ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 липня 2023 рокуЛьвівСправа № 500/54/23 пров. № А/857/5919/23
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого суддіБольшакової О.О.
суддівЗатолочного В.С., Качмара В.Я.
з участю секретаря судового засідання Гриньків І.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "СКАЛЛА" до Головного управління ДПС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Тернопільській області на рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 02 березня 2023 року (суддя Мандзій О.П., м. Тернопіль, повний текст складено 06 березня 2023 року),
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКАЛЛА" (далі ТОВ "Скалла") звернулось до Тернопільського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПC у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області від 16.12.2021 №00057930901, яким до ТОВ "Скалла" застосована штрафна санкція в розмірі 120000 грн.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що за наслідками фактичної перевірки фізичної ТОВ "Скалла" встановлено відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (далі - Реєстр), а саме: 4 рівнемірів-лічильників та 2 витратомірів-лічильників на місцях відпуску пального наливом з акцизного складу за період з 18.11.2021 по 23.11.2021, чим порушено вимоги пп.230.1.2. 230.1 ст.230 Податкового кодексу України (далі - ПК України). Однак реєстрація приладів обліку (рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників) ТОВ "Скалла" у відповідності до Довідки про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри, проведено одночасно з введенням в експлуатацію 4 резервуарів зберігання пального та обладнання даних резервуарів та акцизного складу в загалом приладами обліку (рівнемірів- лічильників та витратомірів-лічильників), що в свою чергу виключає відповідальність за п.128-1.1 ст.128-1 ПК України, так як накладення штрафних санкцій на розпорядника акцизного складу можливе при відсутності приладів обліку на уже введених в експлуатацію резервуарів для зберігання пального, що відносно позивача, як розпорядника акцизного складу, не відповідає фактичним обставинам, у зв`язку з одночасністю - 24.11.2021 в 10:05:48, введення в експлуатацію розпорядником акцизного складу резервуарів так і проведення реєстрації уже встановлених приладів обліку на резервуарах та безпосередньо акцизному складі. За таких обставин позивач вважає спірне податкове повідомлення-рішення протиправним.
Рішенням Тернопільського окружного адміністративного суду від 2 березня 2023 року позов задоволено. Визнано протиправним та скасувано податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Тернопільській області від 16.12.2021 №00057930901. Стягнуто з Головного управління ДПС у Тернопільській області сплачений ТОВ "СКАЛЛА" судовий збір в сумі 1481 грн згідно платіжного доручення №285 від 30.12.2022.
Із таким судовим рішенням не погодився відповідач та подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи, неправильне застосування норм матеріального права, порушення норм процесуального права, просить його скасувати та прийняти нове про відмову в задоволенні позовних вимог. В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначив, що перевіркою встановлено відсутність реєстрації в Реєстрі рівномірів - лічильників на 4 резервуарах для зберігання пального та витратомірів - лічильників на 2 місцях відпуску пального на акцизному складі ТОВ "Скалла" № 1017738 за період з 18.11.2021 по 23.11.2021. Отже позивачем порушено пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України. Отримання позивачем пального підтверджено акцизними накладними та товарно-транспортними накладними №Р1844 від 18.11.2021 на дизельне пальне 3- ЄВРО-5 в об`ємі 3000 л; № Р1841 від 18.11.2021 на пальне А-92-ЄВРО-5 в об`ємі 3000 л; № Р1840 від 18.11.2021 на пальне А-92-ЄВРО-5 в об`ємі 2000 л; № 2450 від 18.11.2021 на газ скраплений в об`ємі 8000 л. Санкція встановлена п.128-1.1 ст.128-1 ПК України, застосовується у випадку виробництва, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального, за відсутності встановлених витратомірів-лічильників на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірів-лічильників рівня таких товарів (продукції) у резервуарі. При цьому, такі витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники повинні бути зареєстровані у Реєстрі. Отже оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним.
Позивач подав відзив на апеляційну скаргу в якому вказав про законність і обґрунтованість оскаржуваного судового рішення.
У судовому засіданні представник апелянта Федорів Т.М. підтримала апеляційну скаргу з підстав, що в ній викладені.
Представник позивача Горюнов І.М. та Лахіта Ю.Є. заперечили щодо задоволення апеляційної скарги та пояснили, що порушення норм чинного законодавства підприємство не допускало, а тому застосування санкцій до нього є протиправним.
Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши письмові докази, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ "Скалла" 16.02.2021 зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яке здійснює господарську діяльність за основним видом - 47.30 роздрібна торгівля пальним (а.с.6). Перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області, 04.10.2021 зареєстроване платником акцизного податку (а.с.14).
На підставі наказу від 25.11.2021 №1573-п (а.с.7), Головним управлінням ДПС України у Тернопільській області проведено фактичну перевірку ТОВ "Скалла" за адресою провадження діяльності: АДРЕСА_1, з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства з питань виробництва, зберігання та обігу пального, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, за результати якої складено акт від 01.12.2021 №5890/19-00-09-01/44043441 (а.с.8-9).
Перевіркою встановлено відсутність реєстрації в Реєстрі рівномірів - лічильників на 4 резервуарах для зберігання пального та витратомірів - лічильників на 2 місцях відпуску пального на акцизному складі ТОВ "Скалла" № 1017738 за період з 18.11.2021 по 23.11.2021, що підтверджується товаротранспортними накладними та акцизними накладними, які зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних, а саме прихід пального на акцизний склад 18.11.2021.
За висновками перевірки позивачем порушено пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України.
На підставі акта перевірки, 16.12.2021 Головним управлінням ДПС України у Тернопільській області прийнято податкове повідомлення-рішення №00057930901, яким за порушення пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України застосовано до позивача штрафні (фінансові) санкції (штраф) на підставі п.128-1.1 ст.128 ПК України в розмірі 120000 грн (а.с.11-12).
Апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність вказаного податкового повідомлення-рішення з таких підстав.
Як передбачено пп.230.1.2 п.230.1 ст.230 ПК України акцизні склади, на території яких здійснюється виробництво, оброблення (перероблення), змішування, розлив, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізація пального, повинні бути обладнані витратомірами-лічильниками на кожному місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованому на акцизному складі, та рівнемірами-лічильниками рівня таких товарів (продукції) у резервуарі, а для скрапленого газу (пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану за кодами згідно з УКТ ЗЕД 2711 12 11 00, 2711 12 19 00, 2711 12 91 00, 2711 12 93 00, 2711 12 94 00, 2711 12 97 00, 2711 13 10 00, 2711 13 30 00, 2711 13 91 00, 2711 13 97 00, 2711 14 00 00, 2711 19 00 00, 2901 10 00 10 - також можуть бути обладнані пристроями для вимірювання рівня або відсотка пального у резервуарі (далі - рівнемір-лічильник) на кожному введеному в експлуатацію стаціонарному резервуарі, розташованому на акцизному складі.
Витратоміри-лічильники та резервуари повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, проведені відповідно до законодавства, а рівнеміри-лічильники повинні відповідати вимогам законодавства та мати позитивний результат повірки або оцінку відповідності, або калібрування, проведені відповідно до законодавства. У разі відсутності позитивного результату повірки або оцінки відповідності, або калібрування витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників для цілей цього Кодексу акцизні склади, на яких вони розташовані, вважаються необладнаними витратомірами-лічильниками та рівнемірами-лічильниками.
Паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки, встановлені на акцизних складах, на які є позитивні результати повірки або оцінка відповідності, проведені відповідно до законодавства, виконують функції витратомірів-лічильників.
Платники податку - розпорядники акцизних складів зобов`язані зареєструвати:
а) усі розташовані на акцизних складах резервуари, введені в експлуатацію, витратоміри-лічильники та рівнеміри-лічильники у розрізі акцизних складів - в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі;
б) усі акцизні склади - в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового.
Забороняється здійснення реалізації пального без наявності зареєстрованих витратомірів-лічильників, рівнемірів-лічильників та резервуарів, без реєстрації акцизного складу.
Відповідно до вимог ст.230 ПК України, постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 №891 затверджено Порядок ведення Єдиного державного реєстру витратомірів-лічильників і рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, передачі облікових даних з них електронними засобами зв`язку (далі - Порядок №891).
Витратомір-лічильник (далі - витратомір) законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки, призначений для безперервного вимірювання, запам`ятовування та відображення у фактичних умовах вимірювання кількості пального, що проходить через вимірювальний перетворювач у закритих, повністю заповнених трубопроводах (пп.1 п.2 Порядку №829).
Рівнемір - лічильник рівня пального у резервуарі (далі - рівнемір) - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки, призначений для вимірювання рівня пального, за яким обчислюється об`єм пального, що перебуває у резервуарі, за градуювальною таблицею резервуара (пп.2 п.2 Порядку №829).
Резервуар - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки у вигляді стаціонарної споруди або ємності, який призначений для здійснення операцій з обігу пального та його зберігання та для якого встановлена залежність його місткості від абсолютної висоти рівня пального в резервуарі, що оформлено у вигляді градуювальної таблиці (пп.3 п.2 Порядку №829).
Обіг пального - будь-які операції, що передбачають: фізичне отримання розпорядником акцизного складу пального з переходом права власності чи без переходу права власності на пальне (операції з виробництва, придбання, комісії, доручення, відповідального зберігання та інші операції); фізичний відпуск (відвантаження) розпорядником акцизного складу пального з переходом права власності чи без переходу права власності на пальне (операції з реалізації, комісії, доручення, відповідального зберігання та інші операції) (пп.4 п.2 Порядку №829).
Враховуючи норми п.12 та п.22 підрозділу 5 "Особливості справляння акцизного податку та екологічного податку" розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України, розпорядники акцизних складів відповідно до вимог цього Кодексу зобов`язані обладнати акцизні склади витратомірами- лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та зареєструвати їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі в такі строки:
1) акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яка перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 липня 2019 року;
2) акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких перевищує 1000 куб. метрів, але не перевищує 20000 куб. метрів, - не пізніше 1 жовтня 2019 року;
3) акцизний склад, де розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів, - не пізніше 1січня 2020 року.
Відповідно до п.128-1.1 ст.128-1 ПК України необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, а також необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового витратоміра-лічильника спирту етилового на місці отримання та відпуску спирту етилового, розташованого на акцизному складі, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 20000 гривень за кожний необладнаний резервуар та/або незареєстрований рівнемір-лічильник, а також за кожне необладнане місце відпуску пального наливом з акцизного складу або за кожне місце отримання та відпуску спирту етилового, та/або незареєстрований витратомір-лічильник/витратомір-лічильник спирту етилового.
Тобто складом правопорушення, визначеного п.128-1.1 ст.128-1 ПК України, за яке передбачена штрафна санкція, є саме необладнання та/або відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників на введеному в експлуатацію резервуарі.
Із матеріалів справи видно, що 04.10.2021 ТОВ "Скалла" зареєстровано акцизний склад АЗС за уніфікованим номером 10114557 (а.с.14).
01.11.2021 між ТОВ "Скалла" як замовником та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 як виконавцем, укладено договір №01/11/2011 про надання послуг з ремонту та технічного обслуговування АГЗП (автомобільних газозаправних пунктів) (а.с.70-71), відповідно до предмету якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання по наданню послуг з ремонту та пусконалагоджувальних робіт автомобільних газозаправних пунктів (АГЗП) та технічному обслуговуванню, що належать замовнику а бо перебувають в законному користуванні замовника і розміщені за адресою: АДРЕСА_1 , і продажу запасних частин до них (п.1.1). Надані виконавцем послуг оформлюються двостороннім актом виконаних робіт (п.2.2). Замовник зобов`язаний на день проведення пуско-налагоджувальних робіт забезпечити наявність газовозу із скрапленим газом для проведення першого контрольованого зливу пального з подальшою перевіркою обладнання на працездатність і налагоджування параметрів роботи АГЗП (п.3.2.4).
На виконання умов даного договору, 24.11.2021 проведено підключення і пусконалагоджувальні роботи АГЗП модульного типу за вказаною вище адресою, резервуар, заводський номер 14458, 06.2021 року випуску, та газо-роздавальна колонка Shelf, заводський номер 14458, 06.2021 року випуску, про що складено акт готовності до експлуатації (а.с.72).
Цього ж дня, 24.11.2021 в 10:05:48 ДПС прийнято довідку про розпорядника акцизного складу пального, акцизні склади пального, розташовані на них резервуари пального, витратоміри та рівнеміри, відповідно до якої ТОВ "Скалла" введено в експлуатацію 4 підземних резервуарів зберігання пального за уніфікованими номерами: 1/1017738, 2/1017738, 3/1017738, 4/1017738, та одночасно проведено реєстрацію: 4 рівнемірів Delphi 485 Exd з серійними номерами 041901, 041902, 041990, 046308 та 2 витратомірів: ГЕРКОН серійний номер 1405, та ШЕЛЬФ-100-2LPG серійний номер 14458 (а.с.15-16).
Згідно акта перевірки від 01.12.2021 №5890/19-00-09-01/44043441 (а.с.8-9), контролюючим органом встановлено відсутність реєстрації в Реєстрі рівномірів - лічильників на 4 резервуарах для зберігання пального та витратомірів - лічильників на 2 місцях відпуску пального на акцизному складі ТОВ "Скалла" № 1017738 за період з 18.11.2021 по 23.11.2021, що підтверджено товаротранспортними накладними та акцизними накладними, що зареєстровані в Єдиному реєстрі акцизних накладних, а саме прихід пального на акцизний склад 18.11.2021.
Так, згідно з акцизними накладними №1719, №1725, №1724, №97, видатковими накладними №1844, №1841, №1840, №52664 від 18.11.2021 та товарно-транспортними накладними на відпуск нафтопродуктів №Р1844, №Р1841, №Р1840, №2450, датованими 18.11.2021, позивачу відправлено дизельне пальне ДП-3-ЄВРО5 в об`ємі 3000 л, бензин неетильований АИ-92-К5-Евро в об`ємі 3000 л, бензин А-95 "Premium" в об`ємі 2000 л, газ скраплений в об`ємі 8000 л (а.с.91-103).
Однак, відповідно до Z - Звіту № 001 за 24.11.2021 по АЗС на початок відкриття зміни 24.11.2021 о 11:16:46 резервуари для зберігання пального були пусті, з "нульовим" вмістом пального (а.с.68).
Надалі відображено отримання палива, а саме: в резервуар №1 - дизельне пальне 3-ЄВРО-5 в об`ємі 3000 л, в резервуар №2 - пальне А-92-ЄВРО-5 в об`ємі 3000 л, в резервуар №3 - пальне А-95-ЄВРО-5 в об`ємі 2000 л, в резервуар №4 - газ-пропан в об`ємі 8000 л, що повністю відповідає об`ємам отриманого пального на підставі вказаних вище акцизних накладних, видаткових накладних та товарно-транспортних накладних на відпуск нафтопродуктів, датованих 18.11.2021.
Отже на момент здійснення перевірки позивачем виконано вимоги ПК України щодо встановлення та реєстрації витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників, що відповідачем не заперечується.
Суд першої інстанції правильно врахував, що при проведенні перевірці контролюючим органом безпідставно залишено поза увагою той факт, що приймання нафтопродуктів ТОВ "Скалла" мало місце 24.11.2021 після введення в експлуатацію розпорядником акцизного складу резервуарів та проведення реєстрації уже встановлених приладів обліку (4 рівнемірів-лічильників та 2 витратомірів-лічильників) на резервуарах та безпосередньо акцизному складі 24.11.2021 о 10:05:48, про що свідчать дані Z - Звіту № 001 за 24.11.2021 по АЗС .
Вказана обставина також підтверджена записами у журналі обліку нафтопродуктів, що надійшли на АЗС, форми 13-НП, де зазначено дата відвантаження нафтопродуктів 24.11.2021 та час початку зливання пального, та закінчення зливання пального, а саме: 10:30 початок, а 11:20 закінчення (а.с.76-78) та відомостями змінного звіту АЗС форми 17 - НП, де зазначено на початок зміни 24.11.2021 о 11:16 залишок нафтопродуктів: ДП - 0,00 л, А- 92 - 0,00 л, А - 95 - 0,00 л, газ - 0,00 л (а.с.82-83).
Отже, у спірних правовідносинах реєстрацію приладів обліку (рівнемірів-лічильників та витратомірів-лічильників) ТОВ "Скалла" проведено одночасно з введенням в експлуатацію 4 резервуарів зберігання пального та обладнання даних резервуарів та акцизного складу загалом приладами обліку (4 рівнемірів-лічильників та 2 витратомірів-лічильників), що в свою чергу виключає відповідальність за п.128-1.1 ст.128-1 ПК України, так як накладення штрафних санкцій на розпорядника акцизного складу можливе при відсутності приладів обліку та/або відсутності їх реєстрації на уже введених в експлуатацію резервуарів для зберігання пального, що відносно позивача, як розпорядника акцизного складу, не відповідає фактичним обставинам.
Вирішуючи спір, суд також враховує правову позицію, що викладена у постанові Верховного Суду від 19.01.2023 у справі № 580/9246/21, що застосування п.128-1.1 ст.128-1 ПК України можливе виключно у випадку необладнання та/або відсутності реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі рівнеміра-лічильника на введеному в експлуатацію резервуарі, розташованому на акцизному складі, та/або витратоміра-лічильника на місці відпуску пального наливом з акцизного складу, розташованого на акцизному складі, як передбачено диспозицією вказаної норми. Порушення строків обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівнемірами-лічильниками та реєстрації їх в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі (передбачених підпунктом 12 підрозділу 5 розділу XX ПК України), якщо на час проведення перевірки встановлено їх наявність на акцизних складах та їх реєстрація в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі, не може бути підставою для застосування до платника податків п.128-1.1 ст.128-1 ПК України.
Враховуючи викладене, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про протиправність податкового повідомлення-рішення від 16.12.2021 №00057930901 та його скасування .
Підсумовуючи, апеляційний суд дійшов висновку, що суд першої інстанції при вирішенні даного спору правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм належну правову оцінку. Наведені висновки суду є вичерпні, а доводи апелянта - безпідставні.
Суд також враховує позицію Європейського суду з прав людини (в аспекті оцінки аргументів учасників справи), сформовану, зокрема у справах «Салов проти України» (заява № 65518/01; від 6 вересня 2005 року; пункт 89), «Проніна проти України» (заява № 63566/00; 18 липня 2006 року; пункт 23) та «Серявін та інші проти України» (заява № 4909/04; від 10 лютого 2010 року; пункт 58): принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, передбачає, що у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» (Ruiz Torija v.) серія A. 303-A; 09 грудня 1994 року, пункт 29).
За таких обставин, колегія суддів дійшла до висновку про те, що суд першої інстанції вирішив спір у відповідності з нормами матеріального права та при дотриманні норм процесуального права, при цьому судом були повно і всебічно з`ясовані обставини в адміністративній справі з наданням оцінки аргументам учасників справи, а доводи апеляційної скарги їх не спростовують.
Враховуючи, що апеляційний суд залишає в силі рішення суду першої інстанції, то в силу вимог частини шостої статті 139 КАС України судові витрати новому розподілу не підлягають.
Керуючись ст.ст. 272, 287, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Тернопільській області залишити без задоволення, а рішення Тернопільського окружного адміністративного суду від 02 березня 2023 року без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.
Головуючий суддя О. О. Большакова судді В. С. Затолочний В. Я. Качмар Повне судове рішення складено 18 липня 2023 року.
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2023 |
Оприлюднено | 20.07.2023 |
Номер документу | 112267851 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них акцизного податку, крім акцизного податку із ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Большакова Олена Олегівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Мандзій Олексій Петрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні