ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 листопада 2023 рокуЛьвівСправа № 380/9888/23 пров. № А/857/15072/23
Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого-суддіКузьмича С. М.,
суддівМатковської З.М., Улицького В.З.,
розглянувши в порядку письмового провадження в м. Львові справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Львівській області на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року (ухвалене головуючим суддею Грень Н.М. у м. Львові) у справі № 380/9888/23 за адміністративним позовом Фермерського господарства «Марвер» до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Львівській області, про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду із адміністративним позовом до відповідачів в якому просив:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244625/38188172 від 09.02.2023 щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 3 від 01.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства «Марвер» №3 від 01.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244624/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 2 від 01.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства «Марвер» № 2 від 01.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244626/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 5 від 30.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства «Марвер» № 5 від 30.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244627/38188172 від 09.02.2023 р. щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 4 від 30.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС»;
зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати у день надходження в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну Фермерського господарства «Марвер» № 4 від 30.12.2022 виписаної на ТОВ «ІВА-ПЛЮС».
В обґрунтування позовних вимог вказував на те, що ними дотримано усіх вимог щодо формування та реєстрації податкових накладних, підтверджено реальність господарських операцій позивача з його контрагентами, і податкові накладні не зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, з незалежних від позивача обставин. Наголошено, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків, при цьому яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у спірному рішенні не вказано.
Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 21.07.2023 адміністративний позов задоволено повністю. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244625/38188172 від 09.02.2023 щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 3 від 01.12.2022. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244624/38188172 від 09.02.2023 щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 2 від 01.12.2022. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244626/38188172 від 09.02.2023 щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 5 від 30.12.2022. Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних № 8244627/38188172 від 09.02.2023 щодо відмови у реєстрації податкової накладної Фермерського господарства «Марвер» № 4 від 30.12.2022. Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.12.2022 № 3, № 2 та від 30.12.2022 р. № 5, № 4, складені Фермерським господарством «Марвер» датою їх подання на реєстрацію.
Приймаючи оскаржене рішення суд першої інстанції виходив з того, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Вказане рішення в апеляційному порядку оскаржив відповідач, Головне управління ДПС у Львівській області, у апеляційній скарзі покликається на те, що оскаржуване рішення винесене з порушенням норм процесуального та матеріального права з неповним з`ясуванням обставин справи та є незаконним, просить рішення суду першої інстанції скасувати та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову.
Відзив на апеляційну скаргу поданий не був. Відповідно до ч. 4 ст. 304 КАС України, відсутність відзиву на апеляційну скаргу не перешкоджає перегляду рішення суду першої інстанції.
Оскільки апеляційна скарга подана на рішення суду першої інстанції, яке ухвалено в порядку спрощеного позовного провадження, колегія суддів, керуючись п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України, вирішила розглядати справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, суд приходить до висновку, що апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін, з наступних підстав.
З матеріалів справи слідує, що Фермерське господарство «Марвер» зареєстровано, як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, реєстраційний номер: 14121020000002296, дата реєстрації: 15.05.2012.
Між ФГ «Марвер» (продавець) та ТОВ «Іва-Плюс» (покупець) укладено договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020 відповідно до умов якого Продавець продає, а Покупець купує Товар згідно накладної, яка укладається за кожною окремою партією, та є невід`ємною частиною цього Договору. Під Товаром Сторони розуміють курячу продукцію в асортименті за погодженням сторін (п. 1.1. Договору). Найменування, кількість та якість Товару, який Продавець відпускає Покупцю, вказується у накладній до цього Договору (п.2.1. Договору). Ціни на проданий за цим Договором Товар узгоджуються Покупцем та Продавцем та вказуються у накладних до Договору ( п. 4.1. Договору). Покупець зобов`язаний здійснити розрахунок за поставлений Товар протягом 7 календарних днів з дати отриманого Товару, згідно накладної провести оплату (п. 5.1. Договору).
На виконання умов договору поставки № 1-0820 від 03.08.2020 сторони склали та підписали видаткові накладні:
№ РН-0000011 від 01.12.2022 на суму 4222231,04 грн (в тому числі 70371,84 грн ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4928 голів. (податкова накладна № 3 від 01.12.2022)
№ РН-0000010 від 01.12.2022 на суму 427322, 28 грн. (в тому числі 71220,38 грн ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4939 голів. (податкова накладна № 2 від 01.12.2022 )
№ РН-0000013 від 30.12.2022 на суму 3722405,60 грн (в тому числі 62067,60 грн ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4887 голів. (податкова накладна № 5 від 30.12.2022)
№ РН-0000012 від 30.12.2022 на суму 379831,20 грн (в тому числі 63305,20 грн ПДВ). Відповідно до якої Позивач продав ТОВ «Іва-Плюс» кури-бройлери живі, 4915 голів. (податкова накладна № 4 від 30.12.2022).
У зв`язку із настанням дати виникнення податкових зобов`язань та відповідно до п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України позивачем складені податкові накладні та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: податкові накладні від 01.12.2022 № 3, № 2 та від 30.12.2022 № 5, № 4.
Згідно з отриманими позивачем квитанціями від 13.01.2023 від 01.12.2022 № 3, № 2, та від 30.12.2022 р. № 5, № 4 доставлено до ДПС України, документ збережено, але реєстрацію зупинено відповідно до п. 201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Також зазначено, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідно п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено показник: «D»=20,2970%, «Р» = 0.
01.02.2023 позивач скерував відповідачу-1 повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено. В письмових поясненнях щодо заблокованих податкових накладних, позивач пояснив, що проводить свою господарську діяльність з 15.05.2012. Вид діяльності: вирощування кур-бройлерів, КВЕД 01.47 Розведення свійської птиці (основний), а також 46.32 Оптова торгівля м`ясом та м`ясними продуктами. Свою діяльність проводить в приміщеннях які розташовані в. с Мальчиці та с. Дубровиці Яворівського району Львівської області, які внесені в статуний фонд та по яких подано до контролюючого органу форму 20-ОПП. В штаті є 5 працівників. Постачальником одноденних курчат є ПП «Гові», у якого Позивачем 17.10.2022 придбано 15000 голів, 12.11.2022 придбано 10000,00 голів, 17.10.2022 придбано 15000 голів які в подальшому як кури-бройлери живі, 01.12.2022 реалізовані ТОВ «Іва-Плюс», що підтверджується відповідними видатковими накладними. Також позивач вказав у своїх поясненнях, що для вирощування курчат ним було закуплено професійне обладнання у ТзОВ «Хог Слат Україна», для відгодівлі курчат Позивачем також закуповувались пшениця, стартери, гравери, фінішери, макуха соєва, кукурудза (контрагенти ТОВ «Рікат», ТОВ «Каргілл Енімал Нутріиш». Крім того, курчата під час вирощення проходять санітарні обстеження та вакцинацію.
До повідомлення про надання пояснень від 01.02.2023 № 3 щодо податкової накладної № 3 від 01.12.2022 позивач додатками, в кількості 57 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки від 15-01/2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 2 від 17.10.2022; Рахунок-фактура ГО-0000381 від 17.10.2022; Видаткова накладна ГО-0000287 від 17.10.2022; Товарно-транспортна накладна № 259 від 17.10.2022; Ветеринарне свідоцтво № 1Б 444623 від 14.10.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сертифікат якості № 14102022 4175 25 від 14.10.2022; Видаткова накладна № 3935 від 14.10.2022; Товарно-транспортна накладна № 3935 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4177 25 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4175 25 від 14.10.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 13.10.2022; Акт надання послуг/виконання робіт) б/н від 17.10.2022; Рахунок № 336 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Рахунок № 2106 від 20.10.2022; Договір поставки № 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна № 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна № 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна № РН-0000011 від 01.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/01-11 від 01.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431172 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431174 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431173 від 29.11.2022; Статут ФГ «МарВер» (1,7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна № EKL000005 від 19 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу HSU300318 MRV від 30.03.2018; товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н 3 01.01.2023 по 31.01.2023; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н станом на 31.12.2022; Пояснення щодо заблокованої податкової накладної № 3 від 30.01.2023; Штатний розпис б/н 2022.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02.2023 № 2 щодо податкової накладної № 2 від 01.12.2022 позивач додатками, в кількості 57 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки від 15-01/2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 2 від 17.10.2022; Рахунок-фактура ГО-0000381 від 17.10.2022; Видаткова накладна ГО-0000287 від 17.10.2022; Товарно-транспортна накладна № 259 від 17.10.2022; Ветеринарне свідоцтво №1Б 444623 від 14.10.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сертифікат якості № 14102022 4175 25 від 14.10.2022; Видаткова накладна № 3935 від 14.10.2022; Товарно-транспортна накладна № 3935 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4177 25 від 14.10.2022; Сетрифікат якості № 14102022 2 4175 25 від 14.10.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 13.10.2022; Акт надання послуг/виконання робіт) б/н від 17.10.2022; Рахунок № 336 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Рахунок № 2106 від 20.10.2022; Договір поставки № 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна № 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна № 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна № РН-0000010 від 01.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/01-10 від 01.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431172 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431174 від 29.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431173 від 29.11.2022; Статут ФГ «МарВер» (1,7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна № EKL000005 від 19 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу HSU300318 MRV від 30.03.2018; товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022 Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н 3 01.01.2023 по 31.01.2023; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н станом на 31.12.2022; Пояснення щодо заблокованої податкової накладної № 2 від 30.01.2023; Штатний розпис б/н 2022.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02.2023 № 5 щодо податкової накладної № 5 від 30.12.2022 позивач додатками, в кількості 55 документів, долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки № 15-01/2021 від 15.01.2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 3 від 12.11.2022; Рахунок-фактура № ГО-0000401 від 12.11.2022; Видаткова накладна № ГО-0000325 від 12.11.2022; товарно-транспортна накладна № 286 від 12.11.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 444696 від 11.11.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сетрифікат якості № 10112022 4 175 25 від 10.11.2022; Видаткова накладна № 4358 від 10.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4358 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_941 _25 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_943_25 від 10.11.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_4_177_25 від 10.11.2022; Акт приймання- здавання робіт № 2339 від 24.11.2022; Рахунок № 2339 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Штатний розпис б/н 2022; Договір поставки № 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна№ 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна № 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна РН-0000013 від 30.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/30-13 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 431188 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 525186 від 30.12.2022; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н Станом на 2022; Статут ФГ «МарВер» (1, 7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна EKL000005 19 від 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу № HSU300318 MRV від 30.03.2018; Товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 01.01.2023 р по 31.01.2023. Пояснення щодо заблокованої податкової накладної 5 від 30.12.2022.
До повідомленням про надання пояснень від 01.02.2023 № 4 щодо податкової накладної № 4 від 30,12.2022 позивач додатками, в кількості 55 документів , долучив відповідні підтверджуючі документи, а саме: Договір поставки № 15-01/2021 від 15.01.2021, Додаток до договору поставки від 17.03.2021; Додаток до договору поставки № 3 від 12.11.2022; Рахунок-фактура № ГО-0000401 від 12.11.2022; Видаткова накладна № ГО-0000325 від 12.11.2022; товарно-транспортна накладна № 286 від 12.11.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 444696 від 11.11.2022; Договір поставки № 082-21К від 26.02.2021; Сетрифікат якості №10112022 4 175 25 від 10.11.2022; Видаткова накладна № 4358 від 10.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4358 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_941 _25 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_2_943_25 від 10.11.2022; Рахунок на оплату № 4173 від 10.11.2022; Сетрифікат якості № 10112022_4_177_25 від 10.11.2022; Акт приймання- здавання робіт № 2339 від 24.11.2022; Рахунок№ 2339 від 17.10.2022; Угода про надання ветеринарних платних послуг (робіт) № 1094 від 20.10.2022; Штатний розпис б/н 2022; Договір поставки№ 0303/20 від 02.03.2020; Видаткова накладна№ 55 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 1 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 2 від 01.11.2022; Договір поставки № 09/1 від 03.03.2021; Видаткова накладна№ 1572 від 03.11.2022; Договір поставки № 1-0820 від 03.08.2020; Видаткова накладна РН-0000012 від 30.12.2022; Товарно-транспортна накладна № 2022/12/30-12 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво№ ІБ 431188 від 30.12.2022; Ветеринарне свідоцтво № ІБ 525186 від 30.12.2022; Акт звірки взаємних розрахунків з контрагентом б/н Станом на 2022; Статут ФГ «МарВер» (1, 7, 8 сторінки) б/н від 21.06.2019; Опис документів для проведення реєстраційної дії б/н від 03.07.2019; Видаткова накладна EKL000005 19 від 05.06.2019; Видаткова накладна № EKL000005 63 від 21.08.2019; Договір купівлі-продажу № HSU300318 MRV від 30.03.2018; Товарно-транспортна накладна № 3 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 4 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 5 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 6 від 01.11.2022; Товарно-транспортна накладна № 7 від 01.11.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 30.12.2022 р по 31.12.2022; Заключна банківська виписка б/н з 01.01.2023 р по 31.01.2023. Пояснення щодо заблокованої податкової накладної 4 від 30.12.2022.
Комісією Головного управління ДПС в Львівській області прийнято рішення від 09.02.2023 р. № 8244625/38188172, № 8244624/38188172, № 8244626/38188172, № 8244627/38188172 про відмову в реєстрації податкових накладних від 01.12.2022 № 3,№ 2 та від 30.12.2022 № 5, № 4.
Позивачем 24.02.2023 та 23.02.2023 подано скарги на вказані рішення комісії.
За результатами розгляду скарг відповідачем були прийняті Рішення від 03.03.2023 № 22074/38188172/2, від 02.03.2023 № 21514/38188172/2, № 21507/38188172/2, № 21510/38188172/2, якими скарги позивача залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної в єдиному реєстрі податкових накладних без змін.
Позивач вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних протиправним, звернувся до суду з відповідними позовними вимогами.
Перевіряючи законність та обґрунтованість оскаржуваного рішення суду першої інстанції, суд апеляційної інстанції виходить з наступного.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з абзацами 1, 10 п. 201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Пунктом 201.16 ст. 201 ПК України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 № 1165 (набрання чинності, відбулась 01.02.2020), якою затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок № 1165).
Згідно з приписами п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 1165 передбачено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Відповідно до вимог п. 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (п. 7 Порядку №1165).
Відповідно до п. 10 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку №1165).
Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку (п. 25 Порядку № 1165).
Як зазначалось вище, що згідно з квитанціями від 13.01.2023 від 01.12.2022 № 3, № 2, та від 30.12.2022 р. № 5, № 4 реєстрація податкових накладних від 01.12.2022 № 3, № 2 та від 30.12.2022 № 5, № 4 була зупинена з таких підстав: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0105, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідно п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено показник: «D»=20,2970%, «Р» = 0.
Водночас, на момент формування квитанцій, якими зупинено реєстрацію податкової накладної, Критерії ризиковості здійснення операцій визначені додатком 3 до Порядку № 1165.
Пункт 1 додатку 3 до Порядку № 1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Відтак, аналіз пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того, аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку №1165.
Однак, відсутність у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 1 додатку 3 до Порядку №1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію, що визначений пунктом 1 Критеріїв ризиковості господарських операцій. Зокрема, контролюючим органом не наведено обґрунтування того, що обсяг постачання товару/послуги, зазначених у податкових накладних/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС, що свідчить про необґрунтованість такої квитанції.
Крім цього, законодавцем не визначено чіткого переліку документів, які платник податку може подати до контролюючого органу в залежності від підстав зупинення реєстрації податкової накладної, а тому при зупиненні реєстрації податкової накладної з посиланням на ненадання платником податків достатніх документів, контролюючий орган має чітко зазначити конкретний вид критерію ризиковості платника податку та навести у розрізі визначеного критерію перелік документів, надання яких дасть можливість прийняти податкову накладну до реєстрації.
Можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
Аналогічний правовий висновок викладений у постанові Верховного Суду від 22.07.2019 в справі № 815/2985/18 (адміністративне провадження № К/9901/14651/19).
Відтак, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної не відповідає вимогам, що встановлені до неї пунктом 11 Порядку № 1165 в частині необхідності зазначення критерію (їв) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (их) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.
Крім цього, у квитанціях не зазначено, які саме документи слід надати платнику податків та чого мають стосуватися пояснення такого платника податків для того, аби реєстрація податкових накладних стала можливою, що також свідчить про невідповідність сформованих квитанцій вимогам до таких, що визначені пунктом 11 Порядку №1165.
Водночас, механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Пунктом 2 Порядку № 520 визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Разом із цим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами , затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку №520).
Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є ненадання платником податків копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та або/банківських виписок з особових рахунків.
Як встановив суд першої інстанції та підтверджується матеріалами справи, що позивачем надавалися для контролюючого органу відповідні пояснення та копії первинних документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.
Разом з цим, як свідчить зміст рішень, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних, підставою для відмови відповідачем зазначено: ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Відтак, вказані обставини є свідченням невідповідності рішення контролюючого органу про зупинення реєстрації податкової накладної вимогах правової визначеності, оскільки можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом переліку цих документів.
Натомість платником податків надано до податкового органу та до суду первинні документи на підтвердження реальності господарських операцій із здійснення яких було виписано відповідні податкові накладні, що були дослідження в суді першої та апеляційної інстанції.
Більше того, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарської операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому і суд за результати розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарських операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
Відповідно до правової позиції Верховного Суду, висловленій, зокрема, у постанові від 23.10.2018 у справі № 822/1817/18, прийнятий суб`єктом владних повноважень акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, повинен бути обґрунтованим та вмотивованим, що передбачає наведення в даному випадку податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
А тому, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 04.12.2018 у справі № 821/1173/17.
В свою чергу, покликання відповідача на ненадання платником податку відповідних документів, як підставу в обґрунтування прийняття рішень про відмову за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані позивачем є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, вказує на протиправність рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Відтак колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що наявні підстави для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправним та скасування згаданих вище рішень комісії Головного управління ДПС у Львівській області про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних щодо відмови у реєстрації податкових накладних Фермерського господарства «Марвер».
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати подані податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, то варто звернути увагу на таке.
Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 ПК України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
Разом з цим, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Проте, обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Таким чином, оскільки суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваних рішень про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних спірних податкових накладних, ознак щодо порушення позивачем вимог законодавства щодо складення податкових накладних немає, відтак є достатні підстави для прийняття рішення про реєстрацію таких.
З огляду на фактичні обставини справи апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції, що належним та ефективним способом захисту порушених прав позивача буде зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.12.2022 № 3,№ 2 та від 30.12.2022 № 5, № 4., складені Фермерським господарством «Марвер» датою їх подання на реєстрацію.
Таким чином, суд вважає, що доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження та спростовуються висновками суду першої інстанції, які зроблені на підставі повного, всебічного та об`єктивного аналізу відповідних правових норм та фактичних обставин справи.
Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Зважаючи на викладене вище, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції було правильно встановлено обставини справи та ухвалено судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права, а тому апеляційну скаргу належить залишити без задоволення, а рішення суду без змін. Доводи апеляційної скарги не спростовують рішення суду першої інстанції.
Щодо розподілу судових витрат, то такий у відповідності до ст.139 КАС України не здійснюється.
Керуючись статтями 139, 229, 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Львівській області залишити без задоволення, а рішення Львівського окружного адміністративного суду від 21 липня 2023 року у справі № 380/9888/23 без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає. Крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України.
Головуючий суддя С. М. Кузьмич судді З. М. Матковська В. З. Улицький
Суд | Восьмий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2023 |
Оприлюднено | 23.11.2023 |
Номер документу | 115077503 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Кузьмич Сергій Миколайович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні