Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 червня 2023 р. № 520/7686/23
Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Спірідонова М.О., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» (вул. Гіршмана, буд. 17,м. Харків,61002) до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Відінська, буд. 12,м. Рівне,33023), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з зазначеним позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, Державної податкової служби України, в якому просить суд:
1. Визнати протиправними і скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України: - №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022; - №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022; - №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022; - №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022; - №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022; - №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022; - №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022; - №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022; - №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022; - №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022; - №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ - 40814521).
2. Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені і подані ТОВ ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ 40814521) податкові накладні: - №2 від 10.10.2022 на загальну суму 12 740,52 грн. (ПДВ 2 123,42 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №3 від 12.10.2022 на загальну суму 16 752,00 грн. (ПДВ 2 792,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №7 від 26.10.2022 на загальну суму 4 032,00 грн. (ПДВ 672,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №8 від 26.10.2022 на загальну суму 16 906,18 грн. (ПДВ 2 817,70 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №9 від 26.10.2022 на загальну суму 60 000,00 грн. (ПДВ 10 000,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №10 від 31.10.2022 на загальну суму 1 890,00 грн. (ПДВ 315,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №1 від 03.11.2022 на загальну суму 6 199,20 грн. (ПДВ 1 033,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №2 від 07.11.2022 на загальну суму 20 000,00 грн. (ПДВ 3 333,33 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №4 від 17.11.2022 на загальну суму 615 600,00 грн. (ПДВ 102 600,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №5 від 22.11.2022 на загальну суму 31 280,64 грн. (ПДВ 5 213,44 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №6 від 28.11.2022 на загальну суму 31 291,20 грн. (ПДВ 5 215,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022.
3. Стягнути з Відповідачів за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень на користь ТОВ ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ 40814521) судові витрати у справі, у тому числі й витрати на професійну правничу допомогу.
В обґрунтування позову зазначено, що рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України (код ЄДРПОУ відокремленого підрозділу - 44070166): - №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022; - №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022; - №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022; - №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022; - №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022; - №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022; - №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022; - №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022; - №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022; - №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022; - №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ - 40814521) є протиправними та такими, що підлягають скасуванню.
Ухвалою суду від 10.04.2023 року відкрито спрощене провадження по справі та запропоновано відповідачам надати відзив на позов.
Від представника відповідачів - Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України, 22.05.2023 року надано відзив, в якому щодо задоволення позовних вимог заперечував зазначив, що оскаржувані позивачем рішення №7934138/40814521 від 23.12.2022; №7934136/40814521 від 23.12.2022; №7934137/40814521 від 23.12.2022; №7934133/40814521 від 23.12.2022; №7934130/40814521 від 23.12.2022; №7934135/40814521 від 23.12.2022; №7934125/40814521 від 23.12.2022; №7934129/40814521 від 23.12.2022; №7934139/40814521 від 23.12.2022; №7934126/40814521 від 23.12.2022; №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП є законними, обґрунтованими та такими, що не підлягають скасуванню.
30.05.2023 року та 12.06.2023 року до суду від представника позивача надійшла відповідь на відзив та додаткові пояснення відповідно, в яких позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.
Відповідно до ч. 2 ст. 175 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд має право вирішити спір за наявними матеріалами справи.
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України зазначено, що письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України зазначено, що у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
З огляду на вищезазначені приписи Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності сторін в порядку письмового провадження за наявними в матеріалах справи доказами.
Суд, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши докази у їх сукупності, вивчивши норми матеріального та процесуального права, якими врегульовані спірні правовідносини вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав та мотивів.
Судом встановлено, позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» (код ЄДРПОУ - 40814521) зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 07.09.2016, номер запису: 14801020000070700.
Основним видом діяльності ТОВ «ДІС ГРУПП» є діяльність за кодом КВЕД 25.62 - «Механічне оброблення металевих виробів» (основний). Іншими додатковими видами діяльності платника податку згідно з КВЕД є: - 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля - 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно технічним обладнанням - 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. - 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій - 25.61 Оброблення металів та нанесення покриття на метали - 25.73 Виробництво інструментів - 28.12 Виробництво гідравлічного та пневматичного устаткування - 28.13 Виробництво інших помп і компресорів - 28.41 Виробництво металообробних машин - 28.96 Виробництво машин і устаткування для виготовлення пластмас і гуми - 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення - 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього - 46.14 Діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткуванням, суднами та літаками - 46.15 Діяльність посередників у торгівлі меблями, господарськими товарами, залізними та іншими металевими виробами - 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами - 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту - 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення - 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткуванням, деталями до нього - 46.62 Оптова торгівля верстатами - 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням - 22.23 Виробництво будівельних виробів із пластмас тощо.
Специфіка діяльності позивача є виробничо-торговим товариством, що спеціалізується на виготовленні деталей на сучасних верстатах з числовим програмним управлінням. В рамках основного виду діяльності - механічне оброблення металевих виробів (25.62), товариство надає послуги по механічній обробці та виготовленню виробів з металу (різні кріпильні деталі, пружинні шайби, розвідні шплінти, гвинти, шурупи, шпильки, гайки, болти тощо). Надання послуг по механічному обробленню металевих виробів здійснюється або на заздалегідь придбаній для цього сировині або на сировині Замовника на давальницьких умовах за узгодженими кресленнями. Крім цього, також товариство здійснює реалізацію виробів з чорного металу, з дроту в рамках коду товару за УКТЗЕД 7326, зокрема, корпус, серцевина, ковпачок контактної голки, золотники розподільника та багато інших товарів та виробів з металу
ТОВ «ДІС ГРУПП» на постійній основі надає послуги своїм контрагентам замовникам по металообробці металевих виробів в рамках виду діяльності за КВЕД 25.62 та 25.62.1 (коди ДКПП), а також здійснює і реалізацію товарів і виробів з чорного металу в рамках коду товарів за УКТЗЕД 7326.
Також судом встановлено, що для здійснення вищевказаної діяльності ТОВ «ДІС ГРУПП» використовує наступні об`єкти оподаткування, які знаходяться у нього на праві користування та власності, а саме:
а) нерухоме майно: - нежитлові виробничі приміщення за адресою: Харків, вул. Молочна, буд.38, що орендуються у ПАТ «НВП «ТЕПЛОАВТОМАТ» згідно договору оренди №217 від 20.03.2017 та акту приймання-передачі.
б) рухоме майно власне технологічне обладнання: - орендоване обладнання згідно договору №282 від 01.06.2021 та акту приймання передачі, а саме: верстат заточувальний (інвентарний №11070), наждачно заточувальний верстат (інвентарний №2471), наждачно-заточувальний верстат (інвентарний №8057), станок фрезерний (інвентарний №11060), настільно-свердлильний верстат (інвентарний №11130), вертикально-свердлильний верстат (інвентарний №12006), товарно-гвинторізний верстат 16К20 (інвентарний №11014), токарний верстат з ЧПУ (інвентарний №13465), кран балка (інвентарний №9120); - власне обладнання, зокрема: металооброблюваний вертикальний фрезерний центр з ЧПУ BF-850VP, колектор масляного туману для токарного верстату-автомату швейцарського типу, насос високого тиску для токарного верстата-автомата, осушувач, патрон гідравлічний 6-инчевий стандартний, комп`ютерна техніка тощо. Загальна первісна вартість виробничого обладнання на 01.10.2022 складає 7 398 360,17 грн., що підтверджується ОСВ №10 (основні засоби). Про наявність вказаних об`єктів оподаткування Товариство повідомило податковий орган шляхом подання відповідного повідомлення за формою №20-ОПП від 07.03.2023, від 12.03.2023 і від 15.03.2023.
Основними постачальниками сировини Товариства є ПП «Сталь Плюс» (код ЄДРПОУ 32238552), ПАТ «Стальканат» (код ЄДРПОУ 44437592), ПВКФ «Лікант» (код ЄДРПОУ 22644531).
Основними покупцями та замовниками Товариства є ТОВ НВК «ХІМІНДУСТРІЯ» (код ЄДРПОУ 44239025), ТОВ «Завод Гидропневмоапарат» (код ЄДРПОУ 40633907), ПАТ НВП «Теплоавтомат» (код ЄДРПОУ 00225667) та інші.
Щодо рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022, суд зазначає наступне.
У спрощений порядок, між сторонами було досягнуто домовленість про виробництво та реалізацію продукції з металу. На виконання досягнутих домовленостей, ТОВ «ДІС ГРУПП» було виставлено рахунок №30 від 22.08.2022 на суму 25 481,04 грн. щодо поставки товару.
31.08.2022 на розрахунковий рахунок ТОВ «ДІС ГРУПП» від ТОВ «НВК «ХІМІНДУСТРІЯ» було отримано попередню оплату у сумі 12 740, 52 грн., у зв`язку з чим позивачем - ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №1 від 31.08.2022 на суму 12 740,52 грн., яка була зареєстрована в установленому законом порядку.
10.10.2022 на розрахунковий рахунок ТОВ «ДІС ГРУПП» було отриману іншу частину оплати в розмірі 12 740,52 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №303, у зв`язку з чим позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №2 від 10.10.2022 на суму 12 740,52 грн..
Постачання товару за спірною податковою накладною підтверджується наступними первинними документами, а саме: - рахунком на оплату №30 від 22.08.2022; - платіжною інструкцією №156 від 31.08.2022; - зареєстрованою ПН №1 від 31.08.2022; - видатковою накладною №50 від 10.10.2022 на суму 25 481,04 грн.; - платіжною інструкцією №303 від 10.10.2022.
Позивачем було отримано квитанцію від 07.11.2022 до ПН №2 від 10.10.2022 наступного змісту: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 10.10.2022 №2 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7326 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=0»;
З огляду на зазначене позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомлення № 3 від 19.12.2022 року до податкової накладної № 2 від 10.10.2022 року, до якого було долучено рахунок, видаткову накладну та платіжне доручення на оплату.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Крім цього, додатково зазначено, що відсутні оборотно-сальдові відомості по рахунках 361, 631, 28, акти звірки, відомості щодо основних засобів.
Щодо рішень Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022; №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022; №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022; №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022; №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022; №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022; №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022; №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022, суд зазначає наступне.
Між позивачем -ТОВ «ДІС ГРУПП», і ПрАТ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОАВТОМАТ» було укладено договір надання послуг №3 від 20.03.2017 (далі Договір).
Відповідно до п.1.1 Договору Виконавець зобов`язується за завданням Замовника надати послуги в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
Згідно з п. 2.1. цього Договору Виконавець надає Замовнику наступні послуги: - Термообробка деталей; - Плазмова різка; - Токарна обробка деталей; - Фрезерна обробка деталей - Механоскладальні роботи.
У п. 3.2 Договору сторони домовилися, що акт про надані послуги підписується Сторонами до п`ятого числа місяця, наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги.
Замовник зобов`язується перерахувати суму, зазначену в акті про надані послуги, протягом п`яти днів з моменту підписання такого акту (п. 3.3 Договору).
На виконання досягнутих домовленостей, ТОВ «ДІС ГРУПП» було виставлено рахунок на оплату №31 від 22.09.2022 на суму 16 752,00 грн. щодо виготовлення деталі «Гайка накидна ЗР8.658.230» у кількості 698 шт.
12.10.2022 ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №11 на виготовлення деталі «Гайка накидна ЗР8.658.230» у кількості 698 шт. Виконані роботи (надані послуги) були в повному обсязі оплачені, що підтверджується платіжною інструкцією № 5258 від 22.12.2022 на суму 54 231,84 грн.
З огляду на зазначене позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №3 від 12.10.2022 на суму 16 752,00 грн.
Квитанцією від 07.11.2022 до ПН №3 від 12.10.2022 було повідомлено наступне: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 12.10.2022 №3 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=0».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомлення № 4 від 19.12.2022 року до податкової накладної № 3 від 12.10.2022 року, до якого було долучено договір, рахунок, видаткову накладну, платіжне доручення про оплату та акт надання послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022.
Також позивачем було виставлено рахунок на оплату №33 від 21.10.2022 на суму 4 032,00 грн. щодо виготовлення деталі «Пробка ЗР8.656.273» у кількості 336 шт.
26.10.2022 ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №13 на виготовлення деталі «Пробка ЗР8.656.273» у кількості 336 шт. Виконані роботи (надані послуги) були в повному обсязі оплачені, свідченням чого слугує платіжна інструкція № 5044 від 02.11.2022 на суму 4 032,00 грн.
За результатами здійснення вказаної господарської діяльності позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №7 від 26.10.2022 на суму 4 032,00 грн
Квитанцією від 07.11.2022 до ПН №7 від 26.10.2022 було повідомлено наступне: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 26.10.2022 №7 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=4583,33»
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомлення № 4 від 19.12.2022 року до податкової накладної № 3 від 12.10.2022 року, до якого було долучено договір, рахунок, видаткову накладну, платіжне доручення про оплату та акт надання послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022.
Також, на виконання умов вказаного договору ТОВ «ДІС ГРУПП» було виконано роботи за завданням Замовника.
Факт надання послуг та їх прийняття Замовником підтверджується актом здачі-прийманням робіт №12 від 26.10.2022 на суму 16 906,18 грн.
02.11.2022 від Замовника на розрахунковий рахунок ТОВ «ДІС ГРУПП» було сплачено вартість виконаних робіт в сумі 16 906,18 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №5046 від 02.11.2022.
ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №8 від 26.10.2022 на суму 16 906,18 грн.
Квитанцією від 07.11.2022 до ПН №8 від 26.10.2022 було повідомлено наступне: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 26.10.2022 №8 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=0»
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомлення № 4 від 19.12.2022 року до податкової накладної № 8 від 26.10.2022 року, до якого було долучено договір, рахунок, видаткову накладну, платіжне доручення про оплату та акт надання послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022.
ТОВ «ДІС ГРУПП» було виставлено рахунок на оплату №34 від 26.10.2022 на суму 1 890,00 грн. щодо виготовлення деталі «Заглушка ЗР8.652.281» у кількості 126 шт.
31.10.2022 позивачем було складено акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 14 на виготовлення деталі ««Заглушка ЗР8.652.281» у кількості 126 шт.
Виконані роботи (надані послуги) були в повному обсязі оплачені, що підтверджує платіжна інструкція № 5047 від 02.11.2022 на суму 1 890,00 грн.
Позивачем було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №10 від 31.10.2022 на суму 1 890,00 грн.
Квитанцією від 07.11.2022 до ПН №10 від 31.10.2022 «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 31.10.2022 №10 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=0».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомлення № 4 від 19.12.2022 року до податкової накладної №10 від 31.10.2022 року, до якого було долучено договір, рахунок, видаткову накладну, платіжне доручення про оплату та акт надання послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022.
ТОВ «ДІС ГРУПП» було виставлено рахунок на оплату №35 від 26.10.2022 на суму 6 199,20 грн. щодо виготовлення деталі «Гвинт ЗР8.919.057» у кількості 820 шт.
03.11.2022 ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено акт надання послуг №58 на виготовлення деталі «Гвинт ЗР8.919.057» у кількості 820 шт.
Виконані роботи (надані послуги) були в повному обсязі оплачені, свідченням чого слугує платіжна інструкція № 5258 від 22.12.2022 на суму 54 231,84 грн.
Позивачем за результатами здійснення господарської діяльності було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №1 від 03.11.2022 на суму 6 199,20 грн.
Квитанцією від 28.11.2022 до ПН №1 від 03.11.2022 «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 03.11.2022 №1 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=4.0627%, P=529.84»
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №7 від 19.12.2022 до ПН №1 від 03.11.2022, до якого було долучено рахунок, платіжне доручення про оплату, акт наданих послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022.
ТОВ «ДІС ГРУПП» було виконано роботи за завданням Замовника. Факт надання послуг та їх прийняття Замовником підтверджується актом здачі-прийманням робіт №59 від 22.11.2022 на суму 31 280,64 грн.
22.12.2022 від Замовника на розрахунковий рахунок ТОВ «ДІС ГРУПП» було сплачено вартість виконаних робіт в сумі 31 280,64 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №5258 від 22.12.2022.
За наслідками здійснення господарської операції ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №5 від 22.11.2022 на суму 31 280,64 грн..
Квитанцією від 28.11.2022 до ПН №5 від 22.11.2022 «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 22.11.2022 №5 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=4.0637%, P=529.84».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №7 від 19.12.2022 до ПН №5 від 22.11.2022, до якого було долучено рахунок, платіжне доручення про оплату, акт наданих послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022.
ТОВ «ДІС ГРУПП» було виставлено рахунок на оплату №38 від 23.11.2022 на суму 31 291,20 грн. щодо виготовлення деталі «Кришка ЗР8.040.219» у кількості 53 шт.
28.11.2022 ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено акт надання послуг № 60 на виготовлення деталі «Кришка ЗР8.040.219» у кількості 53 шт.
Виконані роботи (надані послуги) були в повному обсязі оплачені, свідченням чого слугує платіжна інструкція № 5162 від 29.11.2022 на суму 31 291,20 грн.
Позивачем за результатами здійснення господарської операції було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №6 від 28.11.2022 на суму 31 291,20 грн.
Квитанцією від 28.11.2022 до ПН №6 від 28.11.2022 «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 28.11.2022 №6 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=4.0637%, P=0».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №7 від 19.12.2022 до ПН №6 від 28.11.2022, до якого було долучено рахунок, платіжне доручення про оплату, акт наданих послуг.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022.
Також судом встановлено, що між ПАТ «НВП «ТЕПЛОАВТОМАТ» та ТОВ «ДІС ГРУПП» було укладено договір №1/10 від 01.10.2022 про виготовлення продукції, відповідно до умов якого Замовник (ПАТ «НВП «ТЕПЛОАВТОМАТ») доручає, а Підрядник (ТОВ «ДІС ГРУПП») зобов`язується за завданням Замовника виконати роботу з виготовлення наступної продукції: механічне оброблення металевих виробів згідно креслень Замовника, а Замовник зобов`язується прийняти продукцію та оплатити її (п.1.1. Договору).
Згідно п.1.3. Договору для виготовлення продукції Підрядник використовує сировину та матеріали, що надаються Замовником. Сировина та матеріали передаються від Замовника до Підрядника на підставі товарно-транспортних накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін. Підрядник виготовляє продукцію на своєму обладнанні (п.1.4. Договору).
У відповідності до п.3.1. Договору ціна робіт, що підлягають виконанню за цим Договором становить 2 052 000,00 грн.
Покупець не пізніше 25.11.2022 сплачує попередню оплату у розмірі 615 600,00 грн., що є приводом для Підрядника розпочати виготовлення продукції (п.3.3. Договору).
На виконання умов вказаного договору Замовник ПАТ «НВП «ТЕПЛОАВТОМАТ» 17.11.2022 на користь ТОВ «ДІС ГРУПП» перерахувало попередню оплату в сумі 615 600,00 грн. за рахунком №15/11 від 15.11.2022, що підтверджується банківською випискою по рахунку ТОВ «ДІС ГРУПП» в АТ «Укрексімбанк».
За правилом першої події дата отримання попередньої оплати, позивачем - ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №4 від 17.11.2022 на суму 615 600,00 грн.
Отримання попередньої оплати за спірною податковою накладною підтверджується наступними первинними документами, а саме: - договором №1/10 від 01.10.2022 виготовлення продукції; - рахунком на оплату №15/11 від 15.11.2022; - банківською випискою від 17.11.2022 про зарахування коштів на рахунок ТОВ «ДІС ГРУПП»; - платіжним дорученням №5122 від 17.11.2022.
Позивачем було отримано квитанцію від 28.11.2022 до ПН №4 від 17.11.2022, відповідно до якої: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 17.11.2022 №4 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=4.0637%, P=529.84».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №1 від 17.12.2022 до ПН №4 від 17.11.2022, до якого було долучено договір та платіжне доручення про оплату.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022.
Щодо рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022, суд зазначає наступне.
12.07.2021 року позивачем було укладено договір з ТОВ «ТІПІБІЕС ПРОДАКШН» №С12.01/07-21 на виготовлення метизів, відповідно до умов якого Підрядник (ТОВ «ДІС ГРУПП») зобов`язується на користь Замовника (ТОВ «ТІПІБІЕС ПРОДАКШН») виготовити метизи (шайби, гайки, шпильки, болти) згідно встановлених стандартів за ГОСТ.
На виконання умов вказаного договору Замовник ТОВ «ТІПІБІЕС ПРОДАКШН» 25.10.2022 на користь ТОВ «ДІС ГРУПП» перерахувало попередню оплату в сумі 10 000,00 грн.
На суму попередньої оплати ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено податкову накладну №4 від 25.10.2022 на суму 10 000,00 грн., яка була зареєстрована податковим органом в ЄРПН в установленому законом порядку в рамках коду послуги 25.62.1.
Після отримання попередньої оплати, ТОВ «ДІС ГРУПП» було виконано роботи по виготовленню метизів (шайби, гайки, шпильки, болти) згідно встановлених стандартів за ГОСТ.
Факт надання послуг по виготовленню метизів підтверджується актом наданих послуг №62 від 26.10.2022 на суму 189 021,06 грн.
У відповідності до ст. 187 і ст. 201 ПК України, за правилом першої події дата складення акту наданих послуг, ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №6 від 26.10.2022 на суму 189 021,06 грн.
Окрім цього, на виконання умов вказаного договору Замовник ТОВ «ТІПІБІЕС ПРОДАКШН» 07.11.2022 на користь ТОВ «ДІС ГРУПП» перерахувало попередню оплату в сумі 20 000,00 грн., що підтверджується платіжною інструкцією №8264.
Позивачем за наслідками здійснення вказаної господарської операції ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №2 від 07.11.2022 на суму 20 000,00 грн.
Квитанцією від 28.11.2022 року до ПН № 2 від 07.11.2022 року «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 07.11.2022 №2 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 25.62.1 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=4.0637%, P=0».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №6 від 19.12.2022 до ПН №2 від 07.11.2022, до якого було долучено платіжне доручення про оплату.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022.
Щодо рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022, суд зазначає наступне.
07.02.2022 року позивачем з ТОВ «Завод «ГИДРОПНЕВМОАПАРАТ» було укладено договір №07/02-2022 поставки (далі Договір), відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ «ДІС ГРУПП») зобов`язується поставити і передати у власність Покупцю (ТОВ «Завод «ГИДРОПНЕВМОАПАРАТ»), а Покупець прийняти і оплатити вироби з металу на умовах та в порядку, визначених цим Договором (п.1.1. Договору).
Згідно п.5.1. Договору Покупець сплачує Постачальнику за товар за цінами, що визначені за одиницю товару у рахунках-фактурах.
У відповідності до п.6.1. Договору розрахунок по даному Договору здійснюється в національній валюті України (гривні) у безготівковій формі на банківський рахунок Постачальника.
Згідно п.6.2. Договору Покупець здійснює оплату за поставлену партію товару у наступному порядку: - 50% передплат протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підтвердження замовлення Покупця; - 50% вартості поставленого товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання товару, що підтверджується підписаною сторонами видаткової накладної на товар. ТОВ «ДІС ГРУПП» за умовами вказаного договору зобов`язувалось поставити ТОВ «Завод «ГИДРОПНЕВМОАПАРАТ» золотник розподільника на загальну вартість 120 000,00 грн.
На виконання умов вказаного договору Покупець ТОВ «Завод «ГИДРОПНЕВМОАПАРАТ» 09.02.2022 на користь ТОВ «ДІС ГРУПП» перерахувало попередню оплату в сумі 60 000,00 грн. згідно рахунку №14 від 07.02.2022.
За фактом отримання попередньої оплати ТОВ «ДІС ГРУПП» було складено податкову накладну №6 від 09.02.2022 на суму 60 000,00 грн., яка була зареєстрована податковим органом в ЄРПН в установленому законом порядку.
Крім цього, 26.10.2022 ТОВ «Завод «ГИДРОПНЕВМОАПАРАТ» на користь ТОВ «ДІС ГРУПП» перерахувало решту суми вартості товару в сумі 60 000,00 грн. за рахунком №14 від 07.02.2022, що підтверджується платіжною інструкцією №104 від 26.10.2022.
За наслідками здійснення вказаної господарської операції ТОВ «ДІС ГРУПП» було виписано та направлено на реєстрацію податкову накладну №9 від 26.10.2022 на суму 60 000,00 грн..
Квитанцією від 07.11.2022 до ПН №9 від 26.10.2022 «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК від 26.10.2022 №9 в ЄРПН зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 7326 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Додатково повідомляємо: показник D=3.5152%, P=0».
Позивачем до контролюючого органу було надіслано повідомленням №2 від 19.12.2022 до ПН №9 від 26.10.2022, до якого було долучено договір. Рахунок та видаткову накладну.
За результатами розгляду пояснень позивача, контролюючим органом було прийнято рішення №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022.
Позивач не погодившись з зазначеним вище рішеннями про відмову в реєстрації податкових накладних, оскаржив їх до ДПС України.
За результатами розгляду скарг позивача, ДПС України були прийняті наступні рішення, а саме: - рішення №7004/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934138/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №2 від 10.10.2022 без задоволення; - рішення №6990/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934136/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №3 від 12.10.2022 без задоволення; - рішення №7063/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934137/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №7 від 26.10.2022 без задоволення; - рішення №7012/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934133/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №8 від 26.10.2022 без задоволення; - рішення №7047/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934130/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №9 від 26.10.2022 без задоволення; - рішення №7010/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934135/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №10 від 31.10.2022 без задоволення; - рішення №7032/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934125/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №1 від 03.11.2022 без задоволення; - рішення №6510/40814521/2 від 20.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934129/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №2 від 07.11.2022 без задоволення; - рішення №6961/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934139/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №4 від 17.11.2022 без задоволення; - рішення №6985/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934126/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №5 від 22.11.2022 без задоволення; - рішення №7027/40814521/2 від 23.01.2023 про залишення скарги на рішення №7934124/40814521 від 23.12.2022 стосовно ПН №6 від 28.11.2022 без задоволення.
Підстава відмови (загальні для всіх рішень): ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойси, акти приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням певних типових форм а галузевої специфіки, накладних.
Позивач, вбачаючи в зазначеному порушення своїх прав, звернувся за їх захистом до суду.
Суд, надаючи оцінку спірним правовідносинам, зазначає наступне.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій товариства є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.
Первинні документи складаються під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкуванню оброблення даних на підставі первинних документів складаються зведені облікові документи товариства.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).
Згідно з приписами пункту 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку №1165).
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).
Відповідно до пунктів 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Виходячи зі змісту вказаних норм, суд приходить до висновку, що рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації податкових накладних приймається за результатами оцінки наданих підприємством документів.
Надані позивачем до контролюючого органу, а також до суду, первинні бухгалтерські документи підтверджують вчинення господарської операції та настання обставин, з якими закон пов`язує виникнення податкових зобов`язань та права виписки податкової накладної.
Суд зазначає, що до позивача було встановлено критерії оцінки ступеня ризиків, проте не було враховано надані позивачем документи на усунення вказаних ризиків.
З огляду на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України: №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022; №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022; №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022; №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022; №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022; №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022; №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022; №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022; №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022; №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022; №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП є необґрунтованими, а тому підлягають скасуванню.
Враховуючи висновки суду про скасування оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені і подані ТОВ ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ 40814521) податкові накладні: - №2 від 10.10.2022 на загальну суму 12 740,52 грн. (ПДВ 2 123,42 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №3 від 12.10.2022 на загальну суму 16 752,00 грн. (ПДВ 2 792,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №7 від 26.10.2022 на загальну суму 4 032,00 грн. (ПДВ 672,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №8 від 26.10.2022 на загальну суму 16 906,18 грн. (ПДВ 2 817,70 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №9 від 26.10.2022 на загальну суму 60 000,00 грн. (ПДВ 10 000,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №10 від 31.10.2022 на загальну суму 1 890,00 грн. (ПДВ 315,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №1 від 03.11.2022 на загальну суму 6 199,20 грн. (ПДВ 1 033,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №2 від 07.11.2022 на загальну суму 20 000,00 грн. (ПДВ 3 333,33 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №4 від 17.11.2022 на загальну суму 615 600,00 грн. (ПДВ 102 600,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №5 від 22.11.2022 на загальну суму 31 280,64 грн. (ПДВ 5 213,44 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №6 від 28.11.2022 на загальну суму 31 291,20 грн. (ПДВ 5 215,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022.
Згідно частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Отже, розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Крім того суд зазначає, що 01.06.2023 року представником позивача до суду була подана заява про розподіл судових витрат на професійну правничу допомогу.
Суд, вивчивши доводи заяви, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, котрі врегульовують спірні правовідносини, виходить з наступних підстав та мотивів.
Згідно ч. 1 ст. 132 КАСУ судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу (п.1 ч. 3 ст. 132 КАСУ).
Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 139 КАСУ витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави. За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Судові витрати це витрати, які, згідно з КАСУ, повинні здійснити сторони для розгляду та вирішення адміністративної справи у суді. Після вирішення справи в суді судові витрати, що здійснила сторона, яка виграла справу, як правило, компенсуються їй стороною, яка програла справу.
Норми права, що регулюють процесуальні відносини, пов`язані із визначенням розміру, сплатою та розподілом судових витрат, у своїй сукупності становлять інститут судових витрат.
Інститут судових витрат в адміністративному судочинстві має щонайменше такі функції: стриму ючу, стимулюючу та компенсаційну.
Механізм дії стримуючої (або інакше запобіжної, превентивної) функції поля гає у тому, що особа, перш ніж звертатися до суду, повинна дуже добре зважити свої шанси виграти справу, оскільки в разі програшу справи вона несе ризик втратити не лише кошти, понесені нею у зв`язку з розглядом справи, а й кошти, витрачені відпо відачем. Цими самими мотивами повинен керуватися відповідач, оскільки у багатьох випадках йому невигідно буде заперечувати проти адміністративного позову, тому що це може призвести до ще більших втрат у разі програшу справи. Таким чином, інститут судових витрат сприяє зменшенню кількості безпідставних адміністративних позовів та запобігає використанню судів не для вирішення спору, а для тиску на суб`єктів правовідносин шляхом створення судової тяганини.
З таких міркувань можна вивести й розуміння стимулюючої функції судових ви трат, яка полягає у тому, що сторонам у багатьох випадках вигідніше примиритися, не доводячи справу до судового розгляду, оскільки у разі продовження спору судові витрати лише зростуть. Тож інститут судових витрат стимулює сторони до швидкого і мирного врегулювання спору без судового розгляду справи по суті.
Компенсаційна функція судових витрат проявляється у тому, що інститут судових витрат передбачає за результатами розгляду справи відшкодування стороною, яка програла справу, витрат, що понесла сторона, яка виграла справу, а за допомогою судового збору державі частково компенсуються витрати на суди та здійснення судочинства.
Отже, у разі вирішення спору не на користь відповідача понесені ним судові витрати на правничу допомогу не компенсуються.
Крім того, відповідно до ч.2-5 ст. 134 КАС України, за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.
Для цілей розподілу судових витрат:
1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;
2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із:
1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг);
2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг);
3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт;
4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.
Відповідно до ч. 9 ст. 139 КАС України при вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує:
1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи;
2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес;
3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, тощо;
4) дії сторони щодо досудового вирішення спору (у випадках, коли відповідно до закону досудове вирішення спору є обов`язковим) та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялись.
Суд зазначає, що вирішуючи питання про визначення розміру витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами, суд враховує складність справи, час витрачений адвокатом на виконання робіт, обсяг наданих послуг та ціну позову.
Витрати на правову допомогу мають бути документально підтверджені та доведені. Відсутність документального підтвердження витрат на правову допомогу, а також розрахунку таких витрат є підставою для відмови у задоволенні вимог про відшкодування таких витрат, про що зазначено в постанові Верховного Суду від 23.05.2018р. по справі № 61-3416св18.
Судом встановлено, що згідно рахунку-фактури № СФ-1 від 14.03.2023 року по договору про надання професійної правничої допомоги № 14/03-23 від 14.03.202323 року вартість послуг адвоката за надання правової допомоги становить 10000,00 грн.
Проте суд аналізуючи складність справи, кількість часу витраченого адвокатом на складання процесуальних документів, враховуючи те, що справа розглядалась в порядку спрощеного позовного провадження без виклику осіб, суд приходить висновку про наявність підстав для задоволення клопотання про відшкодування судових витрат на правничу допомогу адвоката в сумі 5000,00 грн., понесених у зв`язку з розглядом справи, які підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України та Державної податкової служби України.
Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» (вул. Гіршмана, буд. 17,м. Харків,61002) до Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Відінська, буд. 12,м. Рівне,33023), Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити в повному обсязі.
Скасувати рішення Головного управління Державної податкової служби у Рівненській області, утвореного як відокремлений підрозділ ДПС України: - №7934138/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 10.10.2022; - №7934136/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 12.10.2022; - №7934137/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №7 від 26.10.2022; - №7934133/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №8 від 26.10.2022; - №7934130/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №9 від 26.10.2022; - №7934135/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №10 від 31.10.2022; - №7934125/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 03.11.2022; - №7934129/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 07.11.2022; - №7934139/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 17.11.2022; - №7934126/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №5 від 22.11.2022; - №7934124/40814521 від 23.12.2022 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 28.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних, поданих Товариством з обмеженою відповідальністю ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ - 40814521).
Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені і подані ТОВ ДІС ГРУПП (код ЄДРПОУ 40814521) податкові накладні: - №2 від 10.10.2022 на загальну суму 12 740,52 грн. (ПДВ 2 123,42 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №3 від 12.10.2022 на загальну суму 16 752,00 грн. (ПДВ 2 792,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №7 від 26.10.2022 на загальну суму 4 032,00 грн. (ПДВ 672,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №8 від 26.10.2022 на загальну суму 16 906,18 грн. (ПДВ 2 817,70 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №9 від 26.10.2022 на загальну суму 60 000,00 грн. (ПДВ 10 000,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №10 від 31.10.2022 на загальну суму 1 890,00 грн. (ПДВ 315,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 07.11.2022; - №1 від 03.11.2022 на загальну суму 6 199,20 грн. (ПДВ 1 033,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №2 від 07.11.2022 на загальну суму 20 000,00 грн. (ПДВ 3 333,33 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №4 від 17.11.2022 на загальну суму 615 600,00 грн. (ПДВ 102 600,00 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №5 від 22.11.2022 на загальну суму 31 280,64 грн. (ПДВ 5 213,44 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022; - №6 від 28.11.2022 на загальну суму 31 291,20 грн. (ПДВ 5 215,20 грн.) датою її фактичного подання на реєстрацію - 28.11.2022.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 11809 (одинадцять тисяч вісімсот дев`ять) грн. 60 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» сплачений судовий збір в частині задоволення позовних вимог у сумі 11809 (одинадцять тисяч вісімсот дев`ять) грн. 60 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» витрати на професійну правничу допомогу в частині задоволення позовних вимог у сумі 2500 (дві тисячі п`ятсот) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІС ГРУПП» витрати на професійну правничу допомогу в частині задоволення позовних вимог у сумі 2500 (дві тисячі п`ятсот) грн. 00 коп.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення суду не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2023 |
Оприлюднено | 28.06.2023 |
Номер документу | 111782889 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних) |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні