Рішення
від 07.07.2023 по справі 460/9233/23
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

07 липня 2023 року м. Рівне№460/9233/23

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Комшелюк Т.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом

Приватного підприємства "Деметра" доГоловного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "Деметра" (далі позивач, ПП "Деметра") звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області (далі - відповідач), в якому просить суд: визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Рівненській області від 31 січня 2023 року №794/Ж10/17001328. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що при виплаті доходу на користь нерезидента Компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED позивачем були виконанні всі умови для застосування пониженої ставки податку 2 % з дотриманням вимог Податкового кодексу України та Конвенції між Урядом України та Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи. Враховуючи викладене, просить суд позовні вимоги задовольнити.

12.06.2023 відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, зі змісту якого вбачається, що позовні вимоги є безпідставними та необґрунтованими, оскільки нерезидент якому ПП "Деметра" здійснювалася виплата доходу з джерелом походження з України - ZANGER ENTERPRISES LIMITED не є бенефіціарним (фактичним) отримувачем такого доходу в розумінні чинного законодавства, а саме: ст.103 ПК України. Просить суд в задоволенні позовних вимог відмовити. Крім того, у відзиві на позовну заяву відповідачем заявлено клопотання про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін та про поновлення строку для подання відзиву.

20.06.2023 представником позивача подано до суду відповідь на відзив, в якій спростовано аргументи відповідача, викладені у відзиві на позовну заяву.

Ухвалою суду від 13.04.2023 позовна заява залишалася без руху та позивачу встановлювався строк для усунення недоліків позовної заяви тривалістю 10 днів з дня вручення зазначеної ухвали.

Ухвалою суду від 01.05.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Ухвалою суду від 26.06.2023 в задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Рівненській області про розгляд адміністративної справи № 460/9233/23 в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.

Поновлено Головному управлінню ДПС у Рівненській області пропущений процесуальний строк для подання відзиву. Відзив та докази Головного управління ДПС у Рівненській області по адміністративній справі № 460/9233/23 долучено до даної справи.

Відповідно до ч. 4 ст. 229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши подані письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд виходить з наступного.

На підставі наказу Головного управління ДПС у Рівненській області №2768-п від 20.12.2022 та направлень виданих Головним управлінням ДПС у Рівненській області №2959/ж-3/17-00-23-21 від 21.12.2022, №2964/17-00-23-21 від 21.12.2022 відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.41.1 ст.41, п.61.1 та п.61.2 ст.61, пп.62.1.3 п.62.1 ст.62, пп.75.1.2 п.75.1 ст.75, пп.78.1.21 п.78.1 ст.78, п.82.2 ст.82, пп.69.2 п.69 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідних положень" Податкового кодексу України, у зв`язку з отриманням інформації та документів від компетентного органу Республіки Кіпр стосовно Компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED, які свідчать про порушення платником податків податкового та іншого законодавства з питань, що були охопленні під час попередніх перевірок платника податків, проведена позапланова виїзна документальна перевірка Приватного підприємства "Деметра".

У період з 22.12.2022 по 28.12.2022 у Приватному підприємстві "Деметра" була проведена документальна позапланова виїзна перевірка.

Результати перевірки оформлені актом від 04.01.2022 № 54/ж5/17-00-23-17/32631554 (далі - акт перевірки, т.1 а.с.13-36, т.2 а.с.88-111), відповідно до висновків якого встановлено порушення:

п.103.4 ст.103, частин "г", "й" пп.141.4.1, пп.144.4.2 п.141.4 ст.144 Податкового кодексу України, де підприємство при здійсненні на користь нерезидента виплати інших доходів із джерелом їх походження з України, не утримано податок з таких доходів за ставкою у розмірі 15 відсотків від їх суми та за їх рахунок, та не сплачено до бюджету під час такої виплати податок на доходи нерезидента на загальну суму 361864 грн, у т.ч. за 2017 рік в сумі 361864 грн.

Не погоджуючись з висновками акта перевірки ПП "Деметра" було подано до Головного управління ДПС у Рівненській області заперечення на акт перевірки (т.1 а.с.37-44, т.2 а.с.80-87).

Результатами розгляду заперечень на акт перевірки Головним управлінням ДПС у Рівненській області оформлено листом від 27.01.2023 №533/Ж12/17-00-29, зі змісту якого вбачається, що висновки акту перевірки вирішено викласти в наступній редакції: "п.103.4 ст.103, частин "г", "й" пп.141.4.1, пп.144.4.2 п.141.4 ст.144 Податкового кодексу України, де підприємство при здійсненні на користь нерезидента виплати інших доходів з джерелом їх походження з України, не утримано податок з таких доходів за ставкою у розмірі 15 відсотків від їх суми та за їх рахунок та не сплачено до бюджету під час такої виплати податок на доходи нерезидента на загальну суму 361864грн за 2017 рік" (т.1 а.с.45-56, т.2 а.с.67-79).

На підставі акта перевірки Головним управління ДПС у Рівненській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 31.01.2023 №794/Ж10/17001328, згідно з яким збільшено суму грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи іноземних юридичних осіб на 452330,00грн, в тій частині за податковим зобов`язанням 361864,00грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 90466грн (т.1 а.с.57-58, т.2 а.с.65-66).

Вказане податкове повідомлення-рішення було оскарженні позивачем в адміністративному порядку (т.2 а.с.4-12, 54-62).

Рішенням ДПС України про результати розгляду скарги від 03.04.2023 №8146/6/99-00-06-01-01-06 податкове повідомлення-рішення від 31.01.2023 №794/Ж10/17001328 залишено без змін, а скаргу без задоволення (т.2 а.с.13-21, 45-53).

Не погоджуючись з спірним податковим повідомленням-рішенням, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи даний спір та надаючи правову оцінку встановленим обставинам, суд виходить з такого.

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пп.141.4.1 п.141.4 ст.141 Податкового кодексу України (далі - ПК України) доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, оподатковуються в порядку і за ставками, визначеними цією статтею. Для цілей цього пункту такими доходами є, зокрема, проценти, дисконтні доходи, що сплачуються на користь нерезидента, у тому числі проценти за позиками та борговими зобов`язаннями, випущеними (виданими) резидентом.

Відповідно до пп.141.4.2 п.141.4 ст.141 ПК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи (крім постійного представництва нерезидента на території України) будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в національній валюті), утримують податок з таких доходів, зазначених у підпункті 141.4.1 цього пункту, за ставкою в розмірі 15 відсотків (крім доходів, зазначених у підпунктах 141.4.3-141.4.6 та 141.4.11 цього пункту) їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачено положеннями міжнародних договорів України з країнами резиденції осіб, на користь яких здійснюються виплати, що набрали чинності.

Статтею 9 Конституції України визначено, що чинні міжнародні договори, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.

Якщо міжнародним договором, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору (п.3.2 ст.3 ПК України).

08.11.2012 між Урядом України і Урядом Республіки Кіпр підписано Конвенцію про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи, яка ратифікована Законом України № 412-VII від 04.07.2013 (дата набрання чинності для України 07.08.2013, далі - Конвенція).

Відповідно до п. 1-3 ст. 11 Конвенції проценти, що виникають у Договірній Державі і сплачуються резиденту іншої Договірної Держави, можуть оподатковуватись у цій іншій Державі, якщо такий резидент є особою-фактичним власником таких процентів.

Однак, такі проценти можуть також оподатковуватись у Договірній Державі, в якій вони виникають, і відповідно до законодавства цієї Держави, але якщо особа-фактичний власник процентів є резидентом іншої Договірної Держави, податок, що стягується таким чином, не повинен перевищувати 2 відсотків від загальної суми процентів. Спосіб застосування цих обмежень встановлюється компетентними органами Договірних Держав за взаємною домовленістю.

Термін "проценти" у випадку використання в цій статті означає дохід від боргових вимог будь-якого виду, незалежно від іпотечного забезпечення і незалежно від володіння правом на участь у прибутках боржника, і зокрема, дохід від урядових цінних паперів і дохід від облігацій чи боргових зобов`язань, у тому числі премії та винагороди, що сплачуються стосовно таких цінних паперів, облігацій та боргових зобов`язань.

Порядок застосування міжнародного договору України про уникнення подвійного оподаткування стосовно повного або часткового звільнення від оподаткування доходів нерезидентів із джерелом їх походження з України визначено в ст.103 ПК України.

Так, пунктом 103.2 статті 103 ПК України встановлено, що особа (податковий агент) має право самостійно застосувати звільнення від оподаткування або зменшену ставку податку, передбачену відповідним міжнародним договором України на час виплати доходу нерезиденту, якщо такий нерезидент є бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу і є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України.

Застосування міжнародного договору України в частині звільнення від оподаткування або застосування пониженої ставки податку дозволяється тільки за умови надання нерезидентом особі (податковому агенту) документа, який підтверджує статус податкового резидента згідно з вимогами пункту 103.4 цієї статті.

За правилами п.103.3 статті 103 ПК України бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу для цілей застосування пониженої ставки податку згідно з правилами міжнародного договору України до дивідендів, процентів, роялті, винагород тощо нерезидента, отриманих із джерел в Україні, вважається особа, що має право на отримання таких доходів.

При цьому бенефіціарним (фактичним) отримувачем (власником) доходу не є юридична або фізична особа, навіть якщо така особа має право на отримання доходу, але є агентом, номінальним утримувачем (номінальним власником) або є тільки посередником щодо такого доходу.

Згідно з п.103.4 ст.103 ПК України підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 цієї статті, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України (далі - довідка), а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.

Пунктом 103.5 статті 103 ПК України встановлено, що довідка видається компетентним (уповноваженим) органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором України, за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, і повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України.

Таким чином, у момент виплати доходу на користь нерезидента достатньою підставою для застосування зниженої ставки податку є наявність довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, і така довідка видається компетентним (уповноваженим) органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором України, за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, і повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України.

Висновки аналогічного характеру викладено в постановах Верховного Суду від 14.08.2018 у справі № 817/1045/17, від 26.01.2023 у справі № 160/2959/20.

Суд зазначає, угоди про уникнення подвійного оподаткування мають на меті не допустити ситуації, за якої один і той самий дохід у нерезидента оподатковується двічі - у країні, яка є джерелом доходу, і в країні резиденції отримувача доходу.

Так, позивач є особою (податковим агентом), що виплатила доходи нерезиденту, який є фактичним отримувачем доходу і є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, у зв`язку з чим позивач має право застосувати правила міжнародного договору (в даному випадку - Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Кіпр) на підставі поданого останнім документа, який підтверджує статус податкового резидента, виданого компетентним органом.

Судом встановлено, що 28.04.2016 між ZANGER ENTERPRISES LIMITED (Кредитор) та ПП "Деметра" (Позичальник) укладено Кредитну угоду №15/04-2016 (т.1 а.с.159-167, т.2 а.с.208-220).

Відповідно до п.1.1 розділу 1 "Предмет договору" Кредитної угоди №15/04-2016 Кредитор зобов`язується в порядку та на умовах, визначених цією угодою та чинним в Кіпрі законодавством, надати Позичальнику кредит на суму 1000000,00 (один мільйон) доларів США.

Кредитор надає Позичальнику кредит терміном з 23.05.2016 по 23.05.2018 (п.2.1 розділу 2 "Строк дії договору" Кредитної угоди №15/04-2016).

Додатковою угодою №3 до Кредитної угоди №15/04-2016 пункт 2.1 Угоди викладено в наступній редакції: "Кредитор надає Позичальнику кредит терміном з 23.05.2016 по 23.05.2019".

На підтвердження наявності підстав для зменшення відсоткової ставки податку з оприбуткування доходів, які виплачувались на користь компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED (Кіпр) позивачем надано:

копію свідоцтва від 19.01.2016, виданого податковим управлінням Міністерства фінансів Республіки Кіпр , Нікосія за підписом А.Хаджідеметріу, яким засвідчено, що компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED, ідентифікаційний податковий номер 12305185V є резидентом Кіпру у відповідності до Конвенції, підписаної в Нікосії 08.11.2012 між урядом Республіки Кіпр та урядом України для уникнення подвійного оподаткування. Вищезгаданий резидент підлягає оподаткуванню на Кіпрі, по відношенню до доходів за 2016 рік із всіх джерел від дати реєстрації компанії 24.04.2012 реєстратором Компаній та офіційним ліквідатором; свідоцтво апостильоване, завірене підписом постійного секретаря В. Іоанну. Апостиль скріплено круглою гербовою печаткою;

копію свідоцтва від 11.09.2017, виданого податковим департаментом Міністерства фінансів Республіки Кіпр , Нікосія за підписом А.Хаджідеметріу, яким засвідчено, що компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED, ідентифікаційний податковий номер 12305185V є резидентом Кіпру відповідно до Конвенції між урядом Республіки Кіпр та Україною про уникнення подвійного оподаткування. Вищезгаданий резидент підлягає оподаткуванню на Кіпрі щодо прибутку за 2017 рік із будь-яких джерел надходження, починаючи 24.04.2012, дати його реєстрації у Департаменті реєстрації та ліквідації компанії; свідоцтво апостильоване, завірене підписом постійного заступника Міністра Д.Кацара. Апостиль скріплено круглою гербовою печаткою;

копію свідоцтва від 17.08.2019, виданого податковим департаментом Міністерства фінансів Республіки Кіпр , Нікосія за підписом А.Хаджідеметріу, яким засвідчено, що компанія ZANGER ENTERPRISES LIMITED, ідентифікаційний податковий номер 12305185V є резидентом Кіпру відповідно до Конвенції між Республікою Кіпр та Україною щодо уникнення подвійного оподаткування. Зазначений податковий резидент підлягає оподаткуванню на Кіпрі щодо всіх доходів за 2018 рік з усіх джерел, починаючи з 24.04.2012, дати його реєстрації у Департаменті реєстрації та ліквідації компанії; свідоцтво апостильоване, завірене підписом постійного заступника Міністра Хрисі Бліца. Апостиль скріплено круглою гербовою печаткою;

копію свідоцтва від 27.02.2019, виданого податковим департаментом Міністерства фінансів Республіки Кіпр , Нікосія за підписом А.Хаджідеметріу, яким засвідчено, що компанія ZANGER ENTERPRISES LIMITED, ідентифікаційний податковий номер 12305185V є податковим резидентом Кіпру відповідно до Конвенції про уникнення подвійного оподаткування, підписаної Урядом Республіки Кіпр та Урядом України в Нікосії 08.11.2012. Прибуток зазначеного резидента з усіх джерел за 2019 рік підлягає оподаткуванню на Кіпрі починаючи з 24.04.2012, дати його реєстрації компанії Реєстратором та офіційним ліквідатором компаній; свідоцтво апостильоване, завірене підписом постійного заступника Міністра Л.Маратефтш. Апостиль скріплено круглою гербовою печаткою (т.1 а.с.168-172, т.2 а.с.221-234);

копію свідоцтва про реєстрацію компанії ZANGER ENTERPRISES LIMITED №НЕ 305185 (т.1 а.с.182-201, т.2 а.с.235-250, т.3 а.с.1-4).

Як зазначив Верховний Суд у постанові від 25.10.2021 у справі № 160/1062/19, чинним вітчизняним законодавством не встановлено, яким документом може підтверджуватися статус нерезидента, якому виплачується доход із джерелом походження з України, як бенефіціарного власника цього доходу, та який повинна мати особа, що виплачує доход нерезиденту, на момент виплати доходу.

Вказана правова позиція підтримана в постанові Верховного Су від 26.01.2023 у справі №160/2959/20.

Згідно з ч. 3 ст. 90 КАС України суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Застосовуючи зазначену норму процесуального права, суд встановив, що надані позивачем документи відповідають вимогам як міжнародного, так і національного законодавства. Вказані документи апостильовано. Платником представлено переклад вказаних документів, завірений приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу.

При цьому, докази, які надані відповідачем на підтвердження висновків викладених в акті перевірки, а саме: листи відділу міжнародних податкових справ від 26.01.2021, від 22.09.2021 не є належними доказами, оскільки переклад таких листів подано без відповідного нотаріального посвідчення, а сам переклад таких листів є неофіційним, про що зазначено на самих листах, що не може свідчити про їх належність та допустимість.

Таким чином, надані відповідачем листи не можуть бути доказами порушення позивачем порядку оподаткування доходів нерезидента, оскільки вони не є належними доказами по справі.

У сукупності викладених обставин, суд дійшов висновку про неналежність та недостовірність наданих відповідачем доказів у підтвердження правомірності оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, тоді як надані позивачем документи відповідають вимогам як міжнародного, так і національного законодавства. Зворотного відповідачем у передбачений процесуальним законом спосіб не доведено. Доказів, які б спростували доводи позивача, відповідач суду не надав.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Згідно з частинами першою, другою статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач як суб`єкт владних повноважень в ході розгляду справи не довів правомірність своєї поведінки в спірних правовідносинах.

Натомість, доводи та аргументи позивача, якими останній обґрунтовував позовні вимоги, знайшли своє підтвердження за наслідками розгляду справи по суті, а тому позовні вимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 139 КАС України суд стягує на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судовий збір в сумі 6784,95грн.

Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити повістю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Рівненській області від 31 січня 2023 року № 794/Ж10/17001328 в повному обсязі.

Стягнути на користь Приватного підприємства "Деметра" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області судовий збір в сумі 6784,95грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 07 липня 2023 року

Учасники справи:

Позивач - Приватне підприємство "Деметра" (вул. Онуфрієнка, 1к, с. Бокійма, Дубенський район, Рівненська область, 35154, ЄДРПОУ/РНОКПП 32631554)

Відповідач - Головне управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, буд. 12, м. Рівне, Рівненська область, 33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166)

Суддя Т.О. Комшелюк

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2023
Оприлюднено10.07.2023
Номер документу112062291
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на прибуток підприємств

Судовий реєстр по справі —460/9233/23

Ухвала від 28.03.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Постанова від 13.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 12.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 09.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 05.02.2024

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ніколін Володимир Володимирович

Ухвала від 04.10.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Ухвала від 14.08.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Довгополов Олександр Михайлович

Рішення від 07.07.2023

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Т.О. Комшелюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні