П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 240/30011/22
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Романченко Є.Ю.
Суддя-доповідач - Сторчак В. Ю.
02 серпня 2023 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Сторчака В. Ю.
суддів: Полотнянка Ю.П. Граб Л.С. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 24 березня 2023 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Промтехмонтаж" до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
в листопаді 2022 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Промтехмонтаж" звернулось до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Житомирській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії.
Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 24 березня 2023 року позов задоволено.
Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, відповідач - Головне управління ДПС у Житомирській області подало апеляційну скаргу, у якій просило скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовити.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт послався на неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального права, порушення норм процесуального права, що, на його думку, призвело до неправильного вирішення спору. Відповідач стверджує, що на підтвердження реальності господарської операції позивачем не надано необхідних документів. Зокрема, не надано актів наданих послуг та ттн. Крім того, позивача віднесено до переліку ризикових платників, відтак реєстрацію правомірно зупинено та в подальшому відмовлено.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач заперечив наведені доводи апеляційної скарги, зазначивши про їх необґрунтованість та повне спростування в ході розгляду даної справи судом першої інстанції.
Апеляційний розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження, у відповідності до вимог п. 3 ч. 1 ст. 311 КАС України.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступних висновків.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджується матеріалами справи, що позивач є суб`єктом господарювання, перебуває на обліку як платник податків у контролюючому органі з 08.11.2000.
Позивач займається такими основними видами діяльності: - 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний); -43.22 монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; - 47.19 інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; - 71.11.- діяльність у сфері архітектури, тощо.
Встановлено, що між ТОВ «ПРОМТЕХМОНТАЖ» та АТ "Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд "НОКСТ ІНВЕСТ" (ЄДРПОУ 44087908) укладено Договір генерального підряду на будівництво №1 від 02.04.2021 р. за умовами якого ТОВ «ПРОМТЕХМОНТАЖ» зобов`язується своїми або залученими силами і ресурсами у встановлений строк організувати та/або виконати будівництво багатофункціонального житлово-торговельного комплексу з паркінгами по вул. Добра у селі Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області.
Для виконання цих робіт Товариству видано Дозвіл на будівництво № ІУ 113193322196 від 28.11.2019 р.
Окрім того, у Товариства наявний Дозвіл № 516.21.18 на виконання робіт підвищеної небезпеки строком дії до 07.12.2026 року, виданим Управлінням Держпраці у Житомирській області.
Для виконання умов договору генерального підряду, ТОВ «Промтехмонтаж» додатково залучає постачальників матеріалів і підрядників по наданню послуг, серед яких:
- ПП "БудіндуСірія-1" (код за ЄДРПОУ - 34763197), яке згідно Договору поставки № 24/03/21Д від 24.03.2021 р. систематично поставляє у власність ТОВ «Промтехмонтаж» будівельні матеріали, а саме: товарний бетон, гарцовку, розчин цементний, розчин кладочний та керамзитобетон (надаються копії договору, товарно-транспортних накладних, видаткових накладних та платіжних доручень за останні три місяці);
- ТОВ "Раміра Буд" (код за ЄДРПОУ - 41030162), яке згідно Договору поставки № 22/03/21Д від 22.03.2021 р. систематично поставляє у власність ТОВ «Промтехмонтаж» бетонні суміші та будівельні розчини (надаються копії договору, товарно-транспортних накладних, видаткових накладних та платіжних доручень за останні три місяці);
- ТОВ 'Толді Груп" (код за ЄДРПОУ - 41171986), яке згідно Договору поставки №26/03/21Д від 26.03.2021 систематично поставляє у власність ТОВ «Промтехмонтаж» металопрокат (надаються копії договору, товарно-транспортних накладних, видаткових накладних та платіжних доручень за останні три місяці);
- ТОВ "Гудвіл" (код за ЄДРПОУ - 32769087), яке згідно Договору поставки № 07/04/21Д від 07.04.2021 систематично поставляє у власність ТОВ «Промтехмонтаж» металопрокат (надаються копії договору, товарно-транспортних накладних, видаткових накладних та платіжних доручень за останні три місяці);
- ТОВ "Буд Пром Лайн" (код за ЄДРПОУ - 42977983), яке згідно Договору субпідряду № 09/04/2ІД від 09.04.2021 систематично виконує власними силами та засобами за завданням ТОВ «Промтехмонтаж» монолітні роботи на об`єкті будівництва багатоквартирного житлово-торговельного комплексу з паркінгами по вул. Добра у селі Крюківщина Бучанського (Києво-Святопшнського) району Київської області. Факт Передачі будівельних робіт ТОВ "Буд Пром Лайн" та приймання їх ТОВ «Промтехмонтаж» оформлюються актом приймання-передачі виконаних робіт за формою КБ-2в, який підписується уповноваженими представниками сторін, а факт розрахунку - платіжними дорученнями (копії актів приймання-передачі виконаних робіт та платіжних доручень додаються за останні три місяці);
- ТОВ "ПАУЕР ТЕХ ГРУП" (код за ЄДРПОУ - 41212629), яке згідно Договорів № 0104-1 від 01.04.2021 р., №1204-1 від 12.04.2021 р. та №2604-1 від 26.04.2021 р. надає послуги з обслуговування, експлуатації та виконання робіт баштовими кранами. Факт передачі робіт підтверджується актами здачі-приймання виконаних робіт, а факт розрахунку платіжними дорученнями. (Копії договорів, товарно-транспортні накладні, видаткові накладні та платіжні доручення надаються за останні три місяці).
На виконання пункту 2.2. Договору генерального підряду Замовник перерахував авансові платежі Генпідряднику на суму, що підтверджується банківськими платіжними дорученнями (копії додаються), а саме: платіжне доручення 133 від 03.11.2021р. на суму 450 000,00 грн. авансового платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення 134 від 03.11.2021р. на суму 450 000,00 грн. авансового платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 136 від 05.11.2021р. на суму 148 000,00 грн. авансового платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021р.; платіжне доручення № 141 від 11.11.2021 на суму 485 000,00 грн. авансового платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 142 від 11.11.2021р. на суму 485 000,00 грн. авансового платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 144 від 12.11.2021р. на суму 325 000,00 платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 145 від 12.11.2021р. на суму 325 000,00 платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 146 від 16.11.2021р. на суму 50 000,00 платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 148 від 16.11.2021р. на суму 55 000,00 платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 150 від 18.11.2021р. на суму 460 000,00 платежу по договору ген підряду №1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 151 від 18.11.2021р. на суму 250 000,00 платежу по договору ген підряду № 1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 152 від 18.11.2021р. на суму 250 000,00 платежу по договору ген підряду № 1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 153 від 18.11.2021р. на суму 250 000,00 платежу по договору ген підряду № 1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 154 від 18.11.2021р. на суму 250 000,00 платежу по договору ген підряду № 1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 155 від 19.11.2021 на суму 422 000,00 платежу по договору ген підряду № 1 від 02.04.2021; платіжне доручення № 156 від 22.11.2021р. на суму 100 000,00 платежу по договору ген підряду
Відповідно до пункту 187.1 статті 187 ПК України у позивача виник обов`язок складання та реєстрації наступних податкових накладних.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 140 від 03.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361556354, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 03.11.2021 №140 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453161/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58617/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 141 від 03.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361554334 та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 03.11.2021 №141 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453160/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфіїсації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58657/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 142 від 05.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361544660, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК від 05.11.2021 №142 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПЬІ/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453162/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58659/31191440/2 від 22.12.2021 залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 143 від 11.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361540373, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 11.11.2021 №143 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453165/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58750/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 144 від 11.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361554789, та направлено ії контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 11.11.2021 №144 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, Позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453163/31191440 від 01.12.2021 року
Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням
ДПС України № 58571/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 145 від 12.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361558859, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 12.11.2021 №145 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453164/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58620/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 146 від 12.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9361555752, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 12.11.2021 №146 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3453166/31191440 від 01.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 58593/31191440/2 від 22.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 147 від 16.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383437942, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 16.11.2021 №147 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540699/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61217/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 148 від 16.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383437951, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 16.11.2021 №148 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540696/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61133/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 150 від 18.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383454201, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 18.11.2021 №150 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540685/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61191/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 151 від 18.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383432237, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 18.11.2021 №151 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540700/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61142/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 152 від 18.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383453164, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПП/РК від 18.11.2021 №152 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПП/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540701/31191440 від 17.12.2021 року
Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61139/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 153 від 18.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383486674, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 18.11.2021 №153 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПЬі/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540694/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61231/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 154 від 18.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383430799, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 18.11.2021 №154 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540697/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням
ДПС України № 61230/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 155 від 19.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383454433, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 19.11.2021 №155 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540687/31191440 від 17.12.2021 року
Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61179/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 156 від 22.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383454490, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 22.11.2021 №156 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540689/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61181/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 157 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383438018, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.11.2021 №157 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене. Позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540693/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61251/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 158 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383461219, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.11.2021 №158 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540688/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61250/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 159 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383461189, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.?
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст, 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.11.2021 №159 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540692/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61203/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 160 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383457169, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.11.2021 №160 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540702/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61187/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 161 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383454755, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено; «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 23.11.2021 №161 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПЬЇ/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене. Позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540695/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61211/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 162 від 23.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383456738, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПК/РК від 23.11.2021 №162 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540690/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61156/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 163 від 24.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383473991, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.?
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 24.11.2021 №163 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540686/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61134/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції позивачем було виписано податкову накладну № 165 від 25.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383457172, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 25.11.2021 №165 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене, позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540691/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61152/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
За наслідками господарської операції Позивачем було виписано податкову накладну № 166 від 26.11.2021 року, реєстраційний номер документа - № 9383438080, та направлено її контролюючому органу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення у вигляді електронного файлу для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
За допомогою програми електронного документообігу Товариством отримано квитанцію, де зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація ПН/РК від 26.11.2021 №166 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПКИРК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податків. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Враховуючи наведене. Позивачем до ГУДПС у Житомирській області було направлено повідомлення про надання пояснень та копії документів щодо податкової накладної, реєстрацію якої зупинено.
Рішенням Комісії регіонального рівня № 3540698/31191440 від 17.12.2021 року Товариству відмовлено у реєстрації вказаної вище податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з ненаданням платником податку первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі типових форм та галузевої специфікації.
Вказане рішення оскаржене позивачем в адміністративному порядку, однак рішенням ДПС України № 61153/31191440/2 від 30.12.2021 р. залишене без змін.
Товариство вважає, що вказані вище рішення Комісії ГУДПС у Житомирській області є необґрунтованими та такими, що порушують норми податкового законодавства, права та охоронювані законом інтереси позивача, є протиправними та підлягають скасуванню.
Ухвалюючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції по суті спору, виходячи з наступного.
Відповідно до абзацу 1 пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
За приписами пункту 201.7 статті 201 цього Кодексу, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 01 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначений Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2017 року № 341) (далі - Порядок № 1246).
Відповідно до пункту 12 Порядку № 1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
Пунктами 13, 15 Порядку №1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання зазначеної норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11 грудня 2019 року №1165 (набрала чинності 01 лютого 2020 року), якою серед іншого затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до пункту 4 вказаного Порядку, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
За приписами пункту 5 Порядку №1165, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку. Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
Згідно з пунктом 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пунктом 7 Порядку №1165 передбачено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пункту 10 Порядку №1165, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (пункт 11 Порядку № 1165).
Відповідно до пункту 25 Порядку №1165, комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Пункт перший додатку 3 до Порядку №1165 відносить до ознак ризиковості здійснення операцій наступне: відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, у таблиці даних платника податку на додану вартість як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Таким чином, аналіз критеріїв ризиковості здійснення операцій свідчить про те, що для того аби встановити наявність у господарської операції такої ознаки мають існувати визначені цим пунктом передумови, а також для підтвердження відповідності господарської операції вказаному критерію слід навести обґрунтований розрахунок за цим критерієм, якому відповідає платник податку, чого вимагає пункт 11 Порядку № 1165.
Відсутність у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних зазначення конкретного критерію ризиковості здійснення операцій, про які йдеться у пункті 8 додатку 3 до Порядку № 1165, із розрахованим показником за відповідним критерієм, якому відповідає платник податку, свідчить про необґрунтованість віднесення господарської операції до відповідного критерію ризиковості господарських операцій.
Як свідчать матеріали справи, контролюючим органом запропоновано платнику податків надати пояснення та копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Однак, відповідач не дотримався вимог пункту 11 Порядку № 1165, оскільки у сформованій квитанції чітко не зазначено які саме копії документів пропонується надати позивачу та чого мають стосуватися пояснення які були б достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Колегія суддів зазначає, що апелянтом не доведено, що на момент автоматизованого моніторингу цих податкових накладних вони відповідали критеріям ризиковості здійснення операцій, що б давало відповідачу право на зупинення їх реєстрації.
А тому, судом не встановлено наявність підстав для зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних.
Отже, загальне посилання контролюючого органу на правомірність зупинення реєстрації податкових накладних на підставі критеріїв ризиковості здійснення операцій, є протиправним та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.
Аналогічного висновку дотримується Верховний Суд у постанові від 02.10.2019 у справі №520/10372/18, де зокрема він зазначив, що первинним об`єктом судового дослідження у даній справі є обставини, за яких контролюючий орган вчинив дії щодо зупинення реєстрації податкових накладних та прийняв рішення про відмову у їх реєстрації. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, встановлений податковим законодавством, який підлягав наданню контролюючому органу для дослідження при прийнятті ним оспорюваних рішень.
Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено наказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року № 520, яким затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520).
Пунктом 2 цього Порядку визначено, що прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Реєстр), реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Відповідно до пунктів 3, 4 Порядку № 520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі. Комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
Разом із тим, пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, серед яких:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
При цьому, письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", Законів України "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункти 6, 7 Порядку № 520).
Згідно з вимогами пунктів 9, 10 та 11 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів. Комісія регіонального рівня приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.
Підставами для прийняття комісією регіонального рівня рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається зі змісту спірних рішень, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних, підставою для їх прийняття зазначено, що платником податку не надано копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів / послуг, зберігання, транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), в тому числі рахунків/фактури/інвойсів, актів приймання- передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Разом з тим, визначення документів які, на думку контролюючого органу, позивачем не надано, оскаржуване рішення не містить. Документи, які конкретно не надано не підкреслено.
При цьому, суд зауважує, що позивачем контролюючому органу були надані письмові пояснення, та документи на підтвердження правомірності господарської операції та складених ПН.
Судом колегія зазначає, що контролюючий орган не сформував конкретних вимог щодо необхідності подання вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності складення та подання податкових накладних.
Окрім того, варто звернути увагу на те, що у квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних конкретні документи не вимагалися, а запропоновано тільки надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного критерію оцінки ступеня ризиків, а також зазначення у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної чіткого переліку документів, чого зроблено не було.
Більше того, як свідчать матеріали справи, позивачем було надано перелік документів, які в повному обсязі надають підстави для реєстрації податкових накладних і це відповідачем під час розгляду справи не спростовано.
Невиконання суб`єктом владних повноважень законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.
Слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10 квітня 2020 у справі №819/330/18.
Колегія суддів вважає, що зважаючи на наявність достатніх документів для спростування сумнівів про ризиковість платника податку та ризиковість здійснених операцій, і на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
З огляду на викладене, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача у частині визнання протиправними та скасування рішень комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління Державної податкової служби у Житомирській області від 01.12.2021 та від 17.12.2021.
Щодо позовних вимог в частині зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкову накладну, суд зазначає наступне.
Відповідно до вимог пунктів 201.1, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних є іншим.
Згідно з пунктом 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).
У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Отже, реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних податкових накладних / розрахунку коригування, реєстрацію яких попередньо було зупинено, є повноваженням Державної податкової служби України.
Відтак, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про необхідність зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного подання.
Оцінюючи позицію апелянта, колегія суддів вважає, що обставини, наведені в апеляційній скарзі, були ретельно перевірені та проаналізовані судом першої інстанції та їм була надана належна правова оцінка. Жодних нових аргументів, які б доводили порушення судом першої інстанції норм матеріального або процесуального права при винесенні оскаржуваного рішення, у апеляційній скарзі не зазначено.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Житомирській області залишити без задоволення, а рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 24 березня 2023 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Головуючий Сторчак В. Ю. Судді Полотнянко Ю.П. Граб Л.С.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2023 |
Оприлюднено | 04.08.2023 |
Номер документу | 112587293 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Сторчак В. Ю.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Романченко Євген Юрійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні