КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 липня 2023 року № 320/5590/23
Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом ТОВ"АСТОР РІТЕЙЛ"
до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області
про визнання протиправним та скасування рішення,
в с т а н о в и в:
І. Зміст позовних вимог
До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ"АСТОР РІТЕЙЛ" з позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області, у якому просив суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 23.08.2022 №7242730/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №223 від 12.05.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов 'язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №223 від 12.05.2022, складену та поданою Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення платником податків - 12.05.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242735/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №107 від 26.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №107 від 26.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 26.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242734/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №108 від 26.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №108 від 26.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 26.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242737/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №109 від 27.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №109 від 27.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 27.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242732/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №110 від 27.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №110 від 27.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 27.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242733/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №111 від 28.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №111 від 28.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 28.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242736/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №112 від 28.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №112 від 28.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 28.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або зідмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242731/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №188 від 15.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №188 від 15.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 15.07.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 12.10.2022 №458287/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №212 від 15.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №212 від 15.09.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення -15.09.2022;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 12.10.2022 №7458286/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №213 від 16.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
-зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №213 від 16.09.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 16.09.2022.
ІІ. Виклад позиції позивача та заперечень відповідача
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, ним для реєстрації спірних податкових накладних подано до податкового органу увесь перелік первинних документів на підтвердження здійснення господарських операцій передбачених чинним законодавством України. Позивач вважає, що надані документи до контролюючого органу підтверджують здійснення господарських операцій за результатами яких видано податкові накладні: №223 від 12.05.2022, №107 від 26.07.2022, №108 від 26.07.2022, №109 від 27.07.2022, №110 від 27.07.2022, №111 від 28.07.2022, №112 від 28.07.2022, №188 від 15.07.2022, №212 від 15.09.2022, №213 від 16.09.2022.
Відповідачами подано до суду відзив на позовну заяву, згідно якого позов не визнано. Зазначено, що під час перевірки реальності здійснення господарської операції по податкових накладних, поданих позивачем на реєстрацію, контролюючим органом встановлено відсутність первинних документів. Відповідачем наголошено, що обсяг поданих позивачем документів не відповідає вичерпному переліку, а зміст вказаних документів не дозволяє однозначно з`ясувати фактичні обставини здійснення фінансово-господарських операцій, з огляду на що оскаржувані рішення є обґрунтованими та не підлягають скасуванню.
ІІІ. Процесуальні дії суду у справі
Ухвалою суду від 13.03.2023 відкрите спрощене позовне провадження у справі та вирішено здійснювати її розгляд без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами.
Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Згідно з частиною 2 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання; якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів.
З огляду на завершення 30-ти денного терміну для подання заяв по суті справи, суд вважає можливим розглянути та вирішити справу по суті за наявними у ній матеріалами.
IV. Обставини, встановлені судом, та зміст спірних правовідносин
Підприємство здійснює свою фінансово-господарську діяльність з червня 2021 року на підставі Рішення одноосібного учасника №2 від 24 червня 2021 року.
Основним видом діяльності товариства є неспеціалізована оптова торгівля (код КВЕД 46.90). Крім того, установчими документами передбачено здійснення і ряду інших вилів господарської діяльності: код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого ассортименту; код КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; код КВЕД 69.10 Діяльність у сфері права: код КВЕД 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування: код КВЕД 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; код КВЕД 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; код КВЕД 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; код КВЕД 46.32 Оптова торгівля м?ясом і м?ясними продуктами; код КВЕД 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; код КВЕД 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями татютоновими виробами; код КВЕД 46.61 Оптова торгівля сільськогосподарськими машинами й устаткуванням; код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; код КВЕД 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельни іми матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; код КВЕД 46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього; код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; код КВЕД 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами; код КВЕД 46.77 Оптова торгівля відходами та брухтом; код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; код КВЕД 47.21 Роздрібна торгівля фруктами й овочами в спеціалізованих магазинах; код КВЕД 47.22 Роздрібна торгівля м?ясом і м?ясними продуктами в спеціалізованих магазинах; код КВЕД 47.26 Роздрібна торгівля тютюновими виробами в спеціалізованих магазинах; код КВЕД 47.81 Роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами; код КВЕД 47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет.
В межах своєї господарської діяльності, ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» використовує:
1) офісне приміщення: Приміщення за адресою - 79019, Львівська обл., місто Львів, пр. Чорновола В., будинок 4, офіс 497, загальною площею 16 кв.м., відповідно до укладеного договору суборенди № 12/БН від 26.06.2021р., з ТОВ "Рент оф спейс";
2) складські приміщення:Приміщення за адресою - 79000, Львівська обл., м. Львів, вул.
Стрийська, 45, загальною площею 96кв.м., відповідно до укладеного договору оренди No 13/БН від 26.06.2021 р., з ТОВ "Рент оф спейс";
3) транспортні засоби: вантажний автомобіль MAN TGX, екскаватор Hyndai R 500LC-7, навантажувач MITSUBISHI FGE15T.
29 липня 2021 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «ЛА СТРАДА» (№l-07 на поставку товару (специфікація №l від 29 липня 2021).
Після оплати (пп №4640960 від 30липня 2021), оформлено первинні документи (видаткова накладна №5 від 30 липня 2021) та відвантаження товару на користь ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
11 травня 2022 ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" з філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» уклали договір поставки №1/9522 від 11.05.2022 на продаж товару. Далі було проведено реалізацію товару оформлену видатковою накладною (№195від 12-05-2022). Оплата здійснена за товар згідно умов Договору (пп №4650969 від 30-05-2022). Згідно умов Договору поставки №1/9522 від 11.05.2022, реалізації товару та оплати, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №223 від 12.05.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця», реєстрація якої зупинена у відповідності до п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Зокрема зазначено «Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку». Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №223 від 12.05.2022, позивачем надано пояснення (вих. №18/08/22-8 від 18.08.2022р.) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податкові накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Рішенням комісії №7242730/43873642 від 23.08.2022 відмовлено у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку копій документів.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-8 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН.
Разом із скаргою також направлені в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії Державної податкової служби України, яка приймає рішення за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №40970/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу залишено без задоволення та рішення комісії залишено без змін.
Щодо податкової накладної №107 від 26.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару. ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару на користь ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
01 липня 2022 ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" з Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» уклали договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд.
Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №107 від 26.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №107 від 26.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №l в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.07.2022 №107 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному ресстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації.
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №107 від 26.07.2022 в ЄРПН, позивачем надано пояснення (вих. №18/08/22-1 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дії позивача.
Однак, рішенням №7242735/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації ПН №107 від 26.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. № 26/08/22-1 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлені в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №41024/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №108 від 26.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), а також оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №108 від 26.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №108 від 26.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.07.2022 №108 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає n.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації»
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №108 від 26.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих. №18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242734/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №108 від 26.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №40971/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №109 від 27.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), а також оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №109 від 27.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №109 від 27.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.07.2022 №109 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає n.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №109 від 27.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242737/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №109 від 27.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №41020/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №110 від 27.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), а також оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №110 від 27.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №110 від 27.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.07.2022 №110 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає n.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №110 від 27.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242734/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №110 від 27.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №41023/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №111 від 28.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), а також оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №111 від 28.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №111 від 28.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 28.07.2022 №111 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає n.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №111 від 28.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242733/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №111 від 28.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №41021/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №112 від 28.07.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» сплачено рахунок на оплату (пп №231 від 19 липня 2022), а також оформлено первинні документи - видаткові накладні та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 01.07.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №112 від 28.07.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №112 від 28.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 28.07.2022 №112 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №112 від 28.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242736/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №111 від 28.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №41022/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №188 від 15.07.2022.
23 грудня 2021 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «ЛА СТРАДА» №324/012 на поставку товару. Після оплати (пп №4641599 від 23.12.2021), оформлено первинні документи (видаткова накладна №222 від 23 грудня 2021) та відвантаження товару ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ».
28 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» з Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» уклало договір поставки №ЦЗВ 07-01822-01 від 28.06.2022 на продаж товару. Згідно з договором №ЦЗВ 07-01822-01 вд 28.06.2022 здіснено оплату товару, а також направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №188 від 15.07.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 15.07.2022 №188 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №188 від 15.07.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№18/08/22-2 від 18.08.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7242731/43873642 від 23.08.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №111 від 28.07.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №26/08/22-2 від 26.08.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №40972/43873642/2 від 12.09.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №212 від 15.09.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
Відповідно до п. 1.3 додаткової угоди №1 до Договору від 15 липня 2022 року порядком розрахунків передбачено 100% передоплату. ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» виставлено рахунок на оплату від 05.08.2022, 01.09.2022 здійснено оплату (платіжне доручення від 01.09.2022 №246). ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» виписано та зареєстровано податкову накладну від 01.09.2022 №11.
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 15.09.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №212 від 15.09.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №212 від 15.09.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 15.09.2022 №212 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №212 від 15.09.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№3/10/22-1 від 03.10.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7458287/43873642 від 12.10.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №212 від 15.09.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №19/10/22-1 від 19.10.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №57737/43873642/2 від 31.10.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Щодо податкової накладної №213 від 16.09.2022.
29 червня 2022 ТОВ «АСТОР РІТЕЙЛ» уклало договір поставки з ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» №22/23 на поставку товару.
Відповідно до п. 1.3 додаткової угоди №1 до Договору від 15 липня 2022 року порядком розрахунків передбачено 100% передоплату. ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» виставлено рахунок на оплату від 05.08.2022, 01.09.2022 здійснено оплату (платіжне доручення від 01.09.2022 №246). ТОВ «Завод ОРЕОЛ-1» виписано та зареєстровано податкову накладну від 01.09.2022 №11.
1 липня укладено договір поставки №ЦЗВ-02-02222-01 на продаж товару - Євроруберойд. Згідно умов Договору поставки №ЦЗВ-02-02222-01 від 16.09.2022, ТОВ "АСТОР РІТЕЙЛ" сформувало податкову накладну №212 від 16.09.2022 та направило на реєстрацію на Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця».
Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ, позивач відправив на реєстрацію податкову накладну №213 від 16.09.2022.
До зазначеного документу, підприємство отримало квитанцію №1 в якій зазначено, що: «ДОКУМЕНТ ПРИЙНЯТО. РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА. Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 16.09.2022 №213 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації».
Для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №213 від 16.09.2022 в ЄРПН, надало пояснення (вих.№3/10/22-2 від 03.10.2022) та копії документів, які підтверджують реальність здійснення операції по призупиненій податковій накладній та обгрунтовують законність дій позивача.
Однак, рішенням №7458286/43873642 від 12.10.2022, відповідачем відмовлено в реєстрації податкової накладної №213 від 16.09.2022.
Позивачем було подано скаргу (вих. №19/10/22-1 від 19.10.2022) на рішення про відмову в реєстрації ПН. Разом із скаргою також направлено в електронному вигляді документи, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (договори, акти, платіжні документи тощо).
Рішенням комісії №57764/43873642/2 від 31.10.2022, скаргу позивача залишено без задоволення та рішення про відмову у реєстрації податкової накладної без змін з тих самих підстав (не надання копій первинних документів).
Вважаючи протиправними рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся з позовом до суду про їх скасування.
V. Норми права
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, права, обов`язки платників податків та зборів, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин).
Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України встановлено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації в порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (абзац перший); підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня (абзац п`ятий); якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин (абзац десятий).
Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 передбачено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку №1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно пунктів 6, 7, 10, 11 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11). Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25).
Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (набрав чинності 14.12.2019), яким визначено, зокрема, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі комісія регіонального рівня) (пункт 2).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством (пункт 5).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)) (пункт 6).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).
ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв`язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів (пункт 8).
Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10).
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства (пункт 11).
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначено "Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246.
Відповідно до пункту 19 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Згідно пункту 20 "Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин), у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
VI. Оцінка суду
Аналіз наведених вище положень Порядку №1165 свідчить, що контролюючий орган, після надходження податкової накладної/розрахунку коригування до ДПС для реєстрації в Реєстрі, в автоматизованому режимі здійснює її розшифрування та проводить відповідну перевірку, зокрема щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування через відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або через відповідність відображених у ній операції критеріям ризиковості здійснення операцій.
Автоматизований моніторинг відповідності господарської операції, відображеної у податковій накладній, критеріям оцінки ступеня ризиків здійснюється відповідно до ознак, наведених у пунктах 1-6 критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 до Порядку №1156).
У разі, коли за результатами моніторингу господарська операція, відображена у податковій накладній, відповідає критеріям ризиковості здійснення операції (крім податкової накладної, складеної платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку) реєстрація такої податкової накладної зупиняється. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган зобов`язаний, зокрема, вказати конкретний критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію податкової накладної, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку, а також запропонувати платнику надати пояснення та копії документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН.
Верховний Суд у постановах від 18.11.2021 у справі №380/3498/20, від 20.01.2022 у справі №140/4162/21, від 27.07.2022 у справі №520/15348/2020, від 16.02.2023 у справі №380/7648/22 зробив висновок, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік підстав для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних. При цьому, як свідчить зміст пункту 5 Порядку №520, передбачений цим пунктом перелік документів, необхідних для вирішення відповідною комісією контролюючого органу питання щодо прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) у Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, не є вичерпним.
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних (розрахунків коригування до податкової накладної) критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій контролюючого органу.
Суб`єкти владних повноважень, ухвалюючи рішення, якими, зокрема, обмежується права платника податків, повинні уникати надмірного формалізму. Обсяг документів, які надаються платниками податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції, щодо якої складено податкову накладну, направлену для реєстрації у Реєстрі, хоч і визначений у Порядку №520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між ними, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу. Саме за результатами детального дослідження змісту документів, наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, можливим є прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної у Реєстрі, реєстрація якої була зупинена.
У постанові від 03.11.2021 (справа №360/2460/20) Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку №520 зазначив, що можливість надання платником податків переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Надаючи правову оцінку спірним відносинам суд виходить з того, що Порядок №1165 не передбачає можливості проведення контролюючим органом консультацій, листування з платником податку на етапі прийняття рішення про реєстрацію / відмову у реєстрації податкової накладної у Реєстрі чи залучення платника податку до процесу прийняття цього рішення в інший спосіб. Тобто, у такому випадку платник податку фактично позбавлений можливості на участь у процесі прийняття суб`єктом владних повноважень відповідного рішення. Як наслідок, визначальне значення для дотримання законності цієї процедури і забезпечення прав платника податку під час її проведення має конкретизація контролюючим органом підстав для зупинення реєстрації податкової накладної та зазначення у квитанції про зупинення чітких і зрозумілих вказівок такому платнику щодо того, які саме пояснення та копії документів має надати цей платник задля розгляду питання про реєстрацію податкової накладної в Реєстрі.
Верховний Суд у постанові від 29.06.2022 у справі №380/5383/21 зазначив, що зупинення реєстрації податкових накладних без переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів. Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкових накладних прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Разом з тим, вживання податковим органом загального посилання на пункт 8 Критеріїв оцінки є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь яких на власний розсуд.
Повертаючись до обставин цієї справи, суд зауважує, що надіслані позивачу квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі містили лише загальне посилання на наявність у нього права подати пояснення та копії документів без зазначення їх конкретного переліку.
За наведених обставин, суд дійшов висновку, що відповідачами не доведено наявність визначених законом підстав для зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі.
Крім того, позивач на вимогу податкового органу надав пояснення щодо суті господарських операцій разом з первинними документами, які у своїй сукупності свідчили про наявність підстав, передбачених статтею 187 ПК України, з настанням яких пов`язується виникнення у платника податку обов`язку скласти податкову накладну.
Верховний Суд у постанові від 27.07.2022 у справі №520/15348/2020 звернув увагу на те, що за відсутності чіткої вимоги щодо документів, які контролюючий орган вважав необхідними для реєстрації податкової накладної, в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної на позивача не може бути перекладена відповідальність у вигляді відмови в реєстрації податкової накладної (як несприятливий наслідок для позивача через обмеження його в правах платника ПДВ, зокрема в праві на збільшення реєстраційного ліміту в системі електронного адміністрування ПДВ).
А у постанові від 07.12.2022 у справі №500/2237/20 Верховний Суд дійшов висновку, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як актів правозастосування, є їх обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав їх прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів їх прийняття.
Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Відповідачами у ході судового розгляду справи не доведено наявності достатніх підстав для зупинення та відмови у реєстрації складених товариством податкових накладних в Реєстрі.
За вищевикладених обставин, суд дійшов висновку, що контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації податкових накладних в Реєстрі, передбачену Порядком №1165, за відсутності об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання послуг та ймовірності уникнення виконання свого податкового обов`язку. Зупинивши реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не довів відповідність господарської операції критеріям ризиковості.
Враховуючи вищенаведене у своїй сукупності, суд дійшов висновку про протиправність рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації в Реєстрі податкових накладних №223 від 12.05.2022, №107 від 26.07.2022, №108 від 26.07.2022, №109 від 27.07.2022, №110 від 27.07.2022, №111 від 28.07.2022, №112 від 28.07.2022, №188 від 15.07.2022, №212 від 15.09.2022, №213 від 16.09.2022, складених позивачем, та як наслідок правомірність позовних вимог платника податку в цій частині.
При цьому суд враховує, що спірне рішення є правовим актом індивідуальної дії, який у разі його неправомірності на підставі пункту 2 частини другої статті 245 КАС України визнається судом протиправним та скасовується.
Окрім того, зважаючи на те, що підставою для відмови в реєстрації податкових накладних контролюючий орган обрав відповідність господарської операції критеріям ризиковості та не надання повного пакету документів, а обґрунтованість такої підстави не знайшла свого підтвердження у ході судового розгляду справи, суд дійшов висновку, що з метою надання позивачу ефективного способу захисту порушеного права у спірних відносинах слід зобов`язати ДПС України зареєструвати відповідні податкові накладні в Реєстрі.
Стосовно посилання представника відповідачів, що саме на комісію податкового органу покладено обов`язок прийняття рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної, суд зазначає, що зобов`язання ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подані позивачем податкові накладні є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, та належним способом захисту порушеного права.
З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання відповідача зареєструвати податкові накладні №223 від 12.05.2022, №107 від 26.07.2022, №108 від 26.07.2022, №109 від 27.07.2022, №110 від 27.07.2022, №111 від 28.07.2022, №112 від 28.07.2022, №188 від 15.07.2022, №212 від 15.09.2022, №213 від 16.09.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних.
VII. Висновок суду
За загальним правилом, що випливає з принципу змагальності, кожна сторона повинна подати докази на підтвердження обставин, на які вона посилається, або на спростування обставин, про які стверджує інша сторона.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Положеннями статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню.
VІІІ. Розподіл судових витрат
Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.
Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем сплачено судовий збір у розмірі 26 840,00 грн. Враховуючи задоволення позову, на користь позивача слід присудити понесені ним судові витрати в розмірі 26 840,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань призначених для Головного управління ДПС у Львівській області, оскільки саме комісією регіонального рівня прийняте оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в реєстрі.
Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, від 23.08.2022 №7242730/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №223 від 12.05.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов 'язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №223 від 12.05.2022, складену та поданою Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення платником податків - 12.05.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242735/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №107 від 26.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №107 від 26.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 26.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242734/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №108 від 26.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №108 від 26.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 26.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242737/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №109 від 27.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №109 від 27.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 27.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242732/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №110 від 27.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №110 від 27.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 27.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242733/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №111 від 28.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №111 від 28.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення 28.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242736/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №112 від 28.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №112 від 28.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 28.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або зідмову в такій реєстрації від 23.08.2022 №7242731/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №188 від 15.07.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №188 від 15.07.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 15.07.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 12.10.2022 №458287/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №212 від 15.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №212 від 15.09.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення -15.09.2022.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління Державної податкової служби у Львівській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 12.10.2022 №7458286/43873642 про відмову в реєстрації податкової накладної №213 від 16.09.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов?язати Державну податкову службу України та Головне управління Державної податкової служби у Львівській області зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №213 від 16.09.2022, складену та подану Товариством з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ», за датою фактичного складення - 16.09.2022.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТОР РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 43873642, місцезнаходження: 04073, м. Київ, проспект Степана Бандери, буд. 21) судові витрати в розмірі 26 840,00 грн (двадцять шість тисяч вісімсот сорок грн. 00 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань, призначених для Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (ідентифікаційний код 43968090; місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Суддя Леонтович А.М.
Дата виготовлення та підписання повного тексту рішення - 11.07.2023
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2023 |
Оприлюднено | 13.07.2023 |
Номер документу | 112120541 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Оксененко Олег Миколайович
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Леонтович А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні