Постанова
від 07.07.2023 по справі 761/17566/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/17566/23

Провадження № 3/761/4084/2023

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

07 липня 2023 року суддя Шевченківського районного суду міста Києва Аббасова Н.В., за участю представника особи, відносно якої складено протокол про притягнення до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 - адвоката Мохнюка М.В., представника Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України - Григораш Д.І., розглянувши матеріали які надійшли від Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, працюючого водієм у ФОП ОСОБА_2 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

в с т а н о в и в:

Головним державним інспектором оперативного відділу № 1 Управління боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Координаційно-моніторингової митниці Єрмоленком С.М. складено протокол про порушення митних правил №0024/126000/23 від 13.03.2023 відносно громадянина ОСОБА_1 , відповідно до якого останній вчинив дії, що мають ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Вказаним протоколом встановлено, що 24.07.2022, на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Ягодин-Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці з використанням транспортного засобу комерційного призначення р/н НОМЕР_1 / НОМЕР_2 на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) в якості гуманітарної допомоги ввезено товари загальною вагою 10 500 кг. Відправником товарів у CMR від 22.07.2022 № б/н зазначено YIWU HENGDA IMPORTEXPORT TRADING Co. LTD (ROOM 806 GUO MAO BUILDING NO.115. FUTIAN RD., YIWU ZHEJIANG CN).

Пропуск вантажу гуманітарна допомога на митну територію України здійснено у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2022 р. № 174 «Деякі питання пропуску гуманітарної допомоги через митний кордон України в умовах воєнного стану» (далі - Постанова) шляхом надання до митного оформлення водієм транспортного засобу р.н. НОМЕР_1 / НОМЕР_2 гр. України ОСОБА_1 Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови. Також до митного оформлення подано CMR від 22.07.2022 № б/н та лист отримувача гуманітарної допомоги ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) від 20.06.2022 №14.

Під час перевірки законності ввезення на митну територію України товарів «продукти, памперси, одяг та взуття» загальною вагою 10 500 кг., заявлених як гуманітарна допомога, Координаційно-моніторинговою митницею (далі - митниця) виявлено невідповідності, які можуть свідчити про порушення декларантом законодавства про гуманітарну допомогу та законодавства з питань митної справи.

З відкритих джерел інформації митницею встановлено, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) зареєстровано 01.02.2018 за юридичною адресою вул. Соборності, буд.14, м. Новоград-Волинський, Житомирська область. Директором даної юридичної особи є ОСОБА_3 .

Під час перевірки даних Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги встановлено, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) не внесено до даного реєстру.

22.08.2022 за юридичною адресою ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) митницею направлено рекомендований лист № 7.9-1/20-1/14/1106 з питаннями щодо гуманітарної допомоги, яка направлялась на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

Рекомендований лист повернувся на митницю з позначкою співробітника Укрпошти щодо відсутності такої організації за вказаною адресою.

Також 22.08.2022 митницею направлено лист № 7.9-1/20-1/7/1108 до Житомирської митниці з метою отримання пояснень від керівника ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) ОСОБА_3 щодо вантажу гуманітарна допомога, донором якої виступало YIWU HENGDA IMPORTEXPORT TRADING Co. LTD (ROOM 806 GUO MAO BUILDING N0.115. FUTIAN RD., YIWU ZHEJIANG CN), а одержувачем ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

Листами від 25.08.2022 № 7.19-3/20/7.9/4799 та від 09.09.2022 № 7.19- 3/20/7/9/5114 Житомирська митниця повідомила, що ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) юридично зареєстрована за адресою вул. Соборності, буд.14, м. Новоград-Волинський, однак з 22.08.2022 по 09.09.2022 вказане приміщення було зачинене. На встановлений мобільний телефон керівника ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) ОСОБА_3 ніхто не відповідав. Також Житомирською митницею ОСОБА_3 направлено виклик, який нею проігноровано.

Під час перевірки адреси ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ -1907150) зазначеної в CMR від 22.07.2022 № б/н, листі отримувача гуманітарної допомоги та Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою встановлено, що за адресою: АДРЕСА_2 знаходиться приватний житловий будинок.

З метою встановлення статусу приналежності громадянина ОСОБА_1 до ФОП ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та його ролі в переміщенні на митну територію України товарів «продукти, памперси, одяг, взуття» загальною вагою 10 500 кг., 14.09.2022 митницею направлено лист до ФОП ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

ФОП ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) повідомило митницю (вхідний митниці від 03.10.2022 № 2230/14-18), що ОСОБА_1 є водієм ФОП ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) і ним на підставі звернення директора ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) на безоплатній основі здійснено ввезення зазначених товарів з подання митним органам, як підстави для ввезення товару, оcобисто заповненої Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, за формою згідно з додатком 1 Постанови. Після ввезення товар передано до ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150) за адресою: вул. Сагайдачного, будинок 25, м. Новоград-Волинський, Житомирська область. Факт передачі товару засвідчено актом прийому-передачі від 25.07.2022 №б/н.

З метою перевірки законності ввезення товарів на митну територію України 29.11.2022 Державною митною службою України направлено запит до митних органів Республіки Польща (вих. № 26/26-04/11/1917).

16.01.2023 до Координаційно-моніторингової митниці надійшла відповідь від митних органів Польської Республіки (лист Департаменту міжнародної взаємодії від 13.01.2023 №26/26-04/7.9/107) на запит про надання взаємної адміністративної допомоги у проведенні перевірки дотримання законодавства України з питань митної справи при ввезенні на митну територію України гуманітарної допомоги на адресу ГО Благодійний фонд «Віра в надію» (ЄДРПОУ 41907150).

До відповіді митними органами Польської Республіки додано копії документів, відповідно до яких товари переміщувались на адреси українських отримувачів.

Так, відповідно до MRN 22PL301010NS582M31 з території Польської Республіки від відправника «LLT SP.Z.O.O.» (RAMPA BRZESKA 39 A, CHELM) на територію України на адресу одержувача BOHUSH BOGDAN (ZHOVTNEVA З, LUBOML) на транспортному засобі р/н НОМЕР_1 / НОМЕР_2 переміщувались товари «взуття чоловіче» вагою 5 760,60 кг. До митного оформлення на території Польської Республіки подавався інвойс № DK0123.

У MRN 22PL301010NS582M31 зазначене посилання на транзитний документ MRN 22PL301020NS57WV97, відповідно до якого дані товари ввезено на територію Республіки Польща з КНР від відправника YIWU HENGDA IMPORT EXPORT TRADING С (ROOM 806 GUO MAO BUILDING N0.115. YIWU ZHEJIANG CN) на одержувача VEGA Sp.z.o.o. (Lukasiewicza 8A, 35-604 Rzeszow PL).

Також відповіддю надана копія експортної декларації 22PL301010E0913228. Вказаний документ містить відомості щодо відправника товарів (гр. 2) - UAB «IRPETA» (VASKIU G. 50, MICKU К., PRIEKULES S KLAIPEDOS), отримувача (гр. 8) - ОСОБА_6 ( АДРЕСА_3 ), країни відправлення (гр. 15) - PL, країни призначення (гр. 17) - UA. Також у ньому зазначений реєстраційний номер транспортного засобу (гр. 18) - НОМЕР_1 / НОМЕР_2 , яким переміщувались товари «стоковий одяг» за межі території Євросоюзу, вага брутто (гр. 35) - 4 807 кг. та умови поставки (гр. 20) - EXW CHELM.

Виходячи з зазначеного, товари надійшли на територію Республіки Польща і в подальшому переміщувались на територію України маючи статус товарів комерційного призначення і ні якого відношення до вантажу гуманітарна допомога не мають.

Також відомості щодо відправників, отримувачів та статусу товарів у документах, отриманих від митних органів Республіки Польща, не відповідають даним, вказаним гр. України ОСОБА_1 у Декларації про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою, заповненої за формою згідно з додатком 1 Постанови при переміщені через митний кордон України та їх митному оформленні.

Згідно з частиною 3 пункту 1 Постанови товари, пропуск яких здійснюється відповідно до абзацу першого цього пункту, визнаються гуманітарною допомогою за декларативним принципом без прийняття відповідного рішення спеціально уповноважених державних органів з питань гуманітарної допомоги.

Відповідно до частини 8 пункту 1 Постанови кінцевий користувач товарів гуманітарної допомоги забезпечує контроль фактичного отримання товарів, веде їх облік та контролює дотримання наданих ним гарантійних зобов`язань. Організація заходів контролю та обліку стосовно отриманих товарів покладається на посадову особу кінцевого користувача товарів гуманітарної допомоги відповідно до розподілу функціональних обов`язків. Кінцевий користувач не пізніше трьох днів з дня отримання товарів інформує Державну службу експортного контролю про їх отримання (із зазначенням найменування та кількості фактично отриманих товарів) з надісланням засвідченої копії раніше оформленого гарантійного листа. Таке інформування може здійснюватися у формі електронного документа, засвідченого кваліфікованим електронним підписом керівника кінцевого користувача товарів гуманітарної допомоги або визначеної ним відповідальної посадової особи.

02.02.2023 з метою перевірки факту інформування кінцевим користувачем товарів Державної служби експортного контролю щодо отримання товарів Координаційно-моніторинговою митницею направлено лист №7.9-2/20-5/13/255 до Державної служби експортного контролю.

03.02.2023 листом № 645/22-23 Державна служба експортного контролю повідомила про відсутність в неї інформації щодо отримання у 2022 році вантажів гуманітарної допомоги ГО Благодійний фонд «Віра в надію».

У разі переміщення через митний кордон України товарів комерційного призначення відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 335 Митного кодексу України митному органу надають такі документи та/або відомості, у тому числі засобами інформаційних технологій:

а) заява встановленої форми про намір здійснити ввезення товарів на митну територію України (попереднє повідомлення або попередня митна декларація);

б) відомості про найменування, обсяг (кількість) та вартість товарів, які планується ввезти на митну територію України.

Згідно з ч. 1 ст. 257 МК України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Відповідно до ст. 257 МК України, декларант зобов`язаний вносити до митної декларації відомості про товари, його найменування, кількість (вага брутто та вага нетто), фактурна вартість товарів, митна вартість товарів та метод її визначення тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 266 Митного кодексу України декларант зобов`язаний здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; на вимогу митного органу пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на митні органи.

Відповідно до ч.4 ст. 264 МК України у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення, митних правил у повному обсязі несе декларант.

З метою встановлення вартості ввезеного на митну територію України гр. України ОСОБА_1 товарів «стоковий одяг та взуття чоловіче» загальною вагою 10 567,6 кг. 09.02.2023 митницею направлено запит до Волинської митниці №7.9-2/7.9-205/7/313.

27.02.2023 Волинська митниця листом №7.3-20/2210 надіслала розрахунки вартості товарів з врахуванням цінової інформації ЄАІС Держмитслужби, відповідно до яких вартість товарів загальною вагою 10 567,6 кг. складає 10 313 390,11 грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 Митного кодексу України суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Згідно з п. 43 ч. 1 ст. 4 Митного кодексу України посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Таким чином, дії водія ФОП ОСОБА_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) гр. України ОСОБА_1 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 10 313 390,11 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та отримувача товарів.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

У судовому засіданні представник Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України Григораш Д.І. просив визнати ОСОБА_1 винним з підстав, зазначених у протоколі, та застосувати до нього адміністративне стягнення, встановлене санкцією ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

В судовому засіданні представник особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 - адвокат Мохнюк М.В. заперечував щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , зазначивши, що в його діях відсутні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст.483 Митного кодексу України, а тому просив закрити провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1 у судовому засіданні пояснив, що у липні 2022 року отримав завдання від ФОП ОСОБА_2 перевезти гуманітарний вантаж для ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» з м. Хелм Республіки Польща до місця знаходження фонду в м. Новоград - Волинський. До митного контролю подавав CMR від 22.07.2022 та лист ГО БФ «Віра в Надію», що підтверджує факт належності вантажу до гуманітарної допомоги.

Зазначив, що в м. Хелм Республіки Польща, представник ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» самостійно керував завантаженням гуманітарної допомоги та оформленням всіх необхідних документів. Крім того, представник фонду відповідав за документальне оформлення вантажу на польській стороні Після вказаного оформлення, він передав документи на вантаж - гуманітарну допомогу, а саме CMR від 22 липня 2022 року.

Також ОСОБА_1 зазначав, що подав до митного контролю заповнену декларацію, в якій вказав весь переміщуваний вантаж гуманітарної допомоги, яку й було доставлено за адресою місця знаходження благодійного фонду у м. Новоград - Волинський. Після передачі вантажу між ним та керівником благодійного фонду був укладений акт прийому - передачі гуманітарної допомоги від 25.07.2022. При цьому, ОСОБА_1 зазначав, що належним чином задекларував свій вантаж, всю гуманітарну допомогу, що підтверджується Декларацією про перелік товарів, що визнаються гуманітарною допомогою згідно постанови КМУ № 174 від 01.03.2022.

Крім того, під час проведення митного контролю та оформленням вантажу, не було виявлено будь - яких інших товарів, окрім заявлених у декларації.

Заслухавши доводи захисника та особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , представника Координаційно-моніторингової митниці Державної митної служби України Григораша Д.І., дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, суд дійшов такого висновку.

Відповідно до положень ст. 458 Митного кодексу України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Згідно зі ст. 489 Митного кодексу України та ст. 280 КУпАП, при розгляді справи підлягають з`ясуванню такі обставини: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують її відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Положеннями ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України передбачено відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Об`єктивна сторона порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України проявляється у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, яке може виражатись у поданні органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості. Наведене дає підстави стверджувати, що для притягнення особи до відповідальності за цією статтею підлягає доведенню факт надання особою - суб`єктом відповідальності за порушення митних правил підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості в тому числі і щодо митної вартості товару і ці документи повинні бути підставою для переміщення товарів через митний кордон України.

Як вбачається із протоколу про порушення митних прави № 0024/126000/23 від 13.03.2023, складеного відносно ОСОБА_1 , останній в`їжджаючи на митну територію України з території Республіки Польща через пункт пропуску «Ягодин-Дорогуск» митного поста «Ягодин» Волинської митниці, використовуючи транспортний засіб комерційного призначення р/н НОМЕР_4/ НОМЕР_2 , вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, тобто шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення даного товару документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та отримувача товарів.

Водночас, формулювання обвинувачення щодо ОСОБА_1 за вказаним протоколом про порушення митних правил не містить належним чином сформульованого обвинувачення із указівкою про те, які саме документи, що містять неправдиві відомості щодо відправника та отримувача товарів, ОСОБА_1 безпосередньо подано. Тобто, формулювання обвинувачення за протоколом про порушення митних правил № 0024/126000/23 від 13 березня 2023 року щодо ОСОБА_1 не містить викладу об`єктивної сторони порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України.

Зокрема, слід врахувати, що в матеріалах справи наявний лист Голови ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» ОСОБА_3 від 20 червня 2022 року №14, який адресований Начальнику Волинської митниці, в якому зазначено, що ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» отримує гуманітарну допомогу вагою 10 500 кілограм, а саме: взуття, одяг, продукти харчування та засоби гігієни для родин, які виховують дітей інвалідів та дітей з особливими освітніми потребами, родин ВПО, які опинились в складних життєвих обставинах, що будуть перевозитись на автомобілі з д.н.з. НОМЕР_4 , причеп НОМЕР_2 , водій ОСОБА_1 . Просить провести митне оформлення даного вантажу як гуманітарна допомога, для ввезення на територію України. На підставі вказаного листа, ОСОБА_1 до митного контролю було подано CMR від 22 липня 2022 року.

Відповідно до наявного у матеріалах справи акту прийому - передачі від 25 липня 2022 року, ГО Благодійний фонд «Віра в Надію» прийняв від водія ФОП ОСОБА_2 - ОСОБА_1 гуманітарну допомогу, а саме 10 500 кг «продукти, памперси, одяг, взуття».

Відтак, у суду немає підстав вважати, що митному органу, як підставу для переміщення товарів та під час їх митного оформлення, саме ОСОБА_1 подано документи, що містять неправдиві відомості щодо відправника та одержувача вищевказаних товарів.

Крім цього, за правилами ч.2 ст.460 МК України, перевізники несуть відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення цих товарів документів, що містять неправдиві відомості (стаття 483 цього Кодексу), виключно у разі якщо ці відомості стосуються кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, а перевізниками не вжито заходів до перевірки правдивості зазначених відомостей або у разі неможливості такої перевірки не внесено відповідного запису до міжнародної автомобільної накладної (CMR).

З матеріалів справи про адміністративне правопорушення вбачається, що перевізником товарів є ФОП ОСОБА_2 , в якого ОСОБА_1 працює водієм, що на переконання суду, з огляду на положення ч.2 ст.460 МК України, свідчить про те, що ОСОБА_1 не є суб`єктом порушення митних правил, передбаченого ч.1 ст.483 МК України за вказаним протоколом про порушення митних правил від 13 березня 2023 року.

Таким чином, наявні у справі докази, які безпосередньо дослідженні в судовому засіданні, не підтверджують факт скоєння ОСОБА_1 адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Провадження у справах про порушення митних правил згідно ст. 487 Митного кодексу України здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю: за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Отже, розглянувши справу в межах протоколу про адміністративне правопорушення, з`ясувавши обставини справи та перевіривши їх належними та допустимими доказами, суд дійшов висновку про відсутність в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, що є підставою для закриття провадження, у зв`язку відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 9-11, 221, 247, 252, 256, 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 483, 527, 528, 529 Митного кодексу України, -

п о с т а н о в и в:

Провадження у справі відносно ОСОБА_1 закрити у зв`язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

На постанову суду по справі про адміністративне правопорушення може бути подана скарга до Київського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.

Суддя

Дата ухвалення рішення07.07.2023
Оприлюднено14.08.2023
Номер документу112777505
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —761/17566/23

Постанова від 15.09.2023

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Головачов Ярослав Вячеславович

Постанова від 07.07.2023

Адмінправопорушення

Шевченківський районний суд міста Києва

Аббасова Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні