Постанова
від 12.07.2023 по справі 160/1790/20
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 липня 2023 року

м. Київ

справа №160/1790/20

адміністративні провадження № К/990/4926/22;К/990/17591/22

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Білоуса О.В.,

суддів - Блажівської Н.Є., Желтобрюх І.Л.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційні скарги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Дніпровської міської ради на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року (головуюючий суддя Круговий О.О., судді - Прокопчук Т.С., Шлай А.В.) у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КП Центральний ринок" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, третя особа: Дніпровська міська рада про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення,

У С Т А Н О В И В:

У лютому 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КП Центральний ринок» (далі - ТОВ «КП Центральний ринок») звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДПС у Дніпропетровській області), за участю третьої особи Дніпровської міської ради, в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року: №000695504, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем «орендна плата з юридичних осіб» на 4498763,69 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 3599010,89 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 899752,80 грн); №000696504, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем «орендна плата з юридичних осіб» на 16447,74 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 13158,17 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 3289,57 грн).

В обґрунтування позовних вимог посилалось на те, що позивач у період, за який проводилась перевірка, здійснював користування земельними ділянками на підставі укладених та нотаріально посвідчених договорів оренди землі. Під час проведення перевірки ТОВ «КП Центральний ринок» надавались контролюючому органу відповідні витяги із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельних ділянок від 6 березня 2017 року, від 9 лютого 2018 року та від 12 лютого 2018 року на підставі яких останнім здійснювався розрахунок плати за землю (орендної плати) за земельні ділянки, що перебувають в його користуванні. Позивач вказував, що ним як платником плати за землю самостійно було обчислено суму орендних платежів за користування землею та вчасно подано відповідні декларації встановленої форми за 2017-2018 року. На думку ТОВ «КП Центральний ринок», в силу пункту 286.2 статті 286 Податкового кодексу України (далі - ПК України) подання декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. Позивач вказував на те, що ні Акт перевірки, а ні оскаржувані податкові повідомлення-рішення не містять в собі обґрунтованих нормами чинного законодавства твердження про правомірність висновків відповідача, які б нівелювали або спростували правомірність використання ТОВ «КП Центральний ринок» відповідних витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок при визначенні, обрахунку, нарахуванні та сплаті орендних платежів (плати за землю) за вказані земельні ділянки у 2017 та 2018 роках. Таким чином, на думку позивача, оскільки використані ним у 2017 та 2018 роках при обрахунку плати за землю витяги компетентного органу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок подані позивачем до відповідних декларацій були чинними та на даний час не скасовані або не визнані недійсними, висновок контролюючого органу стосовно застосування до спірних правовідносин інформації про іншу грошову оцінку земельних ділянок не може вважатись законним та обґрунтованим, а тому оскаржувані податкові повідомлення-рішення, прийняті на підставі Акту перевірки є протиправними та підлягають скасуванню.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 липня 2021 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року рішення суду першої інстанції скасовано та ухвалено нове рішення, яким позовні вимоги задоволено. Визнано протиправними та скасовано оскаржувані податкові повідомлення-рішення від 18 листопада 2019 року №000695504 та №000696504. Стягнуто на користь ТОВ «КП Центральний ринок» за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Дніпропетровській області суму сплаченого судового збору у розмірі 52550 грн.

Не погодившись з ухваленим у справі судовим рішенням апеляційної інстанції, ГУ ДПС у Дніпропетровській області звернулося до Верховного Суду з касаційною скаргою, в якій, посилаючись на неправильне застосування судом норм матеріального та процесуального права, просило рішення суду апеляційної інстанції скасувати, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 липня 2021 року залишити в силі.

Ухвалою Верховного Суду від 22 лютого 2022 року відкрито касаційне провадження за скаргою ГУ ДПС у Дніпропетровській області на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року.

Підставою для відкриття касаційного провадження у справі було посилання скаржника у касаційній скарзі на те, що суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку.

Зокрема, у касаційній скарзі ГУ ДПС у Дніпропетровській області посилається на те, що суд апеляційної інстанції при ухваленні оскаржуваної постанови не правильно застосував норми пункту 268.2 статті 268, пункту 289.1 статті 289 ПК України, а також положення Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №489 від 25 листопада 2016 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2016 року за №1647/29777 (далі - Порядок №489). Крім того, на думку відповідача, Третім апеляційним адміністративним судом при розгляді цієї справи не враховано правову позицію Верховного Суду, викладену у постановах від 12 липня 2021 року у справі № 640/9862/20 та від 20 січня 2021 року у справі №160/2185/20.

Дніпровською міською радою також до Верховного Суду на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року подано касаційну скаргу в якій, посилаючись на неправильне застосування судом норм матеріального та процесуального права, остання просила рішення суду апеляційної інстанції скасувати, а рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 5 липня 2021 року залишити в силі.

Ухвалою Верховного Суду від 26 серпня 2022 року відкрито касаційне провадження за скаргою Дніпровської міської ради на постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року.

Підставою для відкриття касаційного провадження у справі було посилання скаржника у касаційній скарзі на те, що суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку.

Зокрема, у касаційній скарзі Дніпровська міська рада посилається на те, що судом апеляційної інстанції при ухваленні оскаржуваної постанови не враховано правову позицію Верховного Суду, викладену у постановах від 12 липня 2021 року у справі №640/9862/20 та від 20 січня 2021 року у справі №160/2185/20.

Заслухавши суддю-доповідача, переглянувши судове рішення в межах доводів і вимог касаційних скарг та на підставі встановлених фактичних обставин справи, перевіривши правильність застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права, колегія суддів дійшла висновку про залишення касаційних скарг без задоволення.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що ГУ ДПС у Дніпропетровській області у період з 10 вересня 2019 року по 30 вересня 2019 року на підставі підпункту 19-1.1.1 пункту 19-1.1 статті 19-1, підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, статті 75, підпункту 78.1.4 пункту 781 статті 78, пункту 82.2 статті 82 ПК України та відповідно до наказу ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 9 вересня 2019 року №79-п, проведена документальна позапланова виїзна перевірка позивача з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата) за земельні ділянки, що перебувають в користуванні ТОВ «КП Центральний ринок» на підставі укладених договорів оренди землі за період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2018 року, за результатами якої 7 жовтня 2019 року складено Акт №2626/04-36-05-04/01557911 (далі - Акт перевірки).

Згідно висновків Акта перевірки позивачем порушено:

- підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16, пункти 286.1, 286.2 статті 286, пункту 289.1 статті 289 ПК України, внаслідок чого встановлено заниження орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Центрального (Кіровського) району, за період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2018 року на суму 13158,17 грн, у тому числі за період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року на суму 13158,17 грн;

- підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16, пункти 286.1, 286.2 статті 286, пункту 289.1 статті 289 ПК України, внаслідок чого встановлено заниження орендної плати за земельні ділянки, розташовані на території Чечелівського (Красногвардійського) району, за період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2018 року на суму 3599010,89 грн, у тому числі за період з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року на суму 2690247,06 грн та за період з 1 січня 2018 року по 31 грудня 2018 року на суму 908763, 83 грн.

Підставою для вказаних висновків стали встановлені контролюючим органом розбіжності у витягах з технічної документації про нормативно грошову оцінку, отриманих від позивача та витягів отриманих ГУ ДПС в Дніпропетровській області від Управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області.

Не погодившись із висновками Акту перевірки, ТОВ «КП Центральний ринок» подало до контролюючого органу заперечення від 31 жовтня 2019 року №77/1.

Листом від 13 листопада 2019 року №29943/10/04-36-05-04 ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомило позивачу, що висновки Акту перевірки від 7 жовтня 2019 року №2626/04-36-05-04/01557911 за результатами документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «КП Центральний ринок» щодо встановлених вимог податкового законодавства є правомірними та такими, що відповідають вимогам чинного законодавства України.

На підставі висновків Акта перевірки, контролюючим органом 18 листопада 2019 року прийнято податкові повідомлення-рішення:

№000695504, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем «орендна плата з юридичних осіб» на 4498763,69 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 3599010,89 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 899752,80 грн);

№000696504, яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем «орендна плата з юридичних осіб» на 16447,74 грн (у тому числі за податковими зобов`язаннями - 13158,17 грн та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 3289,57 грн).

Не погоджуючись з прийнятими податковими повідомленнями-рішеннями ТОВ «КП Центральний ринок» звернулось до Державної податкової служби України (далі - ДПС України) із скаргою, в якій просило скасувати прийняті ГУ ДПС у Дніпропетровській області 18 листопада 2019 року податкові повідомлення-рішення №000695504 та №000696504.

Рішенням від 18 грудня 2019 року №13438/6/99-00-08-05-05 ДПС України продовжила строк розгляду скарги до 30 січня 2020 року.

За результатами розгляду скарги ДПС України 27 січня 2020 року прийнято рішення №3319/6-99-00-08-05-06-06, яким залишила без змін оскаржувані податкові повідомлення-рішення №000695504 та №000696504, а скаргу - без задоволення.

Вважаючи податкові повідомлення-рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 18 листопада 2019 року протиправними, позивач звернувся до суду з даним позовом про їх скасування.

Відмовляючи у задоволенні позову суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем здійснено розрахунок сум грошового зобов`язання на підставі витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, які отримано контролюючим органом у встановленому порядку від Управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську Дніпропетровської області, тобто у спосіб, передбачений ПК України. Таким чином, прийняті ГУ ДПС у Дніпропетровській області податкові повідомлення- рішення є правомірним та не підлягають скасуванню.

Суд апеляційної інстанції скасовуючи рішення суду першої інстанції та задовольняючи позовні вимоги дійшов висновку про протиправність оскаржуваних податкових повідомлень-рішень. В обґрунтування рішення про задоволення позовних вимог суд апеляційної інстанції зазначив, що позивач у відповідності до витягів від 6 березня 2017 року, від 9 лютого 2018 року та від 12 лютого 2018 року, наданих органом Держгеокадастру, здійснив обрахунок розміру земельного податку та/або орендної плати, у відповідності до норм чинного податкового законодавства. Водночас, відповідач під час перевірки правомірності розрахунку та сплати земельного податку ТОВ «КП Центральний ринок» за 2017-2018 роки застосував відомості, надані відділом Держгеокадастру у 2019 році за попередні роки. Натомість, платник податків не мав змоги передбачити зміну нормативної грошової оцінки земельної ділянки у 2019 році, під час розрахунку та сплати земельного податку у 2017 та 2018 роках на підставі належним чином отриманих даних Держгеокадастру.

Вирішуючи питання про обґрунтованість поданих касаційних скарг, Верховний Суд виходить із наступного.

Відповідно до підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України, плата за землю є обов`язковим платежем у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

За приписами статті 270 ПК України об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Згідно пункту 286.1 статті 286 ПК України, підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 286.2 статті 286 ПК України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Відповідно до пункту 288.1 статті 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Договір оренди земель державної і комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Згідно із пунктами 288.2, 288.3 статті 288 ПК України, платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

За приписами пункту 288.4 статті 288 ПК України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Підпунктами 288.5.1 - 288.5.3 пункту 288.5 статті 288 ПК України визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено, - у розмірі не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 5 відсотків нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Автономній Республіці Крим або по області;

не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Відповідно до підпункту 271.1.1 пункту 277.1 статті 277 ПК України, базою оподаткування земельним податком є: нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом

Згідно із пунктом 289.1 статті 289 ПК України, для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Пунктом 289.2 статті 289 ПК України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:

Кi = І:100,

де І - індекс споживчих цін за попередній рік.

У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

За приписами пункту 289.3 статті 289 ПК України, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Згідно із частиною першою статті 193 Земельного кодексу України, державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах кордонів України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Відповідно до підпункту 14 пункту 24 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051, до Державного земельного кадастру вносяться відомості про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, значення якої розраховується за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру на підставі відомостей про земельну ділянку, зазначених у пункті 24, та відомостей про нормативну грошову оцінку земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці згідно з підпунктом 8 пункту 22 цього Порядку.

Отже, виходячи із системного аналізу норм права, базою оподаткування орендною платою за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, нормативна грошова оцінка земельної ділянки проводиться у визначеному законом порядку, підставою для нарахування податку є дані державного земельного кадастру.

Відповідно до статті 1 Закону України від 11 грудня 2003 року №1378-IV «Про оцінку земель» (далі - Закон №1378-IV), нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно із частиною п`ятою статті 5 Закону №1378-IV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру, зокрема, земельного податку.

Частиною першою статті 15 Закону України від 7 липня 2011 року №3613-VI «Про Державний земельний кадастр» (далі - Закон №3613-VI) передбачено, що до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив`язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об`єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.

Згідно із частиною третьою статті 26 Закону №3613-VI, зміни до відомостей про земельну ділянку (крім випадків, визначених у частині другій цієї статті) вносяться до Поземельної книги за заявою власника або користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності на підставі документації, передбаченої цим Законом.

Відповідно до частини першої статті 38 Закону №3613-VI, відомості з Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі: витягів з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру; довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території), за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану); копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

Пункт 4 розділу VІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №3613-VI передбачає, що у разі якщо земельні ділянки, обмеження (обтяження) у їх використанні зареєстровані до набрання чинності цим Законом у Державному реєстрі земель, відомості про такі земельні ділянки, обмеження (обтяження) підлягають перенесенню до Державного земельного кадастру в автоматизованому порядку, без подання заяв про це їх власниками, користувачами та без стягнення плати за таке перенесення.

Тобто, з 1 січня 2013 року (з моменту запровадження роботи Державного земельного кадастру) відомості щодо цільового призначення земельної ділянки повинні були вміщувати інформацію як про категорію земель, так і вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель.

Відповідно до пункту 2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №213 від 23 березня 1995 року (у редакції на час спірних правовідносин), дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви. При цьому одним з множників у формулі, за якою визначається нормативно грошова оцінка кадастрового метра земельної ділянки населених пунктів відповідно до пункту 21 названої Методики, є Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки.

З 1 січня 2017 року процедура проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів визначена Порядком №489.

Пунктом 5 розділу ІІ Порядку №489 визначено, що коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель (далі - КВЦПЗ), затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548.

Судами попередніх інстанцій встановлено, що ТОВ «КП Центральний ринок» у період що перевірявся, на підставі нотаріально посвідчених договорів оренди, укладених з Дніпровською міською радою, користувалося наступними земельними ділянками:

1) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:07:466:0018, площею 0,0005 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

2) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:07:459:0047, площею 0,0147 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Красногвардійський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

3) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:07:459:0046, площею 0,0087 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Красногвардійський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

4) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:07:466:0017, площею 0,0089 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Красногвардійський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

5) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0339, площею 0,0912 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

6) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0337, площею 0,0169 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

7) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0336, площею 0,0400 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

8) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0304, площею 5,4173 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

9) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0305, площею 0,0606 га (орендна сплата справляється за 52,15% або 0,0316 га), що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

10) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0012, площею 0,0435 га (орендна сплата справляється за 35% або 0,0152 га), що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

11) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0013, площею 0,0165 га (орендна сплата справляється за 41% або 0,0068 га), що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

12) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0014, площею 0,0086 га (орендна сплата справляється за 50% або 0,0043 га), що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

13) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:085:0208, площею 0,5567 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 3 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

14) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:085:0008, площею 0,1617 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 3 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 25 травня 2006 року та додаткового договору від 21 вересня 2011 року зі строком дії оренди до 19 травня 2026 року;

15) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0338, площею 0,0052 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

16) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0345, площею 0,0035 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

17) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0344, площею 0,0026 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вулі Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

18) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0343, площею 0,0025 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

19) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0342, площею 0,0040 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

20) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0341, площею 0,0010 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років;

21) земельною ділянкою з кадастровим номером 1210100000:06:090:0340, площею 0,0200 га, що розташована за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта 2 (Кіровський район) на підставі договору оренди від 30 грудня 2011 року зі строком дії оренди одинадцять років.

Орендну плату за користування вказаними земельними ділянками у 2017 році та 2018 році ТОВ «КП Центральний ринок» задекларовано та сплачено із застосуванням коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф) = 2 з урахуванням коду цільового призначення земельної ділянки, згідно наданих позивачу Держгеокадастром, витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок від 6 березня 2017 року, від 9 лютого 2018 року та від 12 лютого 2018 року.

Разом з тим, на запит ГУ ДПС у Дніпропетровській області та Департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради, Держгеокадастром було надано наступні витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок:

1) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0304, площею 5,4173 га №29/060718/03-07 від 9 липня 2018 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

2) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0304, площею 54173 м2 № 1305-3344 дата формування 27 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

3) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0305, площею 606 м2 № 1503-0749-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

4) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0305, площею 606 м2 № 1503-0750-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

5) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0012, площею 435 м2 № 1503-0753-нго дата формування 14 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

6) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0012, площею 435 м2 № 1203-0301-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

7) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0013, площею 0,0165 га №2/030818/03-07 від 3 серпня 2018 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

8) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0014, площею 86 м2 № 1503-0744-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

9) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0014, площею 86 м2 № 1503-0745-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

10) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:085:0208, площею 5567 м2 №1503-0752-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

11) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:085:0208, площею 5567 м2 № 1503-0748-нго дата формування 18 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

12) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:085:0008, площею 0,1617 га №20/220618/03-07 від 23 червня 2018 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

13) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:085:0008, площею 1617 м2 № 1305-3330 дата формування 27 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

14) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:459:0046, площею 87 м2 № 1305-3381 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

15) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:459:0046, площею 87 м2 № 1305-3369 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

16) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0343, площею 25 м2 № 1303-0428-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

17) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0343, площею 25 м2 № 1303-0429-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

18) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0337, площею 169 м2 № 1203-0294-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

19) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0337, площею 169 м2 № 1203-0295-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

20) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0344, площею 26 м2 № 1303-0424-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

21) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0344, площею 26 м2 № 1303-0425-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

22) витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:459:0047, площею 147 м2 № 1405-3385 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

23) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:459:0047, площею 147 м2 № 1405-3370 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

24) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:466:0017, площею 89 м2 № 1405-3386 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

25) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:466:0017, площею 89 м2 № 1305-3371 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

26) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0342, площею 40 м2 1303-0426-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

27) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0342, площею 40 м2 № 1203-0321-НГО дата формування 11 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

28) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0338, площею 52 м2 № 1203-0289-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

29) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0338, площею 52 м2 № 1203-0290-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

30) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0341, площею 10 м2 № 1303-0435-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

31) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0341, площею 10 м2 № 1303-0436-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

32) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0339, площею 912 м2 № 1303-0419-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

33) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0339, площею 912 м2 № 1303-0418-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

34) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0340, площею 200 м2 № 1303-0438-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

35) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0340, площею 200 м2 № 1303-0439-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

36) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:466:0018, площею 5 м2 № 1405-3387 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

37) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:07:466:0018, площею 5 м2 № 1305-3372 дата формування 28 травня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

38) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0345, площею 35 м2 № 1303-0432-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

39) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0345, площею 35 м2 № 1303-0431-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік;

40) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0336, площею 400 м2 № 1303-0421-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2017 рік;

41) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з кадастровим номером 1210100000:06:090:0336, площею 400 м2 № 1303-0422-НГО дата формування 12 березня 2019 року інформації про визначення нормативної грошової оцінки станом на 2018 рік.

З наведених вище витягів виданих ГУ ДПС у Дніпропетровській області Держгеокадастром вбачається, що останнім розраховано нормативну грошову оцінку земельних ділянок із застосуванням коефіцієнту (Кф) = 2,50.

При цьому, судом апеляційної інстанції встановлено, що станом на 2017 рік та на початок 2018 року (лютий місяць) у відомостях Державного земельного кадастру була наявна інформація про коефіцієнт функціонального використання земельних ділянок, що знаходяться в оренді позивача, на рівні Кф « 2.0», зміни до вказаних відомостей були внесені ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області пізніше.

Вказана ж інформація містилася і у витягах із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельних ділянок від 6 березня 2017 року, від 9 лютого 2018 року та від 12 лютого 2018 року, виданих позивачу Держгеокадастром.

Зазначені витяги із технічної документації про нормативно грошову оцінку земельних ділянок недійсними не визнавались та не скасовувалися.

Таким чином, суд апеляційної інстанції, встановивши фактичні обставини справи, дійшов обґрунтованого висновку, що позивач правомірно, у відповідності до відомостей, наданих органом Держгеокадастру у 2017-2018 роках, здійснив обрахунок розміру орендної плати на підставі нормативної грошової оцінки земельних ділянок, вказаних у Витягах із технічної документації від 6 березня 2017 року, від 9 лютого 2018 року та від 12 лютого 2018 року. Натомість, Відповідач безпідставно під час перевірки правомірності розрахунку та сплати позивачем орендної плати застосував відомості, надані відділом Держгеокадастру у 2018-2019 роках за попередні роки.

Крім того, Третім апеляційним адміністративним судом правомірно зазначено, що платник податків не мав змоги передбачити зміну нормативної грошової оцінки земельних ділянок, під час розрахунку та сплати земельного податку у 2017-2018 роках на підставі належним чином отриманих даних з Держгеокадастру.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 1 квітня 2021 року у справі №160/8847/19.

За приписами частин першої, другої статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції переглядає судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, які стали підставою для відкриття касаційного провадження, та на підставі встановлених фактичних обставин справи перевіряє правильність застосування судом першої чи апеляційної інстанції норм матеріального і процесуального права. Суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази.

У касаційних скаргах ГУ ДПС у Дніпропетровській області та Дніпровська міська рада, як на підставу для скасування постанови суду посилалися на те, що суд апеляційної інстанції приймаючи оскаржувану постанову не врахував правову позицію викладену Верховним Судом у постановах від 12 липня 2021 року у справі № 640/9862/20 та від 20 січня 2021 року у справі №160/2185/20, які на їх думку, ухвалені у подібних правовідносинах. Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду вважає такі посилання безпідставними, оскільки подібність правовідносин означає, зокрема, подібність суб`єктного складу учасників відносин, об`єкта та предмета правового регулювання, а також умов застосування правових норм (зокрема, часу, місця, підстав виникнення, припинення та зміни відповідних правовідносин). Зміст правовідносин з метою з`ясування їх подібності в різних рішеннях суду (судів) визначається обставинами кожної конкретної справи. При цьому, обставини, які формують зміст таких правовідносин і впливають на застосування норм матеріального права, самі по собі не формують подібності правовідносин, важливими факторами є також доводи і аргументи сторін, які складають межі судового розгляду справи. Під час розгляду справи, судом встановлено, що обставини справ №640/9862/20, №160/2185/20 та справи, що розглядається є відмінними.

Доводи скаржників про порушення судом апеляційної інстанції норм процесуального права не можна вважати такими, що дають підстави для скасування судового рішення, оскільки відповідно до положення частини другої статті 351 Кодексу адміністративного судочинства України порушення норм процесуального права може бути підставою для скасування або зміни рішення лише за умови, якщо це порушення призвело до ухвалення незаконного рішення.

Таким чином, колегія суддів касаційної інстанції вважає, що постанова Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року ґрунтується на правильно встановлених фактичних обставинах справи, яким дана належна юридична оцінка, правильно застосовані норми матеріального права, що регулюють спірні правовідносини, та не допущено порушень процесуального закону, які призвели або могли призвести до неправильного вирішення справи. Усі доводи та їх обґрунтування викладені в касаційних скаргах не спростовують висновків суду апеляційної інстанції, тому підстави для скасування ухваленого судового рішення та задоволення касаційних скарг відсутні.

Відповідно до частини третьої статті 343 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.

Згідно із частиною першою статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України, суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо рішення, переглянуте в передбачених статтею 341 цього Кодексу межах, ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 343, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України,

П О С Т А Н О В И В :

Касаційні скарги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та Дніпровської міської ради залишити без задоволення, а постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 23 листопада 2021 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач О.В.Білоус

Судді Н.Є.Блажівська

І.Л.Желтобрюх

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення12.07.2023
Оприлюднено13.07.2023
Номер документу112156124
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —160/1790/20

Постанова від 12.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 12.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 11.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.06.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 21.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 02.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

Ухвала від 20.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Усенко Є.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні