Ухвала
від 24.07.2023 по справі 361/5351/23
БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

справа № 361/5351/23

провадження № 1-кс/361/1127/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.07.2023 м. Бровари

Слідчий суддя Броварського міськрайонного суду Київської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши в судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Броварської окружної прокуратури Київської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023111130002201 від 30.06.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

21.07.2023 слідчий звернувся до слідчого судді Броварського міськрайонного суду Київської області з зазначеним клопотанням, з якого вбачається, що слідчим відділом Броварського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області розслідується кримінальне провадження внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12023111130002201 від 30.06.2023 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

Досудовим розслідування встановлено, що рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 від 17.12.2021 № 226, у відповідності до статей 27, 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», частини 1, 2 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства економіки України «Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу» від 08.06.2021 № 40, з метою забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі товарів, робіт та послуг було визначено уповноважену особу відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення апарату ІНФОРМАЦІЯ_2 та її виконавчого комітету ОСОБА_5 .

Згідно із пунктом 5 вказаного рішення контроль за виконанням рішення покладено на першого заступника міського голови ОСОБА_6 .

Відповідно до п. 3.9 Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель ІНФОРМАЦІЯ_3 (далі Положення), затвердженого Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_3 від 17.12.2021 № 226 до основних завдань (функцій) уповноваженої особи належать, у тому числі:

- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;

- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;

- здійснення вибору процедури закупівлі;

- проведення процедур закупівель/спрощених закупівель;

- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інше.

У відповідності до пункту 4.2 Положення, уповноважена особа зобов`язана:

- дотримуватися законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

- організовувати та проводити процедури закупівель/спрощені закупівлі;

- забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель/спрощених закупівель, об`єктивний вибір переможця;

- у встановленому Законом порядку визначати переможців процедур закупівель/спрощених закупівель.

Таким чином, ОСОБА_5 виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції у виконавчому органі ІНФОРМАЦІЯ_2 , та відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України є службовою особою.

Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.07.2022 № 99 внесено зміни до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 23.12.2021 № 369-31-VІІІ «Про бюджет ІНФОРМАЦІЯ_5 на 2022 рік».

Згідно Розподілу витрат ІНФОРМАЦІЯ_5 на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2022 році (Додаток № 7 до Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.07.2022 № 99) передбачено заходи та роботи з територіальної оборони в рамках виконання програми «Програма проведення заходів та робіт з територіальної оборони та мобілізаційної підготовки місцевого значення ІНФОРМАЦІЯ_6 на 2022 рік» за КПКВ 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» на суму 6 449 000,00 гривень.

Довідкою про зміни до кошторису на 2022 рік від 26.07.2022, яка затверджена першим заступником міського голови ОСОБА_6 (на підставі Рішення ІНФОРМАЦІЯ_4 від 26.07.2022 № 99) ІНФОРМАЦІЯ_7 по спеціальному фонду за КПКВ 0218240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110 «Придбання обладнання предметів довгострокового користування» збільшено видатки на суму 1 100 000,00 гривень.

Протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою ОСОБА_5 від 01.08.2022 № 12 та від 14.08.2022 № 14 затверджено зміни до річного плану закупівель ІНФОРМАЦІЯ_2 на 2022 рік, в зв`язку з потребою, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель.

Так, змінами до Річного плану закупівель на 2022 рік заплановано придбання транспортного засобу, що був у використанні (вантажний автомобіль КамАЗ 5320, очікуваною вартістю закупівель 1 100 000,00 грн за спрощеною закупівлею.

Згідно з інформацією розміщеною в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-08-01-004208-а від 01.08.2022 ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю вантажного автомобіля КамАЗ 5320 (що був в використанні) (код ДК 021:2015:34110000-1: Транспортні засоби, що були у використанні) з очікуваною вартістю 1 100 000,00 гривень. Однак, вищевказана закупівля не відбулась в зв`язку з відсутністю пропозицій.

В подальшому, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції станом на 10.08.2022) ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), в особі першого заступника міської голови ОСОБА_6 здійснено закупівлю без застосування порядку проведення спрощених закупівель, шляхом укладення договіру з фізичною особою ОСОБА_7 від 18.08.2022 № 88 на суму 1 100 000,00 грн, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID : UA-2022-10-18-001776-а.

Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови № 169 від 28.02.2022 (в редакції станом на 10.08.2022) відповідальною за організацію та проведення закупівель, визначених у підпункті 1 цього пункту, може бути уповноважена особа або інша особа, визначена замовником.

Замовники відповідно до пункту 3 Постанови № 169 від 28.02.2022 (в редакції станом на 10.08.2022) повинні дотримуватись такого принципу здійснення публічних закупівель, як максимальна економія, ефективність.

Разом з тим, під час досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_5 , будучи службовою особою, яка виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції у виконавчому органі ІНФОРМАЦІЯ_2 не дотрималась принципів максимальної економії, ефективності використання коштів, які передбачені пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції станом на 10.08.2022).

Примірною Методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі Методика), затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 18.02.2020 № 275 передбачено етапи визначення очікуваної вартості закупівель.

Так, відповідно п. 3, розділу 2 Методики Замовники повинні проводити аналіз ринку. На цьому етапі доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_9 » та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.

Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов`язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. За потреби замовники можуть організовувати зустрічі з зацікавленими постачальниками/підрядниками для консультацій та обговорення. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.

В подальшому, порушуючи рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 від 17.12.2021 № 226 «Про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель, і затвердження Положення» згідно якого ОСОБА_5 визначено уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, остання, неналежно виконуючи свої службові обов`язки, через несумлінне ставлення до них, порушила примірну Методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом ІНФОРМАЦІЯ_8 від 18.02.2020 № 275, якою передбачено етапи визначення очікуваної вартості закупівель, а також не дотрималась принципів максимальної економії, ефективності використання бюджетних коштів, які передбачені пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (в редакції станом на 10.08.2022), підготувала проект договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.08.2022 № 88 між ІНФОРМАЦІЯ_7 , в особі першого заступника міської голови ОСОБА_6 , та фізичною особою ОСОБА_7 (паспорт НЕ № НОМЕР_2 , ідентифікаційний код НОМЕР_3 ).

В подальшому, згідно договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.08.2022 № 88 укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_7 , в особі першого заступника міської голови ОСОБА_6 , та фізичною особою ОСОБА_7 (паспорт НЕ № НОМЕР_2 , ідентифікаційний код НОМЕР_3 ), з іншої сторони, ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), було придбано транспортний засіб марки КамАЗ 53202, 1986 року випуску, типу - вантажний самоскид, що був у використанні.

Згідно з накладною від 18.08.2022 № 1 та Акту приймання-передачі майна від 18.08.2022 № 1, відповідно до яких фізичною особою ОСОБА_7 передано ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі ОСОБА_6 вантажний автомобіль КамАЗ 53202, оранжевий, 1986 року, що був в використанні в кількості 1шт на загальну суму 1 100 000,00 гривень.

Відповідно до виписки ІНФОРМАЦІЯ_10 за 19.08.2022 та платіжних доручень ІНФОРМАЦІЯ_7 здійснено перерахування коштів з рахунку НОМЕР_4 ІНФОРМАЦІЯ_11 на загальну суму 1 100 000,00 грн, а саме:

- від 18.08.2022 № 2 перераховано ФОП ОСОБА_7 на рахунок НОМЕР_5 , відкритому в Філії Черкаського ОУ АТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » кошти в сумі 1 028 500,00 грн з призначенням платежу «матеріально-технічне забезпечення підрозд. ТРО (вантаж. а/м КАМАЗ 53202 самоскид) за договором від 18.08.2022 № 88 та накладної від 18.08.2022 № 1»;

- від 18.08.2022 № 3 перераховано ІНФОРМАЦІЯ_13 на рахунок НОМЕР_6 в ІНФОРМАЦІЯ_14 кошти в сумі 55 000,00 грн з призначенням платежу «податок з доходу фізичних осіб 5% за договором від 18.08.2022 № 88»;

- від 18.08.2022 № 4 перераховано ІНФОРМАЦІЯ_13 на рахунок НОМЕР_7 в ІНФОРМАЦІЯ_14 кошти в сумі 16 500,00 грн з призначенням платежу «військовий збір 1,5% за договором від 18.08.2022 № 88».

Відповідно до частини 2 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 992-VІІІ за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівлеь, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України.

За результатами проведення транспортно-товарознавчої експертизи від 13.06.2023 № 3181 встановлено, що ринкова вартість автомобіля «КАМАЗ 53202» реєстраційний номер НОМЕР_8 , станом на 18.08.2022 становила 266 966,33 гривні.

З урахуванням висновку судово-економічної експертизи №СЕ-19/111-23/31742-ЕК від 27.06.2023 встановлено, що внаслідок придбання ІНФОРМАЦІЯ_1 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), транспортного засобу марки КАМАЗ 53202, 1986 року випуску, типу - вантажний самоскид, що був у використанні, згідно договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.08.2022 № 88, у фізичної особи ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) завдано майнової шкоди на загальну суму 833 033,67 гривень.

З огляду на вищевикладене, ОСОБА_5 будучи службовою особою, наділена організаційно-розпорядчими та адміністративно - господарськими функціями, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, не дотрималась забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі транспортного засобу марки КамАЗ 53202, 1986 року випуску, типу - вантажний самоскид, що був у використанні, допустила укладення договору купівлі-продажу транспортного засобу від 18.08.2022 № 88, внаслідок чого, було здійснено його оплату, що призвело до спричинення ІНФОРМАЦІЯ_15 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) майнової шкоди на загальну суму 833 033,67 гривень.

29.06.2023 ОСОБА_5 було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

30.06.2023 ОСОБА_5 було повідомлено про зміну раніше повідомленої підозри у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 367 КК України.

18.07.2023 слідчим групи слідчих ОСОБА_3 в порядку ст. 93 КПК України було направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_2 , з метою отримання наступних документів:

- Статуту територіальної громади міста Березань;

- Регламенту ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- Положення ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- Положення ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

- Регламент ІНФОРМАЦІЯ_3 .

20.07.2023 отримано відповідь на вказаний запит, згідно якої встановлено, що порядок отримання реалізації повноважень (правова процедура) щодо витребування документів від підприємств, установ та організацій визначений главою 15 КПК України і здійснюється у формі тимчасового доступу до речей і документів.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Отже, з метою документального підтвердження вказаного кримінального правопорушення, захисту осіб, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування з метою встановлення всіх осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та обставин вчинення кримінального правопорушення, умов, що сприяли його вчиненню, для здійснення досудового розслідування необхідно вилучити та дослідити вищевказані документи, котрі можуть бути доказом у кримінальному провадженні та зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_16 , за адресою: АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_9 .

На розгляд клопотання представник ІНФОРМАЦІЯ_17 , незважаючи на належне повідомлення, не прибув, про причини неявки суд не повідомив.

Слідчий у судове засідання не прибув, повідомлявся судом належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.

Згідно нормич.4ст.107КПК Українифіксація за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчим суддею не здійснювалась.

Дослідивши матеріали, додані до клопотання, слідчий суддя встановив наступне.

Зі змістута матеріалівклопотання вбачається,що слідчимвідділом Броварськогорайонного управлінняполіції Головногоуправління Національноїполіції вКиївській областірозслідується кримінальнепровадження внесенедо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 12023111130002201від 30.06.2023за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.367КК України.

18.07.2023 слідчим групи слідчих ОСОБА_3 в порядку ст. 93 КПК України було направлено запит до ІНФОРМАЦІЯ_2 , з метою отримання документів.

20.07.2023 отримано відповідь на вказаний запит, згідно якої встановлено, що порядок отримання реалізації повноважень (правова процедура) щодо витребування документів від підприємств, установ та організацій визначений главою 15 КПК України і здійснюється у формі тимчасового доступу до речей і документів.

В ході досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів, з можливістю вилучення їх копій, а саме - статуту ІНФОРМАЦІЯ_18 ; Регламенту ІНФОРМАЦІЯ_2 ; Положення ІНФОРМАЦІЯ_2 ; Положення ІНФОРМАЦІЯ_3 ; Регламент ІНФОРМАЦІЯ_3 ., які зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_19 , за адресою: АДРЕСА_1 , оскільки вони мають виняткове значення для даного кримінального провадження.

Виходячи зі змісту вимог ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження, одним із яких є тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Приймаючи до уваги вищевикладене, а також враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи та інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть будуть використані, як докази у кримінальному провадженні, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчим групи слідчих у кримінальному провадженні слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_9 , тимчасовий доступ до документів, а саме до:

- Статуту територіальної громади міста Березань;

- Регламенту ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- Положення ІНФОРМАЦІЯ_2 ;

- Положення ІНФОРМАЦІЯ_3 ;

-Регламент ІНФОРМАЦІЯ_3 , які зберігаються у ІНФОРМАЦІЯ_19 , за адресою: АДРЕСА_1 , ЄДРПОУ НОМЕР_9 .

На підставі ч. 7 ст. 163 КПК України забезпечити слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_8 , старшому слідчому СВ Броварського РУП ГУНП в Київській області ОСОБА_9 , можливість вилучення з ІНФОРМАЦІЯ_2 , що заходиться за адресою: АДРЕСА_1 , належним чином завірених копій запитуваних документів.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України встановити строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення, до 24.08.2023 включно.

Згідно зі ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.

Ухвала виготовлена в двох оригінальних примірниках, один з яких разом із копією ухвали надсилається суб`єкту звернення до слідчого судді з даним клопотанням.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБроварський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення24.07.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу112358872
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —361/5351/23

Ухвала від 27.09.2023

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Паленик Ігор Григорович

Ухвала від 24.07.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 03.07.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 03.07.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 01.07.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 30.06.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 01.07.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

Ухвала від 30.06.2023

Кримінальне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Сіренко Н. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні