Справа № 592/8249/23
Провадження № 1-кс/592/3641/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
15 червня 2023 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянувши клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до документів, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023202510000032 від 16.03.2023, за попередньою правовою кваліфікацією ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий своє клопотання, погоджене прокурором Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_4 , обґрунтовує тим, що Слідчим відділом Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області здійснюється досудове розслідування у об`єднаному кримінальному провадженні
№ 42023202510000032, відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 16.03.2023, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 364,
ч. 1 ст. 366 КК України по факту зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, а також за фактом службової підробки.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 364 КК України слугували матеріали УСР в Сумській області ДСР НПУ від 15.03.2023 стосовно вчинення службовими/посадовими особами Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) вказаного вище кримінального правопорушення. Згідно цих же матеріалів встановлено, що впродовж 2022 - 2023 років, службові/посадові особи Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, розташованих на території ІНФОРМАЦІЯ_3 , всупереч інтересам служби, з метою одержання неправомірної вигоди, вносили недостовірні відомості до бухгалтерських документів по нарахуванню заробітних виплат, завищуючи розрахунок преміальних виплат, а саме: включаючи до структури попередніх виплат частини попередніх нарахувань. Разом з цим встановлено, що зазначена схема завищення преміальних виплат також діяла і у Комунальних закладах, Комунальних некомерційних підприємствах та Комунальних установах ІНФОРМАЦІЯ_2 , зокрема, у Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), Комунальному закладі Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код
ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) та в інших закладах, підприємствах та установах, що перебувають у спільній власності ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ). Таким чином, в діях службових/посадових осіб Комунальних закладів, Комунальних некомерційних підприємств та Комунальних установ, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 364 КК України.
Також, з матеріалів кримінального провадження № 42023202510000042 від 20.04.2023 вбачається, що підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ч. 1 ст. 366 КК України слугували матеріали УСР в Сумській області ДСР НПУ від 14.04.2023 стосовно вчинення службовими/посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 вказаного вище кримінального правопорушення. Згідно цих же матеріалів встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , наділені організаційно - розпорядчими повноваженнями, в порушення пунктів 3.7.4, 3.7.12, 5.3.5 та 5.3.6 Положення про управління майном ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердженого Розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_2 від 30.12.2022 № 92, призначили на посаду Начальника відділу капітальних та поточних видатків ОСОБА_5 , який не відповідає критеріям займаної посади, так як відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців перебуває на обліку як фізична особа - підприємець з 02.12.2015 і по даний час. Крім того, службові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 , наділені організаційно - розпорядчими повноваженнями у період часу з листопада 2022 року по лютий 2023 року, внесли до офіційних документів - табелів обліку використання робочого часу завідома неправдиві відомості про відпрацювання начальником відділу капітальних поточних видатків та ОСОБА_5 робочого часу за вищевказаний період, хоча він за вказаний період часу не працював та був відсутній на роботі.
Таким чином, в діях службових/посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_2 , вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 366 КК України.
Так, 09.05.2023, прокурором Окружної прокуратури міста Суми ОСОБА_6 винесено постанову про об`єднання матеріалів досудових розслідувань
КП № 42023202510000032 від 16.03.2023, за ч. 1 ст. 364 КК України та
№ 42023202510000042 від 20.04.2023 за ч. 1 ст. 366 КК України, оскільки є підстави вважати, що правопорушення вчинене одними і тими ж особами та зареєструвати під єдиним номером № 42023202510000032. Так, в ході досудового розслідування проведено ряд слідчих (розшукових) та процесуальних дії, спрямованих на повне, всебічне та неупереджене розслідування вказаного кримінального провадження, зокрема. Допитані в якості свідків у вказаному кримінальному провадженні службові/посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_2 - на даний час перебуває «В стані припинення» (нижчезазначені особи, які працювали до 01.05.2023), а саме: ОСОБА_7 (заступник начальника відділу економічного аналізу, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_8 (начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення - головний бухгалтер), ОСОБА_9 (заступник начальника), ОСОБА_10 (головний спеціаліст відділу правової та кадрової роботи), ОСОБА_11 (начальник відділу економічного аналізу, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_12 (головний спеціаліст відділу аудиту, фінансової звітності та майнових відносин), ОСОБА_13 (головний спеціаліст відділу економічного аналізу, фінансової звітності, аудиту, звітності та майнових відносин), ОСОБА_14 (головний спеціаліст - юрисконсульт відділу правової та кадрової роботи), ОСОБА_15 (головний спеціаліст відділу економічного аналізу, звітності та майнових відносин), ОСОБА_16 (начальник відділу правової та кадрової роботи) та ОСОБА_17 (заступник начальника відділу капітальних та поточних видатків) повідомили, що так, дійсно з листопада 2022 року по 01.05.2023 ОСОБА_5 обіймав посаду начальника відділу капітальних та поточних видатків ІНФОРМАЦІЯ_2 , ні разу останній не приймав (брав) участь у загальних зборах (нарадах тощо). Також зазначили, що кабінет та робоче місце останнього взагалі відсутнє, тобто взагалі навіть не було таблички із зазначенням посади даної особи. Дану особу, вказані свідки бачили не більше 2-х разів (в кабінеті начальника ІНФОРМАЦІЯ_8 ) з моменту його призначення по період ліквідації ІНФОРМАЦІЯ_8 (01.05.2023), а деякі взагалі ні разу. Про роботу ОСОБА_5 останні нічого не зазначили, тобто їм взагалі не відомо чим останній займався та які функціональні обов`язки він виконував.
Разом з цим, заступник начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_9 зазначила, що за 2022 - 2023 роки в ІНФОРМАЦІЯ_8 взагалі не було передбачено бюджетних призначень на капітальні видатки.
Також, в ході досудового розслідування встановлено, що відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна (офіційно створено ФОП) фізична особа - підприємець ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , код РНОКПП (ІПН): НОМЕР_4 , місце проживання
ФОП: АДРЕСА_1 , дата та номер запису в ЄДР: 02.12.2015, дані про основний вид економічної діяльності: 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно - технічним обладнанням. Разом з цим, відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_10 встановлено, що за даними автоматизованих інформаційно - комунікаційних систем
ДПС України, користувачами яких є даними територіальні органи ДПС, що
ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_4 ) перебуває на податковому обліку в ІНФОРМАЦІЯ_11 та у 2022 році здійснював діяльність на спрощеній системі оподаткування (2 група єдиного податку). Також зазначають, що платники єдиного податку 2 групи подають до контролюючого органу за звітний рік податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи підприємця у строки, встановлені для календарного року - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Станом на 10.01.2023 декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця за 2022 рік не подана.
Так, процесуальним керівником у вказаному кримінальному провадженні
ОСОБА_4 надано доручення про проведення слідчих (розшукових) дій (в порядку ст.ст. 36, 40 КПК України) для встановлення всіх обставин вчиненого кримінального правопорушення. Згідно відомостей, які містяться на офіційному сайті ІНФОРМАЦІЯ_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 ) (уповноважений орган - ІНФОРМАЦІЯ_2 по закладам, підприємствам та установам, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області) встановлено відповідні підприємства, установи та заклади, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми (юридично/фактично), які мають наступні назви, код ЄДРПОУ та місце розташування ( ІНФОРМАЦІЯ_13 ), а саме:
1.Комунальний заклад ІНФОРМАЦІЯ_14 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ;
АДРЕСА_2 );
2. ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_3 );
3.Комунальний заклад Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ; АДРЕСА_4 );
4.Комунальний заклад ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ; АДРЕСА_5 );
5.Комунальна установа ІНФОРМАЦІЯ_2 з експлуатації адміністративної будівлі (код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ; АДРЕСА_6 );
6.Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ; АДРЕСА_7 ).
Надалі, 01.05.2023 на підставі ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду м. Суми (справа№ 592/4328/28від 10.04.2023) проведено тимчасовий доступ до документів ІНФОРМАЦІЯ_2 та вилучено належним чином завірені копії клопотань (подань) відповідних підприємств, установ та закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Сумської області, розташованих на території міста Суми та наказів ІНФОРМАЦІЯ_2 про преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/
в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника, зокрема по вищезазначеним.
Тому, на даний час, виникла об`єктивна необхідність у проведенні тимчасового доступу до документів ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ; АДРЕСА_3 ), з метою вилучення оригіналів або/чи належним чином завірених копій документів.
Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, бо інформація в документах, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_18 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_3 , має значення для виявлення осіб, які скоїли кримінальне правопорушення, а також може мати силу доказів.
Враховуючи, що є підстава вважати про можливе знищення інформації, відповідно до вимог ч. 2 ст. 163 КПК України, вважаю за необхідне розглянути клопотання без виклику представника установи, у володінні якої знаходиться зазначена вище інформація.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 160, 163 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого відділення розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого відділу Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 задовольнити.
Надати слідчим із групи слідчих Сумського РУП ГУНП в Сумській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 та іншим слідчим із групи слідчих у кримінальному провадженні
№ 42023202510000032 від 16.03.2023, тимчасовий доступ до документів із можливістю їх вилучення оригіналів та/або належним чином завірених копій документів (у тому числі у текстовому/друкованому вигляді та на електронному/оптичному носії), які зберігаються у володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_3 , а саме:
1.Клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_2 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником тощо) ІНФОРМАЦІЯ_15 щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника вказаного вище Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час.
2.Наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/
т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ) щодо преміювання директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/
в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час.
3.Статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 , в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно.
4.Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 в усіх редакціях, які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно.
5.Касові видатки загальний фонд, касові видатки спеціальний фонд та касові видатки субвенція ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 роки включно.
6.Меморіальні ордери № 5 (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 роки включно.
7.Розрахункові відомості (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 роки включно.
8. ІНФОРМАЦІЯ_19 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 рік включно.
9.Кошторису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального, спеціального та субвенції фонду бюджету, помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), зведення показників спеціального фонду кошторису (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до помісячного плану використання бюджетних коштів (загальний, спеціальний, субвенції), довідки про зміни до кошторису (загальний, спеціальний, субвенції) ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 роки включно.
10.Лімітної довідки про бюджетні асигнування та ІНФОРМАЦІЯ_20 за 2022 - 2023 роки включно.
11.Відомості розподілу виплат (помісячно) ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 за 2022 - 2023 роки включно.
12.Положення про преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 , яке діяло/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно.
13.Заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від директора/
в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік.
14.Наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення директора/
в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно.
15.Посадової інструкції директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/
в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 , яка діяла/діє у період з 2022 року по 2023 рік включно на займаній посаді.
16.Розрахунку заробітної плати (контракту тощо) директора/в.о. директора/
т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 , який діяв/дієу період з 2022 року по 2023 рік.
17.Матеріали особової справи директора/в.о. директора/т.в.о. директора, начальника/в.о. начальника/т.в.о. начальника, керівника ІНФОРМАЦІЯ_15 , які діяли/діють
у періодз 2022року по2023рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо).
18.Табелів обліку робочого часу працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 за період 2022 - 2023 рік включно.
19.Наказу/ів Комунального закладу культури Сумської обласної ради - ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про призупинення процесу та режиму праці в умовах воєнного стану в Україні» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно.
20.Клопотань (подань), наданих до ІНФОРМАЦІЯ_15 та підписаних керівником (директором/в.о. директора/т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/
т.в.о. начальником тощо) даного Закладу щодо преміювання працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час.
21.Наказів, підписаних/затверджених керівником (директором/в.о. директора/
т.в.о. директора, начальником/в.о. начальником/т.в.о. начальником, тощо) ІНФОРМАЦІЯ_15 щодо преміювання працівників даного Закладу з усіма додатками до них у період з 01.01.2022 по теперішній час.
22.Заява про прийняття на роботу (переведення, звільнення тощо) від головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера Комунального ІНФОРМАЦІЯ_21 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік.
23.Наказу/розпорядження про призначення/переведення/звільнення головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера Комунального ІНФОРМАЦІЯ_21 , які діяли/діють у період з 2022 року по 2023 рік включно.
24.Посадової інструкції головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/
т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/
в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера Комунального ІНФОРМАЦІЯ_21 , яка діяла/діє у періодз 2022року по2023рік включно на займаній посаді.
25.Матеріали особової справи головного бухгалтера/в.о. головного бухгалтера/
т.в.о. головного бухгалтера (у разі наявності такої посади) або/чи бухгалтера/
в.о. бухгалтера/т.в.о. бухгалтера Комунального ІНФОРМАЦІЯ_21 , які діяли/діють
у періодз 2022року по2023рік (копія паспорту, копія ІПН, копія диплому, атестаційного листа, наказів, тощо).
26.Наказу/івКомунального закладукультури Сумськоїобласної ради-Сумська обласнафілармонія «Про встановлення простою» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно.
27.Наказу/ів Комунального закладу культури Сумської обласної ради - Сумська обласна філармонія «Про припинення простою» з усіма додатками до нього/них
за період 2022 - 2023 рік включно.
28.Наказу/ів (розпорядження/ь) ІНФОРМАЦІЯ_2 - ІНФОРМАЦІЯ_5 «Про надання відпустки» з усіма додатками до нього/них за період 2022 - 2023 рік включно.
29.Особової картки (« ІНФОРМАЦІЯ_22 ») працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 , які працювали/працюють
за період 2022-2023 рік включно.
30.Журналу/ів реєстрації наказів («Про преміювання», «Про надання відпустки» тощо) ІНФОРМАЦІЯ_15 за період 2022-2023 рік включно.
Строк дії ухвали тридцять діб з дня її постановлення.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.
Відповідно до вимог ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 15.06.2023 |
Оприлюднено | 07.05.2024 |
Номер документу | 111572371 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Бичков І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні