ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
за результатами розгляду заяви кредитора
12 червня 2023 року Справа № 915/742/21
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Давченко Т.М.
за участі секретаря судового засідання Сулейманової С.М.
та представників:
кредитора-2: Гофман О.Є. (в залі суду)
кредитора-5: Ануфрієва Д.В. (поза межами суду)
кредитора-6: Федорової І.В. (в залі суду)
ліквідатора ТОВ "Івеко-Буд" арбітражного керуючого Пляки С.В. (в залі суду)
розглянувши заяву Головного управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 44104027; вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001; ел.пошта: mk.esud@tax.gov.ua)
про визнання кредиторських вимог до боржника у сумі 67154,57 грн
у справі № 915/742/21 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" (код ЄДРПОУ 39295837), у якій
кредитори:
1) Приватне підприємство "Сучасна комп`ютерна школа" (вул. Нікольська, 25, м. Миколаїв, 54001; код ЄДРПОУ 34851471) - ініціюючий кредитор;
2) Акціонерне товариство "Державний ощадний банк України" (вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01001; код ЄДРПОУ 00032129) в особі філії - Миколаївського обласного управління АТ "Ощадбанк" (вул. Херсонське шосе, 50, м. Миколаїв, 54028; код ЄДРПОУ 09326464; ел. пошта: 09326464@mail.gov.ua);
3) Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецмонтаж-2016" (провул. Парковий, буд. 5/1, м. Миколаїв, 54025; код ЄДРПОУ 40391209);
4) Управління житлово - комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (площа Центральна, 1, м. Вознесенськ, Миколаївська область, E-mail: grh-voz2017@ukr.net; 56500; код ЄДРПОУ 20908003);
5) Міністерство оборони України (Повітрофлотський проспект, 6, м. Київ, 03168; ел.пошта: E-mail: admou@mil.gov.ua; ptuv-od@ukr.net; код ЄДРПОУ 00034022);
6) Квартирно - експлуатаційний відділ м. Миколаєва (код ЄДРПОУ 08029532; пр. Миру, 62-а, м. Миколаїв, 54056; ел. пошта: mykol_kev@dod.ua; kev_mykolaiv@post.mil.gov.ua),
банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" (вул. Херсонське шосе, 96/1, м. Миколаїв, 54028; ел.пошта: iveko.bud@gmail.com; код ЄДРПОУ 39295837),
ліквідатор: арбітражний керуючий Пляка С.В. (ел.пошта: ІНФОРМАЦІЯ_1 ).
встановив:
Відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу України з процедур банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.
У провадженні господарського суду Миколаївської області перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" (далі ТОВ "Івеко-Буд").
Ухвалою від 14.07.2021 судом відкрито провадження у справі № 915/742/21 про банкрутство ТОВ "Івеко-Буд", визнано грошові вимоги Приватного підприємтва "Сучасна комп`ютерна школа" до боржника у розмірі 5 618 080,00 грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника, введено процедуру розпорядження майном боржника строком, розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №465 від 15.03.2013 та ін.
16.07.2021 на офіційному сайті Вищого господарського суду України оприлюднено повідомлення № 66863 про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Івеко-Буд" (код ЄДРПОУ 39295837).
Постановою суду від 09.02.2022 припинено процедуру розпорядження майном ТОВ "Івеко-Буд" (код ЄДРПОУ 39295837), визнано його банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру відносно цього товариства, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Пляку Сергія Валерійовича (свідоцтво №465 від 15.03.2013) та ін.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов`язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, господарський судом здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-порталі судової влади України.
Відповідне повідомлення опубліковане 11.02.2022 на офіційному сайті Вищого господарського суду України оприлюднено повідомлення № 68425.
25.05.2023 на адресу суду надійшла заява Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі ГУ ДПС у Миколаївській області, податкова) б/н від 03.04.2023 про визнання кредиторських вимог до боржника у сумі 67154,57 грн (Документ сформований в системі "Електронний суд" 25.05.2023). За змістом заяви ДПС указані грошові вимоги є заборгованістю зі сплати податків, також до указаної суми включено витрати заявника на оплату даної заяви судовим збором.
Ухвалою суду від 31.05.2023 вказану заяву прийнято до розгляду та призначено розгляд на 12.06.2023.
12.06.2023 ліквідатором подано суду повідомлення про розгляд заяви кредитора про визнання кредиторських вимог ДПС у повному обсязі.
Інших заяв, клопотань чи заперечень щодо указаних грошових вимог не надійшло.
Ліквідатор у судовому засіданні доповів суду про визнання указаних грошових вимог податкової у повному обсязі та включення їх до реєстру задоволення вимог кредиторів, мотивуючи такий відзив тим, що заявник правильно та правомірно нарахував податкові зобов`язання.
ГУ ДПС у Миколаївській області, належним чином повідомлене про дату розгляду поданої ним заяви (копія ухвали доставлена до Електронного кабінету заявника 01.062023), представника до зали суду не скерувало, причин неявки суду не повідомило.
Відповідно до ст. 42 Господарського процесуального кодексу України участь в судових засіданнях учасників справи - це право, а не обов`язок, якщо інше не визначено законом.
Явка представників учасників справи у судове засідання, призначене на 12.06.2023, не визнавалась судом обов`язковою, про наявність у сторін доказів, які відсутні у матеріалах справи та без дослідження яких неможливо розглянути дану заяву, суду не повідомлялося.
З урахуванням наведеного, суд вважає за можливе розглянути заяву ГУ ДПС у Миколаївській області у даному судовому засіданні.
Згідно з ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Згідно зі ст. 79 ГПК України наявність обставини, на яку сторона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, вважається доведеною, якщо докази, надані на підтвердження такої обставини, є більш вірогідними, ніж докази, надані на її спростування. Питання про вірогідність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Відповідно до приписів Кодексу України з процедур банкрутства, за результатами розгляду заяв про грошові вимоги господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів.
На підставі ст. 233 ГПК України, 12.06.2023 судом підписано вступну та резолютивну частини ухвали.
Дослідивши матеріали справи та надані суду докази, оцінивши їх відповідно до вимог ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, проаналізувавши фактичні обставини справи згідно з вимогами чинного законодавства, суд встановив наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 45 КУзПБ конкурсні кредитори за вимогами, що виникли до дня відкриття провадження у справі про банкрутство, зобов`язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом 30 днів з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство. Відлік строку на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника починається з дня офіційного оприлюднення оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до абз. 10 ч. 1 ст. 1 КУзПБ кредитор - юридична або фізична особа, а також контролюючий орган, уповноважений відповідно до Податкового кодексу України здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування у межах своїх повноважень, та інші державні органи, які мають вимоги щодо грошових зобов`язань до боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких до боржника або іншої особи забезпечені заставою майна боржника; конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, що виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника.
Грошове зобов`язання згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 КУзПБ - це зобов`язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов`язань належать також зобов`язання щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; зобов`язання, що виникають внаслідок неможливості виконання зобов`язань за договорами зберігання, підряду, найму (оренди), ренти тощо та які мають бути виражені у грошових одиницях. До складу грошових зобов`язань боржника, у тому числі зобов`язань щодо сплати податків, зборів (обов`язкових платежів), страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування, не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, а також зобов`язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю і здоров`ю громадян, зобов`язання з виплати авторської винагороди, зобов`язання перед засновниками (учасниками) боржника - юридичної особи, що виникли з такої участі. Склад і розмір грошових зобов`язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов`язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Статтею 67 Конституції України визначено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Із заяви кредитора та доданих до неї доказів вбачається, що Головне управління ДПС у Миколаївській області, як відокремлений підрозділ ДПС України, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику України, відповідно до статті 21-1 Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» є органом державної влади.
Відповідно до підпункту 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України (далі - ПК України), контролюючими органами є податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи.
Контролюючі органи, згідно із пп. 19-1.1.2. п. 19-1.1 ст. 19-1 ПК України, контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів.
ТОВ "Івеко-Буд" є платником податків і зборів та перебуває на податковому обліку в Головному управлінні ДПС у Миколаївській області.
Відповідно до пп.16.1.3, 16.1.4 ст.16 ПК України на Боржника, як на платника податків, покладено обов`язки подавати до державних податкових органів декларації, звітність та інші документи, пов`язані з обчисленням і сплатою податків і зборів; сплачувати податки та збори в розмірах та у встановлені законами строки.
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (далі по тексту - Закон).
Відповідно до п.1 ч.2 ст. 6 Закону платник єдиного внеску зобов`язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.
Відповідно до частини 2 статті 25 Закону, у разі виявлення своєчасно не сплачених сум страхових внесків платники єдиного внеску зобов`язані самостійно обчислити ці внески і сплатити їх з нарахуванням пені в порядку і розмірах, визначених цією статтею.
Частиною 10 статті 25 Закону передбачено, що на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (частина 13 статті 25 Закону).
Підстави нарахування штрафних санкцій по Єдиному внеску визначено частиною 11 статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування».
Недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена податковим органом у випадках, передбачених цим Законом (пункт 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування»).
Податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПК України строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 ПК України).
Пунктом 49.2 статті 49 ПК України визначено, що платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Цей абзац застосовується до всіх платників податків, в тому числі платників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування обліку та звітності.
Податкові зобов`язання, самостійно визначені платником податків, не підлягають оскарженню згідно із п. 56.11 ст. 56 ПК України.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим кодексом.
Пунктом 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України встановлено, що у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Порядок обчислення податку на прибуток підприємств та сплати визначено статтею 137 ПК України. Відповідно до п.137.1 ст.137 Податкового кодексу України, податок на прибуток нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною статтею 136 цього Кодексу, від бази оподаткування, визначеної згідно зі статтею 135 цього Кодексу.
Згідно із п.137.2. ст.137 ПК України, податок, що підлягає сплаті до бюджету платниками податку, які провадять страхову діяльність, визначається в порядку, передбаченому пунктом 141.1 статті 141 цього Кодексу.
Згідно із пунктом 129.1. статті 129 Податкового кодексу України, нарахування пені розпочинається: 129.1.1. при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом; 129.1.2. при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження - на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження); 129.1.3. при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання. 129.1.4. при виявленні контролюючим органом за результатами перевірки заниження податковим агентом податкового зобов`язання при нарахуванні (виплаті) оподатковуваного доходу на користь нерезидентів або інших платників податків та/ або несвоєчасної сплати, несплати (неперерахування) податковим агентом утриманих (нарахованих) податків до або під час виплати оподатковуваного доходу на користь нерезидента або іншого платника податків - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податковим агентом суми податкового зобов`язання, визначеного цим Кодексом; 129.1.5. у випадку несвоєчасного повернення надміру/помилково сплачених платежів, а також несвоєчасного відшкодування сум податку на додану вартість - починаючи з першого дня, наступного за останнім днем граничного строку повернення таких коштів.
Відповідно до підпункту 129.3.3 пункту 129.3 статті 129 ПК України, нарахування пені закінчується з дня запровадження мораторію на задоволення вимог кредиторів (при винесенні відповідної ухвали суду у справі про банкрутство або прийнятті відповідного рішення Національним банком України).
Згідно пункту 129.4 статті 129 ПК України, на суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, якщо її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов`язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми заниження податкового зобов`язання, визначеного підпунктами 129.1.2 та 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті, нараховується пеня за кожний календарний день заниження податкового зобов`язання, включаючи день настання строку погашення податкового зобов`язання, визначеного контролюючим органом, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми грошового зобов`язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення його сплати, починаючи з 91 календарного дня, що настає за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми несвоєчасно сплачених та/або несплачених (неперерахованих) податковим агентом визначених податкових зобов`язань відповідно до підпункту 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті контролюючим органом нараховується пеня за кожний календарний день такої несплати (неперерахування), включаючи день погашення податкового зобов`язання, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Пунктом 129.5. ст.. 129 ПК України встановлено, що зазначені в п.п. 129.4 розмір пені застосовується щодо всіх платників та всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов`язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством.
З матеріалів заяви Головного управління ДПС у Миколаївській області вбачається, що ТОВ "Івеко-Буд" має непогашену податкову заборгованість/недоїмку у сумі 62860.17 грн., з них: податкова заборгованість (податок на прибуток) - 22273.94 грн. (основний платіж - 21828.24 грн., пеня - 445.70 грн.); заборгованість з ЄСВ - 40586.23 грн. (основний платіж - 40416.23 грн., штрафні санкції - 170.00 грн.)
Указана заборгованість складається із зобов`язань, самостійно визначених Боржником в податкових деклараціях (звітах/розрахунках), зобов`язань/штрафів, визначених контролюючим органом в рішенні та акті, прийнятих за результатами перевірок.
Заборгованість боржника підтверджується наявними в матеріалах заяви доказами (копіями: податкових декларацій боржника з податку на прибуток підприємства, звітів боржника щодо нарахування ЄСВ, рішення про застосування штрафних санкції за неподання, несвоєчасне подання звітності щодо ЄСВ № 0086182404 від 11.10.2021, акту про результати камеральної перевірки своєчасності подання Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування від 28.08.2021 № 6263/14-29-24-04139295837, інтегрованих карток, розрахунком боргу, здійсненим ГУ ДПС у Миколаївській області).
Станом на дату звернення заявника з грошовими вимогами до боржника борг не сплачено та боржником не оспорено.
Відомостей щодо забезпечення вимог кредитора у заяві не наведено.
Отже, грошові вимоги ГУ ДПС у Миколаївській області у загальній сумі 62860,17 грн., є обґрунтованими та належним чином підтвердженими, виникли до відкриття провадження у справі про банкрутство, конкурсними та не забезпечені заставою майна боржника, однак, заявлені суду з порушенням строку на подання.
Згідно ч. 4 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства кредитори, вимоги яких заявлені після завершення строку, визначеного частиною першою цієї статті, є конкурсними, однак не мають права вирішального голосу на зборах та комітеті кредиторів.
Відповідно до приписів ч. 6 ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства, за результатами розгляду зазначених заяв господарський суд постановляє ухвалу про визнання чи відхилення (повністю або частково) вимог таких кредиторів. Ухвала господарського суду є підставою для внесення відомостей про таких кредиторів до реєстру вимог кредиторів.
З огляду на викладене, судом визнаються грошові вимоги ГУ ДПС у Миколаївській області у загальній сумі 62860,17
Разом з тим, кредитором за подання до господарського суду заяви з вимогами до боржника сплачено судовий збір в розмірі 4294,40 грн.(5368,00 х0,8(коефіцієнт пониження ставки) згідно платіжних інструкцій № 851 від 21.04.2023, № 1088 від 19.05.2023), вказані витрати пов`язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді, а тому підлягають відшкодуванню.
Відповідно до приписів ч.1 ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цим Кодексом.
З урахуванням приписів ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства грошові вимоги ДПС мають задовольнятися наступним чином:
- 4294,40 грн. (судовий збір) - 1 черга;
- 40416,23 грн. (заборгованість зі сплати ЄСВ) - 2 черга;
- 21828,24 грн. (податки та збори) - 3 черга;
- 615,70 грн. (штраф та пеня) - 6 черга.
Керуючись ст. ст. 2, 45, 60, 64 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 233-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Визнати кредиторські вимоги Головного управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 44104027) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" (код ЄДРПОУ 39295837) у сумі 62860,17 грн. а також 4294,40 грн. судових витрат із задоволенням у такій черговості:
- 4294,40 грн. (судовий збір) - 1 черга;
- 40416,23 грн. (заборгованість зі сплати ЄСВ) - 2 черга;
- 21828,24 грн. (податки та збори) - 3 черга;
- 615,70 грн. (штраф та пеня) - 6 черга.
2. Зобов`язати ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" включити вимоги Головного управління ДПС у Миколаївській області до реєстру вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Івеко-Буд" (код ЄДРПОУ 39295837) відповідно до норм Кодексу України з процедур банкрутства.
Ухвала набирає законної сили з дня прийняття та може бути оскаржена в апеляційному порядку.
Повний текст ухвали складено та підписано 22.06.2023 після виходу головуючого у справі судді із відпустки.
Суддя Т.М. Давченко
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2023 |
Оприлюднено | 28.06.2023 |
Номер документу | 111800637 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: грошові вимоги кредитора до боржника |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні