Ухвала
від 20.06.2023 по справі 638/5273/22
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/5273/22

Провадження № 1-кс/638/1224/23

УХВАЛА

Іменем України

20 червня 2023 року м. Харків

Слідчий суддя Дзержинского районного суду м. Харкова ОСОБА_1 ,

за участі секретаря судових засідань ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3

підозрюваної ОСОБА_4

захисника - адвоката ОСОБА_5

розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_6 , погоджене з прокурором Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки смт. Високий, Харківського району, Харківської області, громадянки України, з вищою освітою, працюючої на посаді головного спеціаліста відділу публічних закупівель виконавчого апарату Харківської обласної ради, маючої на утриманні двох неповнолітніх дітей: ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не судимої

за матеріалами кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за за №42022222060000202 від 20.09.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України., -

В С Т А Н О В И В :

Старший слідчий СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУНП в Харківській області старший лейтенант поліції ОСОБА_6 звернувся із клопотанням про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно ОСОБА_4 , в обґрунтування якого посилається на наступне.

У провадженні СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУ НП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022222060000202 від 20.09.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

В ході досудового розслідування вказаного кримінального провадження 15.06.2023 повідомлено ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженку смт. Високий про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що наказом директора Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 17.08.2021 №65-к ОСОБА_4 призначено на посаду уповноваженої особи з питань закупівель з 18 серпня 2021 року.

Так, відповідно до п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.

Згідно ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.

Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб`єктів господарювання.

У відповідності із ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівному ставленні до них, об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до ст. 11 Закону, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.

Згідно п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону, уповноважена особа - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

Організаційні та процедурні засади діяльності уповноваженої особи визначені у «Положенні про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель (далі Положення) затвердженого наказом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації № 90 від 11.06.2021.

Згідно п. 3.8 Положення, до основних завдань (функцій) уповноваженої особи належать:

планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;

проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;

здійснення вибору процедури закупівлі;

проведення процедур закупівель/спрощених закупівель;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону;

здійснення інших дій, передбачених Законом або наказом директора Департаменту.

Згідно п. 4.2 Положення, уповноважена особа зобов`язана:

дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

організовувати та проводити процедури закупівель/спрощені закупівлі;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель/спрощених закупівель, об`єктивний вибір переможця;

у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель/спрощених закупівель.

Відповідно до п. 3.3 Положення, рішення уповноваженої особи оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.

Згідно п. 4.3 Положення, уповноважена особа несе персональну відповідальність:

за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України;

за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;

за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на його виконання.

Згідно з положеннями ч. 3 ст. 18 КК України службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно - розпорядчих чи адміністративно - господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Згідно примітки 1 статті 364 КК України службовими особами у статтях 364, 368, 368-2, 369 цього Кодексу є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно чи тимчасово в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов`язані з виконанням організаційно - розпорядчих чи адміністративно - господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

Таким чином, ОСОБА_4 , обіймаючи з 18 серпня 2021 року посаду уповноваженої особи з питань закупівель Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, будучи відповідальною за організацію та проведення процедур публічних закупівель, тобто службовою особою, вчинила кримінальне правопорушення - злочин при наступних обставинах.

Так, на виконання Наказу Міністерства освіти і науки України № 414 від 23.04.2018 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», листом Міністерства науки і освіти України №1/11-6351 від 31.08.2021 погоджено закупівлю сучасного обладнання для проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами для Комунального закладу «Харківська спеціальна школа ім. В.Г. Короленка» Харківської обласної ради, а саме Інтерактивних LCD або LED панелей.

Маючи в своєму розпорядженні вказаний Наказ Міністерства освіти і науки України № 414 від 23.04.2018, в ході виконання своїх службових обов`язків у уповноваженої особи з питань закупівель Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації ОСОБА_4 виник злочинний умисел направлений на зловживання службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди на користь іншої юридичної особи, яка діючи всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, внесла доповнення до річного плану закупівель на 2021 рік предметом закупівлі за ДК 021:2015 32320000-2-Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні LED-панелі з вбудованим ПК) з очікуваною вартістю 4 004 662 грн. шляхом складання протоколу № 61 від 27.09.2021 «Про внесення змін до річного плану закупівель на 2021 рік».

Згідно п. 5 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, то очікувану вартість Інтерактивних LED-панелей з вбудованим ПК визначено методом порівняння ринкових цін шляхом збирання та аналізу цінової інформації з відповідного ринку товару.

З метою вдосконалення публічних закупівель Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі Методика).

Відповідно до розділу 2 Методики, визначення замовником очікуваної вартості складається з таких етапів: визначення потреби в товарах, роботах, послугах, формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, аналіз ринку, визначення вимог до умов поставки і оплати, визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі. Зокрема, на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.

Крім того, згідно розділу 3 Методики, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися методом порівняння ринкових цін. Зокрема, уповноваженій особі для отримання інформації про ціну товарів та послуг рекомендується здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг, за результатом чого здійснити розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.

Незважаючи на вказані вимоги законодавства ОСОБА_4 , маючи достатній освітній рівень, життєвий та професійний досвід, будучи фахівцем та володіючи професійною обізнаністю у сфері процедур публічних закупівель, продовжуючи реалізовувати свій злочинний умисел, направлений на зловживання службовим становищем, діючи всупереч інтересам служби, з корисливих мотивів, з метою одержання неправомірної вигоди на користь іншої юридичної особи, склала протокол №79 від 19.10.2021, яким визначила ТОВ «Софтстем» переможцем закупівлі UA-2021-09-27-002697-a за предметом ДК 021:2015 32320000-2-Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні LED-панелі з вбудованим ПК) та прийняла рішення про намір укласти договір.

Надалі, ОСОБА_4 , продовжуючи реалізацію свого злочинного умислу, 31.12.2021 опублікувала Звіт про виконання договору №2/П від 05.11.2021 про закупівлю товарів з кодом ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, укладеного з переможцем юридичною особою ТОВ «Софтстем» на загальну суму 3 458 970 грн.

За результатом вказаних дій ОСОБА_4 , між Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02146446) в особі директора ОСОБА_9 та Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтстем» (код ЄДРПОУ 44168714) в особі директора ОСОБА_10 укладено договір №2/П від 05.11.2021 про закупівлю Інтерактивної LED-панелі «Promethean ActivPanel Cobalt 86» з вбудованим ПК (комп`ютерний модуль OPS) з комплектуючими (пульт ДУ, кабель живлення, кабель USB, маркер, настінне кріплення, телескопічна вказівка) у кількості 18 шт. на загальну суму 3 458 970 грн. (згідно Додаткової угоди №1 від 05.11.2021) - ціна за одиницю товару становить 192 165 грн.

Так, відповідно до додатку 2 до вказаного договору, Інтерактивні LED-панелі з вбудованим ПК з комплектуючими придбані для розміщення їх у Комунальному закладі «Харківська спеціальна школа ім. В.Г. Короленка» Харківської обласної ради за адресою: 61022, м. Харків, вул. Сумська, 55.

Під час досудового розслідування встановлено, що ринкова вартість предмета закупівлі є завищеною, а саме ринкова вартість 1 шт. Інтерактивної LED-панелі «Promethean ActivPanel Cobalt 86» з вбудованим ПК (комп`ютерний модуль OPS) з комплектуючими (пульт ДУ, кабель живлення, кабель USB, маркер, настінне кріплення, телескопічна вказівка) станом на дату укладення договору №2/П від 05.11.2021 становить 120 900, 54 грн.

Таким чином, в результаті умисних протиправних дій ОСОБА_4 , що виразились у зловживанні своїм службовим становищем під час формування очікуваної вартості предмета публічної закупівлі, Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації необґрунтовано перераховано бюджетні кошти за договором закупівлі №2/П від 05.11.2021 на рахунок ТОВ «Софтстем» за завищеною вартістю, відповідно до висновку судової економічної експертизи № 11049 від 29.05.2023 в розмірі 1 282 760, 28 грн., чим спричинено тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.

Таким чином, ОСОБА_4 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення - злочину, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, а саме: зловживання службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи використання службовою особою службового становища всупереч інтересам служби, що спричинило тяжкі наслідки охоронюваним законом державним інтересам.

Обґрунтованість повідомленої ОСОБА_4 підозри у вчинені вказаного кримінального правопорушення, повністю підтверджується зібраними відповідно до вимог кримінального процесуального кодексу України у ході досудового розслідування доказами, як окремо так і в їх сукупності, зокрема:

-протоколом тимчасового доступу до документів Департаменту науки і освіти ХОВА та вилученими в ході його проведення документами;

-висновком комісійної судової товарознавчої експертизи №23230 від 24.01.2023;

-висновком судової економічної експертизи № 11049 від 29.05.2023;

-відповіддю УСБУ в Харківській області на доручення процесуального керівника у кримінальному провадженні.

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримала в повному обсязі та просила його задовольнити.

Підозрювана ОСОБА_4 та її захисник, адвокат ОСОБА_5 , проти задоволення клопотання заперечували, вказавши, що підозра не обгрунтована, та відсутні ризики на які посилається прокурор.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання, заслухавши пояснення учасників процесу, дослідивши додані до клопотання документи, вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Положеннями статті 186 КПК України визначено, що клопотання про застосування або зміну запобіжного заходу розглядається слідчим суддею, судом невідкладно, але не пізніше сімдесяти двох годин з моменту фактичного затримання підозрюваного, обвинуваченого або з моменту надходження до суду клопотання, якщо підозрюваний, обвинувачений перебуває на свободі, чи з моменту подання підозрюваним, обвинуваченим, його захисником до суду відповідного клопотання.

Згідно з частиною першою статті 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Статтею 177 КПК України визначено, що метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а підставою застосування запобіжного заходу є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також, наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою статті 177 КПК України.

Отже, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення дієвості кримінального провадження, тобто досягнення його завдань.

Крім того, статтею 178 КПК України передбачено, що при вирішенні питання про запобіжний захід, крім наявності ризиків, зазначених у статті 177 КПК України, необхідно враховувати в тому числі й вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення, тяжкість покарання, що загрожує відповідній особі у разі визнання винуватим, вік та стан здоров`я підозрюваного, обвинуваченого, міцність його соціальних зв`язків, наявність постійного місця роботи, навчання, його репутацію, майновий стан, наявність судимостей, дотримання раніше застосованих запобіжних заходів та інше.

Виходячи з положень розділу ІІ КПК України, зокрема статей 131, 176 вказаного Кодексу, запобіжні заходи, в тому числі особисте зобов`язання, є одними з видів заходів забезпечення кримінального провадження.

Метою обрання запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним покладених на нього процесуальних обов`язків, а також запобігання спроб: переховуватися від органів досудового розслідування та суду; незаконно впливати на свідків у цьому ж кримінальному провадженні; знищити, приховати або спотворити будь-які речі чи документи, які мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні.

Відповідно до листа Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ №511-550/0/4-13 від 04 квітня 2013 року «Про деякі питання порядку застосування запобіжних заходів під час досудового розслідування та судового провадження відповідно до Кримінального процесуального кодексу України», слідчому судді, суду слід враховувати, що рішення про застосування одного із видів запобіжних заходів, який обмежує права і свободи підозрюваного, обвинуваченого, має відповідати характеру певного суспільного інтересу, що, незважаючи на презумпцію невинуватості, превалює над принципом поваги до свободи особистості.

Крім того, відповідно до практики Європейського суду з прав людини, суд своїм рішенням повинен забезпечити не тільки права підозрюваного, а й високі стандарти охорони загальносуспільних прав та інтересів. Забезпечення таких стандартів, як підкреслює Європейський суд з прав людини, вимагає від суду більшої суворості в оцінці порушень цінностей суспільства.

На теперішній час стороною обвинувачення вживаються заходи щодо встановлення усіх обставин кримінального правопорушення у вчиненні якого підозрюється ОСОБА_4 у тому числі допити свідків, відшукання речей та документів, які можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні, а також встановлення можливих співучасників злочину.

ОСОБА_4 через тяжкість інкримінованого їй кримінального правопорушення може переховуватись від органів досудового розслідування та суду, в тому числі і за кордоном, оскільки кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 364 КК України є тяжким, за вчинення якого передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п`ятисот до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Таким чином, наявний ризик, передбачений п. 1 ч. 1 ст. 177 КПК України, переховування від органів досудового розслідування та суду.

Підозрювана ОСОБА_4 використовуючи своє становище головного спеціаліста відділу публічних закупівель виконавчого апарату Харківської обласної ради може знищити або вжити заходів до знищення або переховування документів, щодо своєї злочинної діяльності. Вказана обставина свідчить про наявність ризику, передбаченого п.2 ч.1 ст.177 КПК України, знищення, переховування або спотворення будь-якої із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення.

Підозрювана ОСОБА_4 , може тиснути та впливати на свідків, деякі з яких до теперішнього часу ще не допитані, а також на експертів у цьому ж кримінальному провадженні.

Вказана обставина свідчить про наявність ризику, передбаченого п. 3 ч.1 ст.177 КПК України, незаконний вплив на свідків, експертів у цьому ж кримінальному провадженні.

Відповідно до ст.179 КПК України ссобисте зобов`язання полягає у покладенні на підозрюваного, обвинуваченого зобов`язання виконувати покладені на нього слідчим суддею, судом обов`язки, передбачені статтею 194 цьогоКодексу. Підозрюваному,обвинуваченому письмовопід розписповідомляються покладеніна ньогообов`язки тароз`яснюється,що вразі їхневиконання донього можебути застосованийбільш жорсткийзапобіжний західі нанього можебути накладеногрошове стягненняв розмірівід 0,25розміру прожитковогомінімуму дляпрацездатних осібдо 2розмірів прожитковогомінімуму дляпрацездатних осіб. Контроль за виконанням особистого зобов`язання здійснює слідчий, а якщо справа перебуває у провадженні суду, - прокурор.

У зв`язку з викладеним, є необхідність в обранні підозрюваній ОСОБА_4 запобіжного заходу, передбаченого ч. 1 ст. 179 КПК України у вигляді особистого зобов`язання, яке полягає в покладенні на підозрювану зобов`язання виконувати покладені на неї слідчим суддею обов`язки, передбачені п. 1, 2, 3, 8 ч. 5 ст. 194 КПК України, а саме:

-прибувати до слідчого у кримінальному провадженні із встановленою періодичністю;

-не відлучатись з м. Харкова та Харківської області без дозволу слідчого або прокурора у кримінальному провадженні;

-повідомляти слідчого або прокурора про зміну свого місця проживання та роботи;

-здати на зберігання слідчому або прокурору паспорт для виїзду за кордон та інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

Відповідно до ч.7 ст.194 КПК України обов`язки, передбачені частинами п`ятою та шостою цієї статті, можуть бути покладені на підозрюваного, обвинуваченого на строк не більше двох місяців. У разі необхідності цей строк може бути продовжений за клопотанням прокурора в порядку, передбаченому статтею 199 цього Кодексу. Після закінчення строку, в тому числі продовженого, на який на підозрюваного, обвинуваченого були покладені відповідні обов`язки, ухвала про застосування запобіжного заходу в цій частині припиняє свою дію і обов`язки скасовуються.

За вказаних обставин, слідчий суддя вважає що клопотання слід задовольнити, обрати відносно підозрюваної запобіжний захід у вигляді особистого зобовязання, що на переконання суду, є достатнім для забезпечення належної процесуальної поведінки підозрюваної та зможе запобігти заявленим ризикам.

Керуючись ст.ст. 32, 110, 131, 132, 176-178, 179, 183,184, 193,194, 196, 369-372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

постановив:

Клопотання старшого слідчого СВ Харківського районного управління поліції №3 ГУНП в Харківській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_6 , погоджене з прокурором Шевченківської окружної прокуратури міста Харкова ОСОБА_3 про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання відносно підозрюваної ОСОБА_4 - задовольнити.

Обрати підозрюваній ОСОБА_4 , запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання.

Відповідно до ст.194КПК України покласти на підозрювану ОСОБА_4 обов`язки, передбачені п. 1, 2, 3, 8 ч. 5 ст. 194 КПК України, а саме:

-прибувати до слідчого у кримінальному провадженні із встановленою періодичністю;

-не відлучатись з м. Харкова та Харківської області без дозволу слідчого або прокурора у кримінальному провадженні;

-повідомляти слідчого або прокурора про зміну свого місця проживання та роботи;

-здати на зберігання слідчому або прокурору паспорт для виїзду за кордон та інші документи, що дають право на виїзд з України і в`їзд в Україну.

Роз`яснити підозрюваній, ОСОБА_4 , що у разі невиконання встановлених щодо неї обов`язків може бути застосований більш жорсткий запобіжний захід та на неї може бути накладено грошове стягнення в розмірі від 0,25 до 2 розмірів мінімальної заробітної плати.

Строк дії ухвали до 20 серпня 2023 року, включно.

Ухвала підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Контроль за виконанням особистого зобов`язання покласти на слідчого.

Ухвала може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду через Дзержинський районний суд м. Харкова протягом п`яти днів з дня її проголошення, а підозрюваною в той же строк, але з моменту вручення їй ухвали суду.

Суддя ОСОБА_1

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення20.06.2023
Оприлюднено21.06.2023
Номер документу111639201
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів особисте зобов'язання

Судовий реєстр по справі —638/5273/22

Ухвала від 27.07.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Г. С.

Ухвала від 25.07.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Цвіра Д. М.

Ухвала від 18.07.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Г. С.

Ухвала від 20.06.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Смирнов В. А.

Ухвала від 20.06.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Смирнов В. А.

Ухвала від 06.06.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Г. С.

Ухвала від 06.06.2023

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Г. С.

Ухвала від 27.09.2022

Кримінальне

Дзержинський районний суд м.Харкова

Подус Г. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні