ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у відкритті провадження у справі
09 серпня 2023 року м. Житомир справа № 990/118/23
категорія 112030500
Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Черняхович І.Е., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
12 червня 2023 року до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від ОСОБА_1 надійшов документ "Апеляційна скарга". За наслідками розгляду вказаного документу Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду дійшов висновку, що цей документ за своєю формою та змістом є позовною заявою ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області, в якій він просить:
- визнання протиправним та скасування рішення Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області, оформлене витягом засідання комісії з розгляду встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок захисту Батьківщини від 21.09.2020 № 9, щодо відмови у наданні йому статусу особи з інвалідністю внаслідок захисту батьківщини відповідно до пункту 11 частини 2 статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";
- зобов`язання Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області встановити йому статус особи з інвалідністю внаслідок захисту Батьківщини відповідно до пункту 11 частини 2 статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та видати посвідчення особи з інвалідністю внаслідок захисту Батьківщини.
У зв`язку з цим, Верховний Суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 порушено визначені КАС України правила інстанційної підсудності, а тому ухвалою від 16 червня 2023 року у справі №990/118/23 передав позовну заяву ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії до Житомирського окружного адміністративного суду.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями, головуючим суддею для розгляду адміністративної справи №990/118/23 за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії було визначено суддю Черняхович І.Е.
Пунктами 4 та 6 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено, що суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності, а також чи немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Дослідивши матеріали позовної заяви суд дійшов висновку, що у відкритті провадження слід відмовити з наступних підстав.
Пунктом 4 частини 1 статті 170 КАС України передбачено, що суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо у провадженні цього або іншого суду є справа про спір між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав.
З інформації, зазначеної в КП "ДСС", судом встановлено, що в провадженні судді Житомирського окружного адміністративного суду Капинос О.В. перебувала адміністративна справа №240/21256/20 за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, в якому він просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення, яке оформлене витягом засідання комісії з розгляду встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни від 21.09.2020 року № 9, Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської райдержадміністрації щодо відмови у наданні ОСОБА_1 статусу особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до пункту 11 частини другої статті 7 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту".
- зобов`язати Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської райдержадміністрації встановити ОСОБА_1 статус особи з інвалідністю внаслідок війни відповідно до пункту 11 частини другої статті Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та видати посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.
За наслідками розгляду вказаної справи №240/21256/20 Житомирським окружним адміністративним судом було прийнято рішення від 01 березня 2021 року, яким у задоволенні позову ОСОБА_1 відмовлено.
Не погоджуючись із зазначеним рішенням, ОСОБА_1 оскаржив його до суду апеляційної інстанції.
Ухвалою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 13.06.2023 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 01 березня 2021 року у справі №240/21256/20.
З наведеного вбачається, що в провадженні Сьомого апеляційного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №240/21256/20 про спір між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав, що й в адміністративній справі №990/118/23.
На підставі вищенаведеного та керуючись положеннями п. 4 ч. 1 ст. 170 КАС України суд приходить до висновку про наявність підстав для відмови ОСОБА_1 у відкритті провадження в адміністративній справі №990/118/23.
Керуючись статтями 170, 171, 243, 248, 256, 294, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ухвалив:
Відмовити ОСОБА_1 у відкритті провадження в адміністративній справі №990/118/23 за його позовом до Управління праці та соціального захисту населення Черняхівської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.
Копію ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі надіслати особі, яка подала позовну заяву, не пізніше наступного дня після її постановлення, разом із позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами.
Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею.
Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.
Суддя І.Е.Черняхович
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2023 |
Оприлюднено | 14.08.2023 |
Номер документу | 112752375 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо соціального захисту (крім соціального страхування), з них осіб з інвалідністю |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Черняхович Ірина Едуардівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні