КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖ НИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
------------------------------------------------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 червня 2010 року Справа № 2а-1534/10/1170
Кіровоградський окружн ий адміністративний суд у ск ладі головуючого судді Черни ш О.А., при секретарі судового засідання Оводенко І.О., розгл янувши у відкритому судовому засіданні у м. Кіровограді ад міністративну справу за позо вом Кіровоградського обласн ого відділення Фонду соціаль ного захисту інвалідів до жи тлово-експлуатаційної конто ри №2 про стягнення адміністр ативно-господарських санкці й та пені, -
В С Т А Н О В И В:
Кіровоградське обласне відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів звернуло ся до суду з позовом до житлов о-експлуатаційної контори №2 (м. Світловодськ) про стягненн я 18 437, 86 грн.
Позов мотивовано тим, що зві том відповідача про зайнятіс ть та працевлаштування інвал ідів за 2009 рік підтверджено не виконання ним нормативу робо чих місць для працевлаштуван ня інвалідів, оскільки на під приємстві не було зайнятими одне з 2 робочих місць, признач ених для працевлаштування ін валіда. У зв'язку з цим позивач ем нараховано відповідачеві адміністративно-господарсь кі санкції за невиконання ць ого нормативу у розмірі 18 295,12 гр н., а також пеня за їх несвоєча сну сплату у розмірі 142, 76 грн., як і позивач просить суд стягну ти на свою користь.
Відповідач у письмових зап ереченнях позовні вимоги не визнав, посилаючись на те, що н им створено 2 робочих місця дл я працевлаштування інваліді в, з яких зайнятим було 1. Про на явну вакансію відповідач про тягом року інформував міськр айонний центр зайнятості, по даючи відповідні звіти. Інва ліди, які направлялися остан нім, відмовлялися від запроп онованого робочого місця, і л ише 22.12.09 на нього було прийнято інваліда ІІІ групи ОСОБА_1 Стверджуючи про те, що ним вж ито всі передбачені чинним з аконодавством заходи по забе зпеченню працевлаштування і нвалідів, відповідач просить у позові відмовити, посилаю чись також на відсутність у 200 9 році прибутку, за рахунок яко го може бути проведена сплат а спірної суми адміністратив но-господарських санкцій.
У судовому засіданні предс тавник позивача Поліщук О.М . позов підтримала повністю та надала пояснення, аналогі чні позовній заяві, додатков о пояснивши, що виконанням но рмативу робочих місць вважає ться не лише створення підпр иємством робочих місць, а сам е працевлаштування ним інвал ідів, для яких це місце роботи є основним.
Відповідач, будучи н алежним чином повідомлений п ро дату, час та місце судового розгляду (а.с 17, 41), у судове засі дання повторно не з'явився, пр ичини неявки до суду не повід омив. У зв'язку з цим справа ви рішується за відсутності від повідача на підставі наявних у ній доказів.
Вивчивши матеріали справ и, заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши та оцінивши надані докази, су д встановив такі обставини т а дійшов до таких висновків.
Житлово-експлуатаційна ко нтора №2 (надалі - ЖЕК №2) 30.05.96 заре єстрована як юридична особа виконавчим комітетом Світло водської міської ради Кірово градської області, про що сві дчить свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 №836973 (а.с.40). З 03.08.09 ЖЕК №2 зареєстрований Кіро воградським обласним відділ енням Фонду соціального захи сту інвалідів (а.с. 39).
Відповідачем до Кіровогра дського обласного відділенн я Фонду соціального захисту інвалідів 10.03.10 подано звіт про зайнятість і працевлаштуван ня інвалідів за 2009 рік, відпові дно до якого середньообліков а кількість штатних працівни ків облікового складу станов ить 41 особа, з них середньообл ікова кількість штатних прац івників, яким відповідно до ч инного законодавства встано влена інвалідність - 1; кількіс ть інвалідів - штатних праців ників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Зако ну України "Про основи соціал ьної захищеності інвалідів в Україні" - 0. (а.с. 7).
Відповідно до ч.3 ст.18 Закону України "Про основи соціальн ої захищеності інвалідів в У країні" (надалі - Закон) підпри ємства, установи, організаці ї, фізичні особи, які використ овують найману працю, зобов'я зані виділяти та створювати робочі місця для працевлашту вання інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, ств орювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забе зпечувати інші соціально-еко номічні гарантії, передбачен і чинним законодавством, над авати державній службі зайня тості інформацію, необхідну для організації працевлашту вання інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту і нвалідів про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабі нетом Міністрів України.
Згідно зі ст.19 Закону для під приємств, установ, організац ій, у тому числі підприємств, о рганізацій громадських орга нізацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують най ману працю, установлюється н орматив робочих місць для пр ацевлаштування інвалідів у р озмірі чотирьох відсотків се редньооблікової чисельност і штатних працівників обліко вого складу за рік, а якщо прац ює від 8 до 25 осіб, - у кількості о дного робочого місця. Підпри ємства, установи, організаці ї, у тому числі підприємства, о рганізації громадських орга нізацій інвалідів, фізичні о соби, які використовують най ману працю, самостійно розра ховують кількість робочих мі сць для працевлаштування інв алідів відповідно до нормати ву, встановленого частиною п ершою цієї статті, і забезпеч ують працевлаштування інвал ідів.
Частиною 1 ст. 20 Закону передб ачено, що підприємства, устан ови, організації, у тому числі підприємства, організації г ромадських організацій інва лідів, фізичні особи, які вико ристовують найману працю, де середньооблікова чисельніс ть працюючих інвалідів менша , ніж установлено нормативом , передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують від повідним відділенням Фонду с оціального захисту інваліді в адміністративно-господарс ькі санкції, сума яких визнач ається в розмірі середньої р ічної заробітної плати на ві дповідному підприємстві, уст анові, організації, у тому чис лі підприємстві, організації громадських організацій інв алідів, фізичної особи, яка ви користовує найману працю, за кожне робоче місце, призначе не для працевлаштування інва ліда і не зайняте інвалідом.
Відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону адміністративно-господарсь кі санкції розраховуються та сплачуються підприємствами , установами, організаціями, у тому числі підприємствами, о рганізаціями громадських ор ганізацій інвалідів, фізични ми особами, зазначеними в час тині першій цієї статті, само стійно в строк до 15 квітня рок у, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормати ву, встановленого частиною п ершою статті 19 цього Закону. П ри цьому до правовідносин із стягнення адміністративно-г осподарських санкцій, передб ачених цим Законом, не застос овуються строки, визначені с таттею 250 Господарського коде ксу України.
При вирішенні спору щодо ст ягнення з відповідача адміні стративно-господарських са нкцій за невиконання нормати ву робочих місць для працевл аштування інвалідів суд вра ховує, що за своєю правовою пр иродою ці санкції є видом гос подарсько-правової відповід альності, які застосовуються до суб'єктів господарювання за порушення ними правил зді йснення господарської діяль ності (ст. 217 ГК України).
Згідно з ч. 1 ст. 218 ГК України п ідставою господарсько-право вої відповідальності учасни ка господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Части ною другою названої статті в становлено, зокрема, що учасн ик господарських відносин ві дповідає за невиконання або неналежне виконання господа рського зобов'язання чи пору шення правил здійснення госп одарської діяльності, якщо н е доведе, що ним вжито усіх зал ежних від нього заходів для н едопущення господарського п равопорушення.
Відповідно до вимог частин 1, 2 ст. 18 Закону України "Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні" забезпече ння прав інвалідів на працев лаштування та оплачувану роб оту, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здій снюється шляхом їх безпосере днього звернення до підприєм ств, установ, організацій чи д о державної служби зайнятост і. Підбір робочого місця здій снюється переважно на підпри ємстві, де настала інвалідні сть, з урахуванням побажань і нваліда, наявних у нього проф есійних навичок і знань, а так ож рекомендацій медико-соціа льної експертизи.
Частиною 3 ст.18-1 Закону перед бачено, що державна служба за йнятості здійснює пошук підх одящої роботи відповідно до рекомендацій МСЕК, наявних у інваліда кваліфікації та зн ань, з урахуванням його побаж ань.
З огляду на викладене, обов' язок по працевлаштуванню інв алідів відповідно до встанов леного Законом нормативу пок ладається як на роботодавців , так і на державну службу зайн ятості.
Обов'язки роботодавців сто совно забезпечення прав інва лідів на працевлаштування ви значені частиною 3 статті 18 За кону, а саме:
- виділення та створення роб очих місць для працевлаштува ння інвалідів, у тому числі сп еціальних робочих місць,
- створення для них умови пр аці з урахуванням індивідуал ьних програм реабілітації і забезпечення інших соціальн о-економічних гарантій, пере дбачених чинним законодавст вом,
- надання державній службі з айнятості інформації, необхі дної для організації працевл аштування інвалідів,
- звітування Фонду соціаль ного захисту інвалідів про з айнятість та працевлаштуван ня інвалідів у порядку, встан овленому Кабінетом Міністрі в України.
Відповідно до нормативу, в изначеного ст. 19 Закону Україн и "Про основи соціальної захи щеності інвалідів в Україні" , на підприємстві відповідач а мали бути працевлаштованим и 2 інваліда.
Згідно зі списком працюючи х інвалідів - штатних працівн иків, які були зайняті на підп риємстві у 2009 році, у ЖЕК №2 прац евлаштовано 2 особи, яким вста новлена інвалідність, з яких одна (агент з постачання ОС ОБА_2) працювала 11 місяців, др уга (двірник ОСОБА_1.) - 8 дн ів. (а.с. 42). З урахуванням положе нь п.3.2 Інструкції зі статисти ки кількості працівників, за твердженої наказом Державно го комітету статистики Украї ни від 28.09.05 №286 та зареєстровано ї у Міністерстві юстиції Укр аїни 30.11.05 за №1442/11722, середньооблік ова чисельність інвалідів, я кі працювали на підприємстві у 2009 році, склала 1 особу, що вір но зазначено у звіті відпові дача про зайнятість та праце влаштування інвалідів.
Стверджуючи про відс утність своєї вини у невикон анні нормативу робочих місць для працевлаштування інвалі дів, відповідач посилається на те, що ним упродовж 2009 року н аправлялися дані про наявну вакансію до міськрайонного ц ентру зайнятості, на якого по кладено обов'язок підбирати та працевлаштовувати інвал ідів на створене у підприємс тві робоче місце.
Пунктом 2 ст.19 Закону Україн и "Про зайнятість населення" п ередбачено, що державна служ ба зайнятості має право одер жувати від підприємств, уста нов і організацій, незалежно від форм власності, адмініст ративні дані по наявність ва кантних робочих місць, у тому числі призначених для праце влаштування інвалідів, харак тер і умови праці на них, про в сіх вивільнюваних, прийнятих і звільнених працівників та інформацію про передбачуван і зміни в організації виробн ицтва і праці, інші заходи, що можуть призвести до вивільне ння працівників; направляти для працевлаштування на підп риємства, в установи і органі зації усіх форм власності пр и наявності там вільних робо чих місць (вакантних посад) гр омадян, які звертаються до сл ужби зайнятості, відповідно до рівня їх освіти і професій ної підготовки, а інвалідів, к рім того, - відповідно до реком ендацій МСЕК, наявних у них кв аліфікації і знань та з ураху ванням їх побажань;
Частиною 1 ст. 20 Закону Україн и "Про зайнятість населення" п ередбачено, що підприємства, установи і організації, неза лежно від форм власності, їх с лужбові особи зобов'язані сп рияти проведенню державної п олітики зайнятості, зокрема, на основі працевлаштування осіб, які потребують соціаль ного захисту і не здатні на рі вних умовах конкурувати на р инку праці, в кількості, визна ченій місцевими державними а дміністраціями, виконавчими органами відповідних рад, та інвалідів у кількості, визна ченій згідно із Законом Укра їни "Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і".
Згідно з п.2 Порядку подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують н айману працю, звітів про зайн ятість і працевлаштування ін валідів та інформації, необх ідної для організації їх пра цевлаштування, затвердженог о постановою Кабінету Мініст рів України від 31.01.07 №70 "Про реал ізацію статей 19 і 20 Закону Укра їни "Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і", інформацію про наявність вільних робочих місць (вакан тних посад) для працевлаштув ання інвалідів роботодавці п одають центру зайнятості за місцем їх реєстрації як плат ників страхових внесків на з агальнообов'язкове державне соціальне страхування на ви падок безробіття за формою, з атвердженою Мінпраці за пого дженням з Держкомстатом.
Наказом Міністерства прац і та соціальної політики Укр аїни від 19.12.05 №420, зареєстровани м в Міністерстві юстиції Укр аїни 21.12.05 за №1534/11814, затверджено ф орму звітності №3-ПН "Звіт про наявність вакансій" та Інстр укцію щодо її заповнення.
Відповідно до цієї Інструк ції форма №3-ПН "Звіт про наявн ість вакансій" використовуєт ься для інформування населен ня про наявність вакансій, сп рияння працевлаштуванню гро мадян, зареєстрованих у цент рах зайнятості як такі, що шук ають роботу, для підбору перс оналу на замовлення роботода вців, для оцінки поточної пот реби в кадрах та організації професійної підготовки насе лення відповідно до потреб р инку праці. У графі 15 форми нав одяться дані про можливість працевлаштування на вільне р обоче місце (вакантну посаду ) особи, що належить до окремої категорії громадян, які потр ебують соціального захисту і не здатні на рівних умовах ко нкурувати на ринку праці, зок рема, інвалідів.
Як встановлено у судовому з асіданні, відповідачем у сер пні, вересні, грудні 2009 року до Світловодського міськрайон ного центру зайнятості подав алася звітність №3-ПН "Звіт про наявність вакансій" з інформ ацією про наявність 1 вільног о робочого місця (вакантної п осади) для працевлаштування інваліда на посаду двірника (а.с.25-27). У січні, лютому, березні , квітні, травні, червні, липні , жовтні, листопаді 2009 року такі звіти відповідачем не подав алися.
Світловодським міськрайон ним центром зайнятості відпо відно до даних відповідача п ро потребу у працівниках у ве ресні 2009 року направлено для п рацевлаштування на посаду дв ірника 3 осіб, які відмовилися від запропонованого робочог о місця (а.с. 28-30).
Між тим, наказом №25-к від 22.12.09 п рийнято на роботу в ЖЕК №2 двір ником ОСОБА_1, яка має інва лідність ІІІ групи. (а.с. 23-24).
Згідно з Інструкцією щодо з аповнення форми звітності №3 -ПН "Звіт про наявність ваканс ій" відповідно до Закону Укра їни "Про зайнятість населенн я" підприємства, установи й ор ганізації, їх структурні під розділи та філії незалежно в ід форми власності та господ арювання повинні за наявност і вакансій у повному обсязі п одавати інформацію про наявн ість вільних робочих місць (в акансій) центрам зайнятості за місцем їх реєстрації як пл атника страхових внесків.
З огляду на це, суд розцінює неподання відповідачем у сі чні, лютому, березні, квітні, т равні, червні, липні, жовтні, л истопаді 2009 року звітності №3-П Н "Звіт про наявність вакансі й" як доказ відсутності у ньог о у ці періоди вакантних поса д, зокрема тих, які призначали ся для працевлаштування інва лідів.
За таких обставин, оцінюючи адекватність вжитих відпові дачем заходів щодо недопущен ня господарського правопор ушення, суд дійшов висновку, щ о відповідач, забезпечивши у 2009 році працевлаштування 1 інв аліда на посаду агента з пост ачання, а стосовно вакантног о робочого місця двірника ін формуючи органи працевлашту вання про його наявність з се рпня 2009 року, повністю виконав свої обов'язки щодо забезпеч ення прав інвалідів на праце влаштування лише з цього пер іоду.
Доказів виділення та ств орення робочого місця двірни ка для працевлаштування інва ліда, надання державній служ бі зайнятості інформації, не обхідної для організації пра цевлаштування інваліда у пер іод з січня по липень 2009 року ві дповідачем не надано.
Наведене свідчить, що, доп устивши господарське правоп орушення - невиконання у 2009 роц і нормативу робочих місць, пр изначених для працевлаштува ння інвалідів, відповідач не довів, що у період з січня по л ипень 2009 року ним вжито усіх за лежних від нього заходів для недопущення цього правопору шення, а тому згідно з ч.2 ст. 218 ГК України він має нести відпов ідальність, передбачену зако ном, у виді сплати адміністра тивно-господарських санкцій .
Відповідно до п.2 Порядку сп лати підприємствами, установ ами, організаціями та фізичн ими особами, що використовую ть найману працю, суми адміні стративно-господарських сан кцій та пені за невиконання н ормативу робочих місць для п рацевлаштування інвалідів, з атвердженого постановою Каб інету Міністрів України від 31.01.07 №70 "Про реалізацію статей 19 і 20 Закону України "Про основи с оціальної захищеності інвал ідів в Україні", роботодавці с плачують суму адміністратив но-господарських санкцій від діленням Фонду соціального з ахисту інвалідів за місцем ї х державної реєстрації як юр идичних осіб або фізичних ос іб - підприємців на рахунки, ві дкриті в органах Державного казначейства, до 15 квітня року , що настає за роком, в якому ві дбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаш тування інвалідів. Обчисленн я суми адміністративно-госпо дарських санкцій проводитьс я роботодавцями самостійно з гідно з порядком заповнення звіту про зайнятість і праце влаштування інвалідів, затве рдженим Мінпраці за погоджен ням з Держкомстатом.
Суд вважає, що фактична трив алість господарського право порушення упродовж звітного періоду впливає на розмір ад міністративно-господарськи х санкцій, які застосовуютьс я за його вчинення.
Враховуючи положення Інст рукції щодо заповнення форми №10-ПІ (річна) "Звіт про зайнятіс ть і працевлаштування інвалі дів", затвердженої наказом Мі ністерства праці та соціальн ої політики України від 10.02.07 № 42 , та виходячи із середньорічн ої заробітної плати на підпр иємстві відповідача у 2009 році , яка складала 18295, 12 грн., відпові дач повинен сплатити позивач еві за 1 робоче місце, не зайня те інвалідом, адміністративн о-господарські санкції за 7 мі сяців 2009 року (з 01.01.09 по 31.07.09) у розмі рі 10 672,15 грн.
Несвоєчасна сплата відпов ідачем адміністративно-госп одарських санкцій згідно з ч . 2 ст. 20 Закону України "Про осно ви соціальної захищеності ін валідів в Україні" тягне за со бою нарахування пені, яка обч ислюється виходячи з 120% річни х облікової ставки Національ ного банку України, що діяла н а момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за вес ь її строк.
Відповідно до пункту 2.2 Поря дку нарахування пені та її сп лати, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціал ьної політики України №223 від 15.05.07 (надалі - Порядок), пеня - це ш трафна санкція, що обчислюєт ься у відсотках від суми несв оєчасно сплаченої адміністр ативно-господарської санкці ї, передбаченої Законом, за ко жний календарний день простр очення виконання зобов'язанн я.
Порушення термінів сплати адміністративно-господарсь ких санкцій тягне за собою на рахування пені у розмірі 120 ві дсотків річної облікової ста вки Національного банку Укра їни за кожен календарний ден ь прострочення (наведених у п остановах Правління Націона льного банку України), що діял а на момент сплати, нарахован ої на повну суму недоїмки за в есь її строк (п.3.1. Порядку).
Згідно з п.3.7 Порядку у подані й позовній заяві за невикона ння нормативу щодо працевлаш тування інвалідів до відпові дної судової інстанції відді лення Фонду розраховує суму пені на дату її подання.
На день подання даного позо ву облікова ставка НБУ, устан овлена постановою правління Національного банку України від 10.08.09 № 468, складала 10, 25 %.
Таким чином, розрахунковий розмір пені становить 0,03% (10,25 % х 120% : 100 % : 365 днів); сума пені за один д ень прострочення становить 3, 20 грн. (10 672, 15 грн. х 0,03 %). Сума пені за період існування боргу (з 16.04.10 п о 11.05.10) становить 83, 24 грн. (3, 20 г рн. х 26 днів).
Суд не погоджується з довод ами відповідача про те, що зби тковість його господарської діяльності звільняє його ві д сплати адміністративно-гос подарських санкцій за невико нання нормативу робочих місц ь для працевлаштування інвал ідів, з огляду на таке.
Частинами 3, 5 ст. 20 Закону Укра їни "Про основи соціальної за хищеності інвалідів в Україн і" визначено, що сплату адміні стративно-господарських сан кцій і пені підприємства, уст анови, організації, у тому чис лі підприємства, організації громадських організацій інв алідів, фізичні особи, які вик ористовують найману працю, п роводять відповідно до закон у за рахунок прибутку, який за лишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежі в).
У разі несплати адміністра тивно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх с плати за рішенням господарсь кого суду їх стягнення в прим усовому порядку може бути зв ернено на майно підприємства , установи, організації, у тому числі підприємства, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичної особи, я ка використовує найману прац ю, в порядку, передбаченому за коном.
Таким чином законодавець н е ставить сплату адміністрат ивно-господарських санкцій в залежність від наявності пр ибутку, а лише визначає джере ло їх сплати. Чинним законода вством не передбачено звільн ення від сплати адміністрати вно-господарських санкцій у разі відсутності прибутку ві дповідних суб'єктів господар ювання.
Відповідно до частин 9, 10 ст. 20 Закону України "Про основи со ціальної захищеності інвалі дів в Україні" спори, що виника ють із правовідносин за стат тями 19, 20 цього Закону, вирішуют ься Фондом соціального захис ту інвалідів або в судовому п орядку. Фонд соціального зах исту інвалідів, його відділе ння мають право захищати сво ї права та законні інтереси, у тому числі в суді.
Положенням про Кіровоград ське обласне відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів, затвердженим 01.03.07, передба чено, що відділення є територ іальним органом Фонду соціал ьного захисту інвалідів, що у творюється для реалізації по кладених на Фонд завдань за п огодженням з Міністерством п раці та соціальної політики України (п.1 Положення). Згідно з п.3 Положення відділення від повідно до покладених на ньо го завдань, зокрема, здійснює контроль за виконанням підп риємствами нормативу робочи х місць для працевлаштування інвалідів та за своєчасним п ерерахуванням адміністрати вно-господарських санкцій, щ о надходять від підприємств за недодержання ними цього н ормативу; вживає заходів щод о стягнення адміністративно -господарських санкцій у раз і їх несплати в установлені з аконодавством терміни та пор ядку, у тому числі судовому. (а .с. 8,9).
За таких обставин суд дійшо в висновку, що позов Кіровогр адського обласного відділен ня Фонду соціального захисту інвалідів підлягає частково му задоволенню, з відповідач а на його користь належить ст ягнути адміністративно-госп одарські санкцій у розмірі 1067 2, 15 грн. грн. та пеню у розмірі 83, 24 грн.
Згідно з ч.4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є су б' єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійснені позивачем, з відпо відача не стягуються.
Керуючись ст.ст. 11, 71, 86, 94, 158 - 163, 186, 254 К одексу адміністративного су дочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов Кіровоградського обласного відділення Фонду соціальног о захисту інвалідів задоволь нити частково.
Стягнути з житлово-ек сплуатаційної контори №2 (27500, К іровоградська область, м. Світловодськ, вул. Приморс ька, 20, ідентифікаційний код 0334 7365) на користь Кіровоградсько го обласного відділення Фонд у соціального захисту інвалі дів (25009, м. Кіровогра д, вул. 50 років Жовтня, 7а, отриму вач: УДК м. Світловодськ, банк отримувача: ГУДКУ у Кіровогр адській області, рахунок №31216307 00012, МФО 823016) адміністративно-гос подарські санкції у розмірі 10672, 15 грн. (десять тисяч шістсот сімдесят дві гривні 15 копійок ) та пеню у розмірі 83, 24 грн. (вісі мдесят три гривні 24 коп.)
В решті позовних вимог відм овити.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, якщо так у заяву не було подано. Якщо бу ло подано заяву про апеляцій не оскарження, але апеляційн а скарга не була подана у стро к, постанова суду набирає зак онної сили після закінчення цього строку. У разі подання а пеляційної скарги судове ріш ення, якщо його не скасовано, н абирає законної сили після з акінчення апеляційного розг ляду справи. Якщо строк апеля ційного оскарження буде поно влено, то вважається, що поста нова суду не набрала законно ї сили.
Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду через Кіровоград ський окружний адміністрати вний суд шляхом подачі в 10-ден ний строк з дня складення її у повному обсязі, а відповіда чем - з дня отримання її копії, заяви про апеляційне оскарж ення і подання після цього пр отягом 20 днів апеляційної ск арги. Апеляційна скарга може бути подана без попередньог о подання заяви про апеляцій не оскарження, якщо скарга по дається у строк, встановлени й для подання заяви про апеля ційне оскарження.
Суддя Кіровоградсько го окружного
адміністративного суду О.А. Черниш
Постанова складе на в повному обсязі 05.07.10.
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2010 |
Оприлюднено | 16.09.2010 |
Номер документу | 11164460 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.А. Черниш
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні