Рішення
від 06.07.2023 по справі 620/4920/23
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 липня 2023 року Чернігів Справа № 620/4920/23

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі головуючого суддіПоліщукЛ.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Державного підприємства «Холминський спиртовий завод» до Корюківської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Державне підприємство «Холминський спиртовий завод» (далі позивач, ДП «Холминський спиртззавод») звернувся до суду з адміністративним позовом до Корюківської міської ради (далі відповідач), в якому просить:

визнати протиправними дії Корюківської міської ради щодо відмови у реєстрації права власності за ДП «Холминський спиртовий завод» на об`єкти нерухомості за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, Холминська територіальна громада, смт Холми, вулиця Центральна, буд. 98 та Чернігівська область, Корюківський район, Корюківська територіальна громада, м. Корюківка, вулиця Дудка, буд. 46 з видачею відповідних свідоцтв;

зобов`язати Корюківську міську раду в особі відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) зареєструвати за Державним підприємством «Холминський спиртовий завод» (ЄДРПОУ 00375314) право власності з видачею свідоцтва про право власності на виробничий будинок за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, Холминська територіальна громада, смт. Холми, вулиця Центральна, буд. 98;

зобов`язати Корюківську міську раду в особі відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) зареєструвати за Державним підприємством «Холминський спиртовий завод» (ЄДРПОУ 00375314) право власності з видачею свідоцтва про право власності на виробничий будинок за адресою: 15300, Чернігівська область, Корюківський район, Корюківська територіальна громада, м. Корюківка, вулиця Дудка, буд. 46.

Позовні вимови позивач обґрунтовує тим, що звернувшись до відповідача для реєстрації права власності на спірне нерухоме майно, отримав відмову, яка суперечить діючому законодавству.

Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду від 09.05.2023 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами. Витребувано у відповідача належним чином засвідчені копії документів, які були подані позивачем та стали підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації права власності за ДП «Холминський спиртовий завод» на спірні об`єкти нерухомості.

У відповіді на відзив відповідач заперечує проти заявлених позовних вимог та просить у їх задоволенні відмовити, оскільки позивач до Корюківської міської ради звертався виключно із запитом щодо надання роз`яснення стосовно реєстрації права власності на спірні об`єкти нерухомості. Із заявою про реєстрацію права власності на нерухоме майно у порядку, передбаченому Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень» та постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127, він не звертався. Тому, ДП «Холминський спиртзавод» були надані виключно роз`яснення щодо можливості реєстрації права власності, а відмова у такій реєстрації державним реєстратором не приймалась.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

На виконання ухвали суду від 09.05.2023 про витребування документів Корюківською міською радою були надані документи з якими позивач звертався до нього з приводу питання реєстрації права власності на спірне нерухоме майно.

Так, позивач 10.04.2023 подав до Відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) виконавчого апарату Корюківської міської ради Запит №67, в якому просив повідомити про можливість реєстрації права власності на об`єкти нерухомості підприємства, що знаходяться за адресами: Чернігівська область, м.Корюківка, вул. Дудка, 46; Чернігівська область, Корюківський район, смт.Холми, вул. Центральна, 98. До запиту додано пакет документів на 49 арк., а саме, Технічні паспорти та Витяги з Реєстру будівельної діяльності спірних об`єктів нерухомості (а.с. 38-113).

За результатом розгляду означеного запиту Корюківською міською радою листом від 11.04.2023 №258/04-03 було повідомлено позивача про те, що питання державної реєстрації речових прав регулюється Законом України «Про державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень» та Порядком державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127. Оскільки, наявні суперечності між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, відповідно до пункту 5 частини першої статті 24 вказаного Закону здійснити реєстрацію права власності на спірні об`єкти нерухомості є неможливим (а.с.7).

Вважаючи, що відповідач протиправно відмовив у реєстрації права власності, позивач звернувся до суду з позовом.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд зважає на наступне.

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розміщене на території України, та обтяжень таких прав врегульовано положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952-IV (далі Закон №1952), а умови, підстави та процедуру проведення відповідно доданого Закону, зокрема, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов`язки суб`єктів у сфері державної реєстрації прав врегульовано в Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127 (далі Порядок №1127, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 553).

В частині першій статті 2 вказаного Закону визначено: 1) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

8) реєстраційна справа - сукупність документів, на підставі яких проведено реєстраційні дії, а також документів, сформованих у процесі проведення таких реєстраційних дій, що зберігаються у паперовій та електронній формі;

9) реєстраційна дія - державна реєстрація прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, а також інші дії, що здійснюються державним реєстратором у Державному реєстрі прав, крім надання інформації з цього реєстру.

Згідно з пунктом 1 частини першої статті 4 Закону №1952 державній реєстрації прав підлягають право власності та право довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов`язання на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, право довірчої власності як спосіб забезпечення виконання зобов`язання на майбутній об`єкт нерухомості.

У Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення, меліоративні мережі, складові частини меліоративної мережі (частина перша статті 5 Закону №1952).

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 6 Закону №1952 до організаційної системи державної реєстрації прав входять суб`єкти державної реєстрації прав, а саме, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації.

Державна реєстрація прав може проводитися за заявою заявника шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг, що забезпечують прийняття та видачу відповідно до цього Порядку документів під час державної реєстрації прав. У разі подання заяви та документів, необхідних для державної реєстрації прав, до центру надання адміністративних послуг адміністратор такого центру вчиняє усі дії щодо прийняття та видачі документів для державної реєстрації прав, передбачені цим Порядком та здійснення яких покладається на державного реєстратора (пункт 26 Порядку №1127).

При цьому, у відповідності до пункту 1 частини першої статті 10 Закону №1952 державним реєстратором є громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб`єктом державної реєстрації прав.

Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб`єкта державної реєстрації прав або нотаріуса (пункт 6 Порядку №1127).

Згідно з частиною першою статті 20 Закону №1952 заява на проведення реєстраційних дій подається заявником у паперовій формі, а у випадках, передбачених законодавством, - в електронній формі разом з оригіналами документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, чи їх копіями, засвідченими державними органами, органами місцевого самоврядування (якщо оригінали таких документів відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування).

Відповідно до пунктів 27, 28 Порядку №1127 заява, зареєстрована у базі даних заяв, та скановані копії документів, поданих заявником для державної реєстрації у паперовій формі, виготовлені з дотриманням вимог, передбачених Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141, та долучені до такої заяви, передаються адміністратором центру надання адміністративних послуг за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на розгляд суб`єкту державної реєстрації прав.

Заява, документи, подані заявником для державної реєстрації прав, документ про сплату адміністративного збору, а також інші додаткові документи, подані заявником під час розгляду відповідної заяви, зберігаються у центрі надання адміністративних послуг.

Державний реєстратор під час розгляду заяви використовує скановані копії документів, що долучені до заяви, зареєстрованої в базі даних заяв, та за необхідності запитує у відповідного центру надання адміністративних послуг такі документи у паперовій формі.

Згідно з частиною першою статті 20 Закону №1952 заява на проведення реєстраційних дій у паперовій формі подається за умови встановлення особи заявника. Встановлення особи громадянина України здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі подання заяви уповноваженою на те особою державним реєстратором встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Частиною дев`ятою статті 18 Закону №1952 визначено, що заява про державну реєстрацію прав подається окремо щодо кожного об`єкта нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.

При цьому, згідно з частиною п`ятнадцятою Закону №1952 вимоги до оформлення заяв, а також вимоги до оформлення рішень державних реєстраторів, що приймаються за результатом їх розгляду, їх форми затверджуються Міністерством юстиції України.

Так, зазначені вимоги затверджені наказом Міністерства юстиції України від 21.11.2016 № 3276/5, відповідно до пунктів 1, 3, 5 якого заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - заява) оформлюються за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), а в разі подання заяви в електронній формі - за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг чи інших інформаційних систем, що забезпечують ідентифікацію користувача з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, для подання заяв у сфері державної реєстрації прав в електронній формі, забезпечення доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації прав, отримання відомостей з Державного реєстру прав.

Заява в паперовій формі оформлюється шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210Ч297 міліметрів). На заяві в паперовій формі проставляється підпис заявника (заявників).

Заява містить відомості, передбачені Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1141 (далі Порядок №1141).

Зокрема, згідно з пунктом 6 зазначеного Порядку формування заяв у сфері державної реєстрації прав у базі даних заяв здійснюється шляхом внесення відомостей про: 1)тип заяви; 2) заявника: прізвище, власне ім`я та по батькові (за наявності); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності); реквізити документа, що посвідчує особу заявника: - назва документа; - серія документа (за наявності); - номер документа; - дата видачі документа; - уповноважений суб`єкт, що видав документ; - строк дії документа (за наявності); - додаткові відомості про документ (за наявності); реквізити документа, що підтверджує повноваження заявника, що є уповноваженою особою (у разі подання заяви уповноваженою особою): - назва документа; - серія документа (за наявності); -номер документа; - дата видачі документа; - уповноважений суб`єкт, що видав документ; -строк дії документа (за наявності); - додаткові відомості про документ (за наявності); 3)суб`єкта, від імені якого діє заявник, що є уповноваженою особою, зокрема: для юридичних осіб: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України); - податковий номер, присвоєний контролюючим органом відповідно до законодавства України (для юридичних осіб, створених відповідно до законодавства іноземної держави); 4) засоби зв`язку із заявником (абонентський номер мобільного телефона та/або адреса електронної пошти); 5)реквізити платежу про справляння адміністративного збору (у разі справляння адміністративного збору у випадках, передбачених законом).

Крім того, пунктом 7 Порядку № 1141 передбачено, що під час формування заяви про державну реєстрацію прав додатково до відомостей, передбачених пунктом 6 цього Порядку, вносяться відомості про: 1) тип державної реєстрації; 2) вид державної реєстрації; 3) тип об`єкта речових прав; 4) реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна (у разі наявності відкритого розділу в Державному реєстрі прав); 5) ідентифікатор об`єкта в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (у разі формування заяви щодо об`єкта речових прав, якому присвоєно відповідний ідентифікатор); 7) адресу об`єкта нерухомого майна (у разі формування заяви щодо закінченого будівництвом об`єкта, а також об`єкта будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості, яким присвоєно адресу); 9) суб`єкта речового права, обтяжувача (у разі формування заяви щодо набуття речового права, обтяження): для юридичних осіб: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України); податковий номер, присвоєний контролюючим органом відповідно до законодавства України (для юридичних осіб, створених відповідно до законодавства іноземної держави); 10) засоби зв`язку із суб`єктом речового права, обтяжувачем (абонентський номер мобільного телефона та/або адреса електронної пошти); 11) документи та/або відомості про документи, подані для державної реєстрації прав (за наявності): тип документа (відповідно до словника типів документів); серія документа (за наявності); номер документа; дата видачі документа; уповноважений суб`єкт, що видав документ; строк дії документа (за наявності); додаткові відомості про документ (за наявності).

Частиною 5 статті 20 Закону №1952 та пунктом 5 Порядку №1141 визначено, що у разі подання заяви про проведення реєстраційних дій у паперовій формі така заява формується, реєструється у базі даних заяв із зазначенням дати і часу реєстрації та скріплюється особистим підписом заявника.

Частиною першою статті 27 Закону №1952 передбачено, що державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться, зокрема, на підставі: 6) свідоцтва про право власності на нерухоме майно, виданого до 1 січня 2013 року органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією, чи його дубліката; 7) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; 9) судового рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, об`єкт незавершеного будівництва, майбутній об`єкт нерухомості; 13) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об`єкта нерухомого майна, об`єкта незавершеного будівництва, майбутнього об`єкта нерухомості з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність.

Відповідно до частини першої статті 11 Закону №1952 державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав.

При цьому, пунктами 18, 19 Порядку №1127 визначено, що за результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації.

Рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації за умови вчинення дій та/або процедур, передбачених цим Порядком під час розгляду заяви, приймається державним реєстратором у будь-який час до закінчення строку державної реєстрації прав.

Державний реєстратор за результатом прийнятого рішення щодо державної реєстрації прав відкриває розділ в Державному реєстрі прав та/або вносить до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідні відомості про речові права, обтяження речових прав.

У випадках, передбачених законом, державний реєстратор за результатом прийнятого рішення щодо державної реєстрації прав також закриває розділ в Державному реєстрі прав.

Відповідно до пункту 23 Порядку №1127 за наявності підстав для відмови в державній реєстрації прав, що визначеніЗаконом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державний реєстратор приймає відповідне рішення, яке повинне містити вичерпний перелік обставин, що стали підставою для його прийняття, з відповідним обґрунтуванням їх застосування.

Згідно з пунктом 29 Порядку №1127 за результатами розгляду заяви адміністратор центру надання адміністративних послуг, що забезпечує прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації прав, з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено адміністративний збір, невідкладно повертає заявникові документи, подані для такої реєстрації (крім документів, що відповідно до закону не повертаються заявнику), та за бажанням заявника отримати результати державної реєстрації прав у паперовій формі - видає витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу формату А4 (210 x 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки адміністратора центру надання адміністративних послуг чи у разі відмови у проведенні державної реєстрації прав - рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу формату А4 (210 x 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки.

Проаналізувавши зазначені вище правові норми, суд зауважує, що процедура проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, в тому числі порядок дій суб`єкта, що бажає здійснити таку реєстрацію, державного реєстратора чітко та конкретно визначена положеннями Закону №1952 та Порядку №1127. Зокрема, зазначені правові норми передбачають, що для реєстрації такий суб`єкт подає державному реєстратору/до центру надання адміністративних послуг заяву встановленої форми, яка обов`язково має містити відомості, передбачені Порядком №1141, пакет документів, визначений нормами вказаний законодавчого та підзаконних актів, а також документ про сплату адміністративного збору.

За результатом розгляду означених документів, державним реєстратором приймається відповідне рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації. При цьому, у випадку прийняття позитивного рішення заявнику видається витяг з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу формату А4 (210 x 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки адміністратора центру надання адміністративних послуг, а у випадку відмови - рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав шляхом його друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу формату А4 (210 x 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки.

Дослідивши матеріали позовної заяви та поданого відповідачем відзиву, суд зазначає про відсутність доказів, які б свідчили про звернення позивача до відповідача із заявою про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, оформленої у відповідності до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1125 та від 26.11.2011 №1141, разом з пакетом документів, передбачених означеними нормативно-правовими актами та положеннями Закону №1952, а також документом, що підтверджує сплату адміністративного збору.

З матеріалів справи вбачається, що позивач звернулася до відповідача з приводу реєстрації права власності на спірні об`єкти нерухомого не у порядку та без додержання вимог, встановлених Законом №1952 і Порядком №1127, а із запитом в довільній формі щодо можливості здійснення такої реєстрації та з наданням документів, які, на йому думку, є достатніми для розгляду такого запиту.

Тобто, оскільки заява встановленої форми із визначеним пакетом документів не була подана позивачем державному реєстратору, то запит від 10.04.2023 №67, поданий ДП «Холминський спиртзавод», з довільним переліком документів, не може бути підставою для розгляду державним реєстратором питання реєстрації/відмови у реєстрації прав власності на нерухоме майно.

З огляду на зазначене та на вимоги пункту 29 Порядку №1127, які визначають форму рішення про реєстрацію/відмову у реєстрації права власності, лист Корюківської міської ради від 11.04.2023 №258/04-03 не є відмовою у реєстрації права власності на спірні об`єкти нерухомості, оскільки позивач не звертався до відповідача з заявою встановленої форми та з наданням необхідних документів.

Суд зауважує, що сама по собі незгода позивача зі змістом наданої йому відповідачем відповіді не спростовує факту розгляду його звернення у встановленому законом порядку та не може бути підставою для визнання такої відповіді протиправною, оскільки під час звернення до відповідача не дотримано встановленої законодавством процедури.

Аргументи позивача зводяться до констатації наявності у нього права на державну реєстрацію права власності на спірне нерухоме майно.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на зазначені правові норми та встановлені обставини, суд дійшов висновку що розглядаючи запит позивача від 10.04.2023 №67 та оформлюючи результати такого розгляду листом від 11.04.2023 №258/04-23 Корюківська міська рада діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначеніКонституцієюта законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії). А тому, протиправність в діях останньої відсутня.

Оскільки, позовна вимога про визнання протиправними дій відповідача щодо відмови позивачу у реєстрації права власності на спірні об`єкти нерухомості задоволенню не підлягає, похідні від неї позовні вимоги - щодо зобов`язання міської ради в особі відділу надання адміністративних послуг здійснити таку реєстрацію, також задоволенню не підлягають.

Згідно з частинами першою, другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, на підставі зібраних та досліджених доказів, аналізу чинного законодавства, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для відмови у задоволенні позовних вимог.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 5, 139, 72-74, 77, 241-246, 260-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог Державного підприємства «Холминський спиртовий завод» до Корюківської міської ради про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Державне підприємство «Холминський спиртовий завод», вул.Центральна, 98, смт. Холми, Корюківський район, Чернігівська область, 15331, ЄДРПОУ: 00375314.

Відповідач: Корюківська міська рада, вул. Бульварна, буд. 6, м.Корюківка, Чернігівська область, 15300, ЄДРПОУ: 040061760.

Повний текст судового рішення складено 06 липня 2023 року.

Суддя Л.О. Поліщук

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.07.2023
Оприлюднено10.07.2023
Номер документу112063612
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо управління об’єктами державної (комунальної) власності, у тому числі про передачу об’єктів права державної та комунальної власності

Судовий реєстр по справі —620/4920/23

Рішення від 06.07.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Поліщук Л.О.

Ухвала від 09.05.2023

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Поліщук Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні