ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/7661/22
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 червня 2023 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Сидор Н.Т., розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и в :
на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Львівській області, у якій позивачка просить:
- визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №1430766-2410-1325 від 10.12.2021 та №1430767-2410-1325 від 10.12.2021.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що при винесенні оскаржуваних повідомлень-рішень відповідачем не було взято до уваги те, що за користування земельними ділянками було сплачено орендну плату з фізичних осіб, а саме ОСОБА_1 сплатила 84 331,32 грн та за її дорученням ОСОБА_2 сплатив на рахунок Мурованської сільської ради 103 274,30 грн. У зв`язку з цим у позивачки, на її переконання, не могли виникнути податкові зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб, тим більше у таких сумах. Крім того вказує, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення були надіслані за адресою проживання брата позивачки.
Щодо процесуальних дій, вчинених у зв`язку із розглядом цієї справи, суд зазначає наступне.
Ухвалою судді від 25.05.2022 позовну заяву залишено без руху.
Ухвалою судді від 31.05.2022 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.
Відповідач подав відзив на позовну заяву, у якому проти задоволенні позовних вимог заперечує. Вказує, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення надсилались позивачці за місцем її обліку. Головним управлінням ДПС у Львівській області враховано, що позивачкою сплачено орендну плату за користування земельної ділянки у розмірі 84 331,32 грн, дана сума відображена у обліковій карточці позивачки в розділі «Передплата» та в подальшому буде погашено частину податкового зобов`язання. Притім платіж у розмірі 103 274,30 проведено від імені ОСОБА_2 , відтак ця сума відображена в обліковій картці ОСОБА_2 в розділі «Передплата». Відповідач наголошує, що платником орендної плати за користування земельної ділянки є лише ОСОБА_1 , згідно чого за нею обліковується податкове зобов`язання по сплаті орендної плати з фізичних осіб та сформовано податкові повідомлення-рішення від 10.12.2021 №14307766-2410-1325 ті від 10.12.2021 №14307767-2410-1325.
Ухвалою суду від 09.08.2022 замінено відповідача у справі Головне управління ДПС у Львівській області (код за ЄДРПОУ 43143039) на його правонаступника Головне управлінням ДПС у Львівській області (код за ЄДРПОУ ВП 43968090).
Ухвалою суду від 08.12.2022 витребувано у ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) належним чином засвідчені копії платіжних доручень, за якими ОСОБА_1 та ОСОБА_2 проведено оплату податкового зобов`язання по орендній платі з фізичних осіб у сумі 84 331,32 грн та 103 274,30 грн.
Витребувані матеріали надійшли 25.01.2023 під вхідним номером №5456.
Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.
Згідно з договором оренди земельної ділянки від 01.08.2018, укладеним між Мурованською сільською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар), в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2253 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:0500.
Згідно з п. 8 вказаного договору, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі 719,15 грн в рік (без ПДВ), що становить 12% від нормативно-грошової оцінки одиниці ріллі по області.
Орендна плата вноситься орендарем щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати на рахунок Сороки-Львівської сільської ради.
При цьому сторони погодили, що вказаний розмір орендної плати діє до 31.12.2018 та буде переглянутий з урахуванням нормативно-грошової оцінки, що діятиме з 01.01.2019 на території Мурованської міської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області.
Згідно з договором оренди земельної ділянки від 01.08.2018, укладеним між Мурованською сільською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар), в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,5023 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:2102.
Згідно з п. 8 вказаного договору, орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі 56816,16 грн в рік (без ПДВ), що становить 12% від нормативно-грошової оцінки одиниці ріллі по області.
Орендна плата вноситься орендарем щомісячно у розмірі 1/12 частини річної орендної плати на рахунок Сороки-Львівської сільської ради.
При цьому сторони погодили, що вказаний розмір орендної плати діє до 31.12.2018 та буде переглянутий з урахуванням нормативно-грошової оцінки, що діятиме з 01.01.2019 на території Мурованської міської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області.
Головним управлінням ДПС у Львівській області 10.12.2021 сформовано податкове повідомлення-рішення №1430767-2410-1325, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем Орендна плата з фізичних осіб на загальну суму 2157,54 грн (за 2019 рік 719,18 грн; за 2020 рік 719,18 грн, за 2021 рік 719,18 грн) та податкове повідомлення-рішення №1430766-2410-1325, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем Орендна плата з фізичних осіб на загальну суму 170 448,48 грн (за 2019 рік -56 816,16 грн, за 2020 рік 56 816,16 грн, за 2021 рік 56 816,16 грн).
Позивачка вважає вищезазначені податкові повідомлення-рішення протиправними, відтак звернулась до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір по суті позовних вимог, суд застосовує такі норми права та виходить з таких мотивів.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).
Згідно пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 ПК України платник податків зобов`язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Абзацом 1-2 п. 288.1 ст. 288 ПК України передбачено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 №161-XIV (далі Закон №161-XIV) оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Відповідно до ст. 13 Закону №161-XIV, договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов`язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов`язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
У матеріалах справи міститься копія договору оренди земельної ділянки від 01.08.2018, укладеного між Мурованською сільською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар), згідно з яким в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,2253 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:0500 (далі Договір №1) та договору від 01.08.2018, укладеного між Мурованською сільською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар), згідно з яким в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,5023 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:2102 (далі Договір №2).
Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону №161-XIV однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, способу та умов розрахунків, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Згідно з п. 288.4 ст. 288 ПК України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.
Відповідно до п. 288.5 ст. 288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:
не може бути меншою за розмір земельного податку:
для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки;
для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;
не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.
для пасовищ у населених пунктах, яким надано статус гірських, не може перевищувати розміру земельного податку.
для баз олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, не може перевищувати 0,1 відсотка нормативної грошової оцінки.
Відтак, ПК України у пункті 288.5 статті 288 визначає тільки обмеження щодо максимального та мінімального розміру орендної плати за землю. За цим виключенням, питання щодо розміру орендної плати регулюються виключно договором оренди.
Пунктом 8 Договору №1 передбачено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі 719,15 грн в рік (без ПДВ), що становить 12% від нормативно-грошової оцінки одиниці ріллі по області.
Пунктом 8 Договору №2 передбачено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та розмірі 56816,16 грн в рік (без ПДВ), що становить 12% від нормативно-грошової оцінки одиниці ріллі по області.
Відповідно до п. 288.7 ст. 288 ПК України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.
Пунктом 285.1 ст. 285 ПК України, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.
Однак, у відзиві на позовну заяву відповідач вказує, що у період 2019/2020 років Головне управління ДПС у Львівській області не формувало податкові повідомлення-рішення щодо сплати орендної плати за користування земельною ділянкою державної та/або комунальної власності.
Згідно з п. 286.5 ст.286 ПК України, нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.
Пунктом ст. 287.2 ст. 287 передбачено, що облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), щороку до 1 травня.
Відповідно до п. 287.5 ст. 287 ПК України, податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Предметом позову є визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень №1430767-2410-1325, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем Орендна плата з фізичних осіб на загальну суму 2157,54 грн (за 2019 рік 719,18 грн; за 2020 рік 719,18 грн, за 2021 рік 719,18 грн) та №1430766-2410-1325, яким визначено суму податкового зобов`язання за платежем Орендна плата з фізичних осіб на загальну суму 17448,48 грн (за 2019 рік -56 816,16 грн, за 2020 рік 56 816,16 грн, за 2021 рік 56 816,16 грн).
Позивачка стверджує, що нею сплачено 84 331,32 грн та за її дорученням ОСОБА_2 сплатив 103 274,30 грн на рахунок Мурованської сільської ради за користування земельними ділянками та на підтвердження долучає:
- копію квитанції №0.0.2319402217 від 27.10.2021 про оплату 56 816,16 грн. Платник: ОСОБА_3 ; отримувач: ГУК Львів/Мурованська ТГ/18010900; призначення платежу: 101:2546102242:18010900 орендна плата з фізичних осіб площа 0,5023 га, ОСОБА_3 ;
- копію квитанції №0.0.2319401379.1 від 27.10.2021 про оплату 12591,56 грн. Платник: ОСОБА_3 ; отримувач: ГУК Львів/Мурованська ТГ/18010900; призначення платежу: 101:2546102242:18010900 орендна плата з фізичних осіб дог. ор. на 0,2253, ОСОБА_3 ;
- дублікат квитанції №63 від 27.12.2019 про оплату 79 301,20 грн. Платник: ОСОБА_2 ; отримувач: УкуПустом. р/отг с. Муроване18010900; призначення платежу: 101:2485902074, ОСОБА_2 ;
- дублікат квитанції №62 від 27.12.2019 про оплату 23 973,10 грн. Платник: ОСОБА_2 ; отримувач: УкуПустом. р/отг с. Муроване18010900; призначення платежу: 101: НОМЕР_2 , ОСОБА_2 .
Оцінюючи вищезазначені копії (дублікати) квитанцій як докази оплати орендної плати, визначеної Договором №1 та Договором №2, суд зазначає наступне.
Відповідно до пп.269.1.2 п. 269.1 ст. 269 ПК України, платниками плати за землю є платники орендної плати - землекористувачі (орендарі) земельних ділянок державної та комунальної власності на умовах оренди.
Згідно з умовами Договорів №1 та №2 орендарем є ОСОБА_1 . Натомість у дублікатах квитанцій №63 від 27.12.2019 та №62 від 27.12.2019 як у графі «Платник», так і у графі «Призначення платежу» зазначено ОСОБА_2 . Також у вказаних квитанціях відсутні будь-які вказівки, які дозволяли б зробити висновок про те, що вказані суми сплачено саме як оренду плату за Договорами оренди №1 та №2 (площа земельної ділянки, кадастровий номер земельної ділянки тощо). Таким чином, вказані квитанції не можуть бути доказом сплати орендної плати з фізичних осіб платником податків ОСОБА_1 за Договорами оренди №1 та №2.
Разом з тим, згідно з копією квитанції №0.0.2319402217 від 27.10.2021, платником ОСОБА_3 сплачено 56 816,16 грн із зазначенням призначення платежу 101:2546102242:18010900 орендна плата з фізичних осіб площа 0,5023 га, ОСОБА_3 . Зазначена в призначенні платежу площа 0,5023 га відповідає площі земельної ділянки, яка передана ОСОБА_1 в оренду згідно Договору №2.
Згідно з копією квитанції №0.0.2319401379.1 від 27.10.2021, платником ОСОБА_3 сплачено 12591,56 грн із зазначенням призначення платежу 101:2546102242:18010900 орендна плата з фізичних осіб дог. ор. на 0,2253, ОСОБА_3 . Зазначена в призначення платежу площа 0,2253 га відповідає площі земельної ділянки, яка передана ОСОБА_1 в оренду згідно Договору №1.
У листі Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області №432 від 05.05.2022 повідомлено, що ОСОБА_1 за оренду земельних ділянок площею 0,2253 га з кадастровим номером 4623686900:03:000:0500 та 0,5023 га з кадастровим номером 4623686900:03:000:2102 сплатила оренду плату в сумі 84 331,32 грн.
Згідно з доданим аналізом в розрізі платників податків (дата початку 01 січня 2018, дата закінчення 30 квітня 2022) платником ОСОБА_1 25.03.2021 сплачено 14 923,60 грн, 27.10.2021 сплачено 69 407,72 грн, разом 84 331,32 грн.
Суд вказує, що на момент формування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №1430767-2410-1325 від 10.12.2021 позивачкою повністю сплачено орендну плату з фізичних осіб за користування земельною ділянкою загальною площею 0,2253 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:0500 згідно з договором №1 за період 2019-2021 років, що підтверджується долученою копією квитанції №0.0.2319401379.1 від 27.10.2021 та листом Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області №432 від 05.05.2022, та не заперечується відповідачем у відзиві на позовну заяву.
З огляду на наведене, оскаржуване податкове повідомлення-рішення №1430767-2410-1325 від 10.12.2021 є протиправним та підлягає скасуванню.
Також на момент формування оскаржуваного податкового повідомлення-рішення №1430766-2410-1325 від 10.12.2021 позивачкою сплачено орендну плату з фізичних осіб за користування земельною ділянкою загальною площею 0,5023 га, кадастровий номер земельної ділянки 4623686900:03:000:2102 згідно з Договором №2 у розмірі 56 816,16 грн, що підтверджується долученою копією квитанції №0.0.2319402217 від 27.10.2021 та листом Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області №432 від 05.05.2022, та не заперечується відповідачем у відзиві на позовну заяву.
Зважаючи на наведене, суд доходить висновку про наявність підстав для скасування податкового повідомлення-рішення №1430766-2410-1325 від 10.12.2021 в частині визначення суми податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб у розмірі 56 816,16 грн.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Частиною 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з вимогами ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.
У відповідності до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та, враховуючи всі наведені обставини, суд доходить висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Відповідно до пункту п`ятого частини першої статті 244 КАС України під час ухвалення рішення суд вирішує як розподілити між сторонами судові витрати.
Відповідно до правил ст. 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Судом визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення №1430767-2410-1325 від 10.12.2021 (на суму 2157,54 грн) повністю та повідомлення-рішення №1430766-2410-1325 від 10.12.2021 в частині визначення суми податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб у розмірі 56 816,16 грн, що становить 34,17% від загальної ціни позову (172 606,02 грн).
Відповідно 34,17% від сплаченого позивачем судового збору (1380,85 грн) становить 471,84 грн.
Таким чином, за рахунок бюджетних асигнувань відповідача слід стягнути на користь позивача сплачений ним судовий збір у розмірі 471,84 грн.
Керуючись ст. ст. 2, 72-77, 139, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд
в и р і ш и в :
позов ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень задовольнити частково.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області №1430767-2410-1325 від 10.12.2021.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Львівській області №1430766-2410-1325 від 10.12.2021 в частині визначення суми податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб у розмірі 56 816,16 грн.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь ОСОБА_1 судовий збір у розмірі 471 (чотириста сімдесят одна) гривня 84 копійки.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції з урахуванням положень підп. 15.5 п. 15 розд. VII «Перехідні положення» та п. 3 Розділу VI «Прикінцеві положення» Кодексу адміністративного судочинства України.
Позивач ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_3 ).
Відповідач - Головне управління ДПС у Львівській області (79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35; код ЄДРПОУ 43968090).
Суддя Сидор Н.Т.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2023 |
Оприлюднено | 26.06.2023 |
Номер документу | 111719617 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Затолочний Віталій Семенович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні