Постанова
від 03.10.2007 по справі 2-а-9002/2007
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

21001 м. Вінниця,   

вул. Островського, 14

тел/факс (0432) 61-86-28, e-mail: admin-sud@inbox.ru

 

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ

УКРАЇНИ

 

03 жовтня  2007 року                                                                    

Справа № 2-а-9002/07

 

за позовом      Жмеринського міськрайонного центру

зайнятості  - робочого органу виконавчої

дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на

випадок безробіття

до     Приватного підприємства «Юзвин»

про      стягнення

штрафу в розмірі 1775 грн. за порушення строків подання в службу зайнятості

інформації про фактичне вивільнення працівників

                                                                                        

Cуддя

          В. Сторчак

 

при секретарі судового засідання  І Гонті, за участю представників сторін:

від позивача                  Мельник

В.В.  (за дорученням)

від відповідача              не з'явився

 

СУТЬ  

СПОРУ:

 

 Заявлено позов про 

стягнення штрафу в розмірі 1775 грн. за порушення строків

подання в службу зайнятості інформації про фактичне вивільнення працівників з

Приватного підприємства «Юзвин».        

 Позов із заявою мотивовано  тим, що відповідачем не

надавався звіт  «Про вивільнення

працівників».

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, надав

пояснення аналогічні до позовної заяви, просив суд позов задовольнити.

Відповідач

заперечення на позовну заяву, витребувані судом докази та повноважного

представника у судове засідання не направив. Про час і місце розгляду справи

відповідач був повідомлений належним чином - ухвалою суду від 12.07.2007р. про відкриття провадження у

справі № 2а-9002/07  та

повістками суду від 06.09.2007 року та від 18.09.2007 року.  Оскільки ухвала та повістка направлена відповідачу рекомендованим

листом за місцем його реєстрації, суд вважає, що вжив всі залежні від нього

заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду

судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх

прав та інтересів.  Отже суд вважає за

можливе розглянути справу без участі представника відповідача відповідно до

положень ст. 128 КАС України.

Заслухавши доводи

позивача по справі та дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що

дана позовна заява підлягає задоволенню з наступних підстав.

У відповідності до п.5 ст. 20 Закону

України "Про зайнятість населення" та частини третьої ст. 492 Кодексу законів про

працю України при вивільненні працівників

у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням

підприємств, установ, організацій, скороченням чисельності або штату

працівників, підприємства, установи, організації

незалежно від форм власності, повідомляють про це не пізніше як за два місяці у письмовій формі державну

службу зайнятості, вказуючи підстави

і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації,

розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - списки фактично

вивільнених працівників.

У разі неподання або порушення строків подання цих

даних, з підприємств, установ організацій стягується штраф у розмірі річної

заробітної плати за кожного вивільненого працівника. Ці кошти зараховуються до

Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на

випадок безробіття і використовуються для

фінансування заходів по працевлаштуванню та соціальному

захисту вивільнюваних працівників.

При реєстрації в Жмеринському міськрайонному центрі

зайнятості, як шукаючої роботу,

ОСОБА_1, було виявлено що громадянка звільнена 31 липня 2006 року з приватного підприємства

"Юзвин" смт. Браїлів Жмеринського

району в зв'язку із скороченням чисельності (п. 1 ст. 40 КЗпП України). При цьому, вимоги чинного законодавства,

а саме п. 5 ст. 20 Закону України "Про

зайнятість населення", щодо надання в службу зайнятості в десятиденний строк після вивільнення - списків

фактично вивільнених працівників,

відповідачем не виконані, звіт за формою № 4-ПН "Про вивільнення працівників" до служби зайнятості не

надавався. Громадянці ОСОБА_1., у відповідності

до умов п. "г" ст. 26 Закону України "Про зайнятість

населення", видане клопотання до

Пенсійного фонду про дострокове призначення пенсії.

У відповідності до вимог п. 5 ст. 20 Закону,

28.12.2006 р. складений акт № 5-17 про порушення законодавства про зайнятість

населення, згідно з яким на ПП

"Юзвин" накладений штраф у розмірі річної заробітної плати за

кожного, вивільненого з

порушенням, працівника, а саме ОСОБА_1. -1775,00 грн. , з вимогою сплати штрафу у десятиденний термін. Примірник

акту був направлений

керівнику ПП "Юзвин" рекомендованим листом. У встановлений строк штраф відповідачем не сплачений. В зв'язку із

тим, що відповідачем дані про фактичний розмір заробітної плати

ОСОБА_1. за останні 12 місяців надані не були,

сума штрафу розрахована, враховуючи вимоги ст. З Закону України "Про оплату

праці", виходячи із розміру законодавчо встановленої мінімальної

заробітної плати у розрахунковому періоді. (а.с.7).

З метою досудового врегулювання спору, 29.03.2007 р. (вих. № 08-13/678) ПП "Юзвин" направлена претензія з вимогою

сплати суми штрафу (а.с.5) Претензія відповідачем

залишена без відповіді і задоволення.

Відповідно до  ст. ст. 11, 71  Кодексу адміністративного судочинства

України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її

вимоги та заперечення,  а суд згідно ст.

86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім

переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному,  повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи, що

вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам

справи, а отже підлягають  задоволенню.

Керуючись ст.ст.

70,71, 79, 86, 94, 128, 157, 158, 163, 167, 255, 257 Кодексу адміністративного

судочинства, -

 

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов

задовольнити.

2.

Стягнути з Приватного підприємства «Юзвин» ( 23130 Вінницька обл., смт.Браїлів,

вул.Островського 19, код ЄДРПОУ 33094588 р/р 26004301150606 в Жмеринській філії

ПІБ, МФО 302322) на користь Жмеринського міськрайонного центру зайнятості

-робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного

соціального страхування України на випадок безробіття (банк отримувача - УДК у Вінницькій 

області, МФО 802015, код 34701261, отримувач Жмеринський   міськрайонний центр

зайнятості, розрахунковий

рахунок - 37170305900132, код   платежу 50040500 (штрафні

санкції) -  1775 грн.  - штрафу.

3.

Стягнути з Приватного підприємства «Юзвин» ( 23130 Вінницька обл., смт.Браїлів,

вул.Островського 19, код ЄДРПОУ 33094588 р/р 26004301150606 в Жмеринській філії

ПІБ, МФО 302322) на користь  Державного

бюджету України судовий збір в розмірі 3 грн. 40 коп.

 

Відповідно до ст.186

Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена

протягом 10 днів з дня ї  проголошення, а

в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 цього Кодексу

- з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне

оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається

протягом двадцяти днів після подання заяви про 

апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без

попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у

строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про

апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної

інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної

скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної

інстанції.

Відповідно до ст.254

КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання

заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне

оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим

Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після

закінчення цього строку.

У разі подання

апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної

сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

 

Суддя  /підпис/

Копія вірна

Суддя:

Секретар:

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2007
Оприлюднено20.11.2007
Номер документу1124446
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-9002/2007

Постанова від 11.01.2008

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Євпак В.В.

Постанова від 03.10.2007

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Сторчак В.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні