Справа № 194/1045/23
Номер провадження 1-кс/194/317/23
У Х В А Л А
про дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів
05 жовтня 2023 року Слідчий суддя Тернівського міського суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , прокурора Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , розглянувши у судовому засіданні клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №42023042120000004, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 13.01.2023 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, -
В С Т А Н О В И В :
Слідчий СВ ВП№1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням, погодженим прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів.
Своє клопотання мотивує тим, що в провадженні СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП у Дніпропетровській області перебуває кримінальне провадження № 42023042120000004 від 13.01.2023, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.15, ч. 4 ст.191 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ( ІНФОРМАЦІЯ_2 08.09.2022 оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2022-09-08-001326-a з предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51 154 424,00 гривень. Кінцевий строк подання пропозицій 30.09.2022, проведення аукціону 03.10.2022.
За результатами проведеної закупівлі обрано переможцем ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з яким укладено договір від 26.10.2022 №14/10 на суму 51 154 158,52 гривень.
Пунктом 1.1. вказаного Договору передбачено, що Підрядник зобов`язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об`єкті: Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування. Код ДК 021-2015: 45210000-2 будівництво будівель.
Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 51 154 158,52 грн., в тому числі ПДВ 8 525 693,09 грн. (п. 3.1. Договору).
Джерело фінансування робіт (будівництва об`єкта) - місцевий бюджет (п. 4.1. Договору).
01.11.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до Договору від 26.10.2022 №14/10, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 1 678 252,77 грн, в тому числі ПДВ 20%-279 708,80 грн, на 2023 рік у сумі 18 321 747,23 грн, в тому числі ПДВ 20% - 3 053 624,54 грн, на 2024 рік у сумі 31 154 158,52 грн, в тому числі ПДВ 20%-5 192 359,75 гривень.
Процедура закупівлі UA-2022-09-08-001326-a проведена відповідно до п. 15 річного плану закупівель на 2022 рік ІНФОРМАЦІЯ_3 , підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.09.2022 №53.
Водночас вказану процедуру ІНФОРМАЦІЯ_2 проведено в період чинного на той час договору від 13.07.2022 №02/07, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами попередньої процедури закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а з аналогічним предметом «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» та обсягом запланованих робіт, на суму 51 107 407,17 грн.
14.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №1 до договору від 13.07.2022 №02/07, якою внесено зміни до п.3.1. розділу 3, яким визначено фінансування на 2022 рік у сумі 5 000 000 грн, в тому числі ПДВ 20%-833 333,33 грн, на 2023 рік у сумі 15 000 000, в тому числі ПДВ 20% - 2 500 000 грн, на 2024 рік у сумі 31 117 407,17 грн, в тому числі ПДВ 20%-5 186 234,53 гривень.
При цьому, попередня процедура закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а проведена на підставі того ж самого пункту 15 річного плану закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (підтвердженням чого є протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08), за рахунок одних і тих же бюджетних коштів, виділених на виконання однієї і тієї ж Програми по капітальному будівництву ІНФОРМАЦІЯ_4 на 2022 рік, затвердженої рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 22.12.2021 №649-19/VIII.
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_5 17.08.2022 розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а та 26.08.2022 затверджено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
У висновку зазначено, що відповідно до Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації передбачено надання учасниками, сканованої копії з оригіналу наказу про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві з наданням копії з оригіналу документа, що підтверджує проходження навчання та перевірку знань, зокрема, з пожежної безпеки відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції відсутній документ щодо проходження навчання та перевірку знань з пожежної безпеки відповідальної особи.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, очікувана вартість робіт з будівництва культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 становить 51 154 424,00 грн, що перевищує 20 млн грн, однак ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надало у складі тендерної пропозиції антикорупційної програми та інформацію щодо уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим не дотримано вимоги пункту 5 Розділу III тендерної документації.
Водночас антикорупційна програма ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже тендерна пропозиція ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » підлягала відхиленню замовником на підставі п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на порушення законодавства у сфері публічних закупівель Східний офіс Держаудитслужби відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усуненню виявлених порушень, зокрема, шляхом розірвання укладеного Договору.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 52 від 02.09.2022 замовником вирішено направити підряднику проект додатково угоди про розірвання укладеного Договору за згодою сторін на підстав ст. 651 ЦК України.
Договір від 13.07.2022 №02/07 розірваний на підставі додаткової угоди №02 від 03.10.2022.
Слід наголосити, що строк дії попереднього договору від 13.07.2022 №02/07 сторонами визначено до 01.07.2024 і він був розірваний вже після проведеного 03.10.2022 аукціону у новій закупівлі UA-2022-09-08-001326-a.
Отже, з урахуванням ч.1 ст.253 ЦК України, договір від 13.07.2022 №02/07 припинив свою дію лише 04.10.2022, а аукціон у публічній закупівлі проведений 03.10.2022, тобто публічна закупівля була оголошена і аукціон проводився в період дії попереднього договору, який фактично був розірваний вже після отримання результатів аукціону і визначення переможця.
Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_2 фактично на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.05.2022 №08 вніс до свого річного плану закупівель на 2022 рік пункт 15, яким визначив потребу на проведення закупівлі «Будівництва культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 . Коригування» на суму 51 154 424 грн, код ДК 021-2015: 45210000-2 у травні 2022 року. Саме на виконання цього плану і була проведена процедура закупівлі № UA-2022-06-01- 000153-а, за результатами якої укладено договір від 13.07.2022 №02/07 зі строком дії до 01.07.2024.
Проте, у зв`язку з проведеним ІНФОРМАЦІЯ_5 моніторингом закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а ІНФОРМАЦІЯ_2 02.09.2022 прийняв рішення про необхідність розірвати договір від 13.07.2022. Однак, ще до його розірвання ІНФОРМАЦІЯ_2 08.09.2022 прийняв рішення по внесення змін до п. 15 річного плану закупівель на 2022 рік, змінивши очікувану дату проведення закупівлі з травня 2022 року на вересень 2022 року, та оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2022-09-08-001326-a.
Зазначене свідчить, що вказані обставини не є випадковими, а є наслідком умисних дій як ІНФОРМАЦІЯ_3 , так і ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: сторони очікували результатів аукціону в новій публічній закупівлі UA-2022-09-08-001326-a і розірвали попередній договір від 13.07.2022 №02/07 лише пересвідчившись у перемозі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Отже, закупівля UA-2022-09-08-001326-a проведена всупереч річному плану за відсутності потреби в її проведенні на момент її оголошення та проведення аукціону, оскільки попередній договір ще не був розірваний.
ІНФОРМАЦІЯ_2 23.12.2022 здійснив часткову оплату за договором від 26.10.2022 №14/10 у сумі 491 665,16 грн шляхом перерахування зазначених бюджетних коштів ІНФОРМАЦІЯ_6 з казначейського рахунку НОМЕР_2 на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » НОМЕР_3 .
При цьому за умовами від 26.10.2022 №14/10 розрахунки здійснюються тільки за фактично виконані роботи з відстрочкою платежу до 180 календарних днів після підписання замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, та тільки у межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок замовника по даному об`єкту (п. 4.2). Умов щодо передплати вказаний договір не містить.
Крім того, будівництво за вказаним об`єктом розпочато ще з проведеної публічної закупівлі UA-2017-06-23-000128-a, за результатами якої між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » укладено договір №36/07 від 25.07.2017 щодо виконання робіт «Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 » на суму 69 937 313,87 гривень з ПДВ. При цьому, відповідно до додаткової угоди №10 від 30.12.2021 до вказаного договору, у 2017 році виконано робіт у розмірі 3 823 055,83 грн з ПДВ, у 2018 році 9 416 649,17 грн з ПДВ, у 2019 році 18 831 365,59 грн з ПДВ, у 2020 році 15 299 248,85 грн з ПДВ, у 2021 році 9 504 689,25 грн з ПДВ, фінансування за договором на 2022 рік визначено у сумі 13 062 305,18 грн з ПДВ, а строк дії договору продовжено до грудня 2022 року. При цьому вже 13.07.2022 сторонами укладено додаткову угоду №11, якою договір достроково розірвано. Упродовж 2022 року оплати за даним договором не здійснювались, з чого слідує, що договір залишився не виконаним на суму 13 062 305,18 грн з ПДВ.
Тобто підписання додаткової угоди №11 про розірвання договору №36/07 від 25.07.2017 відбулось в той же день, коли було підписано договір від 13.07.2022 №02/07, укладений між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за результатами попередньої процедури закупівлі № UA-2022-06-01-000153-а.
При цьому, як свідчать публічні закупівлі UA-2021-12-14-017189-c з предметом «Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 », UA-2022-02-14-001762-b з предметом «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 «Коригування», а також відповідно до інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_2 на запит ІНФОРМАЦІЯ_7 у публічній закупівлі UA-2022-06-01-000153-а, коригування проектно-кошторисної документації за вказаним об`єктом здійснено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_9 » Коригування проектно-кошторисної документації: "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 " № 25-12 від 14.12.2021, експертизу проекту проведено на підставі укладеного договору між ІНФОРМАЦІЯ_8 та ДП « ІНФОРМАЦІЯ_10 » за предметом договору «Проведення робіт з експертизи проекту "Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 «Коригування» № 3-Е-22 від 14.02.2022.
Таким чином, у період 30.12.2021 (дата підписання додаткової угоди №10 до договору №36/07 від 25.07.2017, яким визначено фінансування робіт у 2022 році у сумі 13 062 305,18 грн з ПДВ) по 13.07.2022 (дата підписання додаткової угоди №11 до договору №36/07 від 25.07.2017, якою договір розірвано за згодою сторін; а також дата укладення нового договору від 13.07.2022 №02/07) ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » мали домовленості щодо невиконання робіт, адже вже відбулось коригування проекту і необхідно було збільшити обсяги фінансування, для чого потрібно було провести нову публічну закупівлю, в якій очікувалась перемога ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », про що свідчить розірвання старого договору та підписання нового договору в один і той же день.
Вищевказані обставини свідчать про вчинення службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » незакінченого замаху на розтрату або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, що вчиняється в умовах воєнного стану за попередньою змовою групою осіб - посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », однак є недоведеним до кінця, оскільки вони не вчинили усіх дій, які вважали необхідними для доведення кримінального правопорушення до кінця (роботи за укладеним договором та їх оплата виконані не у повному обсязі).
Враховуючи вищевикладене, орган досудового розслідування кримінального провадження просить надати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні Товаривства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , та мають істотне значення для швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального правопорушення, призначення у подальшому судових будівельних, товарознавчих, почеркознавчих та інших експертиз, а саме оригіналів документів та інформації, що зазначена в клопотанні.
Слідчий в судовому засіданні просила клопотання задовольнити з підстав, викладених у ньому. Зазначає, що під час виконання ухвали слідчого судді Тернівського міського суду Дніпропетровської області від 10.07.2023 року про тимчасовий доступ, не всі документи, які були зазначені в ухвалі були вилучені у виконкомі ІНФОРМАЦІЯ_4 , оскільки вони знаходяться у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », тому вона звернулася до суду з даним клопотанням.
Прокурор в судовому засіданні зазначив, що клопотання підтримує, просить його задовольнити.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 в судовому засіданні в задоволенні клопотання просив відмовити, та зазначив, що слідчим в клопотанні зазначена інша юридична особа, щодо якої звертаються про надання тимчасового доступу. Крім того, склад злочину відсутній, слідчим не доведено, що зазначені документи перебувають саме в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ухвала слідчого судді Тернівського міського суду Дніпропетровської області від 10.07.2023 року слідчим виконана частково, а також на підстав того, що документи не мають доказового значення. Зазначає, що слідчий попередньо не звертався до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою доступу до зазначених документів. У випадку надання тимчасового доступу, наголошує, що вилучення оригіналів документів може зупинити господарську діяльність, у зв`язку з чим вважає можливим вилучити завірені належним чином копії документів.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_6 в судовому засіданні в задоволенні клопотання просив відмовити.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках яких подається клопотання, приходить до висновку про наступне.
Відповідно до ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно ч.2ст.159КПК України,у клопотаннізазначаються: 1)короткий викладобставин кримінальногоправопорушення,у зв`язкуз якимподається клопотання; 2)правова кваліфікаціякримінального правопорушенняіз зазначеннямстатті (частинистатті)закону Українипро кримінальнувідповідальність; 3)речі ідокументи,тимчасовий доступдо якихпланується отримати; 4)підстави вважати,що речіі документиперебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи; 5)значення речейі документівдля встановленняобставин укримінальному провадженні; 6)можливість використанняяк доказіввідомостей,що містятьсяв речахі документах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів,у випадкуподання клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю; 7) обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Згідно ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Вказаний фактбув внесенийдо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 42023042120000004від 13.01.2023року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191 КК України.
Відповідно до ухвали слідчого судді Тернівського міського суду Дніпропетровської області від 10.07.2023 року, було задоволено клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 , поданого в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023042120000004 від 13.01.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 15 ч. 4 ст. 191 КК України.
Слідчий суддя враховує позицію представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » щодо того, що слідчим в частині клопотання невірно зазначена особа, у володінні якої знаходяться документи, до яких просить надати тимчасовий доступ. Втім, в клопотанні також зазначено, що ці документи знаходяться і у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а в судовому засіданні було встановлено, що слідчим було допущено описку саме в цій частині, про що останнім було зазначено безпосередньо в судовому засіданні. Тому з урахуванням цього, слідчий суддя не розцінює це як підставу для відмови в задоволенні клопотання, оскільки на підставі доказів, долучених до матеріалів клопотання, слідчим було доведено, що документи до яких він просить надати тимчасовий доступ, перебувають або можуть перебувати саме у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
Крім того, слідчий суддя вважає, що слідчим доведено, у відповідності до п. 4 ч. 2 ст. 160 КПК України, підстави вважати, що документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної юридичної особи, та відомості, що містяться в документах можуть використовуватись, як докази, що має значення для повного, об`єктивного та неупередженого розслідування кримінального провадження та для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Також, слідчий суддя враховує, що орган досудового розслідування безпосередньо не звертався до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для можливості надання документів, які зазначені в клопотанні, та безпосередньо звернувся до слідчого судді, оскільки в самому клопотанні слідчий просив розгляд даного клопотання проводити без виклику представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », так як вважав, що можуть бути знищенні ці документи, однак цю обставину не довів у судовому засіданні.
Під час вирішення клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя не вирішує питання щодо доведеності складу кримінального правопорушення, про що наголошує представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
На етапі досудового розслідування слідчий суддя не уповноважений вирішувати питання, які підлягають вирішенню судом під час розгляду кримінального провадження по суті, зокрема, з`ясовувати наявність складу кримінального правопорушення в діях підозрюваної особи, правильність кваліфікації цих дій, оцінювати докази у справі з точки зору їх достатності та допустимості для визнання особи винною чи невинною у вчиненні злочину.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Втім, слідчий в клопотанні про тимчасовий доступ, не обґрунтовує в чому саме полягає реальна загроза зміни або знищення документів, та як наслідок необхідність вилучення саме оригіналів документів, у зв`язку з чим, в цій частині клопотання слід відмовити.
З урахуванням зазначеного, вважаю, що клопотання обґрунтоване та його необхідне задовольнити частково, оскільки, документи, які знаходиться у володінні Товаривства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , необхідні для проведення відповідних судових експертиз, зокрема судових будівельних, товарознавчих, почеркознавчих та інших експертиз, а також те, що сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; відомості, які містяться у вказаних документах, можуть бути використані як докази в кримінальному провадженні. Іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 84, 98, 131-132, 159, 163-166 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити частково.
Надати слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_7 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_8 , прокурорам Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), юридична адреса: АДРЕСА_2 , з можливістю ознайомлення та вилучення належним чином завірених копій, а саме:
-копії установчих документів завірені належним чином, а саме статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », усіх листів;
-копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи, завірена належним чином;
-копія наказу про призначення на посаду директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_12 , та його посадові інструкції, завірені належним чином;
-перелік осіб, залучених до виконання робіт за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року, документи, що визначають їх права та обов`язки, в тому числі наряди на виконання робіт вказаних осіб;
-перелік субпідрядних організацій, які залучались до виконання робіт за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року, та договори субпідряду, якщо такі укладались на виконання робіт за договорами № 02/07 від 13.07.2022 року, № 14/10 від 26.10.2022 року, з усіма без виключення додатками.
-акти приймання (проміжні, а також остаточні) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 (проміжні, а також остаточні), з усіма додатками, у т.ч. підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат та ін. до договору підряду та субпідряду, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-товарно-транспортні та видаткові накладні; документи (чеки, накладні, паспорти, технічні сертифікати на застосовані матеріали та конструкції, у т.ч. на встановлені вікна, їх сертифікати якості тощо) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » при виконанні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-документально підтверджена інформація про фактично застосовані підрядником та субпідрядниками будівельні машини та механізми та фактичні витрати машиногодин, при проведенні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-результати розрахунку кошторисної заробітної плати, яка прийнята при розрахунках та визначена в актах приймання виконаних робіт форми КБ-2В при проведенні робіт за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-журнали обліку виконаних підрядником та субпідрядниками робіт, на підставі яких складені акти приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в) за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-акти прихованих робіт, виконаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-усі документи (договори, акти виконаних робіт, квитанції на оплату робіт тощо), за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року з усіма без виключення додатками;
-документи (листування) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із замовником ІНФОРМАЦІЯ_2 , представником технічного та авторського нагляду, протоколи зборів під час виконання підрядних робіт предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 за договором підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року;
-усі платіжні доручення на оплату виконаних робіт та здійснення передоплати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року, а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 ;
-банківські виписки на оплату виконаних робіт, а також передоплати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 ;
-реєстри бюджетних зобов`язань на оплату виконаних робіт та здійснення передоплати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договорами підряду № 02/07 від 13.07.2022 року, договір № 14/10 від 26.10.2022 року, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_2 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а також за виконання робіт з авторського та технічного нагляду за об`єктом підрядних робіт, предметом якої є Будівництво культурно-спортивного центру по АДРЕСА_1 ;
Виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів доручити слідчому СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , заступнику начальника СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_7 , заступнику начальника - начальнику СВ ВП №1 Павлоградського РВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_8 , прокурорам Павлоградської окружної прокуратури ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_4 , ОСОБА_11 , з урахуванням вимог передбачених ст. 165 КПК України, строк дії ухвали два місяця з дня винесення і підлягає негайному виконанню після її оголошення.
У разі невиконання цієї ухвали за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Повний текст ухвали оголошено 06.10.2023 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тернівський міський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 05.10.2023 |
Оприлюднено | 30.04.2024 |
Номер документу | 113980793 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тернівський міський суд Дніпропетровської області
Корягін В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні