ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 серпня 2023 р. Справа № 480/4865/22Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Рєзнікової С.С.,
Суддів: Бегунца А.О. , Курило Л.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС у Сумській області на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 13.12.2022, головуючий суддя І інстанції: Бондар С.О., вул. Герасима Кондратьєва, 159, м. Суми, 40021, повний текст складено 13.12.22 по справі № 480/4865/22
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ"
до Головного управління ДПС у Сумській області , Державної податкової служби України
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ", звернувся до адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Сумській області, Державної податкової служби України, в якому просив суд:
- визнати протиправними та скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податковоі служби у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 04.02.2022 №3759953/42552631 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних ТОВ "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ" податкової накладної №2 від 24.11.2021, складеної на АТ"Укргазвидобування" в особі філії Управління з переробки газу та газового конденсату.
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складену товариством з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ" податкову накладну №2 від 24.11.2021 днем подання на реєстрацію.
В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачем зазначено про протиправність оскаржуваного рішення податкового органу.
Рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 13.12.2022 позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано рішення комісії Головного управління ДПС у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 04.02.2022 №3759953/42552631.
Зобов`язано Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ" від 24.11.2021 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем її подачі.
Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ" витрати зі сплати судового збору в сумі 2481 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Сумській області.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідачем, Головним управлінням ДПС у Сумській області, подано апеляційну скаргу, згідно з якою апелянт просить суд скасувати оскаржуване рішення та прийняти постанову про відмову в задоволенні позовних вимог, посилаючись на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права.
Позивачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому він просить суд апеляційної інстанції залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін.
На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративно судочинства України справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши докази по справі, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що Товариство з обмеженою відповідальністю ГАРАНТ РЕСУРС ФМ зареєстровано і має право займатися видами діяльності, зокрема: виробництво інших кранів і клапанів (основний) (код КВЕД 28.14); оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням (код КВЕД 46.69); неспеціалізована оптова торгівля (код КВЕД 46.90); ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення (код КВЕД 33.12).
18.10.2021 між ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ та AT Укргазвидобування, Філія Управління з переробки газу та газового конденсату (надалі - AT Укргазвидобування, УПГГК) укладено Договір поставки № 360/11-21.
На виконання умов вказаного договору, ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ 24.11.2021 відвантажило AT Укргазвидобування в особі філії Управління з переробки газу та газового конденсату другу частину продукції, перелік якої наведено у видатковій накладній № РН-0000019 від 24.11.2021, а саме: клапани запобіжні СППК4Р з пружиною різної модифікації, на суму 930600 грн., у т.ч. ПДВ - 155100 грн.
14.12.2021 ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ, як постачальником товару, подало на реєстрацію податкову накладну №2 від 24.11.2021 по господарській операції з реалізації АТ Укргазвидобування в особі філії Управління з переробки газу та газового конденсату вищевказаного товару.
За результатами автоматизованого моніторингу реєстрація податкової накладної № 2 від 24.11.2021 зупинена, оскільки платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
У зв`язку із зупиненням реєстрації податкової накладної, запропоновано позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, для розгляду питання прийняття рішення про її реєстрацію/відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем надані письмові пояснення та копії наступних документів: оборотно-сальдова відомість (далі - ОСВ) по рахунку 631 за листопад-грудень 2021 року з ФОП Боженко; ОСВ по рахунку 361 за листопад-грудень 2021 року; видаткова накладна № 29 від 12.11.2021 з ФОП Боженко; рахунок на оплату № 34 від 08.11.2021 з ФОП Боженко; рахунок на оплату № 36 від 10.11.2021 з ФОП Боженко; ТТН № 13 від 24.11.2021 (перевізник ТОВ АТП Алектранс), відомості про вантаж та відомості про парламенти транспортного засобу до ТТН; Договір суборенди №1 нежитлових приміщень з ТОВ Інтер Арма Інжинірінг та додаткові угоди до нього; наказ № 3-К від 30.12.2020 про затвердження штатного розпису з 01.01.2021 та штатний розпис; Договір на поставку продукції № 34 від 28.10.2021 ФОП Боженко; платіжне доручення № 466646 від 10.12.2021 АТ Укргазвидобування; Договір поставки продукції № 36 від 10.11,2021 ФОП Боженко; Додаткова угода № 1 від 04.11.21 до Договору поставки № 360/11-21 від 18.10.2021 з АТ Укргазвидобування; платіжне доручення № 377 від 13.12.2021 ФОП ОСОБА_1 ; ОСВ по рахунку 631 за листопад 2021 року з ТОВ АТП Алектранс; платіжне доручення № 366 від 24.11.2021 ТОВ АТП Алектранс; Довіреність № 29 від 18.11.2021 (видано - менеджеру ОСОБА_2 ) на отримання продукції; паспорта на Клапани запобіжні; платіжне доручення № 387 від 24.12.2021 ФОП ОСОБА_1 ; ОСВ по рахунку № 281 за листопад-грудень 2021 року; акт прийому-передачі приміщення від 01.10.2019 до договору суборенди №1 нежитлових приміщень; Довіреність № 26 від 12.11.2021 (видано - менеджеру ОСОБА_2 ) на отримання продукції; пояснення до копій документів № 19 від 27.12.2021; договір про надання транспортних послуг № 22-11 від 22.11.2021 з ТОВ АТП Алектранс та заявки на перевезення до нього; наказ № 2-К від 16.07.2021 про затвердження змін до штатного розпису з 19.07.2021 та штатний розпис; видаткова накладна № 36 від 18.11.2021 ФОП Боженко; рахунок-фактура №АА-0000975 від 24.11.2021р. ТОВ АТП Алектранс.
Комісією Головного управління Державної податкової служби у Сумській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення від 04.02.2022 №3759953/42552631 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 24.11.2021.
Підставами відмови у реєстрації зазначено, що платником податку не надано копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури / інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; документів щодо відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
В якості додаткової інформації вказано: "Згідно наданих паспортів якості 2021 року, виробником клапанів є підприємство ТОВ Інтер Арма Інжинірінг. Проте в паспортах якості відсутні код ЄДРПОУ та печатка підприємства. Таким чином, неможливо ідентифікувати виробника ТМЦ. За даними ЄРПН підприємство з назвою ТОВ Інтер Арма Інжинірінг не здійснювало реалізацію ТМЦ за номенклатурою, що зазначена в податковій накладній. Таким чином, походження товару продукції не простежується. Відсутні ТТН від постачальника ТМЦ, який не є платником ПДВ та по якому, за даними інформаційних систем ДПС, відсутня інформація щодо наявності автомобілів".
Не погодившись з рішенням контролюючого органу про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.
Приймаючи рішення про задоволення позовних вимог суд першої інстанції виходив з їх обґрунтованості.
Колегія суддів погоджується з вказаним висновком суду першої інстанції та зазначає наступне.
Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п. 201.16. ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів.
Відповідно до п. 3 вказаного Порядку, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): 1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування; 2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку; 3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; 4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.
Згідно з п. 5 Порядку, платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Порядку Критерії ризиковості платника податку на додану вартість: у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Згідно з п.п. 10, 11 Порядку, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
При цьому наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок № 520).
Відповідно до п. 1 цей Порядок визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.п. 2 - 4 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС.
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Відповідно до п. 5 Порядку № 520, перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема, зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п. 11 Порядку № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Судовим розглядом встановлено, що підставою для зупинення реєстрації податкової накладної № 2 від 24.11.2021 податковим органом зазначено, що платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
Проте, відповідачем не враховано, що рішення податкового органу про відповідність платника податків критеріям ризиковості від 04.02.2020 №18680 оскаржене до суду та рішенням Сумського окружного адміністративного суду від 27.01.2021 у справі №480/6617/20 визнане протиправним та скасоване. Рішення суду набрало законної сили 17.05.2021.
Тобто, на момент зупинення реєстрації податкової накладної №2, єдина підстава зупинення реєстрації - відповідність позивача критеріям ризиковості, скасована судом.
З урахуванням встановлених по справі обставин, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції, що у відповідача не було підстав для зупинення реєстрації податкової накладної №2 від 24.11.2021.
Разом з тим, позивачем, на виконання вимог податкового органу, надані пояснення та копій документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній, та реальність виконання господарської операції з поставки товару контрагенту.
Посилання податкового органу на відсутність в паспортах якості клапанів запобіжних, виробником яких є підприємство ТОВ ІНТЕР АРМА ІНЖИНІРІНГ, коду ЄДРПОУ виробника та печатки підприємства, як на одну із підстав відмови в реєстрації податкової накладної, є необґрунтованими з урахуванням наступного.
Як свідчать матеріали справи, ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ не придбавало клапани запобіжні у ТОВ ІНТЕР АРМА ІНЖИНІРІНГ, вказаний товар був придбаний позивачем у ФОП ОСОБА_3 та у подальшому придбаний позивачем товар реалізований АТ "Укргазвидобування". Тобто, позивач не здійснював господарської операції з виробником товару ТОВ ІНТЕР АРМА ІНЖИНІРІНГ. Отже, ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ не повинен нести відповідальність за недоліки контрагентів по ланцюгу постачання.
Крім того, документи стосовно якості товару не є первинними документами в розумінні положень Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, оскільки вони не містять відомості про господарську операцію, а містять інформацію про товар та його якість та спосіб доставки, а відтак відсутність вказаних документів не може бути підставою для визнання платника ризиковим та відмови на цій підставі у реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Незважаючи на необов`язковість документів якості товару, ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ надало до податкового органу паспорт якості на реалізовану продукцію тієї форми та змісту, який, у свою чергу, отримало від свого постачальника. Вносити зміни до отриманих від контрагентів паспортів якості на придбану продукцію в компетенцію ТОВ ГАРАНТ РЕСУРС ФМ не входить.
Колегія суддів зазначає, що реальність виконання господарської операції підтверджується первинними та іншими документами, наданими позивачем на вимогу податкового органу.
Стосовно відсутності товарно-транспортних накладних від постачальника ТМЦ, який не є платником ПДВ та по якому, за даними інформаційних систем ДПС, відсутня інформація щодо наявності автомобілів, варто зауважити, що відповідно до умов Договору поставки продукції № 34 від 28.10.2021 (п. 2.4 Договору) та Договору поставки продукції № 36 від 10.11.2021 (п.2.4 Договору ) ФОП ОСОБА_3 власними силами поставляє продукцію на склад Покупця, за адресою: АДРЕСА_1 . За даною адресою знаходяться складські приміщення, які ТОВ "ГАРАНТ РЕСУРС ФМ" орендує.
Враховуючи вказані вище встановлені по справі обставини, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Відповідно до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.
За приписами ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно - правовим обґрунтуванням, у зв`язку з чим підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.
Керуючись ст. ст. 311, 315, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Сумській області залишити без задоволення.
Рішення Сумського окружного адміністративного суду від 13.12.2022 по справі №480/4865/22 залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя С.С. Рєзнікова Судді А.О. Бегунц Л.В. Курило
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.08.2023 |
Оприлюднено | 07.08.2023 |
Номер документу | 112614697 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Рєзнікова С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні