Ухвала
від 17.07.2023 по справі 6/95-8/165
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

17.07.2023 справа№ 6/95-8/165

Господарський суд Львівської області, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали заяви:

кредитора: Державної інноваційної фінансово - кредитної установи, м. Київпро банкрутство: Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» (ідентифікаційний код 05808787), м. ЛьвівГоловуючий суддя Артимович В.М., судді Цікало А.І., Чорній Л.З. секретар судового засідання Лабай Х.А.

Представники сторін:

ініціюючий кредитор (Державна інноваційну фінансово - кредитна установа): не з?явився;

від ЗАТ «Трансбус»: не з?явився;

від АТ «Укрексімбанк»: не з?явився;

від Головного УПФ України у Львівській області: не з?явився;

від ОСОБА_1 : не з?явився;

від ЛМКП «Львівводоканал»: Бегей Л.В.

ліквідатор: Козій В.Ю. - арбітражний керуючий;

від ВВД ФСС від НВВ та ПЗ у м. Червонограді: не з?явився;

від Управління виконавчої дирекції ФСС України у Львівській області: не з?явився;

кредитор (ДП „Фесто"): не з?явився;

від Головного управління ДФС у Львівській області: не з?явився;

від ДПІ у Франківському районі м. Львова Головного управлінння Міндоходів у Львівській області: не з?явився;

від Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області: не з?явився;

від ГУ ДПС у Львівській області: Підгайний О.І.

кредитор (Львівська філія ДК «Газ України" НАК "Нафтогаз України»): не з?явився;

кредитор (ВАТ «Львівобленерго»): не з`явився;

від кредитора (Львівського міського центру зайнятості): не з 'явився;

кредитор (Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»): не з?явився;

заявник ( ОСОБА_2 ): не з?явився;

від прокуратури Сихівського району м. Львова: не з?явився;

від прокуратури: не з?явився;

від ТзОВ "ТДК-2000": не з?явився;

від «Альфа-Банк»: не з?явився;

від ОСОБА_3 : не з?явився;

від ОСОБА_4 : ОСОБА_4., Левицький І.М. - представник;

від Центру телекомунікаційних послуг Львівської філії ВАТ «Укртелеком»: не з??явився;

від ЛОВ ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»: не з?явився;

від АТ «Укрексімбанк»: не з?явився;

від Львівської обласної державної адміністрації: не з?явився;

від Львівської міської ради: не з?явився;

від Сихівської районної адміністрації ЛМР: не з?явився;

за участю (ліквідатор ЗАТ «ЗКТ»): не з?явився.

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Господарського суду Львівської області перебуває справа № 6/95-8/165 за заявою Державної інноваційної фінансово - кредитної установи про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром».

Постановою місцевого господарського суду від 14.10.2010 боржника визнано банкрутом, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Денисова В.О.

Львівський апеляційний господарський суд постановою від 21.02.2011 апеляційні скарги залишив без задоволення, а постанову господарського суду Львівської області від 14.10.2010 - без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 19.04.2011 р. касаційну скаргу Державної інноваційної фінансово-кредитної установи в особі Львівського регіонального відділення задоволено, постанову Львівського апеляційного господарського суду від 21.02.2011 скасовано, справу передано на новий розгляд до господарського суду Львівської області.

У зв`язку з надходженням справи до господарського суду, проведенням автоматизованою системою документообігу суду розподілу даної справи судді Артимовичу В.М. у зв`язку з призначенням судді Гриців В.М. суддею Львівського апеляційного господарського суду справу суддею Артимовичем В.М. було прийнято до свого провадження та засідання суду призначено на 30.08.2011 р.

Ухвалою суду від 30.08.2011 р. справу призначено до колегіального розгляду, розгляд справи відкладено на 14.09.2011 р. Автоматизованою системою документообігу суду визначено наступний склад колегії суддів: головуючий суддя Артимович В.М., судді Цікало А.І. та Чорній Л.З.

Розгляд справи неодноразово відкладався, в судових засіданнях також оголошувались перерви.

14.09.2020 ліквідатор на розгляд суду подав звіт про виконану роботу в даній справі, клопотання з проханням скасувати арешти, накладені на майно банкрута.

18.12.2020 ліквідатором подано клопотання про витребування в Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради реєстраційну справу ВАТ «Пасавтопром».

Ухвалою суду від 21.12.2020 клопотання ліквідатора арбітражного керуючого Козія В.Ю. про скасування арештів, накладених на майно банкрута від 14.09.2020, задоволено, скасовано обтяження, накладені на майно ВАТ «Пасавтопром», в порядку ст. 81 ГПК України зобов`язано Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради надати суду реєстраційну справу ВАТ «Пасавтопром», розгляд справи відкладено на 02.02.2021.

22.01.2021 від Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради на розгляд суду надійшла реєстраційна справа ВАТ «Пасавтопром».

26.01.2021 ліквідатор на розгляд суду подав звіт про виконану роботу в даній справі за період з 15.09.2020 по 26.01.2021.

25.05.2021 ліквідатор на розгляд суду подав звіт про виконану роботу в даній справі за період з 27.01.2021 по 25.05.2021.

01.09.2021 ліквідатором подано звіт про здйснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 26.06.2020 по 31.08.2021.

Ухвалою суду від 02.09.2021 розгляд справи відкладено на 13.10.2021.

11.10.2021 ліквідатором подано звіт про здйснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 01.09.2021 по 11.10.2021.

13.10.2021 на електронну адресу суду від ліквідатора надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, враховуючи те, що станом на 13.10.2021 відповіді від Стрийського МБТІ на адресу ліквідатора не надходило.

22.11.2021 ліквідатором подано звіт про здйснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 11.10.2021 по 22.11.2021.

01.02.2022 ліквідатором подано звіт про здйснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 23.11.2021 по 31.01.2022.

29.03.2022 ліквідатором подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 01.02.2022 по 29.03.2022.

25.05.2022 ліквідатором подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 30.03.2022 по 23.05.2022.

07.06.2022 від ОСОБА_4 надійшла заява, у якій просить видати судове рішення про стягнення з ВАТ «Пасавтопром» на його користь 40537,00 грн, 627,31 грн та 107,30 грн згідно листів попереднього ліквідатора ВАТ «Пасавтопром» арбітражного керуючого Кирика В.К.

06.09.2022 ліквідатором ВАТ «Пасавтопром» арбітражним керуючим Козієм В.Ю. подано відзив на заяву б/н від 06.06.2022, у якому зазначає, що у матеріалах справи відсутні ухвали про визнання чи відхилення вказаних грошових вимог ОСОБА_4 та заява ОСОБА_4 не подана як заява з кредиторськими вимогами відповідно до ст. 45 Кодексу України з процедур банкрутства.

06.09.2022 ліквідатором також подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 24.05.2022 по 06.09.2022.

17.10.2022 ліквідатором подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 07.09.2022 по 17.10.2022. Також подано доповнення до відзиву ліквідатора № 02-28/190 від 05.09.2022 на заяву № б/н від 06.06.2022.

07.12.2022 ліквідатором подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури ВАТ «Пасавтопром» з 18.10.2022 по 05.12.2022.

13.12.2022 на електронну адресу суду від ліквідатора надійшло клопотання з проханням витребувати від Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (Відділ № 1 Управління надання адміністративних послуг) копії актів на постійне користування земельними ділянками, виданих ВАТ «Львівський автобусний завод» (теперішня назва ВАТ «Пасавтопром»), в тому числі на право користування земельною ділянкою на території АДРЕСА_1 .

Ухвалою суду від 14.12.2022 задоволено клопотання ліквідатора ВАТ "Пасавтопром" арбітражного керуючого Козія В.Ю. від 12.12.2022; витребувано від Головного управління Держгеокадастру у Львівській області (Відділ № 1 Управління надання адміністративних послуг) копії актів на постійне користування земельними ділянками, виданих ВАТ "Львівський автобусний завод" (теперішня назва ВАТ "Пасавтопром") (ідентифікаційний код 05808787), в тому числі на право користування земельною ділянкою на території АДРЕСА_1 ; відкладено розгляд справи на 08.02.2023.

29.12.2022 від ОСОБА_4 надійшла заява про надання рішення суду на стягнення з ВАТ «Пасавтопром» грошової компенсації за затримку виплати зарплати.

06.02.2023 від ОСОБА_4 надійшла заява, у якій просить внести зміни у Реєстр вимог кредиторів і віднести визнані грошові вимоги до ВАТ «Пасавтопром`в обсязі 40537,00 грн в рестр вимог кредиторів з віднесенням їх до першої (другої) черги задоволення в повному обсязі, також просить взяти до розгляду розрахунок компенсації за застримку виплати (суми 40537,00 грн) в обсязі 58048,96 грн та включити цю суму в рестр вимог кредиторів з віднесенням їх до першої (другої) черги задоволення вимог кредиторів.

07.02.2023 ліквідатором арбітражним керуючим Козієм В.Ю. подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» з 06.12.2022 по 07.02.2023 з додатками.

27.02.2023 від Товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент» надійшла заява про заміну кредитора правонаступником, у якій просить замінити кредитора у справі про банкрутство ВАТ «Пасавтопром» - Дочірнє підприємство «Фесто» на правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «Інвент».

21.03.2023 від Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області надійшла заява про заміну кредитора правонаступником у справі № 6/95-8/165 про банкрутство ВАТ «Пасавтопром».

27.03.2023 від ліквідатора ВАТ «Пасавтопром» арбітражного керуючого Козія В.Ю. надійшов відзив на заяву ТзОВ «ФК «Інвент» від 27.02.2023 № 23-0183 про заміну кредитора правонаступником, у якому не заперечує щодо задоволдення такої заяви.

27.03.2023 на електронну адресу суду від ліквідатора ВАТ «Пасавтопром» арбітражного керуючого Козія В.Ю. надійшов відзив на заяву ОСОБА_4 б/н від 02.02.2023, у якому зазначає, що ліквідатор відхиляє вимоги ОСОБА_4 щодо внесення змін до реєстру вимог кредиторів та щодо вимог на суму 58048,96 грн, як компенсацію за затримку виплати суми 40537,00 грн.

28.03.2023 на електронну адресу суду від ліквідатора ВАТ «Пасавтопром» арбітражного керуючого Козія В.Ю. надійшов відзив на заяву ОСОБА_4 б/н від 16.10.2022, у якому зазначає, що ліквідатор відхиляє вимоги ОСОБА_4 на суму 18917,63 грн, як компенсацію за затримку виплати суми 3271,72 грн за період з 22.11.2011 по 25.05.2022.

Ухвалою суду від 29.03.2023 замінено кредитора - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Львівській області (ідентифікаційний код 41322361) на правонаступника - Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області (ідентифікаційний код 13814885); замінено кредитора - Дочірнє підприємство "Фесто" на правонаступника - Товариство з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Інвент" (ідентифікаційний код 41361814); зобов`язано арбітражного керуючого Козія В.Ю. внести зміни до реєстру вимог кредиторів Відкритого акціонерного товариства "Пасавтопром" (ідентифікаційний код 05808787) згідно черговості; відкладено розгляд справи на 24.04.2023.

14.04.2023 від ОСОБА_4 надійшла заява, у якій просить перенести розгляд справи на інший день у зв`язку із неможливістю забезпечити участь уповноваженого представника у судове засідання, призначене на 24.04.2023.

20.04.2023 від ОСОБА_4 надійшли заяви, у яких підтримує подані ним на розгляд суду 29.12.2022 та 06.02.2023 заяви.

Ухвалою суду від 26.04.2023 призначено судове засідання у цій справі на 07.06.2023.

16.05.2023 на розгляд суду від Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області надійшла заява про правонаступництво, у якій просить провести процесуальну заміну кредиторів Галицьку ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, Личаківську ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області та Залізничну ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області та замінити на Головне управління ДФС у Львівській області, замінити Головне управління ДФС у Львівській області на Головне управління ДПС у Львівській області та замінити Головне управління ДПС у Львівській області (ЄДРПОУ 43143039) на її правонаступника Головне управління ДПС у Львівській області (ВП 43968090).

16.05.2023 суду від Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області надійшло клопотання, у якому просить надати інформацію щодо поданої 18.07.2011 ДПІ у Сихівському районі м. Львова заяви про грошові вимоги до боржника в сумі 97453873,17 грн.

06.06.2023 від ліквідатора надійшов звіт про здійснення ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» з 08.02.2022 по 05.06.2023 з додатками.

Судове засідання 07.06.2023 не відбулося у зв`язку із перебуванням судді Чорній Л.З., яка входить до складу колегії суддів у справі № 6/95-8/165 (головуючий суддя Артимович В.М.). у відпустці.

Ухвалою суду від 13.06.2023 призначено судове засідання у цій справі на 17.07.2023.

14.07.2023 ліквідатором арбітражним керуючим Козієм В.Ю. подано звіт про здійснення ліквідаційної процедури Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» з 06.06.2022 по 14.07.2023 з додатками.

17.07.2023 від учасника справи ОСОБА_4 надійшла письмова заява.

В судове засідання 17.07.2023 зявилися представники кредиторів та арбітражний керуючий.

Суд перейшов до розгляду клопотання Державної податкової служби України в особі ГУ ДПС у Львівській області про правонаступництво внаслідок чого було встановлено наступне.

Відповідно до ч. 2, ч. 3 ст. 4 ГПК України юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням. До господарського суду у справах, віднесених законом до його юрисдикції, мають право звертатися також особи, яким законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.

Згідно ч. 3 ст. 29 ГПК України позови у спорах, що виникають з діяльності філії або представництва юридичної особи, можуть пред`являтися також за їх місцезнаходженням.

Частиною 4 статті 44 ГПК України передбачено, що юридична особа набуває процесуальних прав та обов`язків у порядку, встановленому законом, і здійснює їх через свого представника.

Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 56 ГПК України сторона, третя особа, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь в судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника. Юридична особа незалежно від порядку її створення бере участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи), або через представника.

Згідно із п. 11 ч. 3 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи.

Постановою від 30.09.2020 за № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби» Кабінет Міністрів України постановив: п. 1. Ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком (серед яких є Головне управління ДПС у Львівській області; п. 2. Установити, що територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною податковою службою після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи Державної податкової служби, що будуть утворені згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій; права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи;

Згідно із положенням про Державну податкову службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 за № 227: п.4. ДПС відповідно до покладених на неї завдань: 12) здійснює адміністрування податків, зборів, платежів, єдиного внеску, у тому числі проводить відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків (платників єдиного внеску); 18) здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; 24) забезпечує стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами з бюджету в порядку, визначеному Податковим кодексом України та іншими законами; п. 5. ДПС з метою організації своєї діяльності: 15) забезпечує самопредставництво ДПС у судах через Голову ДПС, а також без окремого доручення Голови ДПС через його заступників та державних службовців самостійних структурних підрозділів апарату ДПС відповідно до положень про такі підрозділи, які забезпечують самопредставництво інтересів ДПС в судах без окремого доручення Голови ДПС; п. 7. ДПС здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи. ДПС та її територіальні органи є контролюючими органами (податковими органами, органами стягнення); п. 15. ДПС є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, рахунки в органах Казначейства і банках.

Аналізуючи установлені обставини справи та норми чинного законодавства суд прийшов до таких висновків.

Правонаступництво це є перехід прав і обов`язків від однієї особи до іншої. Такий перехід можливий лише у випадку реорганізації юридичної особи або внаслідок передання права вимоги від однієї особи до іншої (ст. 52 ГПК України і ст. 43 Кодексу Кодексу України з процедур банкрутства).

В обох випадках правонаступник стає володільцем прав і обов`язків особи, яку правонаступник замінив.

Будь-які ж права і обов`язки кредитора стосовно боржника у справі про банкрутство засвідчуються відповідними документами про право вимоги чи про зобов`язання.

Право грошової вимоги держави у особі контролюючого органу (а саме податкового органу - яким є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, та його територіальні органи) до боржника ґрунтується на зобов`язанні боржника сплатити кредитору (державі) певну грошову суму, що підтверджується відповідними документами.

Перехід права вимоги до боржника означає фізичне переміщення документів про право вимоги до особи, яку правонаступник замінив. "Залишення" документів про право вимоги до боржника Головним управлінням ДПС у Львівській області (яке ліквідується як юридична особа) і "вступ у володіння" цими документами Державною податковою службою України у особі її філії, Головного управління ДПС у Львівській області і є переходом права вимоги.

Тобто правонаступництво можливе лише внаслідок реорганізації юридичних осіб, але не внаслідок ліквідації, і органи державної влади є лише різновидом юридичної особи - інше може бути визначено лише спеціальним законом.

Межі ж, у яких до Державної податкової служби України (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 за № 227) переходять права і обов`язки Головного управління ДПС у Львівській області, яке ліквідується, передбачають перехід права вимагати "погашення податкового боргу" та "стягнення сум простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою". Тобто, такий перехід відповідно означає перехід до Державної податкової служби України, права вимагати від боржника у цій справі погашення податкового боргу перед державою.

Установлені обставини правонаступництва є підставою для задоволення вимог заявника.

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться відомості щодо юридичної особи, зокрема, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи. Відомості з Єдиного державного реєстру, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах (ч. 4 ст. 10).

Отже відокремлений підрозділ - це підрозділ юридичної особи, що знаходиться поза її місцезнаходженням, здійснює всі або частину її функцій, виконує роботи або операції, надає послуги від імені юридичної особи, або здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи.

Відокремлений підрозділ не є юридичною особою. Такий підрозділ наділяється майном юридичної особи, що його створила, і діє на підставі затвердженого нею положення. Відомості про відокремлені підрозділи юридичних осіб містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і їм присвоюється ідентифікаційний код.

У витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міститься запис про таку юридичну особу як Державна податкова служба України (місцезнаходження - 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8; ідентифікаційний код 43005393), а також дані про його відокремлені підрозділи, в тому числі Головне управління ДПС у Львівській області (79000, м. Львів, вул. Стрийська, 35; ідентифікаційний код ВП: 43968090).

Отже, відокремлений підрозділ Головне управління ДПС у Львівській області, як структурний підрозділ Державної податкової служби України (юридичної особи), не має права юридичної особи, тому не є самостійною особою в цивільному обороті відповідно до ЦК України.

За вказаних обставин, суд вважає за можливе здійснити заміну кредитора, Головного управління ДПС у Львівській області на його правонаступника Державну податкову службу України в особі Головного управління Державної податкової служби у Львівській області.

Щодо вказаного клопотання в частині процесуальної заміни кредиторів Галицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області та Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на Головне управління ДФС у Львівській області, суд враховуючи, що така заміна ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області вже була здійснена ухвалою суду. Крім того, дані ОДПІ вже припинили свою діяльність і їх права і обовязки у свій час автоматично перейняло Головне управління ДФС у Львівській області. Таким чином, в цій частині клопотання слід відмовити.

Таким чином, за наслідками розгляду клопотання, суд дійшов висновку, що таке підлягає до задоволення частково.

Також суд зазначає, що ведення реєстру вимог кредиторів, згідно ч. 1 ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства належить до компетенції ліквідатора, який, у відповідності до ст. 65 Кодексу, подається суду з даними про розміри погашених вимог кредиторів після завершення всіх розрахунків з кредиторами разом зі звітом та ліквідаційний балансом.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку зобов`язати арбітражного керуючого Козія Володимира Юрійовича внести зміни до реєстру вимог кредиторів Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» (ідентифікаційний код 05808787) згідно черговості.

З метою повного, об`єктивного та всебічного розгляду справи, для забезпечення рівних прав усіх учасників справи, для надання можливості ліквідатору виконувати повноваження ліквідатора згідно вимог Кодексу України з процедур банкрутства, суд вважає за доцільне відкласти розгляд справи.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 43, 58-67 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 52, 216, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Заяву Державної податкової служби України в особі Головного управління ДПС у Львівській області про правонаступництво задоволити частково.

1.1. Замінити кредитора Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області (ідентифікаційний код юридичної особи 39462700) на правонаступника - Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, будинок 8; ідентифікаційний код юридичної особи 43005393) в особі Головного управління Державної податкової служби у Львівській області (79000, м. Львів, вул. Стрийська, 35; ідентифікаційний код ВП: 43968090).

2. Зобов`язати арбітражного керуючого Козія В.Ю. внести зміни до реєстру вимог кредиторів Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» (ідентифікаційний код 05808787) згідно черговості.

3. Розгляд справи відкласти на 26.07.23 о 16:00 год. Засідання відбудеться у приміщенні Господарського суду Львівської області за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 128, 2 поверх.

4. Зобов`язати ліквідатора банкрута - арбітражного керуючого Козія В.Ю.:

- виконати вимоги попередніх ухвал суду;

- судову процедуру ліквідації ВАТ «Пасавтопром» здійснювати у порядку, встановленому ст.ст. 58-67 Кодексу України з процедур банкрутства;

- повідомити учасників справи про банкрутство Відкритого акціонерного товариства «Пасавтопром» (ідентифікаційний код 05808787) про дату, час та місце наступного судового засідання у даній справі; докази повідомлення надати суду.

5. Зобов`язати ОСОБА_4 :

- заперечення, наведені у судовому засіданні, викласти у формі письмових пояснень, які надати суду; надіслати такі пояснення ліквідатору, докази надіслання надати суду.

6. Участь ліквідатора, повноважних представників кредиторів та прокуратури в судовому засіданні - на власний розсуд.

7. Копію ухвали надіслати ліквідатору ВАТ «Пасавтопром».

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 235 ГПК України.

Веб-адреса сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтер-нет, за якою учасники справи можуть отримати інформацію по справі, що розглядається - lv.arbitr.gov.ua/sud5015/.

Головуючий суддя Артимович В.М.

Суддя Цікало А.І.

Суддя Чорній Л.З.

Дата ухвалення рішення17.07.2023
Оприлюднено21.07.2023
Номер документу112311836
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —6/95-8/165

Ухвала від 21.03.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 30.01.2024

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 27.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 24.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 13.11.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 02.10.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 17.07.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 13.06.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 26.04.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

Ухвала від 29.03.2023

Господарське

Господарський суд Львівської області

Артимович В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні