Ухвала
від 28.07.2023 по справі 760/16275/23
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №760/16275/23

Провадження №1-кс/760/7154/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 липня 2023 року м. Київ

Слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 , яка діє в інтересах Філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Укрзалізниця», розглянувши клопотання прокурора Солом`янської окружноїпрокуратури містаКиєва ОСОБА_5 про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.12.2021 за №42021102090000250 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст.367, ч.2 ст.364 КК України, -

в с т а н о в и в:

Прокурор Солом`янської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_5 звернулась із клопотанням про арешт майна, згідно якого просила накласти арешт з метою забезпечення збереження речових доказів на зазначене в клопотанні тимчасово вилучене майно, а саме на:

1.Платіжне доручення №4498453 від 07.02.2022 на суму 239727,60 грн;

2.Платіжне доручення №4332816 від 13.12.2021 на суму 559364,40 грн;

3.Платіжне доручення №4499975 від 07.02.2022 на суму 211327,20 грн;

4.Платіжне доручення №4332798 від 13.12.2021 на суму 493096,80 грн;

5.Платіжне доручення №4332663 від 10.12.2021 на суму 478800,00 грн;

6.Платіжне доручення №4415237 від 04.01.2022 на суму 205200,00 грн;

7.Платіжне доручення №4411785 від 30.12.2021 на суму 136458,00 грн;

8.Платіжне доручення №4349750 від 17.12.2021 на суму 318402,00 грн;

9.Платіжне доручення №4411871 від 30.12.2021 на суму 231876,00 грн;

10.Платіжне доручення №4332736 від 10.12.2021 на суму 541044,00 грн;

11.Платіжне доручення №4498360 від 07.02.2022 на суму 244115,64 грн;

12.Платіжне доручення № 4332831 від 13.12.2021 на суму 582203,16грн

a.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-03440000-6 продукція лісівництва, по процедурі UA-2021-11-23-00299-ф;

13.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №ВКВок Київ-Пасажирський-1/497 від 12.04.2022 на 1 арк в 1 прим.;

14.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

15.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

16.Оригінал Обгрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікування вартості закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

17.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 закону України «Публічні закупівлі» на 1 арк. в 1 прим.;

18.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 1 арк. в 1 прим.;

19.Оригінал Додатку №4 до оголошення на 2 арк. в 1 прим.;

20.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

21.Оригінал Протоколу №36 від 3 грудня 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

22.Оригінал Протоколу №36/1 від 14 грудня 2021р. на 1 арк. в 1 прим.;

23.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2278 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

24.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2438 від 16.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

25.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-51110000-6 Послуги зі встановлення освітлювального обладнання в рамках проведення заходу процедура UA-2021-11-23-004510-b:

26.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №BK Київ-Пасажирський-1/2128 від 19.11.202 на 2 арк. в 1 прим.;

27.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

28.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

29.Оригінал Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

30.Інші документи, які надає Учасник на 2 арк. в 1 прим.;

31.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 3 арк. в 1 прим.

32.Оригінал документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

33.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на 3 арк. в 1 прим.;

34.Оригінал листа-погодження на проведення процедури закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

35.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

36.Оригінал Протоколу №29 від 19 листопада 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

37.Оригінал Протоколу №29/1 від 03 грудня 2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

38.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/2288 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

39.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/343 від 11.02.2022 р. на 1 арк. в 1 прим.;

40.Супровідний лист на 1 арк.;

41.Супровідний лист на 1 арк.;

42.Супровідний лист на 1 арк.;

43.Супровідний лист на 1 арк.;

44.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23-004624-b (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні») на 3 арк.;

45. Протокол №30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

46.Протокол №30 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

47.Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі вимоги до учасників) послуги зі створення декоративних конструкцій на 3 арк.;

48.Лист на 1 арк.;

49.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги зі створення декоративних конструкцій) на 2 арк.;

50.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

51.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 4 арк.;

52.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 4 арк.;

53.Інформаційний лист на 2 арк.;

54.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

55.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», копія на 1 арк.;

56.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні», копія на 1 арк.;

57.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК», копія на 1 арк.;

58.Проект договору на 12 арк.;

59.Проект технічних вимог до послуг на 2 арк.;

60.Розрахунок вартості на 1 арк.;

61.Форма акт приймання-передачі на 1 арк.;

62.Супровідний лист 1 арк.;

63.Лист на 1 арк.;

64.Протокол №31 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

65.Протокол No30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

66.Лист на 1 арк.;

67.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

68.30.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

69.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

70.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

71.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

72.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

73.Лист на 1 арк.;

74.Оголошення про проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-b послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги новорічні дизайнерські) на 1 арк.;

75.Звіт про результати проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-6 (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні» ) на 1 арк.;

76.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23- 004442-b на 1 арк.;

77.Супровідний лист на 1 арк.;

78.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

79.Супровідний лист на 1 арк.;

80.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 2 арк.;

81.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

82.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

83.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

84.Доручення на 2 арк.;

85.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

86.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» - копія на 1 арк.;

87.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК» - копія на 1 арк.;

88.Реєстраційна картка моніторингу на 1 арк.;

89.Лист на 1 арк.;

90.Інформація про закупівлю (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

91.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

92.Супровідний лист на 1арк.;

93.Лист на 1 арк.;

94.Лист на 1 арк.;

95.Лист на 1 арк.;

96.Інформація про закупівлю (вироби спеціального призначення) на 1 арк.;

97.Протокол внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

98.Лист погодження (предмет закупівлі ялинка штучна) на 1 арк.;

99.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23 016896-а на 1 арк.;

100.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

101.Протокол №34/1 від 03.12.2021 розгляду пропозицій про закупівлю (Ялинка штучна) на 1 арк.;

102.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі на 1 арк.;

103.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

104.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

105.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

106.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

107.Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

108.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

109.Лист на 1 арк.;

110.Лист погодження (копія) на 5 арк.;

111.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

112.Лист погодження на 2 арк.;

113.Лист на 1 арк.;

114.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

115.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

116.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 1 арк.;

117.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (Ялинка штучна) на 2 арк.;

118.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

119.Лист ініціатора закупівлі на 1 арк.;

120.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

121.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

122.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

123.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

124.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (продукція лісництва) на 2 арк.;

125.Протокол №32/1 від 03.12.2021 року на 1 арк.;

126.Протокол №32 від 23.11.2021 на 1 арк.;

127.Оголошення спрощеної закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 1 арк.;

128.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23- 0016743-а (контрагент ФОП ОСОБА_6 ) на 1 арк.;

129.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

130.Обґрунтування технічних характеристик предмету Закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 2 арк.;

131.Копія листа погодження на 5 арк.;

132.Лист ініціатора закупівлі N°2150 від 22.1.2021 на 1 арк.;

133.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

134.Лист ініціатора закупівлі №1/2150 від 22.11.2021 на 1 арк.;

135.Супровідний лист №1/495 від 12.04.2022 на 1 арк.;

136.Протокол №33/1 від 03.12.2021 на 1 арк.;

137.Протокол №33 від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

138.Оголошення спрощеної закупівлі (новорічні декорації) на 1 арк.;

139.Лист погодження на проведення процедури тендерної закупівлі (іграшки на 2 арк.);

140.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

141.Кваліфікаційні критерії документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

142.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 2 арк.;

143.Інформація про закупівлю (новорічні декорації) на 1 арк.;

144.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару (новорічні декорації) на 1 арк.;

145.Копія листа погодження на 5 арк.;

146.Обґрунтування технічних характеристик предмету (новорічні декорації) на 2 арк.;

147.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.:

148.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

149.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 1 арк.;

150.Завірена копія положення про філію «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» на 11 арк.

В обґрунтування клопотання зазначила, що Солом`янською окружною прокуратурою міста Києва здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42021102090000250 від 09.12.2021 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст.367, ч.2 ст.364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснено сприяння підконтрольним суб`єктам підприємницької діяльності ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 » та ПОГ «Ініціативи столичні» у визначенні переможця під час проведення державних закупівель послуг в рамках організації святкових заходів та укладенні договорів.

Зокрема службові особи АТ «Укрзалізниця», філії «Вокзальна компанія»» використовуючи службове становище, організували злочину схему з метою заволодіння коштами державного підприємства шляхом сприяння підконтрольним суб`єктам підприємницької діяльності ФОП « ОСОБА_7 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» (код ЄДРПОУ 39984367) та ФОП « ОСОБА_6 », що діє відповідно до запису в Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №20250000000011536 від 18.09.2013 визначені переможцями під час проведення державних закупівель та укладанні договорів.

При цьому встановлено, що під час організації проведення закупівель внесені завідомо антиконкурентні дані у вигляді відповідності номенклатури продукції, її упаковки та іншим особливим якостям, умовам та стандартам, власниками яких є зазначені юридичні особи.

23.11.2021 року філія «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» (код ЄДРПОУ 43665271, м.Київ) оголосила процедури відкритих закупівель послуг в рамках організації святкових заходів на загальну суму близько 5 млн. гривень (індикатор закупівлі UA-2021-11-23-16896-a, UA-2021-11-23-016827-a, UA-2021-11-23-016743-a, UA-2021-11-23-004624-b, UA-2021-11-23-004510-b та UA-2021-11-23-004442-b).

Переможцями зазначених закупівель визначені ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 » та ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» з якими 07.12.2021 укладено шість двосторонніх договорів в особі начальника виробничого підрозділу вокзал ст. «Київ-Пасажирський» філії «Вокзальна компанія» ОСОБА_9 та заступника начальника виробничого підрозділу вокзал ст. «Київ-Пасажирський» філії «Вокзальна компанія» ОСОБА_10 .

Проведеним попереднім моніторингом цінових пропозицій ринку встановлено, що зазначені договори укладені із завищенням більш ніж у 3 рази цінових пропозицій, а постачання послуг планується за підробленими документами та без відповідної супровідної документації.

Під час проведення досудового розслідування встановлено що посадовими особами виробничого підрозділу «Вокзал» станції Київ-Пасажирський філії «Вокзальна компанія» АТ «Українська залізниця було направлено комерційні запити щодо вартості ялинки штучної, висотою 12м, діаметром 6м, матеріал пластик, колір зелений, з комбінованої хвої PVC, пластикових гілок та металевого каркасу, в кількості 1 шт., рік виготовлення 2021, умови поставки товару не пізніше 12.12.2021, до ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 08.11.2021 №1130 та до ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» від 08.11.2021 №1129. Надалі в той же день а саме 08.11.2021 від ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» за підписом директора ОСОБА_11 , була сформована та направлена комерційна пропозиція щодо вартості ялинки штучної, 12 м, діаметр 6 м, колір зелений з комбінованої хвої, пластикових гілок та металевого каркасу, в кількості 1 шт., ціна за од. (без ПДВ) 743333,33 разом з ПДВ 892000,00 на листі даної комерційної пропозиції міститься відтиск печатки АТ «Українська залізниця» Філія «Вокзальна компанія» Виробничий підрозділ вокзал станція Київ-Пасажирський на якій зазначена дата 16.11.2021 № 1056.

Також від ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» за підписом директора ОСОБА_12 була сформована та направлена комерційна пропозиція щодо вартості ялинки штучної, 12 м, діаметр 6 м, колір зелений з комбінованої хвої, пластикових гілок та металевого каркасу, в кількості 1 шт., ціна за од. (без ПДВ) 714 083,33 разом з ПДВ 856900,00.

Окрім цього, направлення комерційних пропозицій виробничим підрозділом Вокзал станції «Київ-Пасажирський» філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» для визначення цін для проведення закупівель на послуги, зокрема, на Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги новорічні дизайнерські), новорічні декорації Код ДК 021:2015 - 37520000-9 було здійснено до ТОВ «ДОБРОПАРК» (код ЄДРПОУ 43505619), ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» (код ЄДРПОУ 42521247), ПОГ «Ініціативи Столичні» (код ЄДРПОУ 39984367), після чого, отримавши комерційні пропозиції від вказаних товариств, посадовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» було сформовано цінову пропозицію на майданчику для проведення закупівель «Prozorro». Однак, в подальшому було встановлено, що усі товариства, яким було здійснено запит на комерційну пропозицію та товариства, у тому числі, фізичні особи-підприємці мають спільних власників, або є близькими родичами.

Крім цього встановлено, що вказані комерційні пропозиції були направлені з порушенням наказу № 13к-01/90 від 17.12.2020 відповідно до Положення про порядок закупівель товарів, робіт і послуг філії «Вокзальна компанія акціонерного товариства «Українська залізниця». Затвердженого наказом філії «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» від 17.12.2020 № ВК-01/90, розділу № 3 «Підготовка тендерної документації» згідно пункту 3.2.2.3 Інформацію стосовно виробників/постачальників (надавачів послуг/виконавців робіт) та вартості товарів/робіт/послуг, Ініціатор закупівлі може отримувати шляхом надсилання не менше 3 (трьох) письмових запитів цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару, офіційним представникам та дилерам, надавачам послуг та виконавцям робіт. Усі наданні запити до виробників/постачальників товарів/надавачів послуг/ виконавців робіт отримані від них комерційних пропозицій або прайс-листи повинні бути зареєстровані Ініціатором закупівлі у встановленому порядку із зазначенням вхідного/вихідного номера та дати.

Згідно висновку експертів №3094/22-53/3095/22-71 від 19.05.2023 за результатами проведення комплексної судово-товарознавчої та судово-економічної експертизи у кримінальному провадженні розмір втрачених активів (збитків) філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» в результаті здійснення закупівель товару: код ДК021:2015 29230000 1, вироби спеціального призначення (ялинка штучна), а саме: каркасна зелена ялинка з комбінованої хвої PVC, пластикових гілок та металевого каркасу. Складається: 6 зрізаних конусів, висотою 1,5 м, й конус 1,5 м, верхівка ялинки 1,5 м, металева підставка у вигляді 8 палої зірки. Кількість гілок 1928 шт., висота 12 м, діаметр 4,8 м, у кількості 1 шт., у ФОП « ОСОБА_7 », за договором про закупівлю №УЗ/ВК-21381/Ю від 07.12.2021, з розрахунково становить 380011,33 грн.

Так, для отримання оригіналів документів, які стали приводом для завищення цін на закупівлі з ідендифікаторами UA-2021-11-23-16896-a, UA-2021-11-23-016827-a, UA-2021-11-23-016743-a, UA-2021-11-23-004624-b, UA-2021-11-23-004510-b та UA-2021-11-23-004442-b було проведено тимчасовий доступ до речей та документів філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» з метою отримання первинної документації за договором про закупівлю №УЗ/ВК-21381/Ю від 07.12.2021, а також вказані вище комерційні пропозиції, які надходили до структурного підрозділу філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» - виробничого підрозділу Вокзал станції «Київ-Пасажирський». Однак, філією «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» в порушення вимог ст. 165 КПК України не було надано оригіналів вказаних комерційних пропозицій, водночас, виробничим підрозділом Вокзал станції «Київ-Пасажирський» філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» не було передано їх до філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця». На теперішній час службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» так і службовими особами виробничого підрозділу Вокзал станції «Київ-Пасажирський» філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» здійснюється утримання документації, з метою укриття власної злочинної діяльності та перешкоджанню здійснення повного, всебічного та обґрунтованого досудового розслідування.

Таким чином, зазначена інформація свідчить про попередню змову між службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» та підконтрольними суб`єктами підприємницької діяльності ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ПОГ «Ініціативи столичні», ФОП « ОСОБА_6 », ТОВ «ДОБРОПАРК», ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», які з метою фіктивного проведення тендерних закупівель, у яких завчасно було визначено службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» переможців, шляхом запиту комерційної пропозиції підрядника на свої товари або послуги визначили ціну пропозиції, яка є вищою від ринкової, з метою розтрати та привласнення державних коштів.

19.07.2023 року в ході проведення обшуку приміщень за місцезнаходженням філії «Вокзальна» АТ «Укрзалізниця» на підставі ст.233 КПК України, що розташована за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна, 1, було виявлено та вилучено документи, зазначені в прохальній частині клопотання.

Варто зазначити, що вилучена документація містить важливі відомості для кримінального провадження для подальшого розслідування кримінального правопорушення, аналізу. Проведення почеркознавчих та інших судових експертиз та встановлення осіб, які є причетними до вчинення кримінального правопорушення.

Уся інша вилучена документація містить також важливі відомості для кримінального провадження щодо первинної тендерної документації, яка була надана учасниками тендерних закупівель: ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ», ФОП « ОСОБА_6 », ФОП « ОСОБА_8 », ФОП « ОСОБА_7 » та їх взаємозв`язок із службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця».

Все вищеописане вилучене майно визнано речовими доказами у даному кримінальному провадженні оскільки зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив задовольнити з підстав, наведених у ньому.

Представник власника майна в судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечила, просила відмовити.

Перевіривши зміст клопотання, заслухавши сторони, дослідивши матеріали додані до клопотання, проаналізувавши підстави, які мають значення для вирішення питання про арешт майна, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Положеннями ст.7КПК України визначено, що зміст та форма кримінального провадження повинні відповідати загальним засадам кримінального провадження, до яких, зокрема, відносяться: диспозитивність, змагальність сторін та свобода в поданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч.3 ст.26 КПК Українислідчий суддя у кримінальному провадження вирішує лише ті питання, які винесені на його розгляд сторонами та віднесені до його повноважень цим Кодексом.

Згідно ч.1 ст.171КПКУкраїни з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач.

Відповідно до ч.1 ст.170КПКУкраїни арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.

Згідно з ч.2ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98цього Кодексу.

При застосуванні заходів забезпечення кримінального провадження слідчий суддя повинен діяти у відповідності до вимогКПК Українита судовою процедурою гарантувати дотримання прав, свобод та законних інтересів осіб, а також умов, за яких жодна особа не була б піддана необґрунтованому процесуальному обмеженню.

За положеннями ч.2 ст.173 КПК Українипри вирішенні питання про арешт майна, слідчий суддя, суд, повинен врахувати, зокрема, правову підставу для арешту майна.

Арешт на комп`ютерні системи чи їх частини накладається лише у випадках, якщо вони отримані внаслідок вчинення кримінального правопорушення або є засобом чи знаряддям його вчинення, або зберегли на собі сліди кримінального правопорушення, або у випадках, передбаченихпунктами 2,3,4частини другою цієї статті, або якщо їх надання разом з інформацією, що на них міститься, є необхідною умовою проведення експертного дослідження, а також якщо доступ до комп`ютерних систем чи їх частин обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту.

З матеріалів клопотання вбачається, що Солом`янським управлінням поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021102090000250 внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.12.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст.367, ч.2 ст.364 КК України.

09.12.2021 органом досудового розслідування до ЄРДР внесено фабулу щодо вчинення кримінального правопорушення за фактом привласнення коштів державного підприємства службовими особами філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» шляхом сприяння підконтрольним суб`єктам підприємницької діяльності ФОП « ОСОБА_7 », ФОП « ОСОБА_8 », ПОГ «ІНІЦІАТИВИ СТОЛИЧНІ» та ФОП « ОСОБА_6 » у визначенні переможцями під час проведення державних закупівель послуг в рамках організації святкових заходів та укладенні договорів.

Як вбачається з фабули внесеної органом досудового розслідування до ЄРДР 18.07.2023, досудовим розслідуванням встановлено, що внаслідок зловживання службовою особою виробничого підрозділу Вокзал ст. Київ-Пасажирський філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця», що розташований за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна, 1, своїм службовим становищем, було спричинене придбання товару за завищеною ціною, та перерахування грошових коштів, що належать АТ «Укрзалізниця» внаслідок чого, АТ «Укрзалізниця» був спричинений майновий збиток на загальну суму 380011,33 гривень, що призвело до тяжких наслідків.

Також з фабули, внесеної органом досудового розслідування до ЄРДР 18.07.2023 вбачається, що досудовим розслідуванням встановлено, що внаслідок неналежного виконання службовими особами виробничого підрозділу Вокзал ст. Київ-Пасажирський філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця», що розташований за адресою: м. Київ, пл. Вокзальна, своїх службових обов`язків, було придбано товар за завищеною ціною та в подальшому перераховано грошові кошти, що належать АТ «Укрзалізниця», внаслідок чого АТ «Укрзалізниця» був спричинений майновий збиток на загальну суму 380011,33 гривень.

Постановою слідчого від 19.07.2023 визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42021102090000250 від 09.12.2021 документи, зазначені в прохальній частині клопотання.

Постановою слідчого від 24.07.2023 призначено у кримінальному провадженні №42021102090000250 від 09.12.2021, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст.367, ч. 2 ст.364 КК України почеркознавчу експертизу, проведення якої доручено експертам Київського НДЕКЦ МВС України.

Відповідно до ст.98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

За викладених обставин, враховуючи правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст.ст.170-173 КПК України, приходжу до переконання, що клопотання про накладення арешту на майно підлягає задоволенню з метою збереження речових доказів, задля забезпечення дієвості та об`єктивності розслідування у вказаному кримінальному провадженні, оскільки незастосування арешту може призвести до настання наслідків, які можуть перешкодити кримінальному провадженню.

Приходячи до такого висновку, слідчий суддя враховує й те, що в даному випадку накладення арешту на майно є розумним і співрозмірним завданням кримінального провадження та обставини кримінального провадження станом на час прийняття рішення вимагають вжиття такого методу державного регулювання як накладення арешту. При цьому, доказів негативних наслідків від застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження слідчим суддею не встановлено.

На підставі вищевикладеного, клопотання про накладення арешту на майно підлягає задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Керуючись ст.ст.7, 26, 98, 170-173, 175, 369,372,376КПК України,слідчий суддя,

у х в а л и в:

Клопотання прокурора Солом`янської окружноїпрокуратури містаКиєва ОСОБА_5 про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 09.12.2021 за №42021102090000250 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.3 ст.191, ч.2 ст. 367, ч.2 ст.364 КК України задовольнити.

Накласти арешт з метою забезпечення збереження речових доказів на зазначене в клопотанні тимчасово вилучене майно, а саме:

1.Платіжне доручення №4498453 від 07.02.2022 на суму 239727,60 грн;

2.Платіжне доручення №4332816 від 13.12.2021 на суму 559364,40 грн;

3.Платіжне доручення №4499975 від 07.02.2022 на суму 211327,20 грн;

4.Платіжне доручення №4332798 від 13.12.2021 на суму 493096,80 грн;

5.Платіжне доручення №4332663 від 10.12.2021 на суму 478800,00 грн;

6.Платіжне доручення №4415237 від 04.01.2022 на суму 205200,00 грн;

7.Платіжне доручення №4411785 від 30.12.2021 на суму 136458,00 грн;

8.Платіжне доручення №4349750 від 17.12.2021 на суму 318402,00 грн;

9.Платіжне доручення №4411871 від 30.12.2021 на суму 231876,00 грн;

10.Платіжне доручення №4332736 від 10.12.2021 на суму 541044,00 грн;

11.Платіжне доручення №4498360 від 07.02.2022 на суму 244115,64 грн;

12.Платіжне доручення № 4332831 від 13.12.2021 на суму 582203,16грн

a.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-03440000-6 продукція лісівництва, по процедурі UA-2021-11-23-00299-ф;

13.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №ВКВок Київ-Пасажирський-1/497 від 12.04.2022 на 1 арк в 1 прим.;

14.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

15.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

16.Оригінал Обгрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікування вартості закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

17.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 закону України «Публічні закупівлі» на 1 арк. в 1 прим.;

18.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 1 арк. в 1 прим.;

19.Оригінал Додатку №4 до оголошення на 2 арк. в 1 прим.;

20.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

21.Оригінал Протоколу №36 від 3 грудня 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

22.Оригінал Протоколу №36/1 від 14 грудня 2021р. на 1 арк. в 1 прим.;

23.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2278 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

24.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський -1/2438 від 16.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

25.Оригінали документів щодо закупівлі КОД ДК 021:2015-51110000-6 Послуги зі встановлення освітлювального обладнання в рамках проведення заходу процедура UA-2021-11-23-004510-b:

26.Оригінал листа від ініціатора закупівлі №BK Київ-Пасажирський-1/2128 від 19.11.202 на 2 арк. в 1 прим.;

27.Оригінал листа погодження на 2 арк. в 1 прим.;

28.Оригінал інформації про закупівлю на 1 арк. в 1 прим.;

29.Оригінал Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі та очікуваної вартості закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

30.Інші документи, які надає Учасник на 2 арк. в 1 прим.;

31.Оригінал технічних, якісних та кількісних характеристик на 3 арк. в 1 прим.

32.Оригінал документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

33.Оригінал кваліфікаційних критеріїв та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» на 3 арк. в 1 прим.;

34.Оригінал листа-погодження на проведення процедури закупівлі на 2 арк. в 1 прим.;

35.Оригінал Оголошення спрощеної закупівлі на 1 арк. в 1 прим.;

36.Оригінал Протоколу №29 від 19 листопада 2021 на 1 арк. в 1 прим.;

37.Оригінал Протоколу №29/1 від 03 грудня 2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

38.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/2288 від 03.12.2021 р. на 1 арк. в 1 прим.;

39.Оригінал листа ВКВОК Київ-Пасажирський-1/343 від 11.02.2022 р. на 1 арк. в 1 прим.;

40.Супровідний лист на 1 арк.;

41.Супровідний лист на 1 арк.;

42.Супровідний лист на 1 арк.;

43.Супровідний лист на 1 арк.;

44.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23-004624-b (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні») на 3 арк.;

45. Протокол №30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

46.Протокол №30 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

47.Оголошення спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі вимоги до учасників) послуги зі створення декоративних конструкцій на 3 арк.;

48.Лист на 1 арк.;

49.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги зі створення декоративних конструкцій) на 2 арк.;

50.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

51.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 4 арк.;

52.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 4 арк.;

53.Інформаційний лист на 2 арк.;

54.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

55.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», копія на 1 арк.;

56.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні», копія на 1 арк.;

57.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК», копія на 1 арк.;

58.Проект договору на 12 арк.;

59.Проект технічних вимог до послуг на 2 арк.;

60.Розрахунок вартості на 1 арк.;

61.Форма акт приймання-передачі на 1 арк.;

62.Супровідний лист 1 арк.;

63.Лист на 1 арк.;

64.Протокол №31 щодо внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 19.11.2021 р. на 1 арк.;

65.Протокол No30/1 від 03.12.2021 р. розгляду пропозицій на закупівлю код ДК 021-2015-92310000-7 Послуги із створення та інтерпретування мистецьких та літературних творів (Послуги зі створення декоративних конструкцій) на 1 арк.;

66.Лист на 1 арк.;

67.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», TOB «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», TOB «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

68.30.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

69.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

70.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

71.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

72.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

73.Лист на 1 арк.;

74.Оголошення про проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-b послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги новорічні дизайнерські) на 1 арк.;

75.Звіт про результати проведення тендерної закупівлі UA-2021-11-23- 004442-6 (контрагент ПОГ «Ініціативи столичні» ) на 1 арк.;

76.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23- 004442-b на 1 арк.;

77.Супровідний лист на 1 арк.;

78.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на 7 арк.;

79.Супровідний лист на 1 арк.;

80.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 2 арк.;

81.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (ПОГ «Ініціативи столичні», ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ДОБРОПАРК») на 2 арк.;

82.Інформаційний лист з переліком документів який надає учасник закупівлі на 2 арк.;

83.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 3 арк.;

84.Доручення на 2 арк.;

85.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

86.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» - копія на 1 арк.;

87.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОБРОПАРК» - копія на 1 арк.;

88.Реєстраційна картка моніторингу на 1 арк.;

89.Лист на 1 арк.;

90.Інформація про закупівлю (послуги організації виставок, ярмарок і конгресів) на 1 арк.;

91.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 1 арк.;

92.Супровідний лист на 1арк.;

93.Лист на 1 арк.;

94.Лист на 1 арк.;

95.Лист на 1 арк.;

96.Інформація про закупівлю (вироби спеціального призначення) на 1 арк.;

97.Протокол внесення змін до річного плану закупівель, вибору процедури закупівлі та затвердження оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

98.Лист погодження (предмет закупівлі ялинка штучна) на 1 арк.;

99.Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-23 016896-а на 1 арк.;

100.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

101.Протокол №34/1 від 03.12.2021 розгляду пропозицій про закупівлю (Ялинка штучна) на 1 арк.;

102.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі на 1 арк.;

103.Комерційна пропозиція ТОВ «УОЛТ ДЕВЕЛОПМЕНТ» - копія на 1 арк.;

104.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

105.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

106.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

107.Звіт про результати проведення закупівлі UA-2021-11-23-016896-а на 1 арк.;

108.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

109.Лист на 1 арк.;

110.Лист погодження (копія) на 5 арк.;

111.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

112.Лист погодження на 2 арк.;

113.Лист на 1 арк.;

114.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

115.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

116.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 1 арк.;

117.Обґрунтування технічних характеристик предмету закупівлі (Ялинка штучна) на 2 арк.;

118.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

119.Лист ініціатора закупівлі на 1 арк.;

120.Інформація про закупівлю на 1 арк.;

121.Технічні, якісні та кількісні характеристики на 2 арк.;

122.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

123.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

124.Лист погодження на проведення процедури закупівлі (продукція лісництва) на 2 арк.;

125.Протокол №32/1 від 03.12.2021 року на 1 арк.;

126.Протокол №32 від 23.11.2021 на 1 арк.;

127.Оголошення спрощеної закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 1 арк.;

128.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-23- 0016743-а (контрагент ФОП ОСОБА_6 ) на 1 арк.;

129.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару на 1 арк.;

130.Обґрунтування технічних характеристик предмету Закупівлі (композиція новорічна із хвої, оздоблена елементами природного та штучного декору) на 2 арк.;

131.Копія листа погодження на 5 арк.;

132.Лист ініціатора закупівлі N°2150 від 22.1.2021 на 1 арк.;

133.Комерційна пропозиція ПОГ «Ініціативи столичні» на 1 арк.;

134.Лист ініціатора закупівлі №1/2150 від 22.11.2021 на 1 арк.;

135.Супровідний лист №1/495 від 12.04.2022 на 1 арк.;

136.Протокол №33/1 від 03.12.2021 на 1 арк.;

137.Протокол №33 від 23.11.2021 р. на 1 арк.;

138.Оголошення спрощеної закупівлі (новорічні декорації) на 1 арк.;

139.Лист погодження на проведення процедури тендерної закупівлі (іграшки на 2 арк.);

140.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.;

141.Кваліфікаційні критерії документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

142.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 2 арк.;

143.Інформація про закупівлю (новорічні декорації) на 1 арк.;

144.Техніко-економічне обґрунтування доцільності закупівлі товару (новорічні декорації) на 1 арк.;

145.Копія листа погодження на 5 арк.;

146.Обґрунтування технічних характеристик предмету (новорічні декорації) на 2 арк.;

147.Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі на 2 арк.:

148.Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на 1 арк.;

149.Технічні, якісні та кількісні характеристики (новорічні декорації) на 1 арк.;

150.Завірена копія положення про філію «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця» на 11 арк.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Київського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання копії судового рішення.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.07.2023
Оприлюднено01.05.2024
Номер документу113267477
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —760/16275/23

Ухвала від 28.07.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

Ухвала від 28.07.2023

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Козленко Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні