ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
28 червня 2023 року м. Дніпросправа № 280/6762/22
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Малиш Н.І. (доповідач), суддів: Баранник Н.П., Щербака А.А.,
розглянувши в порядку письмового провадження в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду в м. Дніпрі апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2023 року (суддя 1-ї інстанції Богатинський Б.В.) в адміністративній справі №280/6762/22 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Вінницькій області про визнання рішень протиправними та зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
25.11.2022р. Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 звернулось до суду з позовом до Головного управління ДПС у Запорізькій області, Державної податкової служби України, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Запорізькій області від 14.02.2022 № 8005 про відповідність платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 критеріям ризиковості платника податку, на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку;
- зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;
- визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Запорізькій області 08.07.2022 № 7024310/40929461 про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 28.02.2022 Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 1 від 28.02.2022 Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678.
Позовні вимоги обґрунтовані незгодою з ріщенням відповідача про відповідність платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 критеріям ризиковості платника податку, на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, оскільки податковим органо у такому не наведено, що існують підстави для застосування до TOB ТІГ Рост 678 пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідним внесенням до переліку ризиках суб`єктів господарювання за ознакою У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/рахунку коригування, а отже і зупинення реєстрації податкової накладної з цих підстав є необґрунтованим, а рішення про відмову у реєстрації податкової накладної підлягає скасуванню.
Ухвалою суду від 26.12.2022р. залучено до участі в справі у якості співвідповідлача - Головне управління ДПС у Вінницькій області.
Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2023 року позов задоволено.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач ГУ ДПС у Запорізькій області, подав апеляційну скаргу, в якій просить його скасувати та прийняти нове судове рішення, яким у задоволенні позову відмовити. Апеляційна скарга ґрунтується на тому, що судом першої інстанції не надано належної оцінки обставинам справи та нормам чинного законодавства, що призвело до прийняття невірного рішення.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу в якому просить відмовити у її задоволенні.
Розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження у відповідності до приписів ст. 311 КАС України.
Перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів доходить висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 зареєстроване як юридична особа 01.11.2016, номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11031020000041533.
Відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру, основним видом діяльності TOB ТІГ Рост 678 є оптова торгівля металами та металевими рудами (код за КВЕД 46.72). Товариство здійснює діяльність за наступними видами: механічне оброблення металевих виробів (код за КВЕД 25.62), діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту (код за КВЕД 46.19), неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (код за КВЕД 46.39), оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (код за КВЕД 46.49), надання в оренду інших машин, устатковання та товарів (код за КВЕД 77.39), оптова торгівля іншими машинами й устаткованням (код за КВЕД 46.90), неспеціалізована оптова торгівля (код за КВЕД 46.69).
З метою здійснення господарської діяльності з надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у., TOB ТІГ Рост 678 було придбано у власність устатковання - стан холодного прокату 2-х валковий D450 х D140 х 450 mm, згідно договору поставки №23 від 12.04.19 з ТОВ Великий Шовковий Шлях, видаткової накладної №1245 від 08.06.2017, податково накладної №7060808 від 08.06.2017.
Це обладнання (стан холодного прокату 2-валковий, код товару згідно УКТЗЕД 8455 22 00 00 ) було передано в оренду по договору оренди обладнання № 02032001 від 02.03.2020, укладеного з підприємством TOB TBK Профіль-Трейд, акт прийому-передачі об`єкту в оренду від 02.03.2020.
Згідно з договором оренди обладнання № 02032001 від 02.03.2020, укладеним з підприємством TOB TBK Профіль-Трейд, було оформлено акт здачі-прийняття робіт № 2 від 28.02.2022 на суму 7 800,00 грн (ПДВ 1 300,00 грн.) за оренду стана холодного прокату 2-х валкового.
По цій операції складала податкова накладна №1 від 28.02.2022 з кодом надання послуг, згідно з ДКПП, 77.39.19 (Послуги щодо оренди та лізингу інших машин і устатковання без оператора та манна, н. в. і. у.).
Податкова накладна №1 від 28.02.2022 направлена на реєстрацію 04.07.2022.
Згідно з квитанцією № 9408571363 від 04.07.2022 документи прийнято, реєстрація зупинена. У Квитанціях зазначено: відповідно до п.201.16. ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Повідомленням про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено від 04.07.2022 №1, позивачем надано пояснення і долучено до цього повідомлення 14 додатків: пояснення, договір поставки №23 від 12.04.17, видаткова накладна та рахунок №1245 від 08.06.17р., податкова накладна № 7060808 від 08.06.2017р., платіжне доручення №2 від 19.06.17., ТТН №1245 від 08.06.17 та акт звіряння, акт на перевезення №1 від 08.06.17, фотознімки обладнання, платіжне доручення № 4 від 23.06.17, договір оренди обладнання № 02032001 від 02.03.20 з додатками, акт здачі-прийняття робіт № 2 від 28.02.22, платіжне доручення № 110 від 24.06.22, повідомлення по формі 20-ОПП-3шт, договір суборенди нежитлових приміщень №01012202 від 01.01.2022.
Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 08.07.2022 №7024310/40929461 по зазначеній податковій накладній, відмовлено у реєстрації податкової накладної, у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів: розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків.
Також встановлено, що Комісією ГУ ДПС у Запорізькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН прийнято рішення від 14.02.2022 № 8005 про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п.8), а саме: Платником податку та/або його контрагентами, згідно даних ЄРПН здійснено реалізацію товарів/послуг, відмінних від придбаних.
09.08.2022 позивач направив до контролюючого органу повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості.
17.08.2022 контролюючим органом з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 09.08.2022 №1, прийняте рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, за результатами проведеного аналізу виявлена розбіжність даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних за квітень 2022 року. До повідомлення на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН надано інформацію та копії документів, які не відображають в повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.
19.08.2022 позивач направив до контролюючого органу повідомлення №3 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості.
Контролюючим органом прийнято рішення №50942 від 29.08.2022, згідно з яким позивач відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, підстава: за результатами проведеного аналізу виявлена розбіжність даних податкової декларації та даних Єдиного реєстру податкових накладних за квітень 2022 року. До повідомлення на розгляд Комісії з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН надано інформацію та копії документів, які не відображають в повному обсязі провадження фінансово-господарської діяльності підприємства, що унеможливлює прийняття рішення про невідповідність критеріям ризиковості.
09.09.2022 позивач направив до контролюючого органу повідомлення №1 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податків критеріям ризиковості.
22.09.2022 контролюючим органом з урахуванням отриманих від платника податку інформації та копій відповідних документів від 09.09.2022 №1, прийняте рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку п.8 Критеріїв ризиковості платника податку, підстава: залишити по п.8 у контролюючих органах наявна податково інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій.
Не погоджуючись із рішеннями податкового органу, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Суд першої інстанції задовольняючи позов дійшов висновку про обґрунтованість позову щодо протиправності оскаржених рішень відповідача ГУ ДПС у Запорізькій області у зв`язку з чим повний та ефективний захист порушеного права позивача може бути забезпечений шляхом зобов`язання ДПС України здійснити реєстрацію спірних податкових накладних.
Переглядаючи судове рішення, колегія суддів суду апеляційної інстанції доходить наступного висновку.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12 2019 №1165 (далі - Порядок № 1165).
Згідно з пунктом 3 Порядку №1165 податкові накладні/ розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.
Відповідно до положень пункту 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.
У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення. У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, визначених абзацом сьомим цього пункту, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.
Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.
Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Якщо комісією регіонального рівня протягом семи робочих днів, що настають за датою надходження зазначеної інформації та документів, не прийнято відповідного рішення, платник податку виключається з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. У разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. Комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.
Додатком 4 до Порядку №1165, затверджено форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.
Як свідчать встановлені обставини справи, рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Запорізькій області від 14.02.2022 № 8005 про відповідність платника податку Товариства з обмеженою відповідальністю Торгівельна інвестиційна група Рост 678 критеріям ризиковості платника податку, прийнято на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку
Одним з критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, що закріплені у Додатку 1 до Порядку зупинення №1165, є наявність у контролюючих органах податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування (п. 8 Додатку 1).
Згідно із додатком четвертим Порядку №1165, в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту восьмому критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.
Таким чином застосування п. 8 Критерію передбачено при наявності податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Отже, враховуючи приписи п. 8 Додатку №1 Порядку №1165, податковий орган при наявності податкової інформації по суті повинен оцінити господарську операцію, та перевірити таку операцію критеріям ризиковості здійснення операцій.
Критерії ризиковості здійснення операції визначені Додатком 3 Порядку №1165. Проте відповідач не надав суду доказів визначення із встановлених Додатком 3 будь-якому критерію ризиковості операції позивача та зазначеного у спірному рішення контрагента.
Так, оскаржене рішення відповідача містить посилання про наявність даних про розбіжність даних реалізації товарів від проданих.
Враховуючи вказані норми та фактичні обставини справи, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що за змістом податкової інформації контролюючим органом здійснено аналіз діяльності позивача за період 2020 - лютий 2022рр., при цьому не виокремлено господарську операцію, яка послугувала підставою для винесення рішення від 14.02.2022 №8005, як того вимагає пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Враховуючи зазначене, колегія суддів погоджується з доводами суду першої інстанції, що оскаржуване рішення не містить належної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку.
Відповідно до положень п. 6 Загальної частини Порядку №1165, у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Таким чином, зазначені норми законодавства встановлено право оскарження спірних рішень в судовому порядку та не виключають можливості виключення платника податку з переліку платників податку за судовим рішенням.
Щодо відмови у реєстрації податкової накладної №1 від 28.02.2022р.
Як свідчать встановлені обставини справи, підставою для зупинення реєстрації вказаної податкової накладної стала відповідність платника податку на додану вартість п. 8 Критеріїв ризиковості платника податків.
Здійснивши зупинення реєстрації податкової накладної, відповідач запропонував позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податкових накладних для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, контролюючий орган не визначив конкретного переліку документів, які він вважає належними та достатніми для прийняття позитивного рішення.
Позивач подавав до податкового органу пояснення та копії документів: договір поставки №23 від 12.04.17, видаткова накладна та рахунок №1245 від 08.06.17р., податкова накладна № 7060808 від 08.06.2017р., платіжне доручення №2 від 19.06.17, ТТН №1245 від 08.06.17 та акт звіряння, акт на перевезення №1 від 08.06.17, фотознімки обладнання, платіжне доручення № 4 від 23.06.17, договір оренди обладнання № 02032001 від 02.03.20 з додатками, акт здачі-прийняття робіт № 2 від 28.02.22, платіжне доручення № 110 від 24.06.22, повідомлення по формі 20-ОПП-3шт, договір суборенди нежитлових приміщень №01012202 від 01.01.2022.
Разом з тим, комісія регіонального рівня, незважаючи на надані документи, що підтверджують наведені у поясненнях факти, прийняла рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
Приймаючи рішення про відмову в реєстрації податкової накладної податковий орган також не навів конкретного переліку документів, не вказав причин відхилення наданих позивачем доказів, зокрема не зазначив про недостатність таких документів або/та сумнів у достовірності наданої в них інформації.
Таким чином, відповідачем зазначені документи всебічно не досліджені, а доводи платника податків не спростовані.
Таким чином, є вірними висновки суду першої інстанції, що податковим органом не було виконано законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.
Відтак, оскільки рішення комісії про відмову у реєстрації податкової накладної підлягає скасуванню, суд першої інстанції вірно дійшов висновку про наявність підстав для зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних спірні податкові накладні.
Згідно ч. 1 ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Враховуючи зазначене, суд першої інстанції вірно встановив обставини справи та ухвалив рішення з правильним застосуванням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, підстави для скасування судового рішення відсутні.
У задоволенні вимоги представника позивача, зазначеної у відзиві, про стягнення з відповідача - скаржника витрат на правничу допомогу слід відмовити, оскільки представником позивача не визначено суми до стягнення, не зазначено жодного обгрунтування щодо стягнення таких витрат, та не подано жодних доказів на доведеності такої вимоги. Також у відзиві на вказано про можливість подання доказів про витрати на правничу допомогу, відповідно до приписів ч. 7 ст. 139 КАС України.
Керуючись ст. ст. 308, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Запорізькій області залишити без задоволення.
Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 03 лютого 2023 року в адміністративній справі №280/6762/22 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки визначені ст.ст 328, 329 КАС України.
Головуючий - суддяН.І. Малиш
суддяН.П. Баранник
суддяА.А. Щербак
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.06.2023 |
Оприлюднено | 30.06.2023 |
Номер документу | 111851758 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Малиш Н.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні