкових дат можуть виплачуватися за рішенням керівника.

Відповідно до п 1.6. наказу Міністерства праці та соціальної політики України, МОЗ України № 308/519 від 05.10.2005 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров`я та установ соціального захисту населення» конкретні розміри доплат, надбавок та інших виплат визначаються керівником закладу, установи за рахунок і в межах фонду заробітної плати та відображаються в розрахункових відомостях на виплату заробітної плати. Преміювання керівників закладів, установ, встановлення їм надбавок та доплат до посадових окладів надання матеріальної допомоги здійснюється за рішенням органу вищого рівня у межах наявних коштів на оплату праці.

Випискою із наказу №33 від 16.04.2018 Зборівської ЦРЛ встановлено, що ОСОБА_2 прийнято на посаду сестри медичної операційної ПЗК з 17.04.2018, на якій працює на час розгляду матеріалів в суді.

Згідно Повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб від 01.05.2023 № 00039484494 між ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 та ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_2 03 жовтня 1992 року укладено шлюб (номер актового запису №24).

ОСОБА_1 , будучи обізнаним із нормами Закону, свідомо проігнорував вимоги щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів шляхом повідомлення про наявність конфлікту інтересів та заборони приймати рішення, вчиняти дії в його умовах.

Відповідно до п. 1 примітки до ст. 172-7 КУпАП, суб`єктом правопорушень у цій статті є особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції». У цій статті під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання вказаних повноважень (п. 2 примітки до ст. 172-7 КУпАП).

Предметом доказування у справі про притягнення особи до відповідальності за статтею 172-7 КУпАП (як за частиною першою так і за частиною другою) є доведеність наявності ситуації, за якої приватна заінтересованість особи впливає на об`єктивність виконання ним службових чи представницьких повноважень, існує можливість виникнення протиріччя між приватним інтересом особи і публічним, що може поставити під сумнів справедливість прийнятого рішення чи вчинення публічним діячом інших дій.

Згідно ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» передбачені заходи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Так суб`єкти відповідальності за корупційні правопорушення зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта;

Згідно до абз. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях. У даному випадку приватний інтерес полягає в майновому інтересі покращення матеріального стану доньки, а також самого себе.

Відповідно до пп. 1-4 ч. 1 ст. 28 Закону особи, зазначені у п. 1, 2 ч. 1 ст. З цього Закону, зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.04.2021 № 5 затверджено Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції.

Відповідно до зазначених роз`яснень реальний конфлікт інтересів виникає у разі наявності впливу приватного інтересу на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи не вчинення дій під час реалізації таких повноважень. Тому навіть за умови, що особа, маючи приватний інтерес, приймає об`єктивні та неупереджені рішення, вона вчиняє дії в умовах реального конфлікту інтересів.

Приватний інтерес може впливати на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи не вчинення дій лише під час реалізації службових/представницьких повноважень, що є дискреційними.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону особи, зазначені у пунктах 1, 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно.

Отже, в суді встановлено, що ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», будучи суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави, всупереч вимогам п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону, не повідомив у встановлених цим Законом випадках та порядку свого безпосереднього керівника, а саме Зборівську міську раду про наявність у нього реального конфлікту інтересів при підписанні наказу від 23.08.2022 № 84 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України», яким визначив грошову премію за сумлінну працю працівникам Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, в тому числі, особисто собі у сумі 1425,70 гривень та своїй дружині ОСОБА_2 - в сумі 826,17грн.

Також встановлено, що ОСОБА_1 , працюючи на посаді директора Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради, та відповідно до підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», будучи суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, всупереч інтересам держави, всупереч вимогам п.3 ч. 1 ст. 28 Закону, прийняв рішення та вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, визначивши на власний розсуд собі розмір премії за сумлінну працю в сумі 1425.70 грн та своїй дружині ОСОБА_2 - в сумі 826,17 грн, підписав та видав наказ від 23.08.2022 №84 «Про заохочення працівників лікарні до Дня незалежності України».

Вважаю, що вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією передбачених ч.1 ст. 172-7 КУпАП України та ч.2 ст. 172-7 КУпАП України повністю доведена.

В діях директора Комунального некомерційного підприємства «Зборівська лікарня» Зборівської міської ради ОСОБА_1 наявний склад правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.1 ст. 172-7 КУпАП України - неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та ч.2 ст. 172-7 КУпАП України - вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

При обранні стягнення, відповідно до ст.33 КУпАП враховується характер та ступінь суспільно небезпечності скоєного, обставини справи, ступінь вини правопорушника, дані про його особу.

Обставина, яка пом`якшує відповідальність ОСОБА_1 те, що він вперше притягується до адмінвідповідальності, обставин, щоб обтяжували відповідальність відповідно до ст.35 КУпАП при розгляді справи не встановлено.

Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Отже, матеріали єдиний унікальний номер 599/1136/23 номер провадження 3/599/380/2023, єдиний унікальний номер 599/1137/23 номер провадження 3/599/381/2023, єдиний унікальний номер 599/1138/23 номер провадження 3/599/382/2023, єдиний унікальний номер 599/1139/23 номер провадження 3/599/383/2023 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 та ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення слід об`єднати в одне провадження та присвоїти їм єдиний унікальний номер 599/1136/23 номер провадження 3/599/380/2023.

Враховуючи наведене, суспільну небезпеку вчиненого правопорушення, особу, яка притягується до адміністративної відповідальності, приходжу до висновку про винуватість ОСОБА_1 у вчиненні правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7 та ч. 2 ч. ст.172-7 КУпАП, та на підставі ст.36 КУпАП, про призначення ОСОБА_1 стягнення, в межах санкції ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме за більш серйозне правопорушення з числа вчинених, у виді штрафу, що сприятиме меті виховання та запобігання вчиненню ним нових правопорушень.

Згідно ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Таким чином, з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір судовий збір в розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, сплата якого передбачена п. 5ст. 4 Закону України «Про судовий збір».

Керуючись ст. ст. 36, 172-7, 245-253, 280, 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ПОСТАНОВИВ:

матеріали єдиний унікальний номер 599/1136/23 номер провадження 3/599/380/2023, єдиний унікальний номер 599/1137/23 номер провадження 3/599/381/2023, єдиний унікальний номер 599/1138/23 номер провадження 3/599/382/2023, єдиний унікальний номер 599/1139/23 номер провадження 3/599/383/2023 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 та ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення об`єднати в одне провадження та присвоїти їм єдиний унікальний номер 599/1136/23 номер провадження 3/599/380/2023.

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, передбачених ч.1 ст.172-7 КУпАП та ч.2 ст.172-7 КУпАП, й накласти на нього стягнення у виді штрафу в розмірі 3400 грн (три тисячі чотириста гривень).

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення в розмірі 536,80 грн (п`ятсот тридцять шість гривень вісімдесят копійок) в користь держави, згідно пункту 5 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір".

Реквізити для сплати штрафу: отримувач коштів: ГУК у Тернопільській області/ 21081100, код отримувача (ЄДРПОУ) 37977599, банк отримувача - Казначейство України, рахунок отримувача UA818999980313070106000019733, код класифікації доходів бюджету 21081100, найменування коду класифікації доходів бюджету - адміністративний штрафи та інші санкції.

Реквізити для сплати судового збору: отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106, код отримувача (ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником протягом десяти днів з дня винесення постанови, шляхом подання апеляційної скарги до Тернопільського апеляційного суду через Зборівський районний суд. Постанова може бути пред`явлена до виконання на протязі трьох місяців з дня її винесення.

Суддя Зборівського

районного суду Чорна В. Г.

Дата ухвалення рішення14.06.2023
Оприлюднено16.06.2023
Номер документу111542371
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —599/1136/23

Постанова від 08.08.2023

Адмінправопорушення

Тернопільський апеляційний суд

Ваврів І. З.

Постанова від 14.06.2023

Адмінправопорушення

Зборівський районний суд Тернопільської області

Чорна В. Г.

Постанова від 14.06.2023

Адмінправопорушення

Зборівський районний суд Тернопільської області

Чорна В. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні