ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/9888/23
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 липня 2023 року
м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Грень Н.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Фермерського господарства Марвер до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії -
встановив:
до Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Фермерського господарства Марвер до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області з вимогами:
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244625/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства Марвер № 3 від 01.12.2022 р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства Марвер №3 від 01.12.2022р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244624/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства Марвер № 2 від 01.12.2022 р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства Марвер №2 від 01.12.2022р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244626/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства Марвер № 5 від 30.12.2022 р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства Марвер 5 від 30.12.2022 р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244627/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства Марвер № 4 від 30.12.2022 р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС;
-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства Марвер №4 від 30.12.2022р. виписаної на ТОВ "ІВА-ПЛЮС.
Заявлені позовні вимоги обґрунтовані незгодою позивача із спірними рішеннями контролюючого органу, з тих підстав, що товариством з обмеженою Марвер дотримано усіх вимог щодо формування та реєстрації податкових накладних, підтверджено реальність господарських операцій позивача з його контрагентами, і податкові накладні не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, з незалежних від позивача обставин. Наголошено, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків, при цьому яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у спірному рішенні не вказано.
Представник ГУ ДПС у Львівській області подав відзив на позов. Позовні вимоги заперечує з тих підстав, що спірне рішення прийняте Комісією, оскільки надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію вказаної позивачем податкової накладної. На думку контролюючого органу, ним було дотримано усіх вимог зазначених у пунктах 10, 11 Порядку 1165. З урахуванням наведеного, у ГУ ДПС у Львівській області були законні підстави для прийняття рішень про відмову у реєстрації податкової накладної, а тому позов задоволенню не підлягає.
ДПС України відзиву на позовну заяву не подано.
Позивач подав до суду відповідь на відзив у якій наводить спростування доводів відповідача викладених у відзиві на позовну заяву.
Ухвалою суду від 11.05.2023 відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного провадження без виклику сторін.
Ухвалою суду від 20.07.2023 відмовлено у задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін.
Суд всебічно і повно з`ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та встановив наступне.
Фермерське господарство «Марвер» зареєстровано, як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, реєстраційний номер: 14121020000002296, дата реєстрації: 15.05.2012.
Між ФГ «Марвер» (продавець) та ТОВ «Іва-Плюс» (покупець) укладено договір поставки №1-0820 від 03.08.2020 р. відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець купує Товар згідно накладної, яка укладається за кожною окремою партією, та є невід`ємною частиною цього Договору. Під Товаром Сторони розуміють курячу продукцію в асортименті за погодженням сторін (п. 1.1. Договору). Найменування, кількість та якість Товару, який Продавець відпускає Покупцю, вказується у накладній до цього Договору (п.2.1. Договору). Ціни на проданий за цим Договором Товар узгоджуються Покупцем та Продавцем та вказуються у накладних до Договору ( п. 4.1. Договору). Покупець зобов`язаний здійснити розрахунок за поставлений Товар протягом 7 календарних днів з дати отриманого Товару, згідно накладної провести оплату (п. 5.1. Договору).
На виконання умов договору поставки №1-0820 від 03.08.2020 р. сторони склали та підписали видаткові накладні:
№ РН-0000011 від 01.12.2022 р. на суму 4222231,04 грн. (в тому числі 70371,84 ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4928 голів. (податкова накладна № 3 від 01.12.2022 р.)
№ РН-0000010 від 01.12.2022 р. на суму 427322,28 грн. (в тому числі 71220,38 ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4939 голів. (податкова накладна № 2 від 01.12.2022 р.)
№ РН-0000013 від 30.12.2022 р. на суму 3722405,60 грн. (в тому числі 62067,60 ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4887 голів. (податкова накладна № 5 від 30.12.2022 р.)
№ РН-0000012 від 30.12.2022 р. на суму 379831,20 грн. (в тому числі 63305,20 грн. ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4915 голів. (податкова накладна № 4 від 30.12.2022 р.)
У зв`язку із настанням дати виникнення податкових зобов`язань та відповідно до п. 201.10. ст. 201 ПК України Позивачем складені податкові накладні та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: податкові накладні від 01.12.2022 р. № 3, № 2 та від 30.12.2022 р. № 5, № 4.
Згідно з отриманими позивачем квитанціями від 13.01.2023 від 01.12.2022 р. № 3, № 2, та від 30.12.2022 р. № 5, № 4 доставлено до ДПС України, документ збережено, але реєстрацію зупинено відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Також зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідно п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено показник: «D»=20,2970%, «Р» = 0.
01.02.2023 року позивач скерував відповідачу-1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. В письмових поясненнях щодо заблокованих податкових накладних, позивач пояснив, що проводить свою господарську діяльність з 15.05.2012 р. Вид діяльності: вирощування кур-бройлерів, КВЕД 01.47 Розведення свійської птиці (основний), а також 46.32 Оптова торгівля м`ясом та м`ясними продуктами. Свою діяльність проводить в приміщеннях які розташовані в. с Мальчиці та с. Дубровиці Яворівського району Львівської області, які внесені в статуний фонд та по яких подано до контролюючого органу форму 20-ОПП. В штаті є 5 працівників. Постачальником одноденних курчат є ПП «Гові», у якого Позивачем 17.10.2022 р. придбано 15000 голів, 12.11.2022 р. придбано 10000,00 голів, 17.10.2022 р. придбано 15000 голів які в подальшому як кури-бройлери живі, 01.12.2022 реалізовані ТОВ «Іва-Плюс», що підтверджується відповідними видатковими накладними. Також позивач вказав у своїх поясненнях, що для вирощування курчат ним було закуплено професійне обладнання у ТзОВ «Хог Слат Україна», для відгодівлі курчат Позивачем також закуповувались пшениця, стартери, гравери, фінішери, макуха соєва, кукурудза (контрагенти ТОВ «Рікат», ТОВ «Каргілл Енімал Нутріиш». Крім того, курчата під час вирощення проходять санітарні обстеження та вакцинацію.
До повідомлення про надання пояснень від 01.02.2023 р. № 3 щодо податкової накладної № 3 від 01.12.2022 позивач додатками, в кількості 57 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки від 15-01/2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки №2 від 17.10.2022; Рахунок-фактура ГО-0000381 від 17.10.2022; Видаткова накладна ГО-0000287 від 17.10.2022; Товарно-транспортна накладна №259 від 17.10.2022; Ветеринарне свідоцтво №1Б 444623 від 14.10.2022; Договір поставки№ 082-21К від 26.02.2021; Сертифікат якості № 14102022 4175 25 від 14.10.2022; Видаткова накладна № 3935 від 14.10.2022; Товарно-транспортна накладна №3935 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4177 25 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4175 25 від 14.10.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 13.10.2022; Акт надання послуг/виконання робіт) б/н від 17.10.2022; Рахунок №336 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Рахунок № 2106 від 20.10.2022; Договір поставки № 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна № 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна № 1572 від 03.11.2022; Договір поставки №1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна № РН-0000011 від 01.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/01-11 від 01.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431172 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431174 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431173 від 29.11.2022; Статут ФГ «МарВер» (1,7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна № EKL000005 від 19 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу HSU300318 MRV від 30.03.2018; товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна №7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022 р; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022 р; Заключна банківська виписка б/н 3 01.01.2023 р по 31.01.2023; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н станом на 31.12.2022; Пояснення щодо заблокованої податкової накладної № 3 від 30.01.2023 р; Штатний розпис б/н 2022.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02.2023р. № 2 щодо податкової накладної № 2 від 01.12.2022 р. позивач додатками, в кількості 57 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки від 15-01/2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки №2 від 17.10.2022; Рахунок-фактура ГО-0000381 від 17.10.2022; Видаткова накладна ГО-0000287 від 17.10.2022; Товарно-транспортна накладна №259 від 17.10.2022; Ветеринарне свідоцтво №1Б 444623 від 14.10.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сертифікат якості № 14102022 4175 25 від 14.10.2022; Видаткова накладна № 3935 від 14.10.2022; Товарно-транспортна накладна №3935 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4177 25 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4175 25 від 14.10.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 13.10.2022; Акт надання послуг/виконання робіт) б/н від 17.10.2022; Рахунок №336 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Рахунок № 2106 від 20.10.2022; Договір поставки № 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна № 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна № 1572 від 03.11.2022; Договір поставки №1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна № РН-0000010 від 01.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/01-10 від 01.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431172 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431174 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431173 від 29.11.2022; Статут ФГ «МарВер» (1,7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна № EKL000005 від 19 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу HSU300318 MRV від 30.03.2018; товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна №7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022 р; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022 р; Заключна банківська виписка б/н 3 01.01.2023 р по 31.01.2023; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н станом на 31.12.2022; Пояснення щодо заблокованої податкової накладної № 2 від 30.01.2023 р; Штатний розпис б/н 2022.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02,2023 р. № 5 щодо податкової накладної № 5 від 30.12.2022 р. позивач додатками, в кількості 55 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки № 15-01/2021 від 15.01.2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 3 від 12.11.2022; Рахунок-фактура № ГО-0000401 від 12.11.2022; Видаткова накладна № ГО-0000325 від 12.11.2022; товарно-транспортна накладна № 286 від 12.11.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 444696 від 11.11.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сетрифікат якості №10112022 4 175 25 від 10.11.2022; Видаткова накладна № 4358 від 10.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4358 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_941 _25 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_943_25 від 10.11.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_4_177_25 від 10.11.2022; Акт приймання- здавання робіт № 2339 від 24.11.2022; Рахунок№ 2339 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Штатний розпис б/н 2022; Договір поставки№ 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна№ 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна№ 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна РН-0000013 від 30.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/30-13 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 431188 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 525186 від 30.12.2022; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н Станом на 2022; Статут ФГ «МарВер» (1, 7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна EKL000005 19 від 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу № HSU300318 MRV від 30.03.2018; Товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 01.01.2023 р по 31.01.2023 р. Пояснення щодо заблокованої податкової накладної 5 від 30.12.2022 р.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02.2023 р. № 4 щодо податкової накладної № 4 від 30,12.2022 р. позивач додатками, в кількості 55 документів , долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки № 15-01/2021 від 15.01.2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 3 від 12.11.2022; Рахунок-фактура № ГО-0000401 від 12.11.2022; Видаткова накладна № ГО-0000325 від 12.11.2022; товарно-транспортна накладна № 286 від 12.11.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 444696 від 11.11.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сетрифікат якості №10112022 4 175 25 від 10.11.2022; Видаткова накладна № 4358 від 10.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4358 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_941 _25 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_943_25 від 10.11.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_4_177_25 від 10.11.2022; Акт приймання- здавання робіт № 2339 від 24.11.2022; Рахунок№ 2339 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Штатний розпис б/н 2022; Договір поставки№ 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна№ 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна№ 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна РН-0000012 від 30.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/30-12 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 431188 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 525186 від 30.12.2022; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н Станом на 2022; Статут ФГ «МарВер» (1, 7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна EKL000005 19 від 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу № HSU300318 MRV від 30.03.2018; Товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 01.01.2023 р по 31.01.2023 р. Пояснення щодо заблокованої податкової накладної 4 від 30.12.2022 р.
Комісією Головного управління ДПС в Львівській області прийнято рішення від 09.02.2023 р. № 8244625/38188172, № 8244624/38188172, № 8244626/38188172, № 8244627/38188172 про відмову в реєстрації податкових накладних від 01.12.2022 р. № 3,№ 2 та від 30.12.2022 р. № 5, № 4.
Позивачем 24.02.2023 р. та 23.02.2023 р. подано скарги на вказані рішення комісії.
За результатами розгляду скарг відповідачем були прийняті Рішення від 03.03.2023 р. № 22074/38188172/2, від 02.03.2023 № 21514/38188172/2, № 21507/38188172/2, № 21510/38188172/2, якими скарги позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Не погоджуючись з рішенням про відмову у реєстрації податкових накладних позивача в ЄРПН, ФГ«Марвер» звернулося до суду з цим позовом.
Вирішуючи спір суд керується таким.
Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з вимогами ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
За правилами підп. а та б п.185.1. ст.185 Податкового кодексу України (далі ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з безоплатної передачі та з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Відповідно до підп. а п. 187.1. ст. 187 ПК України датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (п. 188.1 ст. 188 ПК України).
Згідно з п. 201.1 ст. 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 ст. 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Пунктом 201.7 ст. 201 ПК України визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно з п. 74.2 ст. 74 ПК України, в ЄРПН забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних в ЄРПН.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України, реєстрація податкової накладної в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації, встановлених відповідно до п. 74.2 ст. 74 цього Кодексу.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 №1165 (набрання чинності з 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165).
Згідно з приписами п. 4 Порядку №1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог п. 6 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).
Відповідно до п. 10 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п. 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (пункт 25 Порядку № 1165).
Судом зі змісту Квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної, встановлено, що підставами для такого зупинення вказано відповідність п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток №3 до Порядку №1165), підставою для зупинення реєстрації податкових накладних є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Отже для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Тобто, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
Щодо тверджень контролюючого органу про відсутність кодів УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105 в таблиці платника податку, то суд такі також вважає необґрунтованими, адже відповідно до п. 12 Порядку №1165, подання такої таблиці є правом платника податків.
Крім цього, відповідач не надав доказів на обґрунтування того, що обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбаного товару/послуги та обсягу його постачання.
З огляду на вказане, квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних, на переконання суду, не відповідають вимогам, що встановлені до них п. 11 Порядку №1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкових накладних в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Ба більше, у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520).
Пунктом 2 Порядку №520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).
Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, перелік підстав, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є вичерпним.
Судом встановлено, що позивачем було виконано вимоги контролюючого органу та направлено на адресу ГУ ДПС у Львівській області Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладих реєстрацію яких зупинено, в якоих платником податків було надано пояснення стосовно змісту господарських операцій та додано копії підтверджуючих документів.
Доказів та обґрунтувань щодо того, що подані документи складені/оформлені з порушенням вимог чинного законодавства відповідачем не наведено, судом не встановлено.
При цьому, судом встановлено, що позивач під час здійснення операцій з постачання/надання товарів/послуг вчинив усі необхідні дії для реєстрації податкових накладних.
Оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкової накладної містить формальні підстави для його прийняття, що зазначені у Постанові КМУ №117, а саме: ненаданням платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів ( робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм галузевої специфіки, накладних.
У рішенні не конкретизовано та не підкреслено, які саме документи не надано, навіть, за наявності в самому рішенні законодавчо затвердженої форми відповідної відмітки: документи, які не надано підкреслити.
Всупереч визначеній у рішенні підставі його прийняття, податковим органом у не наведено жодного порушення норми матеріального права, не зазначено, які саме документи складені з порушенням законодавства, та яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Суд наголошує, що дослідження факту здійснення господарської операції, на виконання якої складено податкову накладну, є предметом документальних перевірок, тоді як обов`язком контролюючого органу при реєстрації податкових накладних є перевірка відповідності вказаних документів формі, встановленій чинним законодавством.
Таким чином, суд дійшов висновку, що зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції позивачем, та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
З позиції суду, оскаржені рішення відповідача 1 не відповідають критеріям чіткості та зрозумілості актів індивідуальної дії, та породжує його неоднозначне трактування, що в свою чергу впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що оскаржені рішення про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправним та такі належить скасувати.
Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкові накладні позивача, суд зазначає таке.
Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
Водночас викладені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Так п. 28 Порядку №117, окрім іншого, визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
При цьому, згідно з нормами п.п. 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Відповідно ч. 3 ст. 245 КАС України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
З метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні позивача датою подання до Єдиного реєстру податкових накладних.
Статтею 242 КАС України визначено, що рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
Згідно ч.2 ст.77 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України, доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до ст.134 Кодексу адміністративного судочинства України за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів на користь позивача необхідно стягнути по 5368 грн з кожного судового збору.
Керуючись ст.ст. 2, 19, 22, 25, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255, 294,295, п.п. 15.5 п. 15 розділу VII Перехідні положення КАС України, суд -
в и р і ш и в :
позов Фермерського господарства «Марвер» (81082 Львівська область Яворівського р-н. село Ясниська; ЄДРПОУ 38188172) до Державної податкової служби України (04053 м. Київ Львівська площа 8 ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Львівській області (79026 м. Львів вул. Стрийська 35 ЄДРПОУ 43968090), про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244625/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 3 від 01.12.2022 р.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244624/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 2 від 01.12.2022 р.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244626/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 5 від 30.12.2022 р.;
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244627/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 4 від 30.12.2022 р.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.12.2022 р. № 3,№ 2 та від 30.12.2022 р. № 5, № 4., складені Фермерським господарством «Марвер» датою їх подання на реєстрацію.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області на користь Фермерського господарства «Марвер» судовий збір у розмірі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн. 00 коп.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Фермерського господарства «Марвер» судовий збір у розмірі 5368 (п`ять тисяч триста шістдесят вісім) грн. 00 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Львівський оружний адміністративний суд, а у разі реєстрації офіційної електронної адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Суддя Грень Н.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2023 |
Оприлюднено | 26.07.2023 |
Номер документу | 112376263 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні