Рішення
від 13.07.2023 по справі 911/2638/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"13" липня 2023 р. Справа № 911/2638/22

За позовом Акціонерного товариства "Укртрансгаз", 01021, місто Київ, Кловський узвіз, будинок 9/1

до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Білицька перлина", 08298, Київська область, місто Ірпінь, селище міського типу Коцюбинське, вулиця Пономарьова, будинок 2/2

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача: Акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", 01601, місто Київ, вулиця Б. Хмельницького, будинок 6

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Акціонерного товариства "Оператор газорозподільної системи "Київоблгаз", 08150, Київська область, Фастівський район, місто Боярка, вулиця Т.Шевченка, будинок 178

про стягнення 21 584,72 грн компенсації вартості відібраного без номінацій обсягу природного газу

суддя Н.Г. Шевчук

секретар судового засідання М.Г. Байдрелова

за участю представників сторін:

від позивача: Оніщук В.М. (посв. № 21/1471 від 01.06.2018, дов. № 1-3511 від 13.03.2023);

від відповідача: Мамаєв Д.Ю. (посв. № КВ6127 від 12.07.2018, ордер серії АА № 0025290 від 18.01.2023);

від АТ "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України": не з`явився;

від АТ "Оператор газорозподільної системи "Київоблгаз": не з`явився.

Суть спору: Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (далі АТ "Укртрансгаз") звернулось до Господарського суду Київської області із позовною заявою вих. № 1001ВИХ-22-4491 від 29.11.2022 до Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Білицька перлина" (далі ОСББ "Білицька перлина") про стягнення 21 584,72грн, з яких 19 156,02грн становить компенсація вартості відібраного у березні 2017 року без номінацій обсягу природного газу, які відповідач повинен був сплатити за період з 01.10.2021 по 01.11.2022, та нараховані станом на 01.11.2022 за період прострочення щомісячних платежів 289,70 грн 3% річних і 2 139,00 грн інфляційні втрати.

Вимоги позивача із посиланням на положення частини другої статті 8 Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" обґрунтовані тим, що відповідач здійснив відбір природного газу із газотранспортної системи, з ресурсу позивача, обсягом 17,890 тис. куб. м у березні 2017 року без поданих номінацій будь-яким замовником послуг транспортування, які повинен компенсувати позивачу, що також стало підставою для додаткових нарахувань та вимог про стягнення 3% річних та інфляційних втрат.

Відповідач проти позову заперечує з тих підстав, що: отриманий ОСББ "Білицька перлина" у березні 2017 року природний газ є газом, отриманим з ресурсу саме АТ "НАК "Нафтогаз України"; вартість цього газу повністю сплачена на рахунок АТ "НАК "Нафтогаз України".

Розглянувши матеріали справи, дослідивши подані докази, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

В С Т А Н О В И В :

АТ "Укртрансгаз" до 31.12.2019 виконувало функції оператора газотранспортної системи (далі оператор ГТС) - суб`єкта господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників), що передбачено пунктом 19 частини першої cтатті 1 Закону України "Про ринок природного газу".

ОСББ "Білицька перлина" є споживачем - юридичною особою, яка отримує природний газ на підставі договору постачання природного газу з метою використання для власних потреб, а не для перепродажу, або використання в якості сировини (далі споживач).

ОСББ "Білицька перлина" є захищеним споживачем природного газу у розумінні пункту 10 статті 1 Закону України "Про ринок природного газу".

Між ОСББ "Білицька перлина" (споживач) та НАК "Нафтогаз України" (постачальник) 21.10.2016 укладено договір на постачання природного газу № 1802/1617-ТЕ-17, предметом якого є постачання природного газу в з 01.10.2016 по 31.03.2017 виключно обсягом 150 тис.куб.метрів для виробництва теплової енергії для надання послуг з опалення та постачання гарячої води населенню.

Розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 № 742-р "Деякі питання опалювального сезону 2016/17" покладено на АТ "НАК "Нафтогаз України" обов`язок разом з операторами газотранспортних та газорозподільних систем забезпечити протягом опалювального сезону 2016/17 безперебійне постачання природного газу виробникам теплової енергії для виробництва теплової енергії для бюджетних установ, релігійних та інших організацій, для надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води населенню в необхідних обсягах.

Відповідно до пункту 1 розпорядження від 05.10.2016 № 742-р, яке є обов`язковим до виконання, на АТ "НАК "Нафтогаз України" та постачальників природного газу покладено обов`язок видати номінації теплогенеруючим і теплопостачальним організаціям ще на початку опалювального сезону.

Відповідно до пункту 1 глави 1 розділу XI Кодексу газотранспортних систем замовники послуг транспортування зобов`язані подати оператору ГТС номінації та/або місячну номінацію по точках входу та точках виходу.

Докази подання номінацій АТ "НАК "Нафтогаз України" на постачання у березні 2017 року відповідачу природного газу відсутні.

Проте, ОСББ "Білицька перлина" у березні 2017 року було спожито природний газ в обсязі 17,890 тис.м.куб, що підтверджується звітом Акціонерного товариства "Київоблгаз" про поділ фактичного обсягу (об`єму) природного газу, відібраного з точки виходу АТ "Київоблгаз" між замовниками послуг транспортування (постачальниками) в розрізі їх споживачів, згідно з яким відповідачем вказаний обсяг природного газу у березні 2017 року був здійснений без номінацій, та актом наданих послуг з розподілу природного газу від 31.03.2017 між АТ "Київоблгаз" та ОСББ "Білицька перлина", а також підтверджується рішенням Господарського суду київської області від 27.01.2020, яке залишено в сиилі постановою Північного апеляційного господарського суду від 07.09.2020 та ухвалою верховного Суду від 20.01.2021 у справі №911/2316/19 за позовом АТ "Укртрансгаз" до ОСББ "Білицька перлина".

Відсутність номінацій на обсяги відібраного відповідачем природного газу у березні 2017 року підтверджено у письмових поясненнях АТ "НАК "Нафтогаз України".

Акт приймання-передачі природного газу від 31.03.2017 про передачу споживачу ОСББ "Білицька перлина" відповідно до договору № 1802/1617-ТЕ-17 від 21.10.2016 від АТ "НАК "Нафтогаз України" у березні 2017 року природного газу в обсязі 17,890 тис.м.куб. підписаний лише ОСББ "Білицька перлина", підпис АТ "НАК "Нафтогаз України" відсутній.

Суд також встановив, що між позивачем (газотранспортне підприємство) та ОСББ "Білицька перлина" на транспортування природного газу магістральними трубопроводами №1611000853/BOY/2016/12-0525 від 01.11.2016, відповідно до якого 31.03.2017 АТ "Укртрансгаз" та ОСББ "Білицька перлина" склали акт про те, що АТ "Укртрансгаз" надало, а ОСББ "Білицька перлина" отримало послуги з транспортування природного газу у березні 2017 року в обсязі 17,890 тис.м.куб. (підписи і печатки обох сторін).

ОСББ "Білицька перлина" заявою-приєднанням від 29.01.2016 приєдналось до умов договору розподілу природного газу (для споживачів, що не є побутовими), оператором ГРМ згідно якого є АТ "Київоблгаз", і цей договір є безстроковим.

Відносини, які виникли між сторонами, врегульовані приписами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про ринок природного газу", Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 вересня 2015 року № 2493 (надалі Кодекс ГТС).

Згідно із статтею 5 розділу 1 глави І Кодексу ГТС, номінацією визнається попереднє повідомлення, надане замовником послуг транспортування оператору газотранспортної системи, стосовно обсягів природного газу, які будуть подані замовником послуг транспортування протягом доби до газотранспортної системи в точках входу та відібрані з газотранспортної системи в точках виходу. Несанкціонований відбір природного газу - відбір природного газу за відсутності по суб`єкту ринку природного газу підтвердженої номінації (підтвердженого обсягу природного газу) на відповідний розрахунковий період.

Відповідно до статті 1 розділу 3 глави І Кодексу ГТС, оператор газотранспортної системи на підставі договору транспортування природного газу та згідно з умовами, визначеними в цьому Кодексі, надає суб`єктам ринку природного газу послуги транспортування природного газу газотранспортною системою в межах договірних потужностей та підтверджених номінацій.

Отже, подання та підтвердження номінацій є необхідною передумовою для споживання природного газу. Це зумовлено тим, що газотранспортна система є технологічним комплексом, до якого входить окремий магістральний газопровід з усіма об`єктами і спорудами, пов`язаними з ним єдиним технологічним процесом, або кілька таких газопроводів, якими здійснюється транспортування природного газу від точки (точок) входу до точки (точок) виходу (частина 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу»). А функції з транспортування, розподілу та постачання природного газу розділені між різними суб`єктами ринку. Зазначене зумовлює необхідність координації та співпраці таких суб`єктів.

Відповідно до Ліцензії НКРЕКП Серії АЕ № 194511 від 28.02.2013 АТ "Укртрансгаз" до 31.12.2019, тобто до часу створення та початку функціонування окремого суб`єкта на ринку природного газу України оператора ГТС, виконував функції оператора ГТС, який здійснював діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників).

Частиною першою статті 11 Закону України "Про ринок природного газу" передбачено, що з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб`єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов`язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України після консультацій із Секретаріатом Енергетичного Співтовариства.

Такі спеціальні обов`язки визначені Кабінетом Міністрів України в наступних постановах:

- від 01.10.2015 № 758 "Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)" (далі Постанова № 758);

- від 22.03.2017 № 187 "Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу" (далі Постанова № 187).

- від 19.10.2018 № 867 "Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу" (далі Постанова № 867).

Відповідно до вказаних постанов АТ "НАК "Нафтогаз України" було зобов`язане постачати природний газ виробникам теплової енергії, які здійснюють виробництво теплової енергії для всіх категорій споживачів. До таких виробників належав і відповідач. Незважаючи на це, постачання природного газу повинно було відбуватися з урахуванням вимог, які визначалися чинними нормативно-правовими актами: Законом України "Про ринок природного газу" та Кодексом ГТС.

З метою запровадження комплексу організаційних та економічних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення, в Україні ухвалено Закон України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення" від 03.11.2016 № 1730-VIII (далі Закон № 1730), а згодом Закон України "Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу" від 14.07.2021 № 1639-IX (далі Закон № 1639).

Оскільки на практиці виникали ситуації, коли ПАТ "НАК "Нафтогаз України" не подавав номінацій оператору ГТС, а виробники теплової енергії продовжували споживати природний газ, АТ "Укртрансгаз" довелося балансувати газотранспортну систему за рахунок власного природного газу. Враховуючи ці обставини, законодавець визначив умови та суб`єкта ринку природного газу, якому споживач повинен сплатити вартість спожитого природного газу за відсутності підтверджених номінацій. Адже не може залишитися без урегулювання ситуація, коли особа спожила природний газ, проте нікому не оплатила його вартості.

Законом № 1639 було внесено зміни до Закону № 1730, розширивши сферу його дії, у тому числі шляхом викладення статті 2 в новій редакції, відповідно до якої дія цього Закону поширюється на відносини із врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ та послуги з його розподілу і транспортування, за теплову енергію, а також підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиту електричну енергію.

Відповідно до частини другої статті 8 Закону № 1730 підприємства, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води (послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води), які протягом періоду з 1 грудня 2015 року по 31 грудня 2019 року здійснювали відбір природного газу з газотранспортної системи без поданих постачальником газу номінацій та у яких відсутні підписані акти приймання-передачі природного газу з постачальником щодо таких обсягів, зобов`язані, незалежно від включення до реєстру, укладення договору реструктуризації та підписання акта звіряння взаєморозрахунків, протягом 72 місяців, починаючи з 1 жовтня 2021 року, щомісяця рівними частинами компенсувати (оплатити) особі, що здійснювала функції оператора газотранспортної системи до 31 грудня 2019 року включно, вартість відібраних без номінацій обсягів природного газу за цінами реалізації природного газу категоріям споживачів, визначеними положеннями про покладення спеціальних обов`язків на суб`єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженими постановами Кабінету Міністрів України на виконання статті 11 Закону України "Про ринок природного газу", чинними протягом періоду таких відборів для відповідних категорій споживачів.

Тобто зі змісту вказаної норми закону вбачається, що підприємства, які виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, мають обов`язок оплатити особі, яка виконувала функції оператора ГТС до 31.12.2019, вартість відібраних без номінацій обсягів природного газу за наявності таких умов:

- учасники процедури: платник - підприємства ПЕК; отримувач - Оператор газотранспортної системи, який здійснював вказані функції до 31 грудня 2019 року;

- відбір природного газу відбувся упродовж 01.12.2015-31.12.2019;

- відбір природного газу відбувся без поданих постачальником газу номінацій та за умови відсутності підписаних актів приймання-передачі природного газу з постачальниками щодо таких обсягів.

Згідно наявної у матеріалах справи інформації, загальний обсяг відібраного ОСББ "Білицька перлина" у березні 2017 року природного газу склав 17,890 тис.куб.м, що встановлено судом і не спростовується відповідачем.

Доводи відповідача про те, що ним повністю здійснено розрахунок за спожитий у березні 2017 року природний газ з АТ "НАК "Нафтогаз України", в підтвердження чого надані копії платіжних доручень за 2017 рік про оплату за природний газ по договору №1802/1617-ТЕ-17 за березень 2017 року, спростовуються матеріалами справи.

Так, відповідно до наданого до своїх пояснень АТ "НАК "Нафтогаз України" адресованого йому відповідачем ОСББ "Білицька перлина" листа №21-і від 15.04.2020 ОСББ "Білицька перлина" просило переплату по договору №1802/1617-ТЕ-17 в сумі 106 094,86грн зарахувати в рахунок оплати по судовій справі №911/1135/19 по договору №2553/15-ТЕ-17.

Підсумовуючи наведене вище, суд констатує, що у березні 2017 року відповідач здійснив відбір природного газу з газотранспортної системи без поданих постачальником та підтверджених оператором ГТС номінацій, що порушує приписи статті 1 розділу 3 глави І Кодексу ГТС та з огляду на частину статті статті 8 Закону № 1730 (в редакції Закону № 1639) є підставою для виникнення у ОСББ "Білицька перлина" обов`язку компенсувати АТ "Укртрансгаз" вартість відібраного у березні 2017 року без номінацій обсягу природного газу в строки, визначені законом.

Згідно з частини третьої статті 8 Закону України № 1730 зі змінами та доповненнями обсяги природного газу, зазначені в частині другій цієї статті, визначаються як різниця між обсягами фактично спожитого природного газу на підставі алокацій/звітів операторів газорозподільних систем та обсягами поставленого/придбаного природного газу на підставі договорів купівлі-продажу/постачання природного газу та актів приймання-передачі природного газу за відповідний період споживання.

У зв`язку з зазначеним, згідно поданого розрахунку позивача вартість відібраних без номінацій обсягів природною газу у визначеному періоді у загальному обсязі 17,890 тис. куб. м. за цінами реалізації природного газу по категоріям споживачів загалом складає 106 094,86грн, які відповідач зобов`язаний протягом 72 місяців, починаючи з 01.10.2021, щомісяця рівними частинами оплатити позивачу.

Відповідно, розмір щомісячної оплати (починаючи з 01.10.2021) вартості відібраних без номінацій обсягів природного газу складає 1 473,54грн.

Згідно частини першої статті 174 Господарського кодексу України господарські зобов`язання можуть виникати безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність.

Відповідно до частини першої статті 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Згідно приписів статей 525, 526 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Згідно положень статті 530 Цивільного кодексу України якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Згідно вимог статті 599 Цивільного кодексу України зобов`язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.

Відповідно до статті 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

Згідно частини першої статті 612 Цивільного кодексу України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Станом на листопад 2022 року, строк оплати за період з 01.10.2021 по 01.11.2022 вартості відібраних без номінацій обсягів природного газу є таким, що настав, а тому за розрахунком позивача відповідач зобов`язаний був сплати 19 156,02грн.

Докази сплати відповідачем позивачу вказаної суми відсутні.

Перевіривши розрахунок компенсації за вказаний позивачем період з жовтня 2021 року по жовтень 2022 року включно суд встановив, що останній є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства, тож заявлена до стягнення з відповідача компенсація вартості відібраних номінацій обсягів природного газу у березні 2017 року підлягає задоволенню повністю у заявленому розмірі.

Також позивачем заявлено вимоги про стягнення з відповідача 289,70грн 3% річних та 2 139,00грн інфляційних втрат, нарахованих за загальний період з 01.11.2021 по 01.11.2022.

Відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлено договором або законом.

Здійснивши перевірку розрахунку 3% річних та інфляційних втрат на предмет правильності та обґрунтованості, суд дійшов висновку про правомірне здійснення нарахування позивачем зазначених сум, та, відповідно, позовні вимоги в цій частині також підлягають задоволенню.

Статтею 13 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Статтею 73 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Відповідно до статті 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, суд вважає, що вимоги позивача підлягають задоволенню.

Судовий збір відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладається на відповідача.

Керуючись статтями 129, 232, 233, 238 Господарського процесуального кодексу України суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Білицька перлина" (08298, Київська область, місто Ірпінь, селище міського типу Коцюбинське, вулиця Пономарьова, будинок 2/2, код ЄДРПОУ 37696553) на користь Акціонерного товариства "Укртрансгаз" (01021, місто Київ, Кловський узвіз, будинок 9/1, код ЄДРПОУ 30019801) грошові кошти у сумі 21 584 (двадцять одна тисяча п`ятсот вісімдесят чотири) грн 72 коп (з яких: компенсація вартості відібраного без номінацій обсягу природного газу у березні 2017 року 19 156,02грн, три відсотки річних у сумі 289,70 грн, інфляційні втрати у сумі 2 139,00 грн) та судовий збір у сумі 2 481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн 00 коп.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Дане рішення набирає законної сили відповідно до статті 241 Господарського процесуального кодексу України і може бути оскаржене в порядку та строки, передбачені статтями 256-257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Н.Г. Шевчук

Повний текст рішення складено та підписано: 18.07.2023

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.07.2023
Оприлюднено20.07.2023
Номер документу112270650
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг енергоносіїв

Судовий реєстр по справі —911/2638/22

Рішення від 13.07.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 29.06.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 01.06.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 11.05.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 13.04.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 10.04.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 23.03.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 28.02.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

Ухвала від 21.02.2023

Господарське

Господарський суд Київської області

Шевчук Н.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні