Рішення
від 02.09.2010 по справі 2-3371-10
ЗАМОСТЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ВІННИЦІ

Справа № 2-3371

2010 рік

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2010 року Зам остянський районний суд м. Ві нниці

в складі : голову ючого - судді Сичука М.М.,

при секретарі Поливан ій Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Вінни ці цивільну справу за позово м ОСОБА_1 до Управління Пе нсійного фонду України в Зам остянському районі міста Він ниці про визнання дій неправ омірними та зобов' язання пр овести перерахунок пенсії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач в серпні 2010 року зв ернувся до суду з позовом до У правління Пенсійного фонду У країни у Замостянському райо ні м. Вінниці про визнання дій неправомірними та зобов' яз ання провести перерахунок пе нсії.

Свої позовні вимоги позива ч мотивує тим, що він являєтьс я інвалідом 3-ої групи із захво рювання, пов'язаного з ліквід ацією наслідків аварії на Чо рнобильській АЕС, що підтвер джено посвідченням Категорі ї 1 серії НОМЕР_1, виданим 15.12 .2004 року.

10.07. 2010 року позивач звернувся до управління ПФУ у Замостян ському районі м. Вінниці з вим огою перерахунку пенсії відп овідно до ст.ст. 50, 54 Закону Укра їни № 796 «Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи» в його реда кції до внесення змін Законо м України № 107 (зміни визнано не конституційними згідно з ріш енням Конституційного Суду У країни №10-рп від 22.05.2008року), з урахуванням доплати, пере дбаченої ст. 50 вказаного Закон у.

27.07.2010 року позивач отримав ві дповідь з управління ПФУ у За мостянському районі м. Вінни ці від 23.07.2010 року за №129/К-1-4, якою йо му було фактично відмовлено у здійснені перерахунку пенс ійних виплат.

Так, відповідач зіслався на те, що після скасування Конст итуційним Судом України неко нституційних змін до Закону № 796 рішення про відновлення д ії законодавчих актів Україн и у редакції, чинній до внесен ня змін, Верховною Радою Укра їни не приймалося.

Вважає, що дії органу Пенсій ного фонду України про відмо ву в перерахунку пенсії є неп равомірними та порушують йог о права, як учасника ліквідац ії наслідків аварії на ЧАЕС т а в зв'язку з цим інваліда 3-ої г рупи.

Відповідно до ст. 19 Конститу ції України органи державної влади та органи місцевого са моврядування, їх посадові ос оби зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважен ь та у спосіб, що передбачені К онституцією та законами Укра їни.

Згідно зі ст. 92 Конституції У країни виключно законами виз начаються форми і види пенсі йного забезпечення.

Відповідно до частини 3 стат ті 45 Закону України «Про загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування» переведе ння з одного виду пенсії на ін ший провадиться з дня поданн я заяви з усіма необхідними д окументами.

Усі документи, необхідні дл я призначення позивачу пенсі ї відповідно до ст. 54 Закону Ук раїни «Про статус і соціальн ий захист громадян, які постр аждали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи» в управлінн і Пенсійного фонду України в Замостянському районі м. Він ниці є в наявності.

Відповідно до частини четв ертої статті 54 Закону України № 796 в усіх випадках розміри пе нсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорноб ильською катастрофою, не мож уть бути нижчими:... по III групі і нвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком».

Згідно зі ст. 50 цього ж Закону особам, віднесеним до катего рії 1, призначається щомісячн а додаткова пенсія за шкоду, а саме: інвалідам 3-ої групи - 50 % мінімальної пенсії за віком .

Законом України «Про загал ьнообов'язкове державне пенс ійне страхування» №1058 від 09.07. 2003 року у статті 28 встановлено, щ о мінімальний розмір пенсії за віком за наявності у чолов іків 25, а у жінок - 20 років страхо вого стажу встановлюється у розмірі прожиткового мініму му для осіб, які втратили прац ездатність, визначеного зако ном». Розмір прожиткового мі німуму встановлюється Закон ом «Про Державний бюджет Укр аїни».

Таким чином позивач вважає , що його права, як ліквідатора аварії на ЧАЕС категорії 1 та, в зв'язку з цим інваліда III груп и, суттєво порушені в результ аті неправомірної відмови в перерахунку пенсії відповід но до Закону № 796.

Позивач просив суд в изнат и неправомірними дії управлі ння Пенсійного фонду України у Замостянському районі м. Ві нниці про відмову в перераху нку позивачу пенсії відповід но до чинного законодавства та зобов'язати управління Пе нсійного фонду України у Зам остянському районі м. Вінниц і із дня звернення із заявою п ро перерахунок пенсії, тобто із 10.07.2010 року, здійснити перера хунок пенсії ОСОБА_1 як інваліда III групи згідно і з статтями 50 та 54 Закону Україн и №796 від 28.02.1991 року «Про статус т а соціальний захист громадян , які постраждали внаслідок Ч орнобильської катастрофи» (в редакції Законів України №3285 від 17.06.1993 року та № 230 від 06.06.1996 року ) щодо встановлення роз міру пенсії не нижчим шести м інімальних пенсій за віком, та додаткової пенсії в р озмірі 50 % мінімальної пенсії за віком з визначенням мінім альної пенсії за віком відпо відно до ст. 28 Закону України « Про загальнообов'язкове держ авне пенсійне страхування», а також просив стягнути з від повідача судові витрати, пон есені при подачі позову до су ду.

В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги з підстав, викла дених у позовній заяві, та про сив суд задовольнити їх в пов ному обсязі.

Управління Пенсійного фо нду України у Замостянсько му районі м. Вінниці в письмов их запереченнях, а його предс тавник в судовому засіданні усно заперечив проти позову на тій підставі, що при визнач енні права на пенсію громадя нам, які постраждали внаслід ок Чорнобильської катастроф и, управління керується Зако ном України «Про статус гром адян, які постраждали внаслі док Чорнобильської катастро фи» № 796 - XII, від 28.02.1991 року.

Відповідно ч. 4 ст. 54 цього Зак ону, яка визначає умови призн ачення державних пенсій особ ам, віднесеним до категорії 1, передбачено, що в усіх випадк ах розміри пенсій для інвалі дів, щодо яких встановлено зв 'язок з Чорнобильською катас трофою, не можуть бути нижчим и по 3-й групі інвалідності 6 мі німальних пенсій за віком.

Згідно зі ст. 50 Закону особам , віднесеним до категорії 1, пр изначається щомісячна додат кова пенсія за шкоду, заподія ну здоров'ю, у розмірі інвалід ам 3 групи - 50 % мінімальної пенс ії за віком.

Відповідно до ч. 5 ст. 54 Закону порядок обчислення пенсії п о інвалідності, що настала вн аслідок каліцтва чи захворюв ання, і пенсії у зв'язку з втра тою годувальника внаслідок Ч орнобильської катастрофи ви значається Кабінетом Мініст рів України.

Відповідно п. 28 розділу II Зак ону України «Про Державний б юджет України на 2008 рік та про в несення змін до деяких закон одавчих актів України» було внесено зміни до Закону Укра їни «Про статус і соціальний захист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильськ ої катастрофи».

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 № 10-рп/2008 ро ку визнано такими, що не відпо відають Конституції України , положення ряду пунктів зако ну України «Про державний бю джет України на 2008 рік та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України», в тому числі положення п. 28 розділу II. Тому, з дня ухвалення Констит уційним Судом України даного рішення положення п. 28 втрати ло чинність.

Разом з тим, рішення про від новлення дії законодавчих ак тів України у редакції, чинні й до внесення змін, Верховною Радою України не приймалося , а також змін щодо бюджетних п ризначень на фінансування бю джетних програм, зокрема пен сійного забезпечення осіб, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи, до З аконів України про Державний бюджет України не вносилось .

Крім того, відповідно до час тини 1 ст. 58 Конституції Україн и закони, та інші нормативно-п равові акти не мають зворотн ої дії в часі. Тому скасування Конституційним Судом положе нь Закону України «Про Держа вний бюджет України на 2008 рік т а про внесення змін до деяких законодавчих актів України» , автоматично не відновлює ре дакцію нормативно-правових а ктів, що діяла до внесення в ни х змін.

Внаслідок цього, порядок об числення пенсій та підвищень до них, передбачених законод авчими актами, до яких вносил ись зміни, залишився неврегу льованим.

Статтею 71 Закону України «П ро Державний Бюджет на 2009 рік» та ст. 70 ЗУ «Про Державний бюдж ет на 2010 рік», надано право Кабі нету Міністрів України у 2009-2010 р оках встановлювати розміри с оціальних виплат, які відпов ідно до законодавства визнач аються залежно від розміру м інімальної заробітної плати , в абсолютних сумах у межах ас игнувань, передбачених за ві дповідними бюджетними прогр амами.

Закони України «Про Держав ний бюджет України на 2009 рік» т а «Про державний бюджет на 2010 р ік» були прийняті пізніше За кону України «Про статус та с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чор нобильської катастрофи», а т ому його норми мають пріорит ет над нормами Закону Україн и «Про статус та соціальний з ахист громадян, які постражд али внаслідок Чорнобильсько ї катастрофи». Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України о ргани державної влади та орг анів місцевого самоврядуван ня, їх посадові особи зобов'яз ані діяти лише на підставі, в м ежах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституціє ю та законами України.

Згідно ст. 23 Бюджетного коде ксу України будь-які бюджетн і зобов'язання та платежі з бю джету можна здійснювати лише за наявності відповідного б юджетного призначення.

Бюджетні призначення вста новлюються Законом «Про держ авний бюджет України чи ріше нням про місцевий бюджет у по рядку, визначеному цим Кодек сом.

Згідно п. 5 ст. 51 Бюджетного ко дексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюдж етні зобов'язання та проводя ть видатки згідно бюджетних асигнувань. Отже, Управління Пенсійного фонду України в З амостянському районі здійсн ювало виплати позивачу відпо відно до бюджетного призначе ння та у розмірі встановлено му Законом України «Про держ авний бюджет на 2009 рік», та Зако ну України «Про Державний бю джет на 2010 рік»

В статті 67 Закону України «П ро статус громадян, які постр аждали в наслідок Чорнобильс ької катастрофи» вказано, що конкретні розміри всіх допл ат, пенсій і компенсацій, пере дбачених цим Законом, підвищ ується Кабінетом Міністрів У країни.

Таким чином, на період дії п равовідносин, які є предмето м спору в цій справі, наявні дв а нормативно-правові акти: За кон України «Про статус та со ціальний захист громадян, як і постраждали внаслідок Чорн обильської катастрофи» та За кон України «Про Державний б юджет України на 2009 рік», Закон України «Про Державний бюдж ет на 2010 рік», які мають однаков у юридичну силу, але по різном у встановлювали розмір держа вної соціальної допомоги.

Відтак, у 2008 році встановленн я мінімальних пенсій, передб ачених ст. 54 Закону, здійснюєт ься відповідно до рішень Каб інету Міністрів України.

Кабінет Міністрів України , як вищий орган в системі орга нів виконавчої влади, в межах своїх владних повноважень, п ісля прийняття Конституційн им Судом України рішення № 10-р п/2008, видав Постанову № 530 від 28.05.200 8р. «Про деякі питання соціаль ного захисту окремих категор ій громадян», якою встановле на мінімальна пенсія по друг ій групі інвалідності внаслі док Чорнобильської катастро фи для учасників ліквідації аварії на ЧАЄС.

Постановою Кабінету Мініс трів України № 654 від 16.07.2008 року « Про підвищення пенсійного за безпечення громадян» підвищ ено цей розмір мінімальної п енсії.

Таким чином, після скасуван ня Конституційним Судом Укра їни змін, внесених в Закон Укр аїни «Про статус і соціальни й захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобильсь кої катастрофи», Постанови К абінету Міністрів України № 530, та № 654 - єдині нормативно-прав ові акти, які регулюють питан ня обчислення пенсій даної к атегорії громадян. Крім того , враховуючи, що зазначені Пос танови є підзаконним нормати вно-правовими актами, що вида ні на підставі Закону Україн и «Про статус громадян, які по страждали в наслідок Чорноби льської катастрофи», для кон кретизації його законодавчи х розпоряджень, не визнані в у становленому законом порядк у такими, що не відповідають К онституції.

Заслухавши пояснення поз ивача та його представника, з аперечення представника від повідача, дослідивши матеріа ли справи, суд вважає, що позов підлягає частковому задовол енню.

Судом встановлено, що позив ач є особою, яка постраждала в наслідок Чорнобильської кат астрофи, що підтверджується посвідченням (а.с. 5), є інвалідо м 3 групи, дана інвалідність п ов'язана з наслідками Чорноб ильської катастрофи, що підт верджується довідкою ( а.с. 6).

Позивач звертався до відпо відача про роз' яснення нара хування пенсійного забезпеч ення на, що отримував відпові дь, що нарахування пенсії зді йснюється згідно чинного зак онодавства та в повному об' ємі.

Відповідач необґрунтовано відмовив позивачу в перерах унку пенсії виходячи із розм іру мінімальної пенсії за ві ком, встановленого ст. 28 Закон у України «Про загальнообов' язкове державне пенсійне стр ахування».

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Консти туції України громадяни мают ь право на соціальний захист , що включає право на забезпеч ення їх у разі повної, частков ої або тимчасової втрати пра цездатності, втрати годуваль ника, безробіття з незалежни х від них обставин, а також у с тарості та в інших випадках, п ередбачених законом.

Основні положення щодо реа лізації конституційного пра ва громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської ка тастрофи, на охорону їхнього життя і здоров' я, створення єдиного порядку визначення категорії зон радіоактивног о забруднення територій, умо в проживання і трудової діял ьності на них, соціального за хисту населення визначені та закріплені в Законі України від 28.02.1991 року №796 «Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ».

Статтею 54 Закону України «П ро статус і соціальний захис т громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», яка діяла до п рийняття Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік» № 107-VI від 28.12.2007, тобто до 01.01.2008 року, передбачено, що у всіх в ипадках розміри пенсій для і нвалідів, щодо яких встановл ено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути н ижчими по ІІІ групі інвалідн ості - 6 мінімальних пенсій з а віком.

Відповідно до ст. 50 Закону Ук раїни «Про статус і соціальн ий захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорноби льської катастрофи» особам , які є інвалідами ІІІ групи, п ризначається щомісячна дода ткова пенсія за шкоду, заподі яну здоров' ю, у розмірі 50% мін імальної пенсії за віком, а дл я осіб, які є інвалідами ІІ гру пи.

Наявність у позивача таког о права є визначальним для ви рішення вказаного спору, крі м того, це право гарантується ч. 2 ст. 46 Конституції України.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Консти туції України органи державн ої влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов' язані діяти ли ше на підставі, в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені Конституцією та законами України.

Отже, за конституційними но рмами, виходячи із пріоритет ності законів над підзаконни ми актами, суд дійшов висновк у, що при розмірі пенсії позив ачеві застосуванню підлягаю ть ч. 1 ст. 50 та ч. 4 ст. 54 Закону Укра їни «Про статус і соціальний захист громадян, які постра ждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи», а не Пост анова Кабінету Міністрів Укр аїни, яка істотно звужує обся г встановлених законом прав.

При цьому враховується, що ч астини третю і четверту стат ті 54 Закону України «Про стату с і соціальний захист громад ян, які постраждали внаслідо к Чорнобильської катастрофи » було замінено чотирма част инами нового змісту, згідно і з Законом України від 28.12.2007 року № 107-VI, щодо нового розміру пенс ій для інвалідів з числа осіб постраждалих І категорії.

Проте вищезазначені зміни , внесені підпунктом 15 пункту 28 розділу ІІ Закону України ві д 28.12.2007 р. № 107-VІ, визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційним и), згідно з Рішенням Конститу ційного Суду України від 22.05.2008 р оку № 10-рп/2008.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на всій території У країни, остаточним і не може б ути оскаржене.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Таким чином, протягом періо ду часу з 1.01.2008 року по 13.01.2010 року вк лючно діяла нова редакція ст . 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадя н, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» , що зумовлює відсутність під став для зобов'язання відпов ідача виплачувати позивачу п енсію у розмірі нижчому, ніж 6 мінімальних пенсій за віком та додаткової пенсії - 50 % мінім альної пенсії за віком.

Суд не бере до уваги посила ння відповідача на ч. 5 ст. 54 Зак ону України «Про статус і соц іальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чо рнобильської катастрофи», якою передбачено, що порядок обчислення пенсії по інвалі дності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і п енсії у зв' язку з втратою го дувальника внаслідок Чорноб ильської катастрофи визнача ється Кабінетом Міністрів Ук раїни, оскільки надання зако нодавцем такого права Кабіне ту Міністрів України не озна чає, що останній, встановлююч и такий порядок може допусти ти звуження змісту та обсягу прав позивача, встановлених цим Законом. Тобто, Кабінет Мі ністрів України повинен був встановити зазначений поряд ок, не порушуючи положень цьо го Закону, в тому числі й інших законів, якими встановлено м інімальний розмір пенсії за віком.

Згідно ст.ст. 50, 54 Закону Украї ни «Про статус і соціальний з ахист громадян, які постраж дали внаслідок Чорнобильс ької катастрофи» випливає, що під час визначення розмір у пенсії та щомісячної додат кової пенсії за шкоду, заподі яну здоров' ю за основу їх на рахування береться розмір мі німальної пенсії за віком.

За чинним законодавством р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ст. 28 Закону України «Про загально обов' язкове державне пенсі йне страхування», іншого нор мативно-правового акта, який би визначав цей розмір або вс тановлював інший розмір, нем ає.

Також суд не бере до уваги п оложення ч. 3 ст. 28 зазначеного З акону, з якої випливає, що міні мальний розмір пенсії за вік ом, встановлений абзацом 1 час тини 1 цієї статті, застосовує ться виключно для визначення розмірів пенсії, призначени х згідно з цим Законом, оскіль ки наявність такої норми та в ідсутність іншого мінімальн ого розміру пенсії за віком н е є підставою для відмови в ре алізації позивачем конститу ційної гарантії та права на о тримання пенсії і щомісячної додаткової пенсії за шкоду, з аподіяну здоров' ю, виходячи з розміру мінімальної пенсі ї за віком, як це встановлено с т.ст. 50, 54 Закону України «Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катаст рофи».

Відповідно до ч. 3 ст. 67 Закону України «Про статус і соціал ьний захист громадян, які по страждали внаслідок Чорноби льської катастрофи», яка наб рала чинності 31.10.2006 року, у разі збільшення розміру прожитко вого мінімуму для осіб, які вт ратили працездатність, визна ченого законом, підвищується розмір пенсії, визначений ві дповідно до ст. 54 цього Закону , а також розмір додаткової пе нсії за шкоду, заподіяну здор ов' ю, особам віднесеним до 1, 2, 3, 4 категорій, та розмір щоміс ячної компенсації сім' ям за втрату годувальника внаслід ок Чорнобильської катастроф и. Перерахунок пенсії здійсн юється з дня встановлення но вого розміру прожиткового мі німуму.

Аналіз зазначеної норми, як а є імперативною, свідчить, що підставою для перерахунку п енсії є встановлення нового прожиткового мінімуму, і цей перерахунок здійснюється з дня встановлення цього мінім уму.

Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов'я зкове державне пенсійне стра хування» мінімальний розмір пенсії за віком встановлюєт ься у розмірі прожиткового м інімуму для осіб, які втрати ли працездатність, визначено го законом.

Оскільки позивачеві слід в изначати пенсію виходячи з м інімальної пенсії за віком, я ка встановлюється в розмірі прожиткового мінімуму для ос іб, які втратили працездатні сть, то в разі збільшення розм іру цього прожиткового мінім уму перерахунок пенсії позив ачеві повинен проводитись ви ходячи з нового розміру міні мальної пенсії за віком.

Суд вважає, що враховуючи пе ріоди отримання позивачем пе нсії за віком, задоволенню пі длягають вимоги щодо здійсне ння перерахунку пенсії за За коном України «Про статус і с оціальний захист громадян, я кі постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи », виходячи із розміру мініма льної пенсії за віком, встано вленої ст. 28 Закону України «П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування» .

В зв' язку із задоволенням позову на користь позивача з відповідача слід стягнути в итрати на інформаційно-техні чне забезпечення розгляду сп рави.

Виниклі правовідносини вр егульовано ст.ст. 49, 50, 54 Закону У країни «Про статус і соціаль ний захист громадян, які пост раждали внаслідок Чорнобиль ської катастрофи», ст.ст. 3, 5, 28 За кону України «Про загальнооб ов'язкове державне пенсійне страхування»

Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 49, 50, 54 Закону Україн и «Про статус і соціальний за хист громадян, які постражда ли внаслідок Чорнобильської катастрофи», ст.ст. 3, 5, 28 Закону України «Про загальнообов'яз кове державне пенсійне страх ування» та ст.ст. 10, 57, 60, 88, 209, 212-215 ЦПК У країни , суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повн істю.

Визнати дії Управління Пен сійного фонду України в Замо стянському районі міста Вінн иці щодо не донарахування О СОБА_1 державної та додатко вої пенсії неправомірними.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України у За мостянському районі м. Вінни ці провести перерахунок пенс ії ОСОБА_1 відповідно до с т.ст. 50, 54 Закону України «Про ст атус і соціальний захист гро мадян, які постраждали внасл ідок Чорнобильської катастр офи» як інваліду IIІ групи 1 кат егорії, захворювання якого п ов'язане із виконанням служб ових обов'язків по ліквідаці ї наслідків аварії на ЧАЕС, в р озмірі не нижчому 6 мінімальн их пенсій за віком, а також з у рахуванням додаткової пенсі ї за шкоду, заподіяну здоров'ю громадян, у розмірі 50 % мінімал ьної пенсії за віком , починаю чи з 10 липня 2010 року.

Стягнути з Управління Пенс ійного фонду України в Замос тянському районі м. Вінниці н а користь ОСОБА_1 витрати на інформаційно-технічне заб езпечення в сумі 37 гривень.

Рішення суду може бути оска ржене до апеляційного суду В інницької області протягом д есяти днів з дня проголошенн я шляхом подання апеляційної скарги.

Суддя

СудЗамостянський районний суд м.Вінниці
Дата ухвалення рішення02.09.2010
Оприлюднено20.09.2010
Номер документу11207728
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-3371-10

Рішення від 23.09.2010

Цивільне

Краснолиманський міський суд Донецької області

Мороз Ліна Іванівна

Рішення від 02.09.2010

Цивільне

Замостянський районний суд м.Вінниці

Сичук Микола Миколайович

Рішення від 27.08.2010

Цивільне

Мар`їнський районний суд Донецької області

Ліпчанський Сергій Миколайович

Ухвала від 10.03.2010

Цивільне

Ленінський районний суд м.Кіровограда

Кореняк Володимир Клавдійович

Рішення від 05.07.2010

Цивільне

Пролетарський районний суд м.Донецька

Семіряд Ігор Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні