Справа № 487/4195/23
Провадження № 1-кс/487/2251/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19.07.2023 року мі сто Миколаїв
Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду міста Миколаєва клопотання старшого слідчого СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 по кримінальному провадженню, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 06.07.2023 за №42023152010000033 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, про тимчасовий доступ до речей і документів,-
ВСТАНОВИВ:
12.07.2023 року старший слідчий СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Окружної прокуратури міста Миколаєва ОСОБА_4 в рамках здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення, відомості щодо якого 06.07.2023 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023152010000033 звернувся до суду із клопотанням, в якому просив надати начальнику відділення СВ Миколаївського РУП ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_5 , слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській областіОСОБА_6 , слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській області ОСОБА_7 ,слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській областіОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_10 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_12 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_13 тимчасовий доступ до документівз подальшимвилученням оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ),а саме: договори за предметом «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (бомбосховища)» ЗДО № 10, ДНЗ № 148, № 48 та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо), а також супутня до виконання договорів документація, а саме: проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; дефекті акти, а також документація яка слугувала підставою для їх складання; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів , листування, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об?єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ- 3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обгрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв?язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов' язань; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб?єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.
Клопотання обґрунтованетим,що вході досудовогорозслідування виникланеобхідність упроведенні вивченнядоговірної,проектно-кошторисноїта супутньоїїм документаціїз виконаннязазначених робітдля проведенняз використаннямзазначених уних відомостейогляду приміщеньз метоюїх контрольнихобмірів іззалученням представниківзамовника тапідрядника,а такожвідповідного спеціаліста,експертного дослідженняданої документаціїз метоювстановлення фактунаявності абовідсутності фактузавищення очікуваноївартості закупівельпослуг робітта їхвартості,експертного дослідженняданої документаціїна предметскладання тапідписання їхконкретними посадовимий відповідальнимиза наглядособами тощо(почеркознавчата технічнаекспертиза документів),у органадосудового розслідуваннявиникла необхідністьв одержаннітимчасового доступудо вказанихдокументів,які перебуваютьу володінніта розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).
В судове засідання слідчий не прибув, до початку розгляду справи подав до суду заяву про розгляд справи за його відсутності.
Дослідивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).
Згідно ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
За змістом ст. 160 КПК України, сторони кримінальногопровадження маютьправо звернутисядо слідчогосудді підчас досудовогорозслідування чисуду підчас судовогопровадження ізклопотанням протимчасовий доступдо речейі документів,за виняткомзазначених устатті 161цього Кодексу.Слідчий маєправо звернутисяіз зазначенимклопотанням запогодженням зпрокурором. Уклопотанні зазначаються: короткийвиклад обставинкримінального правопорушення,у зв`язкуз якимподається клопотання; правовакваліфікація кримінальногоправопорушення іззазначенням статті(частинистатті)закону Українипро кримінальнувідповідальність; речіі документи,тимчасовий доступдо якихпланується отримати; підставивважати,що речіі документиперебувають абоможуть перебуватиу володіннівідповідної фізичноїабо юридичноїособи; значенняречей ідокументів длявстановлення обставину кримінальномупровадженні; можливістьвикористання якдоказів відомостей,що містятьсяв речахі документах,та неможливістьіншими способамидовести обставини,які передбачаєтьсядовести задопомогою цихречей ідокументів,у випадкуподання клопотанняпро тимчасовийдоступ доречей ідокументів,які містятьохоронювану закономтаємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і оригіналів або копій документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.
Відповідно до частин 5 та 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя,суд постановляєухвалу пронадання тимчасовогодоступу доречей ідокументів,якщо сторонакримінального провадженняу своємуклопотанні доведенаявність достатніхпідстав вважати,що ціречі абодокументи: перебуваютьабо можутьперебувати уволодінні відповідноїфізичної абоюридичної особи; саміпо собіабо всукупності зіншими речамиі документамикримінального провадження,у зв`язкуз якимподається клопотання,мають суттєвезначення длявстановлення важливихобставин укримінальному провадженні; нестановлять собоюабо невключають речейі документів,які містятьохоронювану закономтаємницю. Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Із матеріалівклопотання вбачається,що упровадженні СВМиколаївського районногоуправління ВПГУНП вМиколаївській областіперебуває кримінальнепровадження,внесене 06.07.2023до Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за №42023152010000033, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 364 КК України.
Досудове розслідування встановлено, що до Окружної прокуратури міста Миколаєва 06.07.2023 надійшли матеріали від УСР в Миколаївській області ДСР НП України, щодо факту завищення очікуваної вартості закупівель послуг із поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття), завищеної вартості таких послуг, а також змови з метою заведення до освоєння бюджетних коштів певних суб`єктів господарювання посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Відповідно до наданого в рамах кримінального провадження доручення в порядку ст. 36 КПК України від о/у УСР в Миколаївській області отримано рапорт із наявною інформацією щодо, здійсненого аналізу проведених закупівель щодо послуг із поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття), які проводилися у звітній період ІНФОРМАЦІЯ_2 та встановлено об`єкти де роботи завершені і здійснені відповідні виплати:
Закупівлю за предметом: «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО №10 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» очікуваною вартістю 1 059 450,03 грн оголошено 28.02.2023 (ідентифікатор UA-2023-02-28-008648-a); «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №148 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» очікуваною вартістю 1 490 293,47 грн оголошено 02.03.2023 (ідентифікатор UA-2023-03-02-012330-a).
Тендерна документація щодо зазначених вище закупівель містить Додаток №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям», таблицею 1 якого визначено кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників процедури закупівлі.
Так, одним із кваліфікаційних критеріїв зазначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження якого учасник повинен надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та акту прийому-передачі робіт/послуг (або іншого аналогічного документу), який засвідчує виконання робіт/надання послуг в повному обсязі відповідно до умов договору. Зазначено, що для цілей тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту, укриттів, а при виконанні аналогічного договору учасник може виступати також в якості субпідрядника/співвиконавця. В такому випадку на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, крім документів, вказаних вище, учасник в складі тендерної пропозиції має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору, укладеного з генеральним підрядником/головним виконавцем, та акту прийому-передачі робіт/послуг (або іншого аналогічного документу) за таким договором.
За вимогами абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тобто у випадку ненадання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), замовник повинен відхилити тендерну пропозицію такого учасника, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Учасником усіх зазначених вище предметів закупівель є ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), якого визначено переможцем та укладено 4 договори на суму 5 064 422,44 грн.
На стадії участі в закупівлі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), цим учасником надано довідки №607 від 06.03.2023, №615 від 06.03.2023, №623 від 06.03.2023, №126 від 24.0.2023 та №136 від 16.05.2023, а на документальне підтвердження інформації копію договору підряду №16-2022 від 09.09.2022, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_4 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », а також договору про надання послуг №7 від 03.10.2022, укладеного між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Подані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » довідки містять інформацію про виконання послуг із поточного ремонту підвального приміщення під укриття комунального закладу дошкільної освіти комбінованого типу №14 « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в якості субпідрядника.
Предметом обох договорів є поточний ремонт підвального приміщення під укриття комунального закладу дошкільної освіти комбінованого типу №14 « ІНФОРМАЦІЯ_4 ».
Вартість договору підряду №16-2022 від 09.09.2022 складала 467 000,00 грн, а договору про надання послуг №7 від 03.10.2022 28 762,19 грн.
Умовами п. 3.4 р. 3 Договору підряду №16-2022 від 09.09.2022, передбачено право підрядника залучати до виконання робіт субпідрядника, але за дозволом замовника.
Порівнянням найменувань робіт, які зазначено у дефектному акті до договору про надання послуг №7 від 03.10.2022 із найменуваннями аналогічних за назвами робіт, які містяться в акті №1 приймання виконаних будівельних робіт, складеному на виконання умов договору підряду №16-2022 від 09.09.2022, з`ясовано, що частково деякі види робіт повинні були бути виконаними працівниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
Крім того, ІНФОРМАЦІЯ_2 у 2023 році щодо ряду закупівель із поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриття), на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, оприлюднено звіти про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель, за якими договори укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме: Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №48 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) сумою 496 786,77 грн, з урахуванням змін (ідентифікатор UA-2023-03-27-007739-a); Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №48 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) сумою 231 196,4 грн, з урахуванням змін (ідентифікатор UA-2023-05-17-005864-a); Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО №10 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) сумою 289 545,38 грн (ідентифікатор UA-2023-06-16-006135-a).
Отже, можливо припустити, що до надавача послуг - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », за укладеними договорами, звіти щодо чого оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, ІНФОРМАЦІЯ_2 , на стадії прийняття рішень щодо укладення таких договорів, застосовувався критерій наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Листом від 28.06.2023 за вих №01-37/01/86 комунальним закладом дошкільної освіти комбінованого типу № НОМЕР_2 « ІНФОРМАЦІЯ_6 поінформовано про те, що звернення від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » щодо необхідності залучення субпідрядника до виконання робіт за Договором підряду №16-2022 від 09.09.2022 не надходили. Відповідно, комунальним закладом не надавався дозвіл на залучення субпідрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а роботи виконувались ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » в повному обсязі.
Як наслідок, у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на момент прийняття участі у закупівлях, оголошених ІНФОРМАЦІЯ_2 , був відсутній досвід виконання послуг із поточного ремонту та облаштування споруд цивільного захисту (укриттів), а Замовник, керуючись вимогами пп. 2 п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, в редакції, повинен був відхилити його тендерну пропозицію.
У випадку, якби уповноважена особа з публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_2 , уважно ознайомившись зі змістом поданих ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » документів, скористалася своїм правом, передбаченим п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель, на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі до ІНФОРМАЦІЯ_4 , було б отримано достовірну інформацію про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційного критерію та зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, тендерну пропозицію цього учасника закупівлі було б відхилено.
Щодо договору від 27.03.2023 за №27/03/5-ВС укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікатор UA-2023-03-27-007739-a) встановлено, що додатковою угодою №1 від 09.05.2023 загальну суму договору зменшено на 187 838,29 грн. Після зменшення вона склала 496 786,77 грн. Решта умов та обов`язків за Договором залишилася незмінними.
За інформацією, яка міститься на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, відбулося зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Тобто інформація, поміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель має ознаки не відповідності умовам самої Додаткової угоди №1, за якою зменшено лише суму договору, а решта умов та обов`язків за Договором залишилася незмінними.
Додатковою угодою №1 від 19.05.2023 до Договору від 17.05.2023 за №43, укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ідентифікатор UA-2023-05-17-005864-a), загальну суму зменшено на 2 448,00 грн. Після зменшення вона склала 231 196,39 грн. Решта умов та обов`язків за Договором залишилася незмінними.
Отже, ймовірне завищення вартості послуг за договором №27/03/5-ВС від 27.03.2023 та №43 від 17.05.2023 складає 419 034,68 грн.
Оплату за умовами договору: №27/03/1-вс від 27.03.2023 на «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО №10 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» проведено у повному обсязі, а саме 27.04.2023 в сумі 324 399,83 грн та 21.06.2023 в сумі 492 857,56 грн; №54 від 16.06.2023 на «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ЗДО №10 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» проведено у повному обсязі, а саме 27.06.2023 в сумі 289 545,38 грн; №27/03/1-вс від 27.03.2023 на «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ № 148 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» проведено у повному обсязі, а саме 27.04.2023 в сумі 344 822,86 грн та 31.05.2023 в сумі 810 252,30 грн; №27/03/6-вс від 27.03.2023 на «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №48 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» проведено у повному обсязі, а саме 27.04.2023 в сумі 205 634,78 грн та 17.05.2023 в сумі 291 151,99 грн; №43 від 17.05.2023 на «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) ДНЗ №48 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» проведено у повному обсязі, а саме 31.05.2023 в сумі 231 196,39 грн.
Враховуючи те,що вході досудовогорозслідування виникланеобхідність упроведенні вивченнядоговірної,проектно-кошторисноїта супутньоїїм документаціїз виконаннязазначених робітдля проведенняз використаннямзазначених уних відомостейогляду приміщеньз метоюїх контрольнихобмірів іззалученням представниківзамовника тапідрядника,а такожвідповідного спеціаліста,експертного дослідженняданої документаціїз метоювстановлення фактунаявності абовідсутності фактузавищення очікуваноївартості закупівельпослуг робітта їхвартості,експертного дослідженняданої документаціїна предметскладання тапідписання їхконкретними посадовимий відповідальнимиза наглядособами тощо(почеркознавчата технічнаекспертиза документів),у органадосудового розслідуваннявиникла необхідністьв одержаннітимчасового доступудо вказанихдокументів,які перебуваютьу володінніта розпорядженні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).
На теперішнійчас уоргану досудовогорозслідування виниклапотреба увилучені оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ),а саме: договори за предметом «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (бомбосховища)» ЗДО № 10, ДНЗ № 148, № 48 та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо), а також супутня до виконання договорів документація, а саме: проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; дефекті акти, а також документація яка слугувала підставою для їх складання; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів , листування, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об?єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ- 3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обгрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв?язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов' язань; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо): документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб?єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.
Відповідно до ч. 2 ст. 9 КПК України прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.
Вилучення документів пояснюється необхідністю проведення їх експертного дослідження, а також запобігання можливості їх знищення та/або внесення до них виправлень в період розслідування кримінального провадження посадовими та службовими особами, які можуть бути причетними до вчинення розслідуваного злочину.
Враховуючи викладене, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання відповідає вимогам ст. 160 КПК України, слідчим доведено наявність обставин, на які він посилається, та наявність підстав, передбачених частинами 5-7 ст. 163 КПК України, отримати необхідні документи іншим способом неможливо, а тому є підстави для задоволення клопотання. При цьому судом враховується, що з огляду на суть кримінального правопорушення, за яким здійснено правову кваліфікацію кримінального провадження та обсяг слідчих дій, які необхідно вчинити для проведення повного та всебічного досудового розслідування, такий ступінь втручання щодо зазначених вище документів, повністю виправдовує потреби досудового розслідування.
Керуючись ст. ст. 82, 93, 131, 159-166, 370, 372 КПК України,-
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати начальнику відділення СВ Миколаївського РУП ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_5 , слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській областіОСОБА_6 , слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській області ОСОБА_7 ,слідчому СВМиколаївського РУПГУНП вМиколаївській областіОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_9 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_10 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_11 , старшому слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_12 , слідчому СВ Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_13 тимчасовий доступ до документівз подальшимвилученням оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ,юридична адреса: АДРЕСА_1 ),а саме: договори за предметом «Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (бомбосховища)» ЗДО № 10, ДНЗ № 148, № 48 та додатків до них (в т.ч. змін, доповнень, додаткових угод тощо), а також супутня до виконання договорів документація, а саме: проектно-кошторисної документації (в т.ч. пояснювальні записки, зведені кошторисні розрахунки вартості, кошторисні розрахунки, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат тощо); експертних звітів за проектно-кошторисною документацією; наказів про затвердження проектно-кошторисної документації; дефекті акти, а також документація яка слугувала підставою для їх складання; документації щодо проведення переговорів до укладення договорів , листування, попередні угоди та протоколи про наміри; погоджень на укладення договорів субпідряду на виконання робіт; договорів субпідряду на виконання робіт та додатків до них; протоколів узгодження договірної ціни; графіків фінансування; календарних планів виконання робіт; відомостей ресурсів узгоджених замовником; повідомлень про готовність об?єкту до прийому; документації з усунення виявлених під час приймання недоліків; актів здачі-приймання виконаних робіт, в т.ч. форм КБ-2, КБ-2в та КБ- 3, а також тих, які стали підставою для здійснення оплати авансу; сертифікатів якості на матеріали, використані під час виконання робіт підрядником; обгрунтованих відмов у прийнятті виконаних робіт із зазначенням причин таких відмов; актів з переліками необхідних доопрацювань у зв?язку з виявленням недоліків; повідомлень підрядника про існуючи перешкоди та їх вплив на виконання зобов' язань; документації щодо здійснення технічного нагляду та контролю за виконанням робіт (в т.ч. Журнали виконання робіт підрядника, Загальні журнали робіт, Журнали авторського нагляду тощо); документів про оплату, в т.ч. платіжних доручень про перерахування коштів на конкретні рахунки суб?єктів господарювання в банківських установах, в т.ч. і авансових платежів.
Ухвала дійсна до 19.09.2023року (включно).
Зобов`язати посадовихосіб ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) надати вищезазначені речі та документи.
Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарже нню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Заводський районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 19.07.2023 |
Оприлюднено | 03.05.2024 |
Номер документу | 112282285 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні