Рішення
від 23.06.2023 по справі 382/1347/22
ЯГОТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Яготинський районний суд Київської області

Справа № 382/1347/22

Провадження № 2/382/133/23

РІШЕННЯ

Іменем України

23 червня 2023 року Яготинський районний суд Київської області ускладі:

головуючого суддіКисіль О.А.

при секретаріТвердохліб Г.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Яготин справу в порядку спрощеного позовного провадження за позовом ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 в особі представника ОСОБА_12 до Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека № 20" в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», Яготинської міської ради про стягнення заборгованості по заробітній платі,

ВСТАНОВИВ:

Позивачі в особіпредставника ОСОБА_12 звернувся доКомунального підприємстваЯготинської міськоїради "Яготинськацентральна аптека№ 20"в особіЛіквідаційної комісіїпо припиненнюдіяльності шляхомліквідації юридичноїособи Комунальнепідприємство Яготинськоїміської ради «Яготинськацентральна аптека№ 20», третяособа:Яготинська міськарада про стягненнязаборгованості позаробітній платі,в котрійвказано,що 03.08.2022року позивачібули звільненіз Комунальногопідприємства Яготинськоїміської ради"Яготинськацентральна аптека№ 20"у зв`язкуз ліквідацією. Яготинськаміська радаяк органвлади зобов`язанапід часліквідації Комунальномупідприємстві Яготинськоїміської ради"Яготинскьацентральна аптека№20"здійснити всізаходи дляліквідації свогокомунального підприємствата виплатизаробітної платипрацівникам.На моментзвільнення відповідачмав заборгованістьперед позивачамипо заробітнійплаті.Голова ліквідаційноїкомісії ФединаОлена Іванівнасвоїми наказамивід 03серпня 2022року прозвільнення позивачівзобов`язалавиплатити заробітнуплату позивачам.Разом зтим уматеріалах справиє копіїлистів Яготинськоїміської радиу якихвони чітковизнають,що самеміська радавзяла насебе зобов`язаннявиплатити заробітнуплату позивачамяк працівникамКомунального підприємстваЯготинської міськоїради "Яготинськацентральна аптека№ 20". Враховуючивищевикладене просив стягнутиз Комунального підприємстваЯготинської міськоїради «Яготинськацентральна аптека№ 20»в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_1 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_1 ) заборгованість по заробітній

1

платі всумі 35697(тридцятьшість тисячшістсот дев`яностосім)грн.15коп.Стягнути зКомунального підприємстваЯготинської міськоїради «Яготинськацентральна аптека№ 20»в особіЛіквідаційної комісіїпо припиненнюдіяльності шляхомліквідації юридичноїособи Комунальнепідприємство Яготинськоїміської ради «Яготинськацентральна аптека№ 20»(Ідентифікаційнийкод юридичноїособи:01977820)на користь ОСОБА_2 (реєстраційнийномер карткиплатника податків: НОМЕР_2 )заборгованість позаробітній платів сумі34201(тридцятьчотири тисячідвісті одна)грн.79коп.Стягнути з Комунального підприємстваЯготинської міськоїради «Яготинськацентральна аптека№ 20»в особіЛіквідаційної комісіїпо припиненнюдіяльності шляхомліквідації юридичноїособи Комунальнепідприємство Яготинськоїміської ради «Яготинськацентральна аптека№ 20»(Ідентифікаційнийкод юридичноїособи:01977820)на користь ОСОБА_3 (реєстраційнийномер карткиплатника податків: НОМЕР_3 )заборгованість позаробітній платів сумі37445(тридцятьсім тисяччотириста сорокп`ять)грн.58коп.Стягнути зКомунального підприємстваЯготинської міськоїради «Яготинськацентральна аптека№ 20»в особіЛіквідаційної комісіїпо припиненнюдіяльності шляхомліквідації юридичноїособи Комунальнепідприємство Яготинськоїміської ради «Яготинськацентральна аптека№ 20»(Ідентифікаційнийкод юридичноїособи:01977820)на користь ОСОБА_4 (реєстраційнийномер карткиплатника податків: НОМЕР_4 )заборгованість позаробітній платів сумі20569(двадцятьтисяч п`ятсотшістдесят дев`ять)грн.82коп.Стягнути зКомунального підприємстваЯготинської міськоїради «Яготинськацентральна аптека№ 20»в особіЛіквідаційної комісіїпо припиненнюдіяльності шляхомліквідації юридичноїособи Комунальнепідприємство Яготинськоїміської ради «Яготинськацентральна аптека№ 20»(Ідентифікаційнийкод юридичноїособи:01977820)на користь ОСОБА_5 (реєстраційнийномер карткиплатника податків: НОМЕР_5 )заборгованість позаробітній платів сумі32311(тридцятьдві тисячітриста одинадцять)грн.76коп.Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_6 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_6 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20580 (двадцять тисяч п`ятсот вісімдесят) грн. 98 коп. Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_7 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_7 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20654 (двадцять тисяч шістсот п`ятдесят чотири) грн. 68 коп. Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_8 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_8 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 31833 (тридцять одна тисяча вісімсот тридцять три) грн. 59 коп. Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_9 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_9 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 41010 (сорок одна тисяча десять) грн. 79 коп. Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації

2

юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_10 (реєстраційний номер картки платника податків; НОМЕР_10 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20008 (двадцять тисяч вісім) грн. 29 коп. Стягнути з Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_11 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_11 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 81292 (вісімдесят одна тисяча двісті дев`яносто дві) грн. 11 коп.

Протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.12.2022 року головуючим суддею обрано Кисіль О. А..

Ухвалою судді Яготинського районного суду Київської області від 06.12.2022 року позовну заяву залишено без руху, та надано строк для виправлення недоліків тривалістю 10 днів з дня оримання даної ухвали.

15.12.2022 року на адресу суду від представника позивачів надійшло уточнення до позовної заяви про стягнення заборгованості по заробітній платі з котрого вбачається, що відповідачами вказані Комунальне підприємство Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека № 20" та Яготинська міська рада. З уточнення вбачається, що позивачі працювали у Комунальному підприємстві Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20". 03 серпня 2022 року позивачі були звільнені з Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20" у зв`язку з ліквідацією. Заборгованість по заробітній платі виникла до моменту ліквідації Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20". Яготинська міська рада не зверталася до Господарського суду Київської області з питань банкрутства Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20", що підтверджується довідкою від 09.12.2022 року за №106. Яготинська міська рада як орган влади зобов`язана під час ліквідації Комунальному підприємстві Яготинської міської ради "Яготинскьа центральна аптека №20" здійснити всі заходи для ліквідації свого комунального підприємства та виплати заробітної плати працівникам. На момент звільнення відповідач мав заборгованість перед позивачами по заробітній платі. Голова ліквідаційної комісії Федина Олена Іванівна своїми наказами від 03 серпня 2022 року про звільнення позивачів зобов`язала виплатити заробітну плату позивачам. Разом з тим у матеріалах справи є копії листів Яготинської міської ради у яких вони чітко визнають, що саме міська рада взяла на себе зобов`язання виплатити заробітну плату позивачам як працівникам Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека № 20".

Ухвалою Яготинського районного суду Київської області від 22.12.2022 року відкрито провадження у справі, та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження з викликом сторін, визначено строк для подання відзиву на позовну заяву, відповіді та заперечень.

10.01.2023 року на адресу суду від міського голови Н.М. Дзюби надійшов відзив на позовну заяву з котрого вбачається, що кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних із вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій, вважає, позовні вимоги викладені в позовній заяві (уточнення до позовної заяви) по стягненню заборгованості по заробітній платі, не підлягають задоволенню в повному обсязі з наступних підстав: Яготинська міська рада не мала можливості порушити трудові права позивача щодо невиплати належних йому при звільненні виплат, адже не спричинила настання самої заборгованості, а тому вимога про стягнення середнього заробітку за час затримки розрахунку є безпідставною.

Ст. 43 ЦПК України визначено, що учасники справи можуть подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам;

3

подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркуваннящодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.

24.02.2022 р. (лист від 24.02.2022 р. № 13) Завідувачем Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» надано до Яготинеької міської ради (як засновника даного комунального підприємства) звіт по заборгованості станом на 18.02.2022 р. (заборгованість по заробітній платі за січень 2022 року становила: 51 600,00 грн (п`ятдесят одна тисяча шістсот гривень 00 копійок)).

29.03.2022 р. (лист від 29.03.2022 р. № 14) Виконуючий обов`язки Завідувача Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» звернувся з проханням до Міського голови прийняти рішення щодо подальшого існування Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», аргументуючи складним фінансовим становишем (за результатами січня-лютого 2022 року збиток становив 137 875,00 грн (сто тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят п`ять гривень 00 копійок)).

29.03.2022 р. (лист від 29.03.2022 р. № 15) Виконуючий обов`язки Завідувача Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» надав до Яготинської міської ради звіт по заборгованості станом на 28.03.2022 р. (заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями за березень 2022 року становить: 81 251,00 грн (вісімдесят одна тисяча двісті п`ятдесят одна гривня 00 копійок).

Відповідно до Статуту Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», затвердженого рішенням Яготинської міської ради від 25.02.2021 р. № 215-06-VIII (далі - Статут), визначено: (пункт 1.9. Статуту) підприємство самостійно здійснює свою діяльність на засадах повної господарської самостійності, госпрозрахунку та самофінансування, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банку, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки; (пункт 1.10. Статуту) підприємство є учасником господарських відносин і здійснює господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов`язків), має відокремлене майно і несе відповідальність за своїми зобов`язаннями в межах цього майна; (пункт 3.3.6. Статуту) підприємство зобов`язане створювати належні умови для високопродуктивної праці своїх працівників, і додержуватися вимог чинного законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки; (пункт 5.4. Статуту) можливі збитки Підприємства, які виникають в процесі його діяльності, покриваються за рахунок коштів Підприємства, (пункт 4.6. Статуту) Завідувач та головний бухгалтер Підприємства у встановленому порядку несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність бухгалтерського обліку та статистичної звітності.

28.04.2022 р. Яготинською міською радою, як засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», прийнято рішення Яготинської міської ради від 28.04.2022 № 3645-30-УІІІ «Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (далі - Рішення), яке опубліковано 02.05.2022 на офіційному вебсайті Яготинської міської ради. Пунктом З Рішення визначено строк заявления кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, терміном два місяці, з дня оприлюднення цього рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Запис про перебування юридичної особи (код ЄДРПОУ: 01977820) в процесі припинення внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 03.05.2022 року.

03.06.2022 року повідомлено працівників Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20» про можливе майбутнє звільнення у зв`язку з ліквідацією Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», згідно пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України (про що є

4

відмітки шляхом проставлення підписів працівників, підтвердження ними змісту повідомлення).

За наказами Голови Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідаціїюридичної особи Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» від 03.08.2022 працівників Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20»: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_13 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , було звільнено.

ОСОБА_11 є членом Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» та звільнена за наказом Голови Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20» від 30.08.2022 № 55.

Однією з умов припинення діяльності юридичної особи (код ЄДРПОУ: 01977820), є розрахунок з кредиторами. У зв`язку з чим рішенням сесії Яготинської міської ради від 14.07.2022 № 3716-33-УІІІ «Про затвердження Програми фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» на 2022 рік» затверджено Програму фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» на 2022 рік.

До основних проблем, які необхідно вирішити шляхом реалізації Програми, відносяться: задоволення вимог кредиторів; здійснення всіх розрахунків по сплаті податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; розрахунки по заробітній платі: розрахунки по комунальних платежах.

Рішеннями Яготинської міської ради від 28,07.2022 № 3720-34-УІІІ (на суму: 402 914, оо грн.) та від 20.09.2022 № 3770-36-УІІІ (на суму: 177 601.00 грн) виділено кошти для поліпшення забогованості по заробітній платі працівникам Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20».

Але казначейське обслуговування бюджетних коштів передбачає розрахунково-касове обелуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства (ч. 1 ст. 43 Бюджетного кодексу України). Відповідно до пункту 1.2 Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 № 758, для здійснення операцій з бюджетними асигнуваннями, передбаченими на виконання відповідних програм і заходів у державному та місцевих бюджетах, розпорядниками бюджетних коштів та одержувачами бюджетних коштів відкриваються бюджетні рахунки для операцій з бюджетними коштами.

Під час виконання Програми фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» на 2022 рік, затвердженої рішенням Яготинської міської ради від 14.07.2022 № 3716-33-УІІІ (далі - Програма) можливо перераховувати фінансовий ресурс одержувачу бюджетних коштів, який для реалізації заходів, передбачених вище зазначеною Програмою, має відкрити рахунок у відповідному органі Казначейства, а не в установі банку.

П. 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228, визначено, що одержувачем не може бути суб`єкт господарювання, громадська чи інша організація, яку визнано в установленому порядку банкрутом, стосовно якої порушено справу про банкрутство чи яка перебуває в стадії ліквідації, крім вугледобувних підприємств, щодо яких введено процедуру розпорядження майном, що недало можливості Комунальному підприємству Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20»

5

на етапі ліквідації відрити бюджетний рахунок в органах ДКСУ та провести розрахунки по заборгованості Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20». Даним комунальним підприємством відкритий рахунок в установі банку АТ КБ «ПриватБанк». На момент прийняття Рішення інформація щодо відкритих (не відкритих) рахунків у відповідному органі Казначейства даним комунальним підприємством до Засновника не надходила. Яготинська міська рада, як засновник Комунального підприємства

Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20», до 24.02.2022 р. не мала наявної інформації щодо неплатоспроможності Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20». За наявності інформації від Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» Засновником було вжито всі можливі заходи щодо погашення всіх видів заборгованості з метою уникнення банкрутства даного комунального підприємства. Інформують, що саме підприємство зобов`язане створювати належні умови для високопродуктивної праці своїх працівників, і додержуватися вимог чинного законодавства про працю. Адже Яготинська міська рада, як

Засновник Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20», не спричинила факт накопичення заборгованості із заробітної плати та вживала заходи в межах повноважень, визначених чинним законодавством України, щодо запобіганню можливого банкрутства комунального підприємства. Адже крім заборгованості по заробітній платі були заявлені також кредиторські вимоги до Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (як такого, що перебуває у стадії ліквідації) та заборгованість по інших обов`язкових платежах, яку Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», як суб`єкт господарювання, накопичило.

Інформація (офіційна/підтверджуюча) чи зверталися позивачі до Голови Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» щодо виплати заборгованості по заробітній платі у розпорядженні Яготинської міської ради - відсутня. Підприємство самостійно здійснює свою діяльність на засадах повної господарської самостійності, госпрозрахунку та самофінансування (пункт 1.9. Статуту).

Яготинська міська рада, як орган місцевого самоврядування зобов`язана діяти в межах повноважень визначених чинним законодавством. Просимо суд також врахувати повноваження органів місцевого самоврядування в умовах правового режиму воєнного стану.

Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, шо не передбачено законодавством, а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).

Відповідно до ст.ст. 1, 8 Основного Закону Україна є правовою державою, де визнається і діє принцип верховенства права. Згідно з положеннями ст.129 Конституції України суддя, здійснюючи правосуддя, є незалежним та керується верховенством права.

Слід також зазначити, що визначення «законності», або «згідно із законом» досить широко наведено в практиці ЄСПЛ, яка є джерелом права, у зв`язку із чим є обов`язковою до врахування судами при розгляді справ відповідно до ст.17 Закону України «Про виконання ріщень та застосування практики Європейського суду з прав людини».

В справах «Кац та інші проти України», рішення від 18.12.2008р. та «Володимир Поліщук та Світлана Поліщук проти України» ( заява № 12451/04), рішення від 30.09.2010р. ЄСПЛ зазначив, що слово «законний» та словосполучення «відповідно до процедури, встановленої законом», які містяться в пункті 1 статті 5 Конвенції та словосполучення «згідно із законом» у пункті 2 статті 8 Конвенції по суті відсилають до національного законодавства і встановлюють обов`язок забезпечувати дотримання матеріально-правових та процееуальних норм такого законодавства.

6

Таким чином, Яготинська міська рада може бути піддана заходу відповідальності у відповідності до ст.117 КЗпП України не інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом, за якою завданням судочинетва в названих категоріях справ зокрема, є своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи та вирішення її в точній відповідності з законом.

Враховуючи, що ст.117 КЗпП України не передбачено поняття «співрозмірності», але враховуючи позицію Верховного Суду України, не порушуючи інтереси сторін. Європейської практики «балансу сторін», з додержанням позиції рішень ЄСПЛ, суд дійшов висновку про застосування співрозмірності між заборгованістю по заробітній платі підприємством та середнім заробітком за час затримки заробітної плати.

Так, позивачі, будучи звільненим 03.08.2022 р. та 31.08.2022 р., звернувся до суду лише 01.12.2022 р. передбачений ч. 1 ст. 117 КЗпП України обов`язок роботодавця щодо виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні настає за умови невиплати з його вини належних звільненому працівникові сум у строки, зазначені в ст. 116 КЗпП України, при цьому визначальними є такі юридично значимі обставини, як невиплата належних працівникові сум при звільненні та факт проведення з ним остаточного розрахунку.

Обов`язок передбачений ч. 1 ст. 117 КЗпП України щодо виплати середнього заробітку за час затримки розрахунку при звільненні настає за умови невиплати з його вини належних звільненому працівникові сум у строки, зазначені в ст. 116 КЗпП України. Просила прийняти рішення згідно чинного законодавства.

Представником позивачів адвокатом Косогор Оксаною Миколаївною було подано проєкт мирової угоди.

22.06.2023 року на адресу суду від міського голови Н. М. Дзюби надійшли письмові пояснення щодо проєкту мирової угоди, з котрих вбачається, що Яготинська міська рада не розглядає проєкт мирової угоди у справі та не бере на себе зобов`язання визначені ним.

Ст. 19 Конституції України визначено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Затримка розрахунку при звільненні працівника за своєю природою є спеціальним видом відповідальності роботодавця.

У відповідності з вимогами частини першої статті 117 Кодексу законів про працю України, вразі невиплати з вини власника або уповноваженого ним органу належних звільненому працівникові сум у строки, зазначені в статті 116 цього Кодексу, при відсутності спору про їх розмір підприємство, установа, організація повинні виплатити працівникові його середній заробіток за весь час затримки по день фактичного розрахунку.

Субсидіарна відповідальність органу місцевого самоврядування за зобов`язаннями комунальних комерційних підприємств не настає, крім випадків, якщо це буде доведено, що комунальне комерційне підприємство було доведено до банкрутства саме діями його засновника (учасника) - органу місцевого самоврядування (Велика Палата Верховного Суду в постанові від 04 вересня 2018 року у справі 5023/4388/12 (провадження № 12-102гс18)).

Комунальні комерційні підприємства за своїми зобов`язаннями відповідають самостійно.

Яготинська міська рада, як орган місцевого самоврядування, не мала можливості порушити трудові права позивачів щодо невиплати належних їм при звільненні виплат, адже не спричинила настання самої заборгованості.

Відповідно до Статуту Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», затвердженого рішенням Яготинської міської ради від 25.02.2021 р. № 215-06-УІІІ (далі - Статут), визначено: (пункт 1.9. Статуту) підприємство самостійно здійснює свою діяльність на засадах повної господарської самостійності, госпрозрахунку та самофінансування, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банку, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки; (пункт 1.10. Статуту) підприємство є учасником господарських відносин і здійснює господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукуцність господарських прав та

7

обов`язків), має відокремлене майно і несе відповідальність за своїми зобов`язаннями в межах цього майна; (пункт 3.3.6. Статуту) підприємство зобов`язане створювати належні умови для високопродуктивної праці своїх працівників, і додержуватися вимог чинного законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки; (пункт 5.4. Статуту) можливі збитки Підприємства, які виникають в процесі його діяльності, покриваються за рахунок коштів Підприємства.

Представник позивачів ОСОБА_14 в судовому засіданні вимоги позову підтримала та просила їх задоволити, проте зазначила, що Яготинська міська рада є неналежним відповідачем по даній справі, проте позовні вимоги до даного відповідача вона підтримує, як і підтримує позовні вимоги за первинною позовною заявою, яка була залишена без руху та надано строк для усунення недоліків. Клопотання про визнання неналежним відповідачем по даній справі Яготинську міську раду не подавала.

Позивачі ОСОБА_2 , ОСОБА_11 , ОСОБА_10 , ОСОБА_3 , ОСОБА_7 в судовому засіданні підтримали позовні вимоги.

Представник відповідача Яготинської міської ради просила взяти до уваги письмові почснення та ивнести рішення згідно чинного законодавства.

Позивачі ОСОБА_5 , ОСОБА_8 , ОСОБА_6 звернулися із заявами про розгляд справи у їх відсутність, підтримали заявлені вимоги.

Представник Яготинської міської ради зазначив, що Яготинська міська рада є неналежним відповідачем по даній справі, проте клопотань про визнання Яготинської міської ради неналежним відповідачем, представник не подавав, проте не заперечував проти заявлених вимог, зазначивши, що за відповідною програмою у 2022 році були виділені кошти на виплату вказаним особам, проте, в казначействі було відмовлено, оскільки рахунки даного Комунального підприємства не відкрито було в казначействі, а в банку, тому не можливо було здійснити позивачам дану виплату по заробітній платі. При цьому, дана заборгованість виникла не з вини Яготинської міської ради. Вважає, що Яготинсьока міська рада не несе відповідальності, але як засновниками було прийнято вище зазначене рішення щодо виплати даної заробітної плати.

Голова Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» не заперечувала проти заявлених вимог, проте зазаначила, що кошти відсутні, оскільки йде погашення по боргах даного Комунального підприємства.

При цьому представники відповідачів по справі не заперечували того факту, що надходять кошти від двох орендарів, які здійснюють оренду приміщення даного Комунального підприємства, також є нереалізлованими ліки, що залишилися на даному підприємстві.

Перевіривши матеріали справи, дослідивши докази, заслухавши пояснення сторін по справі, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення.

Так, в судовому засіданні встановлено, що позивачі ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 (а.с.12-30 том № 1) працювали у Комунальному підприємстві Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20" про свідчать записи в трудових книжках (а.с. 31-47 том № 1) та 03 серпня 2022 року позивачі були звільнені з Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20" у зв`язку з ліквідацією, та зазаначено про виплати при звільненні, що підтверджується наказами про звільнення (а.с.48-59 том № 1).

Яготинська міська рада надали довідки про нараховані та невиплачені суми заробітної плати станом на 03.08.2022 року по кожному з позивачів, а саме ОСОБА_1 ,

8

ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 (а.с.60-71 том № 1 ).

Позивачі звертались до Яготинскьої міської ради про виплату заробітної плати, на що Яготинською міською радою було направлено позивачам відповіді з котрої вбачається, що Рішенням Яготинської міської ради від 14 липня 2022 року № 3716-33-VIII «Про затвердження Програми фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20» на 2022 рік» затверджено Програму фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека №20» (далі - Програма). До основних проблем, які необхідно вирішити шляхом реалізації Програми є - розрахунки по заробітній платі. Зазначені розрахунки проводяться по КПКВК 117693, відповідно якого на Управління служби України в Яготинському районі 01.08.2022 року Яготинською міською радою було подано платіжні документи на суму: 660902,00 (шістсот шістдесят тисяч дев`ятсот дві гривні 00 копійок) Але реєстр бюджетних зобов`язань № 79 від 01.08.2022 року, реєстр бюджетних фінансових зобов`язань № 99 від 01.08.2022 року, платіжне доручення бюджетних коштів №1 від 01.08.2022 року було відхилено УДКСУ в Яготинському районі. 17.08.2022 року Яготинською міською радою повторно подані бюджетні документи (із внесеними змінами та зауваженнями) до Управління Держказначейської служби України в Яготинському районі. 18.08.2022 року Управлінням Держказначейської служби України в Яготинському районі повторно відхилено подані платіжні документи на суму: 660902,00 (шістсот шістдесят тисяч дев`ятсот дві гривні 00 копійок). Яготинська міська рада не має можливості провести розрахунки по заробітній платі працівникам Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна агагека №20» без проведення платежів Управлінням Держказначейської служби України в Яготинському районі.(а.с.72-81 том № 1).

Відповідно до довідки № 105 від 08.12.2022 року вбачається, що відповідно до рішення Яготинської міської ради від 28.04.2022 № 3645-30-VІІІ «Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (далі - Рішення) розпочато процедуру припинення шляхом ліквідації юридичної особи: Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (код ЄДРПОУ: 01977820). За зазначеним рішенням 02.05.2022 р. внесено відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації». Станом на 08.12.2022 р. розрахунковий рахунок юридичної особи Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (код ЄДРПОУ: 01977820) відкритий в банківській установі АТ К "ПРИВАТ БАНК" (а.с. 124 том №1).

Яготинська міська рада не зверталася до Господарського суду Київської області з питань банкрутства Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20", що підтверджується довідкою від 09.12.2022 року за №106 (а.с. 125, 138-139 том № 1).

24.02.2022 р. (лист від 24.02.2022 р. № 13) Завідувачем Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» надано до Яготинеької міської ради (як засновника даного комунального підприємства) звіт по заборгованості станом на 18.02.2022 р. (заборгованість по заробітній платі за січень 2022 року становила: 51 600,00 грн (п`ятдесят одна тисяча шістсот гривень 00 копійок), дохід за січень склав 52745 гривень, дохід від оренди 37100 грн.) (а.с.142 том №1).

29.03.2022 р. (лист від 29.03.2022 р. № 14) Виконуючий обов`язки Завідувача Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна

9

аптека № 20» звернувся з проханням до Міського голови прийняти рішення щодо подальшого існування Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», аргументуючи складним фінансовим становишем (за результатами січня-лютого 2022 року збиток становив 137 875,00 грн (сто тридцять сім тисяч вісімсот сімдесят п`ять гривень 00 копійок)) (а.с.143 том № 1).

29.03.2022 р. (лист від 29.03.2022 р. № 15) Виконуючий обов`язки Завідувача Комунальним підприємством Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» надав до Яготинської міської ради звіт по заборгованості станом на 28.03.2022 р. (заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями за березень 2022 року становить: 81 251,00 грн (вісімдесят одна тисяча двісті п`ятдесят одна гривня 00 копійок), залишок товару на суму 250169 станом на 01.03.2022 р. (а.с.144 том № 1).

Відповідно до рішенняЯготинської міськоїради від25.02.20221року та 21.01.2021року засносником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» є Яготинська міська рада.

Відповідно до Статуту Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», затвердженого рішенням Яготинської міської ради від 25.02.2021 р. № 215-06-VIII (далі Статут (а.с.147-152 том №1): з пункту 1.2 Статуту, вбачається, що виконавчий комітет Яготинської міської ради є органом, який виконує функції органу управління господарською діяльністю в межах та обсягах, визначених законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

З пункту 4.2. Статуту, вбачається, що майно, закріплене за підприємством засновником,є комунальною власністю територіальної громади Яготинської міської ради і належить йому на підставі господарського відання, підлягає обліку згідно з чинним законодавством. Встановлюючи право господарського відання, підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи на нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та цьому статуту. Відчуження основних засобів здійснюється за погодженням із засновником, яке оформляється відповідним рішенням.

Згідно пункту 4.3. Статуту, підприємство, у встановленому порядку, за згодою засновника або уповноваженого органу, має право продавати, передавати, обмінювати, передавати в оренду належне йому майно та інші матеріальні цінності, а також знімати їх з балансу.

Відповідно до пункту 6.1. вищевказаного Статуту, управління підприємством здійснюється відповідно до статуту на підставі прав засновника або органу управління щодо господарського використання свого майна, самоврядування трудового колективу, відповідальності та єдиноначальності. Вищим органом управління підприємства є засновник або орган управління.

Згідно пункту 8.3 Статуту, ліквідація підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка визначається засновником. Порядок і строки проведення ліквідації, а також претензії кредиторами встановлюється відповідно до чинного законодавством відповідно до чинного законодавства органом, що прийняв рішення про ліквідацію.

Пункт 8.5. Статуту передбачає, що майно, що залишається після задоволення претензій кредиторів, використовується за рішенням Яготинської міської ради.

Відповідно пункту 8.6. Статут, у разі реорганізації і ліквідації підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до правового законодавства України.

28.04.2022 р. Яготинською міською радою, як засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», прийнято рішення Яготинської міської ради від 28.04.2022 № 3645-30-УІІІ «Про припинення шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (далі - Рішення), яке опубліковано 02.05.2022 на офіційному вебсайті Яготинської міської ради. Пунктом З Рішення визначено строк заявления кредиторами своїх

10

вимог до юридичної особи, що припиняється, терміном два місяці, з дня оприлюднення цього рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України. Запис про перебування юридичної особи (код ЄДРПОУ: 01977820) в процесі припинення внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 03.05.2022 року. та Рішенням Яготинської міської ради було затверджено програму фінансової підтримки заходів по припиненню шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека №20" на 2022 рік (а.с.153-160 том № 1).

Згідно із ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом, право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про оплату праці» основна заробітна плата, це винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов`язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців. Додаткова заробітна плата, це винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов`язані з виконанням виробничих завдань і функцій. Інші заохочувальні та компенсаційні виплати. До них належать виплати у формі винагород за підсумками роботи за рік, премії за спеціальними системами і положеннями, виплати в рамках грантів, компенсаційні та інші грошові і матеріальні виплати, які не передбачені актами чинного законодавства або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми.

Статтею 47 КЗпП України передбачено, що власник або уповноважений ним орган зобов`язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у строки, зазначені в статті 166 цього Кодексу.

Положеннями ст. 94 КЗпП України передбачено, що заробітна плата, це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган за трудовим договором виплачує працівникові за виконану ним роботу.

Згідно з ч. 1 ст. 115 КЗпП України заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Відповідно до ст. 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном; ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини (зокрема, справа Суханов та Ільченко проти України заяви № 68385/10 та 71378/10, а також справа Ганс-Адам II проти Німеччини, заява № 9 42527/98 тощо) майно може являти собою існуюче майно або засоби, включаючи право вимоги відповідно до якого заявник може стверджувати, що він має принаймні законне сподівання/правомірне очікування (legitimate expectation) стосовно ефективного здійснення права власності.

Європейський Суд неодноразово вказував, що володінням, на яке поширюються гарантії ст. 1 Протоколу № 1 є також майнові інтереси, вимоги майнового характеру, соціальні виплати, щодо яких особа має правомірне очікування, що такі вимоги будуть задоволені.

Стаття 116 КЗпП України встановлює, що при звільненні працівника виплата всіх сум, що належать йому від підприємства, установи, організації, провадиться в день звільнення.

11

Якщо працівник в день звільнення не працював, то зазначені суми мають бути виплачені не пізніше наступного дня після пред`явлення звільненим працівником вимоги про розрахунок. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум. Про нараховані суми, належні працівникові при звільненні, власник або уповноважений ним орган повинен письмово повідомити працівника перед виплатою зазначених сум.

Відповідно до абз. 2 ст. 233 КЗпП України у разі порушення законодавства про оплату праці працівник має право звернутися до суду з позовом про стягнення належної йому заробітної платні без обмеження будь-яким строком.

Твердження представника позивача щодо підтримання в тому числі і позовних вимог за первинною позовною заявою, є правом сторони позивача, проте дані твердження не відповідають вимогам ЦПК України, оскільки первинна позовна заява була залишена без руху з наданням строку для усунення недоліків, та провадження по даній справі відкрито було відносно нової редакції позовної заяви відповідно до якої і розглядалась дана цивільна справа в межах заявлених позовних вимог, що були висвітлені стороною позивача в новій редакції позовної заяви.

Таким чиномз врахуванмявище викладеного,а також того,що згідноСтатуту Комунальногопідприємства Яготинськоїміської ради«Яготинська центральнааптека №20»,затвердженого рішеннямЯготинської міськоїради від25.02.2021р.№ 215-06-VIII, виконавчийкомітет Яготинськоїміської радиє органом,який виконуєфункції органууправління господарськоюдіяльністю вмежах таобсягах,визначених закономУкраїни «Промісцеве самоврядуванняв Україні.Крім цього,майно,закріплене запідприємством засновником,єкомунальною власністютериторіальної громадиЯготинської міськоїради іналежить йомуна підставігосподарського відання,підлягає облікузгідно зчинним законодавством. Вищим органомуправління підприємстває засновникабо органуправління. Відчуження основнихзасобів здійснюєтьсяза погодженняміз засновником,яке оформляєтьсявідповідним рішенням. Майно, що залишається після задоволення претензій кредиторів, використовується за рішенням Яготинської міської ради. Тому, з огляду на викладене, суд не погоджується з твердженнями представника позивача, та представника Яготинськоої міської ради, що Яготинська міська рада є неналежним відповідачем по даній справі.

Ураховуючи наведеніобставини, вимогист.ст.81,83ЦПК України,а такожте,що відповідачами ненадано доказівщо свідчатьпро законністьневиплати заробітноїплати позивачам.Крім цього,як буловстановлено всудовому засіданні,та даногофакту незаперечували представникивідповідачів посправі,надходять коштивід орендиприміщення даногоКомунального підприємства,та згідновказаного Статуту майно,що залишаєтьсяпісля задоволенняпретензій кредиторів,використовується зарішенням Яготинськоїміської ради,а такожданим Статутом встановлено,що у разі реорганізації і ліквідації підприємства працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до правового законодавства України, тому з врахуванням викладеного вимоги позову підлягають до задоволення.

Керуючись ст. ст.81, 83, 89, 258-259, 265, 268, 354, 141 ЦПК України, Конвенцією про захист прав людини та основоположних свобод, ст.ст. 47, 94, 115, 116, 233 КЗпП України, ст. 2 Закону України «Про оплату праці», ст. 43 Конституції України, суд

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 в особі

12

представника ОСОБА_12 до Комунального підприємства Яготинської міської ради "Яготинська центральна аптека № 20" в особі Ліквідаційної комісії по припиненню діяльності шляхом ліквідації юридичної особи Комунальне підприємство Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20», Яготинської міської ради про стягнення заборгованості по заробітній платі, задовольнити.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_1 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_1 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 35697 (тридцять шість тисяч шістсот дев`яносто сім) грн. 15 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_2 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_2 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 34201 (тридцять чотири тисячі двісті одна) грн. 79 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_3 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_3 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 37445 (тридцять сім тисяч чотириста сорок п`ять) грн. 58коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_4 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_4 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20569 (двадцять тисяч п`ятсот шістдесят дев`ять) грн. 82 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_5 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_5 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 32311 (тридцять дві тисячі триста одинадцять) грн. 76 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_6 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_6 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20580 (двадцять тисяч п`ятсот вісімдесят) грн. 98 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_7 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_7 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20654 (двадцять тисяч шістсот п`ятдесят чотири) грн. 68 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_8 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_8 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 31833 (тридцять одна тисяча вісімсот тридцять три) грн. 59 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_9 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_9 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 41010 (сорок одна тисяча десять) грн. 79 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства

13

Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_10 (реєстраційний номер картки платника податків; НОМЕР_10 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 20008 (двадцять тисяч вісім) грн. 29 коп.

Стягнути з Яготинської міської ради яка є засновником Комунального підприємства Яготинської міської ради «Яготинська центральна аптека № 20» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 01977820) на користь ОСОБА_11 (реєстраційний номер картки платника податків: НОМЕР_11 ) заборгованість по заробітній платі в сумі 81292 (вісімдесят одна тисяча двісті дев`яносто дві) грн. 11 коп.

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 30 днів з дня проголошення повного рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги усіма учасниками справи, після проголошення повного рішення 30 червня 2023 року, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя Кисіль О.А.

14

СудЯготинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення23.06.2023
Оприлюднено03.07.2023
Номер документу111894475
СудочинствоЦивільне
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про виплату заробітної плати

Судовий реєстр по справі —382/1347/22

Ухвала від 11.08.2023

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

Рішення від 23.06.2023

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

Рішення від 23.06.2023

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

Ухвала від 17.02.2023

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

Ухвала від 22.12.2022

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

Ухвала від 06.12.2022

Цивільне

Яготинський районний суд Київської області

Кисіль О. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні