Ухвала
від 10.07.2023 по справі 194/1045/23
ТЕРНІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 194/1045/23

Номер провадження 1-кс/194/187/23

У Х В А Л А

про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів

10 липня 2023 року Слідчий суддя Тернівського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №42023042120000004, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчий СВ ВП№1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням, погодженим прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів.

Своє клопотання мотивує тим, що в провадженні СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження № 42023042120000004 від 13.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.15, ч. 4 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_1 08.09.2022 оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2022-09-08-001326-a з предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51 154 424,00 гривень. Кінцевий строк подання пропозицій 30.09.2022, проведення аукціону 03.10.2022.

За результатами проведеної закупівлі обрано переможцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з яким укладено договір від 26.10.2022 №14/10 на суму 51 154 158,52 гривень.

Пунктом 1.1. вказаного Договору передбачено, що Підрядник зобов`язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об`єкті: Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування. Код ДК 021-2015: 45210000-2 будівництво будівель.

Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 51 154 158,52 грн, в тому числі ПДВ 8 525 693,09 грн. (п. 3.1. Договору).

Джерело фінансування робіт (будівництва об`єкта) - місцевий бюджет (п. 4.1. Договору).

01.11.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до Договору від 26.10.2022 №14/10, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 1 678 252,77 грн, в тому числі ПДВ 20%-279 708,80 грн, на 2023 рік у сумі 18 321 747,23 грн, в тому числі ПДВ 20% - 3 053 624,54 грн, на 2024 рік у сумі 31 154 158,52 грн, в тому числі ПДВ 20%-5 192 359,75 гривень.

Процедура закупівлі UA-2022-09-08-001326-a проведена відповідно до п. 15 річного плану закупівель на 2022 рік ІНФОРМАЦІЯ_3 , підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2022 №53.

Водночас вказану процедуру ІНФОРМАЦІЯ_1 проведено в період чинного на той час договору від 13.07.2022 №02/07, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за результатами попередньої процедури закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а з аналогічним предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» та обсягом запланованих робіт, на суму 51 107 407,17 грн.

14.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до договору від 13.07.2022 №02/07, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 5 000 000 грн, в тому числі ПДВ 20%-833 333,33 грн, на 2023 рік у сумі 15 000 000, в тому числі ПДВ 20% - 2 500 000 грн, на 2024 рік у сумі 31 117 407,17 грн, в тому числі ПДВ 20%-5 186 234,53 гривень.

При цьому, попередня процедура закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а проведена на підставі того ж самого пункту 15 річного плану закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08), за рахунок одних і тих же бюджетних коштів, виділених на виконання однієї і тієї ж Програми по капітальному будівництву ІНФОРМАЦІЯ_4 на 2022 рік, затвердженої рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 22.12.2021 №649-19/VIII.

Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 17.08.2022 розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а та 26.08.2022 затверджено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.

У висновку зазначено, що відповідно до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації передбачено надання учасниками, сканованої копії з оригіналу наказу про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням копії з оригіналу документа, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань, зокрема, з пожежної безпеки відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній документ щодо проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки відповідальної особи.

Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, очікувана вартість робіт з будівництва культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 становить 51 154 424,00 грн, що перевищує 20 млн грн, однак ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не надало у складі тендерної пропозиції антикорупційної програми та інформацію щодо уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу III тендерної документації.

Водночас антикорупційна програма ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Отже тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » підлягала відхиленню замовником на підставі п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель Східний офіс Держаудитслужби відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усуненню виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання укладеного Договору.

У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 52 від 02.09.2022 замовником вирішено направити підряднику проект додатково угоди про розірвання укладеного Договору за згодою сторін на підстав ст. 651 ЦК України.

Договір від 13.07.2022 №02/07 розірваний на підставі додаткової угоди №02 від 03.10.2022.

Слід наголосити, що строк дії попереднього договору від 13.07.2022 №02/07 сторонами визначено до 01.07.2024 і він був розірваний вже після проведеного 03.10.2022 аукціону у новій закупівлі UA-2022-09-08-001326-a.

Отже, з урахуванням ч.1 ст.253 ЦК України, договір від 13.07.2022 №02/07 припинив свою дію лише 04.10.2022, а аукціон у публічній закупівлі проведений 03.10.2022, тобто публічна закупівля була оголошена і аукціон проводився в період дії попереднього договору, який фактично був розірваний вже після отримання результатів аукціону і визначення переможця.

Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_1 фактично на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08 вніс до свого річного плану закупівель на 2022 рік пункт 15, яким визначив потребу на проведення закупівлі «Будівництва культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51 154 424 грн, код ДК 021-2015: 45210000-2 у травні 2022 року. Саме на виконання цього плану і була проведена процедура закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а, за результатами якої укладено договір від 13.07.2022 №02/07 зі строком дії до 01.07.2024.

Проте, у зв`язку з проведеним ІНФОРМАЦІЯ_5 моніторингом закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а ІНФОРМАЦІЯ_1 02.09.2022 прийняв рішення про необхідність розірвати договір від 13.07.2022. Однак, ще до його розірвання ІНФОРМАЦІЯ_1 08.09.2022 прийняв рішення по внесення змін до п. 15 річного плану закупівель на 2022 рік, змінивши очікувану дату проведення закупівлі з травня 2022 року на вересень 2022 року, та оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2022-09-08-001326-a.

Зазначене свідчить, що вказані обставини не є випадковими, а є наслідком умисних дій як ІНФОРМАЦІЯ_3 , так і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »: сторони очікували результатів аукціону в новій публічній закупівлі UA-2022-09-08-001326-a і розірвали попередній договір від 13.07.2022 №02/07 лише пересвідчившись у перемозі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Отже, закупівля UA-2022-09-08-001326-a проведена всупереч річному плану за відсутності потреби в її проведенні на момент її оголошення та проведення аукціону, оскільки попередній договір ще не був розірваний.

ІНФОРМАЦІЯ_1 23.12.2022 здійснив часткову оплату за договором від 26.10.2022 №14/10 у сумі 491 665,16 грн шляхом перерахування зазначених бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_6 з казначейського рахунку НОМЕР_2 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » НОМЕР_3 .

При цьому за умовами від 26.10.2022 №14/10 розрахунки здійснюються тільки за фактично виконані роботи з відстрочкою платежу до 180 календарних днів після підписання замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, та тільки у межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок замовника по даному об`єкту (п. 4.2). Умов щодо передплати вказаний договір не містить.

Крім того, будівництво за вказаним об`єктом розпочато ще з проведеної публічної закупівлі UA-2017-06-23-000128-a, за результатами якої між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено договір №36/07 від 25.07.2017 щодо виконання робіт «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » на суму 69 937 313,87 гривень з ПДВ. При цьому, відповідно до додаткової угоди №10 від 30.12.2021 до вказаного договору, у 2017 році виконано робіт у розмірі 3 823 055,83 грн з ПДВ, у 2018 році 9 416 649,17 грн з ПДВ, у 2019 році 18 831 365,59 грн з ПДВ, у 2020 році 15 299 248,85 грн з ПДВ, у 2021 році 9 504 689,25 грн з ПДВ, фінансування за договором на 2022 рік визначено у сумі 13 062 305,18 грн з ПДВ, а строк дії договору продовжено до грудня 2022 року. При цьому вже 13.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №11, якою договір достроково розірвано. Упродовж 2022 року оплати за даним договором не здійснювались, з чого слідує, що договір залишився не виконаним на суму 13 062 305,18 грн з ПДВ.

Тобто підписання додаткової угоди №11 від 13.07.2022 про розірвання договору №36/07 від 25.07.2017 відбулось в той же день, коли було підписано договір від 13.07.2022 №02/07, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за результатами попередньої процедури закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а. Отже, з урахуванням ч.1 ст.253 ЦК України, договір №36/07 від 25.07.2017 припинив свою дію лише 14.07.2022, а аукціон у наступній публічній закупівлі проведений і договір з переможцем підписаний в період дії попереднього договору, який фактично був розірваний вже після отримання результатів аукціону і визначення переможця.

При цьому, як свідчать публічні закупівлі UA-2021-12-14-017189-c з предметом «Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 », UA-2022-02-14-001762-b з предметом «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " Коригування», а також відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_1 на запит ІНФОРМАЦІЯ_7 у публічній закупівлі UA-2022-06-01-000153-а, коригування проектно-кошторисної документації за вказаним об`єктом здійснено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " № 25-12 від 14.12.2021, експертизу проекту проведено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за предметом договору «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " Коригування.» № 3-Е-22 від 14.02.2022.

Таким чином, у період 30.12.2021 (дата підписання додаткової угоди №10 до договору №36/07 від 25.07.2017, яким визначено фінансування робіт у 2022 році у сумі 13 062 305,18 грн з ПДВ) по 13.07.2022 (дата підписання додаткової угоди №11 до договору №36/07 від 25.07.2017, якою договір розірвано за згодою сторін; а також дата укладення нового договору від 13.07.2022 №02/07) ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » мали домовленості щодо невиконання робіт, адже вже відбулось коригування проекту і необхідно було збільшити обсяги фінансування, для чого потрібно було провести нову публічну закупівлю, в якій очікувалась перемога ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », про що свідчить розірвання старого договору та підписання нового договору в один і той же день.

Вищевказані обставини свідчать про вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » незакінченого замаху на розтрату або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, що вчиняється в умовах воєнного стану за попередньою змовою групою осіб - посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », однак є недоведеним до кінця, оскільки вони не вчинили усіх дій, які вважали необхідними для доведення кримінального правопорушення до кінця (роботи за укладеним договором та їх оплата виконані не у повному обсязі).

При цьому, обсяг робіт за період з жовтня 2017 року по липень 2020 року відповідно до актів КБ-2в №1 - №46 по договору №36/07 від 25.07.2017 був предметом досудового розслідування кримінального провадження №12018040370001213 від 23.05.208 за ч.4 ст.191 КК України, в якому 26.02.2021 слідчим прийнято рішення про закриття кримінального провадження. Таким чином, на даний час досудове слідство в кримінальному провадженні №42023042120000004 від 13.01.2023 стосується подій періоду з серпня 2020 року по даний час (оскільки роботи ще не завершені).

Враховуючи вищевикладене, в ході досудового розслідування кримінального провадження виникла необхідність в отриманні оригіналів документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , та мають істотне значення для швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, призначення у подальшому судових будівельних, товарознавчих, почеркознавчих та інших експертиз, а саме оригіналів документів та інформації, що зазначена в клопотанні.

Слідчий в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі.

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав суду письмову заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує, просить задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_3 в судове засідання не з`явився, про час та місце судового засідання повідомлений своєчасно та належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутністю осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.

Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках яких подається клопотання, приходить до висновку про наступне.

Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Вказаний фактбув внесенийдо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 42023042120000004від 13.01.2023року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191 КК України.

Надання тимчасового доступу до документів, про які зазначає слідчий в клопотанні, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становить собою або не включає речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, у зв`язку із чим необхідно отримати оригінали вищевказаної інформації, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , тому оригінали зазначених документів є у розпорядженні даного товариства.

У разі, якщо видача оригіналів запитуваної інформації може зупинити господарчу діяльність ІНФОРМАЦІЯ_3 , то можливо видати їх завірені копії.

З урахуванням зазначеного, вважаю, що клопотання обґрунтоване та його необхідне задовольнити, оскільки, документи, які знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), юридична адреса: АДРЕСА_3 , необхідні для проведення відповідних судових експертиз, зокрема комплексної судової будівельно-технічноїта економічноїекспертизи,а такождля отриманняоб`єктивних відомостейпро відповідністьобсягів таякості виконанихбудівельних робітактам виконанихбудівельних робіті тимсамим підтвердженняабо спростуванняможливої розтрати бюджетних коштів, і не можуть бути отримані інакше, ніж шляхом отримання тимчасового доступу до речей, та мають значення для повного та об`єктивного розслідування кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 98, 131-132, 159, 163-166 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.

Надати слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградському РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_5 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_6 , прокурору Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), юридична адреса: АДРЕСА_3 , з можливістю ознайомлення та вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів, а в разі неможливості видачі їх оригіналів, завірених копій,а саме:

-наказ про призначення голови, секретаря, членів тендерного комітету та/або уповноваженої особи з питань закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 чинних з часу оголошення закупівлі № UA-2022-09-08-001326-a та UA-2021-12-14-017189-c та UA-2022-02-14-001762-b на указаний об`єкт підрядних робіт по час здачі виконаних підрядних робіт;

-посадові інструкції голови, секретаря, членів тендерного комітету та/або уповноваженої особи з питань закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 , чинних з часу оголошення вказаних закупівель на указаний об`єкт підрядних робіт по час здачі виконаних підрядних робіт;

-положення про тендерний комітет ІНФОРМАЦІЯ_3 та/або про уповноважену особу з питань закупівель чинне з часу оголошення закупівлі на указаний об`єкт підрядних робіт по час здачі виконаних підрядних робіт;

-паспорт об`єкта будівництва «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » за договорами підряду № 14/10 від 26.10.2022 року, та № 02/07 від 13.07.2022 року;

-проектно-кошторисної документації (робочий проект) щодо виконання підрядних робіт предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договорами підряду №14/10 від 26.10.2022 року, та № 02/07 від 13.07.2022 року;

-документи щодо коригування проектно-кошторисної документації за вказаним об`єктом на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та Товариством з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " № 25-12 від 14.12.2021;

-документи щодо експертизи проекту на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за предметом договору «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " Коригування.» № 3-Е-22 від 14.02.2022 року;

-дефектні акти за об`єктом робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договорами підряду № 14/10 від 26.10.2022 року, та № 02/07 від 13.07.2022 року;

-договори підряду № 14/10 від 26.10.2022 року, та № 02/07 від 13.07.2022 року з усіма без виключення додатками, додатковими угодами, змінами, доповненнями, кошторисами, договірними цінами, які є невід`ємними частинами договору;

-протоколи погодження цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції, складені до договірної ціни на будівельні роботи та/або до договорів підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, з усіма без виключення додатками;

-акти приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 з усіма додатками, у т.ч. підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та ін. за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-товарно-транспортні та видаткові накладні; документи (чеки, накладні, паспорти, технічні сертифікати на застосовані матеріали та конструкції, у т.ч. на встановлені вікна, їх сертифікати якості тощо) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані та надані підрядником та субпідрядниками ІНФОРМАЦІЯ_1 при виконанні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-документально підтверджена інформація про фактично застосовані підрядником та субпідрядниками будівельні машини та механізми та фактичні витрати машиногодин, при проведенні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-результати розрахунку кошторисної заробітної плати, яка прийнята при розрахунках та визначена в актах приймання виконаних робіт форми КБ-2В при проведенні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-журнали обліку виконаних підрядником та субпідрядниками робіт, на підставі яких складені акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-акти прихованих робіт, виконаних підрядником та субпідрядниками за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-усі документи (договори, акти виконаних робіт, квитанції на оплату робіт тощо), надані підрядником за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-договори авторського та технічного нагляду з усіма додатками, протоколи узгодження цін до укладених договорів авторського технічного нагляду, акти приймання виконаних робіт, журнали з авторського та/або технічного нагляду, платіжні доручення до актів приймання виконаних робіт з авторського та технічного нагляду, документи, що підтверджують кваліфікацію та повноваження представника авторського та технічного нагляду під час виконання підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договором № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-документи (листування) підрядника із замовником ІНФОРМАЦІЯ_3 , представником технічного та авторського нагляду, протоколи зборів під час виконання підрядних робіт, за предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-усі платіжні доручення на оплату виконаних робіт та здійснення передоплати підряднику за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року), а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт за предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 »;

-банківські виписки на оплату виконаних робіт, а також передоплати підряднику за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022), укладені між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 ;

-реєстри бюджетних зобов`язань на оплату виконаних робіт та здійснення передоплати підряднику за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022), укладені між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 ;

-бухгалтерських документів ІНФОРМАЦІЯ_3 «розрахунки з вітчизняними постачальниками в розрізі операцій з контрагентом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період серпня 2020 року по даний час (щомісячна, щоквартальна, щорічна звітність) в частині договорів підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року), укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »;

-письмові документи (листування, протоколи, претензії та ін.) щодо виявлених дефектів, неякісно виконаних робіт, не виконаних робіт за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-документи первинної звітності, що підтверджують повернення підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а також уповноваженими особами авторського та/або технічного нагляду грошових коштів, надлишково/помилково сплачених під час виконання підрядних робіт за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договором № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за договором №36/07 від 25.07.2017 року (за період з серпня 2020 року по дату розірвання договору 13.07.2022 року);

-документи (листування) замовника підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договором підряду № 14/10 від 26.10.2022 року із розпорядниками та головним розпорядником бюджетних коштів, листи-відповіді розпорядників та головного розпорядника бюджетних коштів стосовно виділення коштів та контролю за виконанням укладеного договору підряду за період з 26.10.2022 року по теперішній час;

-дозвільні документи, які стосуються отримання дозволів на виконання будівельних (підрядних) робіт предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договором підряду № 14/10 від 26.10.2022 року та введення указаного об`єкта в експлуатацію.

Виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів доручити слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП № 1 Павлоградському РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_5 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП № 1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області ОСОБА_6 , прокурору Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , з урахуванням вимог передбачених ст. 165 КПК України, строк дії ухвали два місяця з дня винесення і підлягає негайному виконанню після її оголошення.

У разі невиконання цієї ухвали за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудТернівський міський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення10.07.2023
Оприлюднено06.05.2024
Номер документу112078932
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —194/1045/23

Ухвала від 05.10.2023

Кримінальне

Тернівський міський суд Дніпропетровської області

Корягін В. О.

Ухвала від 05.10.2023

Кримінальне

Тернівський міський суд Дніпропетровської області

Корягін В. О.

Ухвала від 10.07.2023

Кримінальне

Тернівський міський суд Дніпропетровської області

Корягін В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні