Ухвала
від 04.08.2023 по справі 639/4180/23
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №639/4180/23

Провадження №1-кс/639/1329/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 серпня 2023 року м. Харків

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Харкова клопотання старшої слідчої СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_2 про надання тимчасового доступу до речей і документів,-

ВСТАНОВИВ:

До Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшої слідчої СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_2 , яке погоджено прокурором Новобаварської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про надання тимчасового доступу до речей і документів по кримінальному провадженню № 42023222030000113 від 18.07.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст. 191 КК України.

Клопотання обґрунтовано тим, що СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42023222030000113 від 18.07.2023 року, з визначенням правової кваліфікації за ч.4 ст. 191 КК України, за фактом можливого привласнення грошових коштів при здійсненні без використання електронної системи закупівель та укладанні договорів між ФОП з ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо постачання окремих видів товарів та надання послуг на загальну суму близько 2,3 млн. грн. упродовж 2023 року в умовах воєнного стану.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні здійснює Новобаварська окружна прокуратура міста Харкова.

Так, моніторингом електронної системи публічних закупівель « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Харківської міської ради (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) укладено ряд Договорів про закупівлю в рамках публічних закупівель:

1)№ UA-2023-06-15-010078-a договір про поставку Машин для обробки даних (апаратна частина) (персональна комп`ютерна робоча станція) на суму 172550,00 грн;

2)№ UA-2023-05-26-007693-a договір щодо поставки Електричного приладдя та супутніх товарів до електричного обладнання на суму 78995,00 грн;

3) № UA-2023-05-23-012284-a договір щодо надання Послуги зі встановлення Пакетів програмного забезпечення для сканування штрих - кодів на суму 99857,00 грн;

4)№ UA-2023-05-23-001094-a договір щодо поставки Електромеханічного обладнання на суму 99799,00 грн;

5)№ UA-2023-05-22-010362-a договір щодо поставки Електричної апаратура для комутування та захисту електричних кіл на суму 99749,00 грн;

6)№ UA-2023-05-22-010306-a договір щодо Послуг зі встановлення хірургічного обладнання на суму 59475,00 грн;

7) № UA-2023-04-24-000701-a договір щодо постачання Етикетувальних машин на суму 99799,00 грн;

8) № UA-2023-04-18-003661-a договір щодо постачання Машин для обробки даних (апаратна частина) на суму 172500,00 грн;

9)№ UA-2023-04-07-004780-a договір щодо надання Послуг з монтажу електромережі, налаштування та виконання пусконалагоджувальних робіт дизель - генератора з АВР на суму 41000,00 грн;

10)№ UA-2023-04-07-004468-a договір щодо надання Послуг зі встановлення компютерної техніки та обладнання для обробки інформації на суму 98000,00 грн;

11) № UA-2023-04-07-004410-a договір щодо надання Послуг зі встановлення двигунів на суму 98937,00 грн;

12) № UA-2023-03-17-007486-a - договір щодо надання Послуг з модернізації двигунів на суму 99775,00 грн;

13) № UA-2023-02-21-005827-a договір щодо поставки Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку на суму 197500 грн;

14) № UA-2023-02-21-005737-a - договір щодо поставки Комп`ютерного обладнання на суму 147500 грн;

15) № UA-2023-02-10-009141-a договір щодо надання Послуг з монтажу системи вентиляції на суму 97475,00 грн;

16) № UA-2023-02-09-010008-a договір щодо поставки Машин для обробки даних (апаратна частина) на суму 67500,00 грн;

17) № UA-2023-01-20-012637-a договір щодо надання послуг з Технічного обслуговування і ремонту офісної техніки на суму 299775,00 грн;

18) № UA-2023-01-20-012110-a договір щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування персональних комп`ютерів на суму 298700,00 грн.

Всі перераховані договори укладено з ФОП ОСОБА_4 (ІНН НОМЕР_2 ), який згідно витягу з ЄДРПОУ зареєстрований 05.05.2022, тобто під час дії воєнного стану, крім того, здійснює свою діяльність за більш ніж 10 КВЕД одночасно.

Вказані закупівлі проведено за спрощеною процедурою шляхом укладення прямих договорів та без використання електронної системи закупівлі, що нівелює загальні принципи їх здійснення, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема щодо проведення закупівель з максимальною економією, ефективністю, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.

У зв`язку з цим на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_2 » відсутні будь-які документи щодо безпосереднього проведення закупівель та документи, що підтверджують здатність Постачальника надати відповідні послуги та роботи та вчасно постачати товари у необхідному обсязі. Зокрема, оскільки послуги щодо яких укладено договори між Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Харківської міської ради та ФОП ОСОБА_4 є досить різноплановими (машини для обробки даних; електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання; пакети програмного забезпечення для сканування штрих-кодів; електромеханічне обладнання; послуги зі встановлення хірургічного обладнання; електромонтажні роботи; послуги зі встановлення комп`ютерної техніки та обладнання для обробки інформації; послуги зі встановлення двигунів; водопровідні та санітарно-технічні роботи; технічне обслуговування і ремонт офісної техніки тощо), на сайті відсутні документи Постачальника, що підтверджують досвід виконання та укладання аналогічних договорів, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання окремих видів робіт тощо.

Враховуючи викладене, за таких обставин не можливо перевірити чи відповідає учасник торгів ФОП ОСОБА_4 кваліфікаційним критеріям Замовника, встановленим тендерною документацією, та яким чином фактично виконуються вказані договори.

Сфера публічних закупівель нерозривно пов`язана з державним інтересом, оскільки на це витрачаються державні кошти, а товари, роботи або послуги повинні забезпечувати функціонування державних інституцій, гарантованих державою прав, послуг, пільг тощо.

Зазначені вищеобставини свідчатьпро фактиможливого привласненнягрошових коштівпри здійсненні без використання електронної системи закупівель та укладанні договорів між ФОП ОСОБА_4 та Комунальним некомерційним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Харківської міської ради щодо постачання окремих видів товарів та надання послуг на загальну суму близько 2,3 млн. грн. упродовж 2023 року в умовах воєнного стану.

Згідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО " ІНФОРМАЦІЯ_4 " ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП " ІНФОРМАЦІЯ_5 " XMP), ідентифікаційний код юридичної особи: НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ФОП ОСОБА_4 , ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , організаційна форма: підприємець фізична особа, адреса місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: АДРЕСА_2 .

Враховуючи вищевикладене, у діях невстановлених осіб вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України та для повного і всебічного досудового розслідування у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до реєстраційних справ ФОП ОСОБА_5 , ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 ,за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю вилучення завірених належним чином копій документації, що знаходиться у вказаній справі, з метою встановлення керівника вказаного підприємства на момент подій даного кримінального правопорушення, його повноважень на здійснення підприємницької діяльності, підстав для реєстрації ФОП, та інших даних, діючих на момент подій даного кримінального провадження.

Таким чином, вказана документації в подальшому буде також використовуватися як докази у даному кримінальному провадженню, оскільки відповідають відповідним положенням ст.98-99 КПК України.

В судове засідання прокурор ОСОБА_3 не з`явилася, до суду подала заяву про розгляд справи за її відсутності, в якому вказала, що клопотання підтримує у повному обсязі та просить його задовольнити.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_6 у судове засідання також не з`явився, про причини неявки не повідомив, що відповідно до ч. 4 ст.163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Дослідивши додані до клопотання матеріали та матеріали кримінального провадження, перевіривши доводи клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Згідно з вимогами статті 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Передбачені у клопотанні документи не є речами і документами, до яких заборонено доступ або які містять охоронювану законом таємницю (ст. ст. 161 162 КПК України).

Стороною обвинувачення доведено, що існує підозра щодо вчинення кримінального правопорушення, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи, про який ідеться у клопотанні слідчої тимчасовий доступ до документів.

Обставини, на які посилається слідча підтверджуються витягом з ЄРДР за №42023222030000113 та копіями матеріалів досудового розслідування, доданих до клопотання.

Сторона обвинувачення також довела наявність достатніх підстав вважати, що документи, зазначені в клопотання, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; ці відомості можуть бути використані як докази.

З наданих суду матеріалів вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи, доступ до яких просить надати сілдча, знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 ( АДРЕСА_3 ).

При цьому, встановити (довести) обставини, які передбачається довести за допомогою відповідних документів (інформації) іншим способом неможливо.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання сілдчої про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, є законним, обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 132, 160, 162, 163 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшої слідчої СВ ВП №1 ХРУП №3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_2 про надання тимчасового доступу до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому СВ ВП № 1 ХРУП № 3 ГУНП в Харківській області ОСОБА_2 та прокурорам Новобаварськоїокружної прокуратурим.Харкова Харківськоїобласті ОСОБА_3 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 тимчасовий доступ до оригіналу реєстраційної справи ФОП ОСОБА_5 , ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ),за адресою: АДРЕСА_3 , з можливістю ознайомитися з нею, отримати та вилучити її копії, завірені відповідно до вимог діючого законодавства.

Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_6 (ЄДРПОУ НОМЕР_3 , юридична адреса: АДРЕСА_3 ), виготовити завірені належним чином копії вказаної документації для її вилучення в ході здійснення тимчасового доступу.

Строк дії ухвали - 14 днів.

Попередити, що відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення04.08.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу112618311
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —639/4180/23

Ухвала від 08.01.2024

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Васильєва Н. М.

Ухвала від 08.01.2024

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Васильєва Н. М.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Васильєва Н. М.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Васильєва Н. М.

Ухвала від 04.08.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Васильєва Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні