Ухвала
від 28.07.2023 по справі 760/16275/23
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/16275/23

Провадження №1-кс/760/7154/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 липня 2023 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 , яка діє в інтересах Філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Укрзалізниця», розглянувши клопотання прокурора Солом`янської окружноїпрокуратури містаКиєва ОСОБА_5 про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.12.2021 за №42021102090000250 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст.367, ч.2 ст.364 КК України, -

в с т а н о в и в:

Відповідно ч.2 ст.376 КПК України оскільки складання судового рішення у формі ухвали вимагає значного часу, суд обмежується складанням і оголошенням його резолютивної частини. Повний текст ухвали буде оголошено о 16 годині 35 хвилин 28.07.2023.

Керуючись ст.ст.369, 372, 376 КПК України, слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання прокурора Солом`янської окружноїпрокуратури містаКиєва ОСОБА_5 про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.12.2021 за №42021102090000250 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст. 367, ч.2 ст.364 КК України задовольнити.

Накласти арешт з метою забезпечення збереження речових доказів на зазначене в клопотанні тимчасово вилучене майно, а саме:

1.Платіжне доручення №4498453 від 07.02.2022 на суму 239727,60 грн;

2.Платіжне доручення №4332816 від 13.12.2021 на суму 559364,40 грн;

3.Платіжне доручення №4499975 від 07.02.2022 на суму 211327,20 грн;

4.Платіжне доручення №4332798 від 13.12.2021 на суму 493096,80 грн;

5.Платіжне доручення №4332663 від 10.12.2021 на суму 478800,00 грн;

6.Платіжне доручення №4415237 від 04.01.2022 на суму 205200,00 грн;

7.Платіжне доручення №4411785 від 30.12.2021 на суму 136458,00 грн;

8.Платіжне доручення №4349750 від 17.12.2021 на суму 318402,00 грн;

9.Платіжне доручення №4411871 від 30.12.2021 на суму 231876,00 грн;

10.Платіжне доручення №4332736 від 10.12.2021 на суму 541044,00 грн;

11.Платіжне доручення №4498360 від 07.02.2022 на суму 244115,64 грн;

12.Платіжне доручення № 4332831 від 13.12.2021 на суму 582203,16грн

a.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-03440000-6 продукція лісівництва, по процедурі UA-2021-11-23-00299-ф;

13.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №ВКВок Київ-Пасажирський-1/497 від 12.04.2022 на 1 арк в 1 прим.;

14.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

15.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

16.Оригінал Обгрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікування вартості закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

17.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 закону України «Публічні закупівлі» на 1 арк. в 1 прим.;

18.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 1 арк. в 1 прим.;

19.Оригінал Додатку №4 до оголошення на 2 арк. в 1 прим.;

20.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

21.Оригінал Протоколу №36 від 3 грудня 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

22.Оригінал Протоколу №36/1 від 14 грудня 2021р. на 1 арк. в 1 прим.;

23.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2278 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

24.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2438 від 16.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

25.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-51110000-6 Послуги зі встановлення освітлювального обладнання в рамках проведення заходу процедура UA-2021-11-23-004510-b:

26.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №BK Київ-Пасажирський-1/2128 від 19.11.202 на 2 арк. в 1 прим.;

27.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

28.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

29.Оригінал Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

30.Інші документи, які надає Учасник на 2 арк. в 1 прим.;

31.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 3 арк. в 1 прим.

32.Оригінал документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

33.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на 3 арк. в 1 прим.;

34.Оригінал листа-погодження на проведення процедури закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

35.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

36.Оригінал Протоколу №29 від 19 листопада 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

37.Оригінал Протоколу №29/1 від 03 грудня 2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

38.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/2288 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

39.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/343 від 11.02.2022 р. на 1 арк. в 1 прим.;

40.Супровідний лист на 1 арк.;

41.Супровідний лист на 1 арк.;

42.Супровідний лист на 1 арк.;

43.Супровідний лист на 1 арк.;

44.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23-004624-b (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні») на 3 арк.;

45.Протокол №30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

46.Протокол №30 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

47.Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі вимоги до учасників) послуги зі створення декоративних конструкцій на 3 арк.;

48.Лист на 1 арк.;

49.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги зі створення декоративних конструкцій) на 2 арк.;

50.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

51.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 4 арк.;

52.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 4 арк.;

53.Інформаційний лист на 2 арк.;

54.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

55.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», копія на 1 арк.;

56.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні», копія на 1 арк.;

57.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК», копія на 1 арк.;

58.Проект договору на 12 арк.;

59.Проект технічних вимог до послуг на 2 арк.;

60.Розрахунок вартості на 1 арк.;

61.Форма акт приймання-передачі на 1 арк.;

62.Супровідний лист 1 арк.;

63.Лист на 1 арк.;

64.Протокол №31 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

65.Протокол No30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

66.Лист на 1 арк.;

67.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

68.30.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

69.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

70.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

71.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

72.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

73.Лист на 1 арк.;

74.Оголошення про проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-b послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги новорічні дизайнерські) на 1 арк.;

75.Звіт про результати проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-6 (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні» ) на 1 арк.;

76.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23- 004442-b на 1 арк.;

77.Супровідний лист на 1 арк.;

78.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

79.Супровідний лист на 1 арк.;

80.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 2 арк.;

81.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

82.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

83.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

84.Доручення на 2 арк.;

85.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

86.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» - копія на 1 арк.;

87.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК» - копія на 1 арк.;

88.Реєстраційна картка моніторингу на 1 арк.;

89.Лист на 1 арк.;

90.Інформація про закупівлю (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

91.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

92.Супровідний лист на 1арк.;

93.Лист на 1 арк.;

94.Лист на 1 арк.;

95.Лист на 1 арк.;

96.Інформація про закупівлю (вироби спеціального призначення) на 1 арк.;

97.Протокол внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

98.Лист погодження (предмет закупівлі ялинка штучна) на 1 арк.;

99.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23 016896-а на 1 арк.;

100.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

101.Протокол №34/1 від 03.12.2021 розгляду пропозицій про закупівлю (Ялинка штучна) на 1 арк.;

102.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі на 1 арк.;

103.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

104.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

105.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

106.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

107.Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

108.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

109.Лист на 1 арк.;

110.Лист погодження (копія) на 5 арк.;

111.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

112.Лист погодження на 2 арк.;

113.Лист на 1 арк.;

114.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

115.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

116.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 1 арк.;

117.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (Ялинка штучна) на 2 арк.;

118.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

119.Лист ініціатора закупівлі на 1 арк.;

120.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

121.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

122.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

123.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

124.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (продукція лісництва) на 2 арк.;

125.Протокол №32/1 від 03.12.2021 року на 1 арк.;

126.Протокол №32 від 23.11.2021 на 1 арк.;

127.Оголошення спрощеної закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 1 арк.;

128.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23- 0016743-а (контрагент ФОП ОСОБА_6 ) на 1 арк.;

129.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

130.Обґрунтування технічних характеристик предмету Закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 2 арк.;

131.Копія листа погодження на 5 арк.;

132.Лист ініціатора закупівлі N°2150 від 22.1.2021 на 1 арк.;

133.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

134.Лист ініціатора закупівлі №1/2150 від 22.11.2021 на 1 арк.;

135.Супровідний лист №1/495 від 12.04.2022 на 1 арк.;

136.Протокол №33/1 від 03.12.2021 на 1 арк.;

137.Протокол №33 від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

138.Оголошення спрощеної закупівлі (новорічні декорації) на 1 арк.;

139.Лист погодження на проведення процедури тендерної закупівлі (іграшки на 2 арк.);

140.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

141.Кваліфікаційні критерії документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

142.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 2 арк.;

143.Інформація про закупівлю (новорічні декорації) на 1 арк.;

144.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару (новорічні декорації) на 1 арк.;

145.Копія листа погодження на 5 арк.;

146.Обґрунтування технічних характеристик предмету (новорічні декорації) на 2 арк.;

147.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.:

148.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

149.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 1 арк.;

150.Завірена копія положення про філію «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» на 11 арк.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.07.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу112496741
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —760/16275/23

Ухвала від 28.07.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Ухвала від 28.07.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні