Постанова
від 25.07.2023 по справі 560/2710/23
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 560/2710/23

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Польовий О.Л.

Суддя-доповідач - Капустинський М.М.

25 липня 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Капустинського М.М.

суддів: Сапальової Т.В. Ватаманюка Р.В. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області на рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 квітня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дженеро Трейд" до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Хмельницькій області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

у лютому 2023 року ТОВ "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" звернулось до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовом до ДПС України, Головного управління ДПС у Хмельницькій області, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 03.02.2023 №8207268/40216685, від 03.02.2023 №8207269/40216685, від 03.02.2023 №8207266/40216685, від 03.02.2023 №8207267/40216685, від 03.02.2023 №8207270/40216685, від 03.02.2023 №8207271/40216685, від 03.02.2023 №8207272/40216685, від 03.02.2023 №8207273/40216685, від 03.02.2023 №8207274/40216685, від 03.02.2023 №8207275/40216685, від 03.02.2023 №8207276/40216685, від 03.02.2023 №8207277/40216685, від 03.02.2023 №8207279/40216685, від 03.02.2023 №8207278/40216685, від 03.02.2023 №8207281/40216685, від 03.02.2023 №8207280/40216685, від 03.02.2023 №8207282/40216685, від 03.02.2023 №8207283/40216685 та зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні від 30.04.2022 №1, від 30.04.2022 №2, від 31.05.2022 №1, від 31.05.2022 №2, від 30.06.2022 №1, від 30.06.2022 №2, від 31.07.2022 №1, від 31.07.2022 №2, від 31.08.2022 №1, від 31.08.2022 №2, від 30.09.2022 №1, від 30.09.2022 №2, від 31.10.2022 №1, від 31.10.2022 №2, від 30.11.2022 №1, від 30.11.2022 №2, від 31.12.2022 №1, від 31.12.2022 №2.

Позов мотивований тим, що податковий орган у квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних не зазначив конкретного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. При цьому, позивач вважає, що надав документи, які підтверджують здійснення господарських операцій, та є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 квітня 2023 року позов задоволено.

Визнано протиправними та скасовано рішення Головного управління ДПС у Хмельницькій області від 03.02.2023 №8207268/40216685, від 03.02.2023 №8207269/40216685, від 03.02.2023 №8207266/40216685, від 03.02.2023 №8207267/40216685, від 03.02.2023 №8207270/40216685, від 03.02.2023 №8207271/40216685, від 03.02.2023 №8207272/40216685, від 03.02.2023 №8207273/40216685, від 03.02.2023 №8207274/40216685, від 03.02.2023 №8207275/40216685, від 03.02.2023 №8207276/40216685, від 03.02.2023 №8207277/40216685, від 03.02.2023 №8207279/40216685, від 03.02.2023 №8207278/40216685, від 03.02.2023 №8207281/40216685, від 03.02.2023 №8207280/40216685, від 03.02.2023 №8207282/40216685, від 03.02.2023 №8207283/40216685 про відмову в реєстрації податкових накладних.

Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати подані Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" податкові накладні від 30.04.2022 №1, від 30.04.2022 №2, від 31.05.2022 №1, від 31.05.2022 №2, від 30.06.2022 №1, від 30.06.2022 №2, від 31.07.2022 №1, від 31.07.2022 №2, від 31.08.2022 №1, від 31.08.2022 №2, від 30.09.2022 №1, від 30.09.2022 №2, від 31.10.2022 №1, від 31.10.2022 №2, від 30.11.2022 №1, від 30.11.2022 №2, від 31.12.2022 №1, від 31.12.2022 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" 48312,00 грн (сорок вісім тисяч триста дванадцять гривень) судового збору за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Хмельницькій області.

Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, у якій просив скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.

В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору.

Зазначає, що надані позивачем документи не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Реєстрація податкових накладних зупинена на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, визначених у додатку 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі по тексту - Порядок №1165). Податковий орган запропонував позивачу надати пояснення та документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних. При цьому, жодний нормативно-правовий акт не зобов`язує контролюючий орган вказувати платнику податків, який документ необхідно надати для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог п.3 ч.1 ст.311 КАС України.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що ТОВ "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" та ТОВ "Сварог-Буковина" уклали договір оренди від 01.09.2020 №01092020/ НОМЕР_1 на тимчасове платне строкове володіння та користування легковим автомобілем марки Mercedes-Benz GLS 500.

Також ТОВ "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" та ТОВ "Сварог-Буковина" уклали договір оренди від 23.06.2021 №23/06-2021 на тимчасове платне строкове володіння та користування автомобілями Renault Duster-VF1HSRADG58482723, Renault Duster-VF1HSRADG58482734, Renault Duster-VF1HSRADG57975247, Renault Duster-VF1HSRADG58291955, Renault Duster-VF1HSRADG58335487, Renault Duster-VF1HSRADG57975245, Renault Duster-X7LHSRDVN50286177, Skoda SuperB LgK, Шевроле Нива 212300-55.

ТОВ "ДЖЕНЕРО ТРЕЙД" за наслідками господарських операцій з ТОВ "Сварог-Буковина" оформило податкові накладні від 30.04.2022 №1, від 30.04.2022 №2, від 31.05.2022 №1, від 31.05.2022 №2, від 30.06.2022 №1, від 30.06.2022 №2, від 31.07.2022 №1, від 31.07.2022 №2, від 31.08.2022 №1, від 31.08.2022 №2, від 30.09.2022 №1, від 30.09.2022 №2, від 31.10.2022 №1, від 31.10.2022 №2, від 30.11.2022 №1, від 30.11.2022 №2, від 31.12.2022 №1, від 31.12.2022 №2, які надіслало для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Головне управління ДПС у Хмельницькій області надіслало позивачу квитанції про зупинення реєстрації вказаних податкових накладних на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, визначених у додатку 3 до Порядку №1165.

На виконання квитанцій про зупинення податкових накладних позивач надав Головному управлінню ДПС у Хмельницькій області повідомлення щодо подачі документів на підтвердження реальності здійснення операцій та скасовані копії документів, а саме: акт на оренду складу за 2022 рік; акти за червень - грудень 2022 року; договір купівлі Mercedes-Benz від 16.12.2016; договір купівлі продажу на авто СЕ 5389 СВ від 12.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ 5391 СВ від 12.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ 6515 СМ від 12.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ 6521 СМ від 12.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ 8301 СМ від 12.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ4125 СМ та накладна №12 від 15.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ5394 СВ та накладна №11 від 15.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ5392 СВ та накладна №10 від 15.06.2021; договір купівлі продажу на авто СЕ5394 СВ та накладна №11 від 15.06.2021; договір купівлі продажу на авто НОМЕР_2 та накладна №13 від 19.06.2021; договір оренди складу 1-СБДЖ від 04.01.2021; договір від 01.09.2020; договір оренди авто №23/06-2021 від 23.06.2021; додаткова угода №2 на продовження оренди авто від 01.09.2022; додаткова угода до договору 1-СБДЖ та акти звірки; накладна на придбання авто СЕ 5389 СВ №9 від 12.06.2021; накладна на придбання авто СЕ 6521 СМ №6 від 12.06.2021; накладна на придбання автомобіль Mercedes-Benz від 12.05.2017; накладна на придбання авто СЕ 6515 СМ №6 від 12.06.2021; накладна СЕ 8301 СМ №5 від 12.06.2021; накладна ТОВ "Інтекс Інвест" від 30.11.2022; ОСВ 361 та 631 ТОВ "Сварог-Буковина" за 01.01.2022 - 27.01.2023; ОСВ 631 та 6850 ТОВ "Дністрові Роси" за 01.01.2022-27.01.2023; ОСВ 631 ТОВ "Інтекс Інвест" на закупівлю палива; ОСВ 631 ТОВ "Юніком та Автомобільний Дім Мерседес"; свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.

Рішеннями від 03.02.2023 №8207268/40216685, від 03.02.2023 №8207269/40216685, від 03.02.2023 №8207266/40216685, від 03.02.2023 №8207267/40216685, від 03.02.2023 №8207270/40216685, від 03.02.2023 №8207271/40216685, від 03.02.2023 №8207272/40216685, від 03.02.2023 №8207273/40216685, від 03.02.2023 №8207274/40216685, від 03.02.2023 №8207275/40216685, від 03.02.2023 №8207276/40216685, від 03.02.2023 №8207277/40216685, від 03.02.2023 №8207279/40216685, від 03.02.2023 №8207278/40216685, від 03.02.2023 №8207281/40216685, від 03.02.2023 №8207280/40216685, від 03.02.2023 №8207282/40216685, від 03.02.2023 №8207283/40216685 Головне управління ДПС у Хмельницькій області відмовило у реєстрації вказаних вище податкових накладних.

Суд першої інстанції при ухваленні оскаржуваного рішення виходив з обґрунтованості та доведеності позовних вимог, а відтак наявності підстав для задоволення адміністративного позову.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції по суті спору, виходячи з наступного.

Спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок погашення зобов`язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов`язкових платежів), нарахування і сплату пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків і визначає заходи, які вживаються контролюючим органом з метою погашення платниками податків податкового боргу є Податковий кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (далі - ПК України).

Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

За змістом пунктів 6,7,8,10,11 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 (далі по тексту - Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2,3,4,5,7,9,11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Водночас, позивач надав контролюючому органу первинну документацію, яка підтверджувала взаємовідносини з контрагентом, на підставі якої виписані вказані вище податкові накладні.

Колегія суддів враховує, що в межах цих правовідносин аналіз господарських операцій між позивачем та його контрагентом не підлягає дослідженню, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю, що відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України включає в себе систему заходів, що вживаються контролюючими органами та координуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, зокрема, шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Отже, надані позивачем документи є достатньою підставою для реєстрації податкових накладних, а реальність господарських операцій може бути перевірена контролюючим органом під час проведення перевірки платника податків.

Враховуючи наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентом, суд вважає, що у податкового органу відсутні правові підстави для відмови у реєстрації податкових накладних. Комісія обмежилась лише формальними підставами для відмови у реєстрації податкової накладної, тому оскаржувані рішення є протиправними.

Згідно з пунктами 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Законодавством не передбачений інший належний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДФС України (враховуючи правонаступництво - ДПС України) зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині та наявності підстав для їх задоволення.

Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Зазначеним вимогам закону судове рішення відповідає.

Таким чином, на думку колегії суддів апеляційної інстанції, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Хмельницькій області залишити без задоволення, а рішення Хмельницького окружного адміністративного суду від 07 квітня 2023 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст.ст.328, 329 КАС України.

Головуючий Капустинський М.М. Судді Сапальова Т.В. Ватаманюк Р.В.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2023
Оприлюднено27.07.2023
Номер документу112413612
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —560/2710/23

Ухвала від 24.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 09.08.2023

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Польовий О.Л.

Постанова від 25.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Постанова від 25.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 29.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 22.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 12.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 31.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні