Постанова
від 04.07.2023 по справі 440/3353/22
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2023 р.Справа № 440/3353/22Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Жигилія С.П.,

Суддів: Перцової Т.С. , Русанової В.Б. ,

за участю секретаря судового засідання Юрченко Д.С.

представника відповідача Єгоренка Р.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в режимі відеоконференції у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "РАДІАЛГРУП" на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 11.08.2022 (суддя Гіглава О.В.; м. Полтава; повний текст рішення складено 16.08.2022) по справі № 440/3353/22

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "РАДІАЛГРУП"

до Головного управління ДПС у Полтавській області

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень- рішень,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Радіалгруп" (далі по тексту - позивач, ТОВ "Радіалгруп") звернулось до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі по тексту відповідач, ГУ ДПС у Полтавській області), в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №4335/09-01, №4337/09-01, №4333/09-01 від 22.12.2020.

В обґрунтування позовних вимог, з викладених підстав, позивач вказує на протиправність податкових повідомлень-рішень №4335/09-01, №4337/09-01, №4333/09-01 від 22.12.2020,

Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 11.08.2022 по справі № 440/3353/22 у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "Радіалгруп" (Квартал 101, буд. 10А, офіс 32, м. Кременчук, Полтавська область, 39601, ідентифікаційний код 37238075) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код ВП 44057192) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовлено.

Позивач не погодився з рішенням суду першої інстанції та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на його прийняття з порушенням норм матеріального і процесуального права, невідповідність висновків суду обставинам справи, просить суд апеляційної інстанції скасувати рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 11.08.2022 по справі № 440/3353/22 та прийняти постанову, якою задовольнити адміністративний позов в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги щодо податкового повідомлення-рішення №4333/09-01 від 22.12.2020 вказує, що відповідальність за неподання (несвоєчасне подання) повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП протягом періоду здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби, не застосовується. Вказує, що наведені в акті перевірки об`єкти, з якими контролюючий орган пов`язує необхідність подання повідомлення за формою №20-ОПП використовуються позивачем у господарській діяльності на підставі договорів оренди та суборенди, у зв`язку з чим за цими договорами у позивача не виникає обов`язку щодо сплати податків, оскільки означені об`єкти належать на праві власності іншим особам.

Щодо податкового повідомлення рішення №4337/09-01 вказує, що оскільки термін для обладнання акцизних складів, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, навантаження-розвантаження, зберігання пального, витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками закінчувався 01.04.2020, то період з 12 по 31 березня 2020 року припадає на період дії карантину, встановленого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19". Зазначає, що 09.04.2020 між ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" (продавець) та ТОВ "Радіалгруп" (покупець) укладено договір купівлі-продажу та установки устаткування №154/04-В, відповідно до умов якого продавець зобов`язується поставити та передати у власність покупця устаткування відповідно до специфікації, а покупець зобов`язується прийняти і оплатити цей товар та роботи на умовах даного договору. Проте, вказане обладнання своєчасно поставлено та встановлено не було, оскільки поставка оплаченого обладнання була затримана у зв`язку із введеними карантинними обмеженнями, що були зумовлені розповсюдженням коронавірусної хвороби (COVID-19). Отже, карантин, встановлений постановою Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020, в Україні став для контрагента позивача та самого позивача форс-мажором, тобто надзвичайною і не підвладною волі сторін договору обставиною щодо поставки ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" позивачу відповідного передплаченого обладнання та встановлення його на відповідних ємностях. За таких обставин, вважає, що відсутні підстави для притягнення ТОВ "Радіалгруп" до відповідальності за порушення підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПК України, який визначає процедуру створення та ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.

Щодо податкового повідомлення рішення №4335/09-01 вказує, що застосування вказаних санкцій можливо лише у випадку, коли резервуари, що розташовані на акцизному складі були обладнані рівнемірами - лічильниками, а місця випуску пального витратомірами - лічильниками, які належним чином зареєстровані, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності місця, проведені відповідно до законодавства. За таких обставин, вважає, що відсутні підстави для притягнення ТОВ "Радіалгруп" до відповідальності за порушення підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 Податкового кодексу України.

Відповідач, у надісланому відзиві на апеляційну скаргу, з викладених підстав, наполягаючи на законності та обґрунтованості спірних податкових повідомлень-рішень, просив суд апеляційну скаргу позивача залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.

Представник позивача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.

У відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України, неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, представника відповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з таких підстав.

Судовим розглядом встановлено, що ТОВ "Радіалгруп" (ідентифікаційний код 37238075, місцезнаходження: Україна, 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, будинок 10 А, офіс 32) зареєстроване та внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якості юридичної особи 11.08.2010, номер запису про державну реєстрацію юридичної особи 1 588 102 0000 009313 (а.с. 9).

Основним видом економічної діяльності Товариства згідно із КВЕД є: 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (а.с. 9 зі звороту).

ТОВ "Радіалгруп" має зареєстрований акцизний склад: виробнича ділянка, уніфікований номер акцизного складу 1008390, за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д (а.с. 119, 123).

Також, ТОВ "Радіалгруп" має ліцензію на право виробництва пального №990114201900031 від 18.09.2019 з терміном дії до 18.09.2024, за адресою: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, та ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі, №990514201900347 від 27.08.2019 з терміном дії до 27 08.2024, за адресою: 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д (а.с. 25-26).

Посадовими особами контролюючого органу на підставі наказу від 30.10.2020 №1961 "Про проведення фактичної перевірки", наказу від 06.11.2020 №2062 "Про продовження терміну проведення фактичної перевірки ТОВ "Радіалгруп" (код ЄДРПОУ 37238075)" та направлень на перевірку від 30.10.2020 №314 та №315 проведено фактичну перевірку ТОВ "Радіалгруп" (код ЄДРПОУ 37238075, податкова адреса: 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, буд. 10-А, кв. (офіс) 32) з метою контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального, наявності ліцензій, свідоцтв (а.с. 90-93).

Результати фактичної перевірки оформлені актом від 13.11.2020 №1893/16-31-09-11/37238075 (10-18).

Згідно з висновками вказаного акту за результатами фактичної перевірки ТОВ "Радіалгруп" (код ЄДРПОУ 37238075) з питань дотримання вимог законодавства у сфері виробництва та обігу пального, встановлено порушення:

- пункту 63.3 статті 63 ПК України, а саме: неподання до податкового органу повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (за формою 20-ОПП) про:

орендоване приміщення (офіс) за адресою: 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, буд. 10-А, кв. (офіс) 32;

суборенду земельної ділянки за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременук, вул. Свіштовська, 1Д;

- підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПК України а саме: несвоєчасне обладнання акцизного складу, на території якого здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, витратомірами-лічильниками на кожному місці відпустку пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів продукції у резервуарі;

- підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 ПК України, а саме: розпорядником акцизного складу не забезпечено щоденне (крім днів, в які акцизний склад не працює) формування даних про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 150 С, та подання їх до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику за період з 01.04.2020 по 18.08.2020.

22.12.2020 на підставі зазначених висновків акту фактичної перевірки від 13.11.2020 №1893/16-31-09-11/37238075 контролюючим органом були прийняті податкові повідомлення-рішення:

№4333/09-01 про застосування до ТОВ "Радіалгруп" штрафних (фінансових) санкцій за платежем "Адміністративні штрафи та інші санкції" у розмірі 1020,00 грн. (а.с. 19-20);

№4337/09-01 про застосування до ТОВ "Радіалгруп" штрафних (фінансових) санкцій за платежем "Акцизний податок на пальне" у розмірі 40000,00 грн. (а.с. 21-22);

№4335/09-01 про застосування до ТОВ "Радіалгруп" штрафних (фінансових) санкцій за платежем "Акцизний податок на пальне" у розмірі 140000,00 грн. (а.с. 23-24).

Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Приймаючи рішення про відмову у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з їх необґрунтованості.

Надаючи правову оцінку обставинам справи та висновкам суду першої інстанції, враховуючи межі перегляду, передбачені ст. 308 КАС України, апеляційний суд зазначає таке.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (пункт 1.1 статті 1 Податкового кодексу України (далі по тексту ПК України)).

Щодо обґрунтованості прийняття контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 22.12.2020 №4333/09-01, колегія суддів зазначає наступне.

Згідно з пунктом 63.1 статті 63 ПК України, облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Пунктом 63.2 статті 63 ПК України визначено, що взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків.

Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі юридичних осіб - нерезидентів, які відкривають рахунки у банках України, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов`язку щодо сплати того або іншого податку та збору.

За приписами пункту 63.3 статті 63 ПК України, з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, може прийняти рішення про зміну основного та неосновного місця обліку великого платника податків, у тому числі визначити, що облік такого платника податків здійснює територіальний орган центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, який здійснює супроводження великих платників податків, та його структурні підрозділи в разі створення.

Об`єктами оподаткування і об`єктами, пов`язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв`язку з якими у платника податків виникають обов`язки щодо сплати податків та зборів. Такі об`єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом цього Кодексу.

Платник податків зобов`язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об`єкти оподаткування і об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний контролюючий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об`єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Пункт 117.1 статті 117 ПК України визначає, що неподання у строки та у випадках, передбачених цим Кодексом, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей стосовно осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених цим Кодексом, -

тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

У разі неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 680 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 2040 гривень.

Як вбачається з матеріалів справи, 01.01.2019 між ТОВ "Радіалгруп" (орендар) та фізичною особою ОСОБА_1 (орендодавець) укладено договір оренди №01/01-19 на нежитлові приміщення, за умовами якого у порядку та на умовах, визначених договором, орендодавець передав орендареві, а орендар прийняв у строкове платне користування нежитлове приміщення, розташоване за адресою: АДРЕСА_1 загальною площею 39,4 кв. м. (а.с. 120-121).

Поряд з цим, 01.05.2019 між ТОВ "Радіалгруп" (суборендар) та фізичною особою ОСОБА_2 (орендодавець) укладено договір суборенди землі №01/19, за умовами якого орендар надав, а суборендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку для виробничих потреб переробної промисловості, яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 (а.с. 122).

З огляду на укладення вказаних договорів, у ТОВ "Радіалгруп" у січні та травні 2019 року відповідно виник обов`язок подання у строки, передбачені пунктом 63.3 статті 63 ПК України, заяв для взяття на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням його нерухомого майна об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Проте, як встановлено контролюючим органом у акті фактичної перевірки, відповідно до баз даних ТОВ "Радіалгруп" не подавало до податкового органу повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма №20-ОПП), зокрема, про орендоване приміщення (офіс) за адресою: 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, буд. 10-А, офіс 32 та суборенду земельної ділянки за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д.

Представником позивача доказів подання Товариством у січні та травні 2019 року до податкового органу повідомлень про об`єкти оподаткування за формою №20-ОПП на орендоване приміщення (офіс) за адресою: 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, буд. 10-А, офіс 32 та суборенду земельної ділянки за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д до суду не надано.

Щодо наданого в ході судового розгляду справи представником позивача повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність від 27.06.2019 на виробничу ділянку за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, колегія суддів вказує, що подання вказаного повідомлення стосувалося виключно розташованого за вказаною адресою об`єкту оподаткування акцизного складу, а не суборендованої Товариством земельної ділянки за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д (а.с. 119, 123).

Посилання представника позивача на те, що приписи пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України виключають можливість застосування до ТОВ "Радіалгруп" контролюючим органом штрафних санкцій за порушення останнім положень статей 63 та 117 ПК України, колегія суддів відхиляє, з огляду на наступне.

Так, відповідно до пункту 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

порушення вимог законодавства в частині:

обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального, спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками;

здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального;

здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку;

порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

Отже, виходячи з аналізу вказаної норми, остання встановлює відсутність у контролюючого органу можливості застосовувати до платників штрафні санкції за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19). Разом з тим, у ТОВ "Радіалгруп" задовго до того, а саме в січні та травні 2019 року виник обов`язок подання у десятиденний строк, передбачений пунктом 63.3 статті 63 ПК України, заяв для взяття на облік у контролюючому органі за місцезнаходженням його нерухомого майна, об`єктів оподаткування або об`єктів, які пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає обґрунтованими висновки контролюючого органу про допущення позивачем порушення пункту 63.3 статті 63 ПК України щодо неподання до податкового органу повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (за формою 20-ОПП) про орендоване приміщення (офіс) за адресою: 39601, Полтавська область, м. Кременчук, квартал 101, буд. 10-А, кв. (офіс) 32 та суборенду земельної ділянки за адресою: 39600, Полтавська область, м. Кременук, вул. Свіштовська, 1Д, та як наслідок, правомірним застосування до Товариства штрафних (фінансових) санкцій податковим повідомленням-рішенням від 22.12.2020 №4333/09-01 за платежем "Адміністративні штрафи та інші санкції" у розмірі 1020,00 грн..

Таким чином, підстави для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 22.12.2020 №4333/09-01 відсутні.

Щодо обґрунтованості прийняття контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 22.12.2020 №4337/09-01, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до підпунктів 14.1.4, 14.1.6, 14.1.224 пункту 14.1 статті 14 ПК України, акцизний податок - непрямий податок на споживання окремих видів товарів (продукції), визначених цим Кодексом як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (продукції).

Акцизний склад - спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, а також приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Розпорядник акцизного складу - суб`єкт господарювання, який одержав ліцензію на право виробництва спирту етилового, алкогольних напоїв, зареєстрований платником акцизного податку, або суб`єкт господарювання - платник акцизного податку, який здійснює виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізацію пального на акцизному складі та має документи, що підтверджують право власності або користування приміщеннями та/або територією, що відносяться до акцизного складу.

Згідно з пунктом 230.1 статті 230 ПК України, акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку.

Відповідно до підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПК України, акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.

Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.

Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.

Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:

а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;

б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.

Один акцизний склад може бути зареєстрований виключно одним розпорядником акцизного складу. Один розпорядник акцизного складу може зареєструвати один і більше акцизних складів.

Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.

Стаття 128-1 ПК України визначає санкції за порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах.

Так, пунктом 128-1.1 статті 128-1 ПК України передбачено, що необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, -

тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.

Згідно з пунктом 12 підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, розпорядники акцизних складів відповідно до вимог цього Кодексу зобов`язані обладнати акцизні склади витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі в такі строки:

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 липня 2019 року;

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 жовтня 2019 року;

акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, - не пізніше 1 січня 2020 року.

Водночас, пунктом 18 підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України передбачено, що норми пункту 128-1.1 статті 128-1 цього Кодексу застосовуються:

з 1 квітня 2020 року - до розпорядників акцизних складів, на яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів (крім розпорядника акцизного складу, який до 1 липня 2019 року не підпадав під визначення платника податку відповідно до пункту 212.1 статті 212 цього Кодексу);

Так, матеріалами справи підтверджується та не заперечується учасниками справи, що ТОВ "Радіалгруп" зареєстроване платником акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового 01.03.2016 за №1945.

Виробнича ділянка, розташована за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, зареєстрована як акцизний склад, уніфікований номер акцизного складу 1008390-27.06.2019 (а.с. 119, 123).

З огляду на викладене та враховуючи приписи вказаних норм, ТОВ "Радіалгруп" було зобов`язане забезпечити обладнання акцизного складу за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками, а також зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі не пізніше 1 квітня 2020 року, враховуючи наявність за вказаною адресою резервуарів загальна місткість яких не перевищує 1000 куб, метрів.

Разом з тим, як встановлено контролюючим органом в ході фактичної перевірки, у період з 01.04.2020 до 19.08.2020 на виробничій ділянці за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, ТОВ "Радіалгруп" здійснювалась реалізація пального з резервуару, який не був обладнаний рівнеміром та витратоміром, які не були внесені до Єдиного державного реєстру витратомірів - лічильників та рівнемірів - лічильників рівня пального у резервуарі.

Як вбачається з пояснень представника позивача та підтверджено матеріалами справи, 09.04.2020 між ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" (продавець) та ТОВ "Радіалгруп" (покупець) укладено договір купівлі-продажу та установки устаткування №154/04-В, відповідно до умов якого продавець зобов`язується поставити та передати у власність покупця устаткування відповідно до специфікації, а покупець зобов`язується прийняти і оплатити цей товар та роботи на умовах даного договору (а.с. 94-99).

Згідно зі специфікацією №1 до договору, найменування товару - рівнемір ПМП-201 Сенсор для ДП та бензину, монтажний комплект рівнеміра для установки в резервуар, комплект для передачі даних з рівнемірів, установка на лічильник рідини ШЖУ-40 ДСС та КОФ-3 (а.с. 100). Термін поставки і виконання робіт: 30 календарних днів з моменту передплати. Умови оплати: 75%-передплата, 25% по факту виконаних робіт.

В ході фактичної перевірки ТОВ "Радіалгруп" контролюючому органу було надано акт здачі-приймання робіт (надання послуг) від 05.08.2020 №455, відповідно до якого ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" (податковий номер 41034020) були виконані роботи щодо установки, підключення та наладки роботи рівнеміра, установки на лічильник ШЖУ-40 ДСС та КОФ-3 на загальну суму 36800,00 грн. (а.с. 89).

18.08.2020 лічильник витратомір ШЖУ-40 ДСС та КОФ-3 пройшов повірку, про що було видано свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 18.08.2020 №12-М1505 (а.с. 37).

19.08.2020 ТОВ "Радіалгруп" подало до контролюючого органу "Довідку про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри" (реєстраційний №9205029957), відповідно до якої підприємством надано інформацію щодо установленого рівнеміра ПМП-201 Сенсор для ДП та бензину, серійний (ідентифікаційний) номер - 22333, на горизонтальну ємність за уніфікованим номером резервуара - 11008390, місткістю 25 м.куб. та витратоміра ШЖУ-40 ДСС та КОФ-3, серійний (ідентифікаційний) номер - 5071, на горизонтальну ємність за уніфікованим номером резервуара - 11008390, місткістю 25 м.куб. (а.с. 84).

Тобто, на момент проведення фактичної перевірки акцизний склад позивача був обладнаний витратомірами та рівнемірами, які були зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі.

Разом з тим, за період з 01.04.2020 до 19.08.2020 на виробничій ділянці за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, ТОВ "Радіалгруп" здійснювалась реалізація пального з резервуару, який не був обладнаний рівнеміром та витратоміром, які не були внесені до Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, що свідчить про порушення платником приписів підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПКУ.

Як вбачається з пояснень представника позивача, початково Товариство мало труднощі у закупівлі необхідного обладнання та лише 09.04.2020 змогло заключити договір з ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" на закупівлю необхідного обладнання. ТОВ "Радіалгруп" здійснило передплату 75% товару згідно рахунку-фактури №233 від 09.04.2020. Проте, вказане обладнання своєчасно поставлено та встановлено ТОВ "Група компаній "Агро-АЗС-Сервіс" не було, оскільки поставка оплаченого обладнання була затримана у зв`язку зі введеними карантинними обмеженнями, що були зумовлені розповсюдженням коронавірусної хвороби (COVID-19). Вказані обставини, на думку представника позивача, в силу положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби" (COVID-19) №530-ІХ та статті 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні", є форс-мажорними, а тому відсутні підстави для застосування до позивача штрафних санкцій за порушення приписів підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПКУ.

Однак, колегія суддів не погоджується з позицією представника позивача, з огляду на наступне.

Верховною Радою України прийнято Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" №530-ІХ, який набрав чинності 17.03.2020.

Законом України №530-ХІІ внесені зміни до частини 2 статті 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні", яка наводить перелік форс-мажорних обставин та до таких віднесено карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України.

Так, відповідно до частини 2 статті 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні", форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.

Водночас, згідно з частиною 1 вказаної статті, Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб`єкта господарської діяльності за собівартістю. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб`єктів малого підприємництва видається безкоштовно.

Колегія суддів зауважує, що у матеріалах справи відсутні докази звернення ТОВ "Радіалгруп" до Торгово-промислової палати України чи уповноваженої нею регіональної торгово-промислові палати для отримання відповідного сертифікату про форс-мажорні обставини, тобто такий сертифікат Товариству не видавався. Правових підстав для визнання карантину форс-мажорною обставиною самостійно судом чинне законодавство не містить.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів вважає обґрунтованими висновки контролюючого органу про допущення позивачем порушення підпункту 230.1.2 пункту 230.1 статті 230 ПК України щодо несвоєчасного обладнання акцизного складу, на території якого здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, витратомірами-лічильниками на кожному місці відпустку пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів продукції у резервуарі, та як наслідок, правомірним застосування до Товариства штрафних (фінансових) санкцій податковим повідомленням-рішенням від 22.12.2020 №4337/09-01 за платежем "Акцизний податок на пальне" у розмірі 40000,00 грн..

Щодо обґрунтованості прийняття контролюючим органом податкового повідомлення-рішення від 22.12.2020 №4335/09-01, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 ПК України, розпорядники акцизних складів зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно (крім днів, в які акцизний склад не працює) формувати дані про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального (далі у цьому розділі - обсяг обігу пального) у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.

Розпорядники акцизних складів, на акцизних складах яких здійснюється діяльність з переробки нафти, газового конденсату, природного газу та їх суміші, з очищення коксового газу, з метою вилучення цільових компонентів (сировини), що передбачає повний технологічний цикл їх переробки в готову продукцію (пальне), зобов`язані на кожному акцизному складі щоденно формувати дані лише про добовий фактичний обсяг реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 15° С.

Дані про фактичні залишки пального та про обсяг обігу пального формуються після проведення останньої операції з обігу пального у звітній добі, але не пізніше 23 години 59 хвилин цієї доби, до початку здійснення операцій з обігу пального у добу, що настає за звітною добою, та подаються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, не пізніше 23 години 59 хвилин доби, що настає за звітною добою.

Відповідно до пункту 128-1.3 статті 128-1 ПК України, незабезпечення з вини розпорядника акцизного складу своєчасного подання до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, - тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1000 гривень за кожний неподаний електронний документ.

Пунктом 25 підрозділу 5 розділу XX "Перехідні положення" ПК України передбачено, що норми пункту 128-1.3 статті 128-1 цього Кодексу за неподання електронних документів з акцизних складів, на яких розташовані резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, починають застосовуватися з 1 квітня 2020 року.

Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VІ (із змінами та доповненнями), Законом України від 30.03.2020 №540-ІХ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" (із змінами і доповненнями), іншими законодавчими нормами не передбачено можливість здійснення в умовах карантинних обмежень не дотримання вимог законодавства, яке регулює відносини в частині:

обліку, ліцензування, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

цільового використання пального та спирту етилового платниками податків;

обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками.

Судовим розглядом встановлено, що ТОВ "Радіалгруп" 20.08.2020 подало до контролюючого органу "Довідку про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального" (реєстраційний №9206351618) за звітну добу - 19.08.2020 за резервуар за уніфікованим номером 11008390 (а.с. 86-88).

При цьому, за період з 01.04.2020 до 18.08.2020 на виробничій ділянці за адресою: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, 1Д, ТОВ "Радіалгруп" не формувались та не передавались "Довідки про зведені за добу підсумкові облікові дані щодо обсягів обігу (отримання/відпуску) та залишків пального на акцизному складі пального".

За викладених обставин, колегія суддів вважає обґрунтованими висновки контролюючого органу про допущення позивачем порушення підпункту 230.1.3 пункту 230.1 статті 230 ПК України щодо незабезпечення розпорядником акцизного складу щоденного (крім днів, в які акцизний склад не працює) формування даних про фактичні залишки пального на початок та кінець звітної доби та про добові фактичні обсяги отриманого та реалізованого пального у розрізі кодів товарних підкатегорій згідно з УКТ ЗЕД у літрах, приведених до температури 150 С, та подання їх до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику за період з 01.04.2020 по 18.08.2020, та як наслідок, правомірним застосування до Товариства штрафних (фінансових) санкцій податковим повідомленням-рішенням від 22.12.2020 №4335/09-01 за платежем "Акцизний податок на пальне" у розмірі 140000,00 грн..

Відтак, колегія суддів приходить до висновку, що відповідач в ході судового розгляду справи довів, що у спірних відносинах при прийнятті оскаржуваних податкових повідомлень-рішень він діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Разом з тим, позивач не надав суду належних доказів того, що оспорювані податкові повідомлення-рішення відповідача не відповідають фактичним обставинам справи та порушують його права і законні інтереси у сфері публічно-правових відносин.

Приймаючи до уваги встановлені в ході судового розгляду фактичні обставини справи та враховуючи вищенаведені норми законодавства, якими врегульовано спірні відносини, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про відмову у задоволенні позову ТОВ «Радіалгруп».

Суд враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану, зокрема у справах "Салов проти України" (заява № 65518/01; пункт 89), "Проніна проти України" (заява № 63566/00; пункт 23) та "Серявін та інші проти України" (заява № 4909/04; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча п. 1 ст. 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) серія A. 303-A; пункт 29).

Суд, у цій справі, також враховує положення Висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів щодо якості судових рішень (п. 32-41), в якому, серед іншого, звертається увага на те, що усі судові рішення повинні бути обґрунтованими, зрозумілими, викладеними чіткою і простою мовою і це є необхідною передумовою розуміння рішення сторонами та громадськістю; у викладі підстав для прийняття рішення необхідно дати відповідь на доречні аргументи та доводи сторін, здатні вплинути на вирішення спору; виклад підстав для прийняття рішення не повинен неодмінно бути довгим, оскільки необхідно знайти належний баланс між стислістю та правильним розумінням ухваленого рішення; обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент заявника на підтримку кожної підстави захисту; обсяг цього обов`язку суду може змінюватися залежно від характеру рішення. При цьому, зазначений Висновок, крім іншого, акцентує увагу на тому, що згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Враховуючи вищезазначені положення, дослідивши фактичні обставини та питання права, що лежать в основі спору по даній справі, колегія суддів прийшла до висновку про відсутність необхідності надання відповіді на інші аргументи сторін, оскільки судом були досліджені усі основні питання, які є важливими для прийняття даного судового рішення.

Відповідно до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Відповідно до п. 2 ч. 1ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і ухвалити нове судове рішення у відповідній частині або змінити судове рішення.

Згідно ч. 1ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, надав їм належну оцінку та прийняв законне і обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального і процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду першої інстанції не спростовують, а тому підстав для його скасування не вбачається.

Керуючись ст.ст. 229, 241, 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 327-329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "РАДІАЛГРУП" залишити без задоволення.

Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 11.08.2022 по справі № 440/3353/22 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя (підпис)С.П. ЖигилійСудді(підпис) (підпис) Т.С. Перцова В.Б. Русанова Повний текст постанови складено 12.07.2023 року

Дата ухвалення рішення04.07.2023
Оприлюднено14.07.2023
Номер документу112154742
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)

Судовий реєстр по справі —440/3353/22

Постанова від 04.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 04.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 21.03.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 16.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 16.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 07.11.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Рішення від 10.08.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 04.05.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 12.04.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

Ухвала від 20.03.2022

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

О.В. Гіглава

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні